Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:35:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165274 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
Zoldas
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2010.03.02 kedd, 23:03:08 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
2001-es Kombi Mondeóhoz szerintetek hol érdemes lengéscsillapítót venni, ahol viszonylag jó árban hozzá lehet jutni?
Köszi előre is!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #151 Dátum: 2010.03.03 szerda, 00:03:02 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
2001-es Kombi Mondeóhoz szerintetek hol érdemes lengéscsillapítót venni, ahol viszonylag jó árban hozzá lehet jutni?
Köszi előre is!

Kérdezz rá a Keres-kínál topikba. Pl. Alkatrészek 20-40% kedvezménnyel?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Asztalos Taki
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2010.03.03 szerda, 03:15:43 »

sziasztok!

szoval utana jartam egy kicsit a dolognak es sikerult kideritenem azt a problemat amirol tobben is irtak.
megpedig ha hidegbe tekered a kormanyt egy picit roppan de csak erzetre. ennek az az oka hogy a kormanyosszekot gombfejek kezdenek kikopni.
azt is irtam mint tudjatok hogy az en mondim az angol auto,igy en az itteni arakat tudom mondani. az alkatresz £18/db a munkadij az meg £50.
tehat ha gondoljatok nevvetek utana mennyi kishazankba es ha szeretnetek szivesen elkuldom az alkatreszt.

ha tapasztalok mast akkor majd szolok,de remelem nem mostanaba lesz:)

asztalos Taki
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2010.03.03 szerda, 18:51:29 »

Sziasztok.
Kombi mondeom van es kell cserljek hatso hosszlengokarba szillentet. Ha jol tudom erre van csavarozva a kerekagy is. Lengokart nem szeretnek mert az borsos. inkabb csak megbuksarnam. A Fordnal mondtak hogy utangyartottat kell vegyek mert ebbol eredeti nincs csak karral. Na most az a problemam hogy az uzletbe nem tudjak hogy meik is az. Butasagot meg nem akarok venni utana majd vihetem vissza es az megint ido. Az autot nem latja es anelkul nem tudja hogy mit is rendeljen. Talaltam a netten kb iesmi fele a szillent, csak nincs rola kep az egesz lengokarrol.
 Van e valakinek Kepe a szillentrol vagy a karrol? Vagy termek kod szama? Jol jonne. Kosz. Szep estet mindenkinek.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2010.03.03 szerda, 19:34:33 »

Hali.

Olyan adatok kellenének nekem hogy hátsó lemez lengőkar szilent méret.Nem létezik gyáriba, se utángyártottba az adott tipushoz.Ha meglennének a mértek tudnék keresgélni más márkáknál hátha van egyezés. help

MKIII kombi mondeo

En mar csereltem lemezlengokart en a bontobol vettem. Az ujtol olcsobb. Van uj is a CROMAX nal. www.cromax.hu/?katid=36479951&termek_al_id=15670&katnev=Lemezleng%F5kar

En viszont a hoszlengokar szilentjenek a merete, vagy kep rola, hogy hogyan is nez ki. Az elado nem tudja, hogy mit is rendeljen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #155 Dátum: 2010.03.03 szerda, 21:09:50 »

Sziasztok.
Kombi mondeom van es kell cserljek hatso hosszlengokarba szillentet. Ha jol tudom erre van csavarozva a kerekagy is. Lengokart nem szeretnek mert az borsos. inkabb csak megbuksarnam. A Fordnal mondtak hogy utangyartottat kell vegyek mert ebbol eredeti nincs csak karral. Na most az a problemam hogy az uzletbe nem tudjak hogy meik is az. Butasagot meg nem akarok venni utana majd vihetem vissza es az megint ido. Az autot nem latja es anelkul nem tudja hogy mit is rendeljen. Talaltam a netten kb iesmi fele a szillent, csak nincs rola kep az egesz lengokarrol.
 Van e valakinek Kepe a szillentrol vagy a karrol? Vagy termek kod szama? Jol jonne. Kosz. Szep estet mindenkinek.
ebbe a szilentek gyárilag préselve vannak,nem cserélhetőek!ezt a kört már lefutottam 2éve.Annyi esélyed van,ha kiütöd a lemezből a szilentet és addig mész a szilentgyártók után,amíg nem csinálnak neked 1 olyat.Nekem ennyit nem ért meg,17nem is olyan sok......kinek a pap,kinek a neje...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2010.03.04 csütörtök, 18:24:17 »

