Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 18:06:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10579144 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #11600 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 11:38:54 »

Szevasztok
Tudna nekem mondani valaki olyan helyet a motortérben hol csak gyujtáson van feszültség ?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #11601 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 11:50:18 »

Én most cseréltem pumpát, a régin 15 az üres és 164 a teli.
Kérnék egy kis segítséget!

Valaki le tudná nekem mérni, hogy az mk3-as benzines tank szint jelző mettől meddig mér Ohm-ban?
Tehát hány Ohm az üres és mennyi a tele?  vigyor3

Köszi!  worship


Naplózva
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #11602 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 11:53:52 »

Én most cseréltem pumpát, a régin 15 az üres és 164 a teli.

köszönöm!  worship
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11603 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 12:22:52 »

Hogy érted, h pluszba 20-80 még rájön?

Gondolom arra gondolt, hogy ennyibe lehet amíg haza / olyan helyre érsz, ahol megcsinálják neked.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11604 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 12:40:22 »

Gondolom arra gondolt, hogy ennyibe lehet amíg haza / olyan helyre érsz, ahol megcsinálják neked.

Úgy. A javítás költsége így is, úgy is meglesz. De ha távol ér a baj, erre még rájön 20-80e ft a szállítás/egyéb miatt.
A javítás is olcsóbb, ha nem kell rohanni, hanem mondjuk szombaton csinálja az ember...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #11605 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 12:42:41 »

Gondolom arra gondolt, hogy ennyibe lehet amíg haza / olyan helyre érsz, ahol megcsinálják neked.
Szevasz az egy dolog hogy a hazamenet de szét tudja vágni a szíjat és a görgöktől kezdve a tárcsát is és igy már nem is lessz olyan olcsó mulatság
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #11606 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 13:44:33 »

Sziasztok!
Mint általában, most is kérdéssel fordulnék nálam tapasztaltabb, tájékozottabb fórumtársakhoz. Szélvédőcsere történt az autómon, és ha már csere fűtött került be amit próbaképpen közvetlen akkura kötve teszteltem.Frankón működött Smiley ma nagy nehezen bekötöttem "tis" szerint, és láss csodát nem műxik szomoru1 A kérdésem az lenne hogy ezt a funkciót proramozni kell mint mondjuk az utólagos tempomatot? Válaszaitokat előre is köszönöm üdv Tibi
Valaki esetleg tud válaszolni, lehet olyan GEM kell ami gyárilag is szélvédőfűtéses volt? help
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #11607 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 13:55:53 »

Első szélvédő fűtés kapcsoló azért van a kocsidban??
Sziasztok!
Mint általában, most is kérdéssel fordulnék nálam tapasztaltabb, tájékozottabb fórumtársakhoz. Szélvédőcsere történt az autómon, és ha már csere fűtött került be amit próbaképpen közvetlen akkura kötve teszteltem.Frankón működött Smiley ma nagy nehezen bekötöttem "tis" szerint, és láss csodát nem műxik szomoru1 A kérdésem az lenne hogy ezt a funkciót proramozni kell mint mondjuk az utólagos tempomatot? Válaszaitokat előre is köszönöm üdv Tibi
Valaki esetleg tud válaszolni, lehet olyan GEM kell ami gyárilag is szélvédőfűtéses volt? help

Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #11608 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 14:50:42 »

Első szélvédő fűtés kapcsoló azért van a kocsidban??
Kösz az érdeklődést, igen az azért van.Nem totál idióta vagyok, csak nem tudok 100%-ban mindent az autókomfort moduljának működéséről.
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11609 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 18:13:50 »

Sziasztok!
Mint általában, most is kérdéssel fordulnék nálam tapasztaltabb, tájékozottabb fórumtársakhoz. Szélvédőcsere történt az autómon, és ha már csere fűtött került be amit próbaképpen közvetlen akkura kötve teszteltem.Frankón működött Smiley ma nagy nehezen bekötöttem "tis" szerint, és láss csodát nem műxik szomoru1 A kérdésem az lenne hogy ezt a funkciót proramozni kell mint mondjuk az utólagos tempomatot? Válaszaitokat előre is köszönöm üdv Tibi
Valaki esetleg tud válaszolni, lehet olyan GEM kell ami gyárilag is szélvédőfűtéses volt?

