Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 15:45:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 685 686 687 688 689 690 691 [692] 693 694 695 696 697 698 699 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10099914 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #34550 Dátum: 2018.05.12 szombat, 10:43:11 »

Udv Markatarsak!

Egy olyan kerdesem lenne, hogy mennyire maceras a manualis klimat kicserelni egy digitalisra?
Meg a klimaval kapcsolatosan is lenne egy kerdesem.
Az enyemben a kompresszor hol megy, hol pedig megall, tehat szakaszosan megy.
Van egy donorautom, ha abban bekapcsolom folyamatosan megy.
Melyik a "megfelelo" mukodes?
Mitol lehet, hogy ki-be kapcsol a kompresszor?
Koszonom elore is a segitseget!!



Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34551 Dátum: 2018.05.12 szombat, 11:19:29 »

Udv Markatarsak!

Egy olyan kerdesem lenne, hogy mennyire maceras a manualis klimat kicserelni egy digitalisra?
Meg a klimaval kapcsolatosan is lenne egy kerdesem.
Az enyemben a kompresszor hol megy, hol pedig megall, tehat szakaszosan megy.
Van egy donorautom, ha abban bekapcsolom folyamatosan megy.
Melyik a "megfelelo" mukodes?
Mitol lehet, hogy ki-be kapcsol a kompresszor?
Koszonom elore is a segitseget!!




A ki-be kapcsolás feltehetően a kompresszor igény miatt lehet.
Gondolom a két autóban nem teljesen azonos a klíma rendszer és hűtőközeg(ek) mennyiségét sem ismerjük....
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.12 szombat, 15:25:48 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34552 Dátum: 2018.05.12 szombat, 15:21:40 »

A ki-be kapcsolás feltehetően a kompresszor igény miatt lehet
.
Gondolom a két autóban nem teljesen azonos a klíma rendszer és hűtőközeg(ek) mennyiségét sem ismerjük....

Nekem is kapcsolgat! Ki-be,ki-be!
Bár lehúzott ablaknál én hallom ahogyan behúz de szerintem ennél halkabban kellene csinálni!?
Amúgy -2 fokot mértünk legutoljára
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34553 Dátum: 2018.05.13 vasárnap, 06:24:07 »

Nekem is kapcsolgat! Ki-be,ki-be!
Bár lehúzott ablaknál én hallom ahogyan behúz de szerintem ennél halkabban kellene csinálni!?
Legalább könnyű ellenőrizni hogy működik.  taps Hidd el sokkal rosszabb amikor nem. beka3
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34554 Dátum: 2018.05.13 vasárnap, 20:45:53 »

Legalább könnyű ellenőrizni hogy működik.  taps Hidd el sokkal rosszabb amikor nem. beka3

Ez igaz!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #34555 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:41:00 »

Sziasztok!

Gondolkodom mostanában, hogy tempomatot szereltessek a járgányba. A faq-ban lévő leírás alapján nem úgy tűnik, hogy megvan a kábelezettségem hozzá. Eredetileg trend felszereltségű a gép. Mennyire macera ezt kiépíteni, esetleg tudtok valakit, aki ezt meg tudja oldani? Vagy hagyjam az egészet, nem érdemes?  wave
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34556 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 15:42:44 »

Sziasztok!

Gondolkodom mostanában, hogy tempomatot szereltessek a járgányba. A faq-ban lévő leírás alapján nem úgy tűnik, hogy megvan a kábelezettségem hozzá. Eredetileg trend felszereltségű a gép. Mennyire macera ezt kiépíteni, esetleg tudtok valakit, aki ezt meg tudja oldani? Vagy hagyjam az egészet, nem érdemes?  wave

BP-n Vik megcsinálja kisujjból.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #34557 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 16:31:52 »

BP-n Vik megcsinálja kisujjból.

Akkor nem olyan nagy macera? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 17:54:18 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34558 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 16:56:46 »

Sziasztok!

