Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.23 péntek, 14:33:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
231
232
233
234
235
236
237
[
238
]
239
240
241
242
243
244
245
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11783029 alkalommal)
Petya
és 6 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11850 Dátum:
2012.08.24 péntek, 22:01:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.24 péntek, 22:00:11
Nem csak fedcompos tudja.
Köszi
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11851 Dátum:
2012.08.25 szombat, 01:26:39 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.08.24 péntek, 21:33:55
Csak a fedcompossal lehet megcsinálni a müszertesztet,nekem nem olyan
Nem mert a műszer teszt a jobb oldali kijelzőn jön elő a fedcomp meg a baloldalin jelenik meg
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
rizsa83
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11852 Dátum:
2012.08.25 szombat, 08:23:20 »
Sziasztok
Egy kis tanácsra lenne szükségem.
A gépem kb 2.hete a következőket produkálja.Egyszer csak egy reggel nem indult,azaz lemerült az akksim,minden előjel nélkül.feltöltöttem,aztán estére ismételten lemerült
.megnézettem az akksit terhelővillával az kifogástalan(állítólag).Na gondolom akkor a töltésem a gáz.Megnézettem az aszem 14,6v-volt.az is jó azt mondták.
ez ment bő egy hétig,mikor felgyúladt a töltésvisszajelző lámpa.eleinte hol felvillant-hol nem.Most már általába többet világít mint amennyit eddig.Ok-okozati összefüggést ha tudna valaki mondani azt nagyon megköszönném sziasztok
Naplózva
radioflayer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11853 Dátum:
2012.08.25 szombat, 09:02:08 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.24 péntek, 22:00:11
Nem csak fedcompos tudja.
Az index visszajelzője lehet nem függ össze a nemvilágítással, hanem csak simán kiégett az izzója. Amúgy a középkonzolon világítanak a dolgok, ha a helyzetjelzőt felkapcsolod?
http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0
Itt egy leírás hogy kell kiszedni a műszerfalat, ha esetleg arra kerül a sor.
Igen, remélem nem függ össze, és csak kiégett, csak furcsa, hogy az összes egyszerre? A középkonzolon van világítás az órában (mutatók nem világítanak), a szabályzók is világítanak.
Az órát mindenképp ki kell szednem, mert ennek utána kell járnom, mert este azt se látom mennyivel megyek
Az normális, hogy a km órának nincs fényerő állító gombja?
Köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11854 Dátum:
2012.08.25 szombat, 09:39:02 »
Idézetet írta: radioflayer - 2012.08.25 szombat, 09:02:08
Igen, remélem nem függ össze, és csak kiégett, csak furcsa, hogy az összes egyszerre? A középkonzolon van világítás az órában (mutatók nem világítanak), a szabályzók is világítanak.
Az órát mindenképp ki kell szednem, mert ennek utána kell járnom, mert este azt se látom mennyivel megyek
Az normális, hogy a km órának nincs fényerő állító gombja?
Köszi
Úgy értettem, hogy az indexé csak kiégett, a többi meg valami miatt nem kapcsol fel. Aki kicsit jobban beletúrt már ennek az elektronikájába talán meg tudja mondani, hogy közvetlenül a világításkapcsolóról kapja a villanyt a világításhoz a műszerfal, vagy az csak egy jelet ad mondjuk a GEM-nek, és az kapcsolja.
Fényerő állító felszereltség kérdése, ha nem jutott, akkor elvileg csak venned kell egy olyan világításkapcsolót, amelyiken van, és működni fog.
Naplózva
operton
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11855 Dátum:
2012.08.25 szombat, 12:15:48 »
Sziasztok!
Milyen gyújtókábel készletet ajánlotok 2 lityis benyáshoz?
Unixnál ilyenek vannak:
- NGK: 18600.-
- Tesla: 11000.-
- Bosch: 43500.-
- Hans-Pries: 31800.-
- EPS-Facet: 17000.-
Bárdinál:
- Valeo: 17500.-
Kállaynál:
- Eredeti gyári: 7400.-/db
- Starline: 14200.-
Vettem Powertec-et 6700.-ért, de sajna nem jó, mert rövidek a kábelek 1-2 centi híján.
Ezenkívűl, ha rá akarom dugni a gyertyára, nem pattan be, de cserébe kinyomódik a kábel a dugóból.
Extraként még a kábelfeliratot is le lehet törölni újjal.
Nem ajánlom senkinek.
operton
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11856 Dátum:
2012.08.25 szombat, 13:08:35 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.08.25 szombat, 12:46:33
A Cromaxban 11 800-t miért nem jó a gyári készlet?
