Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 13:18:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
350
351
352
353
354
355
356
[
357
]
358
359
360
361
362
363
364
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10337837 alkalommal)
Alfa
és 19 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17800 Dátum:
2013.08.28 szerda, 12:44:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.28 szerda, 12:43:31
Egyetlen csati van a mosószivattyú mellett, de az elvileg gyárilag benne kéne legyen az autóban. Legfeljebb nem passzos, mert kétféle volt.
Vagy éppen ilyen csatid nincs, és az kellene, hogy honnan jön?
AndyA
a gyári kapcsolási diagramm kéne, ahol látnám, hogy a relé melyik lábára mi megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17801 Dátum:
2013.08.28 szerda, 12:48:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.28 szerda, 12:44:38
a gyári kapcsolási diagramm kéne, ahol látnám, hogy a relé melyik lábára mi megy
Mindjárt. Csak egy örökkévalóság, mire beindul ez eTIS...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17802 Dátum:
2013.08.28 szerda, 12:52:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.28 szerda, 12:44:38
a gyári kapcsolási diagramm kéne, ahol látnám, hogy a relé melyik lábára mi megy
1-mosó kapcsolótól, testet kapcsol
2-test
3-szivattyú motorra megy, kapcsolt +12V
4-világítás kapcsolótól (talán F95 7.5A)
5- biztosíték 20A, ezt kapcsolja a szivattyú motorra (talán F22)
A tévedés jogát fenntartom. Nem TIS-ből van..... Elindulni a hibakeresésben jó lesz, remélem.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 12:58:21 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17803 Dátum:
2013.08.28 szerda, 13:11:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.28 szerda, 12:48:22
Mindjárt. Csak egy örökkévalóság, mire beindul ez eTIS...
AndyA
várok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17804 Dátum:
2013.08.28 szerda, 13:12:29 »
Idézetet írta: probi - 2013.08.28 szerda, 12:07:03
Sziasztok!
Nagyon új vagyok még itt, csak tegnap regisztráltam. Köszi az adminnak a jóváhagyást, és üdv mindenkinek! Egy 2003-as 1.8-as Mondeo-t használok, és van néhány érdekes problémája, amelyre ti biztosan tudjátok a választ.
Például véletlenszerűen elkezd villogni a digit. klíma kijelzője. Eddig a következőket próbáltam meg:
- leteszteltem a klímát az itteni leírás alapján. Eredménye: semmit nem jelez ki, csak zümmög egy kicsit.
- elvittem klímáshoz. Ő megnézte valamilyen szoftverrel, semmilyen hibát nem talált (pedig akkor is éppen villogott). Lefejtette a gázt, és mivel kevesebb volt, visszatöltötte az előírt 820 grammot. Pár napig minden rendben, utána újra elkezdett villogni.
- kerestem itt a fórumokban is, de nem találtam megoldást.
A klíma ettől függetlenül működik! Hűt-fűt, ahogy kell, bár két nappal ezelőtt este, amikor már csak szellőztetés miatt akartam bekapcsolni, hirtelen elkezdett teljes erővel fűteni 22 fokra állítva, miközben kint 20 volt... Levettem a hőmérsékletet, elkezdett hideget fújni, majd visszatettem, és akkor is rendben működött. Most is működik, de gyakorlatilag mindig villog.
Kinek van valami ötlete? Előre is köszi!
"hirtelen elkezdett teljes erővel fűteni 22 fokra állítva, miközben kint 20 volt"
Ha automatára kapcsolod, akkor ezt csinálja, amíg el nem éri a kívánt hőfokot a belső hőmérséklet.
