Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:07:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3167208 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:39:21 »

Sziasztok!

Na itt van a fotó, ahol vágták az excenteres lyukat, a lényeg, hogy van az a hosszú nyúlvány, a harmadik képen, na ott volt 4 milliméter eltérés.
Nos hogy arrébb tették a csavart, vissza lehetett állítani a kerék dőlést.

Köszi mindenki segítségét, küldöm a képeket!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ez ha jól látom a hátsó keresztlengőkar nem? Ez alapból excenteres.Az enyém is terpeszt egy kissé,és a futóműves nem tudta megforgatni a csavart,hogy állithasson rajta.
annyit mondott,hogy ez be szokott rohadni,mint ahogy be is rohadt.És nem is lehet kiszedni roncsolás nélkül,úgyhogy vegyek lengőkart újat. Huh? Huh?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:42:02 »

Szia!

Hát ez nem volt berohadva, de mivel valami elnyúlott, így csináltak nagyobb excenteres lyukat, így nem kellett venni lengőkart, meg az sem segített volna. De persze előtte kicseréltem szinte mindent.
Smiley

Szóval ha nem tudsz már állítani rajta, akkor fúrjatok a lyukon!


Ez ha jól látom a hátsó keresztlengőkar nem? Ez alapból excenteres.Az enyém is terpeszt egy kissé,és a futóműves nem tudta megforgatni a csavart,hogy állithasson rajta.
annyit mondott,hogy ez be szokott rohadni,mint ahogy be is rohadt.És nem is lehet kiszedni roncsolás nélkül,úgyhogy vegyek lengőkart újat. Huh? Huh?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:48:37 »

Szia!

Hát ez nem volt berohadva, de mivel valami elnyúlott, így csináltak nagyobb excenteres lyukat, így nem kellett venni lengőkart, meg az sem segített volna. De persze előtte kicseréltem szinte mindent.
Smiley

Szóval ha nem tudsz már állítani rajta, akkor fúrjatok a lyukon!


Igen arra emlékszem,hogy sokáig nem találtátok a hiba okát.
Sajna nekem nem biztos,hogy segitene a fúrkálás,mivel csak flexel jön ki a csavar.De,ha már kint van,állitható a gyári futatban is az új csavar.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:50:24 »

Szia!

Én nem adnám fel, melegítéssel meg gumiz szerszámmal, szerintem meg tudjátok oldani. Arra gondolok, arra a levegős szerszámra, kulcsra, amit a gumisok használnak. De miért van berohadva a csavar, nincs alváz védve??
Nekem 9 éves a kocsi, de egyik sem volt rohadva, most cseréltünk minden szilentet..

Igen arra emlékszem,hogy sokáig nem találtátok a hiba okát.
Sajna nekem nem biztos,hogy segitene a fúrkálás,mivel csak flexel jön ki a csavar.De,ha már kint van,állitható a gyári futatban is az új csavar.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:52:56 »

Szia!

Én nem adnám fel, melegítéssel meg gumiz szerszámmal, szerintem meg tudjátok oldani. Arra gondolok, arra a levegős szerszámra, kulcsra, amit a gumisok használnak. De miért van berohadva a csavar, nincs alváz védve??
Nekem 9 éves a kocsi, de egyik sem volt rohadva, most cseréltünk minden szilentet..


Cimbi, ütvecsavarozó!  help
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2012.09.22 szombat, 22:53:40 »

Na, szóval az a neve.. Smiley
Itt volt a nyelvemen na..
 eplus2
Cimbi, ütvecsavarozó!  help
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2012.09.22 szombat, 23:05:36 »

Na, szóval az a neve.. Smiley
Itt volt a nyelvemen na..
 eplus2
Légkulcs. de az a baj,hogy a csavar feje forogna,de a teste ami áthalad a lengőkaron már nem.És nem örültem volna,ha letépi a csavar fejét. ( akkor ott Szombat délelőtt)
Valszeg szerzek majd egy bontott lengőkart,és egy új csavart.És akkor majd lehet melegiteni is akár.Amúgy meg az alvázvédő nem jut be a lengőkarszilent,és a csavar közé-köré.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2012.09.22 szombat, 23:07:11 »

Hm, értem, minden esetre érdemes megcsinálni, mert nekem is már ette a gumit.
Az meg ugye nem occó 225/45 r17-es méretben.


