Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:44:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
565
566
567
568
569
570
571
[
572
]
573
574
575
576
577
578
579
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015786 alkalommal)
Petya
és 54 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28550 Dátum:
2015.12.01 kedd, 16:36:34 »
Idézetet írta: tamasp - 2015.12.01 kedd, 14:20:38
sziasztok
nemreg volt egy karambolom az en mondeommal, es vettem egy masikat alkatresznek mert igy olcsobban jottem ki... az lenne a kerdesem hogy a gyari parkolo szenzort at lehet e pakolni egy masik autoba? es hogy hol talalom a tolato radar agyat? mivel az egesz muszerfal le van most bontva ezert szeretnem most kiszedni belole es atpakolni az enyembe ha lehetseges...
koszi elore is a valaszokat
a csomagtartóba n valamelyik oldalt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28551 Dátum:
2015.12.01 kedd, 17:43:43 »
Idézetet írta: Jani18 - 2015.11.25 szerda, 16:08:21
Hogy néz ki tudnátok képet küldeni?
Itt egy pár fotó, ha szerzel bele mikrokapcsolót megoldható a dolog, hogy jó lehet.
http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28552 Dátum:
2015.12.01 kedd, 17:48:00 »
Ha már így szóba került az ajtózár, nincs valakinek egy lecserélt rossz zárja?
Engem érdekelne egy hibásan.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28553 Dátum:
2015.12.01 kedd, 17:57:28 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2015.12.01 kedd, 17:43:43
Itt egy pár fotó, ha szerzel bele mikrokapcsolót megoldható a dolog, hogy jó lehet.
http://gulivercnc.ucoz.com/index/ford_ajtozar/0-13
De lehet,hogy a kis motor xar nem a mikro kapcsolók.Kimérés és kiderül.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28554 Dátum:
2015.12.01 kedd, 18:03:29 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2015.12.01 kedd, 17:57:28
De lehet,hogy a kis motor xar nem a mikro kapcsolók.Kimérés és kiderül.
Igen az attól is függ, hogy kinek mi a jelenség, mert van olyan hogy egész nyáron jó csak amikor párásabb az idő akkor nem, nálam a kapcsoló volt a rossz.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28555 Dátum:
2015.12.01 kedd, 18:08:08 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2015.12.01 kedd, 18:03:29
Igen az attól is függ, hogy kinek mi a jelenség, mert van olyan hogy egész nyáron jó csak amikor párásabb az idő akkor nem, nálam a kapcsoló volt a rossz.
Nálam van egy donor,ami teljesen kuka,és a kapcsikat kiszedtem,de mind ok,viszont a motor kuka.(a motor azt produkálta,hogy bezártad,és azonnal ki is nyitotta)
Motor beszerzés alatt,és elméletben jó lesz.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28556 Dátum:
2015.12.01 kedd, 18:25:58 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2015.12.01 kedd, 18:08:08
Nálam van egy donor,ami teljesen kuka,és a kapcsikat kiszedtem,de mind ok,viszont a motor kuka.(a motor azt produkálta,hogy bezártad,és azonnal ki is nyitotta)
Motor beszerzés alatt,és elméletben jó lesz.
Árban mit kérnek érte?
Bontottat veszel?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28557 Dátum:
2015.12.01 kedd, 18:32:24 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2015.12.01 kedd, 18:25:58
Árban mit kérnek érte?
Bontottat veszel?
Igazából csak hobbi szinten próbálok megoldást erre a FL elötti ajtózár problémára,sajnos időhiány miatt csúszik,de rendesen.
Köszi,ez az egy bontott,ami van elég nekem.
A motor,amit rendelek hozzá kb.egy ezres,ha jó akkor megosztom itt.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
tamasp
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28558 Dátum:
2015.12.01 kedd, 18:42:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.01 kedd, 16:36:34
a csomagtartóba n valamelyik oldalt.
Köszi... Holnap megnézem az autóban
Azt nem tudod hogy at lehet e tenni egy másik autóba amelyikbe nincs gyárilag?
Naplózva
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28559 Dátum:
2015.12.01 kedd, 18:52:54 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2015.12.01 kedd, 18:32:24
Igazából csak hobbi szinten próbálok megoldást erre a FL elötti ajtózár problémára,sajnos időhiány miatt csúszik,de rendesen.
Köszi,ez az egy bontott,ami van elég nekem.
A motor,amit rendelek hozzá kb.egy ezres,ha jó akkor megosztom itt.
Nem eladni akartam, csak hogy te bontottat veszel:)
Ami neked van motor az egyáltalán nem is működik?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28560 Dátum:
2015.12.01 kedd, 19:04:31 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2015.12.01 kedd, 18:52:54
Nem eladni akartam, csak hogy te bontottat veszel:)
Ami neked van motor az egyáltalán nem is működik?
Nem,mert a sajátomat(motort) beletettem,azzal ok.Tekercselésnél szakadás(kontakt)hiba.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zsozef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28561 Dátum:
2015.12.01 kedd, 22:13:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.12.01 kedd, 14:10:04
Nem megy át műszaki vizsgán, nem szabályos, a rendőr elveheti érte a forgalmit azon helyt, ahol megállít, és még látni sem fogsz vele jobban.
