Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:26:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165073 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #2200 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 21:10:14 »


Most mondjam, hogy ezzel mennyi agyzsibbadást spóroltál meg nekem? Remélem holnap mikor neki állok mindent így találok és nem fog kiderülni, hogy bizonyos évjáratoknál vagy más motor típusoknál másképpen van elrendezve. Köszi és majd megírom milyen lett a szervo!   vigyor3
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2201 Dátum: 2012.04.20 péntek, 07:52:34 »

Most mondjam, hogy ezzel mennyi agyzsibbadást spóroltál meg nekem? Remélem holnap mikor neki állok mindent így találok és nem fog kiderülni, hogy bizonyos évjáratoknál vagy más motor típusoknál másképpen van elrendezve. Köszi és majd megírom milyen lett a szervo!   vigyor3

Rendben  wave
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #2202 Dátum: 2012.04.20 péntek, 14:15:42 »

Rendben  wave

Fejlemények eddig. A leírás halál jó volt és mindent pont úgy találtam ahogyan benne volt. 2004 tdci
Annyival bővíteném ki a leírást, hogy nekem pl a két oldalon történő összenyomástól önmagában nem jött szét a két cső. Csavarhúzóval be kellett nyúlni és körben egy picit megfeszegetni az össze ragadt részeket, aztán szét pattant. Annyit rontottam még el, hogy nem melegítettem fel a rendszert mielőtt elkezdtem leengedni az olajat. Jó lassan jött és rohadt sűrű volt. Mikor megállt ráindítottam, akkor persze nyomta kifelé Smiley
A korábban megvásárolt 2 liter olaj egyikével elkezdtem feltölteni, a kupakot viszont nem raktam vissza. volt is szervo hang rendesen Smiley gondoltam, hogy kupakkal visszazárva talán jobban fog menni, ezért vissza is tettem és a zajok szépen lassan elmúltak. Néhány perc járatás után ismét leengedtem az olajat. Először ami kijött magától, majd amit még kinyomott a rendszer. A színe kb. ugyan olyan volt, a viszkozitása már sokkal finomabb volt, de tolt ki így is finom kis darabokat... a második légtelenítés sokkal gyorsabban ment és sokkal könnyebben forgott a kormány is!!!
A vissza töltés előtt érdemes kívülről megtakarítani a tartályt egy vizes ronggyal, belülről pedig simán a mutató ujjal, hogy ne essen senki se abba a hibába, hogy folyamatosan maximumot mutat a tartály oldala a szint pedig a fene se tudja, hogy hol van.
Most hül vissza a rendszer és el is fogok menni egy tesztvezetésre hamarosan. Megírom milyen lett és ami a legfontosabb elmúlt-e a rohadt kormány akadozás...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2203 Dátum: 2012.04.20 péntek, 20:51:42 »

Hát a baj baj lett. Szóval a csapágy rögzítő csavar cseréje után elmentem 250km hibátlanúl majd kb 30km -es út  alatt tönkrement. Morgott mint a veszedelem és azt hittem ott olvad össze 30km-es sebességnél. Most könnyebb lettem némi pénzmaggal de jobb oldalon uj csapágy és agy van mert az agyát is szétforgácsolta. Elenben most nem rázza  a kormányt a fék fékezéskor eddig meg eléggé rázós volt. Ezek szerint a kerékcsapágy és agy már nem volt a helyzet magaslatán ezért volt rázós a fékem. Pedig már cserélni akartam az egészet kompletten. A rosszban is van valami jó.
Nos a csere óta mentem egy 100km-t a fék teljesen meggyógyúlt. Akinek hamar és indokolatlanúl kezdi rángatni a kormányt fékezés közben az nem árt ha a kerékagyat is számításba veszi.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2204 Dátum: 2012.04.21 szombat, 09:14:34 »

Nos a csere óta mentem egy 100km-t a fék teljesen meggyógyúlt. Akinek hamar és indokolatlanúl kezdi rángatni a kormányt fékezés közben az nem árt ha a kerékagyat is számításba veszi.

Ezt lassan nekem is meg kell néznem, nemteccősen rángat időnként fékezéskor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2205 Dátum: 2012.04.21 szombat, 11:00:32 »

ha normál rugók helyére ültetőrugó szettet veszek, kell lengéscsillapítókat is cserélni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2206 Dátum: 2012.04.21 szombat, 11:06:14 »

ha normál rugók helyére ültetőrugó szettet veszek, kell lengéscsillapítókat is cserélni?

