Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:06:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165958 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7300 Dátum:
2016.08.24 szerda, 17:05:43 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.24 szerda, 16:55:43
Stabilizátor összekötő rúd
Mindegy. Kutyacsont vagy stabpálca, oszt' jó' van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7301 Dátum:
2016.08.24 szerda, 17:10:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.24 szerda, 17:05:43
Mindegy. Kutyacsont vagy stabpálca, oszt' jó' van.
AndyA
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7302 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 08:47:43 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.24 szerda, 17:10:14
Hogy egyértelmű legyen, bekereteztem a képen hogy nekem mit kellett cserélni:
http://kepfeltoltes.hu/view/160825/c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Oszt jó lett...
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
shelbygt500
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7303 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 11:45:36 »
Idézetet írta: Robin - 2016.08.25 csütörtök, 08:47:43
Hogy egyértelmű legyen, bekereteztem a képen hogy nekem mit kellett cserélni:
http://kepfeltoltes.hu/view/160825/c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Oszt jó lett...
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7304 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 13:22:06 »
Idézetet írta: Robin - 2016.08.25 csütörtök, 08:47:43
Hogy egyértelmű legyen, bekereteztem a képen hogy nekem mit kellett cserélni:
http://kepfeltoltes.hu/view/160825/c_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Oszt jó lett...
Az alsók már újak, de ezek szerint a felsőket is meg kell nézzem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
beni2101
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7305 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 15:46:14 »
Sziasztok:)
Nekem a kormányművel kell valamit kezdenem, mert szépen elkezdett kopogni.
Ajánlották a felújítást, csak hallottam hogy felújítást követő 2-3 héttel ugyan ugy el kezdett kopogni.
Na most az lenne a kérdésem hogy tapasztalatból valaki akinek akadt már a kormányművel gondja, mit javasolna, ha a felújítást akkor kit ajánlana aki tisztességgel és becsülettel varázsol egy időt álló kormányművet, vagy ha újat kellene vennem, akkor mit javasolnátok, honnan lehetne rendelni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
2004.10 2.2 TDCI ST
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7306 Dátum:
2016.08.30 kedd, 08:16:47 »
Sziasztok!
Valami elkezdett búgni az autó jobb elejében. Kb 30-40-től hallható már elég jól, 60-70 környékén a legrosszabb, 100 felett elnyomja a többi zaj.
Motor fordulat és váltó fokozat nincs rá hatással. Gyorsításnál kevésbé hallani, fékezésnél erőteljesebben. Ha jobbra kanyarodok kevésbé hallani, ha balra, akkor erőteljesebben. Egyenesen haladva és balra rátartva a kormányt nagyon enyhe remegést/bizsergést lehet érezni a kormányon. Jobbra rátartva nincs ez a jelenség.
Távdiagnosztika indul, ki mit tippel, mi lehet?
Köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7307 Dátum:
2016.08.30 kedd, 08:20:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.30 kedd, 08:16:47
Sziasztok!
Valami elkezdett búgni az autó jobb elejében. Kb 30-40-től hallható már elég jól, 60-70 környékén a legrosszabb, 100 felett elnyomja a többi zaj.
Motor fordulat és váltó fokozat nincs rá hatással. Gyorsításnál kevésbé hallani, fékezésnél erőteljesebben. Ha jobbra kanyarodok kevésbé hallani, ha balra, akkor erőteljesebben. Egyenesen haladva és balra rátartva a kormányt nagyon enyhe remegést/bizsergést lehet érezni a kormányon. Jobbra rátartva nincs ez a jelenség.
Távdiagnosztika indul, ki mit tippel, mi lehet?
Köszi!
Féltengely támcsapágy
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7308 Dátum:
2016.08.30 kedd, 09:27:27 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.30 kedd, 08:20:24
Féltengely támcsapágy
Az az, ami jobb oldalon fentről nézve kb az üzemanyagszűrővel egy vonalban van?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7309 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:02:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.30 kedd, 09:27:27
Az az, ami jobb oldalon fentről nézve kb az üzemanyagszűrővel egy vonalban van?
A jobb oldali féltengely 2 részből àll. Kb a felénél van egy támasztócsapágy. Azt kell. Jobb oldali kerékcsapágyat is meg kell nézni. Nehogy a végén az legyen.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7310 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:04:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.30 kedd, 08:16:47
Sziasztok!
