Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:32:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 565 566 567 568 569 570 571 [572] 573 574 575 576 577 578 579 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143463 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28550 Dátum: 2015.12.01 kedd, 16:36:34 »

sziasztok
nemreg volt egy karambolom az en mondeommal, es vettem egy masikat alkatresznek mert igy olcsobban jottem ki... az lenne a kerdesem hogy a gyari parkolo szenzort at lehet e pakolni egy masik autoba? es hogy hol talalom a tolato radar agyat? mivel az egesz muszerfal le van most bontva ezert szeretnem most kiszedni belole es atpakolni az enyembe ha lehetseges...
koszi elore is a valaszokat
a csomagtartóba n valamelyik oldalt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #28551 Dátum: 2015.12.01 kedd, 17:43:43 »

Hogy néz ki tudnátok képet küldeni?

Itt egy pár fotó, ha szerzel bele mikrokapcsolót  megoldható a dolog, hogy jó lehet.

http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #28552 Dátum: 2015.12.01 kedd, 17:48:00 »

Ha már így szóba került az ajtózár, nincs valakinek egy lecserélt rossz zárja?
Engem érdekelne egy hibásan.
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #28553 Dátum: 2015.12.01 kedd, 17:57:28 »

Itt egy pár fotó, ha szerzel bele mikrokapcsolót  megoldható a dolog, hogy jó lehet.

http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13
De lehet,hogy a kis motor xar nem a mikro kapcsolók.Kimérés és kiderül. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #28554 Dátum: 2015.12.01 kedd, 18:03:29 »

De lehet,hogy a kis motor xar nem a mikro kapcsolók.Kimérés és kiderül. vigyor3

Igen az attól is függ, hogy kinek mi a jelenség, mert van olyan hogy egész nyáron jó csak amikor párásabb az idő akkor nem, nálam a kapcsoló volt a rossz.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #28555 Dátum: 2015.12.01 kedd, 18:08:08 »

Igen az attól is függ, hogy kinek mi a jelenség, mert van olyan hogy egész nyáron jó csak amikor párásabb az idő akkor nem, nálam a kapcsoló volt a rossz.

Nálam van egy donor,ami teljesen kuka,és a kapcsikat kiszedtem,de mind ok,viszont a motor kuka.(a motor azt produkálta,hogy bezártad,és azonnal ki is nyitotta)
Motor beszerzés alatt,és elméletben jó lesz. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #28556 Dátum: 2015.12.01 kedd, 18:25:58 »

Nálam van egy donor,ami teljesen kuka,és a kapcsikat kiszedtem,de mind ok,viszont a motor kuka.(a motor azt produkálta,hogy bezártad,és azonnal ki is nyitotta)
Motor beszerzés alatt,és elméletben jó lesz. vigyor3

Árban mit kérnek érte?
Bontottat veszel?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #28557 Dátum: 2015.12.01 kedd, 18:32:24 »

Árban mit kérnek érte?
Bontottat veszel?
Igazából csak hobbi szinten próbálok megoldást erre a FL elötti ajtózár problémára,sajnos időhiány miatt csúszik,de rendesen. falbav
Köszi,ez az egy bontott,ami van elég nekem. vigyor3 A motor,amit rendelek hozzá kb.egy ezres,ha jó akkor megosztom itt. wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tamasp
Vendég
« Új hozzászólás #28558 Dátum: 2015.12.01 kedd, 18:42:46 »

a csomagtartóba n valamelyik oldalt.
Köszi... Holnap megnézem az autóban
Azt nem tudod hogy at lehet e tenni egy másik autóba amelyikbe nincs gyárilag?
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #28559 Dátum: 2015.12.01 kedd, 18:52:54 »

Igazából csak hobbi szinten próbálok megoldást erre a FL elötti ajtózár problémára,sajnos időhiány miatt csúszik,de rendesen. falbav
Köszi,ez az egy bontott,ami van elég nekem. vigyor3 A motor,amit rendelek hozzá kb.egy ezres,ha jó akkor megosztom itt. wow1

Nem eladni akartam, csak hogy te bontottat veszel:)

Ami neked van motor az egyáltalán nem is működik?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #28560 Dátum: 2015.12.01 kedd, 19:04:31 »

Nem eladni akartam, csak hogy te bontottat veszel:)

Ami neked van motor az egyáltalán nem is működik?
Nem,mert a sajátomat(motort) beletettem,azzal ok.Tekercselésnél szakadás(kontakt)hiba.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #28561 Dátum: 2015.12.01 kedd, 22:13:12 »

Nem megy át műszaki vizsgán, nem szabályos, a rendőr elveheti érte a forgalmit azon helyt, ahol megállít, és még látni sem fogsz vele jobban. Smiley

