Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:31:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165200 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:50:22 »

Azt is ki kellene próbálni, hogy mit csinál különböző erejű fékezésre.

Nekem volt olyan - Skoda Felicián -, hogy a tárcsa vastagsága nem körkörösen változott vagy ütött, hanem a tárcsa sugárirányában volt a külső íven vastagabb, a belső íven vékonyabb. A betét meg detto így kopott hozzá. Azután enyhébb fékezésnél dörömbölt, pont így, autópályatempónál, amikor meg határozottabban léptem a fékre, akkor a betét a "helyére ugrott", és szépen, simán fékezett tovább az autó.

AndyA


Ha intenzívebb a fékezés, akkor intenzívebb a rázás is Sad
Majd írok, hogy a lengőkar szilent csere megoldotta-e...

Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:54:29 »

Ha intenzívebb a fékezés, akkor intenzívebb a rázás is Sad
Majd írok, hogy a lengőkar szilent csere megoldotta-e...



Nem csak egyszerűen túlmelegszik a fék?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:14:17 »

Nem csak egyszerűen túlmelegszik a fék?

Akkor csak elkezdene nem fogni, nem rázna. Vagy ha régi a fékfolyadék, akkor gumipedál lenne  vigyor3
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:38:21 »

Kicseréltem.

Fékbetét is új ugye ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:39:22 »

Akkor csak elkezdene nem fogni, nem rázna. Vagy ha régi a fékfolyadék, akkor gumipedál lenne  vigyor3

De ráz, nem is kicsit...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:58:09 »

De ráz, nem is kicsit...

De attól nem rázza az első fék a kormányt, hogy túl meleg.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2013.05.07 kedd, 10:17:33 »

De attól nem rázza az első fék a kormányt, hogy túl meleg.

Dehogynem. Nem egyenletesen melegszik túl a tárcsa...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2013.05.07 kedd, 10:29:48 »

Dehogynem. Nem egyenletesen melegszik túl a tárcsa...

Persze. Ha el lett b@szva a tárcsa azzal, hogy előtte már egyszer túl lett melegítve, és nem hűtötték le rendesen, és egyes pontokon vaskarbid képződik a tárcsa anyagában. Vaskarbid keményebb, nem kopik, és elkezd ütni a tárcsa. Egy jó tárcsa nem rázza a kormányt attól, hogy megmelegíted.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2013.05.07 kedd, 10:36:51 »

A legtutibb gyilkos módszer, mikor nagy fékezés -forró tárcsa- után jön egy mélyebb tócsa és hirtelen ráfröccsen a hideg víz.....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2013.05.07 kedd, 20:50:05 »

Nah, ma visszakaptam  a verdát a szerelőtől 45.000be fájt az első futóműnél a 6db szilent cseréje munkadíjjal együtt Cheesy 8100-2100-4100 volt darabjuk a szilenteknek, de ugye mindegyikből 2 kellett Cheesy de így már magabiztosabb az eleje a verdának Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 13:00:26 »

Sziasztok!

Kerékcsapágyat kell, hogy cseréljek és az lenne a kérdésem, hogy a cromaxnál kapható 6-8 eft-os számomra ismeretlen csapágymárkákat nyugodtan bele lehet rakni az autóba? Vagy csak a 20eft-os a jó?
Van esetleg tapasztalata valakinek ezekkel az olcsó csapágyakkal kapcsolatban?

Köszönöm!

Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 20:25:27 »

Hát én épp tegnap cseréltem a jobb elsőt  de én nem bízom meg az olcsóbb régióban ezért SKF-lett beletéve 13400ft/db



Sziasztok!

Kerékcsapágyat kell, hogy cseréljek és az lenne a kérdésem, hogy a cromaxnál kapható 6-8 eft-os számomra ismeretlen csapágymárkákat nyugodtan bele lehet rakni az autóba? Vagy csak a 20eft-os a jó?
Van esetleg tapasztalata valakinek ezekkel az olcsó csapágyakkal kapcsolatban?

Köszönöm!


Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 20:30:07 »

Ma reggel menni akartam a TDCI vel kinyitom az ajtót be ülök és azonnal egy nagy csattanást hallok.Nem tudtam mi volt az így el indultam de az autó azonnal jobbra húzott.Így vissza  a garázsba és mint később kiderült a bal első rugóm tört el csak úgy álltó helyében.Na?Huh?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 20:31:48 »

Ma reggel menni akartam a TDCI vel kinyitom az ajtót be ülök és azonnal egy nagy csattanást hallok.Nem tudtam mi volt az így el indultam de az autó azonnal jobbra húzott.Így vissza  a garázsba és mint később kiderült a bal első rugóm tört el csak úgy álltó helyében.Na?Huh?

Hát az ilyesmi megesik...
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2013.05.10 péntek, 11:06:40 »

Hát én épp tegnap cseréltem a jobb elsőt  de én nem bízom meg az olcsóbb régióban ezért SKF-lett beletéve 13400ft/db




Maradok én is az skf-nél, az a biztos. Nem szeretném kétszer bontani az elejét. Smiley
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2013.05.10 péntek, 13:36:39 »

Ma reggel menni akartam a TDCI vel kinyitom az ajtót be ülök és azonnal egy nagy csattanást hallok.Nem tudtam mi volt az így el indultam de az autó azonnal jobbra húzott.Így vissza  a garázsba és mint később kiderült a bal első rugóm tört el csak úgy álltó helyében.Na?Huh?

Úgy látszik ennek szezonja van most, mert nagybátyám TDCI-jében is most tört el a jobb első rugó.

Valaki cserélt már itt a fórumon házilag rugót elöl MKIII-ban?
Ha van rugó összehúzóm akkor neki állhatok? nincs benne semmi buktató?
Úgy gondoltam a kerék levétele után a tengelycsonkból kiveszem a lengéscsillapítót, meg fent a toronycsapágynál szétszedem, így a futómű(lengőkar,stb) szétszedése nélkül ki tudom venni egyben a gólyalábat.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 09:46:06 »

Sziasztok!

Úgy látszik szűkül a kör a kocsi elejének búgásával kapcsolatban. Több gumival próbálva, új agycsapágyakkal is maradt a bugás 60-80 km/h ig nagyon erős, alatta és felette kicsit halkabb de hallható. Már csak a féltengelyvezeztő csapágyra tudunk gondolni. Ha jól tudom a jobb oldalon van csak. (vagy mindkét oldalon??? ))) Cseréhez szükséges a váltó levétele?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 09:47:57 »

Sziasztok!

Úgy látszik szűkül a kör a kocsi elejének búgásával kapcsolatban. Több gumival próbálva, új agycsapágyakkal is maradt a bugás 60-80 km/h ig nagyon erős, alatta és felette kicsit halkabb de hallható. Már csak a féltengelyvezeztő csapágyra tudunk gondolni. Ha jól tudom a jobb oldalon van csak. (vagy mindkét oldalon??? ))) Cseréhez szükséges a váltó levétele?

Csak jobb oldalon. Nem tudom, de majd valaki megmondja. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 09:48:55 »

Úgy látszik ennek szezonja van most, mert nagybátyám TDCI-jében is most tört el a jobb első rugó.

Valaki cserélt már itt a fórumon házilag rugót elöl MKIII-ban?
Ha van rugó összehúzóm akkor neki állhatok? nincs benne semmi buktató?
Úgy gondoltam a kerék levétele után a tengelycsonkból kiveszem a lengéscsillapítót, meg fent a toronycsapágynál szétszedem, így a futómű(lengőkar,stb) szétszedése nélkül ki tudom venni egyben a gólyalábat.

Amikor toronycsapágyat cseréltek nekem, akkor a csonkkal együtt vették ki az egészet, a kutyacsontot, talpas csapszeget, miegymást lekötve a csonkról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 09:49:14 »

Sziasztok!

Úgy látszik szűkül a kör a kocsi elejének búgásával kapcsolatban. Több gumival próbálva, új agycsapágyakkal is maradt a bugás 60-80 km/h ig nagyon erős, alatta és felette kicsit halkabb de hallható. Már csak a féltengelyvezeztő csapágyra tudunk gondolni. Ha jól tudom a jobb oldalon van csak. (vagy mindkét oldalon??? ))) Cseréhez szükséges a váltó levétele?

Nem olvastam a hsz-edet korábban.