Valami elkezdett búgni az autó jobb elejében. Kb 30-40-től hallható már elég jól, 60-70 környékén a legrosszabb, 100 felett elnyomja a többi zaj.
Motor fordulat és váltó fokozat nincs rá hatással. Gyorsításnál kevésbé hallani, fékezésnél erőteljesebben. Ha jobbra kanyarodok kevésbé hallani, ha balra, akkor erőteljesebben. Egyenesen haladva és balra rátartva a kormányt nagyon enyhe remegést/bizsergést lehet érezni a kormányon. Jobbra rátartva nincs ez a jelenség.
Távdiagnosztika indul, ki mit tippel, mi lehet?
Köszi!
Kerékcsapágy vagy a féltengely támcsapágya. Az elsőt úgy tudod kiszűrni, hogy megemeled a kereket és megforgatod. Ha a rugóhoz finoman hozzáérintve az ujjad érzed a "morzsikálást", akkor kerékcsapágy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7311 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:36:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.30 kedd, 10:04:53
Kerékcsapágy vagy a féltengely támcsapágya. Az elsőt úgy tudod kiszűrni, hogy megemeled a kereket és megforgatod. Ha a rugóhoz finoman hozzáérintve az ujjad érzed a "morzsikálást", akkor kerékcsapágy.
AndyA
Ezt hétvégén próbáltam. Annyi különbséggel, hogy a kerékagyra tettem az ujjacskámat, de ott nem éreztem morzsikálást, különbséget a másik oldalhoz képest.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7312 Dátum:
2016.08.30 kedd, 10:50:54 »
Akinek volt már rugótörése elöl, milyen a bevált rugó amit be lehet építeni? Esetleg előzőekben Vstryker kollégának mi lett a végső megoldás?
Nekem most még az előző tulaj által beépített dízel autóhoz való rugó (13mm vastag) van benne, így eléggé „terepes“ kiállása van az autónak. Igaz a magas járdaszegély sem tépi le a lökhárítót…
, de én jobban szeretném a gyárihoz közeli állapotot.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7313 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:12:39 »
Idézetet írta: Robin - 2016.08.30 kedd, 10:50:54
Akinek volt már rugótörése elöl, milyen a bevált rugó amit be lehet építeni? Esetleg előzőekben Vstryker kollégának mi lett a végső megoldás?
Nekem most még az előző tulaj által beépített dízel autóhoz való rugó (13mm vastag) van benne, így eléggé „terepes“ kiállása van az autónak. Igaz a magas járdaszegély sem tépi le a lökhárítót…
, de én jobban szeretném a gyárihoz közeli állapotot.
vegyél bele gyári bontottat.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7314 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:22:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.30 kedd, 10:36:42
Ezt hétvégén próbáltam. Annyi különbséggel, hogy a kerékagyra tettem az ujjacskámat, de ott nem éreztem morzsikálást, különbséget a másik oldalhoz képest.
Akkor hajrá, támcsapágy. Én anno FAG-ot vettem cromaxnál, teljesen jó.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7315 Dátum:
2016.08.30 kedd, 11:33:43 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.30 kedd, 11:22:36
Akkor hajrá, támcsapágy. Én anno FAG-ot vettem cromaxnál, teljesen jó.
November végén lenne 2 éve, hogy cseréltettem (~40K km van benne most). Hogy mi került bele azt már nem tudom.
Van valami leírás a cseréjéről? Mit mennyire kell szétborítani?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7316 Dátum:
2016.08.30 kedd, 15:41:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.30 kedd, 11:12:39
vegyél bele gyári bontottat.
Bontottat nem szeretnék, hiszen az ugyanúgy hajlamos eltörni, ahogy itt olvastam róla.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7317 Dátum:
2016.08.30 kedd, 16:05:58 »
Idézetet írta: Robin - 2016.08.30 kedd, 15:41:41
Bontottat nem szeretnék, hiszen az ugyanúgy hajlamos eltörni, ahogy itt olvastam róla.
Vegyél Kayaba-t (KYB), nekem is az van hátul. Semmi gondom vele.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_rugo/elso_spiralrugo_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_kombi_22802
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7318 Dátum:
2016.08.30 kedd, 16:19:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.30 kedd, 11:33:43
November végén lenne 2 éve, hogy cseréltettem (~40K km van benne most). Hogy mi került bele azt már nem tudom.