AndyA
Köszönöm a válaszokat .Akkor marad a xenon csere, Osram Night breakerre.Ez se lesz olcsó.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28562 Dátum: 2015.12.02 szerda, 11:08:16 »

Sziasztok!  Automata fényszórómagasságállításom többször nem müködik. Ilyenkor alaphelyzetbe áll és 3m-re világít. Kontakhibára gyanakszom. Azt szeretném tudni, hogy jeladó, érzékelő, csatlakozó,érintkező  vagy más hibaforrás hol található, hogy ellenőrizhessem. rinya Köszi
Az enyémnél egyszer a hátsó jeladó vezetéke törött el közvetlenül a komponens oldali csatlakozó előtt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #28563 Dátum: 2015.12.02 szerda, 11:30:33 »

Hali!


Na megvan mikor csinálja anem működök dolgot a tolatóradar.Ha esik vagy ha lemosatom a kocsit:-DDDDD
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #28564 Dátum: 2015.12.02 szerda, 11:45:06 »

Na megvan mikor csinálja anem működök dolgot a tolatóradar.Ha esik vagy ha lemosatom a kocsit:-DDDDD

Nekem is nedves időben az 1es és 3as csinálja ezt. Ha lesz megoldásod, tudasd légyszíves Smiley.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #28565 Dátum: 2015.12.02 szerda, 18:06:04 »

Nekem is nedves időben az 1es és 3as csinálja ezt. Ha lesz megoldásod, tudasd légyszíves Smiley.

Hát úgy döntöttem nem állok neki szétszedni:-))))
Igazából csak utazós kocsi,így nem nagyon zavar,hogy egyszer van egyszer nincs mint a mesében:-DDDDD
de ha lesz indíttatásom meglesem.
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #28566 Dátum: 2015.12.04 péntek, 20:31:08 »

Sziasztok!

Már régóta küszködök az alábbi problémával. A hideg beálltával ismét rángat a motor, és a menet közben motorfék helyett 1.100 -as fordulaton pörög a motor.
Nyáron akkumulátor csere volt, illetve generátor felújítás (Kertész utca 120A-es teljesítmény növelés), ki lett cserélve az elektromos fűtőpatron.
Ezek után mi lehet a hiba? Illetve a megoldás? Smiley
Válaszokat köszönve: Gyula
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #28567 Dátum: 2015.12.04 péntek, 22:32:03 »

Sziasztok!

Már régóta küszködök az alábbi problémával. A hideg beálltával ismét rángat a motor, és a menet közben motorfék helyett 1.100 -as fordulaton pörög a motor.
Nyáron akkumulátor csere volt, illetve generátor felújítás (Kertész utca 120A-es teljesítmény növelés), ki lett cserélve az elektromos fűtőpatron.
Ezek után mi lehet a hiba? Illetve a megoldás? Smiley
Válaszokat köszönve: Gyula
Ha hideggel fűgg össze akkor a kiegészítő fűtést nézném meg ha van. És minden olyan fogyasztót aminek köze lehet a hidegebb üzemhez
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #28568 Dátum: 2015.12.05 szombat, 19:31:24 »

Sziasztok!

Vettem egy fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt.

A bekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget. 3 vezeték jön ki belőle. Gondolom 2 a + -  de a harmadik mi? esetleg világítás?

Köszönöm!

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Pustara
Vendég
« Új hozzászólás #28569 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:01:21 »

Sziasztok,

segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémával kapcsolatban.
MK3 Mondeo kulcsban elemet cseréltem, a kulcs programozását szerettem volna elvégezni a korábban leírtak alapján, azonban ez nem sikerült sehogy sem Sad
Az órába épített piros LED nem világít, több verzióval is próbálkoztam, de nem tudom a kulcs tanítását megoldani.
Légyszi segítsetek!
Köszi
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #28570 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:15:08 »

Sziasztok!

Vettem egy fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt.

A bekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget. 3 vezeték jön ki belőle. Gondolom 2 a + -  de a harmadik mi? esetleg világítás?

Köszönöm!

Üdv: Ákos

a 3. a tolatólámpára megy, de azt nem muszáj bekötni. Csak akkor, ha zt akarod, h kikapcsoljon,ha tolatsz.

itt a bekötési leírás: http://mondeo.hu/index.php?topic=5751.0
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #28571 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:16:24 »

Sziasztok,

segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémával kapcsolatban.
MK3 Mondeo kulcsban elemet cseréltem, a kulcs programozását szerettem volna elvégezni a korábban leírtak alapján, azonban ez nem sikerült sehogy sem Sad
Az órába épített piros LED nem világít, több verzióval is próbálkoztam, de nem tudom a kulcs tanítását megoldani.
Légyszi segítsetek!
Köszi

próbáld először a mesterkulccsal. és utána a távirányítósokkal.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Pustara
Vendég
« Új hozzászólás #28572 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:27:47 »

próbáld először a mesterkulccsal. és utána a távirányítósokkal.