Légkulcs. de az a baj,hogy a csavar feje forogna,de a teste ami áthalad a lengőkaron már nem.És nem örültem volna,ha letépi a csavar fejét. ( akkor ott Szombat délelőtt)
Valszeg szerzek majd egy bontott lengőkart,és egy új csavart.És akkor majd lehet melegiteni is akár.Amúgy meg az alvázvédő nem jut be a lengőkarszilent,és a csavar közé-köré.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2012.09.22 szombat, 23:13:34 »

Hm, értem, minden esetre érdemes megcsinálni, mert nekem is már ette a gumit.
Az meg ugye nem occó 225/45 r17-es méretben.


Persze.Meg lesz ez is csináltatva.Csak mindig jön valami fontosabb az életben
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2012.09.22 szombat, 23:16:36 »

Jaja, értem, én is így volta ezzel, én is 2 hetet húztam a dolgot..


Persze.Meg lesz ez is csináltatva.Csak mindig jön valami fontosabb az életben
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2012.09.22 szombat, 23:41:30 »

Nem a stabilizátor szilent lesz az? Az szokott nyüszörögni mikor mozog a kocsi fel-le
De-de, jó volt a tipped.
Ma aknából is megnéztem és ő volt a ludas.


A bal oldalon annyira meg volt szorulva (gondolom berohadt), hogy meg se lehetett kézzel mozdítani a gömbcsuklót. Viszont minden kísérletre reccsent egyet. A jobb oldali simán mozgott egy nyekkenés nélkül.
Csőfogóval megjárattam, most simán jár a "rossz" is, hangja egy szál se.

Be fog újra szorulni vajon? Ha igen majd kicserélem. Gondolom párban illik (de azért hiszek a minden bontás, rontás elvben is)

Hogyan lehet ezt kicserélni? Kell speckó fogó vagy extra trükk? Csak azért kérdezem mert az anya tekergetés persze vitte a csavart is...

Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 07:52:02 »

Sziasztok,

Hátsó lengéscsillapító cseréhez készülődök és tegnap megemeltem az autót és nézegettem a terepet Smiley
Igazából minden egyszerűnek tűnik (jól látszik a toronynál is a felfogatás), de csonkaállványba vajon mennyire gyógyul be a lengéscsillapító? Amennyiben kitekerem a rögzítő csavart és emelem tovább az autót akkor kijön magától vagy kell még egy plusz emelő vagy egy elég egy jó kis kalapács?
 worship
Köszönet, bb
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 08:57:04 »

Sziasztok,

Hátsó lengéscsillapító cseréhez készülődök és tegnap megemeltem az autót és nézegettem a terepet Smiley
Igazából minden egyszerűnek tűnik (jól látszik a toronynál is a felfogatás), de csonkaállványba vajon mennyire gyógyul be a lengéscsillapító? Amennyiben kitekerem a rögzítő csavart és emelem tovább az autót akkor kijön magától vagy kell még egy plusz emelő vagy egy elég egy jó kis kalapács?
 worship
Köszönet, bb
 
Meglazítod a csavart, és résbe beleütsz 1 vastag lapos csavarhúzót, vagy hasonlót. Rugó összehúzód van?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 09:02:14 »