ebbe a szilentek gyárilag préselve vannak,nem cserélhetőek!ezt a kört már lefutottam 2éve.Annyi esélyed van,ha kiütöd a lemezből a szilentet és addig mész a szilentgyártók után,amíg nem csinálnak neked 1 olyat.Nekem ennyit nem ért meg,17nem is olyan sok......kinek a pap,kinek a neje...
Akkor ez a dolog nekem erdekes lessz. A fordnal mondtak hogy lehet ujrabuksazni. eredetibe csak karral eggyutt van. ez igaz. Hogy csinalhattak iet hogy csak az egeszet egybe cserelhetjuk? Furcsa. Akkor erdeklodok hol mennyi az a kar. Meg 1 kerdes. Egyenetlen uton kopog elol. A ford szervizbe azt mondtak hogy a toronyszillentet kell csereljek mert ki van kemenyrdve. Ezt lattak rossznak. Meg annyit mondtak hogy a bolcsobe a 4 szillentett is lehet cserelni lehet hogy akkor elmulik a kopogas. Nem tudom meiket csereljem. Te mit mondsz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #157 Dátum: 2010.03.04 csütörtök, 18:38:32 »

Akkor ez a dolog nekem erdekes lessz. A fordnal mondtak hogy lehet ujrabuksazni. eredetibe csak karral eggyutt van. ez igaz. Hogy csinalhattak iet hogy csak az egeszet egybe cserelhetjuk? Furcsa. Akkor erdeklodok hol mennyi az a kar. Meg 1 kerdes. Egyenetlen uton kopog elol. A ford szervizbe azt mondtak hogy a toronyszillentet kell csereljek mert ki van kemenyrdve. Ezt lattak rossznak. Meg annyit mondtak hogy a bolcsobe a 4 szillentett is lehet cserelni lehet hogy akkor elmulik a kopogas. Nem tudom meiket csereljem. Te mit mondsz?
Így látatlanban  fölösleges bármit is mondjak.
1ébként az audinál elöl mindez öntött aluból van.1 oldalon 4db-2felül 2alul és 37eft darabja.A két oldal majd 300e ft.Szóval tedd össze a két kezed,hogy mondid van és csak ennyibe kerül..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2010.03.06 szombat, 13:47:42 »

Így látatlanban  fölösleges bármit is mondjak.
1ébként az audinál elöl mindez öntött aluból van.1 oldalon 4db-2felül 2alul és 37eft darabja.A két oldal majd 300e ft.Szóval tedd össze a két kezed,hogy mondid van és csak ennyibe kerül..
Akkor en csak halgatok es cserelem amit kell. Megrendeltem az alkatreszeket jovo heten kesz is. Es utana remelem mar nem fog kopogni. Koszi hogy megnyktattal.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2010.03.06 szombat, 16:19:18 »

Üdv.

Megjött a lengőkarom.Sima szilent van benne semmi extra.Ha valaki hasonló problémával küzd eltudom küldeni a szinelt méreteit és 2-3 ezer forintért legyártják. integet2
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2010.03.06 szombat, 19:23:04 »

Üdv.

