Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.01 szerda, 03:48:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10140937 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27200 Dátum: 2015.07.15 szerda, 20:42:35 »

pedálkapcsolók.
sajnos nem
kimertem, aram van, mindharom kapcsolo vegzi a dolgat
probaltam aramtalanitassal is de nem lett jo
a jatek diag cuccok hibakodot nem talalnak.
a villanyasz azt mondta, h a tempomathoz nem nyult.
tovabbi otletek?
keressem Vik-et? Vik szerelte be
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #27201 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 11:56:39 »

Udv. Ért valaki a denso navi bekotesehez tolna vagy barany megyeben aki esetleg ra is er hetvegen ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27202 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 12:38:11 »

sajnos nem
kimertem, aram van, mindharom kapcsolo vegzi a dolgat
probaltam aramtalanitassal is de nem lett jo
a jatek diag cuccok hibakodot nem talalnak.
a villanyasz azt mondta, h a tempomathoz nem nyult.
tovabbi otletek?
keressem Vik-et? Vik szerelte be
kormánykapcsolók.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #27203 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 12:39:00 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget kérnék. Nincs féklámpám, de minden más van, a biztosítékdobozban a 93-ast megnéztem, de az nincs kiégve, hol lehet még a hiba?

Előre is köszönöm.
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27204 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 13:12:34 »

kormánykapcsolók.
azt meg tudnád mondani, h hol tudnám a kormánykapcsolókat kimerni anélkül, h leszerelném a légzsákot?

olyan nem történhet meg, h valami oknál fogva elfelejtette a rendszer, h van tempomat és újra fel kellene programozni?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27205 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 13:28:48 »

azt meg tudnád mondani, h hol tudnám a kormánykapcsolókat kimerni anélkül, h leszerelném a légzsákot?

olyan nem történhet meg, h valami oknál fogva elfelejtette a rendszer, h van tempomat és újra fel kellene programozni?

focom interfésszel diaggal csekkolhatóak a tempomat kapcsolók a kormányon is.azt most nem tudom,hogy a focom tudja e mk3-nál,de nem hiszem,mert a gem-be asszem nem lát bele.mk4 nél benne van,de ez rajtad nem segít.
TIS2004-et tölts le,és abban benne van.illetve gyári diag a szakszervízben.illetve Vik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27206 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 13:55:19 »

focom interfésszel diaggal csekkolhatóak a tempomat kapcsolók a kormányon is.azt most nem tudom,hogy a focom tudja e mk3-nál,de nem hiszem,mert a gem-be asszem nem lát bele.mk4 nél benne van,de ez rajtad nem segít.
TIS2004-et tölts le,és abban benne van.illetve gyári diag a szakszervízben.illetve Vik.

első körben leveszem a légzsákot és kimérem a kapcsolókat. ha nem ott van a hiba akkor meglátom GSR tud e segíteni.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27207 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 14:43:45 »

focom interfésszel diaggal csekkolhatóak a tempomat kapcsolók a kormányon is.azt most nem tudom,hogy a focom tudja e mk3-nál,de nem hiszem,mert a gem-be asszem nem lát bele.mk4 nél benne van,de ez rajtad nem segít.
TIS2004-et tölts le,és abban benne van.illetve gyári diag a szakszervízben.illetve Vik.
tempomat kapcsolók jelei az ecu-ba mennek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #27208 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 15:36:15 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget kérnék. Nincs féklámpám, de minden más van, a biztosítékdobozban a 93-ast megnéztem, de az nincs kiégve, hol lehet még a hiba?

Előre is köszönöm.