Gyári ültetést (pl ST futómű) teszel bele, vagy valami után gyártottat, esetleg állíthatót?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2207 Dátum: 2012.04.21 szombat, 11:08:39 »

Attól függ mekkora a változtatás.
3cm-en belül nem kell cserélni.

ha normál rugók helyére ültetőrugó szettet veszek, kell lengéscsillapítókat is cserélni?

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2208 Dátum: 2012.04.21 szombat, 11:40:39 »

Gyári ültetést (pl ST futómű) teszel bele, vagy valami után gyártottat, esetleg állíthatót?
nemtom. Rugót kell cseréljek, párban szeretném. A Sachs darabja 30-35GBP, a Kilen-é 25 körül van, itthon meg 25-30eFt. Egy eibach ültető rugó szettet meg akár 160GBP ellenében is vehetek már, ezért gondolkodtam el rajta. De nem tudom, érdemes-e városi használatra, ill hogy mit kellene még vele cserélni.
NEkem már az is jó lenne, ha tudnék venni 2 Sachs rugót 12-15eFt/db ár között itthon.
Azon is agyalok, hogy ha már bontják az elejét, akkor érdemes lenne-e a csillapítókat is cserélni, 55-60% közöttiek a legutolsó mérés szerint.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2209 Dátum: 2012.04.21 szombat, 11:41:15 »

Attól függ mekkora a változtatás.
3cm-en belül nem kell cserélni.

ok, tehát ha találok 30mm-en belüli ültetésű rugót, akkor az elmegy a gyári gátlóval.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2210 Dátum: 2012.04.21 szombat, 12:21:09 »

Fejlemények eddig. A leírás halál jó volt és mindent pont úgy találtam ahogyan benne volt. 2004 tdci
Annyival bővíteném ki a leírást, hogy nekem pl a két oldalon történő összenyomástól önmagában nem jött szét a két cső. Csavarhúzóval be kellett nyúlni és körben egy picit megfeszegetni az össze ragadt részeket, aztán szét pattant. Annyit rontottam még el, hogy nem melegítettem fel a rendszert mielőtt elkezdtem leengedni az olajat. Jó lassan jött és rohadt sűrű volt. Mikor megállt ráindítottam, akkor persze nyomta kifelé Smiley
A korábban megvásárolt 2 liter olaj egyikével elkezdtem feltölteni, a kupakot viszont nem raktam vissza. volt is szervo hang rendesen Smiley gondoltam, hogy kupakkal visszazárva talán jobban fog menni, ezért vissza is tettem és a zajok szépen lassan elmúltak. Néhány perc járatás után ismét leengedtem az olajat. Először ami kijött magától, majd amit még kinyomott a rendszer. A színe kb. ugyan olyan volt, a viszkozitása már sokkal finomabb volt, de tolt ki így is finom kis darabokat... a második légtelenítés sokkal gyorsabban ment és sokkal könnyebben forgott a kormány is!!!
A vissza töltés előtt érdemes kívülről megtakarítani a tartályt egy vizes ronggyal, belülről pedig simán a mutató ujjal, hogy ne essen senki se abba a hibába, hogy folyamatosan maximumot mutat a tartály oldala a szint pedig a fene se tudja, hogy hol van.
Most hül vissza a rendszer és el is fogok menni egy tesztvezetésre hamarosan. Megírom milyen lett és ami a legfontosabb elmúlt-e a rohadt kormány akadozás...
Szia!
jövőhéten én is meg akarom ejteni a műveletet, 2l olaj elég átmosással, mert nekem a különböző oil guide-ok 1,8l irnak töltésnek?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2211 Dátum: 2012.04.21 szombat, 12:57:14 »

Szia!
jövőhéten én is meg akarom ejteni a műveletet, 2l olaj elég átmosással, mert nekem a különböző oil guide-ok 1,8l irnak töltésnek?


Nekem a teljes rendszer feltöltéséhez kb 0,8L olaj kellett a szervóba.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2212 Dátum: 2012.04.21 szombat, 13:08:24 »

Nekem a teljes rendszer feltöltéséhez kb 0,8L olaj kellett a szervóba.
Hali!
Innen néztem:
http://www.olyslager-lubricants.nl/castrol_hu/
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html

mind2 1,8l ir, akkor ez hibás és 0,8l elég?
Naplózva
Myko
Vendég
« Új hozzászólás #2213 Dátum: 2012.04.21 szombat, 16:12:07 »

Mi tud nagyon klattyogni egy Mondeo hátsó futóművében? Véleményem szerint vmi nagyon el van kopva. Kiszállásnál nyisszanik is egyet...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2214 Dátum: 2012.04.21 szombat, 16:16:15 »

Mi tud nagyon klattyogni egy Mondeo hátsó futóművében? Véleményem szerint vmi nagyon el van kopva. Kiszállásnál nyisszanik is egyet...