Megjött a lengőkarom.Sima szilent van benne semmi extra.Ha valaki hasonló problémával küzd eltudom küldeni a szinelt méreteit és 2-3 ezer forintért legyártják. integet2
Az a helyzet hogy En is a hosszlengokar ugyben fogok erdeklodni, hogy hol es mennyiert tudnak szillentett gyartani. Ameretet megkoszonnem ha tudod kuldeni. En Romanba lakom. A hatar igaz csak 2 km. Te merre laksz? Ez az ar tokeletes. Nem hiszem hogy el tudnek menni erte. Koszi az adatot. worship
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 11:10:18 »

Üdv mindenkinek.  worship Olyan problémám lenne, hogy reggeli indulásnál egy apró kottyanást hallok a futómű felől. Majd városba lámpától indulásnál is produkálja  a dolgot, de csak ritkán. Én valamelyik kormány összekötőre tippelnék mert ha megmozgatom a kormányt akkor is kotyog valami elől. Továbbá 110 és 130 kph. között beráz a kormány pedig a centír jó kb. 5 gumis is megnézte már és 1-2 g eltérések vannak, amik szerintük elhanyagolhatóak. Gumi ujjal, felnik jók értetlenül állok a jelenség előtt.  :falbav:Esetleg a kotyogás közre játszhat a kormányrázásban??
Akinek hasonló problémája volt és megtalálta a megoldást az jelezzen köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #162 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 11:13:14 »

Üdv mindenkinek.  worship Olyan problémám lenne, hogy reggeli indulásnál egy apró kottyanást hallok a futómű felől. Majd városba lámpától indulásnál is produkálja  a dolgot, de csak ritkán. Én valamelyik kormány összekötőre tippelnék mert ha megmozgatom a kormányt akkor is kotyog valami elől. Továbbá 110 és 130 kph. között beráz a kormány pedig a centír jó kb. 5 gumis is megnézte már és 1-2 g eltérések vannak, amik szerintük elhanyagolhatóak. Gumi ujjal, felnik jók értetlenül állok a jelenség előtt.  :falbav:Esetleg a kotyogás közre játszhat a kormányrázásban??
Akinek hasonló problémája volt és megtalálta a megoldást az jelezzen köszönöm

első lengőkarszilent,vagy kormánygömbfej problem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 11:53:34 »

Az a helyzet hogy En is a hosszlengokar ugyben fogok erdeklodni, hogy hol es mennyiert tudnak szillentett gyartani. Ameretet megkoszonnem ha tudod kuldeni. En Romanba lakom. A hatar igaz csak 2 km. Te merre laksz? Ez az ar tokeletes. Nem hiszem hogy el tudnek menni erte. Koszi az adatot. worship

Szilent méret MKIII kombi hátsó lengőkarhoz amiben a rugó ül.

Külső gyűrű:
Hossz:47mm
Vastagság:2mm
Átmérő1:47mm
Átmérő2:48mm Tehát az egyik fele 47 a másik 48 a könnyebb behelyezés végett.


Belső gyűrű:
Hossz:55mm
Külső átmérő:23mm
Belső átmérő:12mm
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 12:05:45 »

Szilent méret MKIII kombi hátsó lengőkarhoz amiben a rugó ül.

Külső gyűrű:
Hossz:47mm
Vastagság:2mm
Átmérő1:47mm
Átmérő2:48mm Tehát az egyik fele 47 a másik 48 a könnyebb behelyezés végett.


Belső gyűrű:
Hossz:55mm
Külső átmérő:23mm
Belső átmérő:12mm

Az adatokat koszonom. Nem egyrol beszeltunk. Hosszlengokar bba kell a szillent. Hosszlengokar. A tied http://www.cromax.hu/?katid=36587623&termek_al_id=17312&katnev=2000.10.15-2007.03.19. Te errol beszelsz. Wink
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2010.03.13 szombat, 17:23:01 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudnék olcsón beszerezni egy hátsó stabilizátor összekötöt (az hiszem műanyagból van és a kutyacsontot köti össze).

Egy Facelift-es kombi mondim van (2004-es) és útegyenletségnél kopogást hallok a jobb hátuljából, a szerelőm ezt a hibát állapította meg.

Köszi.

