Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:02:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3144263 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 08:43:55 »

Arra gondolsz ami oda-vissza dolgozik? Mert a sima csak 1irányba, felfele fog, lefele nem.

 wilting Micsoda?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 09:11:44 »

wilting Micsoda?

A normál csillapító lefelé nem tart semmit.  Felfelé mozgást fogja meg. Ezért nem tudja megakadályozni, h odaverd az alját. Próbáld ki, könnyen gyorsan összenyomod, de kihúzni nehezen tudod és lassan. De úgy tudom van olyan is ami lefele is tart.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 10:16:20 »

A normál csillapító lefelé nem tart semmit.  Felfelé mozgást fogja meg. Ezért nem tudja megakadályozni, h odaverd az alját. Próbáld ki, könnyen gyorsan összenyomod, de kihúzni nehezen tudod és lassan. De úgy tudom van olyan is ami lefele is tart.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/03/rendben_gatlo._de_mit_gatol/
Vonatkoztass el az átlag totalcar színvonaltól, ebből diplomázott a srác.

Én még nem találkoztam olyan lengéscsillapítóval, ami befelé nagyon könnyen megy, illetve igen, de az kuka volt.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 11:59:22 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/03/rendben_gatlo._de_mit_gatol/
Vonatkoztass el az átlag totalcar színvonaltól, ebből diplomázott a srác.

Én még nem találkoztam olyan lengéscsillapítóval, ami befelé nagyon könnyen megy, illetve igen, de az kuka volt.
Akkor csak jól mondom. Ő a gázosról beszél az nyom 1 kicsit kifelé. A normál/olajos az nem nyom kifelé semmit és könnyen összenyomod.  Gondolom Te gázost tettél bele és azért jobb.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 13:10:25 »

Akkor csak jól mondom. Ő a gázosról beszél az nyom 1 kicsit kifelé. A normál/olajos az nem nyom kifelé semmit és könnyen összenyomod.  Gondolom Te gázost tettél bele és azért jobb.

A gáztól független ez: "Azt már tudjuk, hogy a dugattyúrúd térfogatának megfelelő olajmennyiségnek ki kell áramlania a belső csőből, és ezt egy úton teheti meg: a lábszelepen keresztül. Ő gondoskodik a nyomófokozat csillapításáról, ugyanúgy egy állandó keresztmetszettel és egy nyomásszeleppel, mint a húzófokozat."

Az olajosnak is van benyomáskor csillapítása (még a dízelünk 330 ezret futott olajos első gátlójának is volt), csak annyi, hogy másik szelep csinálja
mint kihúzáskor.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 18:23:04 »

Olyan kérdésem  lenne, hogy a lengőkarokban. A szilenteknek a cseréjét ellehet végezni itthon is?
Illetve lehet -e kapni csak külön szilentet a lengőkarokba?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 20:34:21 »

Olyan kérdésem  lenne, hogy a lengőkarokban. A szilenteknek a cseréjét ellehet végezni itthon is?
Illetve lehet -e kapni csak külön szilentet a lengőkarokba?

Cromaxba van külön szilent. Csere nem eccerű szerintem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 08:50:30 »

Olyan kérdésem  lenne, hogy a lengőkarokban. A szilenteknek a cseréjét ellehet végezni itthon is?
Illetve lehet -e kapni csak külön szilentet a lengőkarokba?

Csere az annyból macera, hogy kellene hozzá kinyomó prés. De ha az nincsen, meg lehet próbálni úgy kikapni, mint a csapágyakat szokták: menetes szárral kihúzatni.
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 09:49:57 »

Arra gondolsz ami oda-vissza dolgozik? Mert a sima csak 1irányba, felfele fog, lefele nem.