Féklámpa kapcsolót nézd meg.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #27209 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 15:38:04 »

Sziasztok! Az alábbi problémában kérném a segítségeteket, ötleteket! Az utóbbi időben elkezdte csinálni a klíma rendszer azt a jelenséget, ha a megállok egy piros lámpánál vagy csak "totyogok" a városban  belső keringetésre kapcsol és a nem a beállított hőfokot nyomja. Egyébként gázadásnál érzem is , hogy klíma nélkül megyek.
Majd ha el kezdem nyomni kicsit jobban, vagy kiérek a városból, újra "megfoglya" az autót a  klíma és tolja is be a beállított hőfokú levegőt.
Ezt 2 hete csinálta elösszőr, azóta elöjön.
Ötletek, tapasztalatok?
 wow1 wow1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27210 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 15:52:00 »

tempomat kapcsolók jelei az ecu-ba mennek
igaz,a PCM-be,de mk3 nál abba sem nagyon lát bele a forscan,asszem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #27211 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 16:04:47 »

Sziasztok!

6000CD fejegység helyett (ami a gyári volt) bekerült az autóba egy Blaupunkt Navipilot fejegység. Kérdés, hogy a kormány alatti távvezérlőt be lehet-e kötni az új fejegységbe, és melyik lábakra mit kell kötni? Plusz, van-e esetleg valakinek a Navipilot Dx-hez CD-je?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #27212 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 16:32:27 »

Sziasztok! Az alábbi problémában kérném a segítségeteket, ötleteket! Az utóbbi időben elkezdte csinálni a klíma rendszer azt a jelenséget, ha a megállok egy piros lámpánál vagy csak "totyogok" a városban  belső keringetésre kapcsol és a nem a beállított hőfokot nyomja. Egyébként gázadásnál érzem is , hogy klíma nélkül megyek.
Majd ha el kezdem nyomni kicsit jobban, vagy kiérek a városból, újra "megfoglya" az autót a  klíma és tolja is be a beállított hőfokú levegőt.
Ezt 2 hete csinálta elösszőr, azóta elöjön.
Ötletek, tapasztalatok?
 wow1 wow1
Bekapcsol a venti?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27213 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 17:07:43 »

tempomat kapcsolók jelei az ecu-ba mennek


Inkább a Speed Control Modul-ba, ami a tempomat beavatkozó eleme és a bal első torony mögött van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27214 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 17:08:39 »

igaz,a PCM-be,de mk3 nál abba sem nagyon lát bele a forscan,asszem....

Nem igaz.
A PCM-be bele lát, de minek. A tempomat "nem ott van".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #27215 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 17:35:23 »

Sziasztok!

A vasamban digitális klíma van ami megy és működik, de amikor beállítom a szembe fújás opciót nem jön hideg levegő a szellőző rostélyokon csak az üvegre megy, találkozott már valaki ilyen problémával?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27216 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 19:41:55 »

Sziasztok!

A vasamban digitális klíma van ami megy és működik, de amikor beállítom a szembe fújás opciót nem jön hideg levegő a szellőző rostélyokon csak az üvegre megy, találkozott már valaki ilyen problémával?

Valószínű, hogy a flap motor köszönt el. A kesztyűtartó alatt láthatóak ezek a motorok. Nyomkodd a gombokat és amelyik nem mozog, az romlott el.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #27217 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 20:12:24 »

Bekapcsol a venti?
Szia. Igen megy a venti ahogy kell. Az volt az első dolog amit megnéztem.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27218 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 20:57:22 »

Sziasztok! Az alábbi problémában kérném a segítségeteket, ötleteket! Az utóbbi időben elkezdte csinálni a klíma rendszer azt a jelenséget, ha a megállok egy piros lámpánál vagy csak "totyogok" a városban  belső keringetésre kapcsol és a nem a beállított hőfokot nyomja. Egyébként gázadásnál érzem is , hogy klíma nélkül megyek.
Majd ha el kezdem nyomni kicsit jobban, vagy kiérek a városból, újra "megfoglya" az autót a  klíma és tolja is be a beállított hőfokú levegőt.
Ezt 2 hete csinálta elösszőr, azóta elöjön.
Ötletek, tapasztalatok?
 wow1 wow1

Szia!

