Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:05:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
532
533
534
535
536
537
538
[
539
]
540
541
542
543
544
545
546
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772690 alkalommal)
AndyA
és 10 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26900 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 22:32:05 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.18 hétfő, 21:03:00
Üdv Urak!
Ha bal első ajtózáram rosszalkodik és fl utáni zárat akarok akkor elég lesz csak a linkelt alkatrészt levadásznom, mert a zárbetétet amibe a kulcsot teszem azt átrakhatom a régiből, igaz?
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400375-ajto-zarszerkezet/14870-zarszerkezet-bal-elso-ajtohoz-ford-focus-mondeo
Okosítsatok ki légyszi!
Üdv: Tomi
Igen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26901 Dátum:
2015.05.19 kedd, 07:34:16 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.18 hétfő, 21:03:00
Üdv Urak!
Ha bal első ajtózáram rosszalkodik és fl utáni zárat akarok akkor elég lesz csak a linkelt alkatrészt levadásznom, mert a zárbetétet amibe a kulcsot teszem azt átrakhatom a régiből, igaz?
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400375-ajto-zarszerkezet/14870-zarszerkezet-bal-elso-ajtohoz-ford-focus-mondeo
Okosítsatok ki légyszi!
Üdv: Tomi
Bontóba vegyél! 10ezerért vettem én is!
MAX - Car Kft ha Pesti vagy! 16 ker Vidámvásár utca 86 sokkal olcsóbbak mint a Cromax, és van utánagyártott , bontott, és eredeti alkatrész is!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26902 Dátum:
2015.05.20 szerda, 10:36:09 »
Na a távirányítóm továbbra is rendetlenkedik.
Kicseréltük benne a mikrokapcsolókat. A nyitás továbbra is ok, a zárás és ablakfelhúzás megint esetleges, a csomagtartót nem nyitja.
Vennék egy új távirányítót, de nem vagyok benne biztos, hogy valóban ez a hibás.
Tudtok olyan elektronikai szervizt, ahol be tudnák vizsgálni?
Ezt ismeri valaki?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26903 Dátum:
2015.05.20 szerda, 11:18:09 »
Idézetet írta: ultio - 2015.05.20 szerda, 10:36:09
Na a távirányítóm továbbra is rendetlenkedik.
Kicseréltük benne a mikrokapcsolókat. A nyitás továbbra is ok, a zárás és ablakfelhúzás megint esetleges, a csomagtartót nem nyitja.
Vennék egy új távirányítót, de nem vagyok benne biztos, hogy valóban ez a hibás.
Tudtok olyan elektronikai szervizt, ahol be tudnák vizsgálni?
Ezt ismeri valaki?
Vegyél egy bontott kulcsot. A szárat eldobod, az elektronika részét meg feltanítod (ha van 2 kulcsod) és kész.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26904 Dátum:
2015.05.20 szerda, 11:31:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.05.20 szerda, 11:18:09
Vegyél egy bontott kulcsot. A szárat eldobod, az elektronika részét meg feltanítod (ha van 2 kulcsod) és kész.
vagy átteszi az immo chippet és akkor tanítani sem kell, csak a távirányító részt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26905 Dátum:
2015.05.20 szerda, 11:53:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.05.20 szerda, 11:18:09
Vegyél egy bontott kulcsot. A szárat eldobod, az elektronika részét meg feltanítod (ha van 2 kulcsod) és kész.
Lehet tényleg ez lenne a legegyszerűbb megoldás. 2 kulcsom van, már ha a távirányítós félig működő is jó a tanításhoz.
Köszi.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26906 Dátum:
2015.05.20 szerda, 12:43:37 »
Idézetet írta: ultio - 2015.05.20 szerda, 11:53:42
Lehet tényleg ez lenne a legegyszerűbb megoldás. 2 kulcsom van, már ha a távirányítós félig működő is jó a tanításhoz.
Köszi.
A két immó legyen működőképes,akkor lehet.Én is így jártam anno.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ind%C3%ADt%C3%A1sg%C3%A1tl%C3%B3_(PATS)_programoz%C3%A1s
http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.20 szerda, 12:45:26 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26907 Dátum:
2015.05.20 szerda, 19:15:20 »
Srácok. Valaki meg tudná mondani melyik a pozitív vezetéke a jobb és a bal hátsó ajtóban
lévő hangszóróknak?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26908 Dátum:
2015.05.20 szerda, 19:34:39 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.05.20 szerda, 19:15:20
Srácok. Valaki meg tudná mondani melyik a pozitív vezetéke a jobb és a bal hátsó ajtóban
lévő hangszóróknak?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Speaker_wire_colours
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26909 Dátum:
2015.05.20 szerda, 19:54:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.05.20 szerda, 19:34:39
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Speaker_wire_colours
Megint csak köszi Zoleex.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26910 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 19:24:40 »
Ha valaki hátsó hangszórót akar cserélni nem gyárira akkor a pozitív vezeték a szürke fehér.