Arra bizony. Aztán aláugrott az ST gátló is... Az eredmény érzésre ég és föld, persze az ST gátló javára.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 20:23:59 »

hátsó keresztlengőkar halál.
Köszönöm a választ telitalálat volt, Sikerült aknára állni az autóval a srác azt mondta hogy nem csak az alsó keresztlengőkar hanem a stabilizátor gömbfejeket is kell cserélni.
Az lenne a kérdésem mit érdemes még cserélni ha már szét van szedve?
A keresztlengőkarhoz találtam külön szilentet érdemes vele küzdeni vagy vegyem meg egyben?
A lengéscsillapítót érdemes cserélni gázosra? (10 éves, 140000 km ha a szervízkönyvnek hinni lehet)
A válaszotokat előre is köszönöm?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 22:06:30 »

Köszönöm a választ telitalálat volt, Sikerült aknára állni az autóval a srác azt mondta hogy nem csak az alsó keresztlengőkar hanem a stabilizátor gömbfejeket is kell cserélni.
Az lenne a kérdésem mit érdemes még cserélni ha már szét van szedve?
A keresztlengőkarhoz találtam külön szilentet érdemes vele küzdeni vagy vegyem meg egyben?
A lengéscsillapítót érdemes cserélni gázosra? (10 éves, 140000 km ha a szervízkönyvnek hinni lehet)
A válaszotokat előre is köszönöm?

Ez a két fontosabb, a keresztlengőkar, meg a gömbfej. Ezek szoktak kilenni. ha a gátlód amúgy jó, akkor ne nyúlj hozzá szvsz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2012.03.06 kedd, 18:34:20 »

Köszönöm a választ telitalálat volt, Sikerült aknára állni az autóval a srác azt mondta hogy nem csak az alsó keresztlengőkar hanem a stabilizátor gömbfejeket is kell cserélni.
Az lenne a kérdésem mit érdemes még cserélni ha már szét van szedve?
A keresztlengőkarhoz találtam külön szilentet érdemes vele küzdeni vagy vegyem meg egyben?
A lengéscsillapítót érdemes cserélni gázosra? (10 éves, 140000 km ha a szervízkönyvnek hinni lehet)
A válaszotokat előre is köszönöm?
eljen
nem kell mást cserélni,ha más nem xar. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:29:14 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban,hogy mitől lehet, hogy a hátsó futómű nagyon kopog? Ki lettek cserélve a szilentek és a lengéscsillapítók is, és még is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:51:41 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban,hogy mitől lehet, hogy a hátsó futómű nagyon kopog? Ki lettek cserélve a szilentek és a lengéscsillapítók is, és még is.
keresztlengőkar szilent,szilentek,rugó törés,illetve leggyakrabban a fékkötél elszabadul,és az zajong olyan komolyan!Műanyag szíjbilincs segít a problémát megoldani!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:15:01 »

keresztlengőkar szilent,szilentek,rugó törés,illetve leggyakrabban a fékkötél elszabadul,és az zajong olyan komolyan!Műanyag szíjbilincs segít a problémát megoldani!

Köszi megpróbálom!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:12:11 »

Hátsó lengéscsillapítót kellene cserélnem. Melyik a bevált típus és hol kapni? Nem akarok mindenkitől ajánlatot kérni. Én Sachs-ra gondoltam. Gyárit érdemes venni?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2012.03.13 kedd, 21:57:52 »

Hátsó lengéscsillapítót kellene cserélnem. Melyik a bevált típus és hol kapni? Nem akarok mindenkitől ajánlatot kérni. Én Sachs-ra gondoltam. Gyárit érdemes venni?
Jól gondoltad én most cseréltem 3 hete Sachs-ra egyből konfortosabb lett. Azt mondták gyári minőség.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2012.03.13 kedd, 22:33:30 »

Hátsó lengéscsillapítót kellene cserélnem. Melyik a bevált típus és hol kapni? Nem akarok mindenkitől ajánlatot kérni. Én Sachs-ra gondoltam. Gyárit érdemes venni?
a gyári is az asszem. nekem elöl még a gyáriak vannak...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2012.03.13 kedd, 22:53:21 »

a gyári is az asszem. nekem elöl még a gyáriak vannak...

