Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 12:29:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 686 687 688 689 690 691 692 [693] 694 695 696 697 698 699 700 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10102005 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #34600 Dátum: 2018.06.08 péntek, 09:30:34 »

Sziasztok,

Új kulcs immojának a feltanításában tud valaki segíteni Budapesten?

Köszönöm,  worship
Szia. Ne bonyolult, meg tudod csinalni te is egy ELM 327-el, laptoppal es Forscannal.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #34601 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 13:12:22 »

Sziasztok!

Bocsánat ha nem a megfelelő helyre írok. Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy indításnál (hidegen,melegen,fagyba) 1x pöcre indul leállítom hogy elintézzem a dolgom és utána meg hosszabb indítás kell neki. Többször indul be pöcre kb 10-ből 2x nem. De engem zavar hogy mi lehet a gond.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34602 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 08:21:08 »

Sziasztok!

Bocsánat ha nem a megfelelő helyre írok. Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy indításnál (hidegen,melegen,fagyba) 1x pöcre indul leállítom hogy elintézzem a dolgom és utána meg hosszabb indítás kell neki. Többször indul be pöcre kb 10-ből 2x nem. De engem zavar hogy mi lehet a gond.

Inkább a benzinmotoros fórumtémába.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34603 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:19:44 »

Sziasztok!

Bocsánat ha nem a megfelelő helyre írok. Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy indításnál (hidegen,melegen,fagyba) 1x pöcre indul leállítom hogy elintézzem a dolgom és utána meg hosszabb indítás kell neki. Többször indul be pöcre kb 10-ből 2x nem. De engem zavar hogy mi lehet a gond.


Meg kell nézni/vizsgálni, hogy melegen leállítás után mennyire ill. mennyi idő alatt esik le a benzinnyomás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #34604 Dátum: 2018.06.12 kedd, 22:10:16 »

Sziasztok!

Ma map szenzort cseréltem a kocsimon, Kicsereltem, de nem indult be az autó, visszaraktam a régit, de azzal sem indul be az autó.

Mi lehet a gond?


Nem is teker, semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 22:17:19 írta gnorbi » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34605 Dátum: 2018.06.12 kedd, 22:25:29 »

Sziasztok!

Ma map szenzort cseréltem a kocsimon, Kicsereltem, de nem indult be az autó, visszaraktam a régit, de azzal sem indul be az autó.

Mi lehet a gond?


Nem is teker, semmi.


Valami más.  vigyor3

Akku sarut nem vetted le?  Roll Eyes

Nézz körül a tett színhelyén, hogy nem húztál-e le, esett-e le, törött-e le valami, amit nem vettél észre.
Lehet szétcsúszott az önindító "vezérlő" vezetékének a csatlakozója.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #34606 Dátum: 2018.06.12 kedd, 22:27:45 »

Mikor beinditanank, akkor egyet ránt és ennyi... Sad Nem húztam le az akksi sarut..annyi, hogy mivel minden tiszta retek volt, ezért fektisztitoval letisztítottam körülötte mindent.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34607 Dátum: 2018.06.12 kedd, 22:35:08 »

Mikor beinditanank, akkor egyet ránt és ennyi... Sad Nem húztam le az akksi sarut..annyi, hogy mivel minden tiszta retek volt, ezért fektisztitoval letisztítottam körülötte mindent.

Test kábel?
Önindító?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #34608 Dátum: 2018.06.12 kedd, 22:47:15 »

Test kábel?
Önindító?


Holnap megnézem őket, egyébként létezhet, hogy azért nem indul, mert csere körben nem húztam le az akksi sarut?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34609 Dátum: 2018.06.13 szerda, 07:06:44 »


Holnap megnézem őket, egyébként létezhet, hogy azért nem indul, mert csere körben nem húztam le az akksi sarut?

Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34610 Dátum: 2018.06.13 szerda, 08:53:02 »

Sziasztok,

Megállt az autó mint a szög. 2.0 Benzin 2003 facelift 1. Menet közben leállt a motor és nem is tudjuk beindítani.

abs u2202
acc u2501
u1262

Valaki találkozott már ezekkel a hibakódokkal?