Üdv:
Laci
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2010.03.17 szerda, 13:07:55 »

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudnék olcsón beszerezni egy hátsó stabilizátor összekötöt (az hiszem műanyagból van és a kutyacsontot köti össze).

Egy Facelift-es kombi mondim van (2004-es) és útegyenletségnél kopogást hallok a jobb hátuljából, a szerelőm ezt a hibát állapította meg.

Köszi.

Üdv:
Laci

Hali!
Nem a stabilizátor összekötőt hívják másnéven kutyacsontnak?
Ha kutyacsontra van szükséged, akkor ez lesz az http://www.cromax.hu/?katid=36686260&termek_al_id=11605&katnev=Kombi. Van belőle normál és erősített. Érdemes az utóbbiba beruházni, mert tovább tart.

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #167 Dátum: 2010.03.19 péntek, 09:30:22 »


Pár napja puhának érzem a kocsit a talajhullámokon, és egyre nagyobb hang jön kívülről amikor talajegyenetlenségen hajtok át. Az autó imbolygó, kanyarodás közben is jobban kibillen. Kipuhultnak gondoltam a lengéscsillapítót, de amikor kézzel lenyomtam a hátsó részt, elég keményen tért vissza kiinduló helyzetbe, nulla átlengéssel. A kerekekkel semmi gond, a gumik sem kopnak, a kormány kifogástalan, a féltengelyek is hibátlanok.
Sajnos meglehetősen rossz utak vannak Heves megyében, és azokon egyre nagyobb fájdalom átmenni... mi lehet a probléma? Szilentek? Kutyacsont? Nincs aknám, hogy alánézhessek.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2010.03.19 péntek, 10:16:30 »

Pár napja puhának érzem a kocsit a talajhullámokon, és egyre nagyobb hang jön kívülről amikor talajegyenetlenségen hajtok át. Az autó imbolygó, kanyarodás közben is jobban kibillen. Kipuhultnak gondoltam a lengéscsillapítót, de amikor kézzel lenyomtam a hátsó részt, elég keményen tért vissza kiinduló helyzetbe, nulla átlengéssel. A kerekekkel semmi gond, a gumik sem kopnak, a kormány kifogástalan, a féltengelyek is hibátlanok.
Sajnos meglehetősen rossz utak vannak Heves megyében, és azokon egyre nagyobb fájdalom átmenni... mi lehet a probléma? Szilentek? Kutyacsont? Nincs aknám, hogy alánézhessek.

Futómű állítás is segíthet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2010.03.19 péntek, 23:30:28 »

olvastam itt több embernek is van gondja ha jobbra tekeri a kormányt és akad a kezében! Na az a baja a kocsinak ,hogy ki van kopva a kormánymű és sajna fel kell perselyezni! Mivel bontva is 100k körül van érdemes időben megjavítatni mert sajna nem javul meg magátol. Azért romlik el mert sajna kellene olajat cserélni a servoban max 30.000km enként ha jól emlékezem ,de én olajcserekor kicserélem mert az az 1 liter nem a világ vége. mindenestől 60k de megéri nekem sok hiba megszünt pl: 110 130 között rázott a kocsi eleje , lassításnál berázott a kocsi eleje , akadt a kormány jobra kopogott
egyenesben gödröknél. ez tuti mind megszűnt.
Sajna a száma nincs meg a srácnak de a neve az RAY volt és a google kidobja csak azt kell keresni szervo bt vagy kft
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2010.03.19 péntek, 23:45:00 »

Viszont lenne egy nagy problémám amire a napokban lettem figyelmes és nem tudom mi lehet a baj de igazán senki nem adott még elfogadható választ.
A jelenség pedig az ,hogy egyenesben gyorsítok a kocsival és érerezhetően húz a kocsi jobbra de mint kinyomom a kuplungot váltásnál a huzás megszűnik.
3 nap 3 futómű állítás és huz a kocsi jobbra de nem tudom miért és nagyon zavaró a dolog . most megforgatom a gumit de nem tudom az lehet e baj főleg ,hogy szinte vadi ujjak és nem tegnap kezdett jobbra huzni .
enni nem eszi a első kereket de hátul csipegeti a belső 2 cm. azt mondta a szerelő azért eszi mert mindig 1dül ülök a kocsiban. na de a húzás a lényeg mitől lehet mikor márt mindent megcsináltam amit csak tudtam.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2010.03.20 szombat, 11:41:26 »