Úgy hívják, hogy támcsapágy, és csak a jobb oldalon van. Asszony Focusán rossz volt, de az nem 60-80 között, hanem 60-tól olyan hangja volt, mint egy brutál villamosnak.

Le kell kötni a cseréjéhez a féltengelyt, elvileg nem nagy móka, de a váltó felöli végén minden tömítést cserélj ki, mert visszaszerelés után szeret folyni, és ahhoz mégegyszer szét kell(ene) szedni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 10:46:24 »

Nem olvastam a hsz-edet korábban.

Úgy hívják, hogy támcsapágy, és csak a jobb oldalon van. Asszony Focusán rossz volt, de az nem 60-80 között, hanem 60-tól olyan hangja volt, mint egy brutál villamosnak.

Le kell kötni a cseréjéhez a féltengelyt, elvileg nem nagy móka, de a váltó felöli végén minden tömítést cserélj ki, mert visszaszerelés után szeret folyni, és ahhoz mégegyszer szét kell(ene) szedni...


Ennek szép "hajnali harmatos sínem morajló combinó" hangja van   szomoru1
Szimering van a csapágy mögött? Tehát akkor a váltó marad a helyén. Akkor tényleg nem vészes.....
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 12:30:52 »


Ennek szép "hajnali harmatos sínem morajló combinó" hangja van   szomoru1
Szimering van a csapágy mögött? Tehát akkor a váltó marad a helyén. Akkor tényleg nem vészes.....

Nem, csak arra kell még figyelni, hogy a váltó felőli végén van rajta két csuló szerű izé, ami tűgörgőkön van rajt a féltengelyen. Na ha az leesik, akkor keresheted a görgőket és rakhatod vissza. Én is így jártam lengéscsillapító cserénél, mert nem tudtam, hogy van és kjjebb húztam véletlenül a féltengelyt.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 12:37:04 »

Nem, csak arra kell még figyelni, hogy a váltó felőli végén van rajta két csuló szerű izé, ami tűgörgőkön van rajt a féltengelyen. Na ha az leesik, akkor keresheted a görgőket és rakhatod vissza. Én is így jártam lengéscsillapító cserénél, mert nem tudtam, hogy van és kjjebb húztam véletlenül a féltengelyt.

oksa, köszi  Wink
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:13:18 »

Sziasztok!

Hátsó fékbetét cserénél azt láttam hogy a munkahenger körüli gumiharang ki van szakadva.
Cserélte már ezt valaki? Egyéltalàn lehet?
Nem szeretném ha összerohatdna az egész.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:16:30 »

Sziasztok!

Hátsó fékbetét cserénél azt láttam hogy a munkahenger körüli gumiharang ki van szakadva.
Cserélte már ezt valaki? Egyéltalàn lehet?
Nem szeretném ha összerohatdna az egész.

Lehet cserélni. Van karmantyú készlet a fékmunkahengerhez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:55:36 »

Lehet cserélni. Van karmantyú készlet a fékmunkahengerhez.

Koszi!

Akkor körbe is nézek
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2013.05.16 csütörtök, 20:56:31 »

Koszi!

Akkor körbe is nézek

A nézelődés helyett inkább  vegyél.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 19:10:03 »

szia minenki  wave

rég volt problémám de ma történt valami,konkrétan menetközben a bal elsö kerék felöl olyan hangot lehetett hallani minden elözmény nélkül mintha valami fém darab bekerül valami forgó részbe és ott elkezd darálódni.megálltam szemrevételezéskor tünet mentes volt a terület. járómotornál semmi rendellenes,elöre ill. hátra menetben kissé durvább elindulással semmi, 1-es alapjáraton gurulva semmi.
én arra tippeltem,hogy a kerék csapágy szét hullott és az darálódik nagyobb fordulaton.
induláskor a kuplungon nem éreztem romlást vagy különbséget,a féltengely hibát is kizártam a repülö rajt próba alapján mert akkor sem csörgöt rágott semmi.

lassan elindultam 30-40km/órát tartva néha hallottam a hangot ugyan úgy kb.fél kilométerig és azóta semmi  Huh?  mintha nemmi sem történt volna.

