Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 18:56:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10579698 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11750 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 16:03:25 »

Köszi!

Nem találtam a felsorolásban, szóval úgy tűnik nincs.  nemtudom

A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?

Illetve ezek mik?

(-) SVP Ez mi lehet?
 Figyelmeztető kijelző nélkül ez nem a BC? mert az van.
 Deployable Anti-W'Lash Restr Ezt sem találtam, hogy mi lehet.
 Tüzelőanyag komputer nélkül Ez sem a BC? Smiley lehet, hogy utólagos??
 Ice Feature Pack 6 Ez lenne a sok fűthető cucc? (ülés, kieg fűtés, fúvókák, stb? mert azokat külön-külön is felsorolta)
 Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.Multimedia/telematika rendsz.nélkül Ez pontosan mit jelent, és hol találom?Hogy tuom életre kelteni?

Ezt pedig nem értem:

 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 8 irányú vezetőülés állítással
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 programozható vezetoülés nélkül

Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a  vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?

Ja és még írta, hogy CD storage box, meg 6000ND...na ezek már nem értek el hozzám  gun Mindegy, lett helyette jobb  Wink

Anti-Whiplash: a hátulróll s*ggbetoláskor fellépő ostorcsapás-hatás elhárító izémizé az ülésben.

BC általában: egyrészt nem kell szentírásnak venni, amit az eTIS mond, mivel ismerős fehér autója is piros aszerint, pedig soha nem volt olyan. Másfelől műszerblokk cserével utólag is megoldható a BC.

ICE: In Car Entertainment, azaz valamilyen szintű szórakoztató elektronikai csomag.

8 irányú neked ezek szerint mégsincs, vagy "kispórolták" az autóból, és másik, "jóárasított" üléssel kaptad meg az autót (ha pl. használtan vetted). Pláne, hogy a CD-tár és hasonlók sem voltak az autóban, mint írod. A 8 irányú ülésnek más az ülés alatti csatlakozója, több drót bele van kötve, mint a simába. Ha kihúzod, és az ülésen nem folytatódik minden, ami az autó kábelkorbácsában benne van, akkor ez lehet a helyzet. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11751 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 16:06:15 »


Én kíváncsiságból meglestem! A színt vhogy nem tudják eltalálni sehol, etis szerint király szürke, forgalmi szerint bíbor lila a világoskék autóm!  falbav
Azt írják, h Genk-ben rakták össze, tehát belga, v ez elírás Genfről? MIt jelent ez: RSO díszítés nélkül , Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés , Utasülés hőm.vezérlés csökkentés, Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval, 8 irányú vezetőülés állítással (mit takar a 8 irány?Huh? előre-hátra, fel-le, hátlap előre-hátra, deréktámasz előre-hátra) programozható vezetoülés nélkül?
Most akkor hány légzsák van az autómban?  Smart utasoldali légzsákkal  intell.utas légzsák  Oldallégzsákkal - vezetőoldali  Oldallégzsákkal - utasoldali
Deployable Anti-W'Lash Restr?
Ez meg egy kicsit ellentmondásos: Kipörgésgátló rendszer nélkül  kipörgésgátló rendszerrel Huh??
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11752 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 16:09:25 »

Köszi!

Nem találtam a felsorolásban, szóval úgy tűnik nincs.  nemtudom

A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?

Illetve ezek mik?

(-) SVP Ez mi lehet?
 Figyelmeztető kijelző nélkül ez nem a BC? mert az van.
 Deployable Anti-W'Lash Restr Ezt sem találtam, hogy mi lehet.
 Tüzelőanyag komputer nélkül Ez sem a BC? Smiley lehet, hogy utólagos??
 Ice Feature Pack 6 Ez lenne a sok fűthető cucc? (ülés, kieg fűtés, fúvókák, stb? mert azokat külön-külön is felsorolta)
 Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.Multimedia/telematika rendsz.nélkül Ez pontosan mit jelent, és hol találom?Hogy tuom életre kelteni?

Ezt pedig nem értem:

 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 8 irányú vezetőülés állítással
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 programozható vezetoülés nélkül

Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a  vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?

Ja és még írta, hogy CD storage box, meg 6000ND...na ezek már nem értek el hozzám  gun Mindegy, lett helyette jobb  Wink




 
 



Na nagyjából u.azokat nem tudjuk kibogarászni!

A tüzelőanyag komputer az a fedcomp, az tuti.

Ja, az enyémnél még a 4000es sorozatot sem értem.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11753 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 16:31:07 »

A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?

Medium Steel Blue a világosabb, egy kicsit sötétebb kék. A sötétkék State Blue.

Válasz
Ezt pedig nem értem:

 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 8 irányú vezetőülés állítással
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 programozható vezetoülés nélkül

Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a  vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?

