Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:29:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
145
146
147
148
149
150
151
[
152
]
153
154
155
156
157
158
159
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3168364 alkalommal)
0 Felhasználó és 185 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7550 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 14:09:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.02.16 csütörtök, 09:50:37
Motorcraftot, mk2-t érdemes megkérdezni.
5-8 között szerintem
kedvességgel a lemförder is megvan 17500/db áron
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7551 Dátum:
2017.02.16 csütörtök, 18:19:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.16 csütörtök, 08:45:55
Marhaság, csókolom.
Németországból nincs se vám, se semmi, pár nap alatt simán megjön.
AndyA
Az országot nem néztem
Naplózva
mondejó 2.5 V6
pontsanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7552 Dátum:
2017.02.17 péntek, 15:38:07 »
Sziasztok. Ha teljes felújitást szeretnék végezni a futómüvön, akkor miket kell cserélnem, mire figyeljek oda és kb. Mennyibe fog fájni?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7553 Dátum:
2017.02.17 péntek, 16:14:59 »
Idézetet írta: pontsanyi - 2017.02.17 péntek, 15:38:07
Sziasztok. Ha teljes felújitást szeretnék végezni a futómüvön,
akkor miket kell cserélnem
, mire figyeljek oda és kb. Mennyibe fog fájni?
A teljes futóművet
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7554 Dátum:
2017.02.17 péntek, 18:26:08 »
Idézetet írta: pontsanyi - 2017.02.17 péntek, 15:38:07
Sziasztok. Ha teljes felújitást szeretnék végezni a futómüvön, akkor miket kell cserélnem, mire figyeljek oda és kb. Mennyibe fog fájni?
Minden alkatrésze cseréhető. Mire is gondolsz pontosan?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7555 Dátum:
2017.02.21 kedd, 06:22:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.16 csütörtök, 14:09:03
kedvességgel a lemförder is megvan 17500/db áron
Hol van, nem találom.
Ha ennyiért megvan, akkor inkább ezt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7556 Dátum:
2017.02.21 kedd, 12:14:20 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.02.21 kedd, 06:22:03
Hol van, nem találom.
Ha ennyiért megvan, akkor inkább ezt.
unix, bárdi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7557 Dátum:
2017.02.21 kedd, 15:10:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.21 kedd, 12:14:20
unix, bárdi
Nekem Lemförder lengőkart sem a Bárdi, sem az Unix nem ad ki. Minden más van, az nincs.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7558 Dátum:
2017.02.21 kedd, 17:19:01 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.02.21 kedd, 15:10:59
Nekem Lemförder lengőkart sem a Bárdi, sem az Unix nem ad ki. Minden más van, az nincs.
unixnál a bal első 942 668 a jobb első meg 942 667 számon van. annyi, hogy amikor írtam akkor még rendelhető volt 1-1db, jelenleg nincs náluk készleten. menj be és megmondják, hogy mikorra tudják rendelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7559 Dátum:
2017.02.21 kedd, 17:35:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.21 kedd, 17:19:01
unixnál a bal első 942 668 a jobb első meg 942 667 számon van. annyi, hogy amikor írtam akkor még rendelhető volt 1-1db, jelenleg nincs náluk készleten. menj be és megmondják, hogy mikorra tudják rendelni
Köszönöm,
de azért huncut banda, miért rejtegetik?
Megtaláltam, de 32 331 Ft. Itt is van kedvesség?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.21 kedd, 17:39:58 írta legyozo
»
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7560 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 10:48:29 »
Az első stabilizátor rúd gumiszilent (
http://imgur.com/a/5n34e
) mérete évjárattól függ, vagy azonos évjáraton belül is van eltérés? (mk1nél volt ilyen, hátul)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.23 csütörtök, 11:22:40 írta legyozo
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7561 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 11:40:56 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.02.23 csütörtök, 10:48:29
Az első stabilizátor rúd gumiszilent (
http://imgur.com/a/5n34e
) mérete évjárattól függ, vagy azonos évjáraton belül is van eltérés? (mk1nél volt ilyen, hátul)
Én úgy tudtam, hogy azért van kétféle méret, hogy a stabrúd kopásnak egyszer még utána lehessen menni vele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7562 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 12:00:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.23 csütörtök, 11:40:56
Én úgy tudtam, hogy azért van kétféle méret, hogy a stabrúd kopásnak egyszer még utána lehessen menni vele.