A nyisszanás a stabilizátor szilent lehet. A klattyogás meg a stab összekötő. De van ott még pár lehetőség.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Myko
Vendég
« Új hozzászólás #2215 Dátum: 2012.04.21 szombat, 16:19:30 »

A nyisszanás a stabilizátor szilent lehet. A klattyogás meg a stab összekötő. De van ott még pár lehetőség.
Ma vásárlási szándékkal kipróbáltam egy példányt,de sajnos nem túl szép hangja volt a hátuljának....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2216 Dátum: 2012.04.21 szombat, 16:30:17 »

Mi tud nagyon klattyogni egy Mondeo hátsó futóművében? Véleményem szerint vmi nagyon el van kopva. Kiszállásnál nyisszanik is egyet...
kiszállásnál a rugó nyüszög.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Myko
Vendég
« Új hozzászólás #2217 Dátum: 2012.04.21 szombat, 16:50:05 »

kiszállásnál a rugó nyüszög.
[/quote
Rugóval mi baj lehet?
Stabilizátor cuccok gondolom elkoptak ezért van hangjuk.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2218 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:29:23 »

nemtom. Rugót kell cseréljek, párban szeretném. A Sachs darabja 30-35GBP, a Kilen-é 25 körül van, itthon meg 25-30eFt. Egy eibach ültető rugó szettet meg akár 160GBP ellenében is vehetek már, ezért gondolkodtam el rajta. De nem tudom, érdemes-e városi használatra, ill hogy mit kellene még vele cserélni.
NEkem már az is jó lenne, ha tudnék venni 2 Sachs rugót 12-15eFt/db ár között itthon.
Azon is agyalok, hogy ha már bontják az elejét, akkor érdemes lenne-e a csillapítókat is cserélni, 55-60% közöttiek a legutolsó mérés szerint.

Nézd meg Ausztriába postáztatással, sokszor olcsóbb.

A másik, hogy van futár is, aki elhozza, nem csak posta: www.arvatrans.com

Akár még meg is érheti, pláne egy teljes szett esetében.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2219 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:41:43 »

nemtom. Rugót kell cseréljek, párban szeretném. A Sachs darabja 30-35GBP, a Kilen-é 25 körül van, itthon meg 25-30eFt. Egy eibach ültető rugó szettet meg akár 160GBP ellenében is vehetek már, ezért gondolkodtam el rajta. De nem tudom, érdemes-e városi használatra, ill hogy mit kellene még vele cserélni.
NEkem már az is jó lenne, ha tudnék venni 2 Sachs rugót 12-15eFt/db ár között itthon.
Azon is agyalok, hogy ha már bontják az elejét, akkor érdemes lenne-e a csillapítókat is cserélni, 55-60% közöttiek a legutolsó mérés szerint.
eibach-ra itthon is van olcsón forrás és nem kell heteket várni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2220 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:49:07 »

Mit, hol és hogyan kell megrángatni, hogy kiderüljön, jó-e még az első agy?

Cseréje hogy megy?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2221 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:52:53 »

Mit, hol és hogyan kell megrángatni, hogy kiderüljön, jó-e még az első agy?

Cseréje hogy megy?

AndyA
kerékagy/csonkállványra gondolsz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2222 Dátum: 2012.04.21 szombat, 22:57:40 »

kerékagy/csonkállványra gondolsz??
Szerintem erre gondol.
http://cromax.hu/index.php?katid=51469698&termek_al_id=16730&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Nekem is ezt cserélték meg a hozzátartozó csapágyat.
Sajnos elég nehéz kideríteni, hogy valóban rossz-e. Amikor bevittem elmondtam mi a gond, felemelték nézegették forgatták de azon kívül ,hogy kissé szorulósan ment  néha meg rendesen nem volt komoly súrlódó hangja. Aztán beindították és hajtással együtt nagyobb fordulaton elárulta magát búgott mint a veszedelem meg nyekergett, csikorgott.
Csapágycseréhez legalább egy golyós prés kell mert azzal nyomták ki az agyból a csapágyat, és akkor derült ki, hogy szétrágta a belét. Mondták, hogy jó lenne azt is cserélni mert ha berakják az új csapágyat rövid időn belül ismét találkozunk. Most örülök mert a rázós fékem megjavult ezzel arról le van a gond. Milyen csalódás lett volna ha kicserélem a féktárcsákat pofákat és egy hét múlva ugyanúgy rázza a kormányt fékezéskor.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2223 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 09:54:38 »


