Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:28:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3168285 alkalommal)
0 Felhasználó és 183 vendég van a témában
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1700 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 16:30:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.02 hétfő, 16:22:55
Biztosan, mert a kombiban a rugon kivul megy, a 4-5 ajtosban meg a rugo kozepen.
AndyA
Kösz.
Akkor nem értem, egy-egy webshop-ban miért nem közlik, melyikről van szó... Nyilván, hanyagság.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1701 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 16:40:08 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.02 hétfő, 16:30:00
Kösz.
Akkor nem értem, egy-egy webshop-ban miért nem közlik, melyikről van szó... Nyilván, hanyagság.
Olyan sincs odairva, hogy BWY ill. B4Y/B5Y?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1702 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 16:49:27 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.02 hétfő, 16:30:00
Kösz.
Akkor nem értem, egy-egy webshop-ban miért nem közlik, melyikről van szó... Nyilván, hanyagság.
típusnál kell helyesen kiválasztani. ott írják a kasztni kódot is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1703 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 17:48:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.02 hétfő, 16:40:08
Olyan sincs odairva, hogy BWY ill. B4Y/B5Y?
AndyA
Shemmi.
http://alkatreszwebshop.hu/index.php?tart=termek&id=276&lang=hu
Kép alapján nem vonnék le következtetést.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1704 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 20:21:55 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.02 hétfő, 17:48:25
Shemmi.
http://alkatreszwebshop.hu/index.php?tart=termek&id=276&lang=hu
Kép alapján nem vonnék le következtetést.
Ez első csillapító
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1705 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 21:20:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.02 hétfő, 20:21:55
Ez első csillapító
Hátsó, 4/5 ajtóshoz való.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1706 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 23:23:48 »
Idézetet írta: SSanya - 2011.11.28 hétfő, 10:51:45
Sziasztok!
Tud vki segíteni abban, hogy hogyan kell kicserélni a hátsó torony alatti ütköző gumit? Jól sejtem, hogy csak kihúzom a régit és benyomom az újat? Vagy ki kell venni a rugót?
Erről van szó:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=47204888&termek_al_id=21716&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Szia!
Ehhez ki kell venni a hátsó rugóstagot és szét kell szedni. Ez az ütköző konkrétan a toronyszilent alatt van a rugón belül... Én rugóösszeszorító nélkül nem szórakoztatnám magam ezzel, de egy futóművesnek ez csak ujjgykorlat...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1707 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 23:31:29 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.26 szombat, 19:24:54
http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/kar-ten-kard%C3%A1ntengely-%C3%A9s-f%C3%A9ltengely-jav%C3%ADt%C3%B3-%C3%A9s-kereskedelmi-kft--431428.html
Ez minek?
Már megérteném, ha belső csukló probléma lenne, de csak a külső csukló szokott kattogni meg ropogni kanyarban. Az meg ha megszólal, akkor azon nincs mit felújítani, csak cserélni. Egy csukló kedvezménnyel cirka 11000 Ft, és bármelyik szerelő elvégzi.
Viszont ez egy jó tipp belső a belső csukló kínjaira!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1708 Dátum:
2012.01.04 szerda, 13:13:39 »
Ma megjelent egy új hang a futómű felől a kocsimon. Csattanás-roppanás szerű, egyenes haladásnál is előjön, ha rossz az útfelület. Ma indulásnál, balra kiforgatott kormányállásnál valami tompán "kattant" a jobb oldal felől, azóta van. Egyből az alsó lengőkar hátsó szilentje jutott eszembe, mert abból szeptemberben már szivárgott valami, de akkor azt állították róla, hogy jó.
Még nem másztam a kocsi alá, nem is nagyon fogok tudni (hideg van az utcán), de azt még megnézem, nem a motorvédő szakadt-e le, vagy a kézifék rögzítő...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1709 Dátum:
2012.01.04 szerda, 15:32:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.04 szerda, 13:13:39
Ma megjelent egy új hang a futómű felől a kocsimon. Csattanás-roppanás szerű, egyenes haladásnál is előjön, ha rossz az útfelület. Ma indulásnál, balra kiforgatott kormányállásnál valami tompán "kattant" a jobb oldal felől, azóta van. Egyből az alsó lengőkar hátsó szilentje jutott eszembe, mert abból szeptemberben már szivárgott valami, de akkor azt állították róla, hogy jó.