AndyA
Ez lehetséges, de amire én emlékszem, hogy szélességükben volt eltérés. Erre gondoltam, de most ennek az információnak a birtokában nem tudom megrendelni, mert nem tudom mennyire kopott a rúd.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7563 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 12:30:55 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.02.23 csütörtök, 12:00:39
Ez lehetséges, de amire én emlékszem, hogy szélességükben volt eltérés. Erre gondoltam, de most ennek az információnak a birtokában nem tudom megrendelni, mert nem tudom mennyire kopott a rúd.
A Nagyautónál vettem, ott ez nem volt kérdés, azt adta a Gyula, ami belevaló volt.
A rúdkopottság kérdés fel sem merült.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7564 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 12:35:19 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.02.23 csütörtök, 10:48:29
Az első stabilizátor rúd gumiszilent (
http://imgur.com/a/5n34e
) mérete évjárattól függ, vagy azonos évjáraton belül is van eltérés? (mk1nél volt ilyen, hátul)
ST és sima között van eltérés
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7565 Dátum:
2017.02.23 csütörtök, 12:41:26 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.02.23 csütörtök, 12:30:55
A Nagyautónál vettem, ott ez nem volt kérdés, azt adta a Gyula, ami belevaló volt.
A rúdkopottság kérdés fel sem merült.
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.23 csütörtök, 12:35:19
ST és sima között van eltérés
OK, ez jó hír.
Naplózva
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7566 Dátum:
2017.02.28 kedd, 08:44:28 »
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok, de van egy nagy gondom. A szervószivattyú nyomóága mellett ömlik az olaj a hollander és cső között. A cső könnyen ki be mozog a hollanderben. A hollandert mintha odabetonozták volna, a két csavart nem tudom egymástol elválasztani csak kompletten jön le a szivattyúról. Kérdésem. Egy új hollander megoldja a problémámat vagy kell egy új magasnyomású cső is hozzá? A csövön sérülést nem látok. Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7567 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:08:47 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.02.28 kedd, 08:44:28
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok, de van egy nagy gondom. A szervószivattyú nyomóága mellett ömlik az olaj a hollander és cső között. A cső könnyen ki be mozog a hollanderben. A hollandert mintha odabetonozták volna, a két csavart nem tudom egymástol elválasztani csak kompletten jön le a szivattyúról. Kérdésem. Egy új hollander megoldja a problémámat vagy kell egy új magasnyomású cső is hozzá? A csövön sérülést nem látok. Köszönöm a válaszokat!
Egy új hollander kell csak.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7568 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:33:56 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.28 kedd, 14:08:47
Egy új hollander kell csak.
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018
A régi hollanderbe belenéztem, van egy kis rézszerű zégergyürű, vagyis valami hasonló. Abba pattan bele a cső nutolása? szárazon belepattintottam de simán kézzel kihúztam. Meg a csövön sem olyan egyenletes a nút, vagyis nincsen határozott válla, hogy a gyűrű belekapaszkodjon (ez normális?). Nincs valami stabilabb megoldás? Félek hogy a nagynyomású cső is kuka. Ja és a hollander balmenetes, ahogy olvastam, mert a cromax képein jobbosnak látom
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7569 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:42:08 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.02.28 kedd, 14:33:56
A régi hollanderbe belenéztem, van egy kis rézszerű zégergyürű, vagyis valami hasonló. Abba pattan bele a cső nutolása? szárazon belepattintottam de simán kézzel kihúztam. Meg a csövön sem olyan egyenletes a nút, vagyis nincsen határozott válla, hogy a gyűrű belekapaszkodjon (ez normális?). Nincs valami stabilabb megoldás? Félek hogy a nagynyomású cső is kuka. Ja és a hollander balmenetes, ahogy olvastam, mert a cromax képein jobbosnak látom
Akkor a csővel nem minden oké,mert a régi levétele sem egyszerű(nekem csak roncsolással jött le,persze a csőre figyelve).Az újnak felpattintás után elég stabilan kell,hogy fent legyen a csövön(nem jöhet le).Úgy emlékszem normál jobbos a menet.
http://www.talkford.com/community/topic/195277-tdci-power-steering-failure/
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 14:49:08 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7570 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:49:23 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.28 kedd, 14:42:08
Akkor a csővel nem minden oké,mert a régi levétele sem egyszerű(nekem csak roncsolással jött le,persze a csőre figyelve).Az újnak felpattintás után elég stabilan kell,hogy fent legyen a csövön(nem jöhet le).Úgy emlékszem normál jobbos a menet.
