Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 04:51:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 526 527 528 529 530 531 532 [533] 534 535 536 537 538 539 540 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10131932 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26600 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:00:57 »

Arra gondoltam hogy kicserélem vastagabbra, vagy kötök be plusz kábelt, csak nem tudom melyiket kell

A halogén vezetéke tökéletesen elég. Nekem annó a 3-asomban 6 év alatt nem volt ezzel gond és a biztit sem kellett cserélnem
Naplózva
Mondeúr
Vendég
« Új hozzászólás #26601 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:04:04 »

Ha a kmórában levőre gondolsz, akkor sokunlnak. Ha car-pcre akkor keveseknek.

A műszeregység és az indexkar cseréjén kívül mást nem kell csinálni.
Tehát mindenképp ki kell cserélnem a műszeregységet ? Tényleg csak ennyi? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.12 vasárnap, 17:23:48 írta Mondeúr » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26602 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:06:39 »



 A motortéri bizt.táblában a fényszóróreléhez kell vinni egy 4-6mm2  + vezetéket közvetlen az akksitól.  A biztosítékoktól pedig 2-2,5mm2 vezetékkel a fényszórókhoz.  A biztosítékokat meg ki kell cserélni 20A-re.
Talkfordon találsz kapcsolási rajzot.


hogy mi?Huh???
1.5mm = 16A tartós
2,5mm = 30A tartós
4mm = 45A
6mm = 60A

Totálisan fölösleges. Amit érdemes:
1. ránézni a vezetékekre, hogy nincsenek-e az előző tulaj(ok) által elcseszve
2. megnézni, hogy valamiért (vacak kínai izzó) nincsenek-e megégve
3. bekészíteni egy 20A-es biztit (nekem is be volt, de soha nem használtam)

Ha a vezetékesés nem ***, akkor nem lesz gond, ha ***, akkor ezzel a további kábelezéssel sem éppen javít az ember.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26603 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:06:42 »

A halogén vezetéke tökéletesen elég. Nekem annó a 3-asomban 6 év alatt nem volt ezzel gond és a biztit sem kellett cserélnem

Pedig a biztit rögtön eldurrantja....
Gyári xenon vagy utólagos volt?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #26604 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:08:13 »

Köszönöm a válaszokat Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26605 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:10:37 »

hogy mi?Huh???
1.5mm = 16A tartós
2,5mm = 30A tartós
4mm = 45A
6mm = 60A

Totálisan fölösleges. Amit érdemes:
1. ránézni a vezetékekre, hogy nincsenek-e az előző tulaj(ok) által elcseszve
2. megnézni, hogy valamiért (vacak kínai izzó) nincsenek-e megégve
3. bekészíteni egy 20A-es biztit (nekem is be volt, de soha nem használtam)

Ha a vezetékesés nem ***, akkor nem lesz gond, ha ***, akkor ezzel a további kábelezéssel sem éppen javít az ember.


Én megcsináltam a gyári bekötést...... villogott a jobb oldali (enmelt fordulaton nem...de az fél megoldás) és kiverte a 7,5A biztiket (elflejtettem kicserélni) is az első kapcsolásnál.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #26606 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 17:21:08 »



Én megcsináltam a gyári bekötést...... villogott a jobb oldali (enmelt fordulaton nem...de az fél megoldás) és kiverte a 7,5A biztiket (elflejtettem kicserélni) is az első kapcsolásnál.

A villogott a jobb oldali alatt pontosan mit értesz?
Csak nehezen gyulladt be és 2x 3x villant, vagy folyamatosan villogott menet közben is?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26607 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 18:06:21 »

Tehát mindenképp ki kell cserélnem a műszeregységet ? Tényleg csak ennyi? Smiley
Meg az indexkart is ki kell. Amúgy nekem ennyi volt. Csak hogy legyen benne. Mert sokmindenre nem jó. A kinti  hőfokot meg mutatja a fedkomp nélküli is.
Naplózva
Mondeúr
Vendég
« Új hozzászólás #26608 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 18:16:23 »

Meg az indexkart is ki kell. Amúgy nekem ennyi volt. Csak hogy legyen benne. Mert sokmindenre nem jó. A kinti  hőfokot meg mutatja a fedkomp nélküli is.
Nem olyan nagy beruházást, elvileg.Hiányzik a ghia-s focusombók a fed.computer.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26609 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 19:17:04 »


Pedig a biztit rögtön eldurrantja....
Gyári xenon vagy utólagos volt?

