Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:52:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165641 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 16:30:00 »

Biztosan, mert a kombiban a rugon kivul megy, a 4-5 ajtosban meg a rugo kozepen.

AndyA

Kösz.
Akkor nem értem, egy-egy webshop-ban miért nem közlik, melyikről van szó... Nyilván, hanyagság.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 16:40:08 »

Kösz.
Akkor nem értem, egy-egy webshop-ban miért nem közlik, melyikről van szó... Nyilván, hanyagság.

Olyan sincs odairva, hogy BWY ill. B4Y/B5Y?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 16:49:27 »

Kösz.
Akkor nem értem, egy-egy webshop-ban miért nem közlik, melyikről van szó... Nyilván, hanyagság.
típusnál kell helyesen kiválasztani. ott írják a kasztni kódot is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:48:25 »

Olyan sincs odairva, hogy BWY ill. B4Y/B5Y?

AndyA

Shemmi. http://alkatreszwebshop.hu/index.php?tart=termek&id=276&lang=hu
Kép alapján nem vonnék le következtetést.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:21:55 »

Shemmi. http://alkatreszwebshop.hu/index.php?tart=termek&id=276&lang=hu
Kép alapján nem vonnék le következtetést.

Ez első csillapító
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:20:25 »

Ez első csillapító

Hátsó, 4/5 ajtóshoz való.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:23:48 »

Sziasztok!

Tud vki segíteni abban, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó torony alatti ütköző gumit? Jól sejtem, hogy csak kihúzom a régit és benyomom az újat? Vagy ki kell venni a rugót?
Erről van szó:http://www.cromax.hu/index.php?katid=47204888&termek_al_id=21716&katnev=2000.10.15-2007.03.19.

Szia!
Ehhez ki kell venni a hátsó rugóstagot és szét kell szedni. Ez az ütköző konkrétan a toronyszilent alatt van a rugón belül... Én rugóösszeszorító nélkül nem szórakoztatnám magam ezzel, de egy futóművesnek ez csak ujjgykorlat...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:31:29 »


Ez minek?  wow1 Már megérteném, ha belső csukló probléma lenne, de csak a külső csukló szokott kattogni meg ropogni kanyarban. Az meg ha megszólal, akkor azon nincs mit felújítani, csak cserélni. Egy csukló kedvezménnyel cirka 11000 Ft, és bármelyik szerelő elvégzi.
Viszont ez egy jó tipp belső a belső csukló kínjaira!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2012.01.04 szerda, 13:13:39 »

Ma megjelent egy új hang a futómű felől a kocsimon. Csattanás-roppanás szerű, egyenes haladásnál is előjön, ha rossz az útfelület. Ma indulásnál, balra kiforgatott kormányállásnál valami tompán "kattant" a jobb oldal felől, azóta van. Egyből az alsó lengőkar hátsó szilentje jutott eszembe, mert abból szeptemberben már szivárgott valami, de akkor azt állították róla, hogy jó.
Még nem másztam a kocsi alá, nem is nagyon fogok tudni (hideg van az utcán), de azt még megnézem, nem a motorvédő szakadt-e le, vagy a kézifék rögzítő...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2012.01.04 szerda, 15:32:24 »

Ma megjelent egy új hang a futómű felől a kocsimon. Csattanás-roppanás szerű, egyenes haladásnál is előjön, ha rossz az útfelület. Ma indulásnál, balra kiforgatott kormányállásnál valami tompán "kattant" a jobb oldal felől, azóta van. Egyből az alsó lengőkar hátsó szilentje jutott eszembe, mert abból szeptemberben már szivárgott valami, de akkor azt állították róla, hogy jó.
Még nem másztam a kocsi alá, nem is nagyon fogok tudni (hideg van az utcán), de azt még megnézem, nem a motorvédő szakadt-e le, vagy a kézifék rögzítő...

A hátsó szilent olajjal töltött?  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2012.01.04 szerda, 16:06:44 »

A hátsó szilent olajjal töltött?  wow1
Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2012.01.04 szerda, 16:49:00 »

Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.

