Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2014.07.30 szerda, 06:59:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 356 357 ... 460   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 801992 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17450 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:57:21 »

Németországban is van ám autószerviz.  Cool

Ja. Jó drágáért...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17451 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:58:29 »

Erre kíváncsi lennék én is , mert nekem is ezt szokta csinálni hosszabb távon!

 falbav falbav falbav falbav

Ja és 1x már megjártam Németországot oda vissza gond nélkül.
2. alkalommal is csak vissza felé volt gond.
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 332


« Új hozzászólás #17452 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:59:16 »

Jo de ha még több 100 km re vagyok a hazához akkor jöjjek haza ugy hogy szinte épp hogy van kis ereje ?!

Hátha akad valakinek kölcsön egy hibakódolvasója, amit tud nélkülözni néhány napig/hétig (nem tudom milyen gyakran utazol), és azzal te is meg tudod nézni akár az út szélére húzódva is.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17453 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:03:12 »

Ja és 1x már megjártam Németországot oda vissza gond nélkül.
2. alkalommal is csak vissza felé volt gond.

Ez idővel csak romlani fog. Nem öngyógyuló, sajnos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
GSR
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10329



WWW
« Új hozzászólás #17454 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:05:47 »

Ja. Jó drágáért...

AndyA

A fizetését is €-ban kapja.  Mondjuk ez nem biztos, de nem a magyar átlagot keresi kint, az biztos.
Tejért meg kenyérért is hazajön?  vigyor3

Mondjuk itt  igazából arról van szó, hogy ha elromlik meg kell javítani...... különben nem működik vagy nem megbízható.
Orvoshoz is elmegy ott az ember, ahol van...... mert nem biztos, hogy hazaér....persze ez kicsit durva így, de a lényeget értitek. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.05 hétfő, 21:08:34 írta GSR » Naplózva

2004 Ford Mondeo limuzin Ghia 2.0 145LE  MT
www.faberteam.hu
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17455 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:08:32 »

Hátha akad valakinek kölcsön egy hibakódolvasója, amit tud nélkülözni néhány napig/hétig (nem tudom milyen gyakran utazol), és azzal te is meg tudod nézni akár az út szélére húzódva is.

Vagy ha nem drága és könnyű a kezelése akkor vennék is egyet...
de ha valaki tudna kölcsön adni  worship  
különben 4 hetet vagyok külföldön és 1 hetet otthon, most jöttem ki 1 napja.
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
GSR
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10329



WWW
« Új hozzászólás #17456 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:10:22 »

Vagy ha nem drága és könnyű a kezelése akkor vennék is egyet...
de ha valaki tudna kölcsön adni  worship  
különben 4 hetet vagyok külföldön és 1 hetet otthon, most jöttem ki 1 napja.

Sajnos egy hibakód olvasó nem javítja meg az autót. Legfeljebb lesz pár hibakódod, ami önmagában nem sokat ér......és ugyanúgy vizsgálatot igényel a pontos hibamegállapítás.
Naplózva

2004 Ford Mondeo limuzin Ghia 2.0 145LE  MT
www.faberteam.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17457 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:14:13 »

Sajnos egy hibakód olvasó nem javítja meg az autót. Legfeljebb lesz pár hibakódod, ami önmagában nem sokat ér......és ugyanúgy vizsgálatot igényel a pontos hibamegállapítás.

Kiindulásnek mégis több, mint a semmi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17458 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:15:57 »

A fizetését is €-ban kapja.  Mondjuk ez nem biztos, de nem a magyar átlagot keresi kint, az biztos.
Tejért meg kenyérért is hazajön?  vigyor3

Mondjuk itt  igazából arról van szó, hogy ha elromlik meg kell javítani...... különben nem működik vagy nem megbízható.
Orvoshoz is elmegy ott az ember, ahol van...... mert nem biztos, hogy hazaér....persze ez kicsit durva így, de a lényeget értitek. Cool

A segitségeteket kértem ...
Addig jutottunk hogy akkor kellene hiba kodot olvasni mikor villog a malac farok ...Ennyi ?
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17459 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:23:59 »

A segitségeteket kértem ...
Addig jutottunk hogy akkor kellene hiba kodot olvasni mikor villog a malac farok ...Ennyi ?