AndyA
Köszönöm a válaszokat .Akkor marad a xenon csere, Osram Night breakerre.Ez se lesz olcsó.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28562 Dátum:
2015.12.02 szerda, 11:08:16 »
Idézetet írta: Zsozef - 2015.11.29 vasárnap, 23:34:36
Sziasztok! Automata fényszórómagasságállításom többször nem müködik. Ilyenkor alaphelyzetbe áll és 3m-re világít. Kontakhibára gyanakszom. Azt szeretném tudni, hogy jeladó, érzékelő, csatlakozó,érintkező vagy más hibaforrás hol található, hogy ellenőrizhessem.
Köszi
Az enyémnél egyszer a hátsó jeladó vezetéke törött el közvetlenül a komponens oldali csatlakozó előtt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28563 Dátum:
2015.12.02 szerda, 11:30:33 »
Hali!
Na megvan mikor csinálja anem működök dolgot a tolatóradar.Ha esik vagy ha lemosatom a kocsit:-DDDDD
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 698
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28564 Dátum:
2015.12.02 szerda, 11:45:06 »
Idézetet írta: süfike - 2015.12.02 szerda, 11:30:33
Na megvan mikor csinálja anem működök dolgot a tolatóradar.Ha esik vagy ha lemosatom a kocsit:-DDDDD
Nekem is nedves időben az 1es és 3as csinálja ezt. Ha lesz megoldásod, tudasd légyszíves
.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28565 Dátum:
2015.12.02 szerda, 18:06:04 »
Idézetet írta: edk - 2015.12.02 szerda, 11:45:06
Nekem is nedves időben az 1es és 3as csinálja ezt. Ha lesz megoldásod, tudasd légyszíves
.
Hát úgy döntöttem nem állok neki szétszedni:-))))
Igazából csak utazós kocsi,így nem nagyon zavar,hogy egyszer van egyszer nincs mint a mesében:-DDDDD
de ha lesz indíttatásom meglesem.
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28566 Dátum:
2015.12.04 péntek, 20:31:08 »
Sziasztok!
Már régóta küszködök az alábbi problémával. A hideg beálltával ismét rángat a motor, és a menet közben motorfék helyett 1.100 -as fordulaton pörög a motor.
Nyáron akkumulátor csere volt, illetve generátor felújítás (Kertész utca 120A-es teljesítmény növelés), ki lett cserélve az elektromos fűtőpatron.
Ezek után mi lehet a hiba? Illetve a megoldás?
Válaszokat köszönve: Gyula
Naplózva
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28567 Dátum:
2015.12.04 péntek, 22:32:03 »
Idézetet írta: Gyula - 2015.12.04 péntek, 20:31:08
Sziasztok!
Már régóta küszködök az alábbi problémával. A hideg beálltával ismét rángat a motor, és a menet közben motorfék helyett 1.100 -as fordulaton pörög a motor.
Nyáron akkumulátor csere volt, illetve generátor felújítás (Kertész utca 120A-es teljesítmény növelés), ki lett cserélve az elektromos fűtőpatron.
Ezek után mi lehet a hiba? Illetve a megoldás?
Válaszokat köszönve: Gyula
Ha hideggel fűgg össze akkor a kiegészítő fűtést nézném meg ha van. És minden olyan fogyasztót aminek köze lehet a hidegebb üzemhez
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28568 Dátum:
2015.12.05 szombat, 19:31:24 »
Sziasztok!
Vettem egy fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt.
A bekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget. 3 vezeték jön ki belőle. Gondolom 2 a + - de a harmadik mi? esetleg világítás?
Köszönöm!
Üdv: Ákos
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Pustara
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28569 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:01:21 »
Sziasztok,
segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémával kapcsolatban.
MK3 Mondeo kulcsban elemet cseréltem, a kulcs programozását szerettem volna elvégezni a korábban leírtak alapján, azonban ez nem sikerült sehogy sem
Az órába épített piros LED nem világít, több verzióval is próbálkoztam, de nem tudom a kulcs tanítását megoldani.
Légyszi segítsetek!
Köszi
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28570 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:15:08 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.12.05 szombat, 19:31:24
Sziasztok!
Vettem egy fényre sötétedő belső visszapillantó tükröt.
A bekötéssel kapcsolatban kérnék segítséget. 3 vezeték jön ki belőle. Gondolom 2 a + - de a harmadik mi? esetleg világítás?
Köszönöm!
Üdv: Ákos
a 3. a tolatólámpára megy, de azt nem muszáj bekötni. Csak akkor, ha zt akarod, h kikapcsoljon,ha tolatsz.
itt a bekötési leírás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5751.0
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28571 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:16:24 »
Idézetet írta: Pustara - 2015.12.05 szombat, 23:01:21
Sziasztok,
segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémával kapcsolatban.
MK3 Mondeo kulcsban elemet cseréltem, a kulcs programozását szerettem volna elvégezni a korábban leírtak alapján, azonban ez nem sikerült sehogy sem
Az órába épített piros LED nem világít, több verzióval is próbálkoztam, de nem tudom a kulcs tanítását megoldani.
