Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 02:06:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3144378 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1950 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 08:43:55 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.04 vasárnap, 08:37:56
Arra gondolsz ami oda-vissza dolgozik? Mert a sima csak 1irányba, felfele fog, lefele nem.
Micsoda?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1951 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 09:11:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.04 vasárnap, 08:43:55
Micsoda?
A normál csillapító lefelé nem tart semmit. Felfelé mozgást fogja meg. Ezért nem tudja megakadályozni, h odaverd az alját. Próbáld ki, könnyen gyorsan összenyomod, de kihúzni nehezen tudod és lassan. De úgy tudom van olyan is ami lefele is tart.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1952 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 10:16:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.04 vasárnap, 09:11:44
A normál csillapító lefelé nem tart semmit. Felfelé mozgást fogja meg. Ezért nem tudja megakadályozni, h odaverd az alját. Próbáld ki, könnyen gyorsan összenyomod, de kihúzni nehezen tudod és lassan. De úgy tudom van olyan is ami lefele is tart.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/03/rendben_gatlo._de_mit_gatol/
Vonatkoztass el az átlag totalcar színvonaltól, ebből diplomázott a srác.
Én még nem találkoztam olyan lengéscsillapítóval, ami befelé nagyon könnyen megy, illetve igen, de az kuka volt.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1953 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 11:59:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.04 vasárnap, 10:16:20
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/03/rendben_gatlo._de_mit_gatol/
Vonatkoztass el az átlag totalcar színvonaltól, ebből diplomázott a srác.
Én még nem találkoztam olyan lengéscsillapítóval, ami befelé nagyon könnyen megy, illetve igen, de az kuka volt.
Akkor csak jól mondom. Ő a gázosról beszél az nyom 1 kicsit kifelé. A normál/olajos az nem nyom kifelé semmit és könnyen összenyomod. Gondolom Te gázost tettél bele és azért jobb.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1954 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 13:10:25 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.04 vasárnap, 11:59:22
Akkor csak jól mondom. Ő a gázosról beszél az nyom 1 kicsit kifelé. A normál/olajos az nem nyom kifelé semmit és könnyen összenyomod. Gondolom Te gázost tettél bele és azért jobb.
A gáztól független ez: "Azt már tudjuk, hogy a dugattyúrúd térfogatának megfelelő olajmennyiségnek ki kell áramlania a belső csőből, és ezt egy úton teheti meg: a lábszelepen keresztül. Ő gondoskodik a nyomófokozat csillapításáról, ugyanúgy egy állandó keresztmetszettel és egy nyomásszeleppel, mint a húzófokozat."
Az olajosnak is van benyomáskor csillapítása (még a dízelünk 330 ezret futott olajos első gátlójának is volt), csak annyi, hogy másik szelep csinálja
mint kihúzáskor.
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1955 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 18:23:04 »
Olyan kérdésem lenne, hogy a lengőkarokban. A szilenteknek a cseréjét ellehet végezni itthon is?
Illetve lehet -e kapni csak külön szilentet a lengőkarokba?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1956 Dátum:
2012.03.04 vasárnap, 20:34:21 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.03.04 vasárnap, 18:23:04
Olyan kérdésem lenne, hogy a lengőkarokban. A szilenteknek a cseréjét ellehet végezni itthon is?
Illetve lehet -e kapni csak külön szilentet a lengőkarokba?
Cromaxba van külön szilent. Csere nem eccerű szerintem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1957 Dátum:
2012.03.05 hétfő, 08:50:30 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.03.04 vasárnap, 18:23:04
Olyan kérdésem lenne, hogy a lengőkarokban. A szilenteknek a cseréjét ellehet végezni itthon is?
Illetve lehet -e kapni csak külön szilentet a lengőkarokba?
Csere az annyból macera, hogy kellene hozzá kinyomó prés. De ha az nincsen, meg lehet próbálni úgy kikapni, mint a csapágyakat szokták:
menetes szárral kihúzatni.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1958 Dátum:
2012.03.05 hétfő, 09:49:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.04 vasárnap, 08:37:56
Arra gondolsz ami oda-vissza dolgozik? Mert a sima csak 1irányba, felfele fog, lefele nem.