A bal ajtóban is és a jobb ajtóban is!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26911 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 20:03:36 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.05.21 csütörtök, 19:24:40
Ha valaki hátsó hangszórót akar cserélni nem gyárira akkor a pozitív vezeték a szürke fehér.
A bal ajtóban is és a jobb ajtóban is!
Ezek szerint kicserelted? Remelem jol szolnak...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26912 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 20:54:07 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.05.14 csütörtök, 19:51:01
reméljük megoldódik a hiba. majd jelezz!
Elvittem az autót egy nagyon ügyes autó villamossági szerelőhöz, aki történetesen egy Ford szervizben dolgozik. Egyből elővette a kapcsolási rajzot, és lépésről lépésre haladt, miért nem kap áramot a kompresszor. A jobb kerék ívben a dob lemez mögött van egy érzékelő. Ez az érzékelő, fixen gyújtásra kapja a 12V-o (alapból), na nekem itt volt a gond! Átmenetileg (idő hiány miatt) befűzött 7,5 A-os biztosítékkal védve egy plusz szál vezetéket. Jövőhéten folytatja tovább a keresést, de lényeg hogy most rendeltetés szerűen működik a klíma!
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26913 Dátum:
2015.05.22 péntek, 07:39:05 »
Idézetet írta: Domeeno - 2015.05.21 csütörtök, 20:54:07
Elvittem az autót egy nagyon ügyes autó villamossági szerelőhöz, aki történetesen egy Ford szervizben dolgozik. Egyből elővette a kapcsolási rajzot, és lépésről lépésre haladt, miért nem kap áramot a kompresszor. A jobb kerék ívben a dob lemez mögött van egy érzékelő. Ez az érzékelő, fixen gyújtásra kapja a 12V-o (alapból), na nekem itt volt a gond! Átmenetileg (idő hiány miatt) befűzött 7,5 A-os biztosítékkal védve egy plusz szál vezetéket. Jövőhéten folytatja tovább a keresést, de lényeg hogy most rendeltetés szerűen működik a klíma!
Szuper már ideje volt
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26914 Dátum:
2015.05.22 péntek, 09:53:08 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.05.22 péntek, 07:39:05
Szuper már ideje volt
De ilyen időben
csak páramentesítésre lehet használni.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26915 Dátum:
2015.05.22 péntek, 19:47:31 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.21 csütörtök, 20:03:36
Ezek szerint kicserelted? Remelem jol szolnak...
Nem még nem lett cserélve, csak felkészülök a műtétre.
Jövő hét végén lesz megcsinálva.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26916 Dátum:
2015.05.23 szombat, 18:44:14 »
Sziasztok!
Remélem itt tud nekem valaki némi segítséget nyújtani az immáron sok-sok pénzembe kerülő (a sok hozzá nem értő szerelő és a teljes autószerelői analfabétizmusomnak köszönhetően) problémám megoldására! A következő a hiba jelenség: állandóan max fordulatszámon megy a ventilátorom:( Ami eddig történt: hőgomba csere, termosztát csere (többször is most egy kisebb hőmérsékleten nyitó van benne), vízpumpa és vízhűtő csere, mivel minden szerelő azon lovagolt hogy nem áramlik a víz a rendszerben. Ekkor megvilágosodva lehúztam a ventilátorról a vezetéket ami saját megállapításom szerint ép, nincs összeégve. NA szóval ha a ventiről a kábelt lehúzom gyönyörűen áramlik a víz meleg a hűtő ami egyébként jég hideg. NA ekkor jött az újabb lehetőség ami ismételten nem hozott eredményt a klíma vezérlő cseréje
Közben majd elfelejtettem volt még klíma feltöltés, teljes motor szoftver frissítés, klímanyomáskapcsoló csere. És itt elfogyott az összes türelmem és kétségbe estem. Valami tanács, vagy Miskolcon egy profi fórumtag aki esetleg vetne rá egy pillantást? Előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26917 Dátum:
2015.05.23 szombat, 18:50:49 »
Idézetet írta: lovagkiraly - 2015.05.23 szombat, 18:44:14
Sziasztok!