Még nem másztam a kocsi alá, nem is nagyon fogok tudni (hideg van az utcán), de azt még megnézem, nem a motorvédő szakadt-e le, vagy a kézifék rögzítő...
A hátsó szilent olajjal töltött?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1710 Dátum:
2012.01.04 szerda, 16:06:44 »
Idézetet írta: gabe - 2012.01.04 szerda, 15:32:24
A hátsó szilent olajjal töltött?
Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1711 Dátum:
2012.01.04 szerda, 16:49:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.04 szerda, 16:06:44
Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.
Akkor erőteljes gázadásnál/fékezésnél el kell hogy húzza a kormányt, ha a lengőkar hátsó szilentje a ludas...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1712 Dátum:
2012.01.04 szerda, 16:55:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.04 szerda, 16:06:44
Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.
igen, nekem is az folyt el. majd később kényszerből lengőkarral együtt lett cserélve
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.04 szerda, 22:01:03 írta AndyA
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1713 Dátum:
2012.01.04 szerda, 17:13:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.04 szerda, 16:55:35
igen, nekem is az fojt el. majd később kényszerből lengőkarral együtt lett cserélve
Olcsóbb volt a komplett lengőkar?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1714 Dátum:
2012.01.04 szerda, 17:23:29 »
Idézetet írta: gabe - 2012.01.04 szerda, 17:13:02
Olcsóbb volt a komplett lengőkar?
nem tom, nekem a régi megrogyott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1715 Dátum:
2012.01.04 szerda, 17:59:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.04 szerda, 17:23:29
nem tom, nekem a régi megrogyott
és mit szólt mindehez a felni meg a kerékagy? vagy egyből a lengőkar kapta az ütést?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1716 Dátum:
2012.01.04 szerda, 18:02:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.04 szerda, 17:59:52
és mit szólt mindehez a felni meg a kerékagy? vagy egyből a lengőkar kapta az ütést?
felnin lett 3db enyhe karmolás, amúgy semmi baja. kerékagy/csonkállvány is cserélve lett mert az is elment
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1717 Dátum:
2012.01.04 szerda, 22:49:14 »
Idézetet írta: gabe - 2012.01.02 hétfő, 23:31:29
Ez minek?
Már megérteném, ha belső csukló probléma lenne, de csak a külső csukló szokott kattogni meg ropogni kanyarban. Az meg ha megszólal, akkor azon nincs mit felújítani, csak cserélni. Egy csukló kedvezménnyel cirka 11000 Ft, és bármelyik szerelő elvégzi.
Viszont ez egy jó tipp belső a belső csukló kínjaira!
Már miért ne lenne mit felújítani rajta?
Én már jártam úgy az escortommal,hogy olyan idióta méretű féltengely csukló volt a külső,amit itthon nem tudtam megvenni,mert vagy az átmérője nem stimmelt,vagy a ricnik száma.Hozattam legalább 3 helyről,és egy sem stimmelt.Az újakat akkor 15 kölül hozták,a felújítás meg 7ben volt fél év garival.
A külső csuklóban kérlek szépen felmarják nagyobbra a csillagot,és kap túlméretes golyót.Ennyi a felújítás!Ezt kell kifizetni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1718 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 14:32:44 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.04 szerda, 22:49:14
Már miért ne lenne mit felújítani rajta?
Én már jártam úgy az escortommal,hogy olyan idióta méretű féltengely csukló volt a külső,amit itthon nem tudtam megvenni,mert vagy az átmérője nem stimmelt,vagy a ricnik száma.Hozattam legalább 3 helyről,és egy sem stimmelt.Az újakat akkor 15 kölül hozták,a felújítás meg 7ben volt fél év garival.