Arra bizony. Aztán aláugrott az ST gátló is... Az eredmény érzésre ég és föld, persze az ST gátló javára.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1959 Dátum:
2012.03.05 hétfő, 20:23:59 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.28 szombat, 20:58:43
hátsó keresztlengőkar halál.
Köszönöm a választ telitalálat volt, Sikerült aknára állni az autóval a srác azt mondta hogy nem csak az alsó keresztlengőkar hanem a stabilizátor gömbfejeket is kell cserélni.
Az lenne a kérdésem mit érdemes még cserélni ha már szét van szedve?
A keresztlengőkarhoz találtam külön szilentet érdemes vele küzdeni vagy vegyem meg egyben?
A lengéscsillapítót érdemes cserélni gázosra? (10 éves, 140000 km ha a szervízkönyvnek hinni lehet)
A válaszotokat előre is köszönöm?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1960 Dátum:
2012.03.05 hétfő, 22:06:30 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.03.05 hétfő, 20:23:59
Köszönöm a választ telitalálat volt, Sikerült aknára állni az autóval a srác azt mondta hogy nem csak az alsó keresztlengőkar hanem a stabilizátor gömbfejeket is kell cserélni.
Az lenne a kérdésem mit érdemes még cserélni ha már szét van szedve?
A keresztlengőkarhoz találtam külön szilentet érdemes vele küzdeni vagy vegyem meg egyben?
A lengéscsillapítót érdemes cserélni gázosra? (10 éves, 140000 km ha a szervízkönyvnek hinni lehet)
A válaszotokat előre is köszönöm?
Ez a két fontosabb, a keresztlengőkar, meg a gömbfej. Ezek szoktak kilenni. ha a gátlód amúgy jó, akkor ne nyúlj hozzá szvsz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1961 Dátum:
2012.03.06 kedd, 18:34:20 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.03.05 hétfő, 20:23:59
Köszönöm a választ telitalálat volt, Sikerült aknára állni az autóval a srác azt mondta hogy nem csak az alsó keresztlengőkar hanem a stabilizátor gömbfejeket is kell cserélni.
Az lenne a kérdésem mit érdemes még cserélni ha már szét van szedve?
A keresztlengőkarhoz találtam külön szilentet érdemes vele küzdeni vagy vegyem meg egyben?
A lengéscsillapítót érdemes cserélni gázosra? (10 éves, 140000 km ha a szervízkönyvnek hinni lehet)
A válaszotokat előre is köszönöm?
nem kell mást cserélni,ha más nem xar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nyuszko
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1962 Dátum:
2012.03.09 péntek, 19:29:14 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban,hogy mitől lehet, hogy a hátsó futómű nagyon kopog? Ki lettek cserélve a szilentek és a lengéscsillapítók is, és még is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1963 Dátum:
2012.03.09 péntek, 19:51:41 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.09 péntek, 19:29:14
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban,hogy mitől lehet, hogy a hátsó futómű nagyon kopog? Ki lettek cserélve a szilentek és a lengéscsillapítók is, és még is.
keresztlengőkar szilent,szilentek,rugó törés,illetve leggyakrabban a fékkötél elszabadul,és az zajong olyan komolyan!Műanyag szíjbilincs segít a problémát megoldani!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nyuszko
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1964 Dátum:
2012.03.09 péntek, 20:15:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.09 péntek, 19:51:41
keresztlengőkar szilent,szilentek,rugó törés,illetve leggyakrabban a fékkötél elszabadul,és az zajong olyan komolyan!Műanyag szíjbilincs segít a problémát megoldani!
Köszi megpróbálom!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1965 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:12:11 »
Hátsó lengéscsillapítót kellene cserélnem. Melyik a bevált típus és hol kapni? Nem akarok mindenkitől ajánlatot kérni. Én Sachs-ra gondoltam. Gyárit érdemes venni?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1966 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:57:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.13 kedd, 20:12:11
Hátsó lengéscsillapítót kellene cserélnem. Melyik a bevált típus és hol kapni? Nem akarok mindenkitől ajánlatot kérni. Én Sachs-ra gondoltam. Gyárit érdemes venni?