Az ülés elektromosan emelhető, és kézzel állítható. Ezt is írja, ez így ok.
Üa szgép a ghiában alap, az nem utólagos. Mint ahogy az ülés sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11754 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:15:57 »

Medium Steel Blue a világosabb, egy kicsit sötétebb kék. A sötétkék State Blue.

Az ülés elektromosan emelhető, és kézzel állítható. Ezt is írja, ez így ok.
Üa szgép a ghiában alap, az nem utólagos. Mint ahogy az ülés sem.

A blue nem stimmol, mert ezüst metál az autóm. Azaz kristály metál, ahogy fogalmaz az etis.

És akkor mi ez a 8 irányba állíthatós ülés? Kinek van olyan? Illetve az anyós miért csak 2 irányba?? Azon is van deréktámasz pl.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11755 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:19:05 »

A blue nem stimmol, mert ezüst metál az autóm. Azaz kristály metál, ahogy fogalmaz az etis.

És akkor mi ez a 8 irányba állíthatós ülés? Kinek van olyan? Illetve az anyós miért csak 2 irányba?? Azon is van deréktámasz pl.

Elnéztem. Stardust Silver.
Az anyós 2 irányúja csak elírás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11756 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 23:51:55 »

Anti-Whiplash: a hátulróll s*ggbetoláskor fellépő ostorcsapás-hatás elhárító izémizé az ülésben.
Magyarul: Fejtámla
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11757 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 23:57:18 »

Magyarul: Fejtámla

Annál több. Valami olyan, hogy a fejtámla mozdul előre, hogy a visszacsapódó fejet lelassítsa, megfogja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11758 Dátum: 2012.08.07 kedd, 00:08:02 »

Én büntiben vagyok,h az én hozzászólásomra nem reagál senki?!  rinya
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11759 Dátum: 2012.08.07 kedd, 07:36:49 »

Köszi!

Nem találtam a felsorolásban, szóval úgy tűnik nincs.  nemtudom

A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?

Illetve ezek mik?

(-) SVP Ez mi lehet?
 Figyelmeztető kijelző nélkül ez nem a BC? mert az van.
 Deployable Anti-W'Lash Restr Ezt sem találtam, hogy mi lehet.
 Tüzelőanyag komputer nélkül Ez sem a BC? Smiley lehet, hogy utólagos??
 Ice Feature Pack 6 Ez lenne a sok fűthető cucc? (ülés, kieg fűtés, fúvókák, stb? mert azokat külön-külön is felsorolta)
 Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.Multimedia/telematika rendsz.nélkül Ez pontosan mit jelent, és hol találom?Hogy tuom életre kelteni?

Ezt pedig nem értem:

 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 8 irányú vezetőülés állítással
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 programozható vezetoülés nélkül

Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a  vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?

Ja és még írta, hogy CD storage box, meg 6000ND...na ezek már nem értek el hozzám  gun Mindegy, lett helyette jobb  Wink




 
 

Special Value Pack.Ez egy csomag amit gondolom piaconként rakják bele.Nekem német a kocsi így minden téli cucc benne van.Havwrnak Francia csak nvigáció van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11760 Dátum: 2012.08.07 kedd, 13:58:29 »

Elnéztem. Stardust Silver.
Az anyós 2 irányúja csak elírás.
Thx!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11761 Dátum: 2012.08.07 kedd, 18:05:56 »

Én büntiben vagyok,h az én hozzászólásomra nem reagál senki?!  rinya

Dehogy... mire nem reagáltunk?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #11762 Dátum: 2012.08.07 kedd, 19:25:54 »

Sziasztok!

Izzót szeretnék cserélni a kilépő fényes öldalsó tökrökben. Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet ezekhez hozzáférni? Azt hittem egyszerű lesz, de azután szembesültem vele, hogy alul be vannak ragasztva a kis világító ablakok.  falbav

Minden segítséget nagyon köszönök nektek.  worship
Naplózva
escse
Vendég
« Új hozzászólás #11763 Dátum: 2012.08.07 kedd, 20:37:42 »

Sziasztok.
MK3 műszerfal világítás. Felkapcsolom, működik, majd random idő elteltével lekapcsol. Max 1óra, de van hogy 3 perc. Elvittem egy szakihoz, aki megtisztogatta a csatikat, és közölte hogy ok. Így is volt kb egy hétig, aztán újra kezdődött. A szaki mozdulatait követve eztuán magam próbálkoztam a kormány alatti baloldali kapcsoló kiemelésével és a csatlakozó bizergálásával. Működik, ismét kb 3 percre. Majd egy éjszakai dührohamban befújtam az egész csatlakozót WD-40-el. Ugyanúgy nem megy, csak minden tiszta olaj lett. A pontosság kedvéért a kvarckijelző világítása ég. Ami nem ég, az a mutatók-számok, óra konzolközépen, befúvó gombok meg a váltó (automata). -gondolom ezt a kört kaocsolja az említett kapcsolóegység- További méreg, hogy maga a kapcsoló (vagyis a kormány alatti balon a világításkapcsoló komplett egysége) világít(!). Ja, és ha egyszer elalszik, akkor a lekapcsolás sem segít, van hogy épp csak egy pillanatra felvillan, aztán kakukk, van hogy annyi sem. (Ebből arra gondoltam, hogy vmilyen túlmelegedés lehet, de néhány eset ezt mégsem igazolja). Ha van vkinek hasonló tapasztalata, netán a megoldást is tudja, hálás lennék ha megosztaná, mert egyszerő dolog, de megesz a méreg. Köszönöm előre is! üdv: escse
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11764 Dátum: 2012.08.07 kedd, 20:49:35 »