Van valami leírás a cseréjéről? Mit mennyire kell szétborítani?
Hát nem tudom, ehhez nem tudok hozzászólni. Nekem hasonló tünetekre a féltengely támcsapágy volt. Ha nem vagy biztos a dolgodban, vidd el futóműveshez, hogy a 2 alkatrész közül mondják meg melyik rossz.
Mennyire kell szétbontani? Ez relatív. Van akinek még egy kerékcsere is bonyolult. Egyedül csinálnád?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.31 szerda, 07:43:56 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7319 Dátum:
2016.08.30 kedd, 17:51:07 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.30 kedd, 16:05:58
Vegyél Kayaba-t (KYB), nekem is az van hátul. Semmi gondom vele.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/elso_rugo/elso_spiralrugo_ford_mondeo_2000-2007_1_8_2_0_kombi_22802
Köszönöm, akkor az lesz. Bár nekem az elsőkkel van gondom, de ha ez a márka neked bevált akkor gondolom nekem is jó lesz.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7320 Dátum:
2016.08.30 kedd, 22:11:59 »
Idézetet írta: Robin - 2016.08.30 kedd, 17:51:07
Köszönöm, akkor az lesz. Bár nekem az elsőkkel van gondom, de ha ez a márka neked bevált akkor gondolom nekem is jó lesz.
Alf (AKA Kaya bá') tud mesélni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7321 Dátum:
2016.08.31 szerda, 10:16:17 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2016.08.20 szombat, 16:44:35
Sziasztok! Úgy néz ki a jobb első lengőkar hátsó szilentje behalt. Mi egyszerűbb csak szilent vagy egy komplett lengőkar? És az milyen bontással jár? Házilag mennyire bonyi?
Javítom hozzászólásomat. Azt mondtam csak komplett lengőkart, de úgy látszik újabban lehet külön hidroszilentet is venni, pl. Cromaxtól, de gyárit nem. Csak utángyártottat. A szereléshez viszont erősen ajánlott egy hidraulikus prés.
Most olvastam, hogy a hivatalos ford szervizek elkezdtek utángyártott alkatrészt is kínálni, mert egyre nehezebb a drága gyárit eladni, és manapság sok esetben az utángyártott is tudja a gyári minőséget.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7322 Dátum:
2016.08.31 szerda, 20:17:44 »
Idézetet írta: beni2101 - 2016.08.29 hétfő, 15:46:14
Sziasztok:)
Nekem a kormányművel kell valamit kezdenem, mert szépen elkezdett kopogni.
Ajánlották a felújítást, csak hallottam hogy felújítást követő 2-3 héttel ugyan ugy el kezdett kopogni.
Na most az lenne a kérdésem hogy tapasztalatból valaki akinek akadt már a kormányművel gondja, mit javasolna, ha a felújítást akkor kit ajánlana aki tisztességgel és becsülettel varázsol egy időt álló kormányművet, vagy ha újat kellene vennem, akkor mit javasolnátok, honnan lehetne rendelni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Én is itt tartok.Még gondolkozok,hogy mi tévő legyek és közben várom a válaszokat,tapasztalatokat.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7323 Dátum:
2016.08.31 szerda, 20:53:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.30 kedd, 22:11:59
Alf (AKA Kaya bá') tud mesélni...
AndyA
tudna,de nem érdekel senkit. a kayaba egy xar.de annyira,mint semmi más.persze van az a pénz amitől megszépülnek az élmények....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7324 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 04:37:00 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.31 szerda, 20:53:11
tudna,de nem érdekel senkit. a kayaba egy xar.de annyira,mint semmi más.persze van az a pénz amitől megszépülnek az élmények....
Nekem sincs jó tapasztalatom vele, Én is kerülöm, meg lebeszélem az ismerőseimet is róla
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7325 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 08:08:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.31 szerda, 20:53:11
tudna,de nem érdekel senkit. a kayaba egy xar.de annyira,mint semmi más.persze van az a pénz amitől megszépülnek az élmények....
Idézetet írta: rstwingo - 2016.09.01 csütörtök, 04:37:00
Nekem sincs jó tapasztalatom vele, Én is kerülöm, meg lebeszélem az ismerőseimet is róla
Nekem működik, és a kocsi is normális magasságú. K-Flexet vettem anno. Azért ajánlottam mert nekem semmi bajom vele, de széles körű tapasztalatom nincs vele. Mi a xar benne? Hamar eltörik? Rossz az anyaga? Milyen márkát érdemes venni gyárin kívül?