Azután megírod ide, és a szakértő urak megszakértik.  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5600



E-mail
« Új hozzászólás #17460 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:25:11 »

A segitségeteket kértem ...
Addig jutottunk hogy akkor kellene hiba kodot olvasni mikor villog a malac farok ...Ennyi ?

Nagyjából. Amúgy lehet kapni Bluetoothos ELM-327-et, ami kommunikál az okostelefonnal pár db ezresért az ebay-en. Ha ez megvan, akkor már csak pl a Torque nevű program kell és alap kódolvsasásra felkészültél. Azzal akár az egész út alatt kapcsolatban tudsz lenni az autóddal, ami, ha újra előjön a hiba, akkor azonnal választ kapsz kódok formájábab. Ha azok a kódok megvannak, akkor ide leírva azokat konkrétabb válaszokat kaphatsz.
Naplózva

2007/5 MKIII 2.0 TDCi 125 ló, EU4, machine silver, 5 ajtó, 6 gang, ESP, ABS, EGR off, félbőr, AUX, tempomat (hála vik-nek), enyém git
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17461 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:30:50 »

Erre kíváncsi lennék én is , mert nekem is ezt szokta csinálni hosszabb távon!

 falbav falbav falbav falbav

Neked mióta csinálja ? esetleg jutottál vele valamire ?
Csináltál vele valamit ami esetleg javitott rajta ? vagy volt olyan ami semmi változást sem hozott ?
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17462 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:44:17 »

A fizetését is €-ban kapja.  Mondjuk ez nem biztos, de nem a magyar átlagot keresi kint, az biztos.
Tejért meg kenyérért is hazajön?  vigyor3

Mondjuk itt  igazából arról van szó, hogy ha elromlik meg kell javítani...... különben nem működik vagy nem megbízható.
Orvoshoz is elmegy ott az ember, ahol van...... mert nem biztos, hogy hazaér....persze ez kicsit durva így, de a lényeget értitek. Cool
Tej meg a kenyér meg sok minden, olcsóbb mint Magyarországon, de a szolgáltatás sokszorosa a Magyar áraknak!
A lényeg viszont valóban az, hogy meg kell javítaní vagy javítattni vagy már kellett volna, amikor hazajött hiszen már akkor is probléma volt vele, nem kellett volna így visszamenni vele.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.05 hétfő, 21:48:37 írta Truthful » Naplózva
GSR
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10329



WWW
« Új hozzászólás #17463 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:47:09 »

Tej meg a kenyér meg sok minden, olcsóbb mint Magyarországon, de a szolgáltatás sokszorosa a Magyar áraknak!


Tudom.
Csak arra céloztam, hogy ahol él az ember...ott kell a dolgait/bajait intézni.
Vagy kockáztatni az utazást. Viszont ha útközben áll meg pl. a pályán..... onnan drágább elszállíttatni szervizbe és ehhez hozzájön a szerviz költség is.
Naplózva

2004 Ford Mondeo limuzin Ghia 2.0 145LE  MT
www.faberteam.hu
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17464 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:53:50 »

Tudom.
Csak arra céloztam, hogy ahol él az ember...ott kell a dolgait/bajait intézni.
Vagy kockáztatni az utazást. Viszont ha útközben áll meg pl. a pályán..... onnan drágább elszállíttatni szervizbe és ehhez hozzájön a szerviz költség is.
Tudom, ismerem a Német tarifákat.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367



E-mail
« Új hozzászólás #17465 Dátum: 2013.08.06 kedd, 06:56:46 »

Neked mióta csinálja ? esetleg jutottál vele valamire ?
Csináltál vele valamit ami esetleg javitott rajta ? vagy volt olyan ami semmi változást sem hozott ?
üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367



E-mail
« Új hozzászólás #17466 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:00:41 »

üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1
még annyit mondott egy öreg szaki, hogy egy injektor tisztító adalékkal égessem ki a ganyét, ártani nem árthatok vele. hétvégén horvátba kipróbálom, hátha......
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17467 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:08:50 »

még annyit mondott egy öreg szaki, hogy egy injektor tisztító adalékkal égessem ki a ganyét, ártani nem árthatok vele. hétvégén horvátba kipróbálom, hátha......