sajnos mesterkulcsom nincs, csak a távirányítós....
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #28573 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:39:13 »

sajnos mesterkulcsom nincs, csak a távirányítós....

akkor úgy hiába is próbálkozol. Letiltott az elektronika. Csak IDS, irány Ford szervíz. rinya 5-10e körül újratanítják. De ahhoz be kell vontatni. Vagy megkéred őket, h menjenek ki egy laptoppal. Hátha.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Pustara
Vendég
« Új hozzászólás #28574 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:40:44 »

akkor úgy hiába is próbálkozol. Letiltott az elektronika. Csak IDS, irány Ford szervíz. rinya 5-10e körül újratanítják. De ahhoz be kell vontatni. Vagy megkéred őket, h menjenek ki egy laptoppal. Hátha.

az szuper Sad
motor indul, simán tudok vele közlekedni - ez gondolom akkor a jobbik eset.
Köszi a segítséget.
Naplózva
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #28575 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:44:52 »

Az enyémnél egyszer a hátsó jeladó vezetéke törött el közvetlenül a komponens oldali csatlakozó előtt.
Nos a probléma ugyan az. Két vezeték törött!
 falbav
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #28576 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:52:29 »

az szuper Sad
motor indul, simán tudok vele közlekedni - ez gondolom akkor a jobbik eset.
Köszi a segítséget.

azt hittem letiltottad vele az autót! Akkor így semmi gond. Bemész a fordba és felprogramozzák.
Sajons mesterkulcs nélkül otthon nem tudod megcsinálni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsozef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #28577 Dátum: 2015.12.05 szombat, 23:57:25 »

Valamire való diagnosztikai eszközzel ki lehet olvasni a hibakódjait, és az viszonylag jól behatárolja az irányt. Addig a bal első lengőkarnál lévő és a hátsó keresztstabilizátornál lévő szintérzékelők vezetékeit le lehet ellenőrizni.
[/q
uote]
Megvan a hiba!  taps A hátsó érzékelőnél két vezeték eltörött.  
Naplózva

Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Pustara
Vendég
« Új hozzászólás #28578 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 00:13:14 »

azt hittem letiltottad vele az autót! Akkor így semmi gond. Bemész a fordba és felprogramozzák.
Sajons mesterkulcs nélkül otthon nem tudod megcsinálni.

Köszi szépen a segítséget!
Jó éjt!
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #28579 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 09:29:19 »

azt hittem letiltottad vele az autót! Akkor így semmi gond. Bemész a fordba és felprogramozzák.
Sajons mesterkulcs nélkül otthon nem tudod megcsinálni.

Köszi szépen a segítséget!
Jó éjt!

Nekem sincs mesterkulcsom és én is cseréltem elemet, és a tanítás simán megy! Pesten vagy?
Ha gondolod ránézek. Amúgy, hogy próbáltad a feltanítást? Leírtak szerint?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Pustara
Vendég
« Új hozzászólás #28580 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 11:40:33 »

Nekem sincs mesterkulcsom és én is cseréltem elemet, és a tanítás simán megy! Pesten vagy?
Ha gondolod ránézek. Amúgy, hogy próbáltad a feltanítást? Leírtak szerint?

Sziasztok,
mindenféle programozást próbáltam már, de nem működik.
Ma vettem ismét egy új elemet (bár a tegnapi is az volt).
Kicseréltem és működik...nem is értem mi történt.
Köszi a segítséget MINDENKINEK!
Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #28581 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 14:00:25 »

Igen az attól is függ, hogy kinek mi a jelenség, mert van olyan hogy egész nyáron jó csak amikor párásabb az idő akkor nem, nálam a kapcsoló volt a rossz.

Nekem is csak ha esik az eső vagy ha párás a levegő akkor csinálja úgy vettem észre. Mennyi volt a kapcsoló csere?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Pötyii
Vendég
« Új hozzászólás #28582 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 16:53:52 »

Üdv mindenkinek!

Valaki tapasztalt már olyat, hogy menet közben az összes visszajelző világítani kezd a műszerfalon az órák kilendülnek a maximumig, majd elalszik minden és az órák is visszaállnak a normál állásba mint előtte.
Ezzel a mutatvánnyal le is nullázódott minden a műszerfalon (napi számláló, fogyasztás, átlag sebesség is).
Mi lehet a probléma?  Huh?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #28583 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 18:26:36 »

Üdv mindenkinek!

Valaki tapasztalt már olyat, hogy menet közben az összes visszajelző világítani kezd a műszerfalon az órák kilendülnek a maximumig, majd elalszik minden és az órák is visszaállnak a normál állásba mint előtte.
Ezzel a mutatvánnyal le is nullázódott minden a műszerfalon (napi számláló, fogyasztás, átlag sebesség is).
Mi lehet a probléma?  Huh?