De-de, jó volt a tipped.
Hogyan lehet ezt kicserélni? Kell speckó fogó vagy extra trükk? Csak azért kérdezem mert az anya tekergetés persze vitte a csavart is..
A csavar végében van torx vagy imbusz kulcsnyílás. Csavarlazítót nyomjál neki többször, pár órát tudja marni. Beleteszed ami belemegy, és csillagkulcsal lazítod. Valószínűleg ledarálja a belsejét. Akkor 1 csőfogóval megfogod azt a kerek részt ahol 2 bemarásnak kellene lenni, h rámenjen a villáskulcs, és letekered a anyát. Úgy tudod megelőzni a berohadást, h injekciós tűvel nyomsz olajat a porvédőjébe.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 09:48:24 »

Meglazítod a csavart, és résbe beleütsz 1 vastag lapos csavarhúzót, vagy hasonlót. Rugó összehúzód van?
Köszönet!  eljen
Összehúzó természetesen van!
bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 11:30:21 »

A csavar végében van torx vagy imbusz kulcsnyílás. Csavarlazítót nyomjál neki többször, pár órát tudja marni. Beleteszed ami belemegy, és csillagkulcsal lazítod. Valószínűleg ledarálja a belsejét. Akkor 1 csőfogóval megfogod azt a kerek részt ahol 2 bemarásnak kellene lenni, h rámenjen a villáskulcs, és letekered a anyát. Úgy tudod megelőzni a berohadást, h injekciós tűvel nyomsz olajat a porvédőjébe.
Köszi
Ezek szerint az anyától távolabbi oldalon egy porvédő kupak van. Azt ki lehet pattintani?
Ez után kell futóművesnél ellenőriztetni az autót? (ha egyébként nincs semmi baja)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 12:35:31 »

Köszi
Ezek szerint az anyától távolabbi oldalon egy porvédő kupak van. Azt ki lehet pattintani?
Ez után kell futóművesnél ellenőriztetni az autót? (ha egyébként nincs semmi baja)
A le lehet szedni a porvédő gumit, 1 acélos fém gyűrű fogja. nem kell futóműveshez menni.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 22:30:43 »

Ezt nézzétek, zárt szelvény, jó az...
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/09/23/kinai_autok_a_szalonon_jaj_jajjajjaj/#gallery_3343014|3343030

Vagy cső, ez is jó.
Végül is a két legstabilabb elem..

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/09/23/kinai_autok_a_szalonon_jaj_jajjajjaj/#gallery_3343014|3343030
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.23 vasárnap, 22:35:38 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 14:39:56 »

az nem muanyag? nekem ugy tunt  taps
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 16:06:03 »

Hát én azt is kinézem belőlük..

az nem muanyag? nekem ugy tunt  taps
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 16:09:06 »

Nézzétek meg a képeket, durva, hogy milyen sok kapcsoló hely van. Smiley

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/09/23/kinai_autok_a_szalonon_jaj_jajjajjaj/#gallery_3343014|3343026

Hát én azt is kinézem belőlük..

« Utoljára szerkesztve: 2012.09.24 hétfő, 22:14:12 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2012.09.26 szerda, 14:29:57 »

Sziasztok!

Valaki segítene, aki már épített be airspring légrugót a kombi mondeójába?
Itt találtam egy leírást, de az a kérdésem, hogy ami a kasztniból kilóg pöcök, azzal mit csináljak, hogy ne bökje ki a tömlőt?
Adtak egy adaptert, de az pont az ellenkezője ahogy látom.

Nagyon szívesen várom a véleményeteket!
Itt az adapter (gumi)

http://kepfeltoltes.hu/120926/adapter_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Tisztelettel
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.26 szerda, 15:01:41 írta Scratch » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2012.09.26 szerda, 14:51:53 »

Sziasztok!

Valaki segítene, aki már épített be airspring légrugót a kombi mondeójába?
Itt találtam egy leírást, de az a kérdésem, hogy ami a kasztniból kilóg pöcök, azzal mit csináljak, hogy ne bökje ki a tömlőt?
Adtak egy adaptert, de az pont az ellenkezője ahogy látom.