Nekem 3 napja csinálja detto ugyanezt ... sikerült megoldást találni a problémára ? Baromi zavaró, mert eddig jéghideg volt a klíma erre pont most, a 35 fokokban hal be ...  falbav

Szerk:
Bár annyira nem 'detto', mert nekem amikor 'totyogok', vagy lámpánál állok nem megy a ventilátor, viszont ha kicsit nagyobb a tempó, akkor 'megjön' a hideg.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.16 csütörtök, 20:59:40 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #27219 Dátum: 2015.07.17 péntek, 08:40:20 »

Szia!

Nekem 3 napja csinálja detto ugyanezt ... sikerült megoldást találni a problémára ? Baromi zavaró, mert eddig jéghideg volt a klíma erre pont most, a 35 fokokban hal be ...  falbav

Szerk:
Bár annyira nem 'detto', mert nekem amikor 'totyogok', vagy lámpánál állok nem megy a ventilátor, viszont ha kicsit nagyobb a tempó, akkor 'megjön' a hideg.

Na majd most megfigyelem Én is még egyszer. Csak mitől van az , hogy álló helyzetben mikor elndítom, egyből bekapcsol?! Illetve kapcsolgatja magát.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27220 Dátum: 2015.07.17 péntek, 08:56:46 »

Na majd most megfigyelem Én is még egyszer. Csak mitől van az , hogy álló helyzetben mikor elndítom, egyből bekapcsol?! Illetve kapcsolgatja magát.

klímakuplungot kell beállítatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #27221 Dátum: 2015.07.17 péntek, 18:21:04 »

Sziasztok!
Ma kaptam vissza az autót a fényezőtől,az ajtók alját javították.
Valamit rosszul rakhattak össze,mert nem működik az automatikus felhúzás.
Lefelé viszi automatán de felfelé nem és ha felért az ablak és még egyszer rányomok a gombra,akkor még egy kicsit feljebb tolja de az egész ajtóburkolat kicsit megfeszül szemmel láthatóan.
Eddig sosem volt ilyen,így ezért gondolom,hogy vmit elcseszhettek.
Van vmi ötletetek?

A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27222 Dátum: 2015.07.17 péntek, 18:31:34 »

Sziasztok!
Ma kaptam vissza az autót a fényezőtől,az ajtók alját javították.
Valamit rosszul rakhattak össze,mert nem működik az automatikus felhúzás.
Lefelé viszi automatán de felfelé nem és ha felért az ablak és még egyszer rányomok a gombra,akkor még egy kicsit feljebb tolja de az egész ajtóburkolat kicsit megfeszül szemmel láthatóan.
Eddig sosem volt ilyen,így ezért gondolom,hogy vmit elcseszhettek.
Van vmi ötletetek?

A segítséget előre is köszönöm!

Fel kell programozni az ablakot. Wikiben megtalálod.  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #27223 Dátum: 2015.07.17 péntek, 18:53:55 »

Fel kell programozni az ablakot. Wikiben megtalálod.  wave

Köszi! Smiley
Az a megfeszülés mitől lehet?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #27224 Dátum: 2015.07.17 péntek, 19:25:39 »

Köszi! Smiley
Az a megfeszülés mitől lehet?

Bontsd le és tedd fel újra a kárpitot. Pár csavar az egész.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27225 Dátum: 2015.07.17 péntek, 21:16:55 »

Sziasztok!

Szetbontottuk kicsit a dolgokat es a kovetkezoket talaltuk:

Klimarelé ugy fest nem kap negativot (az A/C gombbal talan azt kapcsolgatom?). Ha kezzel adunk neki egybol megy a klima, de a gombot a kozepkonzolon nyomogatva semmi nem tortenik.

Ilyennel talalkozott mar valaki ? Merre kellene tovabb keresgelni?

