Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:45:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165511 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
kamix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2013.05.07 kedd, 08:50:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.06 hétfő, 15:26:52
Azt is ki kellene próbálni, hogy mit csinál különböző erejű fékezésre.
Nekem volt olyan - Skoda Felicián -, hogy a tárcsa vastagsága nem körkörösen változott vagy ütött, hanem a tárcsa sugárirányában volt a külső íven vastagabb, a belső íven vékonyabb. A betét meg detto így kopott hozzá. Azután enyhébb fékezésnél dörömbölt, pont így, autópályatempónál, amikor meg határozottabban léptem a fékre, akkor a betét a "helyére ugrott", és szépen, simán fékezett tovább az autó.
AndyA
Ha intenzívebb a fékezés, akkor intenzívebb a rázás is
Majd írok, hogy a lengőkar szilent csere megoldotta-e...
Naplózva
2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2013.05.07 kedd, 08:54:29 »
Idézetet írta: kamix - 2013.05.07 kedd, 08:50:22
Ha intenzívebb a fékezés, akkor intenzívebb a rázás is
Majd írok, hogy a lengőkar szilent csere megoldotta-e...
Nem csak egyszerűen túlmelegszik a fék?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2013.05.07 kedd, 09:14:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.07 kedd, 08:54:29
Nem csak egyszerűen túlmelegszik a fék?
Akkor csak elkezdene nem fogni, nem rázna. Vagy ha régi a fékfolyadék, akkor gumipedál lenne
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2013.05.07 kedd, 09:38:21 »
Idézetet írta: kamix - 2013.05.07 kedd, 08:47:01
Kicseréltem.
Fékbetét is új ugye ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2013.05.07 kedd, 09:39:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.07 kedd, 09:14:17
Akkor csak elkezdene nem fogni, nem rázna. Vagy ha régi a fékfolyadék, akkor gumipedál lenne
De ráz, nem is kicsit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2013.05.07 kedd, 09:58:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.07 kedd, 09:39:22
De ráz, nem is kicsit...
De attól nem rázza az első fék a kormányt, hogy túl meleg.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2013.05.07 kedd, 10:17:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.07 kedd, 09:58:09
De attól nem rázza az első fék a kormányt, hogy túl meleg.
Dehogynem. Nem egyenletesen melegszik túl a tárcsa...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2013.05.07 kedd, 10:29:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.07 kedd, 10:17:33
Dehogynem. Nem egyenletesen melegszik túl a tárcsa...
Persze. Ha el lett b@szva a tárcsa azzal, hogy előtte már egyszer túl lett melegítve, és nem hűtötték le rendesen, és egyes pontokon vaskarbid képződik a tárcsa anyagában. Vaskarbid keményebb, nem kopik, és elkezd ütni a tárcsa. Egy jó tárcsa nem rázza a kormányt attól, hogy megmelegíted.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2013.05.07 kedd, 10:36:51 »
A legtutibb gyilkos módszer, mikor nagy fékezés -forró tárcsa- után jön egy mélyebb tócsa és hirtelen ráfröccsen a hideg víz.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2013.05.07 kedd, 20:50:05 »
Nah, ma visszakaptam a verdát a szerelőtől 45.000be fájt az első futóműnél a 6db szilent cseréje munkadíjjal együtt
8100-2100-4100 volt darabjuk a szilenteknek, de ugye mindegyikből 2 kellett
de így már magabiztosabb az eleje a verdának
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
joeboy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 13:00:26 »
Sziasztok!
Kerékcsapágyat kell, hogy cseréljek és az lenne a kérdésem, hogy a cromaxnál kapható 6-8 eft-os számomra ismeretlen csapágymárkákat nyugodtan bele lehet rakni az autóba? Vagy csak a 20eft-os a jó?
Van esetleg tapasztalata valakinek ezekkel az olcsó csapágyakkal kapcsolatban?
Köszönöm!
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:25:27 »
Hát én épp tegnap cseréltem a jobb elsőt de én nem bízom meg az olcsóbb régióban ezért SKF-lett beletéve 13400ft/db
Idézetet írta: joeboy - 2013.05.09 csütörtök, 13:00:26
Sziasztok!
Kerékcsapágyat kell, hogy cseréljek és az lenne a kérdésem, hogy a cromaxnál kapható 6-8 eft-os számomra ismeretlen csapágymárkákat nyugodtan bele lehet rakni az autóba? Vagy csak a 20eft-os a jó?
Van esetleg tapasztalata valakinek ezekkel az olcsó csapágyakkal kapcsolatban?