A külső csuklóban kérlek szépen felmarják nagyobbra a csillagot,és kap túlméretes golyót.Ennyi a felújítás!Ezt kell kifizetni!
Nem semmi! Én az enyémet csak felpolírozni tudtam, mert elkezdett rágni (elment a zsír és belefolyt a víz). A csillag már katasztrofális állapotban volt... Gondoltam, menthetetlen. De ezek szerint mégsem. És mit csinálnának a belső csuklóval? Ott is van túlméretes tűgörgőkosár?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1719 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 19:29:44 »
Idézetet írta: gabe - 2012.01.05 csütörtök, 14:32:44
Nem semmi! Én az enyémet csak felpolírozni tudtam, mert elkezdett rágni (elment a zsír és belefolyt a víz). A csillag már katasztrofális állapotban volt... Gondoltam, menthetetlen. De ezek szerint mégsem. És mit csinálnának a belső csuklóval? Ott is van túlméretes tűgörgőkosár?
azt is fel lehet ujitani.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1720 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 19:50:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.04 szerda, 16:06:44
Az első lengőkar hátsó "pogácsa" szerű szilentje állítólag olajos.
És bronzból, donomitból nem lehet csinálni helyette?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1721 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 19:52:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.05 csütörtök, 19:50:23
És bronzból, donomitból nem lehet csinálni helyette?
mindent lehet, csak akarni kell
sajnos a mondeo-hoz nem nagyon van keményebb szilent
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1722 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 19:56:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.05 csütörtök, 19:52:49
mindent lehet, csak akarni kell
sajnos a mondeo-hoz nem nagyon van keményebb szilent
Azért gondoltam ilyesmiből. Ezek elég kemények. Meg lehet olcsóbb is mint a olajos
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1723 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:55:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.05 csütörtök, 19:52:49
mindent lehet, csak akarni kell
sajnos a mondeo-hoz nem nagyon van keményebb szilent
van ez PowerFlex cucc, amit Arrabonus linkelt múltkor.
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Lower+Arm+Rear+Bush+Caster+Adjust/1710.html
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1724 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 21:59:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.05 csütörtök, 21:55:19
van ez PowerFlex cucc, amit Arrabonus linkelt múltkor.
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Lower+Arm+Rear+Bush+Caster+Adjust/1710.html
hát nem 400ft-os gbp árfolyamnál kell ilyesmit rendelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1725 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:11:22 »
Idézetet írta: gabe - 2012.01.05 csütörtök, 14:32:44
Nem semmi! Én az enyémet csak felpolírozni tudtam, mert elkezdett rágni (elment a zsír és belefolyt a víz). A csillag már katasztrofális állapotban volt... Gondoltam, menthetetlen. De ezek szerint mégsem. És mit csinálnának a belső csuklóval? Ott is van túlméretes tűgörgőkosár?
Há'mán'hogyaviharbane!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1726 Dátum:
2012.01.05 csütörtök, 22:47:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.05 csütörtök, 21:55:19
van ez PowerFlex cucc, amit Arrabonus linkelt múltkor.
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Lower+Arm+Rear+Bush+Caster+Adjust/1710.html
Ez nem GL szem mint a versenyautóknál?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
fischerrobert
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1727 Dátum:
2012.01.06 péntek, 22:25:44 »
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 2003.11 2.0 Tdci 115Le kombi hátsó hossz lengőkarba a szilent mérete? Arról van szó ami kasznihoz kapcsolódik (ami 54-es vagy 48-as)? Próbáltam beszerezni, de alvázszám alapján sem egyértelmű.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120106/hossz_leng_kar_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 23:26:51 írta fischerrobert
»
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1728 Dátum:
2012.01.07 szombat, 21:16:32 »
Nem tudom pontosan de meg kell kérdezni tőle.Valahol ott van a száma is
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=21&balkatm=Fut%F3m%FB-korm%E1nym%FB
Idézetet írta: fischerrobert - 2012.01.06 péntek, 22:25:44
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 2003.11 2.0 Tdci 115Le kombi hátsó hossz lengőkarba a szilent ami a kasznihoz kapcsolódik (ami 54-es vagy 48-as)? Próbáltam beszerezni, de alvázszám alapján sem egyértelmű.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120106/hossz_leng_kar_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1729 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:35:45 »
Első lengéscsillapító pár cserénél kell-e valamit cserélni? Gondolok itt szilentekre vagy egyéb alkatrészekre...