Akksi kezdi megadni magát.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28584 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 19:17:24 »

Akksi kezdi megadni magát.
Ezzel vitatkoznék! Kb. fél éve volt ilyen jelenség nálam is. Majdnem vettem akksit, de csak testkábel gondom volt. Azóta is az az akksi van a kocsiban.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #28585 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 20:20:37 »

Ha hideggel fűgg össze akkor a kiegészítő fűtést nézném meg ha van. És minden olyan fogyasztót aminek köze lehet a hidegebb üzemhez

Szia! A kiegészítő fűtésről lehúztam a csatlakozót és a motor egyenletesen jár.
Ismét a generátor romlott el?
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #28586 Dátum: 2015.12.06 vasárnap, 21:13:42 »

Szia! A kiegészítő fűtésről lehúztam a csatlakozót és a motor egyenletesen jár.
Ismét a generátor romlott el?
Inkább a kiegészítő fűtésben lehet zárlat ami miatt beterhel!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #28587 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:28:47 »

Sziasztok! Előre is megköszönöm azt, aki végig elolvassa, esetleg megpróbál segíteni, tanácsokkal ellátni, mert már nem igazán tudom, hol keressem a hibát...

Részletesen, hosszan leírom a problémám és azt, hogy miket próbáltam ki, mit mivel és miért hozok összefüggésbe. MK3 TDDi Mondeo-ról van szó. 2014 nyarán vásároltam az autót, ekkor semmilyen hibajelenséget nem tapasztaltam. Aztán jött a tél és a hidegek, ezzel együtt a következő hibajelenségek: A motor beindítása után kb 1 másodpercig világít a motor és az izzításjelző lámpa + a töltésvisszajelző csak 5-15 másodperc után alszik ki. Továbbá hidegben menet közben is többször fel-fel villan a töltésvisszajelző 1-20 másodpercig. (Hibakód is volt benne gázpedál helyzetérzékelőjének 1-es jeladóján túlfeszültség volt.) Generátorra gyanakodtunk, még a télen vásároltam egy használt generátort, de az zsákutca volt, ezzel most nem akarok különösebben foglalkozni. (Valamiért nem szereti a felrakott generátort az autó. Hidegen tökéletesen elsőre beindult, nem is volt vele probléma. Miután leállítom a motort és újra indítanám, beindulni beindul, de nem reagál a gázpedálra és kb 10 másodperc után leáll az autó. Meg kell várni, amíg teljesen kihűl, utána megint "használható") Mivel ez a generátor nem volt jó, 3 napig volt fent az autón, utána vissza lett rakva az, amivel most is problémám van. A tél folyamán a hiba továbbra is fennállt. Közben lett éve egy új akkumulátor, egy 75Ah-ás Exide, nem változtatott a dolgokon. Jött a tavasz, nyár minden hibajelenség megszűnt, miután kitöröltem a gázpedál helyzetérzékelős hibakódot, nem is jött vissza, a töltésvisszajelző sem világított menet közben. Néha, hideg motor indítása után a motor és izzításjelző sárga lámpát kirakta egy másodpercre, meleg motornál nem. (Meg lett nézve, mind a négy hengerben lévő izzítógyertya jó és működik is). Aztán jött a mostani ősz, a hidegebb időszak. Minden hibajelenség visszatért. Indítás után nehezen alszik ki a töltésvisszajelző, menet közben is elkezd világítani és ismét van hibakód ugyanazon gázpedál helyzetérzékelőre. (Ezt majd a napokban fogom kicserélni.) A generátort elvittem felújíttatni. Amíg csinálták fel lett rakva az a generátor, amivel nem tudom melegen újra indítani az autót, egy hétig használtam így. Ez idő alatt egyszer világított menet közben a töltésvisszajelző lámpa, bár ekkor még jobb idő volt. Felújítás: Cserélték a hátsó csapágyat, szénkeféket és kitisztították a kommutátor / csúszógyűrűt, plusz kapott egy szabadonfutót is, de a hiba megmaradt. Onnan sejtem, hogy valóban felújították a generátort (és nem csak rámondták), mert felújítás előtt töltés közben az akkumulátoron 13,4-13,9V-ot lehetett mérni terheléstől függően, most pedig 14,4V terheléssel pedig 14V. A generátororra csatlakoztatott három PIN-es csatlakozó nem kontaktos, nincs eloxidálódva. Még azt elfelejtettem leírni, hogy menet közben a legtöbb alkalommal váltás közben világít => Arra gondoltam, hogy esik a fordulat szám és emiatt nincs töltés, de váltás közben a gázpedált teljesen felengedve ugyanúgy előjöhet a hiba a gázpedál helyzetérzékelő miatt...
Ezt a cikket már sokszor átolvastam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/T%C3%B6lt%C3%A9s , számba vettem a lehetőségeket...
1.) "A PCM képes a feltöltőfeszültséget az akkumulátor hőmérsékletének megfelelően beállítani, melyet a beszívott levegő-hőmérséklet (IAT) és a hűtőfolyadék-hőmérséklet (ECT) alapján számít ki. " => Beszívott levegő hőmérséklet jeladó jól működik, a mostani 4-5C fokos kinti hőmérsékletben a beszívott levegő hőmérséklete 8-13C fok, hasonlóan, mint apám TDCI-énél. (A későbbiekben többek között ezzel hasonlítottam össze az értékeket).
2.) "A motor elindítása után a PCM fokozatosan növeli a generátor kimeneti teljesítményét." => Ezt látom is a benti feszültség mérőn, ami az akkumulátorra van rákötve, hogy a motor beindítása után kb 1-2 másodperccel később tized Volt lépésekben felemeli az akkufeszültséget 14-14,4V-ra. Ez rendben van.
3.) "Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjárat növelési üzemmódot." => Alapjárat 890-900Rpm. Arra gondolok, mivel a gázpedál helyzetérzékelő feszültsége túl magas, emiatt nem emel fordulatszámot indítás után és ezért alszik ki nehezen a töltésvisszajelző lámpa.
4.) A "smart charge" generátor-szabályozórendszerben a generátor kikapcsol motor indításakor. Csak a motor beindulása után kapcsol be a generátor. => OK
5.) "A bekapcsolást a PCM végzi elektronikus úton. A generátor-teljesítményt fokozatosan emeli a szükséges értékre." => OK
6.) "Megemelt alapjárati fordulatszám: Alapjáraton nagy generátorterhelésnél az alapjárati fordulatszámot megemeli, hogy növekedjen a generátor-teljesítmény. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel." => ~900Rpm körüli a fordulat indítás után.
7.) "A Smart Charge rendszer számára létezik egy öndiagnosztikai lehetőség, melyet a PCM tárol és a WDS-en keresztül lehet hozzáférni. Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább.