Utólagos volt. A h7 helyére tettem be a xenon-t (majd vettem bele vetítőlencsés nem gyári lámpát). Ugyan így csináltam az MK4-ben is és semmi gond. Oda vettem egy adaptív projektoros lámpát és a H7 halogén helyére ment a H7 xenon.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26610 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 19:42:18 »

A villogott a jobb oldali alatt pontosan mit értesz?
Csak nehezen gyulladt be és 2x 3x villant, vagy folyamatosan villogott menet közben is?


Csak alapjáraton, ha adtam egy kis gázt akkor begyulladt rendesen....menet közben nem villogott.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26611 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 19:46:16 »

Utólagos volt. A h7 helyére tettem be a xenon-t (majd vettem bele vetítőlencsés nem gyári lámpát). Ugyan így csináltam az MK4-ben is és semmi gond. Oda vettem egy adaptív projektoros lámpát és a H7 halogén helyére ment a H7 xenon.


Az utólagos xenon azért más egy kicsit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #26612 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 20:26:06 »

2002Tdci generátor csatiról tud valaki egy képet?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #26613 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 21:16:48 »

Üdv!

Nem rég vettem egy új gyujtótrafót kicseréltem ugyan úgy dugtam rá a pipákat de a trafón nincs rá írva hogy milyik hanyas hengerre megy. tud valaki tanácsot adni?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26614 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:11:09 »

Üdv!

Nem rég vettem egy új gyujtótrafót kicseréltem ugyan úgy dugtam rá a pipákat de a trafón nincs rá írva hogy milyik hanyas hengerre megy. tud valaki tanácsot adni?
Ha a vasadhoz való trafót vettél,és mint ahogy írtad ugyanúgy raktad a pipákat,akkor nem lehet vele gond.Ja és gondolom ki is próbáltad.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #26615 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 23:09:43 »

Ha a vasadhoz való trafót vettél,és mint ahogy írtad ugyanúgy raktad a pipákat,akkor nem lehet vele gond.Ja és gondolom ki is próbáltad.

Igen kipróbáltam nincs is semmi gond csak 1500-2000 furdulatnál be csörög a motor. Több Benzinkutat is próbáltam de semmi változás. Még a kábeleket cserélem le a legkisebik pipán látok valami égés nyomot.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #26616 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 09:29:21 »

A villogott a jobb oldali alatt pontosan mit értesz?
Csak nehezen gyulladt be és 2x 3x villant, vagy folyamatosan villogott menet közben is?

Akkuról többedik próbálkozásra indul csak be, ha egyáltalán, mert leesik a fesz a hosszú vezetéken. Ha jár a motor, akkor már vannak esélyei elsőre is, de inkább csak második kapcsolásra fog beindulni. Ha picit rálépsz a gázra, felpörgeted a motort, mikor felkapcsolod, azonnal indul az is kérdés nélkül. Ha egyszer beindult, simán működik, és ha lekapcoslod, pár percen belül is simán vissza tudod kapcsolni, ha még nem hűlt le teljesen.

Emiatt kár vezetékelni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #26617 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 10:28:00 »

Arra gondoltam hogy kicserélem vastagabbra, vagy kötök be plusz kábelt, csak nem tudom melyiket kell

Vastagabb kábel + relé. Vagy késlelteni az egyik oldal gyújtását, hogy ne egyszerre gyújtson a kettő.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #26618 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 10:28:16 »

Manuális állítást hogyan drótoztál bele?

AndyA

Nekem Petya csinálta.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #26619 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 10:48:28 »

Nekem Petya csinálta.

Nem azt kérdeztem, hogy ki, hanem hogy hogyan... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26620 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 10:51:17 »

Nem azt kérdeztem, hogy ki, hanem hogy hogyan... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Tegnap linkeltem a fordwiki-s cikket.....olvasd el.  integet2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26621 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 20:48:03 »

Sziasztok!

