Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:07:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3167208 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
akela
Vendég
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2850 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:39:21 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.21 péntek, 22:09:33
Sziasztok!
Na itt van a fotó, ahol vágták az excenteres lyukat, a lényeg, hogy van az a hosszú nyúlvány, a harmadik képen, na ott volt 4 milliméter eltérés.
Nos hogy arrébb tették a csavart, vissza lehetett állítani a kerék dőlést.
Köszi mindenki segítségét, küldöm a képeket!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ez ha jól látom a hátsó keresztlengőkar nem? Ez alapból excenteres.Az enyém is terpeszt egy kissé,és a futóműves nem tudta megforgatni a csavart,hogy állithasson rajta.
annyit mondott,hogy ez be szokott rohadni,mint ahogy be is rohadt.És nem is lehet kiszedni roncsolás nélkül,úgyhogy vegyek lengőkart újat.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2851 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:42:02 »
Szia!
Hát ez nem volt berohadva, de mivel valami elnyúlott, így csináltak nagyobb excenteres lyukat, így nem kellett venni lengőkart, meg az sem segített volna. De persze előtte kicseréltem szinte mindent.
Szóval ha nem tudsz már állítani rajta, akkor fúrjatok a lyukon!
Idézetet írta: akela - 2012.09.22 szombat, 22:39:21
Ez ha jól látom a hátsó keresztlengőkar nem? Ez alapból excenteres.Az enyém is terpeszt egy kissé,és a futóműves nem tudta megforgatni a csavart,hogy állithasson rajta.
annyit mondott,hogy ez be szokott rohadni,mint ahogy be is rohadt.És nem is lehet kiszedni roncsolás nélkül,úgyhogy vegyek lengőkart újat.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akela
Vendég
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2852 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:48:37 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.22 szombat, 22:42:02
Szia!
Hát ez nem volt berohadva, de mivel valami elnyúlott, így csináltak nagyobb excenteres lyukat, így nem kellett venni lengőkart, meg az sem segített volna. De persze előtte kicseréltem szinte mindent.
Szóval ha nem tudsz már állítani rajta, akkor fúrjatok a lyukon!
Igen arra emlékszem,hogy sokáig nem találtátok a hiba okát.
Sajna nekem nem biztos,hogy segitene a fúrkálás,mivel csak flexel jön ki a csavar.De,ha már kint van,állitható a gyári futatban is az új csavar.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2853 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:50:24 »
Szia!
Én nem adnám fel, melegítéssel meg gumiz szerszámmal, szerintem meg tudjátok oldani. Arra gondolok, arra a levegős szerszámra, kulcsra, amit a gumisok használnak. De miért van berohadva a csavar, nincs alváz védve??
Nekem 9 éves a kocsi, de egyik sem volt rohadva, most cseréltünk minden szilentet..
Idézetet írta: akela - 2012.09.22 szombat, 22:48:37
Igen arra emlékszem,hogy sokáig nem találtátok a hiba okát.
Sajna nekem nem biztos,hogy segitene a fúrkálás,mivel csak flexel jön ki a csavar.De,ha már kint van,állitható a gyári futatban is az új csavar.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2854 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:52:56 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.22 szombat, 22:50:24
Szia!
Én nem adnám fel, melegítéssel meg gumiz szerszámmal, szerintem meg tudjátok oldani. Arra gondolok, arra a levegős szerszámra, kulcsra, amit a gumisok használnak. De miért van berohadva a csavar, nincs alváz védve??
Nekem 9 éves a kocsi, de egyik sem volt rohadva, most cseréltünk minden szilentet..
Cimbi, ütvecsavarozó!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2855 Dátum:
2012.09.22 szombat, 22:53:40 »
Na, szóval az a neve..
Itt volt a nyelvemen na..
Idézetet írta: joxer - 2012.09.22 szombat, 22:52:56
Cimbi, ütvecsavarozó!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akela
Vendég
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2856 Dátum:
2012.09.22 szombat, 23:05:36 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.22 szombat, 22:53:40
Na, szóval az a neve..
Itt volt a nyelvemen na..