Elvileg oldalanként két gumigyűrűt adtak, hogy húzd a tüskére. Ennél viszont jobb megoldás, ha a gyári ütközőgumit vágod méretre. Az biztosan fog ülni a tüskén, mert olyan a kialakítása, és szépen felül rá a légrugó is. Valami kemény gumi-műanyag hab féle dolog, de egy schnitzerrel simán el tudod vágni. Vigyázz, inkább vágd kétszerre, mert ha egyszer túl rövidre sikerül, akkor baxhatod... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2012.09.26 szerda, 14:55:24 »

Opsz, jó hülye vagyok, mert kidobtam ami benne volt, de mondjuk porrá volt rohadva, szóval lehet kellene szerezzek bele ilyet..
Smiley

De mondassz valamit, keresek valami gumi lapot, és kivágom valahogy.

Esetleg nincs valakinek meg  a üzközés gátlója?
Tisztelettel

Elvileg oldalanként két gumigyűrűt adtak, hogy húzd a tüskére. Ennél viszont jobb megoldás, ha a gyári ütközőgumit vágod méretre. Az biztosan fog ülni a tüskén, mert olyan a kialakítása, és szépen felül rá a légrugó is. Valami kemény gumi-műanyag hab féle dolog, de egy schnitzerrel simán el tudod vágni. Vigyázz, inkább vágd kétszerre, mert ha egyszer túl rövidre sikerül, akkor baxhatod... Smiley

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2012.09.26 szerda, 15:11:01 »

Sziasztok!

Valaki segítene, aki már épített be airspring légrugót a kombi mondeójába?
Itt találtam egy leírást, de az a kérdésem, hogy ami a kasztniból kilóg pöcök, azzal mit csináljak, hogy ne bökje ki a tömlőt?
Adtak egy adaptert, de az pont az ellenkezője ahogy látom.


Ezek se a regiek mar... en oszinten lemondtam roluk, annyit kavartak az utobbi idoben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2012.09.26 szerda, 15:17:50 »

Opsz, jó hülye vagyok, mert kidobtam ami benne volt, de mondjuk porrá volt rohadva, szóval lehet kellene szerezzek bele ilyet..
Smiley

De mondassz valamit, keresek valami gumi lapot, és kivágom valahogy.

Esetleg nincs valakinek meg  a üzközés gátlója?

Nekem megvan a 2x2 gumikarika, amit adtak. Ha kell, odaadom, de szerintm az eredeti ütközésgátlóval sokkal jobban jársz. Beszerelni is könnyebb, lévén nem esik le, ott marad a helyén, amíg betornázod alá a lufit.

A lufit egyébként úgy tudod legegyszerűbben berakni, hogy kiszeded belőle a szelepet, de nem nyomod össze és nem tekered rá vissza a szelepsapkát, hanem ahogy van, nyitottan tolod be a helyére. Mivel nincs benne fixen a levegő, a pillanatnyi igények szerint tudod hajtogatni. Kézzel, erőlködés nélkül bemegy a helyére.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2012.09.26 szerda, 15:26:01 »

Hello!

Nekem is van 2 gumikarika, de az eredeti ütközésgátlót keresem.
De lehet megoldok, szétvágok egy régi gumilapos autós szőnyeget.

Nekem megvan a 2x2 gumikarika, amit adtak. Ha kell, odaadom, de szerintm az eredeti ütközésgátlóval sokkal jobban jársz. Beszerelni is könnyebb, lévén nem esik le, ott marad a helyén, amíg betornázod alá a lufit.

A lufit egyébként úgy tudod legegyszerűbben berakni, hogy kiszeded belőle a szelepet, de nem nyomod össze és nem tekered rá vissza a szelepsapkát, hanem ahogy van, nyitottan tolod be a helyére. Mivel nincs benne fixen a levegő, a pillanatnyi igények szerint tudod hajtogatni. Kézzel, erőlködés nélkül bemegy a helyére.