Sziasztok.
MK3 műszerfal világítás. Felkapcsolom, működik, majd random idő elteltével lekapcsol. Max 1óra, de van hogy 3 perc. Elvittem egy szakihoz, aki megtisztogatta a csatikat, és közölte hogy ok. Így is volt kb egy hétig, aztán újra kezdődött. A szaki mozdulatait követve eztuán magam próbálkoztam a kormány alatti baloldali kapcsoló kiemelésével és a csatlakozó bizergálásával. Működik, ismét kb 3 percre. Majd egy éjszakai dührohamban befújtam az egész csatlakozót WD-40-el. Ugyanúgy nem megy, csak minden tiszta olaj lett. A pontosság kedvéért a kvarckijelző világítása ég. Ami nem ég, az a mutatók-számok, óra konzolközépen, befúvó gombok meg a váltó (automata). -gondolom ezt a kört kaocsolja az említett kapcsolóegység- További méreg, hogy maga a kapcsoló (vagyis a kormány alatti balon a világításkapcsoló komplett egysége) világít(!). Ja, és ha egyszer elalszik, akkor a lekapcsolás sem segít, van hogy épp csak egy pillanatra felvillan, aztán kakukk, van hogy annyi sem. (Ebből arra gondoltam, hogy vmilyen túlmelegedés lehet, de néhány eset ezt mégsem igazolja). Ha van vkinek hasonló tapasztalata, netán a megoldást is tudja, hálás lennék ha megosztaná, mert egyszerő dolog, de megesz a méreg. Köszönöm előre is! üdv: escse

Inkább belül lesz a kontakt hiba... magában a műszerfalban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11765 Dátum: 2012.08.07 kedd, 22:25:44 »

Sziasztok.
 a kormány alatti baloldali kapcsoló kiemelésével és a csatlakozó bizergálásával. Működik, ismét kb 3 percre. Majd egy éjszakai dührohamban befújtam az egész csatlakozót WD-40-el. Ugyanúgy nem megy, csak minden tiszta olaj lett.
Magával a lámpa kapcsolóval próbálkoztál?
Állítható a fényereje a műszerfal világításodnak? Azt a potit próbáld meg tekergetni, hogy arra mit csinál.
A WD40-et meg felejtsd el, mert van, akinek füstölt már le a gyújtáskapcsolója, mert azzal fújta be. Az a sz a r kb semmire sem igazán jó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11766 Dátum: 2012.08.08 szerda, 07:48:31 »

Sziasztok!

Izzót szeretnék cserélni a kilépő fényes öldalsó tökrökben. Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet ezekhez hozzáférni? Azt hittem egyszerű lesz, de azután szembesültem vele, hogy alul be vannak ragasztva a kis világító ablakok.  falbav

Minden segítséget nagyon köszönök nektek.  worship

Az autó felőli belső, keskenyebbik oldalon egy vékony pengével benyúlva ki tudod pattintani a rugót, ami tartja. A "hivatalos" mód a tükörlap kipattintása, utána már látni fogod a rögzítését. Lefelé kiveszed, és simán megy a csere.

Ilyet tegyél bele:

http://dx.com/p/f106-1-25w-125-lumen-6x5050-smd-led-car-white-light-bulb-dc-12v-45481?item=1

Ugyanez kell a napellenző fölötti piperelámpkba is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #11767 Dátum: 2012.08.08 szerda, 08:29:22 »

Az autó felőli belső, keskenyebbik oldalon egy vékony pengével benyúlva ki tudod pattintani a rugót, ami tartja. A "hivatalos" mód a tükörlap kipattintása, utána már látni fogod a rögzítését. Lefelé kiveszed, és simán megy a csere.

Ilyet tegyél bele:

http://dx.com/p/f106-1-25w-125-lumen-6x5050-smd-led-car-white-light-bulb-dc-12v-45481?item=1

Ugyanez kell a napellenző fölötti piperelámpkba is.