Én a saját tapasztalatomból, és ebből indulok ki, így szerintem 8 deci elég.

http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2224 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 10:21:56 »

Én a saját tapasztalatomból, és ebből indulok ki, így szerintem 8 deci elég.

http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
Ok. Köszi! Akkor veszek 2l-t az elég kell legyen.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #2225 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 13:55:51 »

Ma vásárlási szándékkal kipróbáltam egy példányt,de sajnos nem túl szép hangja volt a hátuljának....

ez még ne tántorítson el, ha a többi része rendben van, mert ez a része a legkönnyebben orvosolható...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Myko
Vendég
« Új hozzászólás #2226 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 14:41:23 »

ez még ne tántorítson el, ha a többi része rendben van, mert ez a része a legkönnyebben orvosolható...
Sajnos annyira a többi része sem...nem dohányzónak hirdetett kocsiban ne legyen kiégetve az a szép bézs kárpit pl Sad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2227 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 15:18:42 »

kerékagy/csonkállványra gondolsz??

Nem konkrétan, hanem a csapágyra benne. Magának az agynak nyilván semmi különösebb baja nincs, csak annyi, hogy esetleg nem tartja rendesen a helyén a csapágy. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #2228 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 15:26:31 »

Szia!
jövőhéten én is meg akarom ejteni a műveletet, 2l olaj elég átmosással, mert nekem a különböző oil guide-ok 1,8l irnak töltésnek?


A rendszer nem fog 0,8 nál többet felvenni. Átmosni viszont érdemes és ahhoz már fog kelleni a két liter olaj. A kormány akadása nem múlt el. Nem hiába a kopás az kopás. Korábban kellett volna az előző gazdinak észbe kapnia. Az olaj csere után viszont feltűnően könnyebb és finomabb lett a szervo lassan guruló autónál tehát komoly terhelés alatt. Megérte!
Most cseréltem 6 sebességes váltóban olajat, az is megér egy misét. A fél órás munkából lett vagy három órás mindenféle vágással faragással. Megpróbálok csinálni egy pdf fájlt és feltölteni képekkel...
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2229 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 16:56:15 »

kiszállásnál a rugó nyüszög.

Ez a kérdés engem is foglalkoztat az utóbbi időben. Valami főként amikor hátul van ki-be szállás akkor nyiszorog.
Először én is rugóra gyanakodtam ...ez egyébként az jelenti, cserélni kell a rugót?

de ahogy közelebbről hallgatom csak egyik oldalon van ilyen hang, és inkább a hosszlengőkar alváz csatlakozása felől jön.
Azt a szilentet lehet külön cserélni?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2230 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 20:12:40 »

Ez a kérdés engem is foglalkoztat az utóbbi időben. Valami főként amikor hátul van ki-be szállás akkor nyiszorog.
Először én is rugóra gyanakodtam ...ez egyébként az jelenti, cserélni kell a rugót?

de ahogy közelebbről hallgatom csak egyik oldalon van ilyen hang, és inkább a hosszlengőkar alváz csatlakozása felől jön.
Azt a szilentet lehet külön cserélni?

Nahát nekem is nyikorog, nyöszög a hátulja. Kiszálláskor is. Nemrég stabilizátor szilentet és pálcát cseréltek, az nyikoroghat? Vagy valami mást is cserélni kell még?
Egyébként hang alapján én a lengéscsillapítót mondanám vagy a rugót, de április 7-én volt műszakin, nem mondták, hogy gond lenne, illetve a mért értékek is rendben voltak.

Én is kérdezem, ha a rugó nyikorog, cserélni kell vagy lehet mondjuk zsírozni? Vagy ez hülyeség  vigyor3?