Most cseréltem akkumulátort.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.13 szerda, 09:03:28 írta SMartin-HU » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34611 Dátum: 2018.06.13 szerda, 09:33:45 »

Sziasztok,

Megállt az autó mint a szög. 2.0 Benzin 2003 facelift 1. Menet közben leállt a motor és nem is tudjuk beindítani.

abs u2202
acc u2501
u1262

Valaki találkozott már ezekkel a hibakódokkal?

Most cseréltem akkumulátort.

Ezek kommunikációs hibák, ettől még indulnia/mennie kellene az autónak.
Gyújtás, benzin?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34612 Dátum: 2018.06.13 szerda, 10:01:57 »

Ezek kommunikációs hibák, ettől még indulnia/mennie kellene az autónak.
Gyújtás, benzin?

Gyújtást ráadom, minden világít, aminek kell az elalszik és nem indít.

Tele a tank. Februárban volt olajcsere és minden szűrő. Üzemanyagszűrő is.

Önindító jó, akku új, generátor töltött és stabil volt.

u2202
u2501
u1262
c227f

Most ezeket produkálja. Közben realtime nézik a szerelők, csak nem értik a hibát.

Most szakadást keresnek, meg csatlakozóhibát.

Az egész úgy indult, hogy az autópályán felvillant a töltéshiba, elaludt és folyamatosan elkezdett világítani az ESP. Leállt a motor... Félreálltam és be is tudtam indítani. Sikerült lejönnöm a pályáról és ott megint leállt a motor. Jelezte hogy van fordulatszám, holott a motor állt. Behúztak egy parkolóba, ott megint beindult és eljutottam a szervizig, ahol megint megállt a motor.

Próbálták gyújtás mellett manuálisan az önindítóval beindítani, olajnyomás minden megjön, de nem indul be.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.13 szerda, 10:03:30 írta SMartin-HU » Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #34613 Dátum: 2018.06.13 szerda, 12:22:26 »

Gyújtást ráadom, minden világít, aminek kell az elalszik és nem indít.

Tele a tank. Februárban volt olajcsere és minden szűrő. Üzemanyagszűrő is.

Önindító jó, akku új, generátor töltött és stabil volt.

u2202
u2501
u1262
c227f

Most ezeket produkálja. Közben realtime nézik a szerelők, csak nem értik a hibát.

Most szakadást keresnek, meg csatlakozóhibát.

Az egész úgy indult, hogy az autópályán felvillant a töltéshiba, elaludt és folyamatosan elkezdett világítani az ESP. Leállt a motor... Félreálltam és be is tudtam indítani. Sikerült lejönnöm a pályáról és ott megint leállt a motor. Jelezte hogy van fordulatszám, holott a motor állt. Behúztak egy parkolóba, ott megint beindult és eljutottam a szervizig, ahol megint megállt a motor.

Próbálták gyújtás mellett manuálisan az önindítóval beindítani, olajnyomás minden megjön, de nem indul be.

Benzinnyomás van? AC pumpa zümmög gyújtásnál?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34614 Dátum: 2018.06.13 szerda, 12:23:29 »

Gyújtást ráadom, minden világít, aminek kell az elalszik és nem indít.

Tele a tank. Februárban volt olajcsere és minden szűrő. Üzemanyagszűrő is.

Önindító jó, akku új, generátor töltött és stabil volt.

u2202
u2501
u1262
c227f

Most ezeket produkálja. Közben realtime nézik a szerelők, csak nem értik a hibát.

Most szakadást keresnek, meg csatlakozóhibát.

Az egész úgy indult, hogy az autópályán felvillant a töltéshiba, elaludt és folyamatosan elkezdett világítani az ESP. Leállt a motor... Félreálltam és be is tudtam indítani. Sikerült lejönnöm a pályáról és ott megint leállt a motor. Jelezte hogy van fordulatszám, holott a motor állt. Behúztak egy parkolóba, ott megint beindult és eljutottam a szervizig, ahol megint megállt a motor.