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=40600211&flypage=shop.flypage&product_id=7505&option=com_virtuemart&Itemid=26
Ez Mk2
Idézetet írta: operton - 2012.08.25 szombat, 12:15:48
Sziasztok!
Milyen gyújtókábel készletet ajánlotok 2 lityis benyáshoz?
Én gyárit ajánlanék. Az a biztos.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11857 Dátum:
2012.08.25 szombat, 13:15:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.25 szombat, 13:08:35
Ez Mk2
Én gyárit ajánlanék. Az a biztos.
Bocsi, valóban MKII.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11858 Dátum:
2012.08.25 szombat, 13:36:06 »
Idézetet írta: operton - 2012.08.25 szombat, 12:15:48
Sziasztok!
Milyen gyújtókábel készletet ajánlotok 2 lityis benyáshoz?
Unixnál ilyenek vannak:
- NGK: 18600.-
- Tesla: 11000.-
- Bosch: 43500.-
- Hans-Pries: 31800.-
- EPS-Facet: 17000.-
Bárdinál:
- Valeo: 17500.-
Kállaynál:
- Eredeti gyári: 7400.-/db
- Starline: 14200.-
Vettem Powertec-et 6700.-ért, de sajna nem jó, mert rövidek a kábelek 1-2 centi híján.
Ezenkívűl, ha rá akarom dugni a gyertyára, nem pattan be, de cserébe kinyomódik a kábel a dugóból.
Extraként még a kábelfeliratot is le lehet törölni újjal.
Nem ajánlom senkinek.
operton
Hali! Ment PÜ.
Naplózva
Zeller
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11859 Dátum:
2012.08.25 szombat, 21:34:31 »
Segítsetek, kicsit beparáztam!
Lenne itt egy Ghia-X mk3 tdci, sony6cd, Bluetooth, hangvezérlés, gyári riasztó és mindenféle elektronika...
4 hónapig nem használtam. Sajnos, mikor be akartuk indítani se kép, se hang. Most töltőn van az akksi.
Mi a fenét kell csinálni, hogy menjen, vagyis milyen adatokkal, kódokkal készüljek?
Mondjuk a Sony kódjáról, fogalmam nincs. Kell valamit bizgerálni az immobilizerrel?
Azért kérdezem, mert tőlünk csak 60km-re találtam garázst, ahol ott tudtam hagyni.
Nem szeretnék lerohangálni.
Köszi a segítséget!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11860 Dátum:
2012.08.25 szombat, 21:39:29 »
Idézetet írta: Zeller - 2012.08.25 szombat, 21:34:31
Segítsetek, kicsit beparáztam!
Lenne itt egy Ghia-X mk3 tdci, sony6cd, Bluetooth, hangvezérlés, gyári riasztó és mindenféle elektronika...
4 hónapig nem használtam. Sajnos, mikor be akartuk indítani se kép, se hang. Most töltőn van az akksi.
Mi a fenét kell csinálni, hogy menjen, vagyis milyen adatokkal, kódokkal készüljek?
Mondjuk a Sony kódjáról, fogalmam nincs. Kell valamit bizgerálni az immobilizerrel?
Azért kérdezem, mert tőlünk csak 60km-re találtam garázst, ahol ott tudtam hagyni.
Nem szeretnék lerohangálni.
Köszi a segítséget!
A rádió kódja kelleni fog. Lehet, hogy szerencséd van, és nem kéri, de az hamar kiderül. Ha nincs meg a kódod, ki kell kapni a rádiót, a tetején van a szériaszám, azt elküldöd Alfnak, ő meg megmondja a kódot. A többi nem számít, az ablakokat kell majd még újraprogramozni, mert nem fog automatán felmenni. Felhúzod, majd amikor felért, elengeded a gombot pár másodpercre, és újra megnyomod pár másodpercre. Mind a 4 ablakkal el kell játszani.
Viszont, szerintem az aksid tönkre fog menni hamar. Ha 4 hónapig nem használod az autót, inkább vegyél egy csepptöltőt, az rajta maradhat 4 hónapig, és nem merül le.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11861 Dátum:
2012.08.25 szombat, 21:45:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.25 szombat, 21:39:29
A rádió kódja kelleni fog. Lehet, hogy szerencséd van, és nem kéri, de az hamar kiderül. Ha nincs meg a kódod, ki kell kapni a rádiót, a tetején van a szériaszám, azt elküldöd Alfnak, ő meg megmondja a kódot. A többi nem számít, az ablakokat kell majd még újraprogramozni, mert nem fog automatán felmenni. Felhúzod, majd amikor felért, elengeded a gombot pár másodpercre, és újra megnyomod pár másodpercre. Mind a 4 ablakkal el kell játszani.