Remélem itt tud nekem valaki némi segítséget nyújtani az immáron sok-sok pénzembe kerülő (a sok hozzá nem értő szerelő és a teljes autószerelői analfabétizmusomnak köszönhetően) problémám megoldására! A következő a hiba jelenség: állandóan max fordulatszámon megy a ventilátorom:( Ami eddig történt: hőgomba csere, termosztát csere (többször is most egy kisebb hőmérsékleten nyitó van benne), vízpumpa és vízhűtő csere, mivel minden szerelő azon lovagolt hogy nem áramlik a víz a rendszerben. Ekkor megvilágosodva lehúztam a ventilátorról a vezetéket ami saját megállapításom szerint ép, nincs összeégve. NA szóval ha a ventiről a kábelt lehúzom gyönyörűen áramlik a víz meleg a hűtő ami egyébként jég hideg. NA ekkor jött az újabb lehetőség ami ismételten nem hozott eredményt a klíma vezérlő cseréje
Közben majd elfelejtettem volt még klíma feltöltés, teljes motor szoftver frissítés, klímanyomáskapcsoló csere. És itt elfogyott az összes türelmem és kétségbe estem. Valami tanács, vagy Miskolcon egy profi fórumtag aki esetleg vetne rá egy pillantást? Előre is köszönöm a segítséget
1 vagy 2 hűtőventis?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26918 Dátum:
2015.05.23 szombat, 18:55:15 »
1 ventilátoros, benzines, 2004-es az autó. És pontosítanám a hibát, azzal hogy ha eléri az üzemi hőmérsékletet azaz beáll függőbe a mutató akkor indul be a venti és csak akkor áll le ha leállítom az autót, de akkor rögtön.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.23 szombat, 19:13:48 írta lovagkiraly
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26919 Dátum:
2015.05.23 szombat, 19:49:29 »
Idézetet írta: lovagkiraly - 2015.05.23 szombat, 18:55:15
1 ventilátoros, benzines, 2004-es az autó. És pontosítanám a hibát, azzal hogy ha eléri az üzemi hőmérsékletet azaz beáll függőbe a mutató akkor indul be a venti és csak akkor áll le ha leállítom az autót, de akkor rögtön.
Mekkora ilyenkor a motor hőmérséklete, amikor megy a venti?
Klímakompresszor megy? Klímacsövekben a nagynyomású oldalon a nyomáskapcsoló "kéri" a ventilátor indítását? PCM-ben a PID arra, hogy működteti-e a ventilátort a PCM (ha van ilyen, már nem emlékszem benzinesnél van-e), az mit mutat?
Csak tippelgetek, de innen nagyon mást nem lehet. Valami villamosságihoz el kéne venni, és kideríteni, hogy milyen irányból jön az igény a ventilátor járatására. Klíma, vagy motorhőmérséklet, vagy esetleg valami más gebasz van.
Naplózva
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26920 Dátum:
2015.05.23 szombat, 20:32:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.05.23 szombat, 19:49:29
Mekkora ilyenkor a motor hőmérséklete, amikor megy a venti?
Klímakompresszor megy? Klímacsövekben a nagynyomású oldalon a nyomáskapcsoló "kéri" a ventilátor indítását? PCM-ben a PID arra, hogy működteti-e a ventilátort a PCM (ha van ilyen, már nem emlékszem benzinesnél van-e), az mit mutat?
Csak tippelgetek, de innen nagyon mást nem lehet. Valami villamosságihoz el kéne venni, és kideríteni, hogy milyen irányból jön az igény a ventilátor járatására. Klíma, vagy motorhőmérséklet, vagy esetleg valami más gebasz van.
Hát mint ahogy írtam sokat nem értek az autószereléshez így abból se sokat értettem amit írtál, így amatőrként annyit tudok hozzátenni hogy a klímám rendeltetésszerűen hűt, fűt, 2 perc alatt eléri a motor mutatója a függőt és utána se főzi fel (főzte fel eddig) a motor a vizet a mutató meg se mozdul bármilyen terhelés mellett se. Kvázi a venti átvette a termosztát szerepét és léghűtéssel közlekedek. Ha bekapcsolom a fűtést hogy elvezessek egy kis hőt a motortól akkor egy idő után mondjuk elég műanyagszag jön a szellőzőkön. A szerelő elvileg mért valamit és megnyugtatott hogy a motornak tökéletes a hőmérséklete bár ebben se bízom mivel ő tanácsolta hogy szerinte csak levegős a vízköröm és azért nem nyit a termosztát és azért kapcsol be a venti holott ez pont fordítva van sztem, mivel ha lehúzom a ventit nyit rendesen a termosztát. Én is egy normális villamossági szerelőnek örülnék ha tudnátok ajánlani valakit itt Miskolc 100 km-es környezetében (lenne egy riasztóm is egy HUATAI kétirányú távvezérléses amit félig egy szakszervizes bekötött aztán nem tudta működésre bírni és azóta se veszi fel a telefont, a vezérlőt meg a kesztyűtartóba hurcolom)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26921 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 08:34:42 »