Légyszi segítsetek!
Köszi
próbáld először a mesterkulccsal. és utána a távirányítósokkal.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Pustara
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28572 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:27:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.12.05 szombat, 23:16:24
próbáld először a mesterkulccsal. és utána a távirányítósokkal.
sajnos mesterkulcsom nincs, csak a távirányítós....
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28573 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:39:13 »
Idézetet írta: Pustara - 2015.12.05 szombat, 23:27:47
sajnos mesterkulcsom nincs, csak a távirányítós....
akkor úgy hiába is próbálkozol. Letiltott az elektronika. Csak IDS, irány Ford szervíz.
5-10e körül újratanítják. De ahhoz be kell vontatni. Vagy megkéred őket, h menjenek ki egy laptoppal. Hátha.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Pustara
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28574 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:40:44 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.12.05 szombat, 23:39:13
akkor úgy hiába is próbálkozol. Letiltott az elektronika. Csak IDS, irány Ford szervíz.
5-10e körül újratanítják. De ahhoz be kell vontatni. Vagy megkéred őket, h menjenek ki egy laptoppal. Hátha.
az szuper
motor indul, simán tudok vele közlekedni - ez gondolom akkor a jobbik eset.
Köszi a segítséget.
Naplózva
Zsozef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28575 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:44:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.12.02 szerda, 11:08:16
Az enyémnél egyszer a hátsó jeladó vezetéke törött el közvetlenül a komponens oldali csatlakozó előtt.
Nos a probléma ugyan az. Két vezeték törött!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28576 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:52:29 »
Idézetet írta: Pustara - 2015.12.05 szombat, 23:40:44
az szuper
motor indul, simán tudok vele közlekedni - ez gondolom akkor a jobbik eset.
Köszi a segítséget.
azt hittem letiltottad vele az autót! Akkor így semmi gond. Bemész a fordba és felprogramozzák.
Sajons mesterkulcs nélkül otthon nem tudod megcsinálni.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsozef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28577 Dátum:
2015.12.05 szombat, 23:57:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.29 vasárnap, 23:50:11
Valamire való diagnosztikai eszközzel ki lehet olvasni a hibakódjait, és az viszonylag jól behatárolja az irányt. Addig a bal első lengőkarnál lévő és a hátsó keresztstabilizátornál lévő szintérzékelők vezetékeit le lehet ellenőrizni.
[/q
uote]
Megvan a hiba!
A hátsó érzékelőnél két vezeték eltörött.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0TDCI 180 LE Titanium 2015 kombi
Ford Mondeo 2.0 TDCI 96kW Titanium 2006/09 /5ajtós/eladva
Pustara
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28578 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 00:13:14 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.12.05 szombat, 23:52:29
azt hittem letiltottad vele az autót! Akkor így semmi gond. Bemész a fordba és felprogramozzák.
Sajons mesterkulcs nélkül otthon nem tudod megcsinálni.
Köszi szépen a segítséget!
Jó éjt!
Naplózva
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28579 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 09:29:19 »
Idézetet írta: Pustara - 2015.12.06 vasárnap, 00:13:14
Idézetet írta: Cs12 - 2015.12.05 szombat, 23:52:29
azt hittem letiltottad vele az autót! Akkor így semmi gond. Bemész a fordba és felprogramozzák.
Sajons mesterkulcs nélkül otthon nem tudod megcsinálni.
Köszi szépen a segítséget!
Jó éjt!
Nekem sincs mesterkulcsom és én is cseréltem elemet, és a tanítás simán megy! Pesten vagy?
Ha gondolod ránézek. Amúgy, hogy próbáltad a feltanítást? Leírtak szerint?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Pustara
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28580 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 11:40:33 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.12.06 vasárnap, 09:29:19
Nekem sincs mesterkulcsom és én is cseréltem elemet, és a tanítás simán megy! Pesten vagy?
Ha gondolod ránézek. Amúgy, hogy próbáltad a feltanítást? Leírtak szerint?
Sziasztok,
mindenféle programozást próbáltam már, de nem működik.
Ma vettem ismét egy új elemet (bár a tegnapi is az volt).
Kicseréltem és működik...nem is értem mi történt.
Köszi a segítséget MINDENKINEK!
Naplózva
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28581 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 14:00:25 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2015.12.01 kedd, 18:03:29
Igen az attól is függ, hogy kinek mi a jelenség, mert van olyan hogy egész nyáron jó csak amikor párásabb az idő akkor nem, nálam a kapcsoló volt a rossz.
Nekem is csak ha esik az eső vagy ha párás a levegő akkor csinálja úgy vettem észre. Mennyi volt a kapcsoló csere?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Pötyii
Vendég
Kérdés: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28582 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 16:53:52 »
Üdv mindenkinek!
Valaki tapasztalt már olyat, hogy menet közben az összes visszajelző világítani kezd a műszerfalon az órák kilendülnek a maximumig, majd elalszik minden és az órák is visszaállnak a normál állásba mint előtte.
Ezzel a mutatvánnyal le is nullázódott minden a műszerfalon (napi számláló, fogyasztás, átlag sebesség is).