Na majd most megfigyelem Én is még egyszer. Csak mitől van az , hogy álló helyzetben mikor elndítom, egyből bekapcsol?! Illetve kapcsolgatja magát.

Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27226 Dátum: 2015.07.17 péntek, 22:15:06 »

Sziasztok!

Szetbontottuk kicsit a dolgokat es a kovetkezoket talaltuk:

Klimarelé ugy fest nem kap negativot (az A/C gombbal talan azt kapcsolgatom?). Ha kezzel adunk neki egybol megy a klima, de a gombot a kozepkonzolon nyomogatva semmi nem tortenik.

Ilyennel talalkozott mar valaki ? Merre kellene tovabb keresgelni?

venni egy másik vezérlőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27227 Dátum: 2015.07.17 péntek, 22:37:12 »

Ennyi volna a hiba? Ujonnan neztem ordas egy ara van. Korulnezek akkor itt, koszi a tippet!
 worship

venni egy másik vezérlőt.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27228 Dátum: 2015.07.17 péntek, 22:59:26 »

venni egy másik vezérlőt.

Nem feltétlenül, mert a klímát (kapcsolt negatívot a relének) a motorvezérlő kapcsolja és akkor, ha a szükséges feltételek teljesülnek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27229 Dátum: 2015.07.17 péntek, 23:09:42 »

Tegnap melobol hazafele csak a meleget fujta, aztan feluton bekapcsolt. Ma mar egyaltalan nem. Ennyi plusz info meg eszembe jutott.

Akkor marad a szakszerviz? Mert most szetnombaztuk a kozepkonzolt, de holnap, legkesobb vasarnap ossze kell rakjam.


Nem feltétlenül, mert a klímát (kapcsolt negatívot a relének) a motorvezérlő kapcsolja és akkor, ha a szükséges feltételek teljesülnek.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27230 Dátum: 2015.07.17 péntek, 23:13:46 »

Tegnap melobol hazafele csak a meleget fujta, aztan feluton bekapcsolt. Ma mar egyaltalan nem. Ennyi plusz info meg eszembe jutott.

Akkor marad a szakszerviz? Mert most szetnombaztuk a kozepkonzolt, de holnap, legkesobb vasarnap ossze kell rakjam.



Miért kell-ett szétszedni a középkonzolt?
Addig nem nyúlnék oda, amíg ki nem zártam pl. a két nyomáskapcsoló hibát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27231 Dátum: 2015.07.17 péntek, 23:43:20 »

Klimavezerlo hatuljara voltunk kivancsiak es nem jott ki mashogy.  vigyor3

Ket nyomaskapcsolo? Kepen mar lattam egyet, de ezek merre is keresendok?

Miért kell-ett szétszedni a középkonzolt?
Addig nem nyúlnék oda, amíg ki nem zártam pl. a két nyomáskapcsoló hibát.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27232 Dátum: 2015.07.18 szombat, 09:06:31 »

Nem feltétlenül, mert a klímát (kapcsolt negatívot a relének) a motorvezérlő kapcsolja és akkor, ha a szükséges feltételek teljesülnek.
jah,kivéve,hogy a klímavezérlő adja a jelet a PCM-nek is.és 10 esetből 10x a klímavezérlő romlik el,a motorvezérlő egyszer sem.
de persze,mindenképpen kikell zárni a többi lehetőséget,nem kell vaktában lövöldözni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27233 Dátum: 2015.07.18 szombat, 09:07:22 »

Tegnap melobol hazafele csak a meleget fujta, aztan feluton bekapcsolt. Ma mar egyaltalan nem. Ennyi plusz info meg eszembe jutott.

Akkor marad a szakszerviz? Mert most szetnombaztuk a kozepkonzolt, de holnap, legkesobb vasarnap ossze kell rakjam.