Idézetet írta: lovagkiraly - 2015.05.23 szombat, 20:32:38
Hát mint ahogy írtam sokat nem értek az autószereléshez így abból se sokat értettem amit írtál, így amatőrként annyit tudok hozzátenni hogy a klímám rendeltetésszerűen hűt, fűt, 2 perc alatt eléri a motor mutatója a függőt és utána se főzi fel (főzte fel eddig) a motor a vizet a mutató meg se mozdul bármilyen terhelés mellett se. Kvázi a venti átvette a termosztát szerepét és léghűtéssel közlekedek. Ha bekapcsolom a fűtést hogy elvezessek egy kis hőt a motortól akkor egy idő után mondjuk elég műanyagszag jön a szellőzőkön. A szerelő elvileg mért valamit és megnyugtatott hogy a motornak tökéletes a hőmérséklete bár ebben se bízom mivel ő tanácsolta hogy szerinte csak levegős a vízköröm és azért nem nyit a termosztát és azért kapcsol be a venti holott ez pont fordítva van sztem, mivel ha lehúzom a ventit nyit rendesen a termosztát. Én is egy normális villamossági szerelőnek örülnék ha tudnátok ajánlani valakit itt Miskolc 100 km-es környezetében (lenne egy riasztóm is egy HUATAI kétirányú távvezérléses amit félig egy szakszervizes bekötött aztán nem tudta működésre bírni és azóta se veszi fel a telefont, a vezérlőt meg a kesztyűtartóba hurcolom)
A mutató 60°C-tól 110-ig középen áll a benzinesekben, ebből a szempontból mindegy. Tényleges érték kéne.
A klíma hűtése ok, de a kérdés, hogy ilyenkor a klíma miatt megy a ventilátor, vagy a motorvezérlő miatt. Mert ha a klíma miatt, akkor oké, hogy megy, és a termosztát még ki se nyitott, de ha a klíma éppen nem megy, akkor kérdés, hogy miért megy.
Miskolcon nem vagyok ismerős sajnos.
Naplózva
lovagkiraly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26922 Dátum:
2015.05.25 hétfő, 17:12:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.05.24 vasárnap, 08:34:42
A mutató 60°C-tól 110-ig középen áll a benzinesekben, ebből a szempontból mindegy. Tényleges érték kéne.
A klíma hűtése ok, de a kérdés, hogy ilyenkor a klíma miatt megy a ventilátor, vagy a motorvezérlő miatt. Mert ha a klíma miatt, akkor oké, hogy megy, és a termosztát még ki se nyitott, de ha a klíma éppen nem megy, akkor kérdés, hogy miért megy.
Miskolcon nem vagyok ismerős sajnos.
Köszi a segítséget! Próbálok méretni egy motorhőmérsékletet, meg sztem megpróbálkozok egy 5. szerelővel
Bízom benne hogy a klíma miatt, a motorvezérlő probléma gondolom húzósabb lenne. Meg kíméretem az előtétellenállást is mert sztem csak magas fokozoton megy a ventim.
Naplózva
sodro344
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26923 Dátum:
2015.05.26 kedd, 20:42:32 »
üdv mindenkinek aki tud segitsen mert kb itt tartok
öninditom inditáskor csak szabadon pörög cseréltem behuzot a szabadonfutot nemtudom ellenkezö irányba megforgatni kint tökéletessen müködik bent csak szabadon pörög. mindenkinek
Naplózva
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26924 Dátum:
2015.05.27 szerda, 11:15:42 »
Sziasztok!
Olvasom, hogy az autóba silver-calciumos akksi kell. A Bosh S4 meg "csak" silver. Ettől még ez is jó lenne, vagy csak a calciumos?
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26925 Dátum:
2015.05.27 szerda, 11:43:28 »
Idézetet írta: sodro344 - 2015.05.26 kedd, 20:42:32
üdv mindenkinek aki tud segitsen mert kb itt tartok
öninditom inditáskor csak szabadon pörög cseréltem behuzot a szabadonfutot nemtudom ellenkezö irányba megforgatni kint tökéletessen müködik bent csak szabadon pörög. mindenkinek
a fogaskoszorú a lendkereken rotyi.meg kell nézni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sodro344
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26926 Dátum:
2015.05.27 szerda, 19:01:46 »
Köszi alf de megoldodott a bendix volt *** én az hittem hogyha tönkremegy mind két irányba eltudom forgatni kézzel de ez csak egy irányba forgott.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26927 Dátum:
2015.05.27 szerda, 19:11:43 »
Tökéletes végre a távirányítóm!
Megnézte ma GSR és szerinte az elemérintkezőkkel van/volt gond.
Igaza volt
.
Csak az egyiket csiszoltam meg, kicsit hajlítottam is a kis pöckökön és szuper a távirányító.