Gondolkodom mostanában, hogy tempomatot szereltessek a járgányba. A faq-ban lévő leírás alapján nem úgy tűnik, hogy megvan a kábelezettségem hozzá. Eredetileg trend felszereltségű a gép. Mennyire macera ezt kiépíteni, esetleg tudtok valakit, aki ezt meg tudja oldani? Vagy hagyjam az egészet, nem érdemes?  wave

Nekem anno a 2001 Ghiában annyi volt, hogy kuplung kapcsoló csere, második fék kapcsoló beszerel, kormány óvattal kivág a gomboknak, duda-kábel csere duda+tempomatra, és már csak Vikhez kellett menni programoztatni. Manapság ez a lépés kihagyható, a Forscan is tudja, ha jól emlékszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #34559 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 17:51:59 »

Nekem anno a 2001 Ghiában annyi volt, hogy kuplung kapcsoló csere, második fék kapcsoló beszerel, kormány óvattal kivág a gomboknak, duda-kábel csere duda+tempomatra, és már csak Vikhez kellett menni programoztatni. Manapság ez a lépés kihagyható, a Forscan is tudja, ha jól emlékszem.

AndyA

Nem nem tudja sajna, kell VIK hozzá vagy ids
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #34560 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 17:53:11 »

Nekem anno a 2001 Ghiában annyi volt, hogy kuplung kapcsoló csere, második fék kapcsoló beszerel, kormány óvattal kivág a gomboknak, duda-kábel csere duda+tempomatra, és már csak Vikhez kellett menni programoztatni. Manapság ez a lépés kihagyható, a Forscan is tudja, ha jól emlékszem.

AndyA

Én igazából arra gondoltam, hogy láttam hirdetve komplett szettben, a pedálkapcsolókkal, meg a kormány középrész a légzsákkal, gombokkal együtt. Azt beszerzem a többit meg rábízom, jobban érti, mint én.  Grin
Esetleg az elérhetőségét meg tudjátok nekem adni? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.14 hétfő, 17:54:58 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34561 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 17:59:18 »

Én igazából arra gondoltam, hogy láttam hirdetve komplett szettben, a pedálkapcsolókkal, meg a kormány középrész a légzsákkal, gombokkal együtt. Azt beszerzem a többit meg rábízom, jobban érti, mint én.  Grin
Esetleg az elérhetőségét meg tudjátok nekem adni? Smiley

Nézd meg, ebből mi az, ami valóban kell is neked. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolti87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #34562 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 23:29:51 »

Sziasztok!

Keresek ecu csatlakozót vagy 5db pint a csatihoz (C200 csatlakozó) Kép a csatlakozóról:
 
https://drive.google.com/file/d/0B4wbZ_4IoPPHVDlYQkpsempJOHQyQy1mNGJheVkzZ2J2M1BJ/view?usp=sharing

További szép napot!


Naplózva

Mk3 2005 2.0 TDCI kombi N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34563 Dátum: 2018.05.15 kedd, 07:54:42 »

Sziasztok!

Keresek ecu csatlakozót vagy 5db pint a csatihoz (C200 csatlakozó) Kép a csatlakozóról:
 
https://drive.google.com/file/d/0B4wbZ_4IoPPHVDlYQkpsempJOHQyQy1mNGJheVkzZ2J2M1BJ/view?usp=sharing

További szép napot!

Azt is írd meg, melyik tüsik kellenek, mert nem mind egyforma.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolti87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #34564 Dátum: 2018.05.15 kedd, 11:17:12 »

Azt is írd meg, melyik tüsik kellenek, mert nem mind egyforma.

AndyA
A csatlakozo közepén lévö pici négyzetalaku pin kellen. (utolagos tempomathoz kell)
Naplózva

Mk3 2005 2.0 TDCI kombi N7BA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34565 Dátum: 2018.05.15 kedd, 13:02:38 »

Sziasztok!

Mi adhat morgó hangot a generátor környékén? Ha nagy a terhelés, akkor morgó hang van, amit belül és kivülről is lehet hallani.
Hidegben csinálja, gondolom amikor az izzítás még megy, elő tudom ilyenkor hozni például a lámpákat felkapcsolom és rálépek a fékpedálra.

Én a hosszbordás feszítésre gondolok, hogy megfogja a generátor?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34566 Dátum: 2018.05.15 kedd, 13:04:18 »

Sziasztok!