és a klímakuplungot már leellenőriztétek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27234 Dátum: 2015.07.18 szombat, 09:08:20 »

Ennyi volna a hiba? Ujonnan neztem ordas egy ara van. Korulnezek akkor itt, koszi a tippet!
 worship

bontottan nem drága,tíz körül már adnak...de minden mást lekell ellenőrizni előtte.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27235 Dátum: 2015.07.18 szombat, 12:19:41 »

jah,kivéve,hogy a klímavezérlő adja a jelet a PCM-nek is.és 10 esetből 10x a klímavezérlő romlik el,a motorvezérlő egyszer sem.
de persze,mindenképpen kikell zárni a többi lehetőséget,nem kell vaktában lövöldözni.

Igen a klímavezérlő adja a jelet.... na de milyen jelet?
Megmondom, a CAN BUS hálózatra "rakja" fel a "klíma bekapcsol" üzenetet. Ezt te hogyan is méred ki? Sehogy....
Hiába méred szkóppal a BUS vonalat....rengeteg üzenet rohangál rajta, abból ki nem válogatod melyik a "klíma bekapcsol" üzenet.
Nem azt mondtam, hogy a motorvezérlő elromlik.....azt írtam, hogy abban az esetben küld jelet a klíma kuplung relének, ha minden feltétel teljesül.
Ez pedig legfőképp a nyomáskapcsolók jelei. Ez inkább elromlik -vagy vezeték, csatlakozás-, mint a klímavezérlő. Az a legutolsó amire gyanakodni kell és megelőzték a többi komponensek méréssel történt ellenőrzése.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.18 szombat, 12:44:49 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #27236 Dátum: 2015.07.18 szombat, 15:14:33 »

hali,

minden nap probálgattam a tempomatomat de csak nem akart...
tegnap elterveztem, h ma leszedem a légzsákot és kimérem a kapcsolókat.
épp szentendre felől mentem bp felé amikor megint eszembe jutott, h próba cseresznye és láss csodát, bekapcsolt, és működött!?!?!?
egész úton ki/be kapcsolgattam, nyomogattam, még meg is álltam, motort is leállítottam, majd újra elindultam, bekapcsoltam és működött?!?!?!?
na most vagy öngyógyuló az autóm vagy nem tudom mi, de egyenlőre most működik a tempomat
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #27237 Dátum: 2015.07.18 szombat, 16:20:45 »

hali,

minden nap probálgattam a tempomatomat de csak nem akart...
tegnap elterveztem, h ma leszedem a légzsákot és kimérem a kapcsolókat.
épp szentendre felől mentem bp felé amikor megint eszembe jutott, h próba cseresznye és láss csodát, bekapcsolt, és működött!?!?!?
egész úton ki/be kapcsolgattam, nyomogattam, még meg is álltam, motort is leállítottam, majd újra elindultam, bekapcsoltam és működött?!?!?!?
na most vagy öngyógyuló az autóm vagy nem tudom mi, de egyenlőre most működik a tempomat

Párszor már leírtam hátha neked is segít. A vezetőajtó két kábelátvezetését tekerd ki, kontaktspray, és gondosan vissza a helyére. Nekem az ott induló KH első jele volt az, hogy elmúlt a tempómata, majd amikor már az ablak sem ment fel, meg kinyitotta-becsukogatta menet közben az ajtót, megcsináltam. Erre megjavult a tempomat is, azóta sincs semmi baja. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #27238 Dátum: 2015.07.18 szombat, 18:02:12 »

Sziasztok, régi tag vagyok!
S O S. Segítségre lenne szükségem :Ford Mondeo MK3- hoz kellene manuális klíma kapcsolási rajz!
2003-es 1.8 benzin!
Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
dsstar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #27239 Dátum: 2015.07.18 szombat, 20:32:10 »

Helló!

