Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:02:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165883 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Zoldas
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2010.03.02 kedd, 23:03:08 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
2001-es Kombi Mondeóhoz szerintetek hol érdemes lengéscsillapítót venni, ahol viszonylag jó árban hozzá lehet jutni?
Köszi előre is!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2010.03.03 szerda, 00:03:02 »
Idézetet írta: Zoldas - 2010.03.02 kedd, 23:03:08
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
2001-es Kombi Mondeóhoz szerintetek hol érdemes lengéscsillapítót venni, ahol viszonylag jó árban hozzá lehet jutni?
Köszi előre is!
Kérdezz rá a Keres-kínál topikba. Pl. Alkatrészek 20-40% kedvezménnyel?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Asztalos Taki
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2010.03.03 szerda, 03:15:43 »
sziasztok!
szoval utana jartam egy kicsit a dolognak es sikerult kideritenem azt a problemat amirol tobben is irtak.
megpedig ha hidegbe tekered a kormanyt egy picit roppan de csak erzetre. ennek az az oka hogy a kormanyosszekot gombfejek kezdenek kikopni.
azt is irtam mint tudjatok hogy az en mondim az angol auto,igy en az itteni arakat tudom mondani. az alkatresz £18/db a munkadij az meg £50.
tehat ha gondoljatok nevvetek utana mennyi kishazankba es ha szeretnetek szivesen elkuldom az alkatreszt.
ha tapasztalok mast akkor majd szolok,de remelem nem mostanaba lesz:)
asztalos Taki
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2010.03.03 szerda, 18:51:29 »
Sziasztok.
Kombi mondeom van es kell cserljek hatso hosszlengokarba szillentet. Ha jol tudom erre van csavarozva a kerekagy is. Lengokart nem szeretnek mert az borsos. inkabb csak megbuksarnam. A Fordnal mondtak hogy utangyartottat kell vegyek mert ebbol eredeti nincs csak karral. Na most az a problemam hogy az uzletbe nem tudjak hogy meik is az. Butasagot meg nem akarok venni utana majd vihetem vissza es az megint ido. Az autot nem latja es anelkul nem tudja hogy mit is rendeljen. Talaltam a netten kb iesmi fele a szillent, csak nincs rola kep az egesz lengokarrol.
Van e valakinek Kepe a szillentrol vagy a karrol? Vagy termek kod szama? Jol jonne. Kosz. Szep estet mindenkinek.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2010.03.03 szerda, 19:34:33 »
Idézetet írta: Bali - 2010.02.22 hétfő, 22:59:35
Hali.
Olyan adatok kellenének nekem hogy hátsó lemez lengőkar szilent méret.Nem létezik gyáriba, se utángyártottba az adott tipushoz.Ha meglennének a mértek tudnék keresgélni más márkáknál hátha van egyezés.
MKIII kombi mondeo
En mar csereltem lemezlengokart en a bontobol vettem. Az ujtol olcsobb. Van uj is a CROMAX nal.
www.cromax.hu/?katid=36479951&termek_al_id=15670&katnev=Lemezleng%F5kar
En viszont a hoszlengokar szilentjenek a merete, vagy kep rola, hogy hogyan is nez ki. Az elado nem tudja, hogy mit is rendeljen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2010.03.03 szerda, 21:09:50 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.03.03 szerda, 18:51:29
Sziasztok.
Kombi mondeom van es kell cserljek hatso hosszlengokarba szillentet. Ha jol tudom erre van csavarozva a kerekagy is. Lengokart nem szeretnek mert az borsos. inkabb csak megbuksarnam. A Fordnal mondtak hogy utangyartottat kell vegyek mert ebbol eredeti nincs csak karral. Na most az a problemam hogy az uzletbe nem tudjak hogy meik is az. Butasagot meg nem akarok venni utana majd vihetem vissza es az megint ido. Az autot nem latja es anelkul nem tudja hogy mit is rendeljen. Talaltam a netten kb iesmi fele a szillent, csak nincs rola kep az egesz lengokarrol.