Köszönöm!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:30:07 »
Ma reggel menni akartam a TDCI vel kinyitom az ajtót be ülök és azonnal egy nagy csattanást hallok.Nem tudtam mi volt az így el indultam de az autó azonnal jobbra húzott.Így vissza a garázsba és mint később kiderült a bal első rugóm tört el csak úgy álltó helyében.Na?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:31:48 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.05.09 csütörtök, 20:30:07
Ma reggel menni akartam a TDCI vel kinyitom az ajtót be ülök és azonnal egy nagy csattanást hallok.Nem tudtam mi volt az így el indultam de az autó azonnal jobbra húzott.Így vissza a garázsba és mint később kiderült a bal első rugóm tört el csak úgy álltó helyében.Na?
Hát az ilyesmi megesik...
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2013.05.10 péntek, 11:06:40 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.05.09 csütörtök, 20:25:27
Hát én épp tegnap cseréltem a jobb elsőt de én nem bízom meg az olcsóbb régióban ezért SKF-lett beletéve 13400ft/db
Maradok én is az skf-nél, az a biztos. Nem szeretném kétszer bontani az elejét.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2013.05.10 péntek, 13:36:39 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.05.09 csütörtök, 20:30:07
Ma reggel menni akartam a TDCI vel kinyitom az ajtót be ülök és azonnal egy nagy csattanást hallok.Nem tudtam mi volt az így el indultam de az autó azonnal jobbra húzott.Így vissza a garázsba és mint később kiderült a bal első rugóm tört el csak úgy álltó helyében.Na?
Úgy látszik ennek szezonja van most, mert nagybátyám TDCI-jében is most tört el a jobb első rugó.
Valaki cserélt már itt a fórumon házilag rugót elöl MKIII-ban?
Ha van rugó összehúzóm akkor neki állhatok? nincs benne semmi buktató?
Úgy gondoltam a kerék levétele után a tengelycsonkból kiveszem a lengéscsillapítót, meg fent a toronycsapágynál szétszedem, így a futómű(lengőkar,stb) szétszedése nélkül ki tudom venni egyben a gólyalábat.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 09:46:06 »
Sziasztok!
Úgy látszik szűkül a kör a kocsi elejének búgásával kapcsolatban. Több gumival próbálva, új agycsapágyakkal is maradt a bugás 60-80 km/h ig nagyon erős, alatta és felette kicsit halkabb de hallható. Már csak a féltengelyvezeztő csapágyra tudunk gondolni. Ha jól tudom a jobb oldalon van csak. (vagy mindkét oldalon??? ))) Cseréhez szükséges a váltó levétele?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 09:47:57 »
Idézetet írta: Leni - 2013.05.16 csütörtök, 09:46:06
Sziasztok!
Úgy látszik szűkül a kör a kocsi elejének búgásával kapcsolatban. Több gumival próbálva, új agycsapágyakkal is maradt a bugás 60-80 km/h ig nagyon erős, alatta és felette kicsit halkabb de hallható. Már csak a féltengelyvezeztő csapágyra tudunk gondolni. Ha jól tudom a jobb oldalon van csak. (vagy mindkét oldalon??? ))) Cseréhez szükséges a váltó levétele?
Csak jobb oldalon. Nem tudom, de majd valaki megmondja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 09:48:55 »
Idézetet írta: gtuby - 2013.05.10 péntek, 13:36:39
Úgy látszik ennek szezonja van most, mert nagybátyám TDCI-jében is most tört el a jobb első rugó.
Valaki cserélt már itt a fórumon házilag rugót elöl MKIII-ban?
Ha van rugó összehúzóm akkor neki állhatok? nincs benne semmi buktató?
Úgy gondoltam a kerék levétele után a tengelycsonkból kiveszem a lengéscsillapítót, meg fent a toronycsapágynál szétszedem, így a futómű(lengőkar,stb) szétszedése nélkül ki tudom venni egyben a gólyalábat.
Amikor toronycsapágyat cseréltek nekem, akkor a csonkkal együtt vették ki az egészet, a kutyacsontot, talpas csapszeget, miegymást lekötve a csonkról.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 09:49:14 »
Idézetet írta: Leni - 2013.05.16 csütörtök, 09:46:06
Sziasztok!
Úgy látszik szűkül a kör a kocsi elejének búgásával kapcsolatban. Több gumival próbálva, új agycsapágyakkal is maradt a bugás 60-80 km/h ig nagyon erős, alatta és felette kicsit halkabb de hallható. Már csak a féltengelyvezeztő csapágyra tudunk gondolni. Ha jól tudom a jobb oldalon van csak. (vagy mindkét oldalon??? ))) Cseréhez szükséges a váltó levétele?