Jól gondoltad én most cseréltem 3 hete Sachs-ra egyből konfortosabb lett. Azt mondták gyári minőség.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1967 Dátum:
2012.03.13 kedd, 22:33:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.13 kedd, 20:12:11
Hátsó lengéscsillapítót kellene cserélnem. Melyik a bevált típus és hol kapni? Nem akarok mindenkitől ajánlatot kérni. Én Sachs-ra gondoltam. Gyárit érdemes venni?
a gyári is az asszem. nekem elöl még a gyáriak vannak...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1968 Dátum:
2012.03.13 kedd, 22:53:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.13 kedd, 22:33:30
a gyári is az asszem. nekem elöl még a gyáriak vannak...
Nem motorcraft? Nekem motorcraft van elől.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1969 Dátum:
2012.03.13 kedd, 23:06:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.13 kedd, 22:53:21
Nem motorcraft? Nekem motorcraft van elől.
Motorcraft csak egy gyűjtőnév, nem k gyártották
nekem is rajta van a Motorcraft felirat, meg asszem a Sachs is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1970 Dátum:
2012.03.14 szerda, 08:18:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.13 kedd, 23:06:32
Motorcraft csak egy gyűjtőnév, nem k gyártották
nekem is rajta van a Motorcraft felirat, meg asszem a Sachs is
Igen, az első gyárin rajta van a Sachs felirat, és a 4/5 ajtós hátsóján is. Gondolom akkor a kombi hátsóját is tőlük vették/rá van írva valahol.
(Meg nem gyáriban én még csak Sachs-ot láttam szintszabályzóst, szóval az is tőlük lehet.)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1971 Dátum:
2012.03.14 szerda, 19:23:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.13 kedd, 23:06:32
Motorcraft csak egy gyűjtőnév, nem k gyártották
nekem is rajta van a Motorcraft felirat, meg asszem a Sachs is
A francba
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1972 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 22:07:19 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.14 szerda, 19:23:55
A francba
Egy kis segítség:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=grX1kslFXtA#
!
Ismeri valaki a SRL lengéscsillapítót?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1973 Dátum:
2012.03.16 péntek, 08:52:13 »
Sziasztok!
ST 220-ban milyen lengéscsillapitó van?
Be lehetne azt tenni a TDCI-be?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1974 Dátum:
2012.03.16 péntek, 12:14:59 »
helloooo....
kicsereltem a hatso agyakat-csapagyak- mindket felen de meg mindig hallok nyikorgo hangot.azthittem ott lesz a galiba de ezek szerint megsem
esetleg valakinek valami otlete mi csinalhassa??? koszii
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1975 Dátum:
2012.03.16 péntek, 12:49:20 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.03.16 péntek, 12:14:59
helloooo....
kicsereltem a hatso agyakat-csapagyak- mindket felen de meg mindig hallok nyikorgo hangot.azthittem ott lesz a galiba de ezek szerint megsem
esetleg valakinek valami otlete mi csinalhassa??? koszii
Szilenteket nézted? Mikor csinálja a nyikorgást?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1976 Dátum:
2012.03.16 péntek, 15:46:04 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.03.16 péntek, 08:52:13
Sziasztok!
ST 220-ban milyen lengéscsillapitó van?
Be lehetne azt tenni a TDCI-be?
Bele lehet tenni, Sachs gyártja azt is (ha jól tudom), Sachs-ból az ST-hez tartozó darabja ~8K-val drágább mint a sima.
Naplózva
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1977 Dátum:
2012.03.17 szombat, 00:35:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.16 péntek, 15:46:04
Bele lehet tenni, Sachs gyártja azt is (ha jól tudom), Sachs-ból az ST-hez tartozó darabja ~8K-val drágább mint a sima.
Szia!
Hol lehetne ezeket beszerezni nem tudod , mert böngésztem a webet, de nem találtam, kell még valamit cserélni mellé?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1978 Dátum:
2012.03.17 szombat, 09:03:25 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.03.17 szombat, 00:35:23
Szia!
Hol lehetne ezeket beszerezni nem tudod , mert böngésztem a webet, de nem találtam, kell még valamit cserélni mellé?
Unixnál listázva van, de az első nincs raktáron.
Cikkszám (Sachs Super Touring): első: 312 938, hátsó: 312 940
Ezenkívül a Sachs-nak van a Mondeohoz Advantage sorozatból is lengéscsillapítója (elvileg jobb, mint a Super Touring),
ennek az ára még az ST-n felül darabonként +3K. Első: 400 003, Hátsó: 400 004 Ezek sincsenek raktáron.