Ha azt mondod, hogy a feltöltés után jó volt, akkor ott tömítettségi gond lehet (szerintem). Meg lett festve a gáz visszatöltéskor? Ha igen, akkor UV lámpával meg tudják nézni, hogy szivárog-e valahol. Amúgy a tied Fl-es vagy még előtti? (kerek a ködlámpa vagy trapéz)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 13:21:56 írta Lacika71
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17805 Dátum:
2013.08.28 szerda, 13:13:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.28 szerda, 12:52:14
1-mosó kapcsolótól, testet kapcsol
2-test
3-szivattyú motorra megy, kapcsolt +12V
4-világítás kapcsolótól (talán F95 7.5A)
5- biztosíték 20A, ezt kapcsolja a szivattyú motorra (talán F22)
A tévedés jogát fenntartom. Nem TIS-ből van..... Elindulni a hibakeresésben jó lesz, remélem.
nekem is ilyen rémlik, de a mosókapcsolótól tuti test jön??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17806 Dátum:
2013.08.28 szerda, 13:18:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.28 szerda, 13:13:10
nekem is ilyen rémlik, de a mosókapcsolótól tuti test jön??
Elküldtem a rajzokat E-mailben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17807 Dátum:
2013.08.28 szerda, 13:29:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.28 szerda, 13:18:06
Elküldtem a rajzokat E-mailben.
AndyA
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
probi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17808 Dátum:
2013.08.28 szerda, 14:18:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.28 szerda, 13:12:29
"hirtelen elkezdett teljes erővel fűteni 22 fokra állítva, miközben kint 20 volt"
Ha automatára kapcsolod, akkor ezt csinálja, amíg el nem éri a kívánt hőfokot a belső hőmérséklet.
Ha azt mondod, hogy a feltöltés után jó volt, akkor ott tömítettségi gond lehet (szerintem). Meg lett festve a gáz visszatöltéskor? Ha igen, akkor UV lámpával meg tudják nézni, hogy szivárog-e valahol. Amúgy a tied Fl-es vagy még előtti? (kerek a ködlámpa vagy trapéz)
Szia!
Köszi a segítséget! A teljes fűtést eddig nem tapasztaltam, pedig már két éve használom ezt az autót. A tömítettségre én nem gondoltam (a klímás remélem igen, és megfestette, de ezt nem tudom), viszont az biztos, hogy amikor lefejtette a klímát, akkor 55 dkg gáz volt benne, és akkor is, most is megy gond nélkül, akár jéghideget is fúj, ha kell.
A kocsi amúgy facelift előtti.
Naplózva
MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17809 Dátum:
2013.08.28 szerda, 14:21:20 »
Idézetet írta: probi - 2013.08.28 szerda, 14:18:59
Szia!
Köszi a segítséget! A teljes fűtést eddig nem tapasztaltam, pedig már két éve használom ezt az autót. A tömítettségre én nem gondoltam (a klímás remélem igen, és megfestette, de ezt nem tudom), viszont az biztos, hogy amikor lefejtette a klímát, akkor 55 dkg gáz volt benne, és akkor is, most is megy gond nélkül, akár jéghideget is fúj, ha kell.
A kocsi amúgy facelift előtti.
Azán az is lehet, hogy a vezérlő mondta be az unalmast. Ha tudsz szerezni egyet kölcsönbe, cseréld ki és, ha azzal is csinálja, akkor legalább ezt a hibalehetőséget kizártad.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17810 Dátum:
2013.08.28 szerda, 20:04:17 »
Hello,jo estet mindenkinek.
Nemreg jartam otthon es kicsereltem a szelvedot futhetore,idom nem volt bekotni.
Erdekelne hogy komplikalt bekotni vagy csak + es - egy kapcsoloval?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17811 Dátum:
2013.08.28 szerda, 20:31:04 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.08.28 szerda, 20:04:17
Hello,jo estet mindenkinek.
Nemreg jartam otthon es kicsereltem a szelvedot futhetore,idom nem volt bekotni.
Erdekelne hogy komplikalt bekotni vagy csak + es - egy kapcsoloval?
Drótozás nem biztos, hogy készen van az autódban. Amúgy nemigen bonyolult. Ha nincs, tudok küldeni eTIS kapcsolási rajzot, mit hová kell köteni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17812 Dátum:
2013.08.28 szerda, 20:55:52 »
Elore is koszonom!!!!
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17813 Dátum:
2013.08.28 szerda, 21:14:13 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.08.28 szerda, 20:04:17
Hello,jo estet mindenkinek.
Nemreg jartam otthon es kicsereltem a szelvedot futhetore,idom nem volt bekotni.
Erdekelne hogy komplikalt bekotni vagy csak + es - egy kapcsoloval?