Van e valakinek Kepe a szillentrol vagy a karrol? Vagy termek kod szama? Jol jonne. Kosz. Szep estet mindenkinek.
ebbe a szilentek gyárilag préselve vannak,nem cserélhetőek!ezt a kört már lefutottam 2éve.Annyi esélyed van,ha kiütöd a lemezből a szilentet és addig mész a szilentgyártók után,amíg nem csinálnak neked 1 olyat.Nekem ennyit nem ért meg,17nem is olyan sok......kinek a pap,kinek a neje...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2010.03.04 csütörtök, 18:24:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.03 szerda, 21:09:50
ebbe a szilentek gyárilag préselve vannak,nem cserélhetőek!ezt a kört már lefutottam 2éve.Annyi esélyed van,ha kiütöd a lemezből a szilentet és addig mész a szilentgyártók után,amíg nem csinálnak neked 1 olyat.Nekem ennyit nem ért meg,17nem is olyan sok......kinek a pap,kinek a neje...
Akkor ez a dolog nekem erdekes lessz. A fordnal mondtak hogy lehet ujrabuksazni. eredetibe csak karral eggyutt van. ez igaz. Hogy csinalhattak iet hogy csak az egeszet egybe cserelhetjuk? Furcsa. Akkor erdeklodok hol mennyi az a kar. Meg 1 kerdes. Egyenetlen uton kopog elol. A ford szervizbe azt mondtak hogy a toronyszillentet kell csereljek mert ki van kemenyrdve. Ezt lattak rossznak. Meg annyit mondtak hogy a bolcsobe a 4 szillentett is lehet cserelni lehet hogy akkor elmulik a kopogas. Nem tudom meiket csereljem. Te mit mondsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2010.03.04 csütörtök, 18:38:32 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.03.04 csütörtök, 18:24:17
Akkor ez a dolog nekem erdekes lessz. A fordnal mondtak hogy lehet ujrabuksazni. eredetibe csak karral eggyutt van. ez igaz. Hogy csinalhattak iet hogy csak az egeszet egybe cserelhetjuk? Furcsa. Akkor erdeklodok hol mennyi az a kar. Meg 1 kerdes. Egyenetlen uton kopog elol. A ford szervizbe azt mondtak hogy a toronyszillentet kell csereljek mert ki van kemenyrdve. Ezt lattak rossznak. Meg annyit mondtak hogy a bolcsobe a 4 szillentett is lehet cserelni lehet hogy akkor elmulik a kopogas. Nem tudom meiket csereljem. Te mit mondsz?
Így látatlanban fölösleges bármit is mondjak.
1ébként az audinál elöl mindez öntött aluból van.1 oldalon 4db-2felül 2alul és 37eft darabja.A két oldal majd 300e ft.Szóval tedd össze a két kezed,hogy mondid van és csak ennyibe kerül..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2010.03.06 szombat, 13:47:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.04 csütörtök, 18:38:32
Így látatlanban fölösleges bármit is mondjak.
1ébként az audinál elöl mindez öntött aluból van.1 oldalon 4db-2felül 2alul és 37eft darabja.A két oldal majd 300e ft.Szóval tedd össze a két kezed,hogy mondid van és csak ennyibe kerül..
Akkor en csak halgatok es cserelem amit kell. Megrendeltem az alkatreszeket jovo heten kesz is. Es utana remelem mar nem fog kopogni. Koszi hogy megnyktattal.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2010.03.06 szombat, 16:19:18 »
Üdv.
Megjött a lengőkarom.Sima szilent van benne semmi extra.Ha valaki hasonló problémával küzd eltudom küldeni a szinelt méreteit és 2-3 ezer forintért legyártják.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2010.03.06 szombat, 19:23:04 »
Idézetet írta: Bali - 2010.03.06 szombat, 16:19:18
Üdv.
Megjött a lengőkarom.Sima szilent van benne semmi extra.Ha valaki hasonló problémával küzd eltudom küldeni a szinelt méreteit és 2-3 ezer forintért legyártják.
Az a helyzet hogy En is a hosszlengokar ugyben fogok erdeklodni, hogy hol es mennyiert tudnak szillentett gyartani. Ameretet megkoszonnem ha tudod kuldeni. En Romanba lakom. A hatar igaz csak 2 km. Te merre laksz? Ez az ar tokeletes. Nem hiszem hogy el tudnek menni erte. Koszi az adatot.