AndyA

Köszi a segítséget!
Én a másik oldalról próbálkoztam, de így sem jutottam sokra. Levettem a tükör kölső borítását (azt a műanyagot, ami színre van fújva), de semmivel nem kerültem közelebb a cseréhez.  rinya

Hogyan tudom úgy kipattintani a tükörlapot, hogy ne törjön el?  help

Köszi!
Naplózva
Lecsó
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


E-mail
« Új hozzászólás #11768 Dátum: 2012.08.08 szerda, 08:55:11 »

Sziasztok!
Pár napja megszűnt világítani a jobb első tompított xenon-om. A szerelő kicserélte az izzót, de nem segített. Szerinte a trafó lesz a ludas, amire 150e forintot mondott...  wow1
Na ettől leültem, majd miután fel bírtam állni, utána néztem, és 150e-ért komlplett lámpatestet adnak párban. Most itt tényleg ilyen árak szaladgálnak, vagy van valami alternatív megoldás arra hogy a két első lámpatestem ne a kocsi értékének az ötödét tegye ki? Vagy cseréljem ki halogénra?
Kérlek segítsetek, mert még a hátsó híd szilenteket is cserélni kell, és a kis családom éhen hal egy hónap alatt, ha most ezt egyben mind ki kell perkálnom...  szomoru1

Hálásan köszönöm előre is!
Naplózva

2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11769 Dátum: 2012.08.08 szerda, 09:26:16 »

Köszi a segítséget!
Én a másik oldalról próbálkoztam, de így sem jutottam sokra. Levettem a tükör kölső borítását (azt a műanyagot, ami színre van fújva), de semmivel nem kerültem közelebb a cseréhez.  rinya

Hogyan tudom úgy kipattintani a tükörlapot, hogy ne törjön el?  help

Köszi!

Külső oldalon körmös a lámpa rögzítése, az elég nagy baj, ha onnan sikerül kiszabadítani... Smiley

A tükörlapot kézzel elforgatod, hogy a felső-külső sarka felől mögé tudj nyúlni, szerintem onnan a legkönnyebb. Szigoróan csak kézzel, szerszám nélkül!!!

Azután óvatosan húzni kezded, míg ki nem pattan az a sarok, utána meg körbe a többi rögzítést is kipattintod, és kész. Vissza meg simán benyomod a helyére. Elsőre nehéz csak, a másodiktól sima ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11770 Dátum: 2012.08.08 szerda, 09:54:05 »

Sziasztok!
Pár napja megszűnt világítani a jobb első tompított xenon-om. A szerelő kicserélte az izzót, de nem segített. Szerinte a trafó lesz a ludas, amire 150e forintot mondott...  wow1
Na ettől leültem, majd miután fel bírtam állni, utána néztem, és 150e-ért komlplett lámpatestet adnak párban. Most itt tényleg ilyen árak szaladgálnak, vagy van valami alternatív megoldás arra hogy a két első lámpatestem ne a kocsi értékének az ötödét tegye ki? Vagy cseréljem ki halogénra?
Kérlek segítsetek, mert még a hátsó híd szilenteket is cserélni kell, és a kis családom éhen hal egy hónap alatt, ha most ezt egyben mind ki kell perkálnom...  szomoru1

Hálásan köszönöm előre is!

Próbáld ki, hogy kicseréled a két lámpa trafóját (fém négyszög a lámpatest hátulján). Ha ezek után a villogás is helyet cserél akkor trafó. HZsolt92 talán tud neked segíteni olcsóbb megoldásban.
Naplózva
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #11771 Dátum: 2012.08.08 szerda, 10:52:15 »

Külső oldalon körmös a lámpa rögzítése, az elég nagy baj, ha onnan sikerül kiszabadítani... Smiley

A tükörlapot kézzel elforgatod, hogy a felső-külső sarka felől mögé tudj nyúlni, szerintem onnan a legkönnyebb. Szigoróan csak kézzel, szerszám nélkül!!!

Azután óvatosan húzni kezded, míg ki nem pattan az a sarok, utána meg körbe a többi rögzítést is kipattintod, és kész. Vissza meg simán benyomod a helyére. Elsőre nehéz csak, a másodiktól sima ügy.