Nekem csak tőből az alsó csavarral együtt jött ki de ketten csőfogókkal kint szabadon sem tudtuk meglazítani. A satut meg a melegítést nem próbáltuk de ez lesz a köv. lépés
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7571 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:50:56 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.02.28 kedd, 14:49:23
Nekem csak tőből az alsó csavarral együtt jött ki de ketten csőfogókkal kint szabadon sem tudtuk meglazítani. A satut meg a melegítést nem próbáltuk de ez lesz a köv. lépés
Ha minden igaz erről beszélünk:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_03_2012/post-45955-0-01869200-1330796455.jpg
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7572 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:53:49 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.28 kedd, 14:50:56
Ha minden igaz erről beszélünk:
http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_03_2012/post-45955-0-01869200-1330796455.jpg
Igen pontosan. Ja és igen a hollandert elsőre felpattintod utána tekered be vagy beteker-bepattint a jó sorrend?
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7573 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:55:22 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.02.28 kedd, 14:53:49
Igen pontosan. Ja és igen a hollandert elsőre felpattintod utána tekered be vagy beteker-bepattint a jó sorrend?
Én a felpattint-betekert verziót csináltam.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7574 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:58:08 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.28 kedd, 14:55:22
Én a felpattint-betekert verziót csináltam.
Hát jó egy próbát megér, de nem nagyon bízom abba az illesztésben.. Még szerencse nem útközbe szállt el, csak a munkahelyem udvarán (amiért kaptam is a fejemre mert a sok olaj kiömlött a térkőre). na meg olyan lett a motortér is, siralmas.
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7575 Dátum:
2017.02.28 kedd, 15:17:31 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.02.28 kedd, 14:49:23
Nekem csak tőből az alsó csavarral együtt jött ki de ketten csőfogókkal kint szabadon sem tudtuk meglazítani. A satut meg a melegítést nem próbáltuk de ez lesz a köv. lépés
Két kalapács az egyikkel megtámasztod a csavar egyik oldalát a másikkal a túloldalról rácsapsz így szépen körbejárod és valószínű engedni fog. Legalábbis nálam engedett.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7576 Dátum:
2017.02.28 kedd, 15:24:01 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.02.28 kedd, 15:17:31
Két kalapács az egyikkel megtámasztod a csavar egyik oldalát a másikkal a túloldalról rácsapsz így szépen körbejárod és valószínű engedni fog. Legalábbis nálam engedett.
Jobbos a menet?
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7577 Dátum:
2017.02.28 kedd, 15:33:39 »
Sziasztok!
Ha jól gondolom akkor lengéscsillapítót párban érdemes cserélni ugye? Ha csak az egyik adta is meg magát.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7578 Dátum:
2017.02.28 kedd, 15:36:53 »
Idézetet írta: adam0723 - 2017.02.28 kedd, 15:33:39
Sziasztok!
Ha jól gondolom akkor lengéscsillapítót párban érdemes cserélni ugye? Ha csak az egyik adta is meg magát.
Jól gondolod.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
adam0723
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7579 Dátum:
2017.02.28 kedd, 15:46:18 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.28 kedd, 15:36:53
Jól gondolod.
Köszi.
Naplózva
2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7580 Dátum:
2017.02.28 kedd, 16:36:04 »
Üdv mindenkinek.
nagy gondom adódott. műszakira megy az autó és előtte átakartam én nézni és
a generátor alatt körbe mindenfele (zsíros)/olajsaras minden.