Olyan témában szeretném kérni a segítségeteket, hogy manuális klímát szeretnék digitálissá alakítani. Az alkatrészek meg is lesznek hozzá, a kérdésem csak az volna, hogy a faq-ban talált bekötésen kívül kell még plusz vezetékeket kötni a vezérlőre vagy csak annyi kábel megy oda ami a rajzon is van? Remélem érthető valamennyire amit kérdezek. A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva

MK3 2001 1.8 125LE sedan
mentor33
Vendég
« Új hozzászólás #27240 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 15:30:32 »

Sziasztok!
MK3 szivargyújtóim szeretném ha csak akkor lennének aktívak  ha indítok, mivel vettem egy levegő ionizátort amit elfelejtettem kihúzni a szivargyújtóból.
 Négy napon keresztül dolgozott, az akkumulátor bánta.
Megoldást keresek, ha tudna valaki segíteni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27241 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 16:16:13 »

Sziasztok!
MK3 szivargyújtóim szeretném ha csak akkor lennének aktívak  ha indítok, mivel vettem egy levegő ionizátort amit elfelejtettem kihúzni a szivargyújtóból.
 Négy napon keresztül dolgozott, az akkumulátor bánta.
Megoldást keresek, ha tudna valaki segíteni?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujtó-tudtátok!%3F
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dnske
Vendég
« Új hozzászólás #27242 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 16:52:06 »

Sziasztok!

Amatőr kérdés. Tegnap délután észrevettem, hogy nem világít a tompított visszajelző a műszerfalon. Leállok kiszállok maga a tompított világít. Hazaérek garázsban észreveszem hogy a műszer fal világítás sem világít. Sőt akkor kapcsol ki amikor rányomom a tompítottat ... Minden más (kézifék, izzításjleső, reflektor, index stb. visszajelzője jó. Figyelmeztető hang sincs ha rajta hagyom a tompítottat.

Kapcsoló vagy nagyobb hiba?

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27243 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 09:44:29 »

Sziasztok!

Engem is elért valami klímanyűg.
Pénteken városban jöttem-mentem, klíma teljesen jól működött. Aztán indultam haza. 38 fok, M6, tempomat 130, klíma AUTO 23,5 fok. Egy jó 50 km után kezdem érezni, hogy folyik rólam a víz. Szellőzőrostélyokon meleg (kültéri) levegőt fújt be. Kapcsolgattam jobbra-balra ki-be, sehogy nem akart hideget fújni. Ha manuálisan benyomtam a klímát, akkor sem jött a hideg és nem is éreztem a piciny rántásokat, ahogy a kompresszor be-ki kapcsol. Végén meguntam, OFF-al teljesen kikapcsoltam. Egy jó 10 perc múlva visszakapcsoltam. Ekkor elkezdett újra működni, jéghideg levegőt fújt be... Kb 10 percig. Ekkor megint csak nem kapcsolt a kompresszor, dőlt a meleg. Ezeket a 10 perces etapokat játszottuk. 10 percig ment, 10 percig kikapcs.
Hazaértem, megálltam, akkor épp hűtött a klíma. Kiszálltam, ventillátor is ment. Kapun belülre álltam, ekkor kikapcsoltam a klímát. Ezután normál esetben 1-2 perc múlva a venti is leszokott állni. Aztán garázs nyit, beáll, csuk, bepakolok stb, már vagy jó 10 percet járt alapjáraton a motor a garázsban (ahol kicsit hűvösebb is volt), de még mindig csak ment a venti. Vízhőmérséklet mérő stabilan középen állt. Meguntam, motor leállít, újraindít. Ekkor már a venti nem indult automatikusan. Klíma bekapcs, indul a venti, jön a hideg, klíma kikapcs, 1-2 perc múlva a venti is leállt.
Aztán tegnap este jöttem fel BP-re, szintén M6, szintén AUTO 23,5 fok és gyönyörűen működött egész úton. Igaz nem volt tűző napsütés már és csak 31 fokot mutatott az autó.

Kérdés: WTF? Mi okozhat ilyet?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27244 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 12:34:30 »

Sziasztok!