UI: Most elkiabáltam, tuti eltörik valamelyik holnap....
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.01 csütörtök, 08:10:35 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7326 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 10:23:35 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.01 csütörtök, 08:08:31
Nekem működik, és a kocsi is normális magasságú. K-Flexet vettem anno. Azért ajánlottam mert nekem semmi bajom vele, de széles körű tapasztalatom nincs vele. Mi a xar benne? Hamar eltörik? Rossz az anyaga? Milyen márkát érdemes venni gyárin kívül?
UI: Most elkiabáltam, tuti eltörik valamelyik holnap....
nem.2hétnél nem bírta tovább,elfosta az olajat.aztán a garis ügyintézés rémálom,és még csak pótolni sem tudta a gyártó,mert megszűntette azt a tipust(I20-ra).Inkább visszafizette az árát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7327 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 10:26:21 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mekkora torx fej kell a mondim hátsó kerékagy cseréjéhet?
Köszönöm
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7328 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 10:36:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.01 csütörtök, 10:23:35
nem.2hétnél nem bírta tovább,elfosta az olajat.aztán a garis ügyintézés rémálom,és még csak pótolni sem tudta a gyártó,mert megszűntette azt a tipust(I20-ra).Inkább visszafizette az árát.
Jaaa, gátló az más téma. Abból csak Sachs, de én rugóròl beszéltem. Azon nincs mit elrontani. Egy vasdarab.
Najó, van, de mégse.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.01 csütörtök, 12:02:18 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7329 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 10:50:35 »
Idézetet írta: zooli74 - 2016.09.01 csütörtök, 10:26:21
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mekkora torx fej kell a mondim hátsó kerékagy cseréjéhet?
Köszönöm
Ha hagyományos Torx, akkor T50. Van olyan bit kell, ami 8-10 cm hosszú, és 10-es dugóval tudod tekerni, vagy 3/8-os készletból való T50-es dugóval tudsz a szerelőnyíláson benyúlni.
A régi csavarokat ne tedd vissza, mert általában eléggé megviseli a korrózió és a kitekerés, hogy esetleg ne tudd többé újra kitekerni.
Újabban viszont E12-es külső Torx szokott lenni a csavar, ehhez nyilván olyan kulcs kell. Én egy BMW E12-es hengerfejcsavar bitet vettem, 12 cm hosszú, fél collos a vége.
Sima csavart ne tegyél bele, csak odavalót. A Torx anyagminősége kötelezően eggyel jobb, mint a mezei vascsavaré (10.9-es szakítószilárdság a 8.8-as helyett). Sok helyen egyszerűen csak azért írják elő, hogy az anyagminőség garantáltan meglegyen. A csavarra mindeképpen tegyél csavarrögzítőt is! Legrosszabb esetben Ford kereskedésben kapsz pár száz Ft-ért. Amúgy a legtöbb csavarboltban tudnak neked 10.9-es anyagminőségű csavarból megfelelőt adni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zooli74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS
Köszönöm
«
Új hozzászólás #7330 Dátum:
2016.09.01 csütörtök, 11:41:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.01 csütörtök, 10:50:35
Ha hagyományos Torx, akkor T50. Van olyan bit kell, ami 8-10 cm hosszú, és 10-es dugóval tudod tekerni, vagy 3/8-os készletból való T50-es dugóval tudsz a szerelőnyíláson benyúlni.
A régi csavarokat ne tedd vissza, mert általában eléggé megviseli a korrózió és a kitekerés, hogy esetleg ne tudd többé újra kitekerni.
Újabban viszont E12-es külső Torx szokott lenni a csavar, ehhez nyilván olyan kulcs kell. Én egy BMW E12-es hengerfejcsavar bitet vettem, 12 cm hosszú, fél collos a vége.
Sima csavart ne tegyél bele, csak odavalót. A Torx anyagminősége kötelezően eggyel jobb, mint a mezei vascsavaré (10.9-es szakítószilárdság a 8.8-as helyett). Sok helyen egyszerűen csak azért írják elő, hogy az anyagminőség garantáltan meglegyen. A csavarra mindeképpen tegyél csavarrögzítőt is! Legrosszabb esetben Ford kereskedésben kapsz pár száz Ft-ért. Amúgy a legtöbb csavarboltban tudnak neked 10.9-es anyagminőségű csavarból megfelelőt adni.