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2012.09.26 szerda, 15:48:30 »

Nekem megvan a 2x2 gumikarika, amit adtak. Ha kell, odaadom, de szerintm az eredeti ütközésgátlóval sokkal jobban jársz. Beszerelni is könnyebb, lévén nem esik le, ott marad a helyén, amíg betornázod alá a lufit.

A lufit egyébként úgy tudod legegyszerűbben berakni, hogy kiszeded belőle a szelepet, de nem nyomod össze és nem tekered rá vissza a szelepsapkát, hanem ahogy van, nyitottan tolod be a helyére. Mivel nincs benne fixen a levegő, a pillanatnyi igények szerint tudod hajtogatni. Kézzel, erőlködés nélkül bemegy a helyére.

AndyA

szappanos viz rulezz!!!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2012.09.26 szerda, 15:54:28 »

Opsz, jó hülye vagyok, mert kidobtam ami benne volt, de mondjuk porrá volt rohadva, szóval lehet kellene szerezzek bele ilyet..
Smiley

De mondassz valamit, keresek valami gumi lapot, és kivágom valahogy.

Esetleg nincs valakinek meg  a üzközés gátlója?
Tisztelettel

ha szilikospray van a közeledben, akkor azzal könnyedén becsusszan.
Én korábban azon a fémcsecsen gondolkodtam, amire rácuppant a felütközésgátló, hogy kicsavarozható-e. De nem volt már módom vele foglalkozni később. ha az kicsavarodna, akkor keletkezne a helyén egy luk, amibe az airspring adaptere belecuppanna. úgy lenne szakszerű (mindez elmélet és feltevés). Amúgy meg valóban a gyári bumpert vágja szét az ember kínjában, de ez nálad szétmállott  szomoru1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2012.09.26 szerda, 16:01:21 »

Sziasztok!

Megnéztem, 2 dolgon gondolkoztam:
1. terheléskor 8 centi van a tappancs meg a felső pont között, gondolom kirugózva olyan 13 lehet, a gumitömbő 19 cm, de a srác aszonta, hogy az így jó, mert így tart.

2. Ez a pecek, mi van ha levágom a francba, ezzel is 2 centit nyerek, és ennyi, már úgy semteszek rá gyári porfogót, és a hozzá adott pogácsát is be tudom tenni.

Szerintetek?


ha szilikospray van a közeledben, akkor azzal könnyedén becsusszan.
Én korábban azon a fémcsecsen gondolkodtam, amire rácuppant a felütközésgátló, hogy kicsavarozható-e. De nem volt már módom vele foglalkozni később. ha az kicsavarodna, akkor keletkezne a helyén egy luk, amibe az airspring adaptere belecuppanna. úgy lenne szakszerű (mindez elmélet és feltevés). Amúgy meg valóban a gyári bumpert vágja szét az ember kínjában, de ez nálad szétmállott  szomoru1
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2012.09.26 szerda, 16:06:28 »

Sziasztok!

Megnéztem, 2 dolgon gondolkoztam:
1. terheléskor 8 centi van a tappancs meg a felső pont között, gondolom kirugózva olyan 13 lehet, a gumitömbő 19 cm, de a srác aszonta, hogy az így jó, mert így tart.

2. Ez a pecek, mi van ha levágom a francba, ezzel is 2 centit nyerek, és ennyi, már úgy semteszek rá gyári porfogót, és a hozzá adott pogácsát is be tudom tenni.

Szerintetek?
1. A fémpöcörőre gondolsz? simán kivágnám, ha lenne mivel. Smiley Tutira nem menetes/kitekerhető?

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2012.09.26 szerda, 16:08:28 »

Hello!