Viszont, szerintem az aksid tönkre fog menni hamar. Ha 4 hónapig nem használod az autót, inkább vegyél egy csepptöltőt, az rajta maradhat 4 hónapig, és nem merül le.
Azon kívül amit Angel leírt a hangvezérléssel valószínű hogy lesz gond meg a blutooth-al meg ha van telefon előkészítés akkor azt is nagy valószínűséggel vissza kell programozni. Nekem amikor szervizbe kiszedték az akksit utána ezeket mind vissza kellet programozni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11862 Dátum:
2012.08.25 szombat, 21:50:58 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.25 szombat, 21:45:04
Azon kívül amit Angel leírt a hangvezérléssel valószínű hogy lesz gond meg a blutooth-al meg ha van telefon előkészítés akkor azt is nagy valószínűséggel vissza kell programozni. Nekem amikor szervizbe kiszedték az akksit utána ezeket mind vissza kellet programozni.
Ja, a hangvezérlés... jogos.
De 60 km-re van a garázs?
Tényleg nincs közel...
Most olvastam/hallottam, hogy a ford azon agyal, hogy jó lenne távolról beindítani a motort, klíma és egyebek beüzemelése okán.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zeller
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11863 Dátum:
2012.08.25 szombat, 21:54:52 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.25 szombat, 21:45:04
Azon kívül amit Angel leírt a hangvezérléssel valószínű hogy lesz gond meg a blutooth-al meg ha van telefon előkészítés akkor azt is nagy valószínűséggel vissza kell programozni. Nekem amikor szervizbe kiszedték az akksit utána ezeket mind vissza kellet programozni.
Akkor tehát elindul, csak első utam a szerviz? Már "várom"...
Remélem nem lesz drága ez a mulatság!
Ne is mond ezt a 60km-t, fogom a fejem miatta. De legalább tudom, hogy nem nyúlkál hozzá senki.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11864 Dátum:
2012.08.25 szombat, 23:05:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.25 szombat, 21:50:58
Most olvastam/hallottam, hogy a ford azon agyal, hogy jó lenne távolról beindítani a motort, klíma és egyebek beüzemelése okán.
Ezt az asszony MKIII-asa is tudja, az én IV-esem meg nem
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11865 Dátum:
2012.08.25 szombat, 23:06:30 »
Idézetet írta: Zeller - 2012.08.25 szombat, 21:54:52
Akkor tehát elindul, csak első utam a szerviz? Már "várom"...
Remélem nem lesz drága ez a mulatság!
Ne is mond ezt a 60km-t, fogom a fejem miatta. De legalább tudom, hogy nem nyúlkál hozzá senki.
Elindul, de csendes utad lesz.
Naplózva
csehors
Vendég
Csipogó hang: letiltás? figyelmeztetés?
«
Új hozzászólás #11866 Dátum:
2012.08.25 szombat, 23:18:51 »
Sziasztok!
Az utóbbi héten 2x is volt alkalmam (nem legálisan) tesztelni a verda végsebességét. Mindkétszer tele csomaggal, menet 2,5 fővel, jövet 3,5 fővel.
(A lábjegyzetben vannak a technikai adataim)
Az első alkalommal kb. 191-192km/h-t mutathatott, amikor lassítanom kellett a sztrádán és utána nem próbáltam újból.
A visszafelé úton is odaléptem neki, ekkor kb 193-194 km/h lehetett (az utat is néznem kellett
), amikor a középkonzol felől (ahol a bizti övet és a bekapcsolt világítást is csipogja) 2 egyenletes csipogást hallatott a drágám. Aztán erre úgy megszeppentem, hogy megint csak nem nyomtam tovább (volt is aznap több radar amit szerencsésen elkerültem).
Szóval mi lehetett a csipogás? Eleve benne van egy "letiltás" féle? A fordulatot nem tudtam pontosan megnézni abban a pillanatban, de nagyjából 4.000 felett volt egy picivel, a pirosan rovátkolt 4.500 alatt azért.
Erre is büszke vagyok...de azért érdekelne, hogy mehet-e feljebb a vége?
(Mindentől függetlenül majd tesztelgetem még német autópályán, kevesebb csomaggal
)
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Csipogó hang: letiltás? figyelmeztetés?
«
Új hozzászólás #11867 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 01:01:28 »
Idézetet írta: csehors - 2012.08.25 szombat, 23:18:51
Sziasztok!
Az utóbbi héten 2x is volt alkalmam (nem legálisan) tesztelni a verda végsebességét. Mindkétszer tele csomaggal, menet 2,5 fővel, jövet 3,5 fővel.