Viszont lenne egy nagy problémám amire a napokban lettem figyelmes és nem tudom mi lehet a baj de igazán senki nem adott még elfogadható választ.
A jelenség pedig az ,hogy egyenesben gyorsítok a kocsival és érerezhetően húz a kocsi jobbra de mint kinyomom a kuplungot váltásnál a huzás megszűnik.
3 nap 3 futómű állítás és huz a kocsi jobbra de nem tudom miért és nagyon zavaró a dolog . most megforgatom a gumit de nem tudom az lehet e baj főleg ,hogy szinte vadi ujjak és nem tegnap kezdett jobbra huzni .
enni nem eszi a első kereket de hátul csipegeti a belső 2 cm. azt mondta a szerelő azért eszi mert mindig 1dül ülök a kocsiban. na de a húzás a lényeg mitől lehet mikor márt mindent megcsináltam amit csak tudtam.
http://www.aa1car.com/library/steerpul.htm
Szerintem az egyenetlen kopást arra fogni, hogy általában egyedül ülsz a gépben, nem túl elegáns.
Az enyémen akkor ette meg a belső két centit, amikor nem volt meg a kormányközép.

A linken van egy érdekes rész a gumi gyártási problémák diagnosztizálására. ld. Ply steer
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #172 Dátum: 2010.03.20 szombat, 12:18:53 »

Viszont lenne egy nagy problémám amire a napokban lettem figyelmes és nem tudom mi lehet a baj de igazán senki nem adott még elfogadható választ.
A jelenség pedig az ,hogy egyenesben gyorsítok a kocsival és érerezhetően húz a kocsi jobbra de mint kinyomom a kuplungot váltásnál a huzás megszűnik.
3 nap 3 futómű állítás és huz a kocsi jobbra de nem tudom miért és nagyon zavaró a dolog . most megforgatom a gumit de nem tudom az lehet e baj főleg ,hogy szinte vadi ujjak és nem tegnap kezdett jobbra huzni .
enni nem eszi a első kereket de hátul csipegeti a belső 2 cm. azt mondta a szerelő azért eszi mert mindig 1dül ülök a kocsiban. na de a húzás a lényeg mitől lehet mikor márt mindent megcsináltam amit csak tudtam.
Nekem is volt ilyen hibám.hátsó keresztlengőkar szilent okozta.és ez megmagyarázza a kopást is! smile
..mindig egyedül ülsz ,mi?bakker.... falbav nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2010.03.20 szombat, 17:27:58 »

Nekem is volt ilyen hibám.hátsó keresztlengőkar szilent okozta.és ez megmagyarázza a kopást is! smile
..mindig egyedül ülsz ,mi?bakker.... falbav nyes

Zsák cement az anyós helyére??  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #174 Dátum: 2010.03.20 szombat, 17:56:51 »

Zsák cement az anyós helyére??  vigyor3
2vagy3  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2010.03.20 szombat, 18:58:27 »

2vagy3  nyes

Kompenzálnánk, nem szimulálnánk! Smiley Igaz, nem szól vissza...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2010.03.20 szombat, 22:24:17 »

..mindig egyedül ülsz ,mi?bakker.... falbav nyes
ezt mondom én is. Ez kb.olyan, mintha azt mondta volna, hogy azért kopik, mert többet kanyarodsz jobbra, mint balra.  help
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 07:48:00 »