Szerintem a mikrokapcsolókat se kellett volna kicserélni.
Ha másnak is gondja van a távirányítóval, érdemes megnézni az elemérintkezőket és a panelen csiszolni, ha korrodált.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 198
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26928 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 08:46:00 »
Sziasztok,
Kigyullad a töltésvisszajelző lámpám. Most cseréltek klímakompresszort nálam, meg osztóellenállást a motorhűtő ventilátornál. Azóta van. Mielőtt elhoztam néztük is, hogy miért csinálja, de nem jöttünk rá.
Szivargyújtó felől megmérem a feszültséget és 13.9 körül mozog. Ha maximumra veszem a klímát, fényszóró, első, hátsó ablakfűtés, akkor 11.5 lesz. Mintha azt olvastam volna, hogy 20 másodpercig kellene 10.3 alatt lennie, és akkor gyullad ki a visszajelző. Ilyet nem tudtam tetten érni.
(Tegnap elindultam klímával. Kigyulladt, megálltam és 13.9et mértem. Újraindítás, pár perc múlva megint kigyulladt. Utána klíma nélkül mentem és nem gyulladt ki.)
Van ötletetek, hogy mi lehet a baj? Hogy lehet egyértelműen kideríteni. Feleslegesen nem újíttatnám fel a generátort.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26929 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 09:57:12 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2015.05.27 szerda, 11:15:42
Sziasztok!
Olvasom, hogy az autóba silver-calciumos akksi kell. A Bosh S4 meg "csak" silver. Ettől még ez is jó lenne, vagy csak a calciumos?
Gyuri
Ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium a technológia.
Jó bele az S4, ne aggódj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
renitens
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26930 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 11:18:24 »
Idézetet írta: schecter - 2015.05.31 vasárnap, 08:46:00
Sziasztok,
Kigyullad a töltésvisszajelző lámpám. Most cseréltek klímakompresszort nálam, meg osztóellenállást a motorhűtő ventilátornál. Azóta van. Mielőtt elhoztam néztük is, hogy miért csinálja, de nem jöttünk rá.
Szivargyújtó felől megmérem a feszültséget és 13.9 körül mozog. Ha maximumra veszem a klímát, fényszóró, első, hátsó ablakfűtés, akkor 11.5 lesz. Mintha azt olvastam volna, hogy 20 másodpercig kellene 10.3 alatt lennie, és akkor gyullad ki a visszajelző. Ilyet nem tudtam tetten érni.
(Tegnap elindultam klímával. Kigyulladt, megálltam és 13.9et mértem. Újraindítás, pár perc múlva megint kigyulladt. Utána klíma nélkül mentem és nem gyulladt ki.)
Van ötletetek, hogy mi lehet a baj? Hogy lehet egyértelműen kideríteni. Feleslegesen nem újíttatnám fel a generátort.
ez rossz érték.nem eshet 11v alá a töltöfesz.javíttasd a generátort,illetve ellenőriztesd az akkumlátort,izzítókat.
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 198
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26931 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 16:16:34 »
Idézetet írta: renitens - 2015.05.31 vasárnap, 11:18:24
ez rossz érték.nem eshet 11v alá a töltöfesz.javíttasd a generátort,illetve ellenőriztesd az akkumlátort,izzítókat.
11. 5 alá nem láttam elmenni.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
joopofa
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26932 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 19:34:18 »
sziasztok bocs a zavarasert mk3 mondeo kombiba 2000 tdci 2002 évjarat infos index kar beszerelese utan kell vele valamit csinalni hogy müködjön is kössz elöre is a valaszokat
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26933 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 19:48:37 »
Idézetet írta: joopofa - 2015.05.31 vasárnap, 19:34:18
sziasztok bocs a zavarasert mk3 mondeo kombiba 2000 tdci 2002 évjarat infos index kar beszerelese utan kell vele valamit csinalni hogy müködjön is kössz elöre is a valaszokat
igen, műszeregységet cserélni
Naplózva
Kitnerboy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26934 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 20:26:53 »
Sziasztok!
A központizárral lenne egy kis problémám. A tünet a következő: a távirányítón első zárásra a bal hátsó ajtó nem záródik, a második (reteszelő) záró nyomásra már bezárja az összes ajtót. Ugyanezt csinálja, ha bentről a vezetőoldalról benyomom a "zárást", akkor a vezető mögötti ajtót nem zárja!
Ötletek a megoldásra?
A jó ötleteket előre is köszönöm!
Naplózva
Válasz
2001. 1.8 Trend kombi
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 422
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26935 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 07:35:19 »
Idézetet írta: Kitnerboy - 2015.05.31 vasárnap, 20:26:53
Sziasztok!