Hadd linkeljek be valamit.

http://mondeo.hu/index.php?topic=6166.msg569328#msg569328

Az európai piacok számára gyárilag két különböző GEM-et építenek be. Ezek csak a riasztóberendezés-funkcióban térnek el egymástól.

Ha az így van, akkor valószínűleg aktiválni kell. Mint emlékezetes, egyszerre nem mehet az elektromos kiegfűtés, az első szélvédő fűtés és még valami (tán ülésfűtés).
Ha ezek mégis egyszerre lenne bekapcsolva, akkor felváltva kapcsolgatja őket (a generátor nem bírja el mindet egyszerre).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #11610 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 19:38:22 »

Hadd linkeljek be valamit.

http://mondeo.hu/index.php?topic=6166.msg569328#msg569328

Az európai piacok számára gyárilag két különböző GEM-et építenek be. Ezek csak a riasztóberendezés-funkcióban térnek el egymástól.

Ha az így van, akkor valószínűleg aktiválni kell. Mint emlékezetes, egyszerre nem mehet az elektromos kiegfűtés, az első szélvédő fűtés és még valami (tán ülésfűtés).
Ha ezek mégis egyszerre lenne bekapcsolva, akkor felváltva kapcsolgatja őket (a generátor nem bírja el mindet egyszerre).
Köszi, ez azért építőbb jellegű hozzászólás, mint az előbbi. Igazad is lehet, mert most du. a GEM-et kihagyva összekötöttem az oda menő 2 vezetéket és rögtön működött. Csak gondolom a vezérlése, hogy mikor kapcspljon be/ki az nem műxik így. worship
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #11611 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 15:00:46 »

Háj, vki meg tudja mondai, milyen izzók mennek a műszerfalba? nem világít a vízhőfokot mutató óra és a ford.szám mérő egyik fele... vagy bízzam esetleg szerelőre a cserét? köszi wave
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11612 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 15:22:42 »

Háj, vki meg tudja mondai, milyen izzók mennek a műszerfalba? nem világít a vízhőfokot mutató óra és a ford.szám mérő egyik fele... vagy bízzam esetleg szerelőre a cserét? köszi wave

Szia!

Itt megtalálod:

http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #11613 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:43:48 »

Szevasztok,

2002-es Ghia Mondeónál nincs okos index (pöccintésre 3-at villan) funkció. Valóban csak a portálon hirdetett elektronika berakásával lehetséges ezt orvosolni, vagy
 esetleg alkatrészcserével (komlett indexkar, vagy vmi ) meg lehetne ezt oldani ?

Kösz, FD.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11614 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:46:35 »

Szevasztok,

2002-es Ghia Mondeónál nincs okos index (pöccintésre 3-at villan) funkció. Valóban csak a portálon hirdetett elektronika berakásával lehetséges ezt orvosolni, vagy
 esetleg alkatrészcserével (komlett indexkar, vagy vmi ) meg lehetne ezt oldani ?

Kösz, FD.

GEM-et kell cserélni, de az nem egyszerű műtét, csak hozzáértő által javasolt az új GEM hozzáhangolása a kocsihoz, pl. Vik mester.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11615 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:59:05 »

Szevasztok,

2002-es Ghia Mondeónál nincs okos index (pöccintésre 3-at villan) funkció. Valóban csak a portálon hirdetett elektronika berakásával lehetséges ezt orvosolni, vagy
 esetleg alkatrészcserével (komlett indexkar, vagy vmi ) meg lehetne ezt oldani ?