Mi adhat morgó hangot a generátor környékén? Ha nagy a terhelés, akkor morgó hang van, amit belül és kivülről is lehet hallani.
Hidegben csinálja, gondolom amikor az izzítás még megy, elő tudom ilyenkor hozni például a lámpákat felkapcsolom és rálépek a fékpedálra.

Én a hosszbordás feszítésre gondolok, hogy megfogja a generátor?


Beszorult kutya?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34567 Dátum: 2018.05.15 kedd, 13:46:44 »


Beszorult kutya?  hehe

2 beszorult kutya. Egyik kint masik bent es egymasra morognak. Problem solved ! szivesen  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #34568 Dátum: 2018.05.15 kedd, 14:01:18 »

2 beszorult kutya. Egyik kint masik bent es egymasra morognak. Problem solved ! szivesen  vigyor3
Hiba, mert az autón kívüli kutya nem tud beszorulni. Csak a benti morog a kinti, nem beszorultra.
Szívesen  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34569 Dátum: 2018.05.15 kedd, 14:07:45 »

Sziasztok!

Mi adhat morgó hangot a generátor környékén? Ha nagy a terhelés, akkor morgó hang van, amit belül és kivülről is lehet hallani.
Hidegben csinálja, gondolom amikor az izzítás még megy, elő tudom ilyenkor hozni például a lámpákat felkapcsolom és rálépek a fékpedálra.

Én a hosszbordás feszítésre gondolok, hogy megfogja a generátor?
a generátor szíjrendszer elemei.az összes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34570 Dátum: 2018.05.15 kedd, 15:12:27 »

Hiba, mert az autón kívüli kutya nem tud beszorulni. Csak a benti morog a kinti, nem beszorultra.
Szívesen  vigyor3

jo o nem beszorult, hanem kiszorult  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #34571 Dátum: 2018.05.16 szerda, 21:43:42 »

Sziasztok,

nem, nem ezért regisztráltam...de szükségem lenne rádió code-ra...  vigyor3
Korábban is tag voltam, most váltottam MK2-ről és nagyon élvezem!  nyes nyes

Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #34572 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 06:49:55 »

Sziasztok,

nem, nem ezért regisztráltam...de szükségem lenne rádió code-ra...  vigyor3
Korábban is tag voltam, most váltottam MK2-ről és nagyon élvezem!  nyes nyes

Segítségeteket előre is köszönöm.


 nemtudom

http://mondeo.hu/index.php?topic=6954.msg1143111#new
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34573 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 09:59:34 »

Sziasztok,

nem, nem ezért regisztráltam...de szükségem lenne rádió code-ra...  vigyor3
Korábban is tag voltam, most váltottam MK2-ről és nagyon élvezem!  nyes nyes

Segítségeteket előre is köszönöm.

és tudja,és tudja, és tudja... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #34574 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 10:33:36 »

és tudja,és tudja, és tudja... nyes
Lehet,hogy mégis igaz(olvasta a kód topik válaszait)  eplus2
Pozitív szemlélet....ha nem,akkor sorry.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Sticker
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #34575 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 18:48:18 »

Sziasztok.  wave  help Tudtok valakit aki Komárom közelében be tudná aktiválni a tempomatot (a GEM-ben)?  Huh? Huh? Mondeo MK3-ról van szó. 2.0 TDCI . Ma mindent beraktam. forscannal ellenoriztem is a kapcsolok működését, már csak az aktiváció hiányzik. A HELP-et előre is köszönöm.
Naplózva
Sticker
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #34576 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 19:00:05 »

Én igazából arra gondoltam, hogy láttam hirdetve komplett szettben, a pedálkapcsolókkal, meg a kormány középrész a légzsákkal, gombokkal együtt. Azt beszerzem a többit meg rábízom, jobban érti, mint én.  Grin
Esetleg az elérhetőségét meg tudjátok nekem adni? Smiley

Tempomatos kormány airbag-et tudok adni. van egy tartalék
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #34577 Dátum: 2018.05.23 szerda, 10:42:38 »

Hali!