mi lehet a gond ? nem melegszik a csapágy nem szorul,kavics szorult volna valahová? mkinden esetre érdekes.   integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 19:13:59 »

szia minenki  wave

rég volt problémám de ma történt valami,konkrétan menetközben a bal elsö kerék felöl olyan hangot lehetett hallani minden elözmény nélkül mintha valami fém darab bekerül valami forgó részbe és ott elkezd darálódni.megálltam szemrevételezéskor tünet mentes volt a terület. járómotornál semmi rendellenes,elöre ill. hátra menetben kissé durvább elindulással semmi, 1-es alapjáraton gurulva semmi.
én arra tippeltem,hogy a kerék csapágy szét hullott és az darálódik nagyobb fordulaton.
induláskor a kuplungon nem éreztem romlást vagy különbséget,a féltengely hibát is kizártam a repülö rajt próba alapján mert akkor sem csörgöt rágott semmi.

lassan elindultam 30-40km/órát tartva néha hallottam a hangot ugyan úgy kb.fél kilométerig és azóta semmi  Huh?  mintha nemmi sem történt volna.

mi lehet a gond ? nem melegszik a csapágy nem szorul,kavics szorult volna valahová? mkinden esetre érdekes.   integet2

Fékbetétekkel hogyan állsz?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2013.05.19 vasárnap, 19:16:13 »

Fékbetétekkel hogyan állsz?
két hónapja cseréltem,megnéztem azt is nincs leválva szakadva .
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 08:16:58 »

szia minenki  wave

rég volt problémám de ma történt valami,konkrétan menetközben a bal elsö kerék felöl olyan hangot lehetett hallani minden elözmény nélkül mintha valami fém darab bekerül valami forgó részbe és ott elkezd darálódni.megálltam szemrevételezéskor tünet mentes volt a terület. járómotornál semmi rendellenes,elöre ill. hátra menetben kissé durvább elindulással semmi, 1-es alapjáraton gurulva semmi.
én arra tippeltem,hogy a kerék csapágy szét hullott és az darálódik nagyobb fordulaton.
induláskor a kuplungon nem éreztem romlást vagy különbséget,a féltengely hibát is kizártam a repülö rajt próba alapján mert akkor sem csörgöt rágott semmi.

lassan elindultam 30-40km/órát tartva néha hallottam a hangot ugyan úgy kb.fél kilométerig és azóta semmi  Huh?  mintha nemmi sem történt volna.

mi lehet a gond ? nem melegszik a csapágy nem szorul,kavics szorult volna valahová? mkinden esetre érdekes.   integet2
semmi ötlet? Ha el is múlt valami adta azt a fura hangot.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 08:52:02 »

semmi ötlet? Ha el is múlt valami adta azt a fura hangot.
apró kavics a fékbetét alatt.mk4 nél jellemző....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 09:10:58 »

apró kavics a fékbetét alatt.mk4 nél jellemző....
a próféta beszéljen belőled.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2013.05.20 hétfő, 20:40:15 »

Nah, hétvégén bekerültek a kombimba hátulra a légrugók, Ég és föld vezetni mint mikor nem volt benne Cheesy Áldom azt aki kitalálta ebbevaló légrugókat  worship worship worship worship worship worship
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2013.05.21 kedd, 10:02:25 »

Nah, hétvégén bekerültek a kombimba hátulra a légrugók, Ég és föld vezetni mint mikor nem volt benne Cheesy Áldom azt aki kitalálta ebbevaló légrugókat  worship worship worship worship worship worship

Ugyeugye. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kraki
Vendég
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2013.05.22 szerda, 14:00:12 »

Sziasztok!  Wink
2003-as kombi TDCI Mondeóm van. 120ezer kilométert mentem vele, egyszer kellett kuplung szettet cserélni, egyszer a vezérműszíj görgőit cserélni, egyszer (sok éve) lengéscsillapítókat és féktárcsákat, ennyi volt vele (illetve a klíma behalt, de azt úgy hagytam, most nem müxik). Most nagyon kopogós és kemény lett az eleje, gondolom megint lengéscsillapítós téma, de lehet, hogy futómű alkatrészek cseréje is lesz. Elkezdeném beszerezni a hozzávalókat, mit javasoltok, miket vásárolgassak össze? És persze, ha van valakinek eladó cucca ezekben a témákban, azok is jöhetnek!
köszi: András 06/70 22-00-444  wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2013.05.22 szerda, 14:06:54 »