Kösz, FD.
megkell nézetni gyári Diaggal tudja-e a tiednek a GEM modul vezérelni.Ha igen aktíváltatni kell.Az enyém nem tudja és a fórumon hirdetett van benne.Csak azért írom mert BUNYEK órumtársé tudja gyárilag.Amúgy az utólagos is tökéletes én szeretem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11616 Dátum: 2012.07.24 kedd, 07:46:39 »

megkell nézetni gyári Diaggal tudja-e a tiednek a GEM modul vezérelni.Ha igen aktíváltatni kell.Az enyém nem tudja és a fórumon hirdetett van benne.Csak azért írom mert BUNYEK órumtársé tudja gyárilag.Amúgy az utólagos is tökéletes én szeretem.

Igen, lehet külön beletenni "magán" elektronikát, az is teljesen jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11617 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:46:59 »

Én GEM-et cseréltem és abba alapban volt, a régit elvitték nem foglalkoztam vele....
GEM csere nem bonyolult ki-be ennyi... eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11618 Dátum: 2012.07.25 szerda, 07:13:05 »

Én GEM-et cseréltem és abba alapban volt, a régit elvitték nem foglalkoztam vele....
GEM csere nem bonyolult ki-be ennyi... eplus2

Ha riasztós, érhetnek meglepetések. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11619 Dátum: 2012.07.25 szerda, 08:36:54 »

Ha riasztós, érhetnek meglepetések. :-)

AndyA

pl micsoda? enyém is risztós amit betettem és azóta is megy..
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11620 Dátum: 2012.07.25 szerda, 09:34:58 »

pl micsoda? enyém is risztós amit betettem és azóta is megy..

Anno én is vettem egyet, ami most Volkovnál van, küzd, hogy a riasztóját kikódolja valahogy. Azt alighanem én csesztem el anno, amikor beraktam. Nem programoztam rá azonnal a kulcsaimat, így egy idő után beindult a riasztó. Onnantól még Vik sem tudott vele mit csinálni, még az ő műszerezettségével sem. Azért mondom, hogy riasztós példánynál érhetik az embert meglepetések... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11621 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:19:10 »

Anno én is vettem egyet, ami most Volkovnál van, küzd, hogy a riasztóját kikódolja valahogy. Azt alighanem én csesztem el anno, amikor beraktam. Nem programoztam rá azonnal a kulcsaimat, így egy idő után beindult a riasztó. Onnantól még Vik sem tudott vele mit csinálni, még az ő műszerezettségével sem. Azért mondom, hogy riasztós példánynál érhetik az embert meglepetések... Smiley

AndyA

Ha megvan a gyári kulcs visszakell rakni eredeti állapotra és meglehet csinálni szerintem....ha nem figyel az ember vagy valamit rosszul csinál akkor valóban érhetik meglepetések...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11622 Dátum: 2012.07.25 szerda, 10:30:24 »

Ha megvan a gyári kulcs visszakell rakni eredeti állapotra és meglehet csinálni szerintem....ha nem figyel az ember vagy valamit rosszul csinál akkor valóban érhetik meglepetések...

eBay-en vettem, szerinted...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11623 Dátum: 2012.07.25 szerda, 16:43:53 »

eBay-en vettem, szerinted...?

AndyA

hát van amit nem az ebay-en veszünk.... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #11624 Dátum: 2012.07.25 szerda, 18:29:48 »

hát van amit nem az ebay-en veszünk.... eplus2
...minden másra ott a master card! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #11625 Dátum: 2012.07.25 szerda, 21:10:05 »

megkell nézetni gyári Diaggal tudja-e a tiednek a GEM modul vezérelni.Ha igen aktíváltatni kell.Az enyém nem tudja és a fórumon hirdetett van benne.Csak azért írom mert BUNYEK órumtársé tudja gyárilag.Amúgy az utólagos is tökéletes én szeretem.