Légkulcs. de az a baj,hogy a csavar feje forogna,de a teste ami áthalad a lengőkaron már nem.És nem örültem volna,ha letépi a csavar fejét. ( akkor ott Szombat délelőtt)
Valszeg szerzek majd egy bontott lengőkart,és egy új csavart.És akkor majd lehet melegiteni is akár.Amúgy meg az alvázvédő nem jut be a lengőkarszilent,és a csavar közé-köré.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2857 Dátum:
2012.09.22 szombat, 23:07:11 »
Hm, értem, minden esetre érdemes megcsinálni, mert nekem is már ette a gumit.
Az meg ugye nem occó 225/45 r17-es méretben.
Idézetet írta: akela - 2012.09.22 szombat, 23:05:36
Légkulcs. de az a baj,hogy a csavar feje forogna,de a teste ami áthalad a lengőkaron már nem.És nem örültem volna,ha letépi a csavar fejét. ( akkor ott Szombat délelőtt)
Valszeg szerzek majd egy bontott lengőkart,és egy új csavart.És akkor majd lehet melegiteni is akár.Amúgy meg az alvázvédő nem jut be a lengőkarszilent,és a csavar közé-köré.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akela
Vendég
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2858 Dátum:
2012.09.22 szombat, 23:13:34 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.22 szombat, 23:07:11
Hm, értem, minden esetre érdemes megcsinálni, mert nekem is már ette a gumit.
Az meg ugye nem occó 225/45 r17-es méretben.
Persze.Meg lesz ez is csináltatva.Csak mindig jön valami fontosabb az életben
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Talpal a mondeo-m. megoldás
«
Új hozzászólás #2859 Dátum:
2012.09.22 szombat, 23:16:36 »
Jaja, értem, én is így volta ezzel, én is 2 hetet húztam a dolgot..
Idézetet írta: akela - 2012.09.22 szombat, 23:13:34
Persze.Meg lesz ez is csináltatva.Csak mindig jön valami fontosabb az életben
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2860 Dátum:
2012.09.22 szombat, 23:41:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.22 szombat, 12:20:19
Nem a stabilizátor szilent lesz az? Az szokott nyüszörögni mikor mozog a kocsi fel-le
De-de, jó volt a tipped.
Ma aknából is megnéztem és ő volt a ludas.
A bal oldalon annyira meg volt szorulva (gondolom berohadt), hogy meg se lehetett kézzel mozdítani a gömbcsuklót. Viszont minden kísérletre reccsent egyet. A jobb oldali simán mozgott egy nyekkenés nélkül.
Csőfogóval megjárattam, most simán jár a "rossz" is, hangja egy szál se.
Be fog újra szorulni vajon? Ha igen majd kicserélem. Gondolom párban illik (de azért hiszek a minden bontás, rontás elvben is)
Hogyan lehet ezt kicserélni? Kell speckó fogó vagy extra trükk? Csak azért kérdezem mert az anya tekergetés persze vitte a csavart is...
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2861 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 07:52:02 »
Sziasztok,
Hátsó lengéscsillapító cseréhez készülődök és tegnap megemeltem az autót és nézegettem a terepet
Igazából minden egyszerűnek tűnik (jól látszik a toronynál is a felfogatás), de csonkaállványba vajon mennyire gyógyul be a lengéscsillapító? Amennyiben kitekerem a rögzítő csavart és emelem tovább az autót akkor kijön magától vagy kell még egy plusz emelő vagy egy elég egy jó kis kalapács?
Köszönet, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2862 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 08:57:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.09.23 vasárnap, 07:52:02
Sziasztok,
Hátsó lengéscsillapító cseréhez készülődök és tegnap megemeltem az autót és nézegettem a terepet
Igazából minden egyszerűnek tűnik (jól látszik a toronynál is a felfogatás), de csonkaállványba vajon mennyire gyógyul be a lengéscsillapító? Amennyiben kitekerem a rögzítő csavart és emelem tovább az autót akkor kijön magától vagy kell még egy plusz emelő vagy egy elég egy jó kis kalapács?
Köszönet, bb
Meglazítod a csavart, és résbe beleütsz 1 vastag lapos csavarhúzót, vagy hasonlót. Rugó összehúzód van?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2863 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 09:02:14 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2012.09.22 szombat, 23:41:30
De-de, jó volt a tipped.