Mi lehet a probléma?
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Kérdés: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28583 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 18:26:36 »
Idézetet írta: Pötyii - 2015.12.06 vasárnap, 16:53:52
Üdv mindenkinek!
Valaki tapasztalt már olyat, hogy menet közben az összes visszajelző világítani kezd a műszerfalon az órák kilendülnek a maximumig, majd elalszik minden és az órák is visszaállnak a normál állásba mint előtte.
Ezzel a mutatvánnyal le is nullázódott minden a műszerfalon (napi számláló, fogyasztás, átlag sebesség is).
Mi lehet a probléma?
Akksi kezdi megadni magát.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Kérdés: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28584 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 19:17:24 »
Idézetet írta: Bleky - 2015.12.06 vasárnap, 18:26:36
Akksi kezdi megadni magát.
Ezzel vitatkoznék! Kb. fél éve volt ilyen jelenség nálam is. Majdnem vettem akksit, de csak testkábel gondom volt. Azóta is az az akksi van a kocsiban.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28585 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 20:20:37 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.12.04 péntek, 22:32:03
Ha hideggel fűgg össze akkor a kiegészítő fűtést nézném meg ha van. És minden olyan fogyasztót aminek köze lehet a hidegebb üzemhez
Szia! A kiegészítő fűtésről lehúztam a csatlakozót és a motor egyenletesen jár.
Ismét a generátor romlott el?
Naplózva
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28586 Dátum:
2015.12.06 vasárnap, 21:13:42 »
Idézetet írta: Gyula - 2015.12.06 vasárnap, 20:20:37
Szia! A kiegészítő fűtésről lehúztam a csatlakozót és a motor egyenletesen jár.
Ismét a generátor romlott el?
Inkább a kiegészítő fűtésben lehet zárlat ami miatt beterhel!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Szebence
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28587 Dátum:
2015.12.08 kedd, 16:28:47 »
Sziasztok! Előre is megköszönöm azt, aki végig elolvassa, esetleg megpróbál segíteni, tanácsokkal ellátni, mert már nem igazán tudom, hol keressem a hibát...
Részletesen, hosszan leírom a problémám és azt, hogy miket próbáltam ki, mit mivel és miért hozok összefüggésbe. MK3 TDDi Mondeo-ról van szó. 2014 nyarán vásároltam az autót, ekkor semmilyen hibajelenséget nem tapasztaltam. Aztán jött a tél és a hidegek, ezzel együtt a következő hibajelenségek: A motor beindítása után kb 1 másodpercig világít a motor és az izzításjelző lámpa + a töltésvisszajelző csak 5-15 másodperc után alszik ki. Továbbá hidegben menet közben is többször fel-fel villan a töltésvisszajelző 1-20 másodpercig. (Hibakód is volt benne gázpedál helyzetérzékelőjének 1-es jeladóján túlfeszültség volt.) Generátorra gyanakodtunk, még a télen vásároltam egy használt generátort, de az zsákutca volt, ezzel most nem akarok különösebben foglalkozni. (Valamiért nem szereti a felrakott generátort az autó. Hidegen tökéletesen elsőre beindult, nem is volt vele probléma. Miután leállítom a motort és újra indítanám, beindulni beindul, de nem reagál a gázpedálra és kb 10 másodperc után leáll az autó. Meg kell várni, amíg teljesen kihűl, utána megint "használható") Mivel ez a generátor nem volt jó, 3 napig volt fent az autón, utána vissza lett rakva az, amivel most is problémám van. A tél folyamán a hiba továbbra is fennállt. Közben lett éve egy új akkumulátor, egy 75Ah-ás Exide, nem változtatott a dolgokon. Jött a tavasz, nyár minden hibajelenség megszűnt, miután kitöröltem a gázpedál helyzetérzékelős hibakódot, nem is jött vissza, a töltésvisszajelző sem világított menet közben. Néha, hideg motor indítása után a motor és izzításjelző sárga lámpát kirakta egy másodpercre, meleg motornál nem. (Meg lett nézve, mind a négy hengerben lévő izzítógyertya jó és működik is). Aztán jött a mostani ősz, a hidegebb időszak. Minden hibajelenség visszatért. Indítás után nehezen alszik ki a töltésvisszajelző, menet közben is elkezd világítani és ismét van hibakód ugyanazon gázpedál helyzetérzékelőre. (Ezt majd a napokban fogom kicserélni.) A generátort elvittem felújíttatni. Amíg csinálták fel lett rakva az a generátor, amivel nem tudom melegen újra indítani az autót, egy hétig használtam így. Ez idő alatt egyszer világított menet közben a töltésvisszajelző lámpa, bár ekkor még jobb idő volt. Felújítás: Cserélték a hátsó csapágyat, szénkeféket és kitisztították a kommutátor / csúszógyűrűt, plusz kapott egy szabadonfutót is, de a hiba megmaradt. Onnan sejtem, hogy valóban felújították a generátort (és nem csak rámondták), mert felújítás előtt töltés közben az akkumulátoron 13,4-13,9V-ot lehetett mérni terheléstől függően, most pedig 14,4V terheléssel pedig 14V. A generátororra csatlakoztatott három PIN-es csatlakozó nem kontaktos, nincs eloxidálódva. Még azt elfelejtettem leírni, hogy menet közben a legtöbb alkalommal váltás közben világít => Arra gondoltam, hogy esik a fordulat szám és emiatt nincs töltés, de váltás közben a gázpedált teljesen felengedve ugyanúgy előjöhet a hiba a gázpedál helyzetérzékelő miatt...