Kb. két hónapja a fejembe vettem, hogy tempomatot kap az autó. Első körben sajnos csak a pedálkapcsolókat ellenőriztem, ahol a helyzet a leírásnak megfelelő volt. Kábelezés nuku c36-os csati a helyén. Ebből gondoltam, hogy a kábelezettség szintje az enyémben is hasonló mint a leírásban. Sajnos nem volt az.  exploserderage A hétvégén nekiálltam, miután mindent beszereztem. Első körben szépen elvezettem az öt kábelt az ecu-tól a biztosítéktábláig. Na itt jött a meglepi a leírás szerint a c32-es csati bizonyos szálaira kellett volna forrasztanom pár vezetéket, viszont ezek egy az egyben hiányoztak.  rinya Nem adtam fel, kiderült, hogy a kormányoszlopnál a csatiból hiányoznak a tempomat kábelei és így nem jutnak el a biztosíték tábláig.
A helyzet most úgy áll, hogy az ecu 30-as és 26-os kábelét direktbe ide pótoltam. A 78-as és 59-es kábelt pedig a c36-os csatiba a megfelelő helyre.

A kérdés hogy ez így jó lesz? A kormányoszlopon lévő csatinál van még egy 3. tempomat fekete kábel az hova való? Illetve maradt ugye a fedcomphoz menő kábel, amit nem kötöttem sehova, mivel az nincs, viszont lehet hogy lesz, ezért hoztam el. Ha úgy esik hogy lesz fedcomp, akkor viszont ahhoz is kéne még egy kábelt pluszba felvinnem gondolom, mivel ugye az a kábel is hiányzik a biztosíték táblánál lévő csatlakozóból, amire az ecu-tól jövő kábelt forrasztanám.  falbav A felprogramozást bármelyik Ford szervizben megcsinálják? (Pécs közelében lakom, Pesten ritkán járok, így sajna Vik nem jöhet szóba)

Remélem érthetően sikerült fogalmaznom. Előre is köszönök minden segítséget!  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26622 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 21:19:47 »

Sziasztok!

Kb. két hónapja a fejembe vettem, hogy tempomatot kap az autó. Első körben sajnos csak a pedálkapcsolókat ellenőriztem, ahol a helyzet a leírásnak megfelelő volt. Kábelezés nuku c36-os csati a helyén. Ebből gondoltam, hogy a kábelezettség szintje az enyémben is hasonló mint a leírásban. Sajnos nem volt az.  exploserderage A hétvégén nekiálltam, miután mindent beszereztem. Első körben szépen elvezettem az öt kábelt az ecu-tól a biztosítéktábláig. Na itt jött a meglepi a leírás szerint a c32-es csati bizonyos szálaira kellett volna forrasztanom pár vezetéket, viszont ezek egy az egyben hiányoztak.  rinya Nem adtam fel, kiderült, hogy a kormányoszlopnál a csatiból hiányoznak a tempomat kábelei és így nem jutnak el a biztosíték tábláig.
A helyzet most úgy áll, hogy az ecu 30-as és 26-os kábelét direktbe ide pótoltam. A 78-as és 59-es kábelt pedig a c36-os csatiba a megfelelő helyre.

A kérdés hogy ez így jó lesz? A kormányoszlopon lévő csatinál van még egy 3. tempomat fekete kábel az hova való? Illetve maradt ugye a fedcomphoz menő kábel, amit nem kötöttem sehova, mivel az nincs, viszont lehet hogy lesz, ezért hoztam el. Ha úgy esik hogy lesz fedcomp, akkor viszont ahhoz is kéne még egy kábelt pluszba felvinnem gondolom, mivel ugye az a kábel is hiányzik a biztosíték táblánál lévő csatlakozóból, amire az ecu-tól jövő kábelt forrasztanám.  falbav A felprogramozást bármelyik Ford szervizben megcsinálják? (Pécs közelében lakom, Pesten ritkán járok, így sajna Vik nem jöhet szóba)

Remélem érthetően sikerült fogalmaznom. Előre is köszönök minden segítséget!  worship




A kapcsolási rajzon látszik, hogy a C32 és C36 csatlakozókon csak átmennek a vezetékek.....tehát kihagyhatod őket és rögtön kötheted oda ahová valók.
A kormánykapcsolók kábelét hiába vitted a bizt. táblához (c32), ha onnan nem megy fel a spirál csatlakozójába semmi.  A műszeregységnél is üres lesz a csatlakozóban a 13 hely. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #26623 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 21:34:05 »