Meghatározott töltőfeszültséggel a generátor a megszokott módon működik, és még mindig elegendő áramot szolgáltat a gépkocsirendszereknek. A gyújtás bekapcsolása után a PCM bekapcsolja a töltésellenőrző lámpát annak érdekében, hogy ellenőrizze, működik-e. A motor beindítása után a töltésellenőrző lámpa ismét kikapcsol. Járó motornál a töltésellenőrző lámpa csak abban az esetben világít, ha a PCM egy olyan hibát észlel, mely 20 másodperces időtartamig tart. (A megengedett tartományon kívüli feszültségérték, belső generátor meghibásodás, vagy a PCM és a generátor közötti kommunikáció meghibásodása). "

Amit még OBD-n keresztül tudtam megnézni, hogy amikor világít a töltésvisszajelző lámpa akkor a motorvezérlő tápfeszültsége 10-12V között van , ami nyilván nem jó, az akkumulátorra kötött fesz. mérő pedig stabilan 14V-ot mér. Amikor nem világít 12V körüli értéket mutat, szemben a "referencia" TDCi-nél ez 14V körüli érték.

Ezt a videót ma reggel indulás előtt készítettem, a kuplung felengedett helyzetben van, csak a gázpedált taposom: https://www.youtube.com/watch?v=hs0Y_a8bHS4

Egy "referencia" TDCi és az én TDDi-m összehasonlítása OBD-n keresztül: http://kepfeltoltes.hu/151208/TDDi-TDCi_www.kepfeltoltes.hu_.png


Minden tanácsot szívesen fogadok!
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28588 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:35:15 »

Sziasztok! Előre is megköszönöm azt, aki végig elolvassa, esetleg megpróbál segíteni, tanácsokkal ellátni, mert már nem igazán tudom, hol keressem a hibát...