(A lábjegyzetben vannak a technikai adataim)
Az első alkalommal kb. 191-192km/h-t mutathatott, amikor lassítanom kellett a sztrádán és utána nem próbáltam újból.
A visszafelé úton is odaléptem neki, ekkor kb 193-194 km/h lehetett (az utat is néznem kellett
), amikor a középkonzol felől (ahol a bizti övet és a bekapcsolt világítást is csipogja) 2 egyenletes csipogást hallatott a drágám. Aztán erre úgy megszeppentem, hogy megint csak nem nyomtam tovább (volt is aznap több radar amit szerencsésen elkerültem).
Szóval mi lehetett a csipogás? Eleve benne van egy "letiltás" féle? A fordulatot nem tudtam pontosan megnézni abban a pillanatban, de nagyjából 4.000 felett volt egy picivel, a pirosan rovátkolt 4.500 alatt azért.
Erre is büszke vagyok...de azért érdekelne, hogy mehet-e feljebb a vége?
(Mindentől függetlenül majd tesztelgetem még német autópályán, kevesebb csomaggal
)
Beépített traffijelző!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11868 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 06:43:23 »
Sziasztok. Nem indul a hűtőventillátorom, ha bekapcsolom a klímát. Ventillátor működik, a vezérlésével lehet valami. A vezérlőegysége a ventillátor keretre van felfogatva 1 csavarral, 2005 utáni MKIII-ba mind ilyen van. Nem mérné meg nekem valaki, hogy a vezérlődomozban bejövő indítójel mi? 3 érintkezős csat. Csak le kellene pattintani. Van 2 nagy érintkező és egy kicsi. Engem kifejezetten az érdekelne, hogy a kicsi és a test járó klíma mellett, meg kikapcsolt klímával. Nekem Kikapcsoltan 2.44V, járó klíma mellett 0.21V, Ha kikapcsolom a klímát, akkor először 1.18V, és 1 perc múlva 2.44V. Aksifeszem 14.2V járó motorral. Ha ez másnál is ennyi, akkor a vezérlő kuka, ha nem akkor msáhol a hiba. Előre is köszönöm.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11869 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 08:49:25 »
Sziasztok!
Nagy problémával fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni.
Mikor megvettem az autót, ugy vettem h nem tudja az átlagfogyasztást mutatni. A fordulatszám mérő alatti lcd kijelzőn csak a hőmérsékletet mutatja. A mellette lévő kis nyomógombal tudom változtatni hogy celzius vagy kelvin-ben mutassa.
A napokban voltam egy szakszervízben és a szerelő lehuzta a műszer hátulján lévő csatlakozot, majd a számitógéppel csatlakozva újra kalibrálta a "tudását". Itt már az lett beállitva h kijelezze a fogyasztást. A művelet siekeresen elmentve.
A szervízkönyv szerint az index kar végén lévő nyomógombal tudnám változtani a kijelezni kivánt adatokat.
Nekem sajnos nincs nyomogomb az index kar végén.
Van valakinek ötlete miként tudnám elővarázsolni, hogy kijelezze a fogyasztást is?
Köszönöm a segítséget, és elnézést h sokat írtam..
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11870 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 09:59:27 »
Idézetet írta: Domeeno - 2012.08.26 vasárnap, 08:49:25
Sziasztok!
Nagy problémával fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni.
Mikor megvettem az autót, ugy vettem h nem tudja az átlagfogyasztást mutatni. A fordulatszám mérő alatti lcd kijelzőn csak a hőmérsékletet mutatja. A mellette lévő kis nyomógombal tudom változtatni hogy celzius vagy kelvin-ben mutassa.
A napokban voltam egy szakszervízben és a szerelő lehuzta a műszer hátulján lévő csatlakozot, majd a számitógéppel csatlakozva újra kalibrálta a "tudását". Itt már az lett beállitva h kijelezze a fogyasztást. A művelet siekeresen elmentve.
A szervízkönyv szerint az index kar végén lévő nyomógombal tudnám változtani a kijelezni kivánt adatokat.
Nekem sajnos nincs nyomogomb az index kar végén.
Van valakinek ötlete miként tudnám elővarázsolni, hogy kijelezze a fogyasztást is?
Köszönöm a segítséget, és elnézést h sokat írtam..
Hello
Ez legyen legnagyobb probléma.
Veszel 1 "fedkompos" indexkart a bontósoktól és már jó is. Motorcraft, mk2, őket keresd meg itt a fórumon. vagy keres-kínál-->mondeohoz kínálok Amúgy semmi értelme, nem pontos
okt 6. mondeotalálkozó, fórumozás rendszeresen!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
scitzman
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok tempomat !!!