Nem motorcraft?  Nekem motorcraft van elől.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2012.03.13 kedd, 23:06:32 »

Nem motorcraft?  Nekem motorcraft van elől.
Motorcraft csak egy gyűjtőnév, nem k gyártották vigyor3

nekem is rajta van a Motorcraft felirat, meg asszem a Sachs is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2012.03.14 szerda, 08:18:19 »

Motorcraft csak egy gyűjtőnév, nem k gyártották vigyor3

nekem is rajta van a Motorcraft felirat, meg asszem a Sachs is Wink

Igen, az első gyárin rajta van a Sachs felirat, és a 4/5 ajtós hátsóján is. Gondolom akkor a kombi hátsóját is tőlük vették/rá van írva valahol.
(Meg nem gyáriban én még csak Sachs-ot láttam szintszabályzóst, szóval az is tőlük lehet.)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2012.03.14 szerda, 19:23:55 »

Motorcraft csak egy gyűjtőnév, nem k gyártották vigyor3

nekem is rajta van a Motorcraft felirat, meg asszem a Sachs is Wink

A francba vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 22:07:19 »

A francba vigyor3
Egy kis segítség:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=grX1kslFXtA#!

Ismeri valaki a SRL lengéscsillapítót?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2012.03.16 péntek, 08:52:13 »

Sziasztok!

ST 220-ban milyen lengéscsillapitó van?
Be lehetne azt tenni a TDCI-be?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2012.03.16 péntek, 12:14:59 »

helloooo....
kicsereltem a hatso agyakat-csapagyak- mindket felen de meg mindig hallok nyikorgo hangot.azthittem ott lesz a galiba de ezek szerint megsem Sad  esetleg valakinek valami otlete mi csinalhassa??? koszii
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2012.03.16 péntek, 12:49:20 »

helloooo....
kicsereltem a hatso agyakat-csapagyak- mindket felen de meg mindig hallok nyikorgo hangot.azthittem ott lesz a galiba de ezek szerint megsem Sad  esetleg valakinek valami otlete mi csinalhassa??? koszii


Szilenteket nézted? Mikor csinálja a nyikorgást?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2012.03.16 péntek, 15:46:04 »

Sziasztok!

ST 220-ban milyen lengéscsillapitó van?
Be lehetne azt tenni a TDCI-be?

Bele lehet tenni, Sachs gyártja azt is (ha jól tudom), Sachs-ból az ST-hez tartozó darabja ~8K-val drágább mint a sima.
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2012.03.17 szombat, 00:35:23 »

Bele lehet tenni, Sachs gyártja azt is (ha jól tudom), Sachs-ból az ST-hez tartozó darabja ~8K-val drágább mint a sima.

Szia!

Hol lehetne ezeket beszerezni nem tudod , mert böngésztem a webet, de nem találtam, kell még valamit cserélni mellé?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2012.03.17 szombat, 09:03:25 »

Szia!

Hol lehetne ezeket beszerezni nem tudod , mert böngésztem a webet, de nem találtam, kell még valamit cserélni mellé?

Unixnál listázva van, de az első nincs raktáron.
Cikkszám (Sachs Super Touring): első: 312 938, hátsó: 312 940

Ezenkívül a Sachs-nak van a Mondeohoz Advantage sorozatból is lengéscsillapítója (elvileg jobb, mint a Super Touring),
ennek az ára még az ST-n felül darabonként +3K. Első: 400 003, Hátsó: 400 004 Ezek sincsenek raktáron.

Hogy a kettő közül melyik jobb, azt nem tudom.   nemtudom

Attól függően, hogy milyen állapotban van, érdemes lehet toronycsapágyat, toronyszilentet cserélni, ha már szét van szedve a kocsi.