Igen sajna ezt mondta a srác beállítások után és valahogyan én sem tudtam túl tenni magam rajta.
De a legszomorúbb az az ,hogy 4 hónap alatt kb 6szor voltam futóművesnél és húz a kocsim még mindig jobbra de nem tudom mitől.
Szerintetek lehet a húzás amiatt ,hogy hátulja nem jól fut. Mert ugye ott tuti nincs rendben valami
 Hiába jó az össze tartásom ha a kerékdőlés nagyon nagy.
Ami szilentet találok hátul azt kicserélem úgy döntöttem és ha még mindig húz vagy eszi a gumit akkor teszek bele benzint ......és exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage exploserderage
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2010.03.23 kedd, 15:37:17 »

Sziasztok professzorok.
Jön a tavasz jönnek a gondok.
Mondim bal hátuljából tompa nyikorgást hallok,
ha csak álló helyzetben beülök és kiszállok akkor is zenél a kicsike
szerintetek mit zsirozzak be.Mi lehet a nyikorgás alapja?
Aki tudja válaszát ma adja.
thanx
mondeo forevör
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2010.03.23 kedd, 15:50:03 »

Sziasztok professzorok.
Jön a tavasz jönnek a gondok.
Mondim bal hátuljából tompa nyikorgást hallok,
ha csak álló helyzetben beülök és kiszállok akkor is zenél a kicsike
szerintetek mit zsirozzak be.Mi lehet a nyikorgás alapja?
Aki tudja válaszát ma adja.
thanx
mondeo forevör

hello,

nekem is igy nyikorgott, gondoltam valami nincs a helyen a hatso ules kornyeken. vegul kiderult, hogy a jobb hatso kereknel a ruggo eltorott... kb 19e ft volt + munkadij... :-(

 
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #180 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 22:19:26 »

...De a legszomorúbb az az ,hogy 4 hónap alatt kb 6szor voltam futóművesnél és húz a kocsim még mindig jobbra de nem tudom mitől.
Szerintetek lehet a húzás amiatt ,hogy hátulja nem jól fut. Mert ugye ott tuti nincs rendben valami
Nemcsak neked húz el  wave http://mondeo.hu/index.php?topic=33.msg203803#msg203803. A Relhist által ajánlott oldalt böngészgesd, ha értessz angolul.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2010.03.26 péntek, 00:28:16 »

Nemcsak neked húz el  wave http://mondeo.hu/index.php?topic=33.msg203803#msg203803. A Relhist által ajánlott oldalt böngészgesd, ha értessz angolul.
Még mindig?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #182 Dátum: 2010.03.31 szerda, 06:08:59 »

Még mindig?
16-os lemezfelnivel egyáltalán nem, a nyári 17-essel még talán mindig egy picit, de a gumikon nem láttam félrekopást, majd most felszerelés előtt megnézem. Nem foglalkozom vele, "fícsör" lett belőle Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:36:33 »

16-os lemezfelnivel egyáltalán nem, a nyári 17-essel még talán mindig egy picit, de a gumikon nem láttam félrekopást, majd most felszerelés előtt megnézem. Nem foglalkozom vele, "fícsör" lett belőle Wink
te meg biztos túl magas vagy és így magasra kerül az autó súlypontja, azért húz jobbra.  smile

Az enyémen most hátsó keresztstabilizárot szilent cserét javasolnak. A stabilizátor szépen sétál jobbra-balra. Remélem, nem csak egyben lehet kapni az egész cuccot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #184 Dátum: 2010.03.31 szerda, 11:56:18 »

te meg biztos túl magas vagy és így magasra kerül az autó súlypontja, azért húz jobbra.  smile
Francokat, a padlón ülök, hogy elférjek... OFF: Múltkor beültem egy Explorerbe, mert hogy az milyen nagy. Hát egy frászt, kívülről esetleg. A kormány alá alíg fért be a lábam, az üléstámla hátul csak a hátam közepéig ért. Megállapítottam, hogy ebből se lesz családi autó...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2010.04.03 szombat, 12:49:54 »

te meg biztos túl magas vagy és így magasra kerül az autó súlypontja, azért húz jobbra.  smile

Az enyémen most hátsó keresztstabilizárot szilent cserét javasolnak. A stabilizátor szépen sétál jobbra-balra. Remélem, nem csak egyben lehet kapni az egész cuccot.
De sajna csak 1ben kapni a hátsót ., most vettem en is de meg mindig húz...
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 08:41:31 »

első lengőkarszilent,vagy kormánygömbfej problem.