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 11:10:18 »
Üdv mindenkinek.
Olyan problémám lenne, hogy reggeli indulásnál egy apró kottyanást hallok a futómű felől. Majd városba lámpától indulásnál is produkálja a dolgot, de csak ritkán. Én valamelyik kormány összekötőre tippelnék mert ha megmozgatom a kormányt akkor is kotyog valami elől. Továbbá 110 és 130 kph. között beráz a kormány pedig a centír jó kb. 5 gumis is megnézte már és 1-2 g eltérések vannak, amik szerintük elhanyagolhatóak. Gumi ujjal, felnik jók értetlenül állok a jelenség előtt. :falbav:Esetleg a kotyogás közre játszhat a kormányrázásban??
Akinek hasonló problémája volt és megtalálta a megoldást az jelezzen köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 11:13:14 »
Idézetet írta: Dave - 2010.03.07 vasárnap, 11:10:18
Üdv mindenkinek.
Olyan problémám lenne, hogy reggeli indulásnál egy apró kottyanást hallok a futómű felől. Majd városba lámpától indulásnál is produkálja a dolgot, de csak ritkán. Én valamelyik kormány összekötőre tippelnék mert ha megmozgatom a kormányt akkor is kotyog valami elől. Továbbá 110 és 130 kph. között beráz a kormány pedig a centír jó kb. 5 gumis is megnézte már és 1-2 g eltérések vannak, amik szerintük elhanyagolhatóak. Gumi ujjal, felnik jók értetlenül állok a jelenség előtt. :falbav:Esetleg a kotyogás közre játszhat a kormányrázásban??
Akinek hasonló problémája volt és megtalálta a megoldást az jelezzen köszönöm
első lengőkarszilent,vagy kormánygömbfej problem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Husqi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 11:53:34 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.03.06 szombat, 19:23:04
Az a helyzet hogy En is a hosszlengokar ugyben fogok erdeklodni, hogy hol es mennyiert tudnak szillentett gyartani. Ameretet megkoszonnem ha tudod kuldeni. En Romanba lakom. A hatar igaz csak 2 km. Te merre laksz? Ez az ar tokeletes. Nem hiszem hogy el tudnek menni erte. Koszi az adatot.
Szilent méret MKIII kombi hátsó lengőkarhoz amiben a rugó ül.
Külső gyűrű:
Hossz:47mm
Vastagság:2mm
Átmérő1:47mm
Átmérő2:48mm Tehát az egyik fele 47 a másik 48 a könnyebb behelyezés végett.
Belső gyűrű:
Hossz:55mm
Külső átmérő:23mm
Belső átmérő:12mm
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 12:05:45 »
Idézetet írta: Bali - 2010.03.07 vasárnap, 11:53:34
Szilent méret MKIII kombi hátsó lengőkarhoz amiben a rugó ül.
Külső gyűrű:
Hossz:47mm
Vastagság:2mm
Átmérő1:47mm
Átmérő2:48mm Tehát az egyik fele 47 a másik 48 a könnyebb behelyezés végett.
Belső gyűrű:
Hossz:55mm
Külső átmérő:23mm
Belső átmérő:12mm
Az adatokat koszonom. Nem egyrol beszeltunk. Hosszlengokar bba kell a szillent. Hosszlengokar. A tied
http://www.cromax.hu/?katid=36587623&termek_al_id=17312&katnev=2000.10.15-2007.03.19
. Te errol beszelsz.
Naplózva
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2010.03.13 szombat, 17:23:01 »
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudnék olcsón beszerezni egy hátsó stabilizátor összekötöt (az hiszem műanyagból van és a kutyacsontot köti össze).
Egy Facelift-es kombi mondim van (2004-es) és útegyenletségnél kopogást hallok a jobb hátuljából, a szerelőm ezt a hibát állapította meg.
Köszi.