Elvileg a facelift utániak már alapból be vannak vezetékelve.A pollenszűrőtartó saránál megtalálod a jobb oldali csatlakozót ami a szélvédőn lévő ellendarabja a bal oldalon szintén van egy.Kell egy másik szélvédőfűtés/hátsóablakfűtés kapcsoló és egy relé a motortéri biztitáblába.Működni csak programozás után fog (szervíz) vagy GEM csere olyanra ami tudja a szélvédőfűtést(ez csak tipp).Érdemes beszerezni fűthető fúvókákat is.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Rizo
Vendég
Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17814 Dátum:
2013.08.28 szerda, 21:44:51 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17815 Dátum:
2013.08.28 szerda, 21:48:18 »
Idézetet írta: Rizo - 2013.08.28 szerda, 21:44:51
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!
Megy az autó, indul most?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17816 Dátum:
2013.08.28 szerda, 21:56:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.27 kedd, 11:41:29
Simán lehet... Kínai vacak mind.
AndyA
Nekem is ezt csinálja jobb oldali ,oda verek neki 1 picit oszt müködik
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 935
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17817 Dátum:
2013.08.28 szerda, 21:58:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.28 szerda, 21:48:18
Megy az autó, indul most?
Hát épp írja, hogy még a kommunikáció sem műxik amivel hibakódot lehetne olvasni. Nincs véletlenül benne balesetnél ütésre koccanásra működő kapcsoló? Lehet valaki neki koccolt állás közben. Gyanúsan nem kap villanyt a gép agya!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17818 Dátum:
2013.08.28 szerda, 22:11:00 »
Idézetet írta: Rizo - 2013.08.28 szerda, 21:44:51
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!
Főrelé gondja lehet. Olyankor se kép, se hang. Esetleg még a középkonzol órában a LED nem villog?
Kérj kölcsön egy főrelét valakitől próbára. Volt mar olyan itt a fórumon, hogy ennyire össze-vissza hibát okozott.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17819 Dátum:
2013.08.28 szerda, 22:14:21 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.08.28 szerda, 21:58:33
Hát épp írja, hogy még a kommunikáció sem műxik amivel hibakódot lehetne olvasni. Nincs véletlenül benne balesetnél ütésre koccanásra működő kapcsoló? Lehet valaki neki koccolt állás közben. Gyanúsan nem kap villanyt a gép agya!
A benzinesben van. Ci-ben hogyan is lenne, mikor AC pumpa sincs benne.
Koccanásra nem oldanak ki amúgy sem.
Vagy nem kap tápellátást az ECU vagy a GEM vagy vezeték hiba...
Elég vicces, hogy egy Ford szerviz 1 (!) hét alatt semmire nem jutott!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17820 Dátum:
2013.08.28 szerda, 22:14:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.08.28 szerda, 22:11:00
Főrelé gondja lehet. Olyankor se kép, se hang. Esetleg még a középkonzol órában a LED nem villog?
Kérj kölcsön egy főrelét valakitől próbára. Volt mar olyan itt a fórumon, hogy ennyire össze-vissza hibát okozott.
Nagy a valószínűsége.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17821 Dátum:
2013.08.28 szerda, 22:47:00 »
Idézetet írta: Rizo - 2013.08.28 szerda, 21:44:51
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!
"bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet"
WTF??
Amúgy ha nem indul, az főtengely jeladó az esetek elég jelentős részében.
Meg vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá. Melyik volt ez kiváló szerviz?!?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17822 Dátum:
2013.08.28 szerda, 23:21:59 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.28 szerda, 22:14:21
A benzinesben van. Ci-ben hogyan is lenne, mikor AC pumpa sincs benne.
Koccanásra nem oldanak ki amúgy sem.
Vagy nem kap tápellátást az ECU vagy a GEM vagy vezeték hiba...
Elég vicces, hogy egy Ford szerviz 1 (!) hét alatt semmire nem jutott!
Ezekszerint a Ford szervízbe még nem is próbálták meg a motor vezérlő relét kicserélni vagy a biztosíték táblában átcserélni aegy másikra a 4 egyformából a próba idekéig.Ahogy mondod érdekes.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17823 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 00:09:24 »
Ford szervizbe mikor mondták hogy szét ne szedjem a turbó elektronikát, mert szétrepkednek belőle a kis rugók és nem tudom majd összerakni.....