Nekem nem kotyog, de 110-120km/h között remeg a kocsi orra és jobbra-balra rángatja a kormányt veszettül (néhány mm-t).

A kerekek nekem is frankók. Akkor ebbe az irányba megyek tovább. Kösz Alf a tippet megint!
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 10:31:29 »

De sajna csak 1ben kapni a hátsót ., most vettem en is de meg mindig húz...
wow1 Én most vettem a Nagy autónál 2eft/db áron szilentet a hátsó keresztstab.ba. Microcat szerint is van külön szilent bele.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #188 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 12:06:53 »

wow1 Én most vettem a Nagy autónál 2eft/db áron szilentet a hátsó keresztstab.ba. Microcat szerint is van külön szilent bele.
Csak külön nem ér semmit, mert mire a gumi kikopik, addigra az acélrúdból is hiányzik 1,5 mm az átmérőből...csak együtt van értelme cserélni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2010.04.05 hétfő, 21:40:32 »

Csak külön nem ér semmit, mert mire a gumi kikopik, addigra az acélrúdból is hiányzik 1,5 mm az átmérőből...csak együtt van értelme cserélni.
Jogos a felvetés, de egyelőre hagyatkozom a Ficsór futóműves szakijára. Majd meglátjuk.  Grin
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #190 Dátum: 2010.04.06 kedd, 19:01:53 »

Jogos a felvetés, de egyelőre hagyatkozom a Ficsór futóműves szakijára. Majd meglátjuk.  Grin
Persze, neki lényeges hogy jövőre újra menj, ha együtt cserélnéd miből élne...? vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2010.04.06 kedd, 19:49:49 »

Persze, neki lényeges hogy jövőre újra menj, ha együtt cserélnéd miből élne...? vigyor3
Igaz. Úgy döntöttem, kikérem Vik véleményét majd az éves revízió során. Úgy is gyűlik a lista már...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #192 Dátum: 2010.04.14 szerda, 20:59:54 »

Ma voltam a szagszervizben futómű átvizsgáláson.
Ezek az eredmények születek:
Üzemi fék
Vezérlés:  64 N/bar   bal  = 2.50 kN   ---- jobb = 2.88 kN  Eltérés: 13 %
Vezérlés: 107 N/bar  Bal = 1,23 kN-------  jobb= 1,31 kN  Eltérés:   5 %

Lengéscsillapítók:
Bal  első  = 54,7 Jobb első   = 54,7  Eltérés:   0,1
Bal hátsó = 41,0 Jobb hátsó = 33,2  Eltérés: 19,1

Továbbá cserére szorul a jobb első kutyacsont, és mindkét hátsó.
A fékbetétek is eléggé kopottak, elöl már csak 2.5 mm van  Embarrassed
Felírtak még ezeken kívül a hátsó stabilizátorba gumiperselyt, ez a szilentblokk lenne, ha nem tévedek.
Össze is számoltam a Cromax-on, lesz vagy 60 pénz....  Embarrassed
Ki vagyok bukva, ráadásul ma fel is mondtak nekem. Gáz van, lehet, hogy viszi a bank az autót a köv. hónapban  Angry de akkor felköthetem magam
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #193 Dátum: 2010.04.14 szerda, 21:14:19 »

Ma voltam a szagszervizben futómű átvizsgáláson.
Ezek az eredmények születek:
Üzemi fék
Vezérlés:  64 N/bar   bal  = 2.50 kN   ---- jobb = 2.88 kN  Eltérés: 13 %
Vezérlés: 107 N/bar  Bal = 1,23 kN-------  jobb= 1,31 kN  Eltérés:   5 %