Hogy a kettő közül melyik jobb, azt nem tudom.
Attól függően, hogy milyen állapotban van, érdemes lehet toronycsapágyat, toronyszilentet cserélni, ha már szét van szedve a kocsi.
Szerk: Azért mielőtt bevásárolsz várj meg egy második véleményt!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.17 szombat, 09:05:28 írta tpmportal
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1979 Dátum:
2012.03.17 szombat, 09:09:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.16 péntek, 15:46:04
Bele lehet tenni, Sachs gyártja azt is (ha jól tudom), Sachs-ból az ST-hez tartozó darabja ~8K-val drágább mint a sima.
Kombihoz nem létezik 2 csöves csillapító? Ha jól tudom az jobb. Lépcsőshátúhoz van, kombihoz nem találtam. Sachs-ba gondolkodom.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1980 Dátum:
2012.03.17 szombat, 09:35:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.17 szombat, 09:09:50
Kombihoz nem létezik 2 csöves csillapító? Ha jól tudom az jobb. Lépcsőshátúhoz van, kombihoz nem találtam. Sachs-ba gondolkodom.
Sachs kombiba hátulra csak egycsövest gyárt.
Amit találtam, és elvileg kétcsöves, az Bilstein B4. Ebből német e-bayen szállítással együtt ~40K egy pár.
A kétcsöves nem jobb, csak kicsit más a működése. (Pl. Bilstein B6 és B8 szériája egycsöves, és prémiumkategóriát képvisel Bilsteinen belül is,
Subaru STi-k is egycsövest használnak, KYB Ultra-SR (KYB sport szériája) is egycsöves.)
Egycsöves Kétcsöves
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1981 Dátum:
2012.03.17 szombat, 09:41:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.17 szombat, 09:35:48
Sachs kombiba hátulra csak egycsövest gyárt.
Amit találtam, és elvileg kétcsöves, az Bilstein B4. Ebből német e-bayen szállítással együtt ~40K egy pár.
A kétcsöves nem jobb, csak kicsit más a működése. (Pl. Bilstein B6 és B8 szériája egycsöves, és prémiumkategóriát képvisel Bilsteinen belül is,
Subaru STi-k is egycsövest használnak, KYB Ultra-SR (KYB sport szériája) is egycsöves.)
Úgylátom vágod a csillapító témát
Szerintem utcára jó lesz az itthon kapható sachs nekem. 2 hátsót akartam eredetileg, de veszek bele elsőket is és akkor tuti lesz sokáig.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1982 Dátum:
2012.03.17 szombat, 10:47:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.17 szombat, 09:41:04
Úgylátom vágod a csillapító témát
Szerintem utcára jó lesz az itthon kapható sachs nekem. 2 hátsót akartam eredetileg, de veszek bele elsőket is és akkor tuti lesz sokáig.
Ha a gyáriakat cseréled, és rendesen volt használva is a kocsi (nem évi 5ezer km), akkor biztos érezni fogod a különbséget.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1983 Dátum:
2012.03.17 szombat, 11:29:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.17 szombat, 10:47:17
Ha a gyáriakat cseréled, és rendesen volt használva is a kocsi (nem évi 5ezer km), akkor biztos érezni fogod a különbséget.
Én anno amikor az mk1-be cseréltettem hátsó lengéscsillapítókat, döbbentem meg, hogy mekkora különbség van a régi és új között. S csak a hátsók mennyit javítanak a kezelésen.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1984 Dátum:
2012.03.17 szombat, 12:13:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.17 szombat, 10:47:17
Ha a gyáriakat cseréled, és rendesen volt használva is a kocsi (nem évi 5ezer km), akkor biztos érezni fogod a különbséget.
Elől még motorcraft van hátul már cserélték. 350-400 van benne kb. Tudom mennyit számít azért veszek 4et
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1985 Dátum:
2012.03.17 szombat, 18:10:02 »
Ma kicseréltünk 6db keréktőcsavart 3 különböző kereket. Jó kis meló volt, bár sokkal rosszabbra számítottunk. Az első volt nehéz, utána már a többi rutinból ment
És végre fenn vannak az alufelni!
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1986 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 10:30:18 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mk3 tddi-nél a jobb és a bal külső féltengelycsukló megegyezik vajon, vagy van külön jobb és bal?