Engem is elért valami klímanyűg.
Pénteken városban jöttem-mentem, klíma teljesen jól működött. Aztán indultam haza. 38 fok, M6, tempomat 130, klíma AUTO 23,5 fok. Egy jó 50 km után kezdem érezni, hogy folyik rólam a víz. Szellőzőrostélyokon meleg (kültéri) levegőt fújt be. Kapcsolgattam jobbra-balra ki-be, sehogy nem akart hideget fújni. Ha manuálisan benyomtam a klímát, akkor sem jött a hideg és nem is éreztem a piciny rántásokat, ahogy a kompresszor be-ki kapcsol. Végén meguntam, OFF-al teljesen kikapcsoltam. Egy jó 10 perc múlva visszakapcsoltam. Ekkor elkezdett újra működni, jéghideg levegőt fújt be... Kb 10 percig. Ekkor megint csak nem kapcsolt a kompresszor, dőlt a meleg. Ezeket a 10 perces etapokat játszottuk. 10 percig ment, 10 percig kikapcs.
Hazaértem, megálltam, akkor épp hűtött a klíma. Kiszálltam, ventillátor is ment. Kapun belülre álltam, ekkor kikapcsoltam a klímát. Ezután normál esetben 1-2 perc múlva a venti is leszokott állni. Aztán garázs nyit, beáll, csuk, bepakolok stb, már vagy jó 10 percet járt alapjáraton a motor a garázsban (ahol kicsit hűvösebb is volt), de még mindig csak ment a venti. Vízhőmérséklet mérő stabilan középen állt. Meguntam, motor leállít, újraindít. Ekkor már a venti nem indult automatikusan. Klíma bekapcs, indul a venti, jön a hideg, klíma kikapcs, 1-2 perc múlva a venti is leállt.
Aztán tegnap este jöttem fel BP-re, szintén M6, szintén AUTO 23,5 fok és gyönyörűen működött egész úton. Igaz nem volt tűző napsütés már és csak 31 fokot mutatott az autó.

Kérdés: WTF? Mi okozhat ilyet?
klímakuplung.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #27245 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 12:45:57 »

Sziasztok!

Amatőr kérdés. Tegnap délután észrevettem, hogy nem világít a tompított visszajelző a műszerfalon. Leállok kiszállok maga a tompított világít. Hazaérek garázsban észreveszem hogy a műszer fal világítás sem világít. Sőt akkor kapcsol ki amikor rányomom a tompítottat ... Minden más (kézifék, izzításjleső, reflektor, index stb. visszajelzője jó. Figyelmeztető hang sincs ha rajta hagyom a tompítottat.

Kapcsoló vagy nagyobb hiba?


Első körben nézd meg,a biztosítékot. Aztán a kapcsolót + fényerőszabályzónak a csatiját.Szakadásvizsgálóval mérjél rá a kapcsolóra,hogy megfelelően működik.Ez után már csak villanyász tud segíteni.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #27246 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 13:58:51 »

Sziasztok!