A kapcsolási rajzon látszik, hogy a C32 és C36 csatlakozókon csak átmennek a vezetékek.....tehát kihagyhatod őket és rögtön kötheted oda ahová valók.
A kormánykapcsolók kábelét hiába vitted a bizt. táblához (c32), ha onnan nem megy fel a spirál csatlakozójába semmi.  A műszeregységnél is üres lesz a csatlakozóban a 13 hely. 
Úgy látom,hogy nem csak én járok ebben a cipőben! De hála neked én már sínen vagyok! (legalábbis remélem)
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #26624 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 21:45:49 »

Van a bizonyos oldal,  n...  ahol letölthető,szerintem valamelyik havernak biztos van aki regisztrált.
Megvan a Torque végleges teljes verzió, a kontakt hiba megszűnt, villognak a sárga ledek 2-3 folyamatosan, de a telefon, program folyamatosan azt írogatja, hogy nem sikerült a kapcsolatot létrehozni, pedig látja. Lehet, csak rosszul csinálok valamit..  Huh?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26625 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 22:24:07 »

Megvan a Torque végleges teljes verzió, a kontakt hiba megszűnt, villognak a sárga ledek 2-3 folyamatosan, de a telefon, program folyamatosan azt írogatja, hogy nem sikerült a kapcsolatot létrehozni, pedig látja. Lehet, csak rosszul csinálok valamit..  Huh?


A Di-vel nem kommunikál a Torque.
Droidra ForDTC, laptopra Forscan.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26626 Dátum: 2015.04.14 kedd, 05:36:04 »




A kapcsolási rajzon látszik, hogy a C32 és C36 csatlakozókon csak átmennek a vezetékek.....tehát kihagyhatod őket és rögtön kötheted oda ahová valók.
A kormánykapcsolók kábelét hiába vitted a bizt. táblához (c32), ha onnan nem megy fel a spirál csatlakozójába semmi.  A műszeregységnél is üres lesz a csatlakozóban a 13 hely. 

Köszönöm a választ! worship Eddig akkor minden rendben. Maradt a kérdés, hogy ahova a kormánykapcsolók kábelét pótoltam (c175-ös csati a kormányoszlopon), ott lenne még egy 3. kábelhely (fekete kábel menne oda), azzal mi a teendő? Mikor a kornány kapcsolókat beraktam úgy emlékszem 3 vezetékkel kapcsolódtak.

Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #26627 Dátum: 2015.04.14 kedd, 08:00:27 »



A Di-vel nem kommunikál a Torque.
Droidra ForDTC, laptopra Forscan.
Hello!
A ForDTC v1.0.7 apk-t innen a fórumra linkelt oldalról letöltöttem, rajt is van a telón. Lehet az app. beállításaiban nem jó valami. Megnézem.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26628 Dátum: 2015.04.14 kedd, 09:58:53 »

Hello!
A ForDTC v1.0.7 apk-t innen a fórumra linkelt oldalról letöltöttem, rajt is van a telón. Lehet az app. beállításaiban nem jó valami. Megnézem.

Van 1.0.8.1, próbáld meg azzal.
Naplózva
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #26629 Dátum: 2015.04.14 kedd, 11:05:33 »

Sziasztok! Megint hozzátok fordulok mintha ti lennétek az én Mekkám  taps
Reggel megyek le a kocsihoz és nyitnám a központizár at.
Első két ajtó okés a jobb hátsó zárva ragadt be a bal hátsó meg nyitva ragadt be. Kulccsal nyitásra sem működik, távirányítóra sem, valamint múúúkodj a ku..va testedet te mocsok felkiáltásra sem reagál.
Kérlek titeket lássatok el instrukciókkal gyik cikkekkel vagy ami van a tarsolyotokban és segíthet.
Nagy köszönettel Máté.
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26630 Dátum: 2015.04.14 kedd, 11:53:20 »

Sziasztok! Megint hozzátok fordulok mintha ti lennétek az én Mekkám  taps
Reggel megyek le a kocsihoz és nyitnám a központizár at.
Első két ajtó okés a jobb hátsó zárva ragadt be a bal hátsó meg nyitva ragadt be. Kulccsal nyitásra sem működik, távirányítóra sem, valamint múúúkodj a ku..va testedet te mocsok felkiáltásra sem reagál.
Kérlek titeket lássatok el instrukciókkal gyik cikkekkel vagy ami van a tarsolyotokban és segíthet.
Nagy köszönettel Máté.
Bal első ajtózárat fújd be wd 40-nel(ajtónál lévő 3 csavarból ami a zárat fogja az alsót,persze nem a csavart,hanem a lyukba  eplus2   )ez csak pillanatnyi segítség lehet.Méresd ki a vezetékeket,nincs esetleg szakadás,kontakthiba.Azt viszont nem értem,hogy a kulcs miért nem nyitja az ajtót,vagy a kulcs távnyója nem nyit?
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.14 kedd, 11:55:35 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26631 Dátum: 2015.04.14 kedd, 12:00:55 »