«
Új hozzászólás #11871 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 14:58:18 »
Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni! Szeretnék a kocsimba szerelni tempomatot. Már megnéztem hogy hogyan kellene ezt csinálni, csak amiket láttam az benzines vagy dizel manuálisváltos volt, nekem viszont automata van. A kérdés hogy van e esetleg ,valakinek erről leírása vagy tudnátok mondani valamit hogy hol keresem ? Egyébként nagyon jó hogy létezik ez a club,nagyon sok hasznos infot szereztem már innen ami hasznomra vált!!!
Előre is köszönöm nektek.
Sziasztok
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok tempomat !!!
«
Új hozzászólás #11872 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 15:20:59 »
Idézetet írta: scitzman - 2012.08.26 vasárnap, 14:58:18
Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni! Szeretnék a kocsimba szerelni tempomatot. Már megnéztem hogy hogyan kellene ezt csinálni, csak amiket láttam az benzines vagy dizel manuálisváltos volt, nekem viszont automata van. A kérdés hogy van e esetleg ,valakinek erről leírása vagy tudnátok mondani valamit hogy hol keresem ? Egyébként nagyon jó hogy létezik ez a club,nagyon sok hasznos infot szereztem már innen ami hasznomra vált!!!
Előre is köszönöm nektek.
Sziasztok
Szia!
Üdv a klubban!
Nekem Vik szerelte be a kapcsolókat és programozta fel. Írj neki privátot a kérdéseddel.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok tempomat !!!
«
Új hozzászólás #11873 Dátum:
2012.08.26 vasárnap, 15:43:35 »
Idézetet írta: scitzman - 2012.08.26 vasárnap, 14:58:18
Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni! Szeretnék a kocsimba szerelni tempomatot. Már megnéztem hogy hogyan kellene ezt csinálni, csak amiket láttam az benzines vagy dizel manuálisváltos volt, nekem viszont automata van. A kérdés hogy van e esetleg ,valakinek erről leírása vagy tudnátok mondani valamit hogy hol keresem ? Egyébként nagyon jó hogy létezik ez a club,nagyon sok hasznos infot szereztem már innen ami hasznomra vált!!!
Előre is köszönöm nektek.
Sziasztok
http://mondeo.hu/index.php?topic=9975.msg690592#msg690592
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11874 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 09:14:27 »
sziasztok!
Szombaton szerencsém volt egy esküvőn részt venni. Esküvői konvoj is volt természetesen, ahol ilyenkor dudál az ember mint állat. Dudálás közben egyszer csak más és halkabb lett a duda hangja, utána meg teljesen megadta magát. Ebből gondolom, h mechanikus probléma és dudát kell cserélni. De azért leellenőrizném előtte. Mit tegyek és hol található a kürt?
2. problémám, h tegnap esőben az első szélvédőfűtést szerettem volna használni, de nem kapcsolt be. Gondolom először biztosítékot ellenőrizzem + vannak vmilyen relék is. Hol és mit nézzek meg?
köszi szépen
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11875 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 15:31:29 »
Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11876 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 16:36:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.27 hétfő, 15:31:29
Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A kesztyű tartó alatti burkolat eltávolitása után, hozzá férsz a motorhoz. 3db csavaz fogja. Kicsavarva, a csavarokat, lecsatolva a csatlakozót, kezedben a motor. Sajna én ugy tudom nem javitható és csere esetén az ára ha elektrónikus vezérlésü a motor, kb 100 ezer Ft. Én a helyedben a csapágyakat befulynám valamilyen, a siklási tuladonságot javitó sray-vel. Nem olajjal. Pl grafit vagy valami hasonló. A csapágyak szinter csuszó csapágyak nem szeretik az olajat. Sok sikert a javitáshoz.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.27 hétfő, 16:38:30 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11877 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 16:46:28 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.25 szombat, 23:05:54
Ezt az asszony MKIII-asa is tudja, az én IV-esem meg nem
de gondolom nem gyárilag tudja
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11878 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 16:51:05 »
Tisztelt Fórumtársak!
Homályositsatok fel a tekintetben.
Járó motornál, lecsatlakoztatva a világitás kapcsolót, ad e valamilyen hiba kódot a rendszer , vagy nyugodtan levehetem, a csatit feszültség mérés céljából. Keresek egy csak a gyujtás kapcsolóra müködő(+12V) elektromos pontot. A terhelés jelentéktelen, pár száz mA. A keresett pont, lehet a müszerfal közelében vagy a motortérben. A kormány oszlopot kihagynám. A segítséget előre is köszönöm.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11879 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 19:46:49 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2012.08.27 hétfő, 09:14:27
sziasztok!