Szerk: Azért mielőtt bevásárolsz várj meg egy második véleményt!
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.17 szombat, 09:05:28 írta tpmportal » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2012.03.17 szombat, 09:09:50 »

Bele lehet tenni, Sachs gyártja azt is (ha jól tudom), Sachs-ból az ST-hez tartozó darabja ~8K-val drágább mint a sima.

Kombihoz nem létezik 2 csöves csillapító? Ha jól tudom az jobb. Lépcsőshátúhoz van, kombihoz nem találtam. Sachs-ba gondolkodom.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2012.03.17 szombat, 09:35:48 »

Kombihoz nem létezik 2 csöves csillapító? Ha jól tudom az jobb. Lépcsőshátúhoz van, kombihoz nem találtam. Sachs-ba gondolkodom.

Sachs kombiba hátulra csak egycsövest gyárt.
Amit találtam, és elvileg kétcsöves, az Bilstein B4. Ebből német e-bayen szállítással együtt ~40K egy pár.
A kétcsöves nem jobb, csak kicsit más a működése. (Pl. Bilstein B6 és B8 szériája egycsöves, és prémiumkategóriát képvisel Bilsteinen belül is,
Subaru STi-k is egycsövest használnak, KYB Ultra-SR (KYB sport szériája) is egycsöves.)

                       Egycsöves                                  Kétcsöves
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2012.03.17 szombat, 09:41:04 »

Sachs kombiba hátulra csak egycsövest gyárt.
Amit találtam, és elvileg kétcsöves, az Bilstein B4. Ebből német e-bayen szállítással együtt ~40K egy pár.
A kétcsöves nem jobb, csak kicsit más a működése. (Pl. Bilstein B6 és B8 szériája egycsöves, és prémiumkategóriát képvisel Bilsteinen belül is,
Subaru STi-k is egycsövest használnak, KYB Ultra-SR (KYB sport szériája) is egycsöves.)

Úgylátom vágod a csillapító témát smile  Szerintem utcára jó lesz az itthon kapható sachs nekem. 2 hátsót akartam eredetileg, de veszek bele elsőket is és akkor tuti lesz sokáig.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2012.03.17 szombat, 10:47:17 »

Úgylátom vágod a csillapító témát smile  Szerintem utcára jó lesz az itthon kapható sachs nekem. 2 hátsót akartam eredetileg, de veszek bele elsőket is és akkor tuti lesz sokáig.
eljen
Ha a gyáriakat cseréled, és rendesen volt használva is a kocsi (nem évi 5ezer km), akkor biztos érezni fogod a különbséget.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:29:46 »

eljen
Ha a gyáriakat cseréled, és rendesen volt használva is a kocsi (nem évi 5ezer km), akkor biztos érezni fogod a különbséget.

Én anno amikor az mk1-be cseréltettem hátsó lengéscsillapítókat, döbbentem meg, hogy mekkora különbség van a régi és új között. S csak a hátsók mennyit javítanak a kezelésen.  wow1
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:13:12 »

eljen
Ha a gyáriakat cseréled, és rendesen volt használva is a kocsi (nem évi 5ezer km), akkor biztos érezni fogod a különbséget.

Elől még motorcraft van hátul már cserélték. 350-400 van benne kb. Tudom mennyit számít azért veszek 4et Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:10:02 »

Ma kicseréltünk 6db keréktőcsavart 3 különböző kereket. Jó kis meló volt, bár sokkal rosszabbra számítottunk. Az első volt nehéz, utána már a többi rutinból ment Smiley És végre fenn vannak az alufelni! taps
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 10:30:18 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mk3 tddi-nél a jobb és a bal külső féltengelycsukló megegyezik vajon, vagy van külön jobb és bal?
 wave
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 11:20:42 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mk3 tddi-nél a jobb és a bal külső féltengelycsukló megegyezik vajon, vagy van külön jobb és bal?
 wave

Szerintem nem egyezik, kromaksznál is külön hozza.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 11:59:30 »

Ma kicseréltünk 6db keréktőcsavart 3 különböző kereket. Jó kis meló volt, bár sokkal rosszabbra számítottunk. Az első volt nehéz, utána már a többi rutinból ment Smiley És végre fenn vannak az alufelni! taps

6db-ot?  wow1 Mi történt ott, valaki túlbuzgó volt egy légkulccsal?