Kösz a tanácsot, végül nem GEM-eztem, maradtam az "utólagos okos index" megoldásnál. Jól működik, elégedett vagyok. A régi autóm tudta, már nagyon hiányzott.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11626 Dátum: 2012.07.25 szerda, 21:52:32 »

Egy kérdésem lenne. Tegnap óta nem működik a rádiós kulcsomról az ajtó nyitás-zárás, az elem 2 hetes (de elem cserével is próbálkoztam és semmi eredmény).
Mi lehet az oka, mit kellene megnéznem?

Újra jó a kulcsom, köszönet Motorcraft-nak egy rádiós egység elküldéséért  worship. Kulcsszár, chipp áthelyezve, rádiós része felprogramozva - megint minden működik  Wink
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #11627 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 21:31:11 »

Sziasztok!

Ez milyen csatlakozó lehet a csomagtartóban?


Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11628 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 21:38:30 »

Sziasztok!

Ez milyen csatlakozó lehet a csomagtartóban?

http://kepfeltoltes.hu/120726/IMAG0084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ezt már régebben én is kérdeztem, de elfelejtettem. Talán tolatóradaré, vagy vmilyen külső egységé ... de szerintem rosszul emlékszem. Azt hiszem Zsolti mondta, h mi is ez valójában.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.26 csütörtök, 21:48:30 írta AndyA » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #11629 Dátum: 2012.07.26 csütörtök, 22:06:18 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy a műszeregységre nézve látom a piktogramokat halványan.Alapból jelzi a külső hőmérsékletet,alatta meg számok helye és benzinkút. Ez azt jelenti hogy van benn fedélzeti ,vagy minden órát így gyártanak? Az indexkar nem infós.

2002-es 2.0 TDDI 115LE Kombi
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11630 Dátum: 2012.07.27 péntek, 07:14:09 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy a műszeregységre nézve látom a piktogramokat halványan.Alapból jelzi a külső hőmérsékletet,alatta meg számok helye és benzinkút. Ez azt jelenti hogy van benn fedélzeti ,vagy minden órát így gyártanak? Az indexkar nem infós.

2002-es 2.0 TDDI 115LE Kombi

Minden óránál látni. Az óra belsejében más a vezérlőmodul,mint az infósnak.
A tied nem infós. Ha kicseréled az óraegységet, lehet hogy alapból működni fog, de lehet,h fel kell majd programoztatni. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joe62
Vendég
« Új hozzászólás #11631 Dátum: 2012.07.27 péntek, 19:30:51 »

Sziasztok
A mondeomba 2006-os a tempomat csak a + jelre növeli a sebességet ill a - ra csökkenti a kikapcsoló gomb is müködik viszont a bekapcsoló gombal nem tudom bekapcsolni és a tárolási funkció sem müködik
Van valakinek valamilyen ötlete mi lehet a hiba?
Köszönöm
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11632 Dátum: 2012.07.27 péntek, 19:37:22 »

Sziasztok
A mondeomba 2006-os a tempomat csak a + jelre növeli a sebességet ill a - ra csökkenti a kikapcsoló gomb is müködik viszont a bekapcsoló gombal nem tudom bekapcsolni és a tárolási funkció sem müködik
Van valakinek valamilyen ötlete mi lehet a hiba?
Köszönöm

Ha a +/- jelre működik, akkor be van kapcsolva. Ha nincs bekapcsolva, alapba hiába nyomkodod a +/- gombot.
Ott a Res gombbal lesz vmi, v esetleg újra kell aktiváltatni a progit. Ebben nem vagyok biztos.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joe62
Vendég
« Új hozzászólás #11633 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:11:36 »

Ugy müködik a + ill - gomb hogy nincs bekapcsolva
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11634 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:21:59 »

Ugy müködik a + ill - gomb hogy nincs bekapcsolva

akkor vmi gáz van, nekem csak akkor működnek, ha be van kapcsolva.
Akkor lényegében neked mindig aktiválva van.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joe62
Vendég
« Új hozzászólás #11635 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:36:37 »