Na ott majdnem megindult a meleg hugy a lábam szárán annyira röhögtem....
kb izzóért megyek be azóta max...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17824 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 06:27:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.29 csütörtök, 00:09:24
Ford szervizbe mikor mondták hogy szét ne szedjem a turbó elektronikát, mert szétrepkednek belőle a kis rugók és nem tudom majd összerakni.....
Na ott majdnem megindult a meleg hugy a lábam szárán annyira röhögtem....
kb izzóért megyek be azóta max...
a tddiben turbóelektonyika?
"Margit! Nóóóómális?"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17825 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 11:15:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.28 szerda, 22:47:00
"bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet"
WTF??
Amúgy ha nem indul, az főtengely jeladó az esetek elég jelentős részében.
Meg vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá. Melyik volt ez kiváló szerviz?!?!
AndyA
Inkább Ford kereskedés, de kell nyitniuk mellette egy szerviz garázst (biztos előírás), a Sanyi meg a Béla meg cserélgetik az olajat a garanciás autókon.
Ha valami elromlik az autón?.... Hát vigye el egy szerelőhöz. Hurrá!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Rizo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17826 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:05:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.08.28 szerda, 22:11:00
Főrelé gondja lehet. Olyankor se kép, se hang. Esetleg még a középkonzol órában a LED nem villog?
Kérj kölcsön egy főrelét valakitől próbára. Volt mar olyan itt a fórumon, hogy ennyire össze-vissza hibát okozott.
Szia!
A közép konzol órában igen villog a LED és indításkor sem akar elaludni! Ok, megpróbálok kérni.
Köszönöm a válszt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17827 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:51:14 »
Idézetet írta: Rizo - 2013.08.29 csütörtök, 12:05:11
Szia!
A közép konzol órában igen villog a LED és indításkor sem akar elaludni! Ok, megpróbálok kérni.
Köszönöm a válszt.
A főrelé melletti relé, ami a benzinesekben az klímát lekapcsolja padlózásnál az ugyanolyan relé mint a PCM-é. Lehet a dízelek klímatiltása is így működik, szóval nézd meg, hogy van-e, és ha igen, arra cseréld ki.
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
<- itt a K32 az említett klímás relé, és a mellette lévő K163 a PCM-é.
De ha jól tudom a K4 és a K33 is ugyanolyan.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17828 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:55:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.29 csütörtök, 12:51:14
A főrelé melletti relé, ami a benzinesekben az klímát lekapcsolja padlózásnál az ugyanolyan relé mint a PCM-é. Lehet a dízelek klímatiltása is így működik, szóval nézd meg, hogy van-e, és ha igen, arra cseréld ki.
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
<- itt a K32 az említett klímás relé, és a mellette lévő K163 a PCM-é.
De ha jól tudom a K4 és a K33 is ugyanolyan.
Ugyanolyan relé.
Mindegyik Mondeo mk3 így és talán ugyanott, ugyanazzal a relével kapcsolja le a klímát. Simán lehet cserélgetni.
Én amúgy egy pár kábelre szerelt biztosítékkal simán összezárom a relé által kapcsolt pontokat. Meg ellenőrzöm a relé vezérlés tápellátását is és a kapcsoló vezetékét is.
Mert ha jó is a relé nem biztos, hogy behúz....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Truthful
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17829 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 13:27:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.28 szerda, 22:47:00
"bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet"
WTF??
Amúgy ha nem indul, az főtengely jeladó az esetek elég jelentős részében.
Meg vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá. Melyik volt ez kiváló szerviz?!?!
AndyA
Főtengely jeladó hiba miatt nem jellemző, hogy megszűnik a kommunikáció, meg a delej sem szokott eltűnni miatta. De érdekes, hogy még a jó nevű autó villamosságis sem talált semmi hibát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17830 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 13:44:02 »
Idézetet írta: Truthful - 2013.08.29 csütörtök, 13:27:44
Főtengely jeladó hiba miatt nem jellemző, hogy megszűnik a kommunikáció, meg a delej sem szokott eltűnni miatta. De érdekes, hogy még a jó nevű autó villamosságis sem talált semmi hibát.