Ezt a cikket már sokszor átolvastam:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/T%C3%B6lt%C3%A9s
, számba vettem a lehetőségeket...
1.) "A PCM képes a feltöltőfeszültséget az akkumulátor hőmérsékletének megfelelően beállítani, melyet a beszívott levegő-hőmérséklet (IAT) és a hűtőfolyadék-hőmérséklet (ECT) alapján számít ki. " => Beszívott levegő hőmérséklet jeladó jól működik, a mostani 4-5C fokos kinti hőmérsékletben a beszívott levegő hőmérséklete 8-13C fok, hasonlóan, mint apám TDCI-énél. (A későbbiekben többek között ezzel hasonlítottam össze az értékeket).
2.) "A motor elindítása után a PCM fokozatosan növeli a generátor kimeneti teljesítményét." => Ezt látom is a benti feszültség mérőn, ami az akkumulátorra van rákötve, hogy a motor beindítása után kb 1-2 másodperccel később tized Volt lépésekben felemeli az akkufeszültséget 14-14,4V-ra. Ez rendben van.
3.) "Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjárat növelési üzemmódot." => Alapjárat 890-900Rpm. Arra gondolok, mivel a gázpedál helyzetérzékelő feszültsége túl magas, emiatt nem emel fordulatszámot indítás után és ezért alszik ki nehezen a töltésvisszajelző lámpa.
4.) A "smart charge" generátor-szabályozórendszerben a generátor kikapcsol motor indításakor. Csak a motor beindulása után kapcsol be a generátor. => OK
5.) "A bekapcsolást a PCM végzi elektronikus úton. A generátor-teljesítményt fokozatosan emeli a szükséges értékre." => OK
6.) "Megemelt alapjárati fordulatszám: Alapjáraton nagy generátorterhelésnél az alapjárati fordulatszámot megemeli, hogy növekedjen a generátor-teljesítmény. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel." => ~900Rpm körüli a fordulat indítás után.
7.) "A Smart Charge rendszer számára létezik egy öndiagnosztikai lehetőség, melyet a PCM tárol és a WDS-en keresztül lehet hozzáférni. Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább.
Meghatározott töltőfeszültséggel a generátor a megszokott módon működik, és még mindig elegendő áramot szolgáltat a gépkocsirendszereknek. A gyújtás bekapcsolása után a PCM bekapcsolja a töltésellenőrző lámpát annak érdekében, hogy ellenőrizze, működik-e. A motor beindítása után a töltésellenőrző lámpa ismét kikapcsol. Járó motornál a töltésellenőrző lámpa csak abban az esetben világít, ha a PCM egy olyan hibát észlel, mely 20 másodperces időtartamig tart. (A megengedett tartományon kívüli feszültségérték, belső generátor meghibásodás, vagy a PCM és a generátor közötti kommunikáció meghibásodása). "
Amit még OBD-n keresztül tudtam megnézni, hogy amikor világít a töltésvisszajelző lámpa akkor a motorvezérlő tápfeszültsége 10-12V között van , ami nyilván nem jó, az akkumulátorra kötött fesz. mérő pedig stabilan 14V-ot mér. Amikor nem világít 12V körüli értéket mutat, szemben a "referencia" TDCi-nél ez 14V körüli érték.
Ezt a videót ma reggel indulás előtt készítettem, a kuplung felengedett helyzetben van, csak a gázpedált taposom:
https://www.youtube.com/watch?v=hs0Y_a8bHS4
Egy "referencia" TDCi és az én TDDi-m összehasonlítása OBD-n keresztül:
http://kepfeltoltes.hu/151208/TDDi-TDCi_www.kepfeltoltes.hu_.png
Minden tanácsot szívesen fogadok!
Naplózva
2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28588 Dátum:
2015.12.08 kedd, 16:35:15 »
Idézetet írta: Szebence - 2015.12.08 kedd, 16:28:47
Sziasztok! Előre is megköszönöm azt, aki végig elolvassa, esetleg megpróbál segíteni, tanácsokkal ellátni, mert már nem igazán tudom, hol keressem a hibát...