Nemtudom nem értek hozzá de gondolom ugy kéne müködnie ha elérek egy bizonyos sebességet mondjuk 70-et és megnyomom az on gombot akkor azt a sebességet kéne tartania ill a müszerfalon megjelennie az ikonnak de egyiket sem csinálja
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11636 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:47:29 »

Nemtudom nem értek hozzá de gondolom ugy kéne müködnie ha elérek egy bizonyos sebességet mondjuk 70-et és megnyomom az on gombot akkor azt a sebességet kéne tartania ill a müszerfalon megjelennie az ikonnak de egyiket sem csinálja

Úgy működik, hogy bizonyos sebességet elérsz, akkor nyomsz egy On-t, akkor kapcsolódik be egyáltalán a rendszer. Ha ilyenkor nyomsz egy +t, akkor megtartja
a meglévő sebességet, ilyenkor tudod +i-szal szabályozni. Ha fékre lépsz vagy kuplungra, akkor a sebességtartás kikapcsol, de a rendszer nem, ilyenkor a res gombbal
a fékezés előtti sebességre áll vissza, +szal meg a meglévőt tartja. Az egész rendszert az Off gombbal kapcsolod ki. Amikor megy a sebességtartás, akkor látszik
a piktogram a bal kis kijelzőn a műszeregységen. Nekünk legalábbis mindkét mondeon így működik.
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #11637 Dátum: 2012.07.27 péntek, 20:51:57 »

Nemtudom nem értek hozzá de gondolom ugy kéne müködnie ha elérek egy bizonyos sebességet mondjuk 70-et és megnyomom az on gombot akkor azt a sebességet kéne tartania ill a müszerfalon megjelennie az ikonnak de egyiket sem csinálja
helló
szerintem semmi baja
az enyémen csak ugy lehet bekapcsolni ha az on gomb után megnyomom a + gombot ha csak simán az on-t nyomom semm,i ugyan igy set gombbal
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11638 Dátum: 2012.07.27 péntek, 22:19:07 »

Nemtudom nem értek hozzá de gondolom ugy kéne müködnie ha elérek egy bizonyos sebességet mondjuk 70-et és megnyomom az on gombot akkor azt a sebességet kéne tartania ill a müszerfalon megjelennie az ikonnak de egyiket sem csinálja

ON gombbal bekapcsol, 50 km/h felett lehet rögzíteni a SET + gombbal. Ha rögzítetted a sebességet, gyorsíthatsz v. lassíthatsz a + / - gombbal. Rögzített állásban ha rálépsz a gázra, az autó rendesen gyorsul, de ahogy lelépsz a gázról, visszaáll a rögzített értékre. Ha benyomod a kuplungot, vagy csak egy picit hozzáérsz a fékhez, törlődik a rögzített kmállás. Ilyenkor a RES gombbal tudsz visszalépni az előző eltárolt értékhez. Rögzített állásnál még ha megnyomod a RES gombot, az u.olyan, mintha a fékre lépnél, tehát törli.  A műszeregységen csak akkor jelenik meg az ikon, ha sebességet tárolsz, tehát 50 km/h felett adott sebességnél megnyomod a SET + gombot!! Ha bekapocslod az ON gombbal, attól még a műszerfalon nem jelenik meg a tempomat ikonja!
Szerintem semmi gáz nincs a tempomatoddal! vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.27 péntek, 22:21:48 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joe62
Vendég
« Új hozzászólás #11639 Dátum: 2012.07.28 szombat, 08:45:54 »

Köszönöm a segitséget ki fogom próbálni Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11640 Dátum: 2012.07.28 szombat, 09:24:35 »

Aki már szedte szét a műszerblokkját, attól kellene egy kis tudás:

A 4 db T10 és a 2 db T5 izzó milyen irányban kell a fényét leadja, milyen a szükséges vetítési kép, hogy rendesen bevilágítsa a műszerfalat?

A másik, hogy melyik izzó mit világít meg?