Üdv:
Laci
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2010.03.17 szerda, 13:07:55 »
Idézetet írta: fablaci - 2010.03.13 szombat, 17:23:01
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudnék olcsón beszerezni egy hátsó stabilizátor összekötöt (az hiszem műanyagból van és a kutyacsontot köti össze).
Egy Facelift-es kombi mondim van (2004-es) és útegyenletségnél kopogást hallok a jobb hátuljából, a szerelőm ezt a hibát állapította meg.
Köszi.
Üdv:
Laci
Hali!
Nem a stabilizátor összekötőt hívják másnéven kutyacsontnak?
Ha kutyacsontra van szükséged, akkor ez lesz az
http://www.cromax.hu/?katid=36686260&termek_al_id=11605&katnev=Kombi
. Van belőle normál és erősített. Érdemes az utóbbiba beruházni, mert tovább tart.
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2010.03.19 péntek, 09:30:22 »
Pár napja puhának érzem a kocsit a talajhullámokon, és egyre nagyobb hang jön kívülről amikor talajegyenetlenségen hajtok át. Az autó imbolygó, kanyarodás közben is jobban kibillen. Kipuhultnak gondoltam a lengéscsillapítót, de amikor kézzel lenyomtam a hátsó részt, elég keményen tért vissza kiinduló helyzetbe, nulla átlengéssel. A kerekekkel semmi gond, a gumik sem kopnak, a kormány kifogástalan, a féltengelyek is hibátlanok.
Sajnos meglehetősen rossz utak vannak Heves megyében, és azokon egyre nagyobb fájdalom átmenni... mi lehet a probléma? Szilentek? Kutyacsont? Nincs aknám, hogy alánézhessek.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2010.03.19 péntek, 10:16:30 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.03.19 péntek, 09:30:22
Pár napja puhának érzem a kocsit a talajhullámokon, és egyre nagyobb hang jön kívülről amikor talajegyenetlenségen hajtok át. Az autó imbolygó, kanyarodás közben is jobban kibillen. Kipuhultnak gondoltam a lengéscsillapítót, de amikor kézzel lenyomtam a hátsó részt, elég keményen tért vissza kiinduló helyzetbe, nulla átlengéssel. A kerekekkel semmi gond, a gumik sem kopnak, a kormány kifogástalan, a féltengelyek is hibátlanok.
Sajnos meglehetősen rossz utak vannak Heves megyében, és azokon egyre nagyobb fájdalom átmenni... mi lehet a probléma? Szilentek? Kutyacsont? Nincs aknám, hogy alánézhessek.
Futómű állítás is segíthet.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
calibra16v
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2010.03.19 péntek, 23:30:28 »
olvastam itt több embernek is van gondja ha jobbra tekeri a kormányt és akad a kezében! Na az a baja a kocsinak ,hogy ki van kopva a kormánymű és sajna fel kell perselyezni! Mivel bontva is 100k körül van érdemes időben megjavítatni mert sajna nem javul meg magátol. Azért romlik el mert sajna kellene olajat cserélni a servoban max 30.000km enként ha jól emlékezem ,de én olajcserekor kicserélem mert az az 1 liter nem a világ vége. mindenestől 60k de megéri nekem sok hiba megszünt pl: 110 130 között rázott a kocsi eleje , lassításnál berázott a kocsi eleje , akadt a kormány jobra kopogott
egyenesben gödröknél. ez tuti mind megszűnt.
Sajna a száma nincs meg a srácnak de a neve az RAY volt és a google kidobja csak azt kell keresni szervo bt vagy kft
Naplózva
calibra16v
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2010.03.19 péntek, 23:45:00 »
Viszont lenne egy nagy problémám amire a napokban lettem figyelmes és nem tudom mi lehet a baj de igazán senki nem adott még elfogadható választ.
A jelenség pedig az ,hogy egyenesben gyorsítok a kocsival és érerezhetően húz a kocsi jobbra de mint kinyomom a kuplungot váltásnál a huzás megszűnik.