Na akkor én is kivágom a francba, sajna nem menetek, a kasztni része. De azért megtekergetjük..
Smiley


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2012.09.26 szerda, 16:09:33 »

A flex csak elviszi nem, Jajaja, csak épp le kell bontani a hátát ahhoz hogy beférjen a flex azta, erre nem is gondoltam..
  falbav

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2012.09.26 szerda, 16:36:08 »

A flex csak elviszi nem, Jajaja, csak épp le kell bontani a hátát ahhoz hogy beférjen a flex azta, erre nem is gondoltam..
  falbav
ne kinlodjatok feleslegesen. A flex utan takaritani kell a sorjat, a vege amugy is gumialatet lesz.
Ha mar nem jot adtak hozza, akkor csinalj te egy plusz dolgot, a kapott pockos gumirol vagd le a pockot es a helyere furj egy lukat. es kesz az uj gumialatet.

Az alatet nelkul veszelyben lenne a tomlo, nagy valoszinuseggel egy ido utan kiszurna a pocok a tetejet.

En is levagtam az utkozomet. Eloszor leszedtem a helyerol es nem jott ki a rugo kozul, aztan faragni kezdtem belole es rajottem hogy akkor meg mar minek szedjem ki.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2012.09.26 szerda, 16:54:41 »

Hello!

Köszi, pont erre gondoltam, hogy alátétet csinálok a 2 pogácsából. Smiley

Most már csak azon gondolkozom, hogy a 6-8 centi távolság nem kevés-e így most hogy terhelés alatt van..?
 Huh?


ne kinlodjatok feleslegesen. A flex utan takaritani kell a sorjat, a vege amugy is gumialatet lesz.
Ha mar nem jot adtak hozza, akkor csinalj te egy plusz dolgot, a kapott pockos gumirol vagd le a pockot es a helyere furj egy lukat. es kesz az uj gumialatet.

Az alatet nelkul veszelyben lenne a tomlo, nagy valoszinuseggel egy ido utan kiszurna a pocok a tetejet.

En is levagtam az utkozomet. Eloszor leszedtem a helyerol es nem jott ki a rugo kozul, aztan faragni kezdtem belole es rajottem hogy akkor meg mar minek szedjem ki.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:53:35 »

szappanos viz rulezz!!!

Azt hittem én is, de semmi szükség nem volt rá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:54:38 »

Na szóval akkor nem kevés az a 6-8 centi?

Azt hittem én is, de semmi szükség nem volt rá.

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2012.09.26 szerda, 20:05:13 »

Na szóval akkor nem kevés az a 6-8 centi?


Az attól függ. Önmagában eléggé kevésnek mondanám, ha viszont a 20 cm plusz vagy mínusz 6-8 cm, akkor már sokkal másabb a leányzó fekvése. Smiley

Az biztos, hogy amikor megemeltem középen a hátsó hídnál egyszerre az egész hátulját, akkor a tüskére méretre vágott ütköző alá simán befért a légrugó, még maradt is hely. Ha nem így van, akkor ott valami nem jól van.

A súllyal rajta az enyém is összenyomódik, de biztos nem 6-8 cm-re.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:16:15 »

Nevetni fogtok, miből csináltam műanyag pogácsát? Szétvágtam a papucsomat. Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:21:41 »

Nevetni fogtok, miből csináltam műanyag pogácsát? Szétvágtam a papucsomat. Smiley


Az rendben, hogy a te súlyod kibírja, de az autóét is ki fogja?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:22:39 »

Hát a gyári alá tenném csak biztosítékként, szóval nem azon lesz a fő teher. Smiley

Az rendben, hogy a te súlyod kibírja, de az autóét is ki fogja?