A jobb oldali féltengelyem porvédő gumija megadta magát és az autó is remegett gyorsítás közben + most megmozgatva kopog.
kérdésem az lenne hogy miket kell/érdemes kicserélni?
ami biztos , cikkszám: gsp 218043 ez komplettnek írja de nem látom benne a váltótól induló egyenes átvezetőt+támasztó csapágyat, vagy elég ha külön megveszem csak a csapágyat (FEBI 21007) az egyenes részhez?
a Bárdiban rendelném meg de csak a csapágyat-porvédőt-komplett féltengelyt dobja ki választásnak az egyenes részt nem találom (de lehet nem is kell
ha élég a csapágy).
Köszi
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7581 Dátum:
2017.02.28 kedd, 21:39:15 »
Idézetet írta: Dokii - 2017.02.28 kedd, 15:24:01
Jobbos a menet?
Ahogy az előttem válaszoló kolléga is írta normál menet.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7582 Dátum:
2017.03.03 péntek, 11:47:07 »
Légrugót vettem, beszerelem.
A FAQ leírás jó, a VZoli féle változatot alkalmaznám.
Amit nem tudok eldönteni, hogy a fekete nyíllal jelölt csöcs levágása, a pirossal jelzett lyuk fúrása után, a baba a sárga vagy a kék nyíl felől lesz, azaz a kisebb felület a baba vagy a fémtüske felé kerüljön?
kép:
http://imgur.com/a/7IoTl
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7583 Dátum:
2017.03.03 péntek, 12:27:31 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.03 péntek, 11:47:07
Légrugót vettem, beszerelem.
A FAQ leírás jó, a VZoli féle változatot alkalmaznám.
Amit nem tudok eldönteni, hogy a fekete nyíllal jelölt csöcs levágása, a pirossal jelzett lyuk fúrása után, a baba a sárga vagy a kék nyíl felől lesz, azaz a kisebb felület a baba vagy a fémtüske felé kerüljön?
kép:
http://imgur.com/a/7IoTl
Mivel a légrugó a puhább, amit jobban megvisel, ha kis felületen nyomják, a kasztni acéljának meg mindegy, így a kisebb felét raknám felülre, és a nagyobb felületen támaszkodjon fel alulról a légrugó.
Azt jól sasold meg azért, mielőtt beszereled, hogy a gyári baba rögzítésére szolgáló fémtüske nehogy kilógjon lefelé a gumiból, mert kiszúrhatja a lufit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7584 Dátum:
2017.03.03 péntek, 12:35:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.03 péntek, 12:27:31
Mivel a légrugó a puhább, amit jobban megvisel, ha kis felületen nyomják, a kasztni acéljának meg mindegy, így a kisebb felét raknám felülre, és a nagyobb felületen támaszkodjon fel alulról a légrugó.
Azt jól sasold meg azért, mielőtt beszereled, hogy a gyári baba rögzítésére szolgáló fémtüske nehogy kilógjon lefelé a gumiból, mert kiszúrhatja a lufit.
AndyA
OK, köszönöm!
Magam is így gondoltam.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7585 Dátum:
2017.03.03 péntek, 13:14:07 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.03 péntek, 12:35:25
OK, köszönöm!
Magam is így gondoltam.
A VZoli leírásában szereplő szelephosszabbítót találtam, de Y elosztót nem találok sehol, pontos/abb lelőhelyet esetleg tudtok?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7586 Dátum:
2017.03.03 péntek, 14:09:34 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.03 péntek, 13:14:07
A VZoli leírásában szereplő szelephosszabbítót találtam, de Y elosztót nem találok sehol, pontos/abb lelőhelyet esetleg tudtok?
Nekiláttam keresgélni, de még csak hasonló is csak olyan van, hogy felnibe építhető szelep, aminek két bejárata van, egy a fújáshoz, egy a nyomásfigyelőnek. Még külföldiül sincs hasonló sem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7587 Dátum:
2017.03.03 péntek, 15:02:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.03 péntek, 14:09:34
Nekiláttam keresgélni, de még csak hasonló is csak olyan van, hogy felnibe építhető szelep, aminek két bejárata van, egy a fújáshoz, egy a nyomásfigyelőnek. Még külföldiül sincs hasonló sem.