Sziasztok! Megint hozzátok fordulok mintha ti lennétek az én Mekkám  taps
Reggel megyek le a kocsihoz és nyitnám a központizár at.
Első két ajtó okés a jobb hátsó zárva ragadt be a bal hátsó meg nyitva ragadt be. Kulccsal nyitásra sem működik, távirányítóra sem, valamint múúúkodj a ku..va testedet te mocsok felkiáltásra sem reagál.
Kérlek titeket lássatok el instrukciókkal gyik cikkekkel vagy ami van a tarsolyotokban és segíthet.
Nagy köszönettel Máté.

Lehet elkoszolódott és kiszáradt a zárszerkezet. Egy nyugisabb hétvégén kivenném az egészet, megtisztítanám és jól megkenném. Utána szerintem megint gond nélkül fog működni
Naplózva
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #26632 Dátum: 2015.04.14 kedd, 12:07:13 »

Bal első ajtózárat fújd be wd 40-nel(ajtónál lévő 3 csavarból ami a zárat fogja az alsót,persze nem a csavart,hanem a lyukba  eplus2   )ez csak pillanatnyi segítség lehet.Méresd ki a vezetékeket,nincs esetleg szakadás,kontakthiba.Azt viszont nem értem,hogy a kulcs miért nem nyitja az ajtót,vagy a kulcs távnyója nem nyit?
Köszi bár nem oldotta meg. Nem lehet hogy a vezérlő egység kontaktos? Hol találom meg hogy ellenőrizzem? A jobb hátsót hogyan nyissam ki be reteszelt állapotban ragadva?
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #26633 Dátum: 2015.04.14 kedd, 12:49:03 »

Lehet elkoszolódott és kiszáradt a zárszerkezet. Egy nyugisabb hétvégén kivenném az egészet, megtisztítanám és jól megkenném. Utána szerintem megint gond nélkül fog működni
Igen de hogy nyitom ki a be reteszelődött jobb hátsót? És mennyi az esélye hogy egyszerre romlik el a két hátsó ajtó? Egyre szövevényesebb...
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #26634 Dátum: 2015.04.14 kedd, 15:18:04 »

Megmondták a tutit az autofortnál 67e ft a zár darabja, kicserélik mind a kettőt. Meg köszöntem illedelmesen...
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26635 Dátum: 2015.04.14 kedd, 16:19:38 »

Megmondták a tutit az autofortnál 67e ft a zár darabja, kicserélik mind a kettőt. Meg köszöntem illedelmesen...

Fóti bontó 20-ért az ajtót is megkapod hozzá az üveggel együtt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26636 Dátum: 2015.04.14 kedd, 16:33:58 »

Megmondták a tutit az autofortnál 67e ft a zár darabja, kicserélik mind a kettőt. Meg köszöntem illedelmesen...

Facelift utáni bonott zárak (amikkel jellemzően már nincsenek ilyen bajok) 3-5e/db és elfelejtheted a dolgot.

Egy bereteszelt hátsó ajtót itt már valaki sikeresen kinyitott, keress vissza, asszem írt is róla hogy kell.
Naplózva
Mondeúr
Vendég
« Új hozzászólás #26637 Dátum: 2015.04.14 kedd, 17:22:04 »

Meg az indexkart is ki kell. Amúgy nekem ennyi volt. Csak hogy legyen benne. Mert sokmindenre nem jó. A kinti  hőfokot meg mutatja a fedkomp nélküli is.
Azt mondta nekem most egysrác hogy fel kell tanítani a comfort elektronikára és a motorvezérlőre.Csak úgy ha beszerelem ezt a két dolgot nem fog működni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.14 kedd, 22:54:39 írta Mondeúr » Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26638 Dátum: 2015.04.14 kedd, 17:54:20 »

Sziasztok!