Szerintem nem egyezik, kromaksznál is külön hozza.

Unix, Láng, Bárdi viszont nem különböztet meg két oldalt, Cromax meg nem is listáz csuklót dízelhez egyik oldalit sem, benzinhez meg mindkét
oldalra ugyanaz a kép és ár.
Meyle katalógus kétfélét hoz, de azoknak minden mérete ugyanaz, csak az egyiknél a porvédő gumi, a másiknál műanyag,
és ennek megfelelő a csukó peremének kialakítása is.

  fejvakaras
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 13:12:20 »

kérdésem lenne ha megengeditek...
tegnap téli-nyári gumicserénél észrevettem, hogy a jobb első lengcsill a porvédő alatti rész melyet leengedett állapotban takar, olajos, igazából épp, hogy csak nedves inkább.
az is érdekes, hogy csak addig nedves ameddig a porvédő elér, onnantól lefelé csont száraz.
a kérdésem pedig ez: a leng.csill. kuka vagy pedig lehet, hogy kinyomott egy adag olajpárát amikor kb. másfél hónappal ezelőtt ködben, sötétben telibetaláltam egy jókora kátyút kb. 50-el? akkor a jobb elsó lemezfelni külső széle kicsit meggörbült, gumis kikalapálta, gumi nem sérült, hátsó keréken nem találtunk sérülés nyomát (pedig tele volt az autó).
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 14:41:12 »

helloooo....
kicsereltem a hatso agyakat-csapagyak- mindket felen de meg mindig hallok nyikorgo hangot.azthittem ott lesz a galiba de ezek szerint megsem Sad  esetleg valakinek valami otlete mi csinalhassa??? koszii


Azok különben sem nyikorognak, hanem súrlódó-búgó hangot adnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 15:42:20 »

6db-ot?  wow1 Mi történt ott, valaki túlbuzgó volt egy légkulccsal?


Nem..Sajnos mint kiderült a kerékőr volt a ludas. Kicsi volt a mérete, és ahogy rá lettek húzva, elnyomta a csavaroknak a végén a menetet.
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 19:33:53 »

Szilenteket nézted? Mikor csinálja a nyikorgást?
kisebb sebessegnel..kb 60 utan abbamarad....szilenteket tavalynyaron nezte autoszerelo azt mondta h eleg jo allapotban vannak....
elejeben esetleg ne keressek vmi bajt galibat?Huh??
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 19:43:10 »

kisebb sebessegnel..kb 60 utan abbamarad....szilenteket tavalynyaron nezte autoszerelo azt mondta h eleg jo allapotban vannak....
elejeben esetleg ne keressek vmi bajt galibat?Huh??


Hát azt kellene először kifigyelni, h honnan jön a hang. Aztán megtalálni pontosan, mert ha nekiálsz mindent kicserélni az nagyon sokba lesz és felesleges.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 21:17:33 »

tegnap lecsereltem a kerekeket nyarira, egyuttal ellenorizven a fekeket. Hat, szomoru hir az hogy hatul tropa minden, valszeg beregadhatott telen a kezifek es ugy maradt... A fekbetet hatul szinte csontig van kopva, a belso fele jobb oldalt erezhetoen hullamos. Ugyanakkor felfedeztem hogy a kezifel mar nem fog szinte egyaltalan. Lehet szukseg lesz javito keszletre valamelyik nyereghez... vagy kezifekbowdenre.