A harmadik, hogy mi van az egyes visszajelző ikonokkal, azokban milyen izzó - vagy LED - van, lehet-e, kell-e azokat is cserélni?

Sajna enélkül a tudás nélkül nemigen lehet jó LED helyettesítőt találni bele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #11641 Dátum: 2012.07.28 szombat, 10:06:35 »

Ezt már régebben én is kérdeztem, de elfelejtettem. Talán tolatóradaré, vagy vmilyen külső egységé ... de szerintem rosszul emlékszem. Azt hiszem Zsolti mondta, h mi is ez valójában.

Olyan magasan lenne a csatlakozója? Nem egy nagy 5let...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11642 Dátum: 2012.07.28 szombat, 14:55:23 »

Kösz a tanácsot, végül nem GEM-eztem, maradtam az "utólagos okos index" megoldásnál. Jól működik, elégedett vagyok. A régi autóm tudta, már nagyon hiányzott.
Én is szeretnék ilyen okos indexet hol kapható mennyiért és kis beszerelési tanács nem ártana. Köszi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11643 Dátum: 2012.07.28 szombat, 21:27:57 »

Én is szeretnék ilyen okos indexet hol kapható mennyiért és kis beszerelési tanács nem ártana. Köszi!
A fő oldalon kint van róla minden.Ott megtalálsz minden leírást róla.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11644 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 11:21:25 »

 wave
Az mitől lehet, hogy a bal első ajtó nem nyílik külső kilinccsel miután központi zárral nyitva lett, de belülről igen, és miután egyszer ki lett nyitva belülről,
utána már a következő központi záras zárásig/nyitásig lehet nyitni kívülről is? Facelift utáni kocsiról van szó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #11645 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 11:30:04 »

wave
Az mitől lehet, hogy a bal első ajtó nem nyílik külső kilinccsel miután központi zárral nyitva lett, de belülről igen, és miután egyszer ki lett nyitva belülről,
utána már a következő központi záras zárásig/nyitásig lehet nyitni kívülről is? Facelift utáni kocsiról van szó.
szedd szét a belső kárpit felől az ajtót.A  zárra megy egy hajlított rudazat.Na az van elgörbülve.Ha látod,adja magát.Kikell egyengetni.
Nekem a jobb1nél fordult elő,miután a riasztóval hamarabb lett bezárva,mielőtt becsapódott az ajtó a csukáskor.Utána ugyan ez a jelenség volt.A hiba megszűnt amikor kiegyengettem azt a rudat.Fészilft-stimm.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11646 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 16:07:04 »

Sziasztok!

Ez milyen csatlakozó lehet a csomagtartóban?

http://kepfeltoltes.hu/120726/IMAG0084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Azt nem tudom de biztos nem tolató radar.Mert megnéztem és nekem ugye nincs de a csatlakozó folytatódik mert nem szabadon áll és megy róla felfelé a folytatás.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.29 vasárnap, 16:50:39 írta AndyA » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11647 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 16:40:22 »

Azt nem tudom de biztos nem tolató radar.Mert megnéztem és nekem ugye nincs de a csatlakozó folytatódik mert nem szabadon áll és megy róla felfelé a folytatás.
Szerintem CD tár táp, ami benne van a kötegben, csak CD tárat nem kap minden autó.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11648 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 18:24:29 »

szedd szét a belső kárpit felől az ajtót.A  zárra megy egy hajlított rudazat.Na az van elgörbülve.Ha látod,adja magát.Kikell egyengetni.
Nekem a jobb1nél fordult elő,miután a riasztóval hamarabb lett bezárva,mielőtt becsapódott az ajtó a csukáskor.Utána ugyan ez a jelenség volt.A hiba megszűnt amikor kiegyengettem azt a rudat.Fészilft-stimm.

 worship És így is volt/lett. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #11649 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 19:01:48 »

worship És így is volt/lett. Köszönöm a segítséget!
  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.