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1730 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:40:06 »
Szerintem a torony csapágyakat.De nézesd meg előtte.
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.01.08 vasárnap, 13:35:45
Első lengéscsillapító pár cserénél kell-e valamit cserélni? Gondolok itt szilentekre vagy egyéb alkatrészekre...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1731 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:41:06 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.01.08 vasárnap, 13:35:45
Első lengéscsillapító pár cserénél kell-e valamit cserélni? Gondolok itt szilentekre vagy egyéb alkatrészekre...
ha azt cserélni kell,akkor én javasolnám a kutyacsontokat is-ha nem voltak cserélve a közelmúltban.egy párat már kapsz 3-4e ftért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1732 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:41:56 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.08 vasárnap, 13:41:06
ha azt cserélni kell,akkor én javasolnám a kutyacsontokat is-ha nem voltak cserélve a közelmúltban.egy párat már kapsz 3-4e ftért.
Ennek a kutyacsontnak van valami "hivatalos" neve?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1733 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:45:10 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.01.08 vasárnap, 13:41:56
Ennek a kutyacsontnak van valami "hivatalos" neve?
valami stabilizátor összekötő....de a kutyacsont is hivatalos,arról mindenki tudja miről van szó!
függőleges stabilizátor rúd
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=48911122&termek_al_id=9290
és a toronycsapágy is jó ötlet!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.08 vasárnap, 13:49:31 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1734 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:47:53 »
Függőleges stabilizátor rúd.
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.01.08 vasárnap, 13:41:56
Ennek a kutyacsontnak van valami "hivatalos" neve?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1735 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:56:22 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.08 vasárnap, 13:45:10
valami stabilizátor összekötő....de a kutyacsont is hivatalos,arról mindenki tudja miről van szó!
függőleges stabilizátor rúd
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=48911122&termek_al_id=9290
és a toronycsapágy is jó ötlet!
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.08 vasárnap, 13:47:53
Függőleges stabilizátor rúd.
Köszi
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1736 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 13:59:25 »
Ha már a lengés csillapítóról van szó.Van nekem 2db hátsó szintszabályzós csillapítóm.Mi van akkor ha én be rakom a TDCI-be a simák helyet?Ugye azt tudjuk,hogy a sima csillapítókhoz egy picit vastagabb a rugó a szabályzóshoz pedig úgy tudom 0,5mm-rel vékonyabb van be építve gyárilag.Nem e lesz túlságosan kemény az autóm hátsó része ha kicserélem?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1737 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 14:06:35 »
elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?
Naplózva
blah blah blah
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1738 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 14:46:58 »
Idézetet írta: zacci - 2012.01.08 vasárnap, 14:06:35
elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?
Erre akkor kapsz választ, ha kideríted melyik mennyit bír kb. És az is lehet,h a gyári lesz az olcsó az u.gy. meg a drága. U.gy. ban is vannak jó márkák, mindig van arany középút.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1739 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 17:13:46 »
Idézetet írta: zacci - 2012.01.08 vasárnap, 14:06:35
elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?
szerintem jó szokás szerint túlárazták a gyári alkeszt!
Én nyáron vettem a cromaxnál ezt figyeld! 2azaz 2db török u.gy-t 2300ft-ért kedvezménnyel.Pont ugyanolyan fröccsöntött műhanyag motyó,mint a gyári.
Ha évente lekell majd cserélnem mert elkezd kopogni,akkor is legalább 10párat tudok venni egy pár gyári helyett,ami lehet, hogy pont ugyanaddig tart.
A csere nem több,mint 1óra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1740 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 18:17:40 »
Idézetet írta: zacci - 2012.01.08 vasárnap, 14:06:35
elso kutyacsont. A gyari eleg zuzos. Az utangyartott meg gyanusan occo. Hol az igazsag ?