Ez amúgy nem rossz ötlet, nekem is bevált. Amikor a tank vége felé jársz, mondjuk 1/3 van benne, akkor töltsd hozzá. Nekem éppen Liqui Moly lett, de a Protec is jó. Utána amíg mersz vele menni, míg ki nem fogy... Wink

Nekem kellett hozzá 2-3 ilyen alkalom, de a téli-hajnali hidegindítós prüszkölés és dadogás nagyrészt elmúlt. Azokkal a csúcsokkal járok a mai napig, amire 2,5 éve azt mondták, hogy van még bennük egy kicsi, de hamar cserések lesznek. Ez 60 ezer km-rel ezelőtt volt, és még mindig nincsenek halálukon. smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5655



E-mail
« Új hozzászólás #17468 Dátum: 2013.08.06 kedd, 07:25:55 »

üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1
Lehet ereszt a rendszer bizonyos körülmények között, pl a resolajcső-porlasztó csatlakozási ponton.
Tud ilyen átmeneti hibát okozni.
Naplózva

MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #17469 Dátum: 2013.08.06 kedd, 08:40:08 »

Sziasztok !

Budapesten tud valaki szakit, aki emberi áron vállalja utólagos tempomat aktiválását ?
Sajna Vik most jó sokáig szabin van, én meg hosszú útra indulnék a hétvégén (elvileg csak aktiválás van hátra) és nagyon jól jönne. Sad

Köszi előre is a segítséget !
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367



E-mail
« Új hozzászólás #17470 Dátum: 2013.08.06 kedd, 08:43:42 »

Lehet ereszt a rendszer bizonyos körülmények között, pl a resolajcső-porlasztó csatlakozási ponton.
Tud ilyen átmeneti hibát okozni.
na ezt megnézetem 7végén!!!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 332


« Új hozzászólás #17471 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:38:46 »

Sziasztok !

Budapesten tud valaki szakit, aki emberi áron vállalja utólagos tempomat aktiválását ?
Sajna Vik most jó sokáig szabin van, én meg hosszú útra indulnék a hétvégén (elvileg csak aktiválás van hátra) és nagyon jól jönne. Sad

Köszi előre is a segítséget !

Bármelyik szakszervizben megcsinálják, csak ugye nem mindegy milyen áron... Amikor én jártam utána a dolgoknak 20-30 percet mondtak a szerelők, hogy annyi idő alatt megvan a programozás. Aztán felhívtam a fehérvári Ford Ivanics szervizt, és ott azt mondták, hogy kb másfél óra, és 9000Ft-os az órabér  nyes  gun
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
GSR
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10329



WWW
« Új hozzászólás #17472 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:44:19 »

Bármelyik szakszervizben megcsinálják, csak ugye nem mindegy milyen áron... Amikor én jártam utána a dolgoknak 20-30 percet mondtak a szerelők, hogy annyi idő alatt megvan a programozás. Aztán felhívtam a fehérvári Ford Ivanics szervizt, és ott azt mondták, hogy kb másfél óra, és 9000Ft-os az órabér  nyes  gun

Kb. 15 perc lehet a ki és beállással együtt, ha minden rendben megy.  (kiindulva a VAG-osból.... én általában azokat szoktam)
Naplózva

2004 Ford Mondeo limuzin Ghia 2.0 145LE  MT
www.faberteam.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17473 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:53:15 »

Kb. 15 perc lehet a ki és beállással együtt, ha minden rendben megy.  (kiindulva a VAG-osból.... én általában azokat szoktam)

Viknél kb. 3 perc volt, meg egy próbakör, hogy működik-e rendesen. És ebben a SW frissítés is benne volt, amit automatice megcsinált.  smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
GSR
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10329