Akkor erőteljes gázadásnál/fékezésnél el kell hogy húzza a kormányt, ha a lengőkar hátsó szilentje a ludas...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2012.01.04 szerda, 16:55:35 »

Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.
igen, nekem is az folyt el. majd később kényszerből lengőkarral együtt lett cserélve Grin
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.04 szerda, 22:01:03 írta AndyA » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2012.01.04 szerda, 17:13:02 »

igen, nekem is az fojt el. majd később kényszerből lengőkarral együtt lett cserélve Grin

Olcsóbb volt a komplett lengőkar?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2012.01.04 szerda, 17:23:29 »

Olcsóbb volt a komplett lengőkar?
nem tom, nekem a régi megrogyott Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2012.01.04 szerda, 17:59:52 »

nem tom, nekem a régi megrogyott Grin
és mit szólt mindehez a felni meg a kerékagy? vagy egyből a lengőkar kapta az ütést?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:02:17 »

és mit szólt mindehez a felni meg a kerékagy? vagy egyből a lengőkar kapta az ütést?
felnin lett 3db enyhe karmolás, amúgy semmi baja. kerékagy/csonkállvány is cserélve lett mert az is elment
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:49:14 »

Ez minek?  wow1 Már megérteném, ha belső csukló probléma lenne, de csak a külső csukló szokott kattogni meg ropogni kanyarban. Az meg ha megszólal, akkor azon nincs mit felújítani, csak cserélni. Egy csukló kedvezménnyel cirka 11000 Ft, és bármelyik szerelő elvégzi.
Viszont ez egy jó tipp belső a belső csukló kínjaira!
fejvakaras Már miért ne lenne mit felújítani rajta?
Én már jártam úgy az escortommal,hogy olyan idióta méretű féltengely csukló volt a külső,amit itthon nem tudtam megvenni,mert vagy az átmérője nem stimmelt,vagy a ricnik száma.Hozattam legalább 3 helyről,és egy sem stimmelt.Az újakat akkor 15 kölül hozták,a felújítás meg 7ben volt fél év garival.

A külső csuklóban kérlek szépen felmarják nagyobbra a csillagot,és kap túlméretes golyót.Ennyi a felújítás!Ezt kell kifizetni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 14:32:44 »

fejvakaras Már miért ne lenne mit felújítani rajta?
Én már jártam úgy az escortommal,hogy olyan idióta méretű féltengely csukló volt a külső,amit itthon nem tudtam megvenni,mert vagy az átmérője nem stimmelt,vagy a ricnik száma.Hozattam legalább 3 helyről,és egy sem stimmelt.Az újakat akkor 15 kölül hozták,a felújítás meg 7ben volt fél év garival.

A külső csuklóban kérlek szépen felmarják nagyobbra a csillagot,és kap túlméretes golyót.Ennyi a felújítás!Ezt kell kifizetni!
worship worship worship

Nem semmi! Én az enyémet csak felpolírozni tudtam, mert elkezdett rágni (elment a zsír és belefolyt a víz). A csillag már katasztrofális állapotban volt... Gondoltam, menthetetlen. De ezek szerint mégsem. És mit csinálnának a belső csuklóval? Ott is van túlméretes tűgörgőkosár?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:29:44 »

worship worship worship

Nem semmi! Én az enyémet csak felpolírozni tudtam, mert elkezdett rágni (elment a zsír és belefolyt a víz). A csillag már katasztrofális állapotban volt... Gondoltam, menthetetlen. De ezek szerint mégsem. És mit csinálnának a belső csuklóval? Ott is van túlméretes tűgörgőkosár?

azt is fel lehet ujitani.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:50:23 »

Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.

És bronzból, donomitból nem lehet csinálni helyette?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:52:49 »

És bronzból, donomitból nem lehet csinálni helyette?
mindent lehet, csak akarni kell nyes

sajnos a mondeo-hoz nem nagyon van keményebb szilent Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:56:41 »

mindent lehet, csak akarni kell nyes

sajnos a mondeo-hoz nem nagyon van keményebb szilent Undecided

Azért gondoltam ilyesmiből. Ezek elég kemények. Meg lehet olcsóbb is mint a olajos
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:55:19 »

mindent lehet, csak akarni kell nyes

sajnos a mondeo-hoz nem nagyon van keményebb szilent Undecided
van ez PowerFlex cucc, amit Arrabonus linkelt múltkor.
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Lower+Arm+Rear+Bush+Caster+Adjust/1710.html
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:59:13 »

hát nem 400ft-os gbp árfolyamnál kell ilyesmit rendelni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:11:22 »

worship worship worship

Nem semmi! Én az enyémet csak felpolírozni tudtam, mert elkezdett rágni (elment a zsír és belefolyt a víz). A csillag már katasztrofális állapotban volt... Gondoltam, menthetetlen. De ezek szerint mégsem. És mit csinálnának a belső csuklóval? Ott is van túlméretes tűgörgőkosár?
Há'mán'hogyaviharbane!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:47:49 »