Hogyan lehet ezt kicserélni? Kell speckó fogó vagy extra trükk? Csak azért kérdezem mert az anya tekergetés persze vitte a csavart is..
A csavar végében van torx vagy imbusz kulcsnyílás. Csavarlazítót nyomjál neki többször, pár órát tudja marni. Beleteszed ami belemegy, és csillagkulcsal lazítod. Valószínűleg ledarálja a belsejét. Akkor 1 csőfogóval megfogod azt a kerek részt ahol 2 bemarásnak kellene lenni, h rámenjen a villáskulcs, és letekered a anyát. Úgy tudod megelőzni a berohadást, h injekciós tűvel nyomsz olajat a porvédőjébe.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2864 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 09:48:24 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.23 vasárnap, 08:57:04
Meglazítod a csavart, és résbe beleütsz 1 vastag lapos csavarhúzót, vagy hasonlót. Rugó összehúzód van?
Köszönet!
Összehúzó természetesen van!
bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2865 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 11:30:21 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.09.23 vasárnap, 09:02:14
A csavar végében van torx vagy imbusz kulcsnyílás. Csavarlazítót nyomjál neki többször, pár órát tudja marni. Beleteszed ami belemegy, és csillagkulcsal lazítod. Valószínűleg ledarálja a belsejét. Akkor 1 csőfogóval megfogod azt a kerek részt ahol 2 bemarásnak kellene lenni, h rámenjen a villáskulcs, és letekered a anyát. Úgy tudod megelőzni a berohadást, h injekciós tűvel nyomsz olajat a porvédőjébe.
Köszi
Ezek szerint az anyától távolabbi oldalon egy porvédő kupak van. Azt ki lehet pattintani?
Ez után kell futóművesnél ellenőriztetni az autót? (ha egyébként nincs semmi baja)
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2866 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 12:35:31 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2012.09.23 vasárnap, 11:30:21
Köszi
Ezek szerint az anyától távolabbi oldalon egy porvédő kupak van. Azt ki lehet pattintani?
Ez után kell futóművesnél ellenőriztetni az autót? (ha egyébként nincs semmi baja)
A le lehet szedni a porvédő gumit, 1 acélos fém gyűrű fogja. nem kell futóműveshez menni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Ez ám a fútómű
«
Új hozzászólás #2867 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 22:30:43 »
Ezt nézzétek, zárt szelvény, jó az...
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/09/23/kinai_autok_a_szalonon_jaj_jajjajjaj/#gallery_3343014|3343030
Vagy cső, ez is jó.
Végül is a két legstabilabb elem..
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/09/23/kinai_autok_a_szalonon_jaj_jajjajjaj/#gallery_3343014|3343030
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.23 vasárnap, 22:35:38 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2868 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 14:39:56 »
az nem muanyag? nekem ugy tunt
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2869 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 16:06:03 »
Hát én azt is kinézem belőlük..
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.24 hétfő, 14:39:56
az nem muanyag? nekem ugy tunt
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2870 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 16:09:06 »
Nézzétek meg a képeket, durva, hogy milyen sok kapcsoló hely van.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/09/23/kinai_autok_a_szalonon_jaj_jajjajjaj/#gallery_3343014|3343026
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.24 hétfő, 16:06:03
Hát én azt is kinézem belőlük..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.24 hétfő, 22:14:12 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2871 Dátum:
2012.09.26 szerda, 14:29:57 »
Sziasztok!
Valaki segítene, aki már épített be airspring légrugót a kombi mondeójába?
Itt találtam egy leírást, de az a kérdésem, hogy ami a kasztniból kilóg pöcök, azzal mit csináljak, hogy ne bökje ki a tömlőt?
Adtak egy adaptert, de az pont az ellenkezője ahogy látom.
Nagyon szívesen várom a véleményeteket!
Itt az adapter (gumi)
http://kepfeltoltes.hu/120926/adapter_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Tisztelettel
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.26 szerda, 15:01:41 írta Scratch
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2872 Dátum:
2012.09.26 szerda, 14:51:53 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 14:29:57
Sziasztok!
Valaki segítene, aki már épített be airspring légrugót a kombi mondeójába?