Szerintem ehhez jó nevűnek sem kell lenni. Alap dolgok, hogy a tápfesz-eket ellenőrzi egy villamossági. Aki nem az elég felületes villamossági, ha nevezhető annak.....
Pontosan, a ckp jel hiánya nem tüntet semmi.
Itt táp vagy test hiba lesz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17831 Dátum:
2013.08.30 péntek, 13:00:45 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.06.09 vasárnap, 11:26:05
A szopórollerre feltesz még a kocsi. A mostani esős időben egyik reggel nem indult, akksi lemerült, 11V benne a szufla a board-teszt szerint. A szerelő szerint kiment az akksi a korábbi sok szívástól, adott egyet 1 hétre.
Nekem ez kicsit kevésnek tűnik, hol ázhat be úgy, hogy leszívja az akksit? Emlékeim szerint a korábbi lemerülések előtt is volt vagy autómosás vagy nagyobb eső. Érdekes télen semmi probléma nem volt vele.
Nekem gyanús a központi zár, néha öröm nézni önállö életét. Tegnap végrehajtottam rajta az itt ajánlott wd40es befújást az alsó zártartó csavar kitekerésével. Ma reggel ellenőríztem a központi zárat, elkezdett működni a csomagtér ajtó kézi nyitása, nem szarakodik a hátsó ajtók zárása sem... Ez okozhatja a vesszőfutásomat, lemeríthei az akksit a központi? Olvastam hogy a bal első központit fészlift utánira ajánlott kicserélnem.
Korábban volt a fenti akksi lemerülős gondom, mint kiderült a feszstab volt rossz a csak mechanikusan felújított generátornál. 3 hete nincs gondom, elég ha csak az indításra rágondolok már megy is...
A szokásos szerelőm elnézést kért és feladta, az akksis által ajánlott autóvillamossági szerelő autó leadás után hívott 3 órával, hogy a generátor nem csak termeli hanbem fogyasztja is az áramot...
Naplózva
kardosch
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17832 Dátum:
2013.08.30 péntek, 14:00:31 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.08.27 kedd, 17:47:40
milyen telefonnal próbáltad?
üdv
Egy samsung s2 de van egy nokia e 51 és azzal sem kapcsolodott.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17833 Dátum:
2013.08.30 péntek, 22:49:11 »
Idézetet írta: kardosch - 2013.08.30 péntek, 14:00:31
üdv
Egy samsung s2 de van egy nokia e 51 és azzal sem kapcsolodott.
pedig az e51 elég régi is, és elég nokia is, azzal mennie kellett volna
vegyél egy ilyent:
http://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId=2001&storeId=2001&langId=-11&productId=259539
olcsó, és működik mindennel.
Naplózva
kardosch
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17834 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 10:25:18 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.08.30 péntek, 22:49:11
pedig az e51 elég régi is, és elég nokia is, azzal mennie kellett volna
vegyél egy ilyent:
http://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId=2001&storeId=2001&langId=-11&productId=259539
olcsó, és működik mindennel.
köszi a tippet és még az ára is nagyon kedvező.
Naplózva
Zocse
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17835 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 16:20:30 »
Sziasztok!
Problémám az, hogy kb 1 hét után lemerül az aksim. Amikor meg lett mérve a töltés illetve az esetleges áramlopás akkor semmi eltérést nem mértünk. Egyetlen jelenség, hogy az aksi pozitív saruja és annak fém része forró. Régebben volt már ilyen problémám, de akkor ki lett mérve, hogy a belső világítás időzítő reléje maradt meghúzva és az szívta le (állítólag). Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?
Előre is kösz
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.02 hétfő, 16:26:31 írta Zocse
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17836 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 16:35:04 »
Idézetet írta: Zocse - 2013.09.02 hétfő, 16:20:30
Sziasztok!
Problémám az, hogy kb 1 hét után lemerül az aksim. Amikor meg lett mérve a töltés illetve az esetleges áramlopás akkor semmi eltérést nem mértünk. Egyetlen jelenség, hogy az aksi pozitív saruja és annak fém része forró. Régebben volt már ilyen problémám, de akkor ki lett mérve, hogy a belső világítás időzítő reléje maradt meghúzva és az szívta le (állítólag). Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?