AndyA
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7331 Dátum:
2016.09.02 péntek, 22:47:26 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.09.01 csütörtök, 08:08:31
Nekem működik, és a kocsi is normális magasságú. K-Flexet vettem anno. Azért ajánlottam mert nekem semmi bajom vele, de széles körű tapasztalatom nincs vele. Mi a xar benne? Hamar eltörik? Rossz az anyaga? Milyen márkát érdemes venni gyárin kívül?
UI: Most elkiabáltam, tuti eltörik valamelyik holnap....
Nálam nagyon alacsony lett a twingo tőle, mintha szándékosan ültettem volna
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7332 Dátum:
2016.09.02 péntek, 23:53:41 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.09.02 péntek, 22:47:26
Nálam nagyon alacsony lett a twingo tőle, mintha szándékosan ültettem volna
De hát az jó! Nem kell az ültetőszettért a nagy lét leperkálni.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7333 Dátum:
2016.09.03 szombat, 07:38:35 »
Tegnapi napon kapott az auto új első lengéscsillapítót,rúgót és támcsapágyat
Lengéscsillapító
SACHS cikkszám: 312 938
Jellemző méret:SFE36/22X112A EAN: 4013872370085
futómű rugó
SACHS cikkszám 997 668
EAN: 4013872377657 OEN 1S715B302CB - FORD <<<< ragaszkodtam ehhez a cikszámhoz , mert ezzel nem alacsony és nem is magas állású az auto
Támcsapágy
SWAG cikkszám: 50 91 9938
EAN: 404468863877 OEN 4386426 - FORD OEN 4386426S1 - FORD
Múlthéten meg hátsó lengéscsillapítót
lengéscsillapító
SACHS cikkszám: 290 042
EAN: 4013872370856 OEN 1S7118080AA - FORD OEN 1S7118080AB - FORD
ez is letudva jó pár évig
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7334 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 11:53:34 »
Sziasztok!
Jobb első stabilizáló pálcát cseréltem mikor észre vettem hogy a külső féltengelynek a porvédője ki van repedve amiből már kijött egy kis zsír. Azt szeretném kérdezni hogy milyen kulcsok vagy eszköz kell a cseréhez? mit kell leszednem? Ki kell venni az egész féltengelyt?
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7335 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 12:07:51 »
Idézetet írta: nzoli - 2016.09.04 vasárnap, 11:53:34
Sziasztok!
Jobb első stabilizáló pálcát cseréltem mikor észre vettem hogy a külső féltengelynek a porvédője ki van repedve amiből már kijött egy kis zsír. Azt szeretném kérdezni hogy milyen kulcsok vagy eszköz kell a cseréhez? mit kell leszednem? Ki kell venni az egész féltengelyt?
Nem kell semmi különös, én nemrég csináltam.
Le kell venni a féltengely végi anyát, a kereket, a féknyerget, a trapézgömbfej rögzítését oldani, a kormánygömbfejet is ki kell venni, így kihúzható a féltengely a kerékagyból. A külső csuklót óvatosan le kell ütni a tengelyvégről. Tisztogatás aztán mehet fel az új harang, zsír bilincsek, stb.
Ja a trapézgömbfej csavarja torx fejű, T nemtom hányas, de nekem nem is kellett, mert viszonylag könnyen lejött az anya. A többi csavarhoz csak egy sima krovakészlet elég.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.04 vasárnap, 12:11:19 írta Robin
»
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7336 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 12:24:08 »
Idézetet írta: Robin - 2016.09.04 vasárnap, 12:07:51
Nem kell semmi különös, én nemrég csináltam.
Le kell venni a féltengely végi anyát, a kereket, a féknyerget, a trapézgömbfej rögzítését oldani, a kormánygömbfejet is ki kell venni, így kihúzható a féltengely a kerékagyból. A külső csuklót óvatosan le kell ütni a tengelyvégről. Tisztogatás aztán mehet fel az új harang, zsír bilincsek, stb.
Ja a trapézgömbfej csavarja torx fejű, T nemtom hányas, de nekem nem is kellett, mert viszonylag könnyen lejött az anya. A többi csavarhoz csak egy sima krovakészlet elég.
Köszönöm szépen a gyors választ!