Itt találtam egy leírást, de az a kérdésem, hogy ami a kasztniból kilóg pöcök, azzal mit csináljak, hogy ne bökje ki a tömlőt?
Adtak egy adaptert, de az pont az ellenkezője ahogy látom.
Elvileg oldalanként két gumigyűrűt adtak, hogy húzd a tüskére. Ennél viszont jobb megoldás, ha a gyári ütközőgumit vágod méretre. Az biztosan fog ülni a tüskén, mert olyan a kialakítása, és szépen felül rá a légrugó is. Valami kemény gumi-műanyag hab féle dolog, de egy schnitzerrel simán el tudod vágni. Vigyázz, inkább vágd kétszerre, mert ha egyszer túl rövidre sikerül, akkor baxhatod...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2873 Dátum:
2012.09.26 szerda, 14:55:24 »
Opsz, jó hülye vagyok, mert kidobtam ami benne volt, de mondjuk porrá volt rohadva, szóval lehet kellene szerezzek bele ilyet..
De mondassz valamit, keresek valami gumi lapot, és kivágom valahogy.
Esetleg nincs valakinek meg a üzközés gátlója?
Tisztelettel
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.26 szerda, 14:51:53
Elvileg oldalanként két gumigyűrűt adtak, hogy húzd a tüskére. Ennél viszont jobb megoldás, ha a gyári ütközőgumit vágod méretre. Az biztosan fog ülni a tüskén, mert olyan a kialakítása, és szépen felül rá a légrugó is. Valami kemény gumi-műanyag hab féle dolog, de egy schnitzerrel simán el tudod vágni. Vigyázz, inkább vágd kétszerre, mert ha egyszer túl rövidre sikerül, akkor baxhatod...
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2874 Dátum:
2012.09.26 szerda, 15:11:01 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 14:29:57
Sziasztok!
Valaki segítene, aki már épített be airspring légrugót a kombi mondeójába?
Itt találtam egy leírást, de az a kérdésem, hogy ami a kasztniból kilóg pöcök, azzal mit csináljak, hogy ne bökje ki a tömlőt?
Adtak egy adaptert, de az pont az ellenkezője ahogy látom.
Ezek se a regiek mar... en oszinten lemondtam roluk, annyit kavartak az utobbi idoben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2875 Dátum:
2012.09.26 szerda, 15:17:50 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 14:55:24
Opsz, jó hülye vagyok, mert kidobtam ami benne volt, de mondjuk porrá volt rohadva, szóval lehet kellene szerezzek bele ilyet..
De mondassz valamit, keresek valami gumi lapot, és kivágom valahogy.
Esetleg nincs valakinek meg a üzközés gátlója?
Nekem megvan a 2x2 gumikarika, amit adtak. Ha kell, odaadom, de szerintm az eredeti ütközésgátlóval sokkal jobban jársz. Beszerelni is könnyebb, lévén nem esik le, ott marad a helyén, amíg betornázod alá a lufit.
A lufit egyébként úgy tudod legegyszerűbben berakni, hogy kiszeded belőle a szelepet, de nem nyomod össze és nem tekered rá vissza a szelepsapkát, hanem ahogy van, nyitottan tolod be a helyére. Mivel nincs benne fixen a levegő, a pillanatnyi igények szerint tudod hajtogatni. Kézzel, erőlködés nélkül bemegy a helyére.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2876 Dátum:
2012.09.26 szerda, 15:26:01 »
Hello!
Nekem is van 2 gumikarika, de az eredeti ütközésgátlót keresem.
De lehet megoldok, szétvágok egy régi gumilapos autós szőnyeget.
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.26 szerda, 15:17:50
Nekem megvan a 2x2 gumikarika, amit adtak. Ha kell, odaadom, de szerintm az eredeti ütközésgátlóval sokkal jobban jársz. Beszerelni is könnyebb, lévén nem esik le, ott marad a helyén, amíg betornázod alá a lufit.