AndyA


Nagyon köszi a gyors választ.  worship
Nekiugrok és majd jelentkezem az eredménnyel. Remélem nem az lesz a következő hozzászólásom, hogy tud-e valaki tükörlapot olcsón!  Cheesy
Naplózva
Steve5049
Vendég
« Új hozzászólás #11772 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:11:46 »

Nagyon köszi a gyors választ.  worship
Nekiugrok és majd jelentkezem az eredménnyel. Remélem nem az lesz a következő hozzászólásom, hogy tud-e valaki tükörlapot olcsón!  Cheesy

Nagyon köszönöm a segítséget AndyA!  taps

Már készen is vagyok vele. Olyan egyszerűnek tünt így a leírásod lapján, hogy kiszaladtam a munkahelyemről és a parkolóban gyorsan megcsináltam. Már világít is mindkettő.  nyes

Milyen jó, hogy én meg napokat túráztam rajta, hogyan oldjam meg.  falbav

Na mindegy! Még egyszer köszönöm!
Ha sikerül szereznem olyan smd led-es fényeket, mint amit belinkeltél, már rutinból fog menni a csere.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11773 Dátum: 2012.08.08 szerda, 13:13:48 »

Nagyon köszi a gyors választ.  worship
Nekiugrok és majd jelentkezem az eredménnyel. Remélem nem az lesz a következő hozzászólásom, hogy tud-e valaki tükörlapot olcsón!  Cheesy

Ha fűtött a tükörlapod, a csatlakozót óvatosan húzd le, mert könnyű letörni. Vissza lehet forrasztani (a drótot, véglegesre), de akkor is macera.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
escse
Vendég
« Új hozzászólás #11774 Dátum: 2012.08.08 szerda, 15:17:03 »

Magával a lámpa kapcsolóval próbálkoztál?
Állítható a fényereje a műszerfal világításodnak? Azt a potit próbáld meg tekergetni, hogy arra mit csinál.
A WD40-et meg felejtsd el, mert van, akinek füstölt már le a gyújtáskapcsolója, mert azzal fújta be. Az a sz a r kb semmire sem igazán jó.

Igen. Alatta van egy kis rekesz, onnan fel lehet nyúlni és egész könnyen kijön az egész blokk a helyéről. A potival nem jobb a helyzet, amíg világít a műszarfal addig a poti is működik, amikor elalszik, a poti sem csinál semmit  falbav
Naplózva
escse
Vendég
« Új hozzászólás #11775 Dátum: 2012.08.08 szerda, 15:22:14 »

Inkább belül lesz a kontakt hiba... magában a műszerfalban.

Ez elég rosszul hangzik. Ki lehet vhogy szakaszolni vagy ilyesmi? Más szóval hogy lehet közelebb jutni a hiba okához?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11776 Dátum: 2012.08.08 szerda, 15:59:06 »

Ez elég rosszul hangzik. Ki lehet vhogy szakaszolni vagy ilyesmi? Más szóval hogy lehet közelebb jutni a hiba okához?

Persze. Azt is emberek rakták össze... vagy veszel egy bontottat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hsk5r
Vendég
« Új hozzászólás #11777 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 21:32:38 »

Sziasztok, 2005 2.5 V6-om van, és észrevettem, hogy a gyújtótrafó melletti, erősen kétpólusúnak tűnő csatlakozóból csak egy vezeték jön ki. Kiszakadásnak ugyan nem látom jelét, de a csati nagyon úgy néz ki, mint amibe két vezeték kellene menjen. Mi ez, jó ez így? Menetirány szerint nézve jobbra van ez a kis csati a gyújtótrafótól.
Naplózva
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #11778 Dátum: 2012.08.11 szombat, 00:39:55 »

Sziaztok

Egy olyan problémám lenne, hogy nem működik megfelelően a napfény tető. A kapcsoló kinyitásra nem reagál de becsukásra igen kinyitja majd be is csukja ha nyomom folyamatossan a nyitás gombot. A kulcsra sem reagál sajna volt valakinek ilyen gondja?
Naplózva
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #11779 Dátum: 2012.08.11 szombat, 07:46:38 »

Sziasztok!

Tegnap reggel kicseréltettem az akkumulátort az autóban mert gyengélkedett,
autóvillamossági szerelőnél. Megmérte a töltést is.
Este be akartam kapcsolni a Xenon (gyári) lámpákat, felkapcsolódott mind a kettő, de pár másodperc után a bal oldali elkezdett villogni majd elaludt kis idő után a jobb is kialudt. Minden bekapcsnál ezt csinálja.
Mi lehet vele? Lehet összefüggés az aksicserével?
Válaszotok előre is köszönöm!

Zsoze  rinya

ui.: Bocsánat, hogy ide is felraktam de sürgős.
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11780 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:50:26 »

Sziasztok!

Tegnap reggel kicseréltettem az akkumulátort az autóban mert gyengélkedett,
autóvillamossági szerelőnél. Megmérte a töltést is.
Este be akartam kapcsolni a Xenon (gyári) lámpákat, felkapcsolódott mind a kettő, de pár másodperc után a bal oldali elkezdett villogni majd elaludt kis idő után a jobb is kialudt. Minden bekapcsnál ezt csinálja.
Mi lehet vele? Lehet összefüggés az aksicserével?
Válaszotok előre is köszönöm!