Aki már épített be elektromos kieg.fűtést, hova rakta a hőkapcsolót? A kis szíjkör mögött nem igazán melegszik fel kapcsolási hőmérsékletre.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #34578 Dátum: 2018.05.23 szerda, 10:52:43 »

A képen látható csatlakozó helyéről azt írja a leírás, hogy a LH A pillar. Értem én, hogy bal A oszlop, de ott hol keressem?

https://imgur.com/a/WFV5ZYU
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34579 Dátum: 2018.05.23 szerda, 11:20:58 »

Hali!

Aki már épített be elektromos kieg.fűtést, hova rakta a hőkapcsolót? A kis szíjkör mögött nem igazán melegszik fel kapcsolási hőmérsékletre.

Én 70 fokosat vettem, és a blokk oldalán, ahol a bazi vastag hűtővízcső kijön, oda, annak a tetejére. Picit megreszeltem az íves felületet, hogy legyen egyenes felfekvés neki, alá egy kis szilikonzsír (bár nemigen kell, de ártani nem használ), azután gyorskötözővel odahúztam. Kapott a tetejére egy kis hőszigetelést is, hogy a menetszél ne zavarjon be nagyobb tempónál. Körbehúztam a hőgombán és a csövön egy 3 mm-es üvegszálas paplanból vágott csíkot. Kifogásmentesen működik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #34580 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 07:13:48 »

Én 70 fokosat vettem, és a blokk oldalán, ahol a bazi vastag hűtővízcső kijön, oda, annak a tetejére. Picit megreszeltem az íves felületet, hogy legyen egyenes felfekvés neki, alá egy kis szilikonzsír (bár nemigen kell, de ártani nem használ), azután gyorskötözővel odahúztam. Kapott a tetejére egy kis hőszigetelést is, hogy a menetszél ne zavarjon be nagyobb tempónál. Körbehúztam a hőgombán és a csövön egy 3 mm-es üvegszálas paplanból vágott csíkot. Kifogásmentesen működik.

AndyA
Értem. Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #34581 Dátum: 2018.05.25 péntek, 09:15:58 »

A képen látható csatlakozó helyéről azt írja a leírás, hogy a LH A pillar. Értem én, hogy bal A oszlop, de ott hol keressem?

https://imgur.com/a/WFV5ZYU
Ne keressétek,  vigyor3. Megtaláltam.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34582 Dátum: 2018.05.25 péntek, 09:25:24 »

Sziasztok.  wave  help Tudtok valakit aki Komárom közelében be tudná aktiválni a tempomatot (a GEM-ben)?  Huh? Huh? Mondeo MK3-ról van szó. 2.0 TDCI . Ma mindent beraktam. forscannal ellenoriztem is a kapcsolok működését, már csak az aktiváció hiányzik. A HELP-et előre is köszönöm.

A GEM-ben nem kell aktiválni Mk3nál semmit.
PCM-ben kell hogy működjön, azt pedig csak IDS-el lehet. (Feltört programmal és Klónnal se tudták nekem). Ford Szervízben 10500Ft volt.
Forscan Extended license-el pedig az óracsoportban lehet bekapcsolni a kijelzőn a működést jeltő piktogramot.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34583 Dátum: 2018.05.25 péntek, 09:42:55 »

A GEM-ben nem kell aktiválni Mk3nál semmit.
PCM-ben kell hogy működjön, azt pedig csak IDS-el lehet. (Feltört programmal és Klónnal se tudták nekem). Ford Szervízben 10500Ft volt.
Forscan Extended license-el pedig az óracsoportban lehet bekapcsolni a kijelzőn a működést jeltő piktogramot.

Vik 5 ezerért szokta csinálni (nóta benne, vagy 5 éve).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34584 Dátum: 2018.05.25 péntek, 13:30:46 »

Vik 5 ezerért szokta csinálni (nóta benne, vagy 5 éve).

AndyA

Aki Budapesti vagy közeli, az oké. De én 240km-ert nem mentem csak fel Budapestre.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34585 Dátum: 2018.05.25 péntek, 13:35:58 »

Aki Budapesti vagy közeli, az oké. De én 240km-ert nem mentem csak fel Budapestre.

Csak jársz arra egyszer valamikor. Hazafelé meg már tempomattal utazhatsz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolti87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #34586 Dátum: 2018.05.27 vasárnap, 02:19:14 »

Hali.