Részletesen, hosszan leírom a problémám és azt, hogy miket próbáltam ki, mit mivel és miért hozok összefüggésbe. MK3 TDDi Mondeo-ról van szó. 2014 nyarán vásároltam az autót, ekkor semmilyen hibajelenséget nem tapasztaltam. Aztán jött a tél és a hidegek, ezzel együtt a következő hibajelenségek: A motor beindítása után kb 1 másodpercig világít a motor és az izzításjelző lámpa + a töltésvisszajelző csak 5-15 másodperc után alszik ki. Továbbá hidegben menet közben is többször fel-fel villan a töltésvisszajelző 1-20 másodpercig. (Hibakód is volt benne gázpedál helyzetérzékelőjének 1-es jeladóján túlfeszültség volt.) Generátorra gyanakodtunk, még a télen vásároltam egy használt generátort, de az zsákutca volt, ezzel most nem akarok különösebben foglalkozni. (Valamiért nem szereti a felrakott generátort az autó. Hidegen tökéletesen elsőre beindult, nem is volt vele probléma. Miután leállítom a motort és újra indítanám, beindulni beindul, de nem reagál a gázpedálra és kb 10 másodperc után leáll az autó. Meg kell várni, amíg teljesen kihűl, utána megint "használható") Mivel ez a generátor nem volt jó, 3 napig volt fent az autón, utána vissza lett rakva az, amivel most is problémám van. A tél folyamán a hiba továbbra is fennállt. Közben lett éve egy új akkumulátor, egy 75Ah-ás Exide, nem változtatott a dolgokon. Jött a tavasz, nyár minden hibajelenség megszűnt, miután kitöröltem a gázpedál helyzetérzékelős hibakódot, nem is jött vissza, a töltésvisszajelző sem világított menet közben. Néha, hideg motor indítása után a motor és izzításjelző sárga lámpát kirakta egy másodpercre, meleg motornál nem. (Meg lett nézve, mind a négy hengerben lévő izzítógyertya jó és működik is). Aztán jött a mostani ősz, a hidegebb időszak. Minden hibajelenség visszatért. Indítás után nehezen alszik ki a töltésvisszajelző, menet közben is elkezd világítani és ismét van hibakód ugyanazon gázpedál helyzetérzékelőre. (Ezt majd a napokban fogom kicserélni.) A generátort elvittem felújíttatni. Amíg csinálták fel lett rakva az a generátor, amivel nem tudom melegen újra indítani az autót, egy hétig használtam így. Ez idő alatt egyszer világított menet közben a töltésvisszajelző lámpa, bár ekkor még jobb idő volt. Felújítás: Cserélték a hátsó csapágyat, szénkeféket és kitisztították a kommutátor / csúszógyűrűt, plusz kapott egy szabadonfutót is, de a hiba megmaradt. Onnan sejtem, hogy valóban felújították a generátort (és nem csak rámondták), mert felújítás előtt töltés közben az akkumulátoron 13,4-13,9V-ot lehetett mérni terheléstől függően, most pedig 14,4V terheléssel pedig 14V. A generátororra csatlakoztatott három PIN-es csatlakozó nem kontaktos, nincs eloxidálódva. Még azt elfelejtettem leírni, hogy menet közben a legtöbb alkalommal váltás közben világít => Arra gondoltam, hogy esik a fordulat szám és emiatt nincs töltés, de váltás közben a gázpedált teljesen felengedve ugyanúgy előjöhet a hiba a gázpedál helyzetérzékelő miatt...
Ezt a cikket már sokszor átolvastam:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/T%C3%B6lt%C3%A9s
, számba vettem a lehetőségeket...
1.) "A PCM képes a feltöltőfeszültséget az akkumulátor hőmérsékletének megfelelően beállítani, melyet a beszívott levegő-hőmérséklet (IAT) és a hűtőfolyadék-hőmérséklet (ECT) alapján számít ki. " => Beszívott levegő hőmérséklet jeladó jól működik, a mostani 4-5C fokos kinti hőmérsékletben a beszívott levegő hőmérséklete 8-13C fok, hasonlóan, mint apám TDCI-énél. (A későbbiekben többek között ezzel hasonlítottam össze az értékeket).
2.) "A motor elindítása után a PCM fokozatosan növeli a generátor kimeneti teljesítményét." => Ezt látom is a benti feszültség mérőn, ami az akkumulátorra van rákötve, hogy a motor beindítása után kb 1-2 másodperccel később tized Volt lépésekben felemeli az akkufeszültséget 14-14,4V-ra. Ez rendben van.
3.) "Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjárat növelési üzemmódot." => Alapjárat 890-900Rpm. Arra gondolok, mivel a gázpedál helyzetérzékelő feszültsége túl magas, emiatt nem emel fordulatszámot indítás után és ezért alszik ki nehezen a töltésvisszajelző lámpa.
4.) A "smart charge" generátor-szabályozórendszerben a generátor kikapcsol motor indításakor. Csak a motor beindulása után kapcsol be a generátor. => OK
5.) "A bekapcsolást a PCM végzi elektronikus úton. A generátor-teljesítményt fokozatosan emeli a szükséges értékre." => OK
6.) "Megemelt alapjárati fordulatszám: Alapjáraton nagy generátorterhelésnél az alapjárati fordulatszámot megemeli, hogy növekedjen a generátor-teljesítmény. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel. A rendszer a normál alapjárati fordulatszám fölé növelheti az alapjárati fordulatszámot lépésenként 150 fordulat/perccel." => ~900Rpm körüli a fordulat indítás után.
7.) "A Smart Charge rendszer számára létezik egy öndiagnosztikai lehetőség, melyet a PCM tárol és a WDS-en keresztül lehet hozzáférni. Ha hiba lép fel a rendszerben, a töltésellenőrző lámpát a PCM felgyújtja. Amennyiben a feszültségszabályozásban hiba történik, a generátor egy meghatározott 13,5 volt értékű töltőfeszültséggel működik tovább.