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7337 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 15:53:02 »
Pár napja ment a rugós téma - nekem speciel
hátuljára
hátulja áll feljebb, első rugó- és hátsó lengéscsillapító cserét követően.
Most volt egy kis időm, és kiolvastam az internetet. Azt tapasztaltam, hogy gyakorlatilag kétfajta rugóméret van előre 1.8/2.0 benzin esetén, az egyik 384 mm, a másik a 408 mm (persze 1-2mm eltérés is előfordul de az talán teljesen irreleváns). Nekem persze a rövidebb van (ROC - valamiféle svéd gyártó).
Jelenthet ez a két centi különbség ebben az esetben gyakorlati különbséget? Jóformán minden padkán leér az eleje...
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7338 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 20:37:29 »
Idézetet írta: Robin - 2016.09.04 vasárnap, 12:07:51
Nem kell semmi különös, én nemrég csináltam.
Le kell venni a féltengely végi anyát, a kereket, a féknyerget, a trapézgömbfej rögzítését oldani, a kormánygömbfejet is ki kell venni, így kihúzható a féltengely a kerékagyból. A külső csuklót óvatosan le kell ütni a tengelyvégről. Tisztogatás aztán mehet fel az új harang, zsír bilincsek, stb.
Ja a trapézgömbfej csavarja torx fejű, T nemtom hányas, de nekem nem is kellett, mert viszonylag könnyen lejött az anya. A többi csavarhoz csak egy sima krovakészlet elég.
Tényleg ilyen egyszerű ?
A csukló könnyen lejön a tengelyről ?
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7339 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 20:44:52 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.04 vasárnap, 15:53:02
Pár napja ment a rugós téma - nekem speciel
hátuljára
hátulja áll feljebb, első rugó- és hátsó lengéscsillapító cserét követően.
Most volt egy kis időm, és kiolvastam az internetet. Azt tapasztaltam, hogy gyakorlatilag kétfajta rugóméret van előre 1.8/2.0 benzin esetén, az egyik 384 mm, a másik a 408 mm (persze 1-2mm eltérés is előfordul de az talán teljesen irreleváns). Nekem persze a rövidebb van (ROC - valamiféle svéd gyártó).
Jelenthet ez a két centi különbség ebben az esetben gyakorlati különbséget? Jóformán minden padkán leér az eleje...
Nem a hossz számít, hanem a rugóanyag vastagság és szerintem az anyagminőség is (saját tapasztalat )
A 408mm magas és 12.5mm vastagságú a rugó az nem fog jobban tartani, mint a 384mm magas és 13mm vastag rugó
Azért írtam a minőséget is mert előre SPIDAN erősített rugót vettem
Külső átmérő [mm]:
157
Hossz [mm]:
396
Vastagság [mm]: 13 és berakás után a gumi és sárvédő él 5 cm-re volt egymástól
ez nekem nem felelt meg, kevésnek találtam és most vettem a fent leírt SACHS rúgót
Külső átmérő [mm]:
151
Hossz [mm]:
398
Átmérő [mm]: 13 és ezzel a rugóval 8cm-re nőt meg a távolság
amint látod a külső átmérő 6mm-rel és a hossz csak 2 mm-rel tér el és mégis 3 cm-t számít, szóval érdemesebb picivel jobbat választani
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7340 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 20:55:50 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.09.04 vasárnap, 20:44:52
Nem a hossz számít, hanem a rugóanyag vastagság és szerintem az anyagminőség is (saját tapasztalat )
A 408mm magas és 12.5mm vastagságú a rugó az nem fog jobban tartani, mint a 384mm magas és 13mm vastag rugó
Azért írtam a minőséget is mert előre SPIDAN erősített rugót vettem
Külső átmérő [mm]:
157
Hossz [mm]:
396
Vastagság [mm]: 13 és berakás után a gumi és sárvédő él 5 cm-re volt egymástól
ez nekem nem felelt meg, kevésnek találtam és most vettem a fent leírt SACHS rúgót
Külső átmérő [mm]:
151
Hossz [mm]:
398
Átmérő [mm]: 13 és ezzel a rugóval 8cm-re nőt meg a távolság
amint látod a külső átmérő 6mm-rel és a hossz csak 2 mm-rel tér el és mégis 3 cm-t számít, szóval érdemesebb picivel jobbat választani
A vastagság az én esetemben szinte kizárólag 12.5mm, ez is olyan. Anyagot persze nem tudom vizsgálni sajnos, csak a hossz-különbség tűnt fel elsőre.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7341 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 21:04:35 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.04 vasárnap, 20:55:50
A vastagság az én esetemben szinte kizárólag 12.5mm, ez is olyan. Anyagot persze nem tudom vizsgálni sajnos, csak a hossz-különbség tűnt fel elsőre.