Előre is kösz
Valami biztos fogyaszt, főleg ha melegszik a saru.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17837 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 16:35:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.02 hétfő, 16:35:04
Valami biztos fogyaszt, főleg ha melegszik a saru.
És ha melegszik, akkor nem is keveset...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17838 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 16:56:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.02 hétfő, 16:35:49
És ha melegszik, akkor nem is keveset...
AndyA
Így van, de mégis bírja 1 hétig. Ez meg furcsa.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zocse
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17839 Dátum:
2013.09.03 kedd, 07:17:09 »
Tegnap feltöltöttem, ma reggelre lemerült... Most már az aksinak is baja lehet?!
Az lehetséges, hogy akkora túltöltést kap az aksi, hogy gyakorlatilag felforr?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17840 Dátum:
2013.09.03 kedd, 07:30:54 »
Idézetet írta: Zocse - 2013.09.03 kedd, 07:17:09
Tegnap feltöltöttem, ma reggelre lemerült... Most már az aksinak is baja lehet?!
Az lehetséges, hogy akkora túltöltést kap az aksi, hogy gyakorlatilag felforr?
Inkább a lemerülés az, ami tudja melegíteni, ha elég aktív. De ha a feszszabályzó rossz, akkor túltöltést is kaphat, pláne Mondeoban, ahol eleve másként működik az akkutöltés, mint az autók nagyrészében.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17841 Dátum:
2013.09.03 kedd, 09:29:19 »
Idézetet írta: Zocse - 2013.09.03 kedd, 07:17:09
Tegnap feltöltöttem, ma reggelre lemerült... Most már az aksinak is baja lehet?!
Az lehetséges, hogy akkora túltöltést kap az aksi, hogy gyakorlatilag felforr?
A cellazárlat jele is a "felforrás" töltéskor. Ha egy nap alatt lemerül (korábban azt írtad egy hétig bírta) , akkor inkább az a baja azon kívül, hogy valami elég rendesen kajálja az áramot belőle.
Naplózva
Zocse
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17842 Dátum:
2013.09.03 kedd, 11:19:17 »
Úgy néz ki több probléma lesz egyszerre. Holnap kiméretem az aksit, aztán jöhet a generátor... Eddig egy hetet bírt, most csak 1 éjszakát, lehet, mert beszart az aksi...
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.03 kedd, 09:29:19
A cellazárlat jele is a "felforrás" töltéskor. Ha egy nap alatt lemerül (korábban azt írtad egy hétig bírta) , akkor inkább az a baja azon kívül, hogy valami elég rendesen kajálja az áramot belőle.
Naplózva
Jericho
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17843 Dátum:
2013.09.03 kedd, 12:34:06 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az esőérzékelőt ki lehet valahogyan iktatni? Nekem a "sima 6 állásos" szakaszos jobban fekszik ami a focusomba van, mert ez össze-vissza töröl néha, főleg ha az eső sem folyamatosan és egyformán esik. Úgyhogynemgyerebe...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17844 Dátum:
2013.09.03 kedd, 12:50:06 »
Idézetet írta: Jericho206 - 2013.09.03 kedd, 12:34:06
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az esőérzékelőt ki lehet valahogyan iktatni? Nekem a "sima 6 állásos" szakaszos jobban fekszik ami a focusomba van, mert ez össze-vissza töröl néha, főleg ha az eső sem folyamatosan és egyformán esik. Úgyhogynemgyerebe...
Kell egy manuális kar és át kell pár vezetéket kötni..... minden megoldható.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zagerg
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17845 Dátum:
2013.09.03 kedd, 19:30:09 »
Hello mindenkinek Ford Mondeo tulajdonosok illetve tagok!