Nem olvastam a hsz-edet korábban.
Úgy hívják, hogy támcsapágy, és csak a jobb oldalon van. Asszony Focusán rossz volt, de az nem 60-80 között, hanem 60-tól olyan hangja volt, mint egy brutál villamosnak.
Le kell kötni a cseréjéhez a féltengelyt, elvileg nem nagy móka, de a váltó felöli végén minden tömítést cserélj ki, mert visszaszerelés után szeret folyni, és ahhoz mégegyszer szét kell(ene) szedni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 10:46:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.16 csütörtök, 09:49:14
Nem olvastam a hsz-edet korábban.
Úgy hívják, hogy támcsapágy, és csak a jobb oldalon van. Asszony Focusán rossz volt, de az nem 60-80 között, hanem 60-tól olyan hangja volt, mint egy brutál villamosnak.
Le kell kötni a cseréjéhez a féltengelyt, elvileg nem nagy móka, de a váltó felöli végén minden tömítést cserélj ki, mert visszaszerelés után szeret folyni, és ahhoz mégegyszer szét kell(ene) szedni...
Ennek szép "hajnali harmatos sínem morajló combinó" hangja van
Szimering van a csapágy mögött? Tehát akkor a váltó marad a helyén. Akkor tényleg nem vészes.....
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 12:30:52 »
Idézetet írta: Leni - 2013.05.16 csütörtök, 10:46:24
Ennek szép "hajnali harmatos sínem morajló combinó" hangja van
Szimering van a csapágy mögött? Tehát akkor a váltó marad a helyén. Akkor tényleg nem vészes.....
Nem, csak arra kell még figyelni, hogy a váltó felőli végén van rajta két csuló szerű izé, ami tűgörgőkön van rajt a féltengelyen. Na ha az leesik, akkor keresheted a görgőket és rakhatod vissza. Én is így jártam lengéscsillapító cserénél, mert nem tudtam, hogy van és kjjebb húztam véletlenül a féltengelyt.
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 12:37:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.16 csütörtök, 12:30:52
Nem, csak arra kell még figyelni, hogy a váltó felőli végén van rajta két csuló szerű izé, ami tűgörgőkön van rajt a féltengelyen. Na ha az leesik, akkor keresheted a görgőket és rakhatod vissza. Én is így jártam lengéscsillapító cserénél, mert nem tudtam, hogy van és kjjebb húztam véletlenül a féltengelyt.
oksa, köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:13:18 »
Sziasztok!
Hátsó fékbetét cserénél azt láttam hogy a munkahenger körüli gumiharang ki van szakadva.
Cserélte már ezt valaki? Egyéltalàn lehet?
Nem szeretném ha összerohatdna az egész.
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:16:30 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2013.05.16 csütörtök, 20:13:18
Sziasztok!
Hátsó fékbetét cserénél azt láttam hogy a munkahenger körüli gumiharang ki van szakadva.
Cserélte már ezt valaki? Egyéltalàn lehet?
Nem szeretném ha összerohatdna az egész.
Lehet cserélni. Van karmantyú készlet a fékmunkahengerhez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:55:36 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.16 csütörtök, 20:16:30
Lehet cserélni. Van karmantyú készlet a fékmunkahengerhez.
Koszi!
Akkor körbe is nézek
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2013.05.16 csütörtök, 20:56:31 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2013.05.16 csütörtök, 20:55:36
Koszi!
Akkor körbe is nézek
A nézelődés helyett inkább vegyél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 19:10:03 »
szia minenki
rég volt problémám de ma történt valami,konkrétan menetközben a bal elsö kerék felöl olyan hangot lehetett hallani minden elözmény nélkül mintha valami fém darab bekerül valami forgó részbe és ott elkezd darálódni.megálltam szemrevételezéskor tünet mentes volt a terület. járómotornál semmi rendellenes,elöre ill. hátra menetben kissé durvább elindulással semmi, 1-es alapjáraton gurulva semmi.