A lufit egyébként úgy tudod legegyszerűbben berakni, hogy kiszeded belőle a szelepet, de nem nyomod össze és nem tekered rá vissza a szelepsapkát, hanem ahogy van, nyitottan tolod be a helyére. Mivel nincs benne fixen a levegő, a pillanatnyi igények szerint tudod hajtogatni. Kézzel, erőlködés nélkül bemegy a helyére.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2877 Dátum:
2012.09.26 szerda, 15:48:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.26 szerda, 15:17:50
Nekem megvan a 2x2 gumikarika, amit adtak. Ha kell, odaadom, de szerintm az eredeti ütközésgátlóval sokkal jobban jársz. Beszerelni is könnyebb, lévén nem esik le, ott marad a helyén, amíg betornázod alá a lufit.
A lufit egyébként úgy tudod legegyszerűbben berakni, hogy kiszeded belőle a szelepet, de nem nyomod össze és nem tekered rá vissza a szelepsapkát, hanem ahogy van, nyitottan tolod be a helyére. Mivel nincs benne fixen a levegő, a pillanatnyi igények szerint tudod hajtogatni. Kézzel, erőlködés nélkül bemegy a helyére.
AndyA
szappanos viz rulezz!!!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2878 Dátum:
2012.09.26 szerda, 15:54:28 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 14:55:24
Opsz, jó hülye vagyok, mert kidobtam ami benne volt, de mondjuk porrá volt rohadva, szóval lehet kellene szerezzek bele ilyet..
De mondassz valamit, keresek valami gumi lapot, és kivágom valahogy.
Esetleg nincs valakinek meg a üzközés gátlója?
Tisztelettel
ha szilikospray van a közeledben, akkor azzal könnyedén becsusszan.
Én korábban azon a fémcsecsen gondolkodtam, amire rácuppant a felütközésgátló, hogy kicsavarozható-e. De nem volt már módom vele foglalkozni később. ha az kicsavarodna, akkor keletkezne a helyén egy luk, amibe az airspring adaptere belecuppanna. úgy lenne szakszerű (mindez elmélet és feltevés). Amúgy meg valóban a gyári bumpert vágja szét az ember kínjában, de ez nálad szétmállott
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2879 Dátum:
2012.09.26 szerda, 16:01:21 »
Sziasztok!
Megnéztem, 2 dolgon gondolkoztam:
1. terheléskor 8 centi van a tappancs meg a felső pont között, gondolom kirugózva olyan 13 lehet, a gumitömbő 19 cm, de a srác aszonta, hogy az így jó, mert így tart.
2. Ez a pecek, mi van ha levágom a francba, ezzel is 2 centit nyerek, és ennyi, már úgy semteszek rá gyári porfogót, és a hozzá adott pogácsát is be tudom tenni.
Szerintetek?
Idézetet írta: GiN - 2012.09.26 szerda, 15:54:28
ha szilikospray van a közeledben, akkor azzal könnyedén becsusszan.
Én korábban azon a fémcsecsen gondolkodtam, amire rácuppant a felütközésgátló, hogy kicsavarozható-e. De nem volt már módom vele foglalkozni később. ha az kicsavarodna, akkor keletkezne a helyén egy luk, amibe az airspring adaptere belecuppanna. úgy lenne szakszerű (mindez elmélet és feltevés). Amúgy meg valóban a gyári bumpert vágja szét az ember kínjában, de ez nálad szétmállott
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2880 Dátum:
2012.09.26 szerda, 16:06:28 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 16:01:21
Sziasztok!
Megnéztem, 2 dolgon gondolkoztam:
1. terheléskor 8 centi van a tappancs meg a felső pont között, gondolom kirugózva olyan 13 lehet, a gumitömbő 19 cm, de a srác aszonta, hogy az így jó, mert így tart.
2. Ez a pecek, mi van ha levágom a francba, ezzel is 2 centit nyerek, és ennyi, már úgy semteszek rá gyári porfogót, és a hozzá adott pogácsát is be tudom tenni.
Szerintetek?
1. A fémpöcörőre gondolsz? simán kivágnám, ha lenne mivel.
Tutira nem menetes/kitekerhető?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2881 Dátum:
2012.09.26 szerda, 16:08:28 »
Hello!
Na akkor én is kivágom a francba, sajna nem menetek, a kasztni része. De azért megtekergetjük..
Idézetet írta: GiN - 2012.09.26 szerda, 16:06:28
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2882 Dátum:
2012.09.26 szerda, 16:09:33 »
A flex csak elviszi nem, Jajaja, csak épp le kell bontani a hátát ahhoz hogy beférjen a flex azta, erre nem is gondoltam..