Lengéscsillapítók:
Bal  első  = 54,7 Jobb első   = 54,7  Eltérés:   0,1
Bal hátsó = 41,0 Jobb hátsó = 33,2  Eltérés: 19,1

Továbbá cserére szorul a jobb első kutyacsont, és mindkét hátsó.
A fékbetétek is eléggé kopottak, elöl már csak 2.5 mm van  Embarrassed
Felírtak még ezeken kívül a hátsó stabilizátorba gumiperselyt, ez a szilentblokk lenne, ha nem tévedek.
Össze is számoltam a Cromax-on, lesz vagy 60 pénz....  Embarrassed
Ki vagyok bukva, ráadásul ma fel is mondtak nekem. Gáz van, lehet, hogy viszi a bank az autót a köv. hónapban  Angry de akkor felköthetem magam

szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 19:55:00 »

Sikeresen beleszálltam egy b*szottnagy kátyúba és most érdekesen viselkedik a kormány... jobbra olyan érzés tekerni, mintha vmi darabokban mozogna "benne", nem tudom normálisan leírni. Hangja nincs, nem ropog, nem kopog, viszont egyenetlen útfelületen gurulva ha elengedem akkor "remeg". Nem tom érthetően fogalmaztam-e meg. Tekerni kb. olyasmi érzés, mint egy ízületi betegnek hajligatni a karját a könyökénél és érezni ahogy a porcok mozognak. Jó kis hasonlat.  nyes

Mi adta meg magát és durván mekkora költségre számítsak?
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 19:58:20 írta seekay » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 19:58:54 »

Sikeresen beleszálltam egy b*szottnagy kátyúba és most érdekesen viselkedik a kormány... jobbra olyan érzés tekerni, mintha vmi darabokban mozogna "benne", nem tudom normálisan leírni. Hangja nincs, nem ropog, nem kopog, viszont egyenetlen útfelületen ha elengedem akkor "remeg". Nem tom érthetően fogalmaztam-e meg. Tekerni kb. olyasmi érzés, mint egy ízületi betegnek hajligatni a karját a könyökénél és érezni ahogy a porcok mozognak. Jó kis hasonlat.  nyes

Mi adta meg magát és durván mekkora költségre számítsak?

Szia!

Először a gumit (szálszakadás miatt) és felnit kéne megnézetned egy centirozással. Alu kereked van?
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 20:15:17 »

Szia!

Először a gumit (szálszakadás miatt) és felnit kéne megnézetned egy centirozással. Alu kereked van?

Szia, köszi a gyors reakciót!

Nem könnyűfém felni, hanem csak egy hagyományos gyári acélfelni van rajta. Le is repült a dísztárcsa, és a belső íven ahova bepattannak a kampók ott mintha láttam volna egy kis deformálódást, de sötét volt már. Holnap világosban megnézem. Önmagában ez is okozhatja a fenti jelenséget?
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 20:18:54 írta seekay » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 20:19:14 »

Szia, köszi a gyors reakciót!

Nem könnyűfém felni, a hagyományos gyári acélfelni van rajta. Le is repült a dísztárcsa, és a belső íven ahova bepattannak a kampók ott mintha láttam volna egy kis deformálódást, de sötét volt már. Holnap világosban megnézem. Önmagában ez is okozhatja a fenti jelenséget?

Igen, sérül a gumi vázszerkezete kicsit tojás alakú lesz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 20:20:54 »

Igen, sérül a gumi vázszerkezete kicsit tojás alakú lesz.
és a ford lemezfelnije sem a legerősebb a piacon. ez is tud deformálódni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 20:31:49 »

és a ford lemezfelnije sem a legerősebb a piacon. ez is tud deformálódni

Tehát akkor vszínű a kormánymű megúszta? Jó esetben centírozható, rossz esetben új felni?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.