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:23:14 »

Nevetni fogtok, miből csináltam műanyag pogácsát? Szétvágtam a papucsomat. Smiley


Nyugtass meg, hogy azért a lábadról levetted előtte.  eplus2
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:23:47 »

 nyes nyes nyes nyes eplus2 duhos2 duhos2 duhos2


Nyugtass meg, hogy azért a lábadról levetted előtte.  eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:25:20 »

nyes nyes nyes nyes eplus2 duhos2 duhos2 duhos2



Nem lesz lábszaga a futóműnek? Én már csak azért is az asszony papucsát vágtam volna szét, vagy az anyósét, az még jobb!  eplus2
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:26:12 »

Smiley

Legalább betartják a követési távolságot!

 taps
Nem lesz lábszaga a futóműnek? Én már csak azért is az asszony papucsát vágtam volna szét, vagy az anyósét, az még jobb!  eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:27:26 »

Smiley

Legalább betartják a követési távolságot!

 taps

Jaja, ez jó. Láthatatlan védőpajzs!!!  eplus2
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:28:07 »

 action


Jaja, ez jó. Láthatatlan védőpajzs!!!  eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:29:13 »

action



Na azért remélem nem vetted komolyan...  wow1
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2012.09.26 szerda, 22:36:05 »

Smiley  eplus2
Na azért remélem nem vetted komolyan...  wow1
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2012.09.28 péntek, 06:53:00 »

Hali! Ezt az utat én is bejártam cserénél! De a végén olcsóbban megúsztam hogy e-bayről rendeltem agyat! A fő gond az hogy ha csak 1 kicsit elnézed az ABS jeladó mágnesrészét azonnal kuka az egész. Érzékenyebb mint 1 szűz lány! Sad


Nos!
Köszönet Lisztinek a donor hátsó agyért! worship
Ahogy hazaértem t.bányáról,egyből nekiestem szétszedni.Ediig kb 10 percet foglalkoztam vele.
Levettem a fenekéről az abs jeladót,és annak a házát,ami lezárja a csapágyházat.
Van a csapágyon 1 fémpersej,amin egy szimering védi a csapágyat a kosztól.Ebben a fémpersej felsőrészében van 1 mágneses gumigyűrű,ami az abs jeladónak adja a forgásjelet.Ezt én sajna csak roncsolással tudtam leszedni,de később(más esetben a jövőben) erre már lehet figyelni.
Ami elkeserítő,hogy úgy néz ki a tengely vége,hogy csőformában végződik.Erre a tengelyre ráhúzták a csapágyat,majd egy présgéppel a tengelyvégén a csőformát kifelé visszaperemezték.Hogy érthető legyen,majd teszek fel képeket is.
Szóval,amit még tervezek,hogy levágom a visszaperemezést,és kiütöm a tengelyt a csapágyból.Ebből majd kiderül a csapágy méretei,tipusa,és hogy van-e kiváltó méret a kereskedelemben.Úgy nézem nem kúpos csapágy van benne,hanem esetleg többsoros görgős.
A művészet az összeépítésen van.Miután az eredeti tengelyre a csapágyat a peremezés fogja,a tengely rögzítése a csapágyban lesz a legkeményebb dió.
Esélyesnek látom a tengelyt esztergáltatni,meghosszabbítani és 1 menetet vágatni rá,hogy anyával lehessen rögzíteni rá a csapágyat.Koronás anyát kell rátenni-furatot a tengelybe,és sasszeggel rögzíteniHa van azonos méretű csapágy ,arra vissza mehet fordított sorrendben a fémpersely az abs mágnesszalaggal és rá a szimering.Majd vissza a műanyagház és a jeladó.

Ez erősen csak elmélet,és az sem biztos ,hogy megéri,de utána járok,hogy nagyjából mi mibe kerülhet.Lehet,hogy sok vele a macera,de ha kettőt kell cserélni ill. javítani,akkor már erősen érdemes elgondolkodni rajta,szerintem kevesebb mint a feléből meg lehetne oldani,mint a bolti ár.(2db 110e ft)

Zacci!Sajnálom ebből már nem lesz agyad,beáldoztam a tudás érdekében.

Ha van valakinek különös érdeklődése a téma iránt,ne tartsa vissza,szivesen fogadom a jó ötleteket!

Üdv,alf Wink wave

Naplózva
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.