Meghatározott töltőfeszültséggel a generátor a megszokott módon működik, és még mindig elegendő áramot szolgáltat a gépkocsirendszereknek. A gyújtás bekapcsolása után a PCM bekapcsolja a töltésellenőrző lámpát annak érdekében, hogy ellenőrizze, működik-e. A motor beindítása után a töltésellenőrző lámpa ismét kikapcsol. Járó motornál a töltésellenőrző lámpa csak abban az esetben világít, ha a PCM egy olyan hibát észlel, mely 20 másodperces időtartamig tart. (A megengedett tartományon kívüli feszültségérték, belső generátor meghibásodás, vagy a PCM és a generátor közötti kommunikáció meghibásodása). "
Amit még OBD-n keresztül tudtam megnézni, hogy amikor világít a töltésvisszajelző lámpa akkor a motorvezérlő tápfeszültsége 10-12V között van , ami nyilván nem jó, az akkumulátorra kötött fesz. mérő pedig stabilan 14V-ot mér. Amikor nem világít 12V körüli értéket mutat, szemben a "referencia" TDCi-nél ez 14V körüli érték.
Ezt a videót ma reggel indulás előtt készítettem, a kuplung felengedett helyzetben van, csak a gázpedált taposom:
https://www.youtube.com/watch?v=hs0Y_a8bHS4
Egy "referencia" TDCi és az én TDDi-m összehasonlítása OBD-n keresztül:
http://kepfeltoltes.hu/151208/TDDi-TDCi_www.kepfeltoltes.hu_.png
Minden tanácsot szívesen fogadok!
Mivel nyáron jó.....szedd ki a kiegfűtés reléit (bal oldali torony mögött vannak), szerintem zárlatos lesz valamelyik.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.08 kedd, 16:47:48 írta Zoleex
»
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Krisz001
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28589 Dátum:
2015.12.08 kedd, 16:39:23 »
Üdv mindenkinek!
Nemrégiben vásárolt 2003/12 FaceLift 2.0 TDCi mondeomból hiányzik az ülésgűtés kapcsoló és pohártartó, ESP és csomagtér ajtó nyitó pedig csak ott lifeg.
Elsősorban az lenne a kérdésem, hogy két fajta ülésfűtés kapcsolóval találkoztam eddig, van az sima ki-be kapcsolható, és van ami mellett led sor is van, tehát állítható. Az én drágaságomba melyik való? Hogy lehet ezt kideríteni?
Esetleg facelift előtt/után történt a váltás?
Segítségeket előre is köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28590 Dátum:
2015.12.08 kedd, 16:42:38 »
Idézetet írta: Krisz001 - 2015.12.08 kedd, 16:39:23
Üdv mindenkinek!
Nemrégiben vásárolt 2003/12 FaceLift 2.0 TDCi mondeomból hiányzik az ülésgűtés kapcsoló és pohártartó, ESP és csomagtér ajtó nyitó pedig csak ott lifeg.
Elsősorban az lenne a kérdésem, hogy két fajta ülésfűtés kapcsolóval találkoztam eddig, van az sima ki-be kapcsolható, és van ami mellett led sor is van, tehát állítható. Az én drágaságomba melyik való? Hogy lehet ezt kideríteni?
Esetleg facelift előtt/után történt a váltás?
Segítségeket előre is köszönöm!
facelifttel volt a váltás, neked a led soros kell. sok sikert, külön nem nagyon lehet kapni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szebence
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28591 Dátum:
2015.12.08 kedd, 16:45:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.08 kedd, 16:35:15
Mivel nyáron jó.....szedd ki a kiegfűtés reléit (jobb oldali torony mögött vannak), szerintem zárlatos lesz valamelyik.
Arra gondolsz, ami az autó alján van három izzító gyertya, ami a hűtővizet melegíti (ha jól tudom 7C fok alatt?) Maga az izzító gyertyák jók, ki lettek próbálva.
http://prohardver.hu/dl/upc/2013-09/57955_t2ec16h_qe9s3hg-j8br4ptcoc_w_60_12.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.08 kedd, 16:48:21 írta Szebence
»
Naplózva
2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28592 Dátum:
2015.12.08 kedd, 16:48:41 »
Idézetet írta: Szebence - 2015.12.08 kedd, 16:45:17
Arra gondolsz, ami az autó alján van három izzító gyertya, ami a hűtővizet melegíti (ha jól tudom 7C fok alatt?) Maga az izzító gyertyák jók, ki lettek próbálva.
Arra. Egy próbát szerintem megér.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Szebence
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28593 Dátum:
2015.12.08 kedd, 17:07:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.08 kedd, 16:48:41
Arra. Egy próbát szerintem megér.
Mindenféleképpen! A relé ott van, az akku mellett a kis relés dobozban? A motortérben csak ott tudok relét, illetve az akkumulátor tartó alatt, az azt hiszem az adagolóé, de nem vagyok benne biztos.