WWW
« Új hozzászólás #17474 Dátum: 2013.08.06 kedd, 12:55:35 »

Viknél kb. 3 perc volt, meg egy próbakör, hogy működik-e rendesen. És ebben a SW frissítés is benne volt, amit automatice megcsinált.  smile

AndyA

Én beleszámoltam a kényelmes ki és beállást is.....  nyes

Annyi az egész, hogy a vezérlőben engedélyezni kell a funkciót és kész. Pár gombnyomás....
Naplózva

2004 Ford Mondeo limuzin Ghia 2.0 145LE  MT
www.faberteam.hu
Zsolteey
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1243



E-mail
« Új hozzászólás #17475 Dátum: 2013.08.06 kedd, 19:08:38 »

Bármelyik szakszervizben megcsinálják, csak ugye nem mindegy milyen áron... Amikor én jártam utána a dolgoknak 20-30 percet mondtak a szerelők, hogy annyi idő alatt megvan a programozás. Aztán felhívtam a fehérvári Ford Ivanics szervizt, és ott azt mondták, hogy kb másfél óra, és 9000Ft-os az órabér  nyes  gun

Vik másfél óra alatt a 0-ról indulva bekábelezi, beforrasztja, beszereli, felprogramozza... wow1
A programozás kb 5 perc, amiben benne van, hogy noti elővesz, Windows felbootol.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIII 2001 2.0 TDDI 85 kW Ghia kombi, alias Jógi
Tempomat | G4S | FIX Lendkerék | Bicskakulcs | Car Cam

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi, alias Moncsi
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17476 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:17:07 »

Tej meg a kenyér meg sok minden, olcsóbb mint Magyarországon, de a szolgáltatás sokszorosa a Magyar áraknak!
A lényeg viszont valóban az, hogy meg kell javítaní vagy javítattni vagy már kellett volna, amikor hazajött hiszen már akkor is probléma volt vele, nem kellett volna így visszamenni vele.


Voltam vele szerelőnél, elmondtam neki hogy mit csinált. Rákötötték gépre és annyit mondtak hogy az üa. rendszer koszos, kitisztitották + EGR-t is és azt mondták minden rendben van. Kb 4500 - 5000 km rel ezelőtt töltöttem bele egy STP Diesel injector cleaner-t. Van még egy wynns injector cleaner em ( tele ).
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17477 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:19:38 »

üzemanyag rendszer hibát dobott ki, kicseréltem már mindent, most fogom még a Go szűrőt amiben 3500km van, de már csak ez van vissza
más hibát nem találtunk a gépben, mikor olvasták ki belőle.
annyi fúrcsaság nállam, hogy mindig 5.-ben és 2300rpm körül tiltott le mindig 35fok felett!
most lehet ez hülyén hangzik, de megpróbáltam ugyan azt a körülmény biztosítani mindig mikor reggel megyek melóba 16-17 fokban és még nem tudtam ki hozni belőle ilyenkor a hibát. pedig nyektettem rendesen!
 szomoru1

Nekem marciusba volt olaj csere + mind a 4 szürőt kicseréltettem. Nekem 6 sebességes de csinálta már 140 km/h nál is meg 160 nál is klimával és anélkül is...
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17478 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:23:34 »

Ez amúgy nem rossz ötlet, nekem is bevált. Amikor a tank vége felé jársz, mondjuk 1/3 van benne, akkor töltsd hozzá. Nekem éppen Liqui Moly lett, de a Protec is jó. Utána amíg mersz vele menni, míg ki nem fogy... Wink

Nekem kellett hozzá 2-3 ilyen alkalom, de a téli-hajnali hidegindítós prüszkölés és dadogás nagyrészt elmúlt. Azokkal a csúcsokkal járok a mai napig, amire 2,5 éve azt mondták, hogy van még bennük egy kicsi, de hamar cserések lesznek. Ez 60 ezer km-rel ezelőtt volt, és még mindig nincsenek halálukon. smile

AndyA

Én a teli tartályba töltöttem , rosszul csináltam ? de ha az emlékezésem nem csal a flakonon ez volt az utasitás.
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17479 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:28:52 »

Vik másfél óra alatt a 0-ról indulva bekábelezi, beforrasztja, beszereli, felprogramozza... wow1
A programozás kb 5 perc, amiben benne van, hogy noti elővesz, Windows felbootol.