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1987 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 11:20:42 »
Idézetet írta: Tike - 2012.03.18 vasárnap, 10:30:18
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mk3 tddi-nél a jobb és a bal külső féltengelycsukló megegyezik vajon, vagy van külön jobb és bal?
Szerintem nem egyezik, kromaksznál is külön hozza.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1988 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 11:59:30 »
Idézetet írta: Shad - 2012.03.17 szombat, 18:10:02
Ma kicseréltünk 6db keréktőcsavart 3 különböző kereket. Jó kis meló volt, bár sokkal rosszabbra számítottunk. Az első volt nehéz, utána már a többi rutinból ment
És végre fenn vannak az alufelni!
6db-ot?
Mi történt ott, valaki túlbuzgó volt egy légkulccsal?
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.18 vasárnap, 11:20:42
Szerintem nem egyezik, kromaksznál is külön hozza.
Unix, Láng, Bárdi viszont nem különböztet meg két oldalt, Cromax meg nem is listáz csuklót dízelhez egyik oldalit sem, benzinhez meg mindkét
oldalra ugyanaz a kép és ár.
Meyle katalógus kétfélét hoz, de azoknak minden mérete ugyanaz, csak az egyiknél a porvédő gumi, a másiknál műanyag,
és ennek megfelelő a csukó peremének kialakítása is.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1989 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 13:12:20 »
kérdésem lenne ha megengeditek...
tegnap téli-nyári gumicserénél észrevettem, hogy a jobb első lengcsill a porvédő alatti rész melyet leengedett állapotban takar, olajos, igazából épp, hogy csak nedves inkább.
az is érdekes, hogy csak addig nedves ameddig a porvédő elér, onnantól lefelé csont száraz.
a kérdésem pedig ez: a leng.csill. kuka vagy pedig lehet, hogy kinyomott egy adag olajpárát amikor kb. másfél hónappal ezelőtt ködben, sötétben telibetaláltam egy jókora kátyút kb. 50-el? akkor a jobb elsó lemezfelni külső széle kicsit meggörbült, gumis kikalapálta, gumi nem sérült, hátsó keréken nem találtunk sérülés nyomát (pedig tele volt az autó).
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1990 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 14:41:12 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.03.16 péntek, 12:14:59
helloooo....
kicsereltem a hatso agyakat-csapagyak- mindket felen de meg mindig hallok nyikorgo hangot.azthittem ott lesz a galiba de ezek szerint megsem
esetleg valakinek valami otlete mi csinalhassa??? koszii
Azok különben sem nyikorognak, hanem súrlódó-búgó hangot adnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1991 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 15:42:20 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.18 vasárnap, 11:59:30
6db-ot?
Mi történt ott, valaki túlbuzgó volt egy légkulccsal?
Nem..Sajnos mint kiderült a kerékőr volt a ludas. Kicsi volt a mérete, és ahogy rá lettek húzva, elnyomta a csavaroknak a végén a menetet.
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1992 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 19:33:53 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.16 péntek, 12:49:20
Szilenteket nézted? Mikor csinálja a nyikorgást?
kisebb sebessegnel..kb 60 utan abbamarad....szilenteket tavalynyaron nezte autoszerelo azt mondta h eleg jo allapotban vannak....
elejeben esetleg ne keressek vmi bajt galibat?
?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1993 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 19:43:10 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.03.18 vasárnap, 19:33:53
kisebb sebessegnel..kb 60 utan abbamarad....szilenteket tavalynyaron nezte autoszerelo azt mondta h eleg jo allapotban vannak....
elejeben esetleg ne keressek vmi bajt galibat?
?
Hát azt kellene először kifigyelni, h honnan jön a hang. Aztán megtalálni pontosan, mert ha nekiálsz mindent kicserélni az nagyon sokba lesz és felesleges.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1994 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 21:17:33 »
tegnap lecsereltem a kerekeket nyarira, egyuttal ellenorizven a fekeket. Hat, szomoru hir az hogy hatul tropa minden, valszeg beregadhatott telen a kezifek es ugy maradt... A fekbetet hatul szinte csontig van kopva, a belso fele jobb oldalt erezhetoen hullamos. Ugyanakkor felfedeztem hogy a kezifel mar nem fog szinte egyaltalan. Lehet szukseg lesz javito keszletre valamelyik nyereghez... vagy kezifekbowdenre.