Zsoze  rinya

ui.: Bocsánat, hogy ide is felraktam de sürgős.
csőcsere kellene.
Ha az sem segít, gyári diaggal ki lehet olvasni, hogy miért kapcsol le. Ha cső problémája van, túl sok sikertelen gyújtási kísérletet fog regisztrálni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11781 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:58:44 »

csőcsere kellene.
Ha az sem segít, gyári diaggal ki lehet olvasni, hogy miért kapcsol le. Ha cső problémája van, túl sok sikertelen gyújtási kísérletet fog regisztrálni.

Egyszerre tönkrement a két cső? Nem furcsa? Pont aksicsere után?
Persze, ha nem lenne meg a rendes feszültség (az aksi le volt merülve, annak ellenére hogy új, és még nem töltötte fel az autó, esetleg testkábel/generátor gondvan), akkor meg be se gyújtana. De írja, hogy megmérte a töltést...
Esetleg valami kábel/test (lámpánál) meglazult? Fura, hogy pont egyszerre...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #11782 Dátum: 2012.08.11 szombat, 13:59:52 »

Egyszerre tönkrement a két cső? Nem furcsa? Pont aksicsere után?
Persze, ha nem lenne meg a rendes feszültség (az aksi le volt merülve, annak ellenére hogy új, és még nem töltötte fel az autó, esetleg testkábel/generátor gondvan), akkor meg be se gyújtana. De írja, hogy megmérte a töltést...
Esetleg valami kábel/test (lámpánál) meglazult? Fura, hogy pont egyszerre...

Nekem is ez a furcsa hogy egyszerre a kettő.  falbav
Méricskéltek az aksinál azt mondta az Úriember a pozitív kábelen 0,3V feszültség esés van a generátor és az aksi között de szívesen behúznak egy új kábelt némi KP-ért. Az meg sem fordult a fejében, hogy megpucolják a sarukat.
A negatív jó volt. Alapjáraton 13.9V volt a töltés. Az új aksi fel volt töltve Forse 60-es nem a legolcsóbb.
Pécsen nem találtam szombaton autó villamosságszerelőt.  Majd hétfőn.
Mennyiért lehet venni csövet bele? Mi a típusa?
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11783 Dátum: 2012.08.11 szombat, 14:23:22 »

Nekem is ez a furcsa hogy egyszerre a kettő.  falbav
Méricskéltek az aksinál azt mondta az Úriember a pozitív kábelen 0,3V feszültség esés van a generátor és az aksi között de szívesen behúznak egy új kábelt némi KP-ért. Az meg sem fordult a fejében, hogy megpucolják a sarukat.
A negatív jó volt. Alapjáraton 13.9V volt a töltés. Az új aksi fel volt töltve Forse 60-es nem a legolcsóbb.
Pécsen nem találtam szombaton autó villamosságszerelőt.  Majd hétfőn.
Mennyiért lehet venni csövet bele? Mi a típusa?
Mielőtt veszel, próbálj bele 1 másikat. Valakinek csak van kölcsönbe.  Szerintem kb 15
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.11 szombat, 20:15:42 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11784 Dátum: 2012.08.11 szombat, 14:39:53 »

Nekem is ez a furcsa hogy egyszerre a kettő.  falbav
Méricskéltek az aksinál azt mondta az Úriember a pozitív kábelen 0,3V feszültség esés van a generátor és az aksi között de szívesen behúznak egy új kábelt némi KP-ért. Az meg sem fordult a fejében, hogy megpucolják a sarukat.
A negatív jó volt. Alapjáraton 13.9V volt a töltés. Az új aksi fel volt töltve Forse 60-es nem a legolcsóbb.
Pécsen nem találtam szombaton autó villamosságszerelőt.  Majd hétfőn.
Mennyiért lehet venni csövet bele? Mi a típusa?
a 13,9 kicsit kevés, 14,4 kellene, alapjáraton, terhelés nélkül. Generátorban kellene nézelődni kicsit (kefe, csúszógyűrű, szabályozó).

tekintve hogy a xenonok akksiról is mennek (<12v fesz), nem valószínű, hogy a töltés miattt vacakolnak.
Ha nem akarsz cserélni, nézesd meg IDS műszerrel, akkor kiderül a kapcsolgatás oka.

Én 4eFtért vettem csövet itt a fórumon, ha jól emlékszem (tungsram d2s 4300k)
http://mondeo.hu/index.php?topic=18.msg488381#msg488381
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11785 Dátum: 2012.08.11 szombat, 15:56:10 »

a 13,9 kicsit kevés, 14,4 kellene, alapjáraton, terhelés nélkül. Generátorban kellene nézelődni kicsit (kefe, csúszógyűrű, szabályozó).

tekintve hogy a xenonok akksiról is mennek (<12v fesz), nem valószínű, hogy a töltés miattt vacakolnak.
Ha nem akarsz cserélni, nézesd meg IDS műszerrel, akkor kiderül a kapcsolgatás oka.