Sziasztok!  Wink
2003-as kombi TDCI Mondeóm van. 120ezer kilométert mentem vele, egyszer kellett kuplung szettet cserélni, egyszer a vezérműszíj görgőit cserélni, egyszer (sok éve) lengéscsillapítókat és féktárcsákat, ennyi volt vele (illetve a klíma behalt, de azt úgy hagytam, most nem müxik). Most nagyon kopogós és kemény lett az eleje, gondolom megint lengéscsillapítós téma, de lehet, hogy futómű alkatrészek cseréje is lesz. Elkezdeném beszerezni a hozzávalókat, mit javasoltok, miket vásárolgassak össze? És persze, ha van valakinek eladó cucca ezekben a témákban, azok is jöhetnek!
köszi: András 06/70 22-00-444  wave

Ha kopog, az inkább szilent. Meg kell nézni, mi az, addig ne vásárolgass össze-vissza.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2013.05.22 szerda, 14:56:26 »

Tisztelt Fórumtársak!
mos cseréltek első lengéscsillapítót toronycsapággyal együtt ! és úgy érzem mintha az eleje nem lenne valami stabil! futóművet kell ilyenkor állítani?
a szerelő azt mondta szerinte nem kell,de hátha!
előre is köszi  worship
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2013.05.22 szerda, 14:58:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
mos cseréltek első lengéscsillapítót toronycsapággyal együtt ! és úgy érzem mintha az eleje nem lenne valami stabil! futóművet kell ilyenkor állítani?
a szerelő azt mondta szerinte nem kell,de hátha!
előre is köszi  worship
üdv Attila

Nem kötelező, de nem árt. Ha a csapágyat+ a szilentet is cserélték, akkor teljesen más értékek jönnek ki, mint előtte. Amúgy szerintem a futómű állítással nem fogsz érezhető stabilitást változást érezni, ott más lehet a gond.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:02:07 »

Nem kötelező, de nem árt. Ha a csapágyat+ a szilentet is cserélték, akkor teljesen más értékek jönnek ki, mint előtte. Amúgy szerintem a futómű állítással nem fogsz érezhető stabilitást változást érezni, ott más lehet a gond.
csak kanyarban érzem kicsit ingatagnak de lehet az elvárásaim nagyok!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:05:44 »

csak kanyarban érzem kicsit ingatagnak de lehet az elvárásaim nagyok!

Akkor sz.r a gumid.  eplus2 Na mindegy, egy futómű állítás nem árt.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:07:23 »

Akkor sz.r a gumid.  eplus2 Na mindegy, egy futómű állítás nem árt.
hát nem tudom 225/40 R18 Continental SportContact2 kb 6.5 mm bordával!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:09:02 »

hát nem tudom 225/40 R18 Continental SportContact2 kb 6.5 mm bordával!

Ja hát ilyen széles gumikkal ne csodálkozz.  eplus2  Nekem a gyári mérettel (205/55 R16) nincs gondom.  eplus2
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:14:30 »

Ja hát ilyen széles gumikkal ne csodálkozz.  eplus2  Nekem a gyári mérettel (205/55 R16) nincs gondom.  eplus2
lehet az a baj majd a talin megkérek valakit vigyen a gépével és lesz összehasonlítási alapom!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:32:51 »

Akkor sz.r a gumid.  eplus2 Na mindegy, egy futómű állítás nem árt.

Vagy csak lapos. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:33:37 »

Vagy csak lapos. Smiley

AndyA

Akár.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:47:24 »

Vagy csak lapos. Smiley

AndyA
nem az volt az első amit néztem 2.7 bár van benne!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:49:39 »

nem az volt az első amit néztem 2.7 bár van benne!

Akkor inkább túl van fújva...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:53:00 »

Akkor inkább túl van fújva...
a könyvben néztem!elnéztem volna valamit?
miért mennyinek kéne lenni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2013.05.22 szerda, 16:04:12 »

a könyvben néztem!elnéztem volna valamit?
miért mennyinek kéne lenni?

3 személyig elöl 2,5 hátul 2,3

teljes terhelésnél elöl 2,7 hátul 2,8
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.