Ez nem GL szem mint a versenyautóknál?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:25:44 »

Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 2003.11 2.0 Tdci 115Le kombi hátsó hossz lengőkarba a szilent mérete? Arról van szó ami kasznihoz kapcsolódik (ami 54-es vagy 48-as)? Próbáltam beszerezni, de alvázszám alapján sem egyértelmű.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120106/hossz_leng_kar_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 23:26:51 írta fischerrobert » Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2012.01.07 szombat, 21:16:32 »

Nem tudom pontosan de meg kell kérdezni tőle.Valahol ott van a száma is

http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=21&balkatm=Fut%F3m%FB-korm%E1nym%FB



Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 2003.11 2.0 Tdci 115Le kombi hátsó hossz lengőkarba a szilent ami a kasznihoz kapcsolódik (ami 54-es vagy 48-as)? Próbáltam beszerezni, de alvázszám alapján sem egyértelmű.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120106/hossz_leng_kar_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:35:45 »

Első lengéscsillapító pár cserénél kell-e valamit cserélni? Gondolok itt szilentekre vagy egyéb alkatrészekre...
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:40:06 »

Szerintem a torony csapágyakat.De nézesd meg előtte.


Első lengéscsillapító pár cserénél kell-e valamit cserélni? Gondolok itt szilentekre vagy egyéb alkatrészekre...
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:41:06 »

Első lengéscsillapító pár cserénél kell-e valamit cserélni? Gondolok itt szilentekre vagy egyéb alkatrészekre...
ha azt cserélni kell,akkor én javasolnám a kutyacsontokat is-ha nem voltak cserélve a közelmúltban.egy párat már kapsz 3-4e ftért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:41:56 »

ha azt cserélni kell,akkor én javasolnám a kutyacsontokat is-ha nem voltak cserélve a közelmúltban.egy párat már kapsz 3-4e ftért.

Ennek a kutyacsontnak van valami "hivatalos" neve?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:45:10 »

Ennek a kutyacsontnak van valami "hivatalos" neve?
valami stabilizátor összekötő....de a kutyacsont is hivatalos,arról mindenki tudja miről van szó! nyes

függőleges stabilizátor rúd
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=48911122&termek_al_id=9290

és a toronycsapágy is jó ötlet!
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.08 vasárnap, 13:49:31 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:47:53 »

Függőleges stabilizátor rúd.


Ennek a kutyacsontnak van valami "hivatalos" neve?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:56:22 »

valami stabilizátor összekötő....de a kutyacsont is hivatalos,arról mindenki tudja miről van szó! nyes

függőleges stabilizátor rúd
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=48911122&termek_al_id=9290

és a toronycsapágy is jó ötlet!

Függőleges stabilizátor rúd.

Köszi worship worship
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 13:59:25 »

Ha már a lengés csillapítóról van szó.Van nekem 2db hátsó szintszabályzós csillapítóm.Mi van akkor ha én be rakom a TDCI-be a simák helyet?Ugye azt tudjuk,hogy a sima csillapítókhoz egy picit vastagabb a rugó a szabályzóshoz pedig úgy tudom 0,5mm-rel vékonyabb van be építve gyárilag.Nem e lesz túlságosan kemény az autóm hátsó része ha kicserélem?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 14:06:35 »

elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?  vigyor3
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?
Naplózva

blah blah blah
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 14:46:58 »

elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?  vigyor3
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?