Engem is elért valami klímanyűg.
Pénteken városban jöttem-mentem, klíma teljesen jól működött. Aztán indultam haza. 38 fok, M6, tempomat 130, klíma AUTO 23,5 fok. Egy jó 50 km után kezdem érezni, hogy folyik rólam a víz. Szellőzőrostélyokon meleg (kültéri) levegőt fújt be. Kapcsolgattam jobbra-balra ki-be, sehogy nem akart hideget fújni. Ha manuálisan benyomtam a klímát, akkor sem jött a hideg és nem is éreztem a piciny rántásokat, ahogy a kompresszor be-ki kapcsol. Végén meguntam, OFF-al teljesen kikapcsoltam. Egy jó 10 perc múlva visszakapcsoltam. Ekkor elkezdett újra működni, jéghideg levegőt fújt be... Kb 10 percig. Ekkor megint csak nem kapcsolt a kompresszor, dőlt a meleg. Ezeket a 10 perces etapokat játszottuk. 10 percig ment, 10 percig kikapcs.
Hazaértem, megálltam, akkor épp hűtött a klíma. Kiszálltam, ventillátor is ment. Kapun belülre álltam, ekkor kikapcsoltam a klímát. Ezután normál esetben 1-2 perc múlva a venti is leszokott állni. Aztán garázs nyit, beáll, csuk, bepakolok stb, már vagy jó 10 percet járt alapjáraton a motor a garázsban (ahol kicsit hűvösebb is volt), de még mindig csak ment a venti. Vízhőmérséklet mérő stabilan középen állt. Meguntam, motor leállít, újraindít. Ekkor már a venti nem indult automatikusan. Klíma bekapcs, indul a venti, jön a hideg, klíma kikapcs, 1-2 perc múlva a venti is leállt.
Aztán tegnap este jöttem fel BP-re, szintén M6, szintén AUTO 23,5 fok és gyönyörűen működött egész úton. Igaz nem volt tűző napsütés már és csak 31 fokot mutatott az autó.

Kérdés: WTF? Mi okozhat ilyet?

Tegnap délután jöttünk haza Pestről 36-37°C, dettó uezt játszotta azzal a különbséggel, hogy nekem nem kapcsolgatott ki-be 10 percenként, hanem frankón hűtött, egyszer csak eltűnt kb 20 percre, majd Low fokozaton fújt vmi kis hideget folyamatosan.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27247 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 14:14:41 »

klímakuplung.

Így, hogy most éppen működik, tudnak vele valamit kezdeni szervizben? (Ki lehet mérni, lehet rajta kopást látni, imát lehet olvasni rá, stb?) Vagy ha már nagyon a halálán van és reprodukálható a hiba, csak akkor érdemes szervizbe vinni?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27248 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 17:56:51 »

Na, klímafeltöltés kész, de nem az a gond (félig volt még kb.).  szomoru1
Ráadásul a nyomáskapcsolók és klímavezérlőn kívül most bejött a képbe még egy hibalehetőség amit a klímás úr mondott, mégpedig elöl a ventilátoron valami egység, ami azt mondta újonnan ~180, bontóban ~70 és külön nem lehet venni, mert a ventilátorral együtt van, vagy mi.  falbav

Megnézem még a nyomáskapcsolókat aztán részemről egyelőre feladom. Köszönöm az itt elhangzott tippeket!
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27249 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 18:41:47 »

Na, klímafeltöltés kész, de nem az a gond (félig volt még kb.).  szomoru1
Ráadásul a nyomáskapcsolók és klímavezérlőn kívül most bejött a képbe még egy hibalehetőség amit a klímás úr mondott, mégpedig elöl a ventilátoron valami egység, ami azt mondta újonnan ~180, bontóban ~70 és külön nem lehet venni, mert a ventilátorral együtt van, vagy mi.  falbav

Megnézem még a nyomáskapcsolókat aztán részemről egyelőre feladom. Köszönöm az itt elhangzott tippeket!

A ventilátoron a saját fordulatszám-szabályzása van (tápot kap, meg talán egy PWM jelet a PCM-től), ventilátorral együtt bontottan 20-40 között szerintem megkapod, nekem 20 volt két éve. Ha jól tudom ki lehet vezéreltetni diagnosztikai cuccokkal a ventilátort, legalábbis Forscan-ben van, az meg elvileg a gyári programot koppintja ilyen téren. Ezzel le lehetne tesztelni, hogy tényleg a venti a hibás, vagy sem. De ha az a hibás, akkor sem biztos, hogy bármi baja van az elektronikájának, lehet a kefe elkopott, vagy a csapágy megszorult (nekem utóbbi volt a probléma, előbbire is volt már itt példa).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 543 544 [545] 546 547 548 549 550 551 552 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.