A héten elviszem szerelőhöz, mert nem szeretnék újabb rugótörést.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2231 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:00:59 »

Nahát nekem is nyikorog, nyöszög a hátulja. Kiszálláskor is. Nemrég stabilizátor szilentet és pálcát cseréltek, az nyikoroghat? Vagy valami mást is cserélni kell még?
Egyébként hang alapján én a lengéscsillapítót mondanám vagy a rugót, de április 7-én volt műszakin, nem mondták, hogy gond lenne, illetve a mért értékek is rendben voltak.

Én is kérdezem, ha a rugó nyikorog, cserélni kell vagy lehet mondjuk zsírozni? Vagy ez hülyeség  vigyor3?

A héten elviszem szerelőhöz, mert nem szeretnék újabb rugótörést.

Namostööö, nekem olyanom volt hogy a rugó meg a rugótányér közötti müanyag/gumi bigyó vége kissé kijött. Azt visszatuszkoltam a helyére és azóta nem nyiszog. Bár nálam az volt, hogy ha ültek hátul és rendőrön mentem keresztül akkor volt ilyen súrlódós/nyisz-nyisz hangja.   wave

Képen a 4-essel jelölt rugó alatti bigyóról beszéltem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 vasárnap, 21:06:30 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2232 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:08:30 »

Namostööö, nekem olyanom volt hogy a rugó meg a rugótányér közötti müanyag/gumi bigyó vége kissé kijött. Azt visszatuszkoltam a helyére és azóta nem nyiszog. Bár nálam az volt, hogy ha ültek hátul és rendőrön mentem keresztül akkor volt ilyen súrlódós/nyisz-nyisz hangja.   wave

Képen a 4-essel jelölt rugó alatti bigyóról beszéltem.

ezt visszarakni (csak holnap tudok ránézni) ugye csak rugóösszehúzó segítségével lehet?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2233 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:11:00 »

ezt visszarakni (csak holnap tudok ránézni) ugye csak rugóösszehúzó segítségével lehet?

nekem csak vége csusszant ki, kézzel simán visszanyomtam. (emelt autónál, téli-nyári kerékcserekor)
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2234 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:31:47 »

nekem csak vége csusszant ki, kézzel simán visszanyomtam. (emelt autónál, téli-nyári kerékcserekor)

bocs, de ez nem egy 20 cm hosszú rugalmas gumiborítás, hogyhogy "csak a vége"?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2235 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:42:40 »

Bár nálam az volt, hogy ha ültek hátul és rendőrön mentem keresztül akkor volt ilyen súrlódós/nyisz-nyisz hangja.   wave

Képen a 4-essel jelölt rugó alatti bigyóról beszéltem.
Először nekem is így volt, igaz üresen, de csak fekvőrendőrön átmenve. Most már elindulásnál is nyöszög. Meg ha átmegyek valami bukkanószerűségen, de csak akkor, ha egyszerre mozog a hátulja.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2236 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:50:04 »

bocs, de ez nem egy 20 cm hosszú rugalmas gumiborítás, hogyhogy "csak a vége"?

megpróbáltam lefotózni, de így elég macera.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2237 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 07:53:20 »

Nekem meg a kipu kopog mostanában mint az állat, pedig egyben van, és a bakok sem szakadtak el.
Van valakinek képe egy teljes kombi kipu rendszerről, esetleg a bakok helyével együtt?
Ja meg a leömlőről is kéne egy kép!
Köszi!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2238 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 16:00:51 »

Nekem meg a kipu kopog mostanában mint az állat, pedig egyben van, és a bakok sem szakadtak el.
Van valakinek képe egy teljes kombi kipu rendszerről, esetleg a bakok helyével együtt?
Ja meg a leömlőről is kéne egy kép!
Köszi!

A Láng oldaláról töltöttem, ott is megtalálod:
http://kepfeltoltes.hu/120423/kipufog__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2239 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 16:14:23 »

A Láng oldaláról töltöttem, ott is megtalálod:
http://kepfeltoltes.hu/120423/kipufog__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi!
Az első a katalizátor, a második a flexi cső?(balról) Vagy fordítva? Alakra inkább az előbbinek tűnik.

Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2240 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 16:59:41 »

Köszi!
Az első a katalizátor, a második a flexi cső?(balról) Vagy fordítva? Alakra inkább az előbbinek tűnik.