Ha mar igy alakult a dolog, akkor melyen zsebbe nyulok, megrendeltem 1 komplett szett feket elore hatra. Brembo es Ferodo kombinacioja lesz, a gyari meretekben. Ezek beszerelesehez es a kezifek ujraallitasahoz le kell szedni a kozepkonzolt is, igaz?
Majd megirom hetvege fele hogy mennyibe fajt es mit fedeztek meg fel a szerelok...
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1995 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 22:03:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.18 vasárnap, 11:59:30
6db-ot?
Mi történt ott, valaki túlbuzgó volt egy légkulccsal?
Unix, Láng, Bárdi viszont nem különböztet meg két oldalt, Cromax meg nem is listáz csuklót dízelhez egyik oldalit sem, benzinhez meg mindkét
oldalra ugyanaz a kép és ár.
Meyle katalógus kétfélét hoz, de azoknak minden mérete ugyanaz, csak az egyiknél a porvédő gumi, a másiknál műanyag,
és ennek megfelelő a csukó peremének kialakítása is.
Akkor ez érdekes lesz, köszönöm uraim!
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1996 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 22:18:16 »
Amúgy nincs a Fordokhoz interneten ingyenesen, legálisan, regisztráció nélkül elérhető szoftver, amiben az ilyen cikkszámos dolgokat, minthogy
ugyanolyan-e a két oldal, meg ilyesmit meg lehet találni? (Mint pédául Fiat/Alfa/Lancia trióhoz 2004-es ePer ingyenesen elérhető.)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1997 Dátum:
2012.03.18 vasárnap, 22:46:06 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.03.18 vasárnap, 21:17:33
tegnap lecsereltem a kerekeket nyarira, egyuttal ellenorizven a fekeket. Hat, szomoru hir az hogy hatul tropa minden, valszeg beregadhatott telen a kezifek es ugy maradt... A fekbetet hatul szinte csontig van kopva, a belso fele jobb oldalt erezhetoen hullamos. Ugyanakkor felfedeztem hogy a kezifel mar nem fog szinte egyaltalan. Lehet szukseg lesz javito keszletre valamelyik nyereghez... vagy kezifekbowdenre.
Ha mar igy alakult a dolog, akkor melyen zsebbe nyulok, megrendeltem 1 komplett szett feket elore hatra. Brembo es Ferodo kombinacioja lesz, a gyari meretekben. Ezek beszerelesehez es a kezifek ujraallitasahoz le kell szedni a kozepkonzolt is, igaz?
Majd megirom hetvege fele hogy mennyibe fajt es mit fedeztek meg fel a szerelok...
Én úgy tudom akkor tuti a fék ha azonos márkájú a betét meg a tárcsa.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1998 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 19:42:59 »
Új fejlemények nyikorgás ügyben .. már nagyon idegesíít...
Valószínűleg előrről jön. Elöl tárcsa és fékbetét is lett cserélve...LPr mind kettő.
És most azt vettem észre hogy a felni közepe(a csavarok környékén eléggé forró).
Nincsen ferodol szag de valami eszméletlenül nyikorog ha lassan megyek... És viszonylag random módon... de állandóan.
a betétekkel tárcsával nincs gond.simán forog a kerék...
Lehet itt valami kerék agyi bibi?? vagy mifene...
Várom a tippeket...
Előre is köszönöm
Üdv.:
Nino
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1999 Dátum:
2012.03.22 csütörtök, 21:23:25 »
Idézetet írta: nino666 - 2012.03.22 csütörtök, 19:42:59
Új fejlemények nyikorgás ügyben .. már nagyon idegesíít...
Valószínűleg előrről jön. Elöl tárcsa és fékbetét is lett cserélve...LPr mind kettő.
És most azt vettem észre hogy a felni közepe(a csavarok környékén eléggé forró).
Nincsen ferodol szag de valami eszméletlenül nyikorog ha lassan megyek... És viszonylag random módon... de állandóan.
a betétekkel tárcsával nincs gond.simán forog a kerék...
Lehet itt valami kerék agyi bibi?? vagy mifene...
Várom a tippeket...
Előre is köszönöm
Üdv.:
Nino
kerék agycsapágy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