Mondeo mk3 kombi 2005/9 2.0 TDCI 96Kw (N7BA) Utólagos tempómat bekötéséhez. (C200) Ecu-s. A Leírások nagyon jók ezért köszönet azoknak akik vették a fáradtságot és leírták. Nekem csak annyi nem stimmelt benne, hogy a C200 57pin(gyárilag fehér színű)  kábele a C32/2(Fehér) kellett bekötnöm a kábel színe jól volt írva a leírásban csak nekem nem a c32/7-re kellett forrasztanom mert nekem ott teljesen más színű kábelem volt, aminek megvolt a csatlakozóban levő lába. (talán fekete piros ha jól emlékszem) Ezt azért merem állítani mert a motorvezérlőbe (ECU) be lett kapcsolva a tempómat és működik. Azért hozzáteszem nagy igazság van a leírásban "Akinek nincs bekábelezve az most fogja csak megbánni, hogy nekiáll kábelezni" Nekem semmi kábelezettségem sem volt. Az ablaktörlőkart meg leszedni lehúzó nélkül, azt úgy felejtsd el mint az első Születésnapodat! Szóval a motorvezérlőtől én húztam be a kábeleket a pedálkapcsolókig meg a biztosítéktáblához a C32-es csatiig. A pedálkonzolon nekem nem volt csatlakozom (36) így az én kábeleim a műszerfal felé futottak. (nekem a pedálkapcsolókat úgy adták hogy a csatlakozó is rajta volt és a kábeleket vágták el) és így én a kuplung kapcsolom kábelét ami az autóban volt nem vágtam el hanem a csatlakozóba beleraktam a hiányzó 1-es és a 3-as pint, hogy kevesebbet kelljen forrasztanom. A meglevő féklámpakacsoló(C523) csatiját levágtam a francba mert kaptam ahhoz is csatit és abba 2-2 vezeték ment be. Úgy voltam vele, hogy forrasztanom így is úgy is kell, ha nem vágom el akkor a helyén kéne meg blankolni a vezetéket úgy hogy ne vágjam el  de arra akkor nem tudok zsugorcsövet rakni meg ha levágom akkor a lakásban rá tudom forrasztani a  pluszba betett fék kapcsoló (C406) 2-es kábelét meg a kuplung kapcsoló(C414) 3-as kábelét és akkor  megúszom a kocsiban való forrasztást (szenvedést a pedáloknál) és így csak a régi fék kapcsol(C523) 2 darab kábelét kell forrasztanom ami rohadtul rossz helyen van és egyedül szenvedni a kapcsolóknál forrasztó palkával a kezedben. elégé sz*r volt. Ja és az a pláne az egészben, hogy nem is akartam tempómat -ot   csak 15 ezerért találtam bőr kormányt bőr váltógombot felhívtam a srácot mondta h az nincs meg ami a képen volt de van bőr kormánya és sajnos csak 5-ös váltógomb van a 6-os nincs mondom magamba mind1 megnézem ha jó a bőr kormányt elhozom ö azt meg nem akarta eladni vagy viszek mindent vagy semmit mondom legyen a kormány jó áron van az 5-ös váltógombot oda adom öcsémnek mert neki is kombi Mondeo-ja van és neki 5-ös váltóval.A többivel meg majd lesz valami aztán csak idegesített h beköthetném adott hozzá minden a kormány közepét se kell szétvágnom mert légzsákostól egy pillanat alatt kicserélhető. Kicsit hosszúra sikerült, szívesen segítek ha valaki esetleg elakad a bekötésben vagy kábelezésben. Persze csak diesel-nél. Dunaharasztin lakom. Ha kell személyesen is segítek vagy elmagyarázom. csak legyen nállad 1-2 doboz almás Hell energia ital, de ha red bull-t szeretnél venni az is jó az almás hell helyett.  vigyor3
Naplózva

Mk3 2005 2.0 TDCI kombi N7BA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34587 Dátum: 2018.05.27 vasárnap, 13:10:18 »

Hali.