Erre akkor kapsz választ, ha kideríted melyik mennyit bír kb.  És az is lehet,h a gyári lesz az olcsó az u.gy. meg a drága. U.gy. ban is vannak jó márkák, mindig van arany középút.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 17:13:46 »

elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?  vigyor3
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?
szerintem jó szokás szerint túlárazták a gyári alkeszt!
Én nyáron vettem a cromaxnál ezt figyeld! 2azaz 2db török u.gy-t 2300ft-ért kedvezménnyel.Pont ugyanolyan fröccsöntött műhanyag motyó,mint a gyári.
Ha évente lekell majd cserélnem mert elkezd kopogni,akkor is legalább 10párat tudok venni egy pár gyári helyett,ami lehet, hogy pont ugyanaddig tart.
A csere nem több,mint 1óra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 18:17:40 »

elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?  vigyor3
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?

Azt elfelejtettem,h az igazság odaát van eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:21:59 »

szepjoestet  integet2 integet2 integet2 :integet2
egy olyan kerdesem volna feletek hogy eszrevettem mar kb egy honapja h neha furcsa bugast hallok hatulrol.nem mindig bug csak neha... wow1
egy hete kb ha valami godor vagy katyut fogok akkor meg intenzivebben csinalja rinya rinya rinya
esetleg valakinek valami otlete hogy mi lehet rossz vagy mi van elmenoben....
elore is kosziiii  worship worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:39:07 »

szepjoestet  integet2 integet2 integet2 :integet2
egy olyan kerdesem volna feletek hogy eszrevettem mar kb egy honapja h neha furcsa bugast hallok hatulrol.nem mindig bug csak neha... wow1
egy hete kb ha valami godor vagy katyut fogok akkor meg intenzivebben csinalja rinya rinya rinya
esetleg valakinek valami otlete hogy mi lehet rossz vagy mi van elmenoben....
elore is kosziiii  worship worship worship worship worship worship worship worship

Vagy a kerékcsapágy, vagy kopott gumi. Az én nyárim kopott volt, már kezdtem intézni a csapágyat, csak közben felraktam a télit, és jól meg is szűnt a hang.
Ez akkor lehet, ha kopott a gumi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:44:09 »

Vajon, hátsó lengéscsillapítóban melyik a minőségi választás?
Sachs vagy Monroe-ra gondoltam.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:46:56 »

Vajon, hátsó lengéscsillapítóban melyik a minőségi választás?
Sachs vagy Monroe-ra gondoltam.

Szerintem mindkettő jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:52:29 »

Vagy a kerékcsapágy, vagy kopott gumi. Az én nyárim kopott volt, már kezdtem intézni a csapágyat, csak közben felraktam a télit, és jól meg is szűnt a hang.
Ez akkor lehet, ha kopott a gumi.

teliek vannak fenn....hat remelem nem a kerekcsapagy mer at akkor szivas. wow1 wow1 wow1 wow1
en meg a szilentekre gondoltam amik a karosszeriahoz rogzitik....
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:26:54 »

Szerintem mindkettő jó.

Monroe 10400 Ft kombiba a fékmesternél. Jó ár.
Naplózva
uckertr
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2012.01.10 kedd, 23:34:53 »

Elől-hátul lengéscsillapító csere volt a kombimon (2006), mert a hátulja már eléggé pattogós volt, az eleje pedig fekvőrendőrről való lejövetelnél adott furcsa hangot.
Ég és föld az autó útfekvése és viselkedése azóta, de van egy furcsaság: lehet csak beképzelem magamnak, de nekem úgy tűnik, hogy a hátulja lejjebb került az autónak, pedig elvileg megfelelő lengéscsillapító került bele. A kerékjárati ívnél elől több hely van a gumi felett, mint hátul, viszont az autó alja kb vízszintes. A régi csillapítókkal volt baj és feljebb volt a hátulja, vagy most nem stimmel valami?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2012.01.11 szerda, 09:14:12 »

szerintem az eleje volt lejjebb es most optikai csalodaskent a hatat latod alacsonyabbnak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2012.01.11 szerda, 10:00:19 »

szerintem az eleje volt lejjebb es most optikai csalodaskent a hatat latod alacsonyabbnak.

Bocsi, de ennek mi köze a lengéscsillapítóhoz? Szerintem ez csak a rugótól és a terheléstől függ. A csillapító oda áll be, ahová a másik kettő eredője tolja, legfeljebb más sebességgel attól függően, hogy rendesen működik vagy már vajpuha.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.