Ennyivel xarabb az utangyartott, vagy ennyivel dragabb a gyari ?
Azt elfelejtettem,h az igazság odaát van
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1741 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 20:21:59 »
szepjoestet
:integet2
egy olyan kerdesem volna feletek hogy eszrevettem mar kb egy honapja h neha furcsa bugast hallok hatulrol.nem mindig bug csak neha...
egy hete kb ha valami godor vagy katyut fogok akkor meg intenzivebben csinalja
esetleg valakinek valami otlete hogy mi lehet rossz vagy mi van elmenoben....
elore is kosziiii
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1742 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 20:39:07 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.01.09 hétfő, 20:21:59
szepjoestet
:integet2
egy olyan kerdesem volna feletek hogy eszrevettem mar kb egy honapja h neha furcsa bugast hallok hatulrol.nem mindig bug csak neha...
egy hete kb ha valami godor vagy katyut fogok akkor meg intenzivebben csinalja
esetleg valakinek valami otlete hogy mi lehet rossz vagy mi van elmenoben....
elore is kosziiii
Vagy a kerékcsapágy, vagy kopott gumi. Az én nyárim kopott volt, már kezdtem intézni a csapágyat, csak közben felraktam a télit, és jól meg is szűnt a hang.
Ez akkor lehet, ha kopott a gumi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1743 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 20:44:09 »
Vajon, hátsó lengéscsillapítóban melyik a minőségi választás?
Sachs vagy Monroe-ra gondoltam.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1744 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 20:46:56 »
Idézetet írta: teo - 2012.01.09 hétfő, 20:44:09
Vajon, hátsó lengéscsillapítóban melyik a minőségi választás?
Sachs vagy Monroe-ra gondoltam.
Szerintem mindkettő jó.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1745 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 20:52:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.09 hétfő, 20:39:07
Vagy a kerékcsapágy, vagy kopott gumi. Az én nyárim kopott volt, már kezdtem intézni a csapágyat, csak közben felraktam a télit, és jól meg is szűnt a hang.
Ez akkor lehet, ha kopott a gumi.
teliek vannak fenn....hat remelem nem a kerekcsapagy mer at akkor szivas.
en meg a szilentekre gondoltam amik a karosszeriahoz rogzitik....
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1746 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 21:26:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.09 hétfő, 20:46:56
Szerintem mindkettő jó.
Monroe 10400 Ft kombiba a fékmesternél. Jó ár.
Naplózva
uckertr
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1747 Dátum:
2012.01.10 kedd, 23:34:53 »
Elől-hátul lengéscsillapító csere volt a kombimon (2006), mert a hátulja már eléggé pattogós volt, az eleje pedig fekvőrendőrről való lejövetelnél adott furcsa hangot.
Ég és föld az autó útfekvése és viselkedése azóta, de van egy furcsaság: lehet csak beképzelem magamnak, de nekem úgy tűnik, hogy a hátulja lejjebb került az autónak, pedig elvileg megfelelő lengéscsillapító került bele. A kerékjárati ívnél elől több hely van a gumi felett, mint hátul, viszont az autó alja kb vízszintes. A régi csillapítókkal volt baj és feljebb volt a hátulja, vagy most nem stimmel valami?
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1748 Dátum:
2012.01.11 szerda, 09:14:12 »
szerintem az eleje volt lejjebb es most optikai csalodaskent a hatat latod alacsonyabbnak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1749 Dátum:
2012.01.11 szerda, 10:00:19 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.01.11 szerda, 09:14:12
szerintem az eleje volt lejjebb es most optikai csalodaskent a hatat latod alacsonyabbnak.
Bocsi, de ennek mi köze a lengéscsillapítóhoz? Szerintem ez csak a rugótól és a terheléstől függ. A csillapító oda áll be, ahová a másik kettő eredője tolja, legfeljebb más sebességgel attól függően, hogy rendesen működik vagy már vajpuha.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