Mondeo mk3 kombi 2005/9 2.0 TDCI 96Kw (N7BA) Utólagos tempómat bekötéséhez. (C200) Ecu-s. A Leírások nagyon jók ezért köszönet azoknak akik vették a fáradtságot és leírták. Nekem csak annyi nem stimmelt benne, hogy a C200 57pin(gyárilag fehér színű)  kábele a C32/2(Fehér) kellett bekötnöm a kábel színe jól volt írva a leírásban csak nekem nem a c32/7-re kellett forrasztanom mert nekem ott teljesen más színű kábelem volt, aminek megvolt a csatlakozóban levő lába. (talán fekete piros ha jól emlékszem) Ezt azért merem állítani mert a motorvezérlőbe (ECU) be lett kapcsolva a tempómat és működik. Azért hozzáteszem nagy igazság van a leírásban "Akinek nincs bekábelezve az most fogja csak megbánni, hogy nekiáll kábelezni" Nekem semmi kábelezettségem sem volt. Az ablaktörlőkart meg leszedni lehúzó nélkül, azt úgy felejtsd el mint az első Születésnapodat! Szóval a motorvezérlőtől én húztam be a kábeleket a pedálkapcsolókig meg a biztosítéktáblához a C32-es csatiig. A pedálkonzolon nekem nem volt csatlakozom (36) így az én kábeleim a műszerfal felé futottak. (nekem a pedálkapcsolókat úgy adták hogy a csatlakozó is rajta volt és a kábeleket vágták el) és így én a kuplung kapcsolom kábelét ami az autóban volt nem vágtam el hanem a csatlakozóba beleraktam a hiányzó 1-es és a 3-as pint, hogy kevesebbet kelljen forrasztanom. A meglevő féklámpakacsoló(C523) csatiját levágtam a francba mert kaptam ahhoz is csatit és abba 2-2 vezeték ment be. Úgy voltam vele, hogy forrasztanom így is úgy is kell, ha nem vágom el akkor a helyén kéne meg blankolni a vezetéket úgy hogy ne vágjam el  de arra akkor nem tudok zsugorcsövet rakni meg ha levágom akkor a lakásban rá tudom forrasztani a  pluszba betett fék kapcsoló (C406) 2-es kábelét meg a kuplung kapcsoló(C414) 3-as kábelét és akkor  megúszom a kocsiban való forrasztást (szenvedést a pedáloknál) és így csak a régi fék kapcsol(C523) 2 darab kábelét kell forrasztanom ami rohadtul rossz helyen van és egyedül szenvedni a kapcsolóknál forrasztó palkával a kezedben. elégé sz*r volt. Ja és az a pláne az egészben, hogy nem is akartam tempómat -ot   csak 15 ezerért találtam bőr kormányt bőr váltógombot felhívtam a srácot mondta h az nincs meg ami a képen volt de van bőr kormánya és sajnos csak 5-ös váltógomb van a 6-os nincs mondom magamba mind1 megnézem ha jó a bőr kormányt elhozom ö azt meg nem akarta eladni vagy viszek mindent vagy semmit mondom legyen a kormány jó áron van az 5-ös váltógombot oda adom öcsémnek mert neki is kombi Mondeo-ja van és neki 5-ös váltóval.A többivel meg majd lesz valami aztán csak idegesített h beköthetném adott hozzá minden a kormány közepét se kell szétvágnom mert légzsákostól egy pillanat alatt kicserélhető. Kicsit hosszúra sikerült, szívesen segítek ha valaki esetleg elakad a bekötésben vagy kábelezésben. Persze csak diesel-nél. Dunaharasztin lakom. Ha kell személyesen is segítek vagy elmagyarázom. csak legyen nállad 1-2 doboz almás Hell energia ital, de ha red bull-t szeretnél venni az is jó az almás hell helyett.  vigyor3
A C200  ba honnan sikerült érintkezöket szerezned? Kör érintkezős vagy az ami a leírásban a képen van? Én ég nem jutottam odáig hogy leszedjem.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34588 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 17:24:40 »

Sziasztok
A facelift elötti autóban is ugyanaz a kábelköteg az első ajtókban ha behajló a tükör?
Mert találtam facelift elötti bontandót amin a tükörállító behajtó funkciós.
Az én autóm viszont FL2. A már meglévő kilépőfényes behajló tükrök már megvannak.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34589 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 18:08:29 »

Sziasztok
A facelift elötti autóban is ugyanaz a kábelköteg az első ajtókban ha behajló a tükör?
Mert találtam facelift elötti bontandót amin a tükörállító behajtó funkciós.
Az én autóm viszont FL2. A már meglévő kilépőfényes behajló tükrök már megvannak.