Részletesen, hosszan leírom a problémám és azt, hogy miket próbáltam ki, mit mivel és miért hozok összefüggésbe. MK3 TDDi Mondeo-ról van szó. 2014 nyarán vásároltam az autót, ekkor semmilyen hibajelenséget nem tapasztaltam. Aztán jött a tél és a hidegek, ezzel együtt a következő hibajelenségek: A motor beindítása után kb 1 másodpercig világít a motor és az izzításjelző lámpa + a töltésvisszajelző csak 5-15 másodperc után alszik ki. Továbbá hidegben menet közben is többször fel-fel villan a töltésvisszajelző 1-20 másodpercig. (Hibakód is volt benne gázpedál helyzetérzékelőjének 1-es jeladóján túlfeszültség volt.) Generátorra gyanakodtunk, még a télen vásároltam egy használt generátort, de az zsákutca volt, ezzel most nem akarok különösebben foglalkozni. (Valamiért nem szereti a felrakott generátort az autó. Hidegen tökéletesen elsőre beindult, nem is volt vele probléma. Miután leállítom a motort és újra indítanám, beindulni beindul, de nem reagál a gázpedálra és kb 10 másodperc után leáll az autó. Meg kell várni, amíg teljesen kihűl, utána megint "használható") Mivel ez a generátor nem volt jó, 3 napig volt fent az autón, utána vissza lett rakva az, amivel most is problémám van. A tél folyamán a hiba továbbra is fennállt. Közben lett éve egy új akkumulátor, egy 75Ah-ás Exide, nem változtatott a dolgokon. Jött a tavasz, nyár minden hibajelenség megszűnt, miután kitöröltem a gázpedál helyzetérzékelős hibakódot, nem is jött vissza, a töltésvisszajelző sem világított menet közben. Néha, hideg motor indítása után a motor és izzításjelző sárga lámpát kirakta egy másodpercre, meleg motornál nem. (Meg lett nézve, mind a négy hengerben lévő izzítógyertya jó és működik is). Aztán jött a mostani ősz, a hidegebb időszak. Minden hibajelenség visszatért. Indítás után nehezen alszik ki a töltésvisszajelző, menet közben is elkezd világítani és ismét van hibakód ugyanazon gázpedál helyzetérzékelőre. (Ezt majd a napokban fogom kicserélni.) A generátort elvittem felújíttatni. Amíg csinálták fel lett rakva az a generátor, amivel nem tudom melegen újra indítani az autót, egy hétig használtam így. Ez idő alatt egyszer világított menet közben a töltésvisszajelző lámpa, bár ekkor még jobb idő volt. Felújítás: Cserélték a hátsó csapágyat, szénkeféket és kitisztították a kommutátor / csúszógyűrűt, plusz kapott egy szabadonfutót is, de a hiba megmaradt. Onnan sejtem, hogy valóban felújították a generátort (és nem csak rámondták), mert felújítás előtt töltés közben az akkumulátoron 13,4-13,9V-ot lehetett mérni terheléstől függően, most pedig 14,4V terheléssel pedig 14V. A generátororra csatlakoztatott három PIN-es csatlakozó nem kontaktos, nincs eloxidálódva. Még azt elfelejtettem leírni, hogy menet közben a legtöbb alkalommal váltás közben világít => Arra gondoltam, hogy esik a fordulat szám és emiatt nincs töltés, de váltás közben a gázpedált teljesen felengedve ugyanúgy előjöhet a hiba a gázpedál helyzetérzékelő miatt...
Ezt a cikket már sokszor átolvastam: http://mondeo.hu/wiki/index.php/T%C3%B6lt%C3%A9s , számba vettem a lehetőségeket...
1.) "A PCM képes a feltöltőfeszültséget az akkumulátor hőmérsékletének megfelelően beállítani, melyet a beszívott levegő-hőmérséklet (IAT) és a hűtőfolyadék-hőmérséklet (ECT) alapján számít ki. " => Beszívott levegő hőmérséklet jeladó jól működik, a mostani 4-5C fokos kinti hőmérsékletben a beszívott levegő hőmérséklete 8-13C fok, hasonlóan, mint apám TDCI-énél. (A későbbiekben többek között ezzel hasonlítottam össze az értékeket).
2.) "A motor elindítása után a PCM fokozatosan növeli a generátor kimeneti teljesítményét." => Ezt látom is a benti feszültség mérőn, ami az akkumulátorra van rákötve, hogy a motor beindítása után kb 1-2 másodperccel később tized Volt lépésekben felemeli az akkufeszültséget 14-14,4V-ra. Ez rendben van.
3.) "Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjárat növelési üzemmódot." => Alapjárat 890-900Rpm. Arra gondolok, mivel a gázpedál helyzetérzékelő feszültsége túl magas, emiatt nem emel fordulatszámot indítás után és ezért alszik ki nehezen a töltésvisszajelző lámpa.
4.) A "smart charge" generátor-szabályozórendszerben a generátor kikapcsol motor indításakor. Csak a motor beindulása után kapcsol be a generátor. => OK
5.) "A bekapcsolást a PCM végzi elektronikus úton. A generátor-teljesítményt fokozatosan emeli a szükséges értékre." => OK
6.) "Megemelt alapjárati fordulatszám: Alapjáraton nagy generátorterhelésnél az alapjárati fordulatszámot megemeli, hogy növekedjen a generátor-teljesítmény. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel." => ~900Rpm körüli a fordulat indítás után.
7.) "A Smart Charge rendszer számára létezik egy öndiagnosztikai lehetőség, melyet a PCM tárol és a WDS-en keresztül lehet hozzáférni. Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább.