Ez milyen programozás ? mit takar ?
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17480 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:30:34 »

Én a teli tartályba töltöttem , rosszul csináltam ? de ha az emlékezésem nem csal a flakonon ez volt az utasitás.

Úgy is jó, de így hatékonyabb. Van, aki ideiglenesen kiköti a GO-ágat a szűrőnél, és közvetlenül a tisztító adalékkal járatja a motort egy negyedórát, míg el nem fogy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
GSR
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10329



WWW
« Új hozzászólás #17481 Dátum: 2013.08.06 kedd, 20:45:37 »

Ez milyen programozás ? mit takar ?

Itt   #17474  írtam egy sort róla.
Naplózva

2004 Ford Mondeo limuzin Ghia 2.0 145LE  MT
www.faberteam.hu
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5600



E-mail
« Új hozzászólás #17482 Dátum: 2013.08.06 kedd, 21:58:52 »

Itt   #17474  írtam egy sort róla.

Nekem azon kívül csinált egy frissítést és felprogramozta a fedkompot, hogy kiírja a pill. fogyit.
Naplózva

2007/5 MKIII 2.0 TDCi 125 ló, EU4, machine silver, 5 ajtó, 6 gang, ESP, ABS, EGR off, félbőr, AUX, tempomat (hála vik-nek), enyém git
jimszloby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



E-mail
« Új hozzászólás #17483 Dátum: 2013.08.06 kedd, 22:10:52 »

Nekem azon kívül csinált egy frissítést és felprogramozta a fedkompot, hogy kiírja a pill. fogyit.

Ezek a frissitések mennyibe kerülnek ? És mi lesz jobb az autoban ?
Naplózva

MK3 2.0 130 LE TDCI Ghia sedan 6 gang  2003.08.
6.5 liter / 100 km
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5600



E-mail
« Új hozzászólás #17484 Dátum: 2013.08.06 kedd, 22:14:26 »

Ezek a frissitések mennyibe kerülnek ? És mi lesz jobb az autoban ?

Benne volt az árban (beépítés, vezetékelés, bekötés, programozás), úgyhogy nem tudom, hogy külön mennyibe kerülne.
Naplózva

2007/5 MKIII 2.0 TDCi 125 ló, EU4, machine silver, 5 ajtó, 6 gang, ESP, ABS, EGR off, félbőr, AUX, tempomat (hála vik-nek), enyém git
Hidymester
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #17485 Dátum: 2013.08.07 szerda, 07:32:24 »

Sziasztok!

Folyamatosan világít a műszerfalon az ESP visszajelző. Alf kiolvasta a hibakódot (köszönet neki) és C1279 Yaw rate sensor circuit failure adott a gép. Törölte a hibakódot, de azonnal visszajött. Tegnap a "perdület" érzékelő csatlakozóját lehúztam, visszadugtam, megmozgattam, de a helyzet nem változott. A csatlakozó nincs sérülve vagy koszolódva. A hibajelzés korábban egy nagyobb úthiba után jött elő... Volt már valakinek ilyen?
Naplózva

2005/6 MKIII 2.2 TDCI Ghia Executive, 5 ajtó, platinum metallic (pezsgő)
andris2107
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #17486 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:50:22 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Nemrég vásároltam egy 2005-ös MkIII Kombit,
Denso Navi van benne. A 2008-as gyári dvd-t nem olvassa be. Igaz karcos volt, de ki lett polírozva.
Tudom- e tesztelni valahogy, hogy jó-e az olvasója? (Állítólag kényes ketyere)
A hátuljában nincs benne a 6-os DVD tár. Ez befolyásolja-e a működését?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17487 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:52:10 »

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni. Nemrég vásároltam egy 2005-ös MkIII Kombit,
Denso Navi van benne. A 2008-as gyári dvd-t nem olvassa be. Igaz karcos volt, de ki lett polírozva.
Tudom- e tesztelni valahogy, hogy jó-e az olvasója? (Állítólag kényes ketyere)
A hátuljában nincs benne a 6-os DVD tár. Ez befolyásolja-e a működését?