Idézetet írta: GiN - 2012.09.26 szerda, 16:06:28
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2883 Dátum:
2012.09.26 szerda, 16:36:08 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 16:09:33
A flex csak elviszi nem, Jajaja, csak épp le kell bontani a hátát ahhoz hogy beférjen a flex azta, erre nem is gondoltam..
ne kinlodjatok feleslegesen. A flex utan takaritani kell a sorjat, a vege amugy is gumialatet lesz.
Ha mar nem jot adtak hozza, akkor csinalj te egy plusz dolgot, a kapott pockos gumirol vagd le a pockot es a helyere furj egy lukat. es kesz az uj gumialatet.
Az alatet nelkul veszelyben lenne a tomlo, nagy valoszinuseggel egy ido utan kiszurna a pocok a tetejet.
En is levagtam az utkozomet. Eloszor leszedtem a helyerol es nem jott ki a rugo kozul, aztan faragni kezdtem belole es rajottem hogy akkor meg mar minek szedjem ki.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2884 Dátum:
2012.09.26 szerda, 16:54:41 »
Hello!
Köszi, pont erre gondoltam, hogy alátétet csinálok a 2 pogácsából.
Most már csak azon gondolkozom, hogy a 6-8 centi távolság nem kevés-e így most hogy terhelés alatt van..?
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.26 szerda, 16:36:08
ne kinlodjatok feleslegesen. A flex utan takaritani kell a sorjat, a vege amugy is gumialatet lesz.
Ha mar nem jot adtak hozza, akkor csinalj te egy plusz dolgot, a kapott pockos gumirol vagd le a pockot es a helyere furj egy lukat. es kesz az uj gumialatet.
Az alatet nelkul veszelyben lenne a tomlo, nagy valoszinuseggel egy ido utan kiszurna a pocok a tetejet.
En is levagtam az utkozomet. Eloszor leszedtem a helyerol es nem jott ki a rugo kozul, aztan faragni kezdtem belole es rajottem hogy akkor meg mar minek szedjem ki.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2885 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:53:35 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.26 szerda, 15:48:30
szappanos viz rulezz!!!
Azt hittem én is, de semmi szükség nem volt rá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2886 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:54:38 »
Na szóval akkor nem kevés az a 6-8 centi?
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.26 szerda, 18:53:35
Azt hittem én is, de semmi szükség nem volt rá.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Légrugó beépítése
«
Új hozzászólás #2887 Dátum:
2012.09.26 szerda, 20:05:13 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 18:54:38
Na szóval akkor nem kevés az a 6-8 centi?
Az attól függ. Önmagában eléggé kevésnek mondanám, ha viszont a 20 cm plusz vagy mínusz 6-8 cm, akkor már sokkal másabb a leányzó fekvése.
Az biztos, hogy amikor megemeltem középen a hátsó hídnál egyszerre az egész hátulját, akkor a tüskére méretre vágott ütköző alá simán befért a légrugó, még maradt is hely. Ha nem így van, akkor ott valami nem jól van.
A súllyal rajta az enyém is összenyomódik, de biztos nem 6-8 cm-re.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2888 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:16:15 »
Nevetni fogtok, miből csináltam műanyag pogácsát? Szétvágtam a papucsomat.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2889 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:21:41 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 22:16:15
Nevetni fogtok, miből csináltam műanyag pogácsát? Szétvágtam a papucsomat.
Az rendben, hogy a te súlyod kibírja, de az autóét is ki fogja?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2890 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:22:39 »
Hát a gyári alá tenném csak biztosítékként, szóval nem azon lesz a fő teher.
Idézetet írta: AndyA - 2012.09.26 szerda, 22:21:41
Az rendben, hogy a te súlyod kibírja, de az autóét is ki fogja?
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2891 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:23:14 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 22:16:15
Nevetni fogtok, miből csináltam műanyag pogácsát? Szétvágtam a papucsomat.