én arra tippeltem,hogy a kerék csapágy szét hullott és az darálódik nagyobb fordulaton.
induláskor a kuplungon nem éreztem romlást vagy különbséget,a féltengely hibát is kizártam a repülö rajt próba alapján mert akkor sem csörgöt rágott semmi.
lassan elindultam 30-40km/órát tartva néha hallottam a hangot ugyan úgy kb.fél kilométerig és azóta semmi
mintha nemmi sem történt volna.
mi lehet a gond ? nem melegszik a csapágy nem szorul,kavics szorult volna valahová? mkinden esetre érdekes.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 19:13:59 »
Idézetet írta: coboy - 2013.05.19 vasárnap, 19:10:03
szia minenki
rég volt problémám de ma történt valami,konkrétan menetközben a bal elsö kerék felöl olyan hangot lehetett hallani minden elözmény nélkül mintha valami fém darab bekerül valami forgó részbe és ott elkezd darálódni.megálltam szemrevételezéskor tünet mentes volt a terület. járómotornál semmi rendellenes,elöre ill. hátra menetben kissé durvább elindulással semmi, 1-es alapjáraton gurulva semmi.
én arra tippeltem,hogy a kerék csapágy szét hullott és az darálódik nagyobb fordulaton.
induláskor a kuplungon nem éreztem romlást vagy különbséget,a féltengely hibát is kizártam a repülö rajt próba alapján mert akkor sem csörgöt rágott semmi.
lassan elindultam 30-40km/órát tartva néha hallottam a hangot ugyan úgy kb.fél kilométerig és azóta semmi
mintha nemmi sem történt volna.
mi lehet a gond ? nem melegszik a csapágy nem szorul,kavics szorult volna valahová? mkinden esetre érdekes.
Fékbetétekkel hogyan állsz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 19:16:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.19 vasárnap, 19:13:59
Fékbetétekkel hogyan állsz?
két hónapja cseréltem,megnéztem azt is nincs leválva szakadva .
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 08:16:58 »
Idézetet írta: coboy - 2013.05.19 vasárnap, 19:10:03
szia minenki
rég volt problémám de ma történt valami,konkrétan menetközben a bal elsö kerék felöl olyan hangot lehetett hallani minden elözmény nélkül mintha valami fém darab bekerül valami forgó részbe és ott elkezd darálódni.megálltam szemrevételezéskor tünet mentes volt a terület. járómotornál semmi rendellenes,elöre ill. hátra menetben kissé durvább elindulással semmi, 1-es alapjáraton gurulva semmi.
én arra tippeltem,hogy a kerék csapágy szét hullott és az darálódik nagyobb fordulaton.
induláskor a kuplungon nem éreztem romlást vagy különbséget,a féltengely hibát is kizártam a repülö rajt próba alapján mert akkor sem csörgöt rágott semmi.
lassan elindultam 30-40km/órát tartva néha hallottam a hangot ugyan úgy kb.fél kilométerig és azóta semmi
mintha nemmi sem történt volna.
mi lehet a gond ? nem melegszik a csapágy nem szorul,kavics szorult volna valahová? mkinden esetre érdekes.
semmi ötlet? Ha el is múlt valami adta azt a fura hangot.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 08:52:02 »
Idézetet írta: coboy - 2013.05.20 hétfő, 08:16:58
semmi ötlet? Ha el is múlt valami adta azt a fura hangot.
apró kavics a fékbetét alatt.mk4 nél jellemző....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 09:10:58 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.20 hétfő, 08:52:02
apró kavics a fékbetét alatt.mk4 nél jellemző....
a próféta beszéljen belőled.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 20:40:15 »
Nah, hétvégén bekerültek a kombimba hátulra a légrugók, Ég és föld vezetni mint mikor nem volt benne
Áldom azt aki kitalálta ebbevaló légrugókat
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2013.05.21 kedd, 10:02:25 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.05.20 hétfő, 20:40:15
Nah, hétvégén bekerültek a kombimba hátulra a légrugók, Ég és föld vezetni mint mikor nem volt benne
Áldom azt aki kitalálta ebbevaló légrugókat
Ugyeugye.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kraki
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2013.05.22 szerda, 14:00:12 »
Sziasztok!
2003-as kombi TDCI Mondeóm van. 120ezer kilométert mentem vele, egyszer kellett kuplung szettet cserélni, egyszer a vezérműszíj görgőit cserélni, egyszer (sok éve) lengéscsillapítókat és féktárcsákat, ennyi volt vele (illetve a klíma behalt, de azt úgy hagytam, most nem müxik). Most nagyon kopogós és kemény lett az eleje, gondolom megint lengéscsillapítós téma, de lehet, hogy futómű alkatrészek cseréje is lesz. Elkezdeném beszerezni a hozzávalókat, mit javasoltok, miket vásárolgassak össze? És persze, ha van valakinek eladó cucca ezekben a témákban, azok is jöhetnek!
köszi: András 06/70 22-00-444
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2013.05.22 szerda, 14:06:54 »
Idézetet írta: kraki - 2013.05.22 szerda, 14:00:12
Sziasztok!