A CD-tárnak ehhez nincs köze, de a lemezre valóban kényes. Előbb egy másik lemezzel kellene kipróbálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
andris2107
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #17488 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:53:23 »

A CD-tárnak ehhez nincs köze, de a lemezre valóban kényes. Előbb egy másik lemezzel kellene kipróbálni.

AndyA

Köszönöm! Kiírok valami zenét és meglátjuk!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17489 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:56:01 »

Köszönöm! Kiírok valami zenét és meglátjuk!

Másik navi lemezzel, úgy értettem. A navi DVD-jébe nem tudsz mást tenni, csak navi DVD lemezt. Az zene lejátszására nem alkalmas.

Pénteklen lesz minitali, ott biztos lesz valaki, akinek van ilyen az autójába, és el tudod kérni tőle a lemezt egy próba erejéig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
andris2107
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #17490 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:01:11 »

Másik navi lemezzel, úgy értettem. A navi DVD-jébe nem tudsz mást tenni, csak navi DVD lemezt. Az zene lejátszására nem alkalmas.

Pénteklen lesz minitali, ott biztos lesz valaki, akinek van ilyen az autójába, és el tudod kérni tőle a lemezt egy próba erejéig.

AndyA

Köszi. Esélytelen, hogy elmenjek. Debrecenben lakom, ráadásul meló ezerrel.
De köszönöm, legalább tudom mit keressek.

Miért nem tudok a privát üzenetedre válaszolni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17491 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:23:46 »

Köszi. Esélytelen, hogy elmenjek. Debrecenben lakom, ráadásul meló ezerrel.
De köszönöm, legalább tudom mit keressek.

Miért nem tudok a privát üzenetedre válaszolni?

Megkaptam mind a hármat.

HZsolt92 lehet még a te embered, ő szoboszlói. Kérdezd meg, hátha.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24045



E-mail
« Új hozzászólás #17492 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:38:59 »

Sziasztok!

Folyamatosan világít a műszerfalon az ESP visszajelző. Alf kiolvasta a hibakódot (köszönet neki) és C1279 Yaw rate sensor circuit failure adott a gép. Törölte a hibakódot, de azonnal visszajött. Tegnap a "perdület" érzékelő csatlakozóját lehúztam, visszadugtam, megmozgattam, de a helyzet nem változott. A csatlakozó nincs sérülve vagy koszolódva. A hibajelzés korábban egy nagyobb úthiba után jött elő... Volt már valakinek ilyen?

Szia!
Gyanítom,hogy ez a kormányon lévő szögelfordulás érzékelő hibája(különben írná,hogy melyik kerék jeladója xar)....volt már korábban,hogy valakinek újra kellett kalibráltatni.

Akkusarut nem próbáltad levenni egy negyed órára?
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Hidymester
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #17493 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:17:01 »

Szia!
Gyanítom,hogy ez a kormányon lévő szögelfordulás érzékelő hibája(különben írná,hogy melyik kerék jeladója xar)....volt már korábban,hogy valakinek újra kellett kalibráltatni.

Akkusarut nem próbáltad levenni egy negyed órára?

Szia!
Most du megnézem a biztosítékokat és leveszem az akku sarut, majd kiderül, hogy ez segít-e.

Külföldi forumokon nézegettem, hogy ilyenkor mi a hiba. Ez az érzékelő a középkonzol alján van a váltó elött, a lábtérből lehet hozzáférni. Persze nem olcsó, remélem cserélni nem kell majd.
Naplózva

2005/6 MKIII 2.2 TDCI Ghia Executive, 5 ajtó, platinum metallic (pezsgő)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12095


E-mail
« Új hozzászólás #17494 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:35:12 »

Szia!
Most du megnézem a biztosítékokat és leveszem az akku sarut, majd kiderül, hogy ez segít-e.