A központizárral lenne egy kis problémám. A tünet a következő: a távirányítón első zárásra a bal hátsó ajtó nem záródik, a második (reteszelő) záró nyomásra már bezárja az összes ajtót. Ugyanezt csinálja, ha bentről a vezetőoldalról benyomom a "zárást", akkor a vezető mögötti ajtót nem zárja!
Ötletek a megoldásra?
A jó ötleteket előre is köszönöm!
Szia
Ha atmesz a masik topikba (Karosszeria) most is, es par oldalt visszaolvasva is lathatod hogy mar ki lett vesezve ez a tema. Sajnos a megoldas hogy, vagy szetszeded a bal elso zarat es alaposan kipucolod a mikrokapcsolokat, sajnos nalam az egyik menthetetlen volt, vagy veszel egy FL utani bal elso zarszerkezetet(bal kormanyos autobol). A hatso ajto pont ugyanugy mukodik nalam is , csak dupla zarasra zar be. Erre en ideiglenesen IDS-el bekapcsoltam hogy 1 gombnyomasra egybol duplan zarjon.
Amugy szet kel szedni a hatso ajto zarat is, abban is vannak mikrokapcsolok amik tonkre szoktak menni, illetve a motor szenkefeje is el szokott kopni(cserelheto). Ezek mind idoigenyes megoldasok es sajnos nem is veglegesek. Vegleges megoldas ha csereled a zarszerkezeteket FL utani verziokra.
UI
Kiprobalhatod meg azt is, hogy a zarszerkezetek also csavarjat kicsavarva meglocsolod WD40-el. Neha ez is segit, sajnos nem sokaig.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.01 hétfő, 07:39:02 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI - 120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 1.6 TDCI - 115LE, T1DB, Hatchback, 2012
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Tr
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26936 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 08:53:28 »
Sziasztok,
Sikerült beszereznem egy Osram nappali menetfényt.
Az lenne a kérdésem, hogy a felszerelésre van e valami előírás, esetleg méretek?
Vagy a mi a dobozon található az megfelel e?
Nem szeretném ha műszakin kötözködnének.
Köszi.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26937 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 09:02:35 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.06.01 hétfő, 08:53:28
Sziasztok,
Sikerült beszereznem egy Osram nappali menetfényt.
Az lenne a kérdésem, hogy a felszerelésre van e valami előírás, esetleg méretek?
Vagy a mi a dobozon található az megfelel e?
Nem szeretném ha műszakin kötözködnének.
Köszi.
a dobozon írtak szerint.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
msl
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26938 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 13:28:47 »
Sziasztok!
Engem is utolért ez a zár probléma, már régóta összevissza nyit és zár, és folyamatosan világít a visszajelző, hogy valami nyitva van. a csomagtartó már évek óta csak a taviranyitoval nyitható.
Azonban most oda érkeztünk, hogy a vezető oldani zár bezárt , és többé nem nyílik, mostmár belülről sem nyitható (tegnap leszedtem a borítást, és megkínáltam egy kis wd40-el, lehet nem kellett volna).
2001 mk3 4ajto 1.8 benzin
akármelyik facelift zar jo bele? megprobalnek beszerezni egyet. azonban az is kérdés mostmár, hogy hogy a picsába nyitom ki, ha sehogy se lehet? a kulccsal eddig is már csak bezárt, de nyitni nem nyitotta. Na mostmár semmit se csinal. a tobbi zar mukodik (bár van, hogy valamelyik csak másodikra)
Köszönöm segítségeteket.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26939 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 17:23:56 »
Idézetet írta: msl - 2015.06.01 hétfő, 13:28:47
Sziasztok!
Engem is utolért ez a zár probléma, már régóta összevissza nyit és zár, és folyamatosan világít a visszajelző, hogy valami nyitva van. a csomagtartó már évek óta csak a taviranyitoval nyitható.
Azonban most oda érkeztünk, hogy a vezető oldani zár bezárt , és többé nem nyílik, mostmár belülről sem nyitható (tegnap leszedtem a borítást, és megkínáltam egy kis wd40-el, lehet nem kellett volna).
2001 mk3 4ajto 1.8 benzin
akármelyik facelift zar jo bele? megprobalnek beszerezni egyet. azonban az is kérdés mostmár, hogy hogy a picsába nyitom ki, ha sehogy se lehet? a kulccsal eddig is már csak bezárt, de nyitni nem nyitotta. Na mostmár semmit se csinal. a tobbi zar mukodik (bár van, hogy valamelyik csak másodikra)
Köszönöm segítségeteket.
Facelift utáni balkormányos mondeo, vagy olyan jobbkormányos faceliftes focus, amelyiket lehetett bal oldalon is nyitni kulccsal. 2S4A-A21813-Cx/Dx/Fx cikkszámok.