2003-as kombi TDCI Mondeóm van. 120ezer kilométert mentem vele, egyszer kellett kuplung szettet cserélni, egyszer a vezérműszíj görgőit cserélni, egyszer (sok éve) lengéscsillapítókat és féktárcsákat, ennyi volt vele (illetve a klíma behalt, de azt úgy hagytam, most nem müxik). Most nagyon kopogós és kemény lett az eleje, gondolom megint lengéscsillapítós téma, de lehet, hogy futómű alkatrészek cseréje is lesz. Elkezdeném beszerezni a hozzávalókat, mit javasoltok, miket vásárolgassak össze? És persze, ha van valakinek eladó cucca ezekben a témákban, azok is jöhetnek!
köszi: András 06/70 22-00-444
Ha kopog, az inkább szilent. Meg kell nézni, mi az, addig ne vásárolgass össze-vissza.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2013.05.22 szerda, 14:56:26 »
Tisztelt Fórumtársak!
mos cseréltek első lengéscsillapítót toronycsapággyal együtt ! és úgy érzem mintha az eleje nem lenne valami stabil! futóművet kell ilyenkor állítani?
a szerelő azt mondta szerinte nem kell,de hátha!
előre is köszi
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2013.05.22 szerda, 14:58:55 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.22 szerda, 14:56:26
Tisztelt Fórumtársak!
mos cseréltek első lengéscsillapítót toronycsapággyal együtt ! és úgy érzem mintha az eleje nem lenne valami stabil! futóművet kell ilyenkor állítani?
a szerelő azt mondta szerinte nem kell,de hátha!
előre is köszi
üdv Attila
Nem kötelező, de nem árt. Ha a csapágyat+ a szilentet is cserélték, akkor teljesen más értékek jönnek ki, mint előtte. Amúgy szerintem a futómű állítással nem fogsz érezhető stabilitást változást érezni, ott más lehet a gond.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:02:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.22 szerda, 14:58:55
Nem kötelező, de nem árt. Ha a csapágyat+ a szilentet is cserélték, akkor teljesen más értékek jönnek ki, mint előtte. Amúgy szerintem a futómű állítással nem fogsz érezhető stabilitást változást érezni, ott más lehet a gond.
csak kanyarban érzem kicsit ingatagnak de lehet az elvárásaim nagyok!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:05:44 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.22 szerda, 15:02:07
csak kanyarban érzem kicsit ingatagnak de lehet az elvárásaim nagyok!
Akkor sz.r a gumid.
Na mindegy, egy futómű állítás nem árt.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:07:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.22 szerda, 15:05:44
Akkor sz.r a gumid.
Na mindegy, egy futómű állítás nem árt.
hát nem tudom 225/40 R18 Continental SportContact2 kb 6.5 mm bordával!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:09:02 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.22 szerda, 15:07:23
hát nem tudom 225/40 R18 Continental SportContact2 kb 6.5 mm bordával!
Ja hát ilyen széles gumikkal ne csodálkozz.
Nekem a gyári mérettel (205/55 R16) nincs gondom.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:14:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.22 szerda, 15:09:02
Ja hát ilyen széles gumikkal ne csodálkozz.
Nekem a gyári mérettel (205/55 R16) nincs gondom.
lehet az a baj majd a talin megkérek valakit vigyen a gépével és lesz összehasonlítási alapom!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:32:51 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.22 szerda, 15:05:44
Akkor sz.r a gumid.
Na mindegy, egy futómű állítás nem árt.
Vagy csak lapos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:33:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.22 szerda, 15:32:51
Vagy csak lapos.
AndyA
Akár.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:47:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.22 szerda, 15:32:51
Vagy csak lapos.
AndyA
nem az volt az első amit néztem 2.7 bár van benne!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:49:39 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.22 szerda, 15:47:24
nem az volt az első amit néztem 2.7 bár van benne!
Akkor inkább túl van fújva...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:53:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.22 szerda, 15:49:39
Akkor inkább túl van fújva...
a könyvben néztem!elnéztem volna valamit?
miért mennyinek kéne lenni?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2013.05.22 szerda, 16:04:12 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.22 szerda, 15:53:00
a könyvben néztem!elnéztem volna valamit?
miért mennyinek kéne lenni?
3 személyig elöl 2,5 hátul 2,3
teljes terhelésnél elöl 2,7 hátul 2,8
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