Meghatározott töltőfeszültséggel a generátor a megszokott módon működik, és még mindig elegendő áramot szolgáltat a gépkocsirendszereknek. A gyújtás bekapcsolása után a PCM bekapcsolja a töltésellenőrző lámpát annak érdekében, hogy ellenőrizze, működik-e. A motor beindítása után a töltésellenőrző lámpa ismét kikapcsol. Járó motornál a töltésellenőrző lámpa csak abban az esetben világít, ha a PCM egy olyan hibát észlel, mely 20 másodperces időtartamig tart. (A megengedett tartományon kívüli feszültségérték, belső generátor meghibásodás, vagy a PCM és a generátor közötti kommunikáció meghibásodása). "

Amit még OBD-n keresztül tudtam megnézni, hogy amikor világít a töltésvisszajelző lámpa akkor a motorvezérlő tápfeszültsége 10-12V között van , ami nyilván nem jó, az akkumulátorra kötött fesz. mérő pedig stabilan 14V-ot mér. Amikor nem világít 12V körüli értéket mutat, szemben a "referencia" TDCi-nél ez 14V körüli érték.

Ezt a videót ma reggel indulás előtt készítettem, a kuplung felengedett helyzetben van, csak a gázpedált taposom: https://www.youtube.com/watch?v=hs0Y_a8bHS4

Egy "referencia" TDCi és az én TDDi-m összehasonlítása OBD-n keresztül: http://kepfeltoltes.hu/151208/TDDi-TDCi_www.kepfeltoltes.hu_.png


Minden tanácsot szívesen fogadok!

Mivel nyáron jó.....szedd ki a kiegfűtés reléit (bal oldali torony mögött vannak), szerintem zárlatos lesz valamelyik.
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.08 kedd, 16:47:48 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #28589 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:39:23 »

Üdv mindenkinek!

Nemrégiben vásárolt 2003/12 FaceLift 2.0 TDCi mondeomból hiányzik az ülésgűtés kapcsoló és pohártartó, ESP és csomagtér ajtó nyitó pedig csak ott lifeg.

Elsősorban az lenne a kérdésem, hogy két fajta ülésfűtés kapcsolóval találkoztam eddig, van az sima ki-be kapcsolható, és van ami mellett led sor is van, tehát állítható. Az én drágaságomba melyik való? Hogy lehet ezt kideríteni?
Esetleg facelift előtt/után történt a váltás?

Segítségeket előre is köszönöm! Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28590 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:42:38 »

Üdv mindenkinek!

Nemrégiben vásárolt 2003/12 FaceLift 2.0 TDCi mondeomból hiányzik az ülésgűtés kapcsoló és pohártartó, ESP és csomagtér ajtó nyitó pedig csak ott lifeg.

Elsősorban az lenne a kérdésem, hogy két fajta ülésfűtés kapcsolóval találkoztam eddig, van az sima ki-be kapcsolható, és van ami mellett led sor is van, tehát állítható. Az én drágaságomba melyik való? Hogy lehet ezt kideríteni?
Esetleg facelift előtt/után történt a váltás?

Segítségeket előre is köszönöm! Smiley
facelifttel volt a váltás, neked a led soros kell. sok sikert, külön nem nagyon lehet kapni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #28591 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:45:17 »


Mivel nyáron jó.....szedd ki a kiegfűtés reléit (jobb oldali torony mögött vannak), szerintem zárlatos lesz valamelyik.

Arra gondolsz, ami az autó alján van három izzító gyertya, ami a hűtővizet melegíti (ha jól tudom 7C fok alatt?) Maga az izzító gyertyák jók, ki lettek próbálva.
http://prohardver.hu/dl/upc/2013-09/57955_t2ec16h_qe9s3hg-j8br4ptcoc_w_60_12.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.08 kedd, 16:48:21 írta Szebence » Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28592 Dátum: 2015.12.08 kedd, 16:48:41 »

Arra gondolsz, ami az autó alján van három izzító gyertya, ami a hűtővizet melegíti (ha jól tudom 7C fok alatt?) Maga az izzító gyertyák jók, ki lettek próbálva.


Arra. Egy próbát szerintem megér.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #28593 Dátum: 2015.12.08 kedd, 17:07:57 »



Arra. Egy próbát szerintem megér.

Mindenféleképpen! A relé ott van, az akku mellett a kis relés dobozban? A motortérben csak ott tudok relét, illetve az akkumulátor tartó alatt, az azt hiszem az adagolóé, de nem vagyok benne biztos.
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #28594 Dátum: 2015.12.08 kedd, 17:26:15 »

Mindenféleképpen! A relé ott van, az akku mellett a kis relés dobozban? A motortérben csak ott tudok relét, illetve az akkumulátor tartó alatt, az azt hiszem az adagolóé, de nem vagyok benne biztos.