Nyugtass meg, hogy azért a lábadról levetted előtte.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2892 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:23:47 »
Idézetet írta: joxer - 2012.09.26 szerda, 22:23:14
Nyugtass meg, hogy azért a lábadról levetted előtte.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2893 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:25:20 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 22:23:47
Nem lesz lábszaga a futóműnek? Én már csak azért is az asszony papucsát vágtam volna szét, vagy az anyósét, az még jobb!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2894 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:26:12 »
Legalább betartják a követési távolságot!
Idézetet írta: joxer - 2012.09.26 szerda, 22:25:20
Nem lesz lábszaga a futóműnek? Én már csak azért is az asszony papucsát vágtam volna szét, vagy az anyósét, az még jobb!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2895 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:27:26 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 22:26:12
Legalább betartják a követési távolságot!
Jaja, ez jó. Láthatatlan védőpajzs!!!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2896 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:28:07 »
Idézetet írta: joxer - 2012.09.26 szerda, 22:27:26
Jaja, ez jó. Láthatatlan védőpajzs!!!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2897 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:29:13 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.09.26 szerda, 22:28:07
Na azért remélem nem vetted komolyan...
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2898 Dátum:
2012.09.26 szerda, 22:36:05 »
Idézetet írta: joxer - 2012.09.26 szerda, 22:29:13
Na azért remélem nem vetted komolyan...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Szabee86
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2899 Dátum:
2012.09.28 péntek, 06:53:00 »
Hali! Ezt az utat én is bejártam cserénél! De a végén olcsóbban megúsztam hogy e-bayről rendeltem agyat! A fő gond az hogy ha csak 1 kicsit elnézed az ABS jeladó mágnesrészét azonnal kuka az egész. Érzékenyebb mint 1 szűz lány!
Idézetet írta: alf - 2009.09.06 vasárnap, 20:21:22
Nos!
Köszönet Lisztinek a donor hátsó agyért!
Ahogy hazaértem t.bányáról,egyből nekiestem szétszedni.Ediig kb 10 percet foglalkoztam vele.
Levettem a fenekéről az abs jeladót,és annak a házát,ami lezárja a csapágyházat.
Van a csapágyon 1 fémpersej,amin egy szimering védi a csapágyat a kosztól.Ebben a fémpersej felsőrészében van 1 mágneses gumigyűrű,ami az abs jeladónak adja a forgásjelet.Ezt én sajna csak roncsolással tudtam leszedni,de később(más esetben a jövőben) erre már lehet figyelni.
Ami elkeserítő,hogy úgy néz ki a tengely vége,hogy csőformában végződik.Erre a tengelyre ráhúzták a csapágyat,majd egy présgéppel a tengelyvégén a csőformát kifelé visszaperemezték.Hogy érthető legyen,majd teszek fel képeket is.
Szóval,amit még tervezek,hogy levágom a visszaperemezést,és kiütöm a tengelyt a csapágyból.Ebből majd kiderül a csapágy méretei,tipusa,és hogy van-e kiváltó méret a kereskedelemben.Úgy nézem nem kúpos csapágy van benne,hanem esetleg többsoros görgős.
A művészet az összeépítésen van.Miután az eredeti tengelyre a csapágyat a peremezés fogja,a tengely rögzítése a csapágyban lesz a legkeményebb dió.
Esélyesnek látom a tengelyt esztergáltatni,meghosszabbítani és 1 menetet vágatni rá,hogy anyával lehessen rögzíteni rá a csapágyat.Koronás anyát kell rátenni-furatot a tengelybe,és sasszeggel rögzíteniHa van azonos méretű csapágy ,arra vissza mehet fordított sorrendben a fémpersely az abs mágnesszalaggal és rá a szimering.Majd vissza a műanyagház és a jeladó.
Ez erősen csak elmélet,és az sem biztos ,hogy megéri,de utána járok,hogy nagyjából mi mibe kerülhet.Lehet,hogy sok vele a macera,de ha kettőt kell cserélni ill. javítani,akkor már erősen érdemes elgondolkodni rajta,szerintem kevesebb mint a feléből meg lehetne oldani,mint a bolti ár.(2db 110e ft)
Zacci!Sajnálom ebből már nem lesz agyad,beáldoztam a tudás érdekében.
Ha van valakinek különös érdeklődése a téma iránt,ne tartsa vissza,szivesen fogadom a jó ötleteket!
Üdv,alf
Naplózva
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