Próbálták gyújtás mellett manuálisan az önindítóval beindítani, olajnyomás minden megjön, de nem indul be.


Nos, a gyújtás mellett nem azt értettem, hogy rá tudod-e adni a gyújtást.
A februári olaj és szűrő csere sem játszik szerepet a nem indulás kapcsán.
Tovább még mindig olyan hibakódok ezek, amik szintén nem gátolhatják meg az indulást.

Tehát amikor a gyújtás kérdeztem, akkor a szikrára gondoltam (ez gyújtja be a benzin-levegő keveréket a hengerben), hogy van-e a gyertyáknál.
A benzin alatt nem a tank feltöltöttségére utaltam, hanem, hogy eljut-e az injektorokig és megfelelő nyomáson. Működik-e a benzinszivattyú, nyom-e eleget.

Ez a két dolog elengedhetetlen az elinduláshoz, nem árt azzal kezdeni, hogy ezek meglétét esetleg hiányát ellenőrizzük.
A szakadás és csatlakozóhiba keresés még nagyon messze van innen!
Ha ezek stabilan és rendben vannak, akkor lehet tovább menni a hibakeresésben.
Ha nincs meg valamelyik, akkor abban az irányban kell továbbindulni hibát feltárni. Összes biztosíték ellenőrzése, testkábelek.
Immo nem tilt-e, tápfeszültségek meg vannak-e, van-e injektor kivezérlés, gyújtótrafó tápfeszültség...stb....stb.

Fogadjunk, hogy nem tudod/tudják még, hogy gyújtás (szikra) vagy benzin hiány miatt nem indul!  Cool

Esetleg nem lehet, hogy véletlenül egy pékségbe gurultál be a kocsival?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34615 Dátum: 2018.06.13 szerda, 14:35:39 »

Benzinnyomás van? AC pumpa zümmög gyújtásnál?

Igen. Ezért nézik már az elektronikát, mert nem indokolja egyenlőre semmi azt, hogy miért nem indul a motor.
Naplózva
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34616 Dátum: 2018.06.13 szerda, 14:36:20 »


Nos, a gyújtás mellett nem azt értettem, hogy rá tudod-e adni a gyújtást.
A februári olaj és szűrő csere sem játszik szerepet a nem indulás kapcsán.
Tovább még mindig olyan hibakódok ezek, amik szintén nem gátolhatják meg az indulást.

Tehát amikor a gyújtás kérdeztem, akkor a szikrára gondoltam (ez gyújtja be a benzin-levegő keveréket a hengerben), hogy van-e a gyertyáknál.
A benzin alatt nem a tank feltöltöttségére utaltam, hanem, hogy eljut-e az injektorokig és megfelelő nyomáson. Működik-e a benzinszivattyú, nyom-e eleget.

Ez a két dolog elengedhetetlen az elinduláshoz, nem árt azzal kezdeni, hogy ezek meglétét esetleg hiányát ellenőrizzük.
A szakadás és csatlakozóhiba keresés még nagyon messze van innen!
Ha ezek stabilan és rendben vannak, akkor lehet tovább menni a hibakeresésben.
Ha nincs meg valamelyik, akkor abban az irányban kell továbbindulni hibát feltárni. Összes biztosíték ellenőrzése, testkábelek.
Immo nem tilt-e, tápfeszültségek meg vannak-e, van-e injektor kivezérlés, gyújtótrafó tápfeszültség...stb....stb.

Fogadjunk, hogy nem tudod/tudják még, hogy gyújtás (szikra) vagy benzin hiány miatt nem indul!  Cool

Esetleg nem lehet, hogy véletlenül egy pékségbe gurultál be a kocsival?


Miután kizárták ezeket a hibákat, jutottak el oda, hogy az elektronikában keressék a hibát.