3 nap 3 futómű állítás és huz a kocsi jobbra de nem tudom miért és nagyon zavaró a dolog . most megforgatom a gumit de nem tudom az lehet e baj főleg ,hogy szinte vadi ujjak és nem tegnap kezdett jobbra huzni .
enni nem eszi a első kereket de hátul csipegeti a belső 2 cm. azt mondta a szerelő azért eszi mert mindig 1dül ülök a kocsiban. na de a húzás a lényeg mitől lehet mikor márt mindent megcsináltam amit csak tudtam.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2010.03.20 szombat, 11:41:26 »
Idézetet írta: calibra16v - 2010.03.19 péntek, 23:45:00
Viszont lenne egy nagy problémám amire a napokban lettem figyelmes és nem tudom mi lehet a baj de igazán senki nem adott még elfogadható választ.
A jelenség pedig az ,hogy egyenesben gyorsítok a kocsival és érerezhetően húz a kocsi jobbra de mint kinyomom a kuplungot váltásnál a huzás megszűnik.
3 nap 3 futómű állítás és huz a kocsi jobbra de nem tudom miért és nagyon zavaró a dolog . most megforgatom a gumit de nem tudom az lehet e baj főleg ,hogy szinte vadi ujjak és nem tegnap kezdett jobbra huzni .
enni nem eszi a első kereket de hátul csipegeti a belső 2 cm. azt mondta a szerelő azért eszi mert mindig 1dül ülök a kocsiban. na de a húzás a lényeg mitől lehet mikor márt mindent megcsináltam amit csak tudtam.
http://www.aa1car.com/library/steerpul.htm
Szerintem az egyenetlen kopást arra fogni, hogy általában egyedül ülsz a gépben, nem túl elegáns.
Az enyémen akkor ette meg a belső két centit, amikor nem volt meg a kormányközép.
A linken van egy érdekes rész a gumi gyártási problémák diagnosztizálására. ld. Ply steer
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2010.03.20 szombat, 12:18:53 »
Idézetet írta: calibra16v - 2010.03.19 péntek, 23:45:00
Viszont lenne egy nagy problémám amire a napokban lettem figyelmes és nem tudom mi lehet a baj de igazán senki nem adott még elfogadható választ.
A jelenség pedig az ,hogy egyenesben gyorsítok a kocsival és érerezhetően húz a kocsi jobbra de mint kinyomom a kuplungot váltásnál a huzás megszűnik.
3 nap 3 futómű állítás és huz a kocsi jobbra de nem tudom miért és nagyon zavaró a dolog . most megforgatom a gumit de nem tudom az lehet e baj főleg ,hogy szinte vadi ujjak és nem tegnap kezdett jobbra huzni .
enni nem eszi a első kereket de hátul csipegeti a belső 2 cm. azt mondta a szerelő azért eszi mert mindig 1dül ülök a kocsiban. na de a húzás a lényeg mitől lehet mikor márt mindent megcsináltam amit csak tudtam.
Nekem is volt ilyen hibám.hátsó keresztlengőkar szilent okozta.és ez megmagyarázza a kopást is!
..mindig egyedül ülsz ,mi?bakker....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2010.03.20 szombat, 17:27:58 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.20 szombat, 12:18:53
Nekem is volt ilyen hibám.hátsó keresztlengőkar szilent okozta.és ez megmagyarázza a kopást is!
..mindig egyedül ülsz ,mi?bakker....
Zsák cement az anyós helyére??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2010.03.20 szombat, 17:56:51 »
Idézetet írta: teo - 2010.03.20 szombat, 17:27:58
Zsák cement az anyós helyére??
2vagy3
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2010.03.20 szombat, 18:58:27 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.20 szombat, 17:56:51
2vagy3
Kompenzálnánk, nem szimulálnánk!
Igaz, nem szól vissza...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2010.03.20 szombat, 22:24:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.20 szombat, 12:18:53
..mindig egyedül ülsz ,mi?bakker....
ezt mondom én is. Ez kb.olyan, mintha azt mondta volna, hogy azért kopik, mert többet kanyarodsz jobbra, mint balra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
calibra16v
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2010.03.22 hétfő, 07:48:00 »
Igen sajna ezt mondta a srác beállítások után és valahogyan én sem tudtam túl tenni magam rajta.
De a legszomorúbb az az ,hogy 4 hónap alatt kb 6szor voltam futóművesnél és húz a kocsim még mindig jobbra de nem tudom mitől.