A kinyitásra nincs tippem.
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26940 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 21:52:08 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.04.14 kedd, 21:39:14
A nyelv nem fontos,mert a gugli a jó
barátunk.
Nekem ez az oldal volt a segítség:
http://www.mondeoklubpolska.pl/content.php/411-Monta%C5%BC-tempomatu-do-Mondeo-MK3-z-silnikiem-benzynowym
Köszönöm a sok segítséget a tempomatos ügyemben.
A hétvégén sikerült teljesen üzemkész állapotba hozzam, miután múlt héten ellátogattam vik-hez programoztatni. Sajnos a kábelezés nem volt teljesen kész, az az egy kábel hiányzott, amiről itt érdeklődtem. Ezt sikerült a hétvégén pótolni, plusz a műszeregység csatijában is.
Nem tudom mostanság ki foglalkozik ilyesmivel, de ha tudok bárkinek segítek, ha kérdése van. Sajnos nálam semmilyen kábelezettség sem volt, így az itteni leírás sajnos számomra kevésnek bizonyult, vagy csak én nem vettem észre valamit.
Lehetne esetleg a leírást valahogy bővíteni, hogy másnak egyszerűbben menjen?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26941 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 22:04:28 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.06.08 hétfő, 21:52:08
Köszönöm a sok segítséget a tempomatos ügyemben.
A hétvégén sikerült teljesen üzemkész állapotba hozzam, miután múlt héten ellátogattam vik-hez programoztatni. Sajnos a kábelezés nem volt teljesen kész, az az egy kábel hiányzott, amiről itt érdeklődtem. Ezt sikerült a hétvégén pótolni, plusz a műszeregység csatijában is.
Nem tudom mostanság ki foglalkozik ilyesmivel, de ha tudok bárkinek segítek, ha kérdése van. Sajnos nálam semmilyen kábelezettség sem volt, így az itteni leírás sajnos számomra kevésnek bizonyult, vagy csak én nem vettem észre valamit.
Lehetne esetleg a leírást valahogy bővíteni, hogy másnak egyszerűbben menjen?
igen, írd meg Hzsolt92 vagy Alf fórumtársunknak a leírásod, és ők majd kiteszik a FAQba.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26942 Dátum:
2015.06.09 kedd, 08:34:20 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.06.08 hétfő, 22:04:28
igen, írd meg Hzsolt92 vagy Alf fórumtársunknak a leírásod, és ők majd kiteszik a FAQba.
Amint időm engedi kiegészítem a leírást és beadom elbírálásra.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26943 Dátum:
2015.06.09 kedd, 08:39:37 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.06.09 kedd, 08:34:20
Amint időm engedi kiegészítem a leírást és beadom elbírálásra.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 198
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26944 Dátum:
2015.06.09 kedd, 16:56:51 »
Helló,
Zár kérdéskörben nekem is van egy érdekes kérdésem. Ha a kocsit kint hagyom a napon(!) akkor csak a vezető oldali első ajtó nyílik ki. A többi kettős zár miatt belülről sem. Ha beállok mélygarázsba, vagy klímával lehűtöm az utasteret akkor egy idő után nyithatóvá vállnak.
Még annyit vettem észre, hogy ha ebben a 1 nyitott 3 ajtó zárt állapotban rányitnék a távirányítóval, akkor a GEM modul felől halok kis relékapcsolás szerű hangod, de nem tud nyitni. Utasoldalon, a kesztyűtartó mögül volt többször is rejtélyes beázásom, lehet, hogy nem tett jót a GEM-nek? Mennyire saccoltok egy bontott GEM-et? Feltéve, ha valakinek nincs más tippje a problémára.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26945 Dátum:
2015.06.09 kedd, 17:14:51 »
Idézetet írta: schecter - 2015.06.09 kedd, 16:56:51
Helló,
Zár kérdéskörben nekem is van egy érdekes kérdésem. Ha a kocsit kint hagyom a napon(!) akkor csak a vezető oldali első ajtó nyílik ki. A többi kettős zár miatt belülről sem. Ha beállok mélygarázsba, vagy klímával lehűtöm az utasteret akkor egy idő után nyithatóvá vállnak.
Még annyit vettem észre, hogy ha ebben a 1 nyitott 3 ajtó zárt állapotban rányitnék a távirányítóval, akkor a GEM modul felől halok kis relékapcsolás szerű hangod, de nem tud nyitni. Utasoldalon, a kesztyűtartó mögül volt többször is rejtélyes beázásom, lehet, hogy nem tett jót a GEM-nek? Mennyire saccoltok egy bontott GEM-et? Feltéve, ha valakinek nincs más tippje a problémára.