Teljesen ǘj vagyok itt ezért ,nem tudom,h valaki kérdezett e már ilyen hibajelenségröl ,de hátha tudna valaki segiteni,Autóm Mondeo kombi 2002 2.0 tddi 115 LE .Egyolyan problémám van,hogy már gyújtásnál elvileg mutatni kéne a digitkijelzön a km óraállást celsius,stb illetve a mutatóknak is be kellene állni üzemanyag mutató,fordulatszám.Nállam ebben az esetben semmit nem mutat illetve a mutatók is fekszenek,ráinditok Autó teljesen normálisan beindul és rá kb 30 másodpercre jelenik meg a digitkijelzön az összes informácio illetve,állnak be a mutatók is .remélem találkozott már valaki ilyen problémával .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17846 Dátum:
2013.09.03 kedd, 19:31:42 »
Idézetet írta: zagerg - 2013.09.03 kedd, 19:30:09
Hello mindenkinek Ford Mondeo tulajdonosok illetve tagok!
Teljesen ǘj vagyok itt ezért ,nem tudom,h valaki kérdezett e már ilyen hibajelenségröl ,de hátha tudna valaki segiteni,Autóm Mondeo kombi 2002 2.0 tddi 115 LE .Egyolyan problémám van,hogy már gyújtásnál elvileg mutatni kéne a digitkijelzön a km óraállást celsius,stb illetve a mutatóknak is be kellene állni üzemanyag mutató,fordulatszám.Nállam ebben az esetben semmit nem mutat illetve a mutatók is fekszenek,ráinditok Autó teljesen normálisan beindul és rá kb 30 másodpercre jelenik meg a digitkijelzön az összes informácio illetve,állnak be a mutatók is .remélem találkozott már valaki ilyen problémával .
töltés,generátor,akku,testkábel problémád van.nem ártana 1 diag sem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zagerg
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17847 Dátum:
2013.09.03 kedd, 19:40:43 »
Ès ez akkor is fennálhat ha az autó teljesen normálisan pöccre is indul?
Köszönöm szépen mindenképp átnézem ezeket a dolgokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48458
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17848 Dátum:
2013.09.03 kedd, 20:02:56 »
Idézetet írta: zagerg - 2013.09.03 kedd, 19:40:43
Ès ez akkor is fennálhat ha az autó teljesen normálisan pöccre is indul?
Köszönöm szépen mindenképp átnézem ezeket a dolgokat.
ha az akku jó,de a generátor haldoklik vagy testkábel hiba van,akkor lehetséges.
de egy diag sokat elárulna.merre vagy az országban?Hátha tud valaki segíteni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17849 Dátum:
2013.09.03 kedd, 20:33:34 »
Tisztelt Fórumtársak!
Sajna a napokban megadta magát a teljes nappali menetfény rendszerem. Megpróbáltam kideríteni a hiba okát. A következő megállapításra jutottam. A DIMMER kapcsoló modul halálával kezdődött a probléma. Megsznűnt a feszültség stabilizálása és ennek hatására mind a két LED fényforrás elszállt. De előtte kialakulhatott egy belső zárlat, ami pedig átégette a kapcsoló modult. Mire az 5 amperes biztosíték kiolvadt volna akkora az egész rendszer megszűnt vezető lenni. Szerencsémre nem jártam úgy mint Bunyek Fórumtárs, hogy majdnem leégett a gépsárkánya egy elektromos tápegység zárlata miatt. Most teljesen átalakítom a rendszert. A fényforrások ugyanolyan méretűek lesznek de más típus. A beépítés helye sem változik. A vezérlő rendszert átalakítom, a hasonló problémák megelőzése érdekében úgy, hogy közben a kapcsoló modul funkciója nem változik. Az már biztos, hogy a fényforrások és a teljes vezérlő védelmére beépítek a rendszerbe 2 db rövid zár védett IC stabilizátor egységet, ami kizárja az ilyen meghibásodás lehetőségét. A LED fényforrások nem bírják hosszútávon a magasabb üzemi feszültséget. A rendszer halála előtt a kapocsfeszültség korlátozás nélkül a teljes generátor feszültség volt. Ami tudvalevő 14.4-14.5 Volt. Ha a rendszerrel elkészülök, akkor a már meglévő cikkhez a FAQ-ban leírom a tapasztalataimat és a teljes átalakítás menetét.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
350
351
352
353
354
355
356
[
357
]
358
359
360
361
362
363
364
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