Szombaton szerencsém volt egy esküvőn részt venni. Esküvői konvoj is volt természetesen, ahol ilyenkor dudál az ember mint állat. Dudálás közben egyszer csak más és halkabb lett a duda hangja, utána meg teljesen megadta magát. Ebből gondolom, h mechanikus probléma és dudát kell cserélni. De azért leellenőrizném előtte. Mit tegyek és hol található a kürt?
2. problémám, h tegnap esőben az első szélvédőfűtést szerettem volna használni, de nem kapcsolt be. Gondolom először biztosítékot ellenőrizzem + vannak vmilyen relék is. Hol és mit nézzek meg?
köszi szépen
A duda jobb hátul van a kárpit mögött a csomitartóban!
A biztik meg: F11-13-24-25-26 a motortérben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11880 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 19:47:43 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.27 hétfő, 16:46:28
de gondolom nem gyárilag tudja
nem.utólagos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11881 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 20:00:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.27 hétfő, 19:46:49
A duda jobb hátul van a kárpit mögött a csomitartóban!
A biztik meg: F11-13-24-25-26 a motortérben.
az a riasztó dudája.amit a kormányrol nyomsz az (nekem) autóval szemben jobb oldalon a hütö mellett látható helyen. 2 darab
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11882 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 20:24:20 »
Idézetet írta: coboy - 2012.08.27 hétfő, 20:00:16
az a riasztó dudája.amit a kormányrol nyomsz az (nekem) autóval szemben jobb oldalon a hütö mellett látható helyen. 2 darab
igazad van,az akku alatt-előtt..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dieselbee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11883 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 22:13:25 »
amennyiben az ora visszamarad, az a hosegnek tudhato be, vagy az ora kuka? Az akksi jo, kocsi poccre indul.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11884 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 23:31:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.27 hétfő, 15:31:29
Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?
AndyA
Szia,
én fókában szervizeltem, mert beázott. Sajna össze van préselve a cucc. Javaslom, hogy valamilyen kontakt spray-vel tisztísd meg, aztán szilikon vagy grafitos zsírral nyomd telen. Azzal még egy-két évet ki fog bírni. Aztán javaslom a bontottat, mert azzal megint néhány évet kapsz és tized áron jutsz hozzá. Mire eljutnál a 100eFt-ig, addigra akár 10-db is vehetsz. Ha mind csak két évet megy, akkor is 20 év
Én nyár elején cseréltem a fókában (kb ugyan az a megoldás) és hibátlanúl megy.
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11885 Dátum:
2012.08.28 kedd, 12:27:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.27 hétfő, 19:46:49
A duda jobb hátul van a kárpit mögött a csomitartóban!
A biztik meg: F11-13-24-25-26 a motortérben.
Az F26-os duda 20A-es biztije volt kiégve, hirtelen csak 25A-t találtam, kicseréltem és működik a duda a szélvédőfűtéssel együtt. köszi
Mennyire gáz az, h most 25 van benne 20 helyett?
Mi köze van a dudának a szélvédőfűtéshez?
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11886 Dátum:
2012.08.28 kedd, 13:35:36 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2012.08.28 kedd, 12:27:40
Az F26-os duda 20A-es biztije volt kiégve, hirtelen csak 25A-t találtam, kicseréltem és működik a duda a szélvédőfűtéssel együtt. köszi
Mennyire gáz az, h most 25 van benne 20 helyett?
Mi köze van a dudának a szélvédőfűtéshez?
Nem nagyon számít szerintem. Ha ki akar sülni egy rövidzár miatt, úgyis ki fog.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11887 Dátum:
2012.08.28 kedd, 14:29:06 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.26 vasárnap, 06:43:23
Sziasztok. Nem indul a hűtőventillátorom, ha bekapcsolom a klímát. Ventillátor működik, a vezérlésével lehet valami. A vezérlőegysége a ventillátor keretre van felfogatva 1 csavarral, 2005 utáni MKIII-ba mind ilyen van. Nem mérné meg nekem valaki, hogy a vezérlődomozban bejövő indítójel mi? 3 érintkezős csat. Csak le kellene pattintani. Van 2 nagy érintkező és egy kicsi. Engem kifejezetten az érdekelne, hogy a kicsi és a test járó klíma mellett, meg kikapcsolt klímával. Nekem Kikapcsoltan 2.44V, járó klíma mellett 0.21V, Ha kikapcsolom a klímát, akkor először 1.18V, és 1 perc múlva 2.44V. Aksifeszem 14.2V járó motorral. Ha ez másnál is ennyi, akkor a vezérlő kuka, ha nem akkor msáhol a hiba. Előre is köszönöm.