Szerintem csak egyszerűen szarok a zárszerkezeteid. De ezt nem olyan bonyolult kideríteni egy multiméterrel. Nyitott hátsó ajtóknak benyomod a zárnyelvét, bezárod. Nyitásnál meg nézni kell, hogy megjön-e a parancs. Ha nem, akkor GEM, vezetékek, csatlakozások. Ha megjön, de nem nyit, akkor rohamtempóban csere a zárszerkezeteket facelift utánira, mielőtt már hidegben sem lesznek hajlandóak nyitni, és műtheted le az ajtókárpitot reteszelt ajtónál.
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 198
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26946 Dátum:
2015.06.10 szerda, 08:48:35 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.06.09 kedd, 17:14:51
Szerintem csak egyszerűen szarok a zárszerkezeteid. De ezt nem olyan bonyolult kideríteni egy multiméterrel. Nyitott hátsó ajtóknak benyomod a zárnyelvét, bezárod. Nyitásnál meg nézni kell, hogy megjön-e a parancs. Ha nem, akkor GEM, vezetékek, csatlakozások. Ha megjön, de nem nyit, akkor rohamtempóban csere a zárszerkezeteket facelift utánira, mielőtt már hidegben sem lesznek hajlandóak nyitni, és műtheted le az ajtókárpitot reteszelt ajtónál.
Az is lehet... Ha különböző kombinációkban fordulna elő a zárva maradás, akkor magam is zárszarakodásra gyanakodnék, de mindig 3 fixen zárva, vezetőoldali meg nyit. (ráadásul az utasoldali első zárszerkezet gyári újra lett cserélve 3 éve.) Vagy van esetleg valami sorrend a nyitásnál, és a ha abba belebukik, akkor a többit már nem nyitja? És ha tolom a klímát a lábrész felé, akkor jóval hamarabb engedi nyitni az ajtókat, mint, hogy a zárszerkezetek lehűlhetnének.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26947 Dátum:
2015.06.10 szerda, 09:57:12 »
Idézetet írta: schecter - 2015.06.10 szerda, 08:48:35
Az is lehet... Ha különböző kombinációkban fordulna elő a zárva maradás, akkor magam is zárszarakodásra gyanakodnék, de mindig 3 fixen zárva, vezetőoldali meg nyit. (ráadásul az utasoldali első zárszerkezet gyári újra lett cserélve 3 éve.) Vagy van esetleg valami sorrend a nyitásnál, és a ha abba belebukik, akkor a többit már nem nyitja? És ha tolom a klímát a lábrész felé, akkor jóval hamarabb engedi nyitni az ajtókat, mint, hogy a zárszerkezetek lehűlhetnének.
Lehet GEM, mondom, le kell tesztelni, hogy kijön-e a parancs a zárakhoz.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26948 Dátum:
2015.06.10 szerda, 16:39:06 »
Sziasztok!
Tegnap óta végre üzemel a tempomat az autóban.
Hálás köszönet Cs12-nek, és Zoleex fórumtársnak a telefonos segítségért!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
NPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26949 Dátum:
2015.06.10 szerda, 18:46:42 »
Sziasztok!
Bocsi, hogy megint csak kérdezek. :-)
Az történt, hogy idén nem hűtött a klíma így hívtam ma egy klímást. Megnézte, mondta, hogy kevés a nyomás, után kell tölteni, megnézte, hogy nem tűnik úgy, hogy eresztene, így fel is töltötte. Utána megnéztük, még mindig nem hűtött. Megállapította, hogy a relé adta meg magát, kicserélte a sajátjára, ekkor már simán ment, jéghideget fújt. Utána vissza az enyém, megint nem hűt. Mondta, hogy relét kellene cserélni, de ehhez ő nem ért, ehhez autóvillanyossági kell. Aztán még próbából kicserélte a relét egy másikkal, akkor megint nem hűtött, majd amikor visszatette a sajátját akkor újra hűtött. Eztán visszatette az enyémet és elment. Mikor hazaértem gondoltam, hogy ilyen nincs, így kikaptam az A/C relét és betettem a helyére egy másikat, asszem a dudáét. Próba, nem hűt. De akkor miért működött az övével? Valójában nem annyira hiszek neki, mert nagyon ajánlgatott egy autóelektromos ismerősét és ezzel a relés szituval együtt ez nekem nagyon fura. Mivel jobb az a relé ami nála volt, mint egy másik működő az én autómból? Ilyenkor mit érdemes tenni? Gondolom új relét ne vegyek, mert minek...
Köszönöm szépen!
Üdv!
Péter
Naplózva
Ford Fusion SE (USA) 2.0 Automata | 2016
Mondeo MKIII 1.8 ambiente 110LE | 2003.08
Oldalak:
1
...
532
533
534
535
536
537
538
[
539
]
540
541
542
543
544
545
546
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