Én 4eFtért vettem csövet itt a fórumon, ha jól emlékszem (tungsram d2s 4300k)
http://mondeo.hu/index.php?topic=18.msg488381#msg488381
A benzinesnél is 14.4 nek kell lennie? Jó olcsón vettél csövet wow1
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11786 Dátum: 2012.08.11 szombat, 18:20:11 »

a 13,9 kicsit kevés, 14,4 kellene, alapjáraton, terhelés nélkül. Generátorban kellene nézelődni kicsit (kefe, csúszógyűrű, szabályozó).

A benzinesnél annyi a töltőfesz. Ez így jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #11787 Dátum: 2012.08.11 szombat, 21:56:37 »

Egyszerre tönkrement a két cső? Nem furcsa? Pont aksicsere után?
Persze, ha nem lenne meg a rendes feszültség (az aksi le volt merülve, annak ellenére hogy új, és még nem töltötte fel az autó, esetleg testkábel/generátor gondvan), akkor meg be se gyújtana. De írja, hogy megmérte a töltést...
Esetleg valami kábel/test (lámpánál) meglazult? Fura, hogy pont egyszerre...

Miért ne? Az akksit piszkálták, a központi földelés meg pont ott van alatta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #11788 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:32:29 »

Miért ne? Az akksit piszkálták, a központi földelés meg pont ott van alatta.

AndyA
Sajna bebizonyítani nem tudom, hogy Ők cseszték el.
Hétfőn reggel visszamegyek megpróbálom, gyanítom 2 izzót kell vennem csak az a gond, hogy kedden mentem volna a Balatonra a családdal. Lámpa nélkül meg a rend őrei reklamálnak.
Pécsen egyenlőre nem találtam pici pénzért csak 15e-től felfelé/db.
Írtam privátot a fórumon áruló srácnak de még nem válaszolt.
Ezt ismeri valaki?
http://www.dt-xenon.com/hu/xenon-izzok/d2s/details/162/26/supervision-femagyas-d2s-xenon-izzo-par-2db
Árban szimpatikus csak ne hogy elégjen.
Köszönöm a sok segítő hozzászólást!
Zsoze
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #11789 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 09:27:19 »

Egyre olcsóbban találok xenon D2S izzót
http://aprod.hu/hirdetes/legolcsobban-d2s-d1s-xenon-izzo-IDh7kY.html
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11790 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 12:01:54 »

Sajna bebizonyítani nem tudom, hogy Ők cseszték el.
Hétfőn reggel visszamegyek megpróbálom, gyanítom 2 izzót kell vennem csak az a gond, hogy kedden mentem volna a Balatonra a családdal. Lámpa nélkül meg a rend őrei reklamálnak.

Ha a cső a rossz, nehéz lenne bebizonyítani, hogy a szerelő rontotta el. Az aksicserénél nem kell lebontani fél autót...
Lehet, hogy már amúgy is a végét járták a csövek, és valami olyan történt a alacsony/magas feszültség miatt, ami előrehozta a végüket.
A csöveket állítólag amúgy is ki kéne cserélni x év után. Az enyémek még gyáriak... egyszecsak tönkre fognak menni, én meg szépen veszek 2 újat.
Néha a dolgok furcsán jönnek össze. Kap az ember egy defektet, vagy pl egy kavicsot a szélvédőre.  Én kaptam valamelyik nap.
Jó, ezt nem hozzuk kapcsolatba azzal, hogy Natasának csak bronz jött össze, de olyan lehet, hogy bedöglik a generátorod. Ha előző héten voltál olajcserén,
felmerül, hogy ott szúrtak el valamit. Pedig ez esetben semmi köze hozzá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11791 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 18:49:02 »

Ha a cső a rossz, nehéz lenne bebizonyítani, hogy a szerelő rontotta el. Az aksicserénél nem kell lebontani fél autót...
Lehet, hogy már amúgy is a végét járták a csövek, és valami olyan történt a alacsony/magas feszültség miatt, ami előrehozta a végüket.
A csöveket állítólag amúgy is ki kéne cserélni x év után. Az enyémek még gyáriak... egyszecsak tönkre fognak menni, én meg szépen veszek 2 újat.
Néha a dolgok furcsán jönnek össze. Kap az ember egy defektet, vagy pl egy kavicsot a szélvédőre.  Én kaptam valamelyik nap.
Jó, ezt nem hozzuk kapcsolatba azzal, hogy Natasának csak bronz jött össze, de olyan lehet, hogy bedöglik a generátorod. Ha előző héten voltál olajcserén,
felmerül, hogy ott szúrtak el valamit. Pedig ez esetben semmi köze hozzá.