AndyA
Ha nem lesz, akkor csak simán kivezetem a kerékjárati ív mellé.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7588 Dátum:
2017.03.03 péntek, 15:10:20 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.03 péntek, 15:02:43
Ha nem lesz, akkor csak simán kivezetem a kerékjárati ív mellé.
Amúgy mivel itt 1,1 bar maximális nyomásról van szó, tulajdonképpen sima kerti locsolócsőből és ahhoz tartozó elosztóból is simán meg lehetne csinálni. Az 10 bart bír elvileg, mivel 6 bar a nyomás a vízvezetékrendszerben, plusz némi tartalék, hogy biztosan ne pukkanjon ki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7589 Dátum:
2017.03.03 péntek, 15:18:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.03 péntek, 15:10:20
Amúgy mivel itt 1,1 bar maximális nyomásról van szó, tulajdonképpen sima kerti locsolócsőből és ahhoz tartozó elosztóból is simán meg lehetne csinálni. Az 10 bart bír elvileg, mivel 6 bar a nyomás a vízvezetékrendszerben, plusz némi tartalék, hogy biztosan ne pukkanjon ki.
AndyA
A javaslat jó, de fel is vet két kérdést. hogy rögzítem a baba szelepére, illetve a másik oldali kivezetésen hogyan rögzítek szelepet. Ha ez megoldodik, akkor ez lehet egy megoldás.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7590 Dátum:
2017.03.03 péntek, 18:59:42 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.03 péntek, 15:18:12
A javaslat jó, de fel is vet két kérdést. hogy rögzítem a baba szelepére, illetve a másik oldali kivezetésen hogyan rögzítek szelepet. Ha ez megoldodik, akkor ez lehet egy megoldás.
Én vettem textilbetétes gumicsövet, meg egy "Y" elosztót rézből, talán 8 mm belső átmérővel. De vhogy akárhogy bilincseltem, egy kis tömítetlenség elég volt, hogy elengedje a levegőt. Így végül lebontottam az egészet, és hagytam a francba.
A csövet, elosztót barkácsboltban vettem, Csillaghegyen a Tolnai Iparcikk Centrum aljában lévő 1000aprócikk Kft nél (Németh Kft). De sztem hasonló zsánerű boltban máshol is kapsz, de van boltjuk a 17.kerületben a Pesti úton is.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7591 Dátum:
2017.03.04 szombat, 22:06:50 »
Sziasztok.
Ma bementem az Unix-ba 5 ajtós hátsó
hosszlengőkar
hátsó szilentet kerestem ami a keréknél van. Nem tudtak adni nem is rendelhető, elég béna volt az eladó. Itt a fórumon olvasgattam, régen írta valaki, hogy talán az mk2 valamelyik szilentje jó bele? Valaki tudja pontosan hogy is van ez? Esetleg valami cikkszám ami alapján lehet keresgélni, valahonnan máshonnan de rendelni kell, jó lenne pontos adatokkal keresnem.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7592 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 02:01:32 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.03.04 szombat, 22:06:50
Sziasztok.
Ma bementem az Unix-ba 5 ajtós hátsó
hosszlengőkar
hátsó szilentet kerestem ami a keréknél van. Nem tudtak adni nem is rendelhető, elég béna volt az eladó. Itt a fórumon olvasgattam, régen írta valaki, hogy talán az mk2 valamelyik szilentje jó bele? Valaki tudja pontosan hogy is van ez? Esetleg valami cikkszám ami alapján lehet keresgélni, valahonnan máshonnan de rendelni kell, jó lenne pontos adatokkal keresnem.
Pl itt:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar_alkatreszei/Oldal-36-2_36/?DescOrderBy=0&limit=36&limitstart=0&orderby=product_imp
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7593 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 07:51:58 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.03.03 péntek, 18:59:42
Én vettem textilbetétes gumicsövet, meg egy "Y" elosztót rézből, talán 8 mm belső átmérővel. De vhogy akárhogy bilincseltem, egy kis tömítetlenség elég volt, hogy elengedje a levegőt. Így végül lebontottam az egészet, és hagytam a francba.