Ha mar igy alakult a dolog, akkor melyen zsebbe nyulok, megrendeltem 1 komplett szett feket elore hatra. Brembo es Ferodo kombinacioja lesz, a gyari meretekben. Ezek beszerelesehez es a kezifek ujraallitasahoz le kell szedni a kozepkonzolt is, igaz?

Majd megirom hetvege fele hogy mennyibe fajt es mit fedeztek meg fel a szerelok...
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 22:03:12 »

6db-ot?  wow1 Mi történt ott, valaki túlbuzgó volt egy légkulccsal?

Unix, Láng, Bárdi viszont nem különböztet meg két oldalt, Cromax meg nem is listáz csuklót dízelhez egyik oldalit sem, benzinhez meg mindkét
oldalra ugyanaz a kép és ár.
Meyle katalógus kétfélét hoz, de azoknak minden mérete ugyanaz, csak az egyiknél a porvédő gumi, a másiknál műanyag,
és ennek megfelelő a csukó peremének kialakítása is.

  fejvakaras

Akkor ez érdekes lesz, köszönöm uraim! wave
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 22:18:16 »

Amúgy nincs a Fordokhoz interneten ingyenesen, legálisan, regisztráció nélkül elérhető szoftver, amiben az ilyen cikkszámos dolgokat, minthogy
ugyanolyan-e a két oldal, meg ilyesmit meg lehet találni? (Mint pédául Fiat/Alfa/Lancia trióhoz 2004-es ePer ingyenesen elérhető.)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 22:46:06 »

tegnap lecsereltem a kerekeket nyarira, egyuttal ellenorizven a fekeket. Hat, szomoru hir az hogy hatul tropa minden, valszeg beregadhatott telen a kezifek es ugy maradt... A fekbetet hatul szinte csontig van kopva, a belso fele jobb oldalt erezhetoen hullamos. Ugyanakkor felfedeztem hogy a kezifel mar nem fog szinte egyaltalan. Lehet szukseg lesz javito keszletre valamelyik nyereghez... vagy kezifekbowdenre.

Ha mar igy alakult a dolog, akkor melyen zsebbe nyulok, megrendeltem 1 komplett szett feket elore hatra. Brembo es Ferodo kombinacioja lesz, a gyari meretekben. Ezek beszerelesehez es a kezifek ujraallitasahoz le kell szedni a kozepkonzolt is, igaz?

Majd megirom hetvege fele hogy mennyibe fajt es mit fedeztek meg fel a szerelok...

Én úgy tudom akkor tuti a fék ha azonos márkájú a betét meg a tárcsa.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 19:42:59 »

Új fejlemények nyikorgás ügyben .. már nagyon idegesíít...
Valószínűleg előrről jön. Elöl tárcsa és fékbetét is lett cserélve...LPr mind kettő.
És most azt vettem észre hogy a felni közepe(a csavarok környékén eléggé forró).
Nincsen ferodol szag de valami eszméletlenül nyikorog ha lassan megyek... És viszonylag random módon... de állandóan.
a betétekkel tárcsával nincs gond.simán forog a kerék...
Lehet itt valami kerék agyi bibi?? vagy mifene...
Várom a tippeket...
Előre is köszönöm
Üdv.:
Nino
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2012.03.22 csütörtök, 21:23:25 »

Új fejlemények nyikorgás ügyben .. már nagyon idegesíít...
Valószínűleg előrről jön. Elöl tárcsa és fékbetét is lett cserélve...LPr mind kettő.
És most azt vettem észre hogy a felni közepe(a csavarok környékén eléggé forró).
Nincsen ferodol szag de valami eszméletlenül nyikorog ha lassan megyek... És viszonylag random módon... de állandóan.
a betétekkel tárcsával nincs gond.simán forog a kerék...
Lehet itt valami kerék agyi bibi?? vagy mifene...
Várom a tippeket...
Előre is köszönöm
Üdv.:
Nino
kerék agycsapágy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.