Folytatom agondolatot. A mondeoból kivett, hibásnak vélt fordulatszámszabályzót átettema focusba. Lőn csoda, gond nélkül megforgatta a ventillátort. Vsz a feszültséek nem stimmeltek, így talán a fordulatszám se. Hol van a kutya elásva? Honnan kapja a jelet a fordulatszámszabályzó. Nem tudom, de valahol a motor hőfok jeladó környékén gondolom. Esetleg nme tudjátok, hogy van-e a klímának a hűtendő oldalon valamilyen hőfokérzékelője?
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11888 Dátum:
2012.08.28 kedd, 14:38:52 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.28 kedd, 14:29:06
Folytatom agondolatot. A mondeoból kivett, hibásnak vélt fordulatszámszabályzót átettema focusba. Lőn csoda, gond nélkül megforgatta a ventillátort. Vsz a feszültséek nem stimmeltek, így talán a fordulatszám se. Hol van a kutya elásva? Honnan kapja a jelet a fordulatszámszabályzó. Nem tudom, de valahol a motor hőfok jeladó környékén gondolom. Esetleg nme tudjátok, hogy van-e a klímának a hűtendő oldalon valamilyen hőfokérzékelője?
A klímának nyomásérzékelői vannak, ez alapján megy arról az oldalról a hűtés vezérlése. A többit nem tudom, le vagyok ragadva az előtét-ellenállás korszakban.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11889 Dátum:
2012.08.28 kedd, 14:41:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.27 hétfő, 15:31:29
Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Zörög még a ventillátorod? Ahogy feltetted a kérdést , hogy mitévő légy, és hogy férsz hozzá, azonnal válaszoltam rá. Nem olvastad, vagy nem zavar a zörgő ventillátor?
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11890 Dátum:
2012.08.28 kedd, 14:50:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.28 kedd, 14:38:52
A klímának nyomásérzékelői vannak, ez alapján megy arról az oldalról a hűtés vezérlése. A többit nem tudom, le vagyok ragadva az előtét-ellenállás korszakban.
A fordulatszabályzóhoz megy a táp és egy "jel" kábel. Namármost, ha a moci túlmelegszik, akkor is kell kapcsoljon a venti, és akkor is ha megy a klíma. Egy kábelen valósul meg a jel, de valahol kell lennie közös pontnak. Megyek és megkeresem a hőfok jeladót, és megnézem, hogy hogyan jut a kábele a fordulatszámszabályzóhoz. Hátha megtalálom a klíma oldalról jövő vezetéket is. Mondjuk az lenne a gondolatom, ha a klímarendszerben levő melegedő gáz nyomása nő, akkor az kapcsolhatná a ventillátort. Ha azonban így lenne, akkor akinek kevesebb gáza lenne, mert elszökött mnjuk, ott nem menne a ventillátor. Létezhet szerintetek ilyen. Megtöltetném gázzal, és menne a venti??? Ezzel csak az a bajom, hogy ha direktbe kötöm a ventit, akkor olyan szépen hűt.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11891 Dátum:
2012.08.28 kedd, 14:59:50 »
Idézetet írta: László - 2012.08.27 hétfő, 16:36:11
Tisztelt Fórumtárs!
A kesztyű tartó alatti burkolat eltávolitása után, hozzá férsz a motorhoz. 3db csavaz fogja. Kicsavarva, a csavarokat, lecsatolva a csatlakozót, kezedben a motor. Sajna én ugy tudom nem javitható és csere esetén az ára ha elektrónikus vezérlésü a motor, kb 100 ezer Ft. Én a helyedben a csapágyakat befulynám valamilyen, a siklási tuladonságot javitó sray-vel. Nem olajjal. Pl grafit vagy valami hasonló. A csapágyak szinter csuszó csapágyak nem szeretik az olajat. Sok sikert a javitáshoz.
Tisztelettel László!
Érdekes, valamiért már sokadszor fordul elő, hogy arok valamit, és amikor legközelebb jövök a fórumba, pár hozzászólással lejjebbtől mutatja csak, mint új üzeneteket. Köszi, hogy szóltál, ezt eddig nem olvastam. Majd megnézem.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 15:31:09 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11892 Dátum:
2012.08.28 kedd, 15:15:23 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2012.08.28 kedd, 12:27:40
Az F26-os duda 20A-es biztije volt kiégve, hirtelen csak 25A-t találtam, kicseréltem és működik a duda a szélvédőfűtéssel együtt. köszi
Mennyire gáz az, h most 25 van benne 20 helyett?