Az eredeti gyári is 13mm vastagságú, szóval ennél kisebb vastagsággal ülni fog az autó , de valaki meg pont azt szeretné, Én nem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7342 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 21:11:16 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.09.04 vasárnap, 21:04:35
Az eredeti gyári is 13mm vastagságú, szóval ennél kisebb vastagsággal ülni fog az autó , de valaki meg pont azt szeretné, Én nem
Nade az enyém benzines, ahhoz ez a vastagság jár
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7343 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 21:28:53 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.04 vasárnap, 21:11:16
Nade az enyém benzines, ahhoz ez a vastagság jár
Biztos ? én semmire nem akarlak rábeszélni, ha annyi akkor annyi, de a rugó gyártója akkor is számit
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.04 vasárnap, 21:31:53 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7344 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 08:03:23 »
Idézetet írta: tjani - 2016.09.04 vasárnap, 20:37:29
Tényleg ilyen egyszerű ?
A csukló könnyen lejön a tengelyről ?
Ha van egy kis szerelői vénád ezek nem bonyolult dolgok...
A csuklót egy kis acélgyűrű rögzíti a bordázott tengelyvégen, ez elég könnyen engedett. Egy bronzkalapáccsal kell ráütni, bentről kifelé, a tengellyel párhuzamosan.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7345 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 08:38:18 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.04 vasárnap, 21:11:16
Nade az enyém benzines, ahhoz ez a vastagság jár
Nekem is 1.8 benzines van, és a 13 mm-es (dízelhez való) rugóval eléggé magasan áll az eleje. Kissé talán magasabb mint a hátulja, így meg eléggé hülyé néz ki a kocsi állása. Pedig hátul benne van a "légrugó" is...
Ezért szeretném én is lecserélni az első rugókat...
A hosszukat nem tudom, mivel ahhoz ki kellene szerelni...
Majd megmérem a kerék és a sárvédő él közti távolságot hogy tudjak viszonyítani az Rstwingo kolléga által leírtakhoz...
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.05 hétfő, 09:22:59 írta Robin
»
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7346 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 08:58:14 »
Idézetet írta: tjani - 2016.09.04 vasárnap, 20:37:29
Tényleg ilyen egyszerű ?
A csukló könnyen lejön a tengelyről ?
Ha leveszed előtte a rögzítő zégert, akkor igen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Robin
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7347 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 09:11:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.05 hétfő, 08:58:14
Ha leveszed előtte a rögzítő zégert, akkor igen.
AndyA
Nem kell levenni a zégert mivel nincs... A rögzítő gyűrű, amiről írtam a tengelyen csak a külső csukló leütése után válik hozzáférhetővé. Ajánlott is cserélni, a gumiharang készletben adják is.
Naplózva
2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7348 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 09:28:48 »
Idézetet írta: Robin - 2016.09.05 hétfő, 08:38:18
Nekem is 1.8 benzines van, és a 13 mm-es (dízelhez való) rugóval eléggé magasan áll az eleje. Kissé talán magasabb mint a hátulja, így meg eléggé hülyé néz ki a kocsi állása. Pedig hátul benne van a "légrugó" is...
Ezért szeretném én is lecserélni az első rugókat...
A hosszukat nem tudom, mivel ahhoz ki kellene szerelni...
Majd megmérem a kerék és a sárvédő él közti távolságot hogy tudjak viszonyítani az Rstwingo kolléga által leírtakhoz...
A távolság engem is érdekel, ha eláll az eső lesétálok a parkolóba, lemérem az enyémet is.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7349 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 13:55:57 »
Idézetet írta: kcs - 2016.09.05 hétfő, 09:28:48
A távolság engem is érdekel, ha eláll az eső lesétálok a parkolóba, lemérem az enyémet is.
Megmértem, olyan 6 - 6,5cm van a gumi és a kerékjárat között
http://kephost.com/images/2016/09/05/IMG_20160905_134652.jpg
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
Oldalak:
1
...
140
141
142
143
144
145
146
[
147
]
148
149
150
151
152
153
154
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