Szerintetek lehet a húzás amiatt ,hogy hátulja nem jól fut. Mert ugye ott tuti nincs rendben valami
Hiába jó az össze tartásom ha a kerékdőlés nagyon nagy.
Ami szilentet találok hátul azt kicserélem úgy döntöttem és ha még mindig húz vagy eszi a gumit akkor teszek bele benzint ......és
Naplózva
keke0323
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2010.03.23 kedd, 15:37:17 »
Sziasztok professzorok.
Jön a tavasz jönnek a gondok.
Mondim bal hátuljából tompa nyikorgást hallok,
ha csak álló helyzetben beülök és kiszállok akkor is zenél a kicsike
szerintetek mit zsirozzak be.Mi lehet a nyikorgás alapja?
Aki tudja válaszát ma adja.
thanx
mondeo forevör
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2010.03.23 kedd, 15:50:03 »
Idézetet írta: keke - 2010.03.23 kedd, 15:37:17
Sziasztok professzorok.
Jön a tavasz jönnek a gondok.
Mondim bal hátuljából tompa nyikorgást hallok,
ha csak álló helyzetben beülök és kiszállok akkor is zenél a kicsike
szerintetek mit zsirozzak be.Mi lehet a nyikorgás alapja?
Aki tudja válaszát ma adja.
thanx
mondeo forevör
hello,
nekem is igy nyikorgott, gondoltam valami nincs a helyen a hatso ules kornyeken. vegul kiderult, hogy a jobb hatso kereknel a ruggo eltorott... kb 19e ft volt + munkadij... :-(
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 22:19:26 »
Idézetet írta: calibra16v - 2010.03.22 hétfő, 07:48:00
...De a legszomorúbb az az ,hogy 4 hónap alatt kb 6szor voltam futóművesnél és húz a kocsim még mindig jobbra de nem tudom mitől.
Szerintetek lehet a húzás amiatt ,hogy hátulja nem jól fut. Mert ugye ott tuti nincs rendben valami
Nemcsak neked húz el
http://mondeo.hu/index.php?topic=33.msg203803#msg203803
. A Relhist által ajánlott oldalt böngészgesd, ha értessz angolul.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2010.03.26 péntek, 00:28:16 »
Idézetet írta: francoe - 2010.03.25 csütörtök, 22:19:26
Nemcsak neked húz el
http://mondeo.hu/index.php?topic=33.msg203803#msg203803
. A Relhist által ajánlott oldalt böngészgesd, ha értessz angolul.
Még mindig?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2010.03.31 szerda, 06:08:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.26 péntek, 00:28:16
Még mindig?
16-os lemezfelnivel egyáltalán nem, a nyári 17-essel még talán mindig egy picit, de a gumikon nem láttam félrekopást, majd most felszerelés előtt megnézem. Nem foglalkozom vele, "fícsör" lett belőle
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2010.03.31 szerda, 11:36:33 »
Idézetet írta: francoe - 2010.03.31 szerda, 06:08:59
16-os lemezfelnivel egyáltalán nem, a nyári 17-essel még talán mindig egy picit, de a gumikon nem láttam félrekopást, majd most felszerelés előtt megnézem. Nem foglalkozom vele, "fícsör" lett belőle
te meg biztos túl magas vagy és így magasra kerül az autó súlypontja, azért húz jobbra.
Az enyémen most hátsó keresztstabilizárot szilent cserét javasolnak. A stabilizátor szépen sétál jobbra-balra. Remélem, nem csak egyben lehet kapni az egész cuccot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2010.03.31 szerda, 11:56:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.31 szerda, 11:36:33
te meg biztos túl magas vagy és így magasra kerül az autó súlypontja, azért húz jobbra.
Francokat, a padlón ülök, hogy elférjek... OFF: Múltkor beültem egy Explorerbe, mert hogy az milyen nagy. Hát egy frászt, kívülről esetleg. A kormány alá alíg fért be a lábam, az üléstámla hátul csak a hátam közepéig ért. Megállapítottam, hogy ebből se lesz családi autó...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
calibra16v
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2010.04.03 szombat, 12:49:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.03.31 szerda, 11:36:33
te meg biztos túl magas vagy és így magasra kerül az autó súlypontja, azért húz jobbra.