De a Danutának meg arany!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hsk5r
Vendég
« Új hozzászólás #11792 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 20:54:39 »

Sziasztok, 2005 2.5 V6-om van, és észrevettem, hogy a gyújtótrafó melletti, erősen kétpólusúnak tűnő csatlakozóból csak egy vezeték jön ki. Kiszakadásnak ugyan nem látom jelét, de a csati nagyon úgy néz ki, mint amibe két vezeték kellene menjen. Mi ez, jó ez így? Menetirány szerint nézve jobbra van ez a kis csati a gyújtótrafótól.
Úgy tűnik ez nehezebb kérdés volt mint gondoltam. De már megtaláltam, a gyújtótrafó zavarszűrő kondija, és normális, hogy csak egy vezeték jön ki belőle.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11793 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 22:19:01 »

Egy ismerősöm off.benzines tipusnál cserélt üza.szűrőt,és az is hangosan dolgozott.Majd,kicserélte egy másik szűrőre,és elhalkult a szivattyú.

Kösz a tippet, lehet, hogy igaz is lesz, mert ma kivettem a szűrőm, kicsit megkocogtattam egy földre terített rongyon (igazodjon a rugós szelep benne) majd visszaszerelve csend is lett, de csak ~ 10 percre, mert egy rövid út után visszajött a bent hallható zúgó-búgó hang  falbav
Naplózva
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #11794 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 08:24:41 »

Sziaztok

Egy olyan problémám lenne, hogy nem működik megfelelően a napfény tető. A kapcsoló kinyitásra nem reagál de becsukásra igen kinyitja majd be is csukja ha nyomom folyamatossan a nyitás gombot. A kulcsra sem reagál sajna volt valakinek ilyen gondja?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #11795 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 20:56:03 »

5 ajtós MK3-on a hátsó ablaktörlő spriccelője felfelé hord alig landol víz a hátsó szélvédőn. A hátsó is állítható mint az első ? Valami műanyag foglalatban látok egy kis lyukat, állítható az valahogy ?

kösz, FD.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #11796 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:02:05 »

5 ajtós MK3-on a hátsó ablaktörlő spriccelője felfelé hord alig landol víz a hátsó szélvédőn. A hátsó is állítható mint az első ? Valami műanyag foglalatban látok egy kis lyukat, állítható az valahogy ?

kösz, FD.

Állítható, tűvel mint az első. Csak sokkal erősebben kell feszíteni, és becsapós, mert nem is igazán érezni hogy mozog. Egyszerűbb ha valaki beül és próbálgatja, miközben te állítod. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11797 Dátum: 2012.08.14 kedd, 12:07:44 »

mitől lehet, hogy a bal első ajtóban nem megy a központi zár? Ezt tuti zárhalál vagy nézzek vezetékelést is?
Távirányítóról kinyitva a kocsit a bal1 kivételével minden ajtó nyílik, bal1-ben még a retesz sem old.
Kulccsal lehet nyitni.
Ha kinyitottam, bezárni is csak kulccsal tudom, mert visszanyitja a többit.
Viszont ha bezárom kulccsal a bal1-et, akkor már zárja rendesen a többit, szimplára és reteszre is.

Ez akkor zármotor gond?  help
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #11798 Dátum: 2012.08.14 kedd, 12:12:16 »

mitől lehet, hogy a bal első ajtóban nem megy a központi zár? Ezt tuti zárhalál vagy nézzek vezetékelést is?
Távirányítóról kinyitva a kocsit a bal1 kivételével minden ajtó nyílik, bal1-ben még a retesz sem old.
Kulccsal lehet nyitni.
Ha kinyitottam, bezárni is csak kulccsal tudom, mert visszanyitja a többit.
Viszont ha bezárom kulccsal a bal1-et, akkor már zárja rendesen a többit, szimplára és reteszre is.

Ez akkor zármotor gond?  help
Valószínű vagy meghalt a motor vagy belül a motor csúszó érintkezője nem érintkezik
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11799 Dátum: 2012.08.14 kedd, 13:13:43 »

mitől lehet, hogy a bal első ajtóban nem megy a központi zár? Ezt tuti zárhalál vagy nézzek vezetékelést is?
Távirányítóról kinyitva a kocsit a bal1 kivételével minden ajtó nyílik, bal1-ben még a retesz sem old.
Kulccsal lehet nyitni.
Ha kinyitottam, bezárni is csak kulccsal tudom, mert visszanyitja a többit.
Viszont ha bezárom kulccsal a bal1-et, akkor már zárja rendesen a többit, szimplára és reteszre is.

Ez akkor zármotor gond?  help
Annyit még mielőtt cseréled egy próbát megér a bal első ajtó vastag kábelét letekered és befújod WD-40-el vagy féktisztítóval hátha érintkezés vagy kosz ment oda és jó lesz.Nekem egyszer bejött és azóta is jó.Ha leveszed és visszarakod programozni kell az üveg automata felhúzását.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.