Mi köze van a dudának a szélvédőfűtéshez?
mind1.
köze semmi,csak a releiknek a biztije közös.neked az ment ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11893 Dátum:
2012.08.28 kedd, 15:38:00 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.28 kedd, 14:50:50
A fordulatszabályzóhoz megy a táp és egy "jel" kábel. Namármost, ha a moci túlmelegszik, akkor is kell kapcsoljon a venti, és akkor is ha megy a klíma. Egy kábelen valósul meg a jel, de valahol kell lennie közös pontnak. Megyek és megkeresem a hőfok jeladót, és megnézem, hogy hogyan jut a kábele a fordulatszámszabályzóhoz. Hátha megtalálom a klíma oldalról jövő vezetéket is. Mondjuk az lenne a gondolatom, ha a klímarendszerben levő melegedő gáz nyomása nő, akkor az kapcsolhatná a ventillátort. Ha azonban így lenne, akkor akinek kevesebb gáza lenne, mert elszökött mnjuk, ott nem menne a ventillátor. Létezhet szerintetek ilyen. Megtöltetném gázzal, és menne a venti??? Ezzel csak az a bajom, hogy ha direktbe kötöm a ventit, akkor olyan szépen hűt.
Elképzelhető nem fogsz semmilyen kapcsolatot találni, mert lehet az egészet a PCM vezérli?
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11894 Dátum:
2012.08.28 kedd, 16:46:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.28 kedd, 13:35:36
Nem nagyon számít szerintem. Ha ki akar sülni egy rövidzár miatt, úgyis ki fog.
AndyA
köszi
Idézetet írta: alf - 2012.08.28 kedd, 15:15:23
mind1.
köze semmi,csak a releiknek a biztije közös.neked az ment ki.
thx
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11895 Dátum:
2012.08.28 kedd, 16:59:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.28 kedd, 15:38:00
Elképzelhető nem fogsz semmilyen kapcsolatot találni, mert lehet az egészet a PCM vezérli?
Igen valóban így van. A hiba, mint mindig pofonegyszerű volt, a csatlakozásnál volt éérintkezési hiba. Most rendesen pörög a venti. KLöszönöm.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11896 Dátum:
2012.08.28 kedd, 17:01:21 »
Idézetet írta: malay - 2012.08.28 kedd, 16:59:15
Igen valóban így van. A hiba, mint mindig pofonegyszerű volt, a csatlakozásnál volt éérintkezési hiba. Most rendesen pörög a venti. KLöszönöm.
Klíma is hűt rendesen? (Ha jól emlékszem innen indult el a hibakeresés.)
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11897 Dátum:
2012.08.28 kedd, 17:29:36 »
Üdv!
Ma ütötte fel az orrát az a jelenség, hogy nem hűt olyan jól a klíma mint ezelőtt.
Az eco és A/C mód között kapcsolgatva azért fellelhető a különbség, de közel sem hűt olyan jól mint 2-3 napja, és ezért is furcsállom, hogy egyik napról a másikra.
Ezelőtt a 17 fokon arcra és lábra terelve, rendesen fázott 30-40 km után a lábam.
Mi lehet az oka szerintetek?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11898 Dátum:
2012.08.28 kedd, 18:24:59 »
Idézetet írta: zolas - 2012.08.28 kedd, 17:29:36
Üdv!
Ma ütötte fel az orrát az a jelenség, hogy nem hűt olyan jól a klíma mint ezelőtt.
Az eco és A/C mód között kapcsolgatva azért fellelhető a különbség, de közel sem hűt olyan jól mint 2-3 napja, és ezért is furcsállom, hogy egyik napról a másikra.
mert egyik napról a másikra eltünt a kánikula is.közel azonos lehetett a kinti és a klimán beálitott hőfok.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11899 Dátum:
2012.08.28 kedd, 19:11:36 »
Idézetet írta: László - 2012.08.27 hétfő, 16:51:05
Tisztelt Fórumtársak!
Homályositsatok fel a tekintetben.
Járó motornál, lecsatlakoztatva a világitás kapcsolót, ad e valamilyen hiba kódot a rendszer , vagy nyugodtan levehetem, a csatit feszültség mérés céljából. Keresek egy csak a gyujtás kapcsolóra müködő(+12V) elektromos pontot. A terhelés jelentéktelen, pár száz mA. A keresett pont, lehet a müszerfal közelében vagy a motortérben. A kormány oszlopot kihagynám. A segítséget előre is köszönöm.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtársak!
Mivel, hogy csak úgy özönlöttek a válaszok, amiket nem győztem olvasni, kénytelen voltam a problémát segítség nélkül megoldani.
Probléma elháritva feszültség pont megkeresve.
Máskor azért ne tolongjatok ennyire a válaszadással.
Mindent nagyon köszönök.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
231
232
233
234
235
236
237
[
238
]
239
240
241
242
243
244
245
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