Az enyémen most hátsó keresztstabilizárot szilent cserét javasolnak. A stabilizátor szépen sétál jobbra-balra. Remélem, nem csak egyben lehet kapni az egész cuccot.
De sajna csak 1ben kapni a hátsót ., most vettem en is de meg mindig húz...
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 08:41:31 »
Idézetet írta: alf - 2010.03.07 vasárnap, 11:13:14
első lengőkarszilent,vagy kormánygömbfej problem.
Nekem nem kotyog, de 110-120km/h között remeg a kocsi orra és jobbra-balra rángatja a kormányt veszettül (néhány mm-t).
A kerekek nekem is frankók. Akkor ebbe az irányba megyek tovább. Kösz Alf a tippet megint!
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 10:31:29 »
Idézetet írta: calibra16v - 2010.04.03 szombat, 12:49:54
De sajna csak 1ben kapni a hátsót ., most vettem en is de meg mindig húz...
Én most vettem a Nagy autónál 2eft/db áron szilentet a hátsó keresztstab.ba. Microcat szerint is van külön szilent bele.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 12:06:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.05 hétfő, 10:31:29
Én most vettem a Nagy autónál 2eft/db áron szilentet a hátsó keresztstab.ba. Microcat szerint is van külön szilent bele.
Csak külön nem ér semmit, mert mire a gumi kikopik, addigra az acélrúdból is hiányzik 1,5 mm az átmérőből...csak együtt van értelme cserélni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 21:40:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.05 hétfő, 12:06:53
Csak külön nem ér semmit, mert mire a gumi kikopik, addigra az acélrúdból is hiányzik 1,5 mm az átmérőből...csak együtt van értelme cserélni.
Jogos a felvetés, de egyelőre hagyatkozom a Ficsór futóműves szakijára. Majd meglátjuk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2010.04.06 kedd, 19:01:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.05 hétfő, 21:40:32
Jogos a felvetés, de egyelőre hagyatkozom a Ficsór futóműves szakijára. Majd meglátjuk.
Persze, neki lényeges hogy jövőre újra menj, ha együtt cserélnéd miből élne...?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2010.04.06 kedd, 19:49:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.06 kedd, 19:01:53
Persze, neki lényeges hogy jövőre újra menj, ha együtt cserélnéd miből élne...?
Igaz. Úgy döntöttem, kikérem Vik véleményét majd az éves revízió során. Úgy is gyűlik a lista már...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2010.04.14 szerda, 20:59:54 »
Ma voltam a szagszervizben futómű átvizsgáláson.
Ezek az eredmények születek:
Üzemi fék
Vezérlés: 64 N/bar bal = 2.50 kN ---- jobb = 2.88 kN Eltérés: 13 %
Vezérlés: 107 N/bar Bal = 1,23 kN------- jobb= 1,31 kN Eltérés: 5 %
Lengéscsillapítók:
Bal első = 54,7 Jobb első = 54,7 Eltérés: 0,1
Bal hátsó = 41,0 Jobb hátsó = 33,2 Eltérés: 19,1
Továbbá cserére szorul a jobb első kutyacsont, és mindkét hátsó.
A fékbetétek is eléggé kopottak, elöl már csak 2.5 mm van
Felírtak még ezeken kívül a hátsó stabilizátorba gumiperselyt, ez a szilentblokk lenne, ha nem tévedek.
Össze is számoltam a Cromax-on, lesz vagy 60 pénz....
Ki vagyok bukva, ráadásul ma fel is mondtak nekem. Gáz van, lehet, hogy viszi a bank az autót a köv. hónapban
de akkor felköthetem magam
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2010.04.14 szerda, 21:14:19 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.04.14 szerda, 20:59:54
Ma voltam a szagszervizben futómű átvizsgáláson.