A következő a helyzet:

A mai napon megnéztem a F75 7,5 A biztit és a F98 7,5 A biztit. Mindkettő rendben nem volt szakadás. Az F75 az elektromos mükődtetésű külső visszapillantó tükör, óra biztije és az F98 a visszapillantó tükör fűtése. Nos pár órával később beszállok az autóba elindulok és nézem, hogy a kilométer számláló óra nullán áll, közbe nem is nulláztam, és a fogyasztásmérő 22 literről lefelé indult és mire hazaértem (kb 10 km) addigra lement 12,9-re, továbbá üzemanyagszint jó 3/4 tank és arra reggel azt írta, amikor még nem nyúltam a biztikhez, hogy az 350kmig elég, most 500kmig elég (vagyis ezt jelzi az óra). Nos ilyenkor mi a teendő várjam meg míg visszaáll magától a fogyasztás 11,9 litere és a 500km visszaálljon 350 környékére? Valaki tapasztalt hasonló anomáliákat?
 worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
artnery
Vendég
« Új hozzászólás #26639 Dátum: 2015.04.14 kedd, 18:51:28 »

Üdv!
Segítséget, ötletet szeretnék kérni.
Műszerfalon a légzsák visszajelző időnként pislákolva felvillan, néha pedig napokig folyamatosan világít. (Van úgy, hogy a tompított világítás bekapcsolásakor elalszik vagy legalábbis halványabb lesz.) Laptoppal kiolvastuk a hibát: légzsák visszajelző led v. lámpa hibája! Létezik, hogy csak a műszerfal cseréjével orvosolható a probléma vagy van valamilyen más megoldás is?
Köszönet előre is a válaszokért!
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #26640 Dátum: 2015.04.14 kedd, 18:57:48 »

Azt mondta nekem most egysrác hogy fel kell tanítani a comfort elektronoikára és a motorvezérlőre.Csak úgy ha beszerelem ezt a két dolgot nem fog működni.
Szia
Nem akartam eddig beleszolni de ... en nem csereltem semmit(indexkaron kivul persze), "egyszeruen"(az oracsoporton levo flashtartalom direkt programozasa) csak az oracsoportban csereltek ki a programot olyan verziora amiben mar benne van ez a funkcio. Nem kellett semmilyen komfortelektronikat vagy motorvezerlot (plane) programozni Grin
Ha beleteszel egy Infos indexkart es mikor nyomogatod csipog akkor mar tuti mukodni fog a programcserelt vagy kicserelt muszeregysegen is. Amugy ahogy mar tobben is leirtak , es amit mellesleg en sem hittem el mielott aktivaltam  Grin, ennel pontatlanab , rapszodikusaban mukodo reszt meg nem lattam autoban vigyor3....ja bocsi...preFL bal elso zar..na az tultesz rajta...
pl: megallitasnal meg 130km-t mutat(hatralevo) , beinditasnal meg 45Km... wow1...erre varjon az ember gombot...amugy az atlagfogyasztast nagyjabol jol mutatja...
  
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.14 kedd, 19:06:58 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26641 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:11:42 »

Sziasztok!

A következő a helyzet:

A mai napon megnéztem a F75 7,5 A biztit és a F98 7,5 A biztit. Mindkettő rendben nem volt szakadás. Az F75 az elektromos mükődtetésű külső visszapillantó tükör, óra biztije és az F98 a visszapillantó tükör fűtése. Nos pár órával később beszállok az autóba elindulok és nézem, hogy a kilométer számláló óra nullán áll, közbe nem is nulláztam, és a fogyasztásmérő 22 literről lefelé indult és mire hazaértem (kb 10 km) addigra lement 12,9-re, továbbá üzemanyagszint jó 3/4 tank és arra reggel azt írta, amikor még nem nyúltam a biztikhez, hogy az 350kmig elég, most 500kmig elég (vagyis ezt jelzi az óra). Nos ilyenkor mi a teendő várjam meg míg visszaáll magától a fogyasztás 11,9 litere és a 500km visszaálljon 350 környékére? Valaki tapasztalt hasonló anomáliákat?
 worship

Valaki esetleg  eljen taps
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26642 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:22:00 »

Valaki esetleg  eljen taps

Azt már tapasztaltam, hogy amikor megszüntetem a műszeregység áramellátását, akkor mindent nulláz az össz km kivételével. Nyugodj meg, a fogyasztás kijelzése ill a megtehető km be fog állni a "normál" szintre. Nekem is írt ki olyan vad dolgokat, hogy tele tanknál a megtehető km 680 volt, közben úgy 1000-1050-et el tudtam menni vele. Az átlagfogyasztással én nem is foglalkozok, mert nekem pl. kb. 1 literrel kevesebbet ír ki, mint amennyi számolással kijött.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26643 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:29:55 »