Naplózva
2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28594 Dátum:
2015.12.08 kedd, 17:26:15 »
Idézetet írta: Szebence - 2015.12.08 kedd, 17:07:57
Mindenféleképpen! A relé ott van, az akku mellett a kis relés dobozban? A motortérben csak ott tudok relét, illetve az akkumulátor tartó alatt, az azt hiszem az adagolóé, de nem vagyok benne biztos.
Nem. A tűzfalon....bal oldali toronymerevítő vas mögött megtalálod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Szebence
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28595 Dátum:
2015.12.08 kedd, 17:34:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.08 kedd, 17:26:15
Nem. A tűzfalon....bal oldali toronymerevítő vas mögött megtalálod.
Holnap meg fogom nézni! A végére akarok már járni...
Naplózva
2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
tuning94
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28596 Dátum:
2015.12.09 szerda, 10:32:57 »
Sziasztok!
Arról esetleg tud valaki valamit, hogy a DPF nyomáskülönbség szenzorjának mekkora a kimeneti feszültsége az ECU felé? Sok-sok km óta (50-100.000km) gondok vannak a részecskeszűrővel. Az autóban 420.000km van. Kiütni a rendszerből nem lehet, mert olyan a motorvezérlője, ezért arra gondoltam, akkor becsapom és egy barátom segítségével készítek hozzá egy kis eszközt, ami mindig a jó értéket fogja táplálni az Ecu felé. Sajnos Google-ben egyenlőre nem sok mindent találtam.
Vagy ha ezzel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata, akkor örömmel meghallgatom.
Motorkód: N7BB
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.09 szerda, 10:55:08 írta tuning94
»
Naplózva
tuning94
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28597 Dátum:
2015.12.09 szerda, 10:58:22 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.12.09 szerda, 10:32:57
Sziasztok!
Arról esetleg tud valaki valamit, hogy a DPF nyomáskülönbség szenzorjának mekkora a kimeneti feszültsége az ECU felé? Sok-sok km óta (50-100.000km) gondok vannak a részecskeszűrővel. Az autóban 420.000km van. Kiütni a rendszerből nem lehet, mert olyan a motorvezérlője, ezért arra gondoltam, akkor becsapom és egy barátom segítségével készítek hozzá egy kis eszközt, ami mindig a jó értéket fogja táplálni az Ecu felé. Sajnos Google-ben egyenlőre nem sok mindent találtam.
Vagy ha ezzel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata, akkor örömmel meghallgatom.
Motorkód: N7BB
Közben találtam valamit. Az 0-0.5V (0-50kPa) közötti érték esetén túl "tisztának" érzékeli, és 4.5-5V (1000kPa-) között pedig koszosnak. Ezek tudatában, ma elviszem az autót egy autóvillamosságihoz, aki rámér a vezetékre, hogy jelenleg mekkora értéket kap az ECU.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28598 Dátum:
2015.12.09 szerda, 11:54:00 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.12.09 szerda, 10:32:57
Sziasztok!
Arról esetleg tud valaki valamit, hogy a DPF nyomáskülönbség szenzorjának mekkora a kimeneti feszültsége az ECU felé? Sok-sok km óta (50-100.000km) gondok vannak a részecskeszűrővel. Az autóban 420.000km van. Kiütni a rendszerből nem lehet, mert olyan a motorvezérlője, ezért arra gondoltam, akkor becsapom és egy barátom segítségével készítek hozzá egy kis eszközt, ami mindig a jó értéket fogja táplálni az Ecu felé. Sajnos Google-ben egyenlőre nem sok mindent találtam.
Vagy ha ezzel kapcsolatosan van valakinek tapasztalata, akkor örömmel meghallgatom.
Motorkód: N7BB
kifúrod a nyomóvezetékét az érzékelőnek,és nem is kell semmit készíteni hozzá,hogy a pontos feszültséget alakítsd ki.ráadásul az az érték ugye folyamatosan változik,amit hogyan fogtok lekövetni a sebesség és fordulatszám változásával.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szebence
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28599 Dátum:
2015.12.09 szerda, 12:47:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.12.08 kedd, 17:26:15
Nem. A tűzfalon....bal oldali toronymerevítő vas mögött megtalálod.
Kiszedtem a két relét, mind a kettő tökéletesen működik. Néztem úgy is, hogy egyik relé sincs visszarakva, akku fesz: 14,4V terheletlenül, a motorvezérlő feszültsége 10-12V között ugrált. (Jó autónál 14,4V körüli az ECU tápfeszültsége is.)
Amit még csináltam az az, hogy leellenőriztem, ami közvetlen a motorvezérlőből jön ki testkábel és a kasztnira van csavarozva, kicsavartam, megcsiszoltam a szemes sarukat illetve a felrögzítési pontot, leszedtem a motorvezérlőről a kábelkorbácsot, teljesen tiszta volt, kicsit fújtam bele WD40-et majd összeraktam. Az akku test pontját bikakábellel összekötöttem a motorvezérlő házával, de mindvégig maradt a 10-12V körüli ECU tápfeszültség.
Naplózva
2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Oldalak:
1
...
565
566
567
568
569
570
571
[
572
]
573
574
575
576
577
578
579
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