Nem. Mivel a FL előtti és a FL utáni külső tükör sem egyforma így a csatlakozójuk sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34590 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 18:23:35 »

Sziasztok
A facelift elötti autóban is ugyanaz a kábelköteg az első ajtókban ha behajló a tükör?
Mert találtam facelift elötti bontandót amin a tükörállító behajtó funkciós.
Az én autóm viszont FL2. A már meglévő kilépőfényes behajló tükrök már megvannak.
a fl előtti szögletes, az utáni gömbölyített.Átlehet variálni a vezetékeket és a csatit rá, de furcsán fog kinézni a régebbi tükör a fl-es autón.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34591 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 19:30:15 »

Sziasztok
A facelift elötti autóban is ugyanaz a kábelköteg az első ajtókban ha behajló a tükör?
Mert találtam facelift elötti bontandót amin a tükörállító behajtó funkciós.
Az én autóm viszont FL2. A már meglévő kilépőfényes behajló tükrök már megvannak.
facelift előtt nem volt behajlós
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34592 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:22:23 »

facelift előtt nem volt behajlós

Pedig a műszerfal facelift elötti, nagy gombos, másik klímás. A tükör állítón pedig a becsukás jele rajta van
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34593 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 21:24:02 »

Nem. Mivel a FL előtti és a FL utáni külső tükör sem egyforma így a csatlakozójuk sem.

Meg csak 8 tűs a csatlakozója, a behajlós kilépőfényesnek meg 10 tűs.

Köszönöm mindenkinek!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Jumurdzsak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #34594 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 15:40:34 »

Sziasztok,

Új kulcs immojának a feltanításában tud valaki segíteni Budapesten?

Köszönöm,  worship
Naplózva

2003, 2.0 TDCI, FL, 6 seb, 130 HP, Trend, 4a, pezsgő
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #34595 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 16:50:28 »

Sziasztok!


Ismét turbó elektronika hibát ír a gépsárkányom Sad tudtok valakit Bp. aki megtudja nézni és normális áron javítja?

Vagy valakinek felesleges de jól működő turbó elektronikája?

mailben is elértek blukacs81@gmail.com

Előre is köszönöm a segítséget.


Üdv Balázs
Naplózva

06-20-930-24-85
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34596 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 17:14:12 »

Sziasztok!


Ismét turbó elektronika hibát ír a gépsárkányom Sad tudtok valakit Bp. aki megtudja nézni és normális áron javítja?

Vagy valakinek felesleges de jól működő turbó elektronikája?

mailben is elértek blukacs81@gmail.com

Előre is köszönöm a segítséget.


Üdv Balázs

Fehérváron van valaki, aki normálisan és garanciával javít villanyos turbót, ha emlékeim nem csalnak.

De előbb meg kellene nézni, hogy a turbo maga rendben van-e, mert ha akad, nehezen jár, akkor a javítás vagy csere után meg fogja ölni újra az elektronikát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #34597 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 17:22:32 »

Fehérváron van valaki, aki normálisan és garanciával javít villanyos turbót, ha emlékeim nem csalnak.

De előbb meg kellene nézni, hogy a turbo maga rendben van-e, mert ha akad, nehezen jár, akkor a javítás vagy csere után meg fogja ölni újra az elektronikát.

AndyA

Gondolom azt csak turbó szervizben tudják vizsgálni
Naplózva

06-20-930-24-85
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34598 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 17:24:10 »

Gondolom azt csak turbó szervizben tudják vizsgálni

Ervin. Fehérvár mellett, Súron. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
blukacs1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #34599 Dátum: 2018.06.05 kedd, 13:41:06 »

Sziasztok!


Eladó hibátlan DENSO navit keresek jutányos áron az enyém rádió hibás sajnos Sad

blukacs81@gmail.com is elértek.


Előre is köszönöm!


Üdv Balázs
Naplózva

06-20-930-24-85
Oldalak: 1 ... 685 686 687 688 689 690 691 [692] 693 694 695 696 697 698 699 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.