Nem. A tűzfalon....bal oldali toronymerevítő vas mögött megtalálod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #28595 Dátum: 2015.12.08 kedd, 17:34:03 »



Nem. A tűzfalon....bal oldali toronymerevítő vas mögött megtalálod.

Holnap meg fogom nézni! A végére akarok már járni...
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #28596 Dátum: 2015.12.09 szerda, 10:32:57 »

Sziasztok!

Arról esetleg tud valaki valamit, hogy a DPF nyomáskülönbség szenzorjának mekkora a kimeneti feszültsége az ECU felé?  Sok-sok km óta (50-100.000km) gondok vannak a részecskeszűrővel. Az autóban 420.000km van.  Kiütni a rendszerből nem lehet, mert olyan a motorvezérlője, ezért arra gondoltam, akkor becsapom és egy barátom segítségével készítek hozzá egy kis eszközt, ami mindig a jó értéket fogja táplálni az Ecu felé. Sajnos Google-ben egyenlőre nem sok mindent találtam.
Vagy ha ezzel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata, akkor örömmel meghallgatom.
Motorkód: N7BB
 worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.09 szerda, 10:55:08 írta tuning94 » Naplózva
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #28597 Dátum: 2015.12.09 szerda, 10:58:22 »

Sziasztok!

Arról esetleg tud valaki valamit, hogy a DPF nyomáskülönbség szenzorjának mekkora a kimeneti feszültsége az ECU felé?  Sok-sok km óta (50-100.000km) gondok vannak a részecskeszűrővel. Az autóban 420.000km van.  Kiütni a rendszerből nem lehet, mert olyan a motorvezérlője, ezért arra gondoltam, akkor becsapom és egy barátom segítségével készítek hozzá egy kis eszközt, ami mindig a jó értéket fogja táplálni az Ecu felé. Sajnos Google-ben egyenlőre nem sok mindent találtam.
Vagy ha ezzel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata, akkor örömmel meghallgatom.
Motorkód: N7BB
 worship worship

Közben találtam valamit. Az 0-0.5V (0-50kPa) közötti érték esetén túl "tisztának" érzékeli, és 4.5-5V (1000kPa-) között pedig koszosnak. Ezek tudatában, ma elviszem az autót egy autóvillamosságihoz, aki rámér a vezetékre, hogy jelenleg mekkora értéket kap az ECU.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28598 Dátum: 2015.12.09 szerda, 11:54:00 »

Sziasztok!

Arról esetleg tud valaki valamit, hogy a DPF nyomáskülönbség szenzorjának mekkora a kimeneti feszültsége az ECU felé?  Sok-sok km óta (50-100.000km) gondok vannak a részecskeszűrővel. Az autóban 420.000km van.  Kiütni a rendszerből nem lehet, mert olyan a motorvezérlője, ezért arra gondoltam, akkor becsapom és egy barátom segítségével készítek hozzá egy kis eszközt, ami mindig a jó értéket fogja táplálni az Ecu felé. Sajnos Google-ben egyenlőre nem sok mindent találtam.
Vagy ha ezzel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata, akkor örömmel meghallgatom.
Motorkód: N7BB
 worship worship
kifúrod a nyomóvezetékét az érzékelőnek,és nem is kell semmit készíteni hozzá,hogy a pontos feszültséget alakítsd ki.ráadásul az az érték ugye folyamatosan változik,amit hogyan fogtok lekövetni a sebesség és fordulatszám változásával.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #28599 Dátum: 2015.12.09 szerda, 12:47:23 »



Nem. A tűzfalon....bal oldali toronymerevítő vas mögött megtalálod.

Kiszedtem a két relét, mind a kettő tökéletesen működik. Néztem úgy is, hogy egyik relé sincs visszarakva, akku fesz: 14,4V terheletlenül, a motorvezérlő feszültsége 10-12V között ugrált. (Jó autónál 14,4V körüli az ECU tápfeszültsége is.)
Amit még csináltam az az, hogy leellenőriztem, ami közvetlen a motorvezérlőből jön ki testkábel és a kasztnira van csavarozva, kicsavartam, megcsiszoltam a szemes sarukat illetve a felrögzítési pontot, leszedtem a motorvezérlőről a kábelkorbácsot, teljesen tiszta volt, kicsit fújtam bele WD40-et majd összeraktam. Az akku test pontját bikakábellel összekötöttem a motorvezérlő házával, de mindvégig maradt a 10-12V körüli ECU tápfeszültség.
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Oldalak: 1 ... 565 566 567 568 569 570 571 [572] 573 574 575 576 577 578 579 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.