Az első a katalizátor. Leömlőre mire gondoltál?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2241 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 18:06:35 »

Az első a katalizátor. Leömlőre mire gondoltál?
Hát ami a motorblokkról jön közvetlen. http://www.google.hu/imgres?q=mondeo+exhaust+manifold+tdci+turbo&um=1&hl=hu&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbnid=2GB8o0f2E6fxkM:&imgrefurl=http://www.tdocuk.com/viewtopic.php%3Ft%3D9315&docid=D17WtUKI2TtDWM&imgurl=http://i533.photobucket.com/albums/ee335/brynllwynog2/5a63a239.jpg&w=1024&h=764&ei=rX2VT-ftEdD1sga4uvS6BA&zoom=1&iact=rc&dur=137&sig=113306081153807127330&page=1&tbnh=151&tbnw=197&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:2,s:0,i:67&tx=100&ty=80

valami ilyesmire
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2242 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 18:13:47 »

Hát ami a motorblokkról jön közvetlen.

erről ilyen mentett képem van csak:
http://kepfeltoltes.hu/120423/7602787_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120423/a765_1_300_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2243 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 18:19:37 »


Érik egy hosszabb délutáni átvizsgálás, úgy érzem Cheesy
Köszi a képet!  worship
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2244 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:27:51 »

Sziasztok!

Voltam egy kisebb futómű átvizsgáláson.
Bal gátlóm 20% -os (a jobb hátsó meg 30%) állítólag ez 20% még éppen elmegy. (A gép szerint hátul 20% a határ)
Meddig lehet (érdemes) ezzel kihúzni még?
Ha csere akkor milyet érdemes?
A nyiszorgásra úgy tűnik választ kaptam: a hosszlengőkar szilentjeim tényleg elfáradtak, de hol lehet kapni?
Sem külön, sem lengőkarral együtt nem találtam.

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2245 Dátum: 2012.04.24 kedd, 07:00:23 »

Sziasztok!

Voltam egy kisebb futómű átvizsgáláson.
Bal gátlóm 20% -os (a jobb hátsó meg 30%) állítólag ez 20% még éppen elmegy. (A gép szerint hátul 20% a határ)
Meddig lehet (érdemes) ezzel kihúzni még?
Ha csere akkor milyet érdemes?

Köszi!

Az már nem jó semmire. Nem érdemes húzni, mert a rossz csillapítótól kagylósra tud kopni a gumi+a zúton se jól áll.Olcsóbb meg nem lesz.  Majd érezni fogod az újjal mennyivel jobb lesz! Én gázos sachs-ot vettem de bármelyik ismert márka jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2246 Dátum: 2012.04.24 kedd, 08:46:27 »

Az már nem jó semmire. Nem érdemes húzni, mert a rossz csillapítótól kagylósra tud kopni a gumi+a zúton se jól áll.Olcsóbb meg nem lesz.  Majd érezni fogod az újjal mennyivel jobb lesz! Én gázos sachs-ot vettem de bármelyik ismert márka jó.

köszi!
A porvédő, ütköző, toronyszilent is csere ilyenkor?
Vagy csak ha rossz? Honnan tudom, hogy problémás?

Hosszlengőkar ügyben tud valaki segíteni?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2247 Dátum: 2012.04.24 kedd, 18:18:45 »

ma reggel elment a szervom.
ereztem hogy valami nem egesz a kornyeken, aztan egyre jobban vacakolt, kb 10 kilometer utan mar olyan zajos volt mint amikor csereltem az olajat benne.

A tartalyban mar nem volt csak egy keves voros hab. Utantoltottem, akkor eltunt a szindroma es elvittam szervizbe.

A szervizes azt mondja hogy ahol a pompabol a kormanymube mennek a csovek, ott folyik. Tud valaki erre mondani valamit? Vagy esetleg egy robbantott abrat mellekelni?

Koszonom!

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2248 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:31:14 »

ma reggel elment a szervom.
ereztem hogy valami nem egesz a kornyeken, aztan egyre jobban vacakolt, kb 10 kilometer utan mar olyan zajos volt mint amikor csereltem az olajat benne.

A tartalyban mar nem volt csak egy keves voros hab. Utantoltottem, akkor eltunt a szindroma es elvittam szervizbe.

A szervizes azt mondja hogy ahol a pompabol a kormanymube mennek a csovek, ott folyik. Tud valaki erre mondani valamit? Vagy esetleg egy robbantott abrat mellekelni?

Koszonom!


Azt nem, de ha az a cső cserés, akkor az 40K HUF+munkadíj  falbav
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2249 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 19:38:31 »

bontott nem jatszik ilyenkor? Vagy azt nem lehet leszerelni?

Asszem a mondi megy eladasra... Roll Eyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.