Azt már tapasztaltam, hogy amikor megszüntetem a műszeregység áramellátását, akkor mindent nulláz az össz km kivételével. Nyugodj meg, a fogyasztás kijelzése ill a megtehető km be fog állni a "normál" szintre. Nekem is írt ki olyan vad dolgokat, hogy tele tanknál a megtehető km 680 volt, közben úgy 1000-1050-et el tudtam menni vele. Az átlagfogyasztással én nem is foglalkozok, mert nekem pl. kb. 1 literrel kevesebbet ír ki, mint amennyi számolással kijött.

Köszi a válaszod közbe csináltam egy fedcomp tesztet de hibaüzenet nyetú  worship nyes
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26644 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:36:48 »

Köszönöm a választ! worship Eddig akkor minden rendben. Maradt a kérdés, hogy ahova a kormánykapcsolók kábelét pótoltam (c175-ös csati a kormányoszlopon), ott lenne még egy 3. kábelhely (fekete kábel menne oda), azzal mi a teendő? Mikor a kornány kapcsolókat beraktam úgy emlékszem 3 vezetékkel kapcsolódtak.



Senkinek sincs infója a dologról akkor?  szomoru1
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26645 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:39:12 »

Senkinek sincs infója a dologról akkor?  szomoru1


A fekete kábel az test lesz...ami (ha jól emlékszem) közös a dudával.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26646 Dátum: 2015.04.14 kedd, 20:53:00 »



A fekete kábel az test lesz...ami (ha jól emlékszem) közös a dudával.



Ezt a képet előbb is linkelhettem volna.  wave Tehát itt van ugye a fehér és a barna kábel ami  helyére bekerült a két tempomat kábel az ecutól. Mellettük lenne a fekete ami most nálam üres. Akkor ezt csak testelni kéne valahol?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #26647 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:00:03 »

[img width=800 height=600]http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/20-C413.jpg[/img

Ezt a képet előbb is linkelhettem volna.  wave Tehát itt van ugye a fehér és a barna kábel ami  helyére bekerült a két tempomat kábel az ecutól. Mellettük lenne a fekete ami most nálam üres. Akkor ezt csak testelni kéne valahol?

Közben találtam ezt:
[img width=800 height=290]http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/19-C175_pinout.png[/img

Bár németül nem igazán tudok, annyit sikerült kibányásznom, hogy benzinesnél ez a c35/3-ra megy. Nálam c36/3 kéne kötni?
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.14 kedd, 21:49:44 írta AndyA » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #26648 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:11:22 »

Sziasztok! Örömmel jelentem,hogy a problémám megoldódott!(B2266)A hőszabályzó motor HIÁNYZOTT!!!!. A sufni tuningos nyomoronc belerakott egy gyárinak tűnő "z" alakú lemezt,aminek az egyik felébe rakott egy átmenő csavart(ezt beleszuszakolta a tengelybe) a másik felét pedig a hiányzó állító motor rögzítési pontjához csavarozta. Ezért nem láttam a hiányzó motor tengelyét. A lemez szépen le volt fújva feketére... gun A lényeg hogy szereztem motort,beszereltem és tá-dám... műxik. Most azonban kiderült a klíma nem fúj hideg levegőt. A/C gombra a befújási erő növekszik, a motor alapjárata nem változik, és nem hallok semmi "hangeffektet", mint az előző autómnál.(A ventilátor kapcsolgat) Még nem tudom mennyi gáz van benne, most tipeghetek egy klímáshoz is,de azért már van sikerélményem. taps Köszönöm az eddigi segítséget!
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26649 Dátum: 2015.04.14 kedd, 21:39:14 »



Bár németül nem igazán tudok, annyit sikerült kibányásznom, hogy benzinesnél ez a c35/3-ra megy. Nálam c36/3 kéne kötni?
A nyelv nem fontos,mert a gugli a jó  eplus2 barátunk.
Nekem ez az oldal volt a segítség:
http://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/411-Monta%C5%BC-tempomatu-do-Mondeo-MK3-z-silnikiem-benzynowym
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 526 527 528 529 530 531 532 [533] 534 535 536 537 538 539 540 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.