Ezek az eredmények születek:
Üzemi fék
Vezérlés: 64 N/bar bal = 2.50 kN ---- jobb = 2.88 kN Eltérés: 13 %
Vezérlés: 107 N/bar Bal = 1,23 kN------- jobb= 1,31 kN Eltérés: 5 %
Lengéscsillapítók:
Bal első = 54,7 Jobb első = 54,7 Eltérés: 0,1
Bal hátsó = 41,0 Jobb hátsó = 33,2 Eltérés: 19,1
Továbbá cserére szorul a jobb első kutyacsont, és mindkét hátsó.
A fékbetétek is eléggé kopottak, elöl már csak 2.5 mm van
Felírtak még ezeken kívül a hátsó stabilizátorba gumiperselyt, ez a szilentblokk lenne, ha nem tévedek.
Össze is számoltam a Cromax-on, lesz vagy 60 pénz....
Ki vagyok bukva, ráadásul ma fel is mondtak nekem. Gáz van, lehet, hogy viszi a bank az autót a köv. hónapban
de akkor felköthetem magam
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
seekay
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 19:55:00 »
Sikeresen beleszálltam egy b*szottnagy kátyúba és most érdekesen viselkedik a kormány... jobbra olyan érzés tekerni, mintha vmi darabokban mozogna "benne", nem tudom normálisan leírni. Hangja nincs, nem ropog, nem kopog, viszont egyenetlen útfelületen gurulva ha elengedem akkor "remeg". Nem tom érthetően fogalmaztam-e meg. Tekerni kb. olyasmi érzés, mint egy ízületi betegnek hajligatni a karját a könyökénél és érezni ahogy a porcok mozognak. Jó kis hasonlat.
Mi adta meg magát és durván mekkora költségre számítsak?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 19:58:20 írta seekay
»
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 19:58:54 »
Idézetet írta: seekay - 2010.04.15 csütörtök, 19:55:00
Sikeresen beleszálltam egy b*szottnagy kátyúba és most érdekesen viselkedik a kormány... jobbra olyan érzés tekerni, mintha vmi darabokban mozogna "benne", nem tudom normálisan leírni. Hangja nincs, nem ropog, nem kopog, viszont egyenetlen útfelületen ha elengedem akkor "remeg". Nem tom érthetően fogalmaztam-e meg. Tekerni kb. olyasmi érzés, mint egy ízületi betegnek hajligatni a karját a könyökénél és érezni ahogy a porcok mozognak. Jó kis hasonlat.
Mi adta meg magát és durván mekkora költségre számítsak?
Szia!
Először a gumit (szálszakadás miatt) és felnit kéne megnézetned egy centirozással. Alu kereked van?
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 20:15:17 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.15 csütörtök, 19:58:54
Szia!
Először a gumit (szálszakadás miatt) és felnit kéne megnézetned egy centirozással. Alu kereked van?
Szia, köszi a gyors reakciót!
Nem könnyűfém felni, hanem csak egy hagyományos gyári acélfelni van rajta. Le is repült a dísztárcsa, és a belső íven ahova bepattannak a kampók ott mintha láttam volna egy kis deformálódást, de sötét volt már. Holnap világosban megnézem. Önmagában ez is okozhatja a fenti jelenséget?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 20:18:54 írta seekay
»
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 20:19:14 »
Idézetet írta: seekay - 2010.04.15 csütörtök, 20:15:17
Szia, köszi a gyors reakciót!
Nem könnyűfém felni, a hagyományos gyári acélfelni van rajta. Le is repült a dísztárcsa, és a belső íven ahova bepattannak a kampók ott mintha láttam volna egy kis deformálódást, de sötét volt már. Holnap világosban megnézem. Önmagában ez is okozhatja a fenti jelenséget?
Igen, sérül a gumi vázszerkezete kicsit tojás alakú lesz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 20:20:54 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.15 csütörtök, 20:19:14
Igen, sérül a gumi vázszerkezete kicsit tojás alakú lesz.
és a ford lemezfelnije sem a legerősebb a piacon. ez is tud deformálódni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 20:31:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.15 csütörtök, 20:20:54
és a ford lemezfelnije sem a legerősebb a piacon. ez is tud deformálódni
Tehát akkor vszínű a kormánymű megúszta? Jó esetben centírozható, rossz esetben új felni?
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