A csövet, elosztót barkácsboltban vettem, Csillaghegyen a Tolnai Iparcikk Centrum aljában lévő 1000aprócikk Kft nél (Németh Kft). De sztem hasonló zsánerű boltban máshol is kapsz, de van boltjuk a 17.kerületben a Pesti úton is.
A szeleptűt benne hagytad a babában?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7594 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 08:49:01 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.05 vasárnap, 02:01:32
Pl itt:
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_2000-2007_hosszlengokar_4/5_ajtos_17784
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar_alkatreszei/Oldal-36-2_36/?DescOrderBy=0&limit=36&limitstart=0&orderby=product_imp
Köszönöm szépen, de sajnos ez nem jó, az első link az a keresztlengőkar, de nekem nem derül ki belőle , hogy első vagy hátsó. Ez jó egészségnek örvend ezzel nincs problémám. A második link meg keresgélős, sajnos tapasztalat, hogy sz eladók vagy le akarnak venni, vagy h.l.ék hozzá.
(20-17) Ezért dobtam föl ezt a hosszlengőkar hátsószilent cikkszámos témát, nem akarom csak a rosszat cserélni, párban, mivel hátsóról beszélünk még jön egy négykerekes futóműállítás is, ami sajnos e nélkül is esedékes.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7595 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 09:30:17 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.03.05 vasárnap, 08:49:01
Köszönöm szépen, de sajnos ez nem jó, az első link az a keresztlengőkar, de nekem nem derül ki belőle , hogy első vagy hátsó. Ez jó egészségnek örvend ezzel nincs problémám. A második link meg keresgélős, sajnos tapasztalat, hogy sz eladók vagy le akarnak venni, vagy h.l.ék hozzá.
(20-17) Ezért dobtam föl ezt a hosszlengőkar hátsószilent cikkszámos témát, nem akarom csak a rosszat cserélni, párban, mivel hátsóról beszélünk még jön egy négykerekes futóműállítás is, ami sajnos e nélkül is esedékes.
Úgy tudom, csak kombiban cserélhetőek a szilentek külön. A többiben csak lengőkarral együtt.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7596 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 13:14:15 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.05 vasárnap, 09:30:17
Úgy tudom, csak kombiban cserélhetőek a szilentek külön. A többiben csak lengőkarral együtt.
Teljes készlet van hozzá pl.vaterán,
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/eroatviteli_alkatresz/futomu_felfuggesztes/lengokar/ford_mondeo_mk3_2000_2007_szedan_hatso_szilentek_2443945547.html
innen jött az ötlet, hogy külön beszerezhető.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7597 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 13:57:40 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.03.05 vasárnap, 13:14:15
Teljes készlet van hozzá pl.vaterán,
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/eroatviteli_alkatresz/futomu_felfuggesztes/lengokar/ford_mondeo_mk3_2000_2007_szedan_hatso_szilentek_2443945547.html
innen jött az ötlet, hogy külön beszerezhető.
Tudom, de ez olyan félhivatalos. Egyetlen egy lengyel cég csinál ilyet, senki más. Még soha nem láttam, hogy valaki beépítette volna, mennyire tartós a gumi, stb.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7598 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 16:03:52 »
Idézetet írta: legyozo - 2017.03.05 vasárnap, 07:51:58
A szeleptűt benne hagytad a babában?
A babában igen, arra tekertem egy hosszabbítót (mert volt, mert vettem, de fölöslegesnek bizonyult, viszont a gumicső hosszát meg ehhez vágtam), na abból kivettem a tűt, és annak a menetes részre bilincseltem a csövet. Valszeg a menetre nem lehet a csövet légmentesen rábilincselni.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7599 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 11:35:28 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.03.05 vasárnap, 13:57:40
Tudom, de ez olyan félhivatalos. Egyetlen egy lengyel cég csinál ilyet, senki más. Még soha nem láttam, hogy valaki beépítette volna, mennyire tartós a gumi, stb.
Lemförderből tartós lehet:
http://www.ebay.co.uk/itm/331633606059?clk_rvr_id=1143306782738&rmvSB=true
Naplózva
Oldalak:
1
...
145
146
147
148
149
150
151
[
152
]
153
154
155
156
157
158
159
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