Külföldi forumokon nézegettem, hogy ilyenkor mi a hiba. Ez az érzékelő a középkonzol alján van a váltó elött, a lábtérből lehet hozzáférni. Persze nem olcsó, remélem cserélni nem kell majd.

Kormányelfordulás-érzékelőm még nekem is van fölösben. smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1082



E-mail
« Új hozzászólás #17495 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:37:02 »

Szia!
Most du megnézem a biztosítékokat és leveszem az akku sarut, majd kiderül, hogy ez segít-e.

Külföldi forumokon nézegettem, hogy ilyenkor mi a hiba. Ez az érzékelő a középkonzol alján van a váltó elött, a lábtérből lehet hozzáférni. Persze nem olcsó, remélem cserélni nem kell majd.

Nekem is volt régen hasonló gondom. Az elején csak néha gyulladt fel, és autó újraindításnál megszűnt egy időre, majd állandóra fordult a hiba. Nálam sajnos az érzékelő cseréje orvosolta a problémát. Én bontottat vettem mert ha jól emlékszem ez csak 25e ft volt az új 125e ft-s árához képest. Lekopogom azóta is jól működik. Fontos, hogy a kocsiban lévő alkatrész kódjával azonosat kell venni mert van 2 féle.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2590


E-mail
« Új hozzászólás #17496 Dátum: 2013.08.07 szerda, 18:43:32 »

Sikerült működésre bírnom a forscan-t kékfogas ELM327-tel, és gyorsan megörvendeztetett egy pár hibakóddal a xenon rendszerben:
Mindkettő oldalra hozta ezt a kettőt: B2141, B2477, plusz még a bal oldalira ezt: B2626. Interneten keresgélve nem sokat találtam, amit a forscan ír az nem valami informatív, tud ezekről valaki valamit?
Jól sejtem, hogy lesz a kocsinak egy útja a márkaszervizbe?
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2001 5 ajtós 2.0 16v (145)
alf
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24045



E-mail
« Új hozzászólás #17497 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:05:32 »

Sikerült működésre bírnom a forscan-t kékfogas ELM327-tel, és gyorsan megörvendeztetett egy pár hibakóddal a xenon rendszerben:
Mindkettő oldalra hozta ezt a kettőt: B2141, B2477, plusz még a bal oldalira ezt: B2626. Interneten keresgélve nem sokat találtam, amit a forscan ír az nem valami informatív, tud ezekről valaki valamit?
Jól sejtem, hogy lesz a kocsinak egy útja a márkaszervizbe?
B2141 NVM Configuration Failure
B2477 Module Configuration Failure
B2626 Autolevelling ECU not calibrated   szintszabályzás nincs kalibrálva.

Szerintem a te autódba utólag lett belefaragva a xenon,és nem lett felprogramozva..... Roll Eyes

ez persze csak fikció... vigyor3

én nem szaladnék vele sehova,ha nincs egyébként gondod vele.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Hidymester
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #17498 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:34:21 »

Kormányelfordulás-érzékelőm még nekem is van fölösben. smile

AndyA

Köszi, de arra még nem dobott hibát szerencsére!
Naplózva

2005/6 MKIII 2.2 TDCI Ghia Executive, 5 ajtó, platinum metallic (pezsgő)
Hidymester
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #17499 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:36:46 »

Nekem is volt régen hasonló gondom. Az elején csak néha gyulladt fel, és autó újraindításnál megszűnt egy időre, majd állandóra fordult a hiba. Nálam sajnos az érzékelő cseréje orvosolta a problémát. Én bontottat vettem mert ha jól emlékszem ez csak 25e ft volt az új 125e ft-s árához képest. Lekopogom azóta is jól működik. Fontos, hogy a kocsiban lévő alkatrész kódjával azonosat kell venni mert van 2 féle.

Sajna nem olcsó. Nekem nem is igazán hiányzik, de szeptember végén vizsgára megy az autó...
Naplózva

2005/6 MKIII 2.2 TDCI Ghia Executive, 5 ajtó, platinum metallic (pezsgő)
Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 356 357 ... 460   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.255 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.