Azt sem indokolja semmi, hogy sikerült beindítani és megint leállt.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.13 szerda, 14:41:59 írta SMartin-HU » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34617 Dátum: 2018.06.13 szerda, 16:06:37 »


Miután kizárták ezeket a hibákat, jutottak el oda, hogy az elektronikában keressék a hibát.

Azt sem indokolja semmi, hogy sikerült beindítani és megint leállt.

Tehát van gyújtószikra és van megfelelő benzinnyomás.
Amikor megáll, akkor is van -még- megfelelő benzinnyomás és gyújtószikra?

Ha minden van és jó, akkor vezérlés szinkront kell nézni szkóppal.
Vagy legalább egy CKP jelet és akár egy kompressziót is lehetne mérni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34618 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:25:40 »

Tehát van gyújtószikra és van megfelelő benzinnyomás.
Amikor megáll, akkor is van -még- megfelelő benzinnyomás és gyújtószikra?

Ha minden van és jó, akkor vezérlés szinkront kell nézni szkóppal.
Vagy legalább egy CKP jelet és akár egy kompressziót is lehetne mérni.

Minden működik. Nem találnak hibás alkatrészt.


Ha leáll, utána nem enged indítani. Elfordítod a kulcsot és süket. Gyújtás és nem teker. Önindító jó. Gyújtáskapcsoló jó. Ha kiveszed a kulcsot még a megtett km adatok is eltűnnek  eljen

Beindul. Jár a motor minden gond nélkül. Bedobja az ESP hibát és a motor leáll. Ettől függetlenül jelzi, hogy alapjáraton jár a motor. pár másodperc után az óracsoport is megszűnik létezni és csak a hibajelzések vannak. Áramot minden kap és megfelelő mennyiségben. Azért gondolkoznak szakadáson, mert teljesen értelmetlen hibakódokat dob.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.13 szerda, 19:43:50 írta SMartin-HU » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34619 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:43:17 »

Új produkció.

Ha leáll, utána nem enged indítani. Elfordítod a kulcsot és süket  worship gyújtás és nem teker. Önindító jó. Gyújtáskapcsoló jó. Ha kiveszed a kulcsot még a megtett km adatok is eltűnnek  eljen

Amikor jár, akkor szépen egyenletesen?
Mikor, mitől indul el? Nehezen, könnyen?

A kulcsot felismeri az immo? (Bár az nem indíthatóságot eredményezne ha nem, le nem állítja...elvileg.)
Relék feszültségellátása, kapcsolt oldal rendben?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34620 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:48:04 »

Amikor jár, akkor szépen egyenletesen?
Mikor, mitől indul el? Nehezen, könnyen?

A kulcsot felismeri az immo? (Bár az nem indíthatóságot eredményezne ha nem, le nem állítja...elvileg.)
Relék feszültségellátása, kapcsolt oldal rendben?

Relék, biztosítékok rendben.

Azt mondják nem indul... Beültem kulcs elfordít és járt kb 5 percig minden hiba nélkül. Lesték az értékeket és minden rendben. Felvillant az ESP és leállt a motor.

Gond nélkül beindul és úgy jár mint az óra. Mechanikusan nincs baja. Bedobja a hibát és leállítja a motort. Utána megint random ideig nem indul.

Minden kulcsot felismer. De immonál nem dobná be ezeket a hibakódokat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34621 Dátum: 2018.06.13 szerda, 20:17:04 »

Relék, biztosítékok rendben.

Azt mondják nem indul... Beültem kulcs elfordít és járt kb 5 percig minden hiba nélkül. Lesték az értékeket és minden rendben. Felvillant az ESP és leállt a motor.

Gond nélkül beindul és úgy jár mint az óra. Mechanikusan nincs baja. Bedobja a hibát és leállítja a motort. Utána megint random ideig nem indul.

Minden kulcsot felismer. De immonál nem dobná be ezeket a hibakódokat.


ESP, ABS, SRS hibára meg nem áll le....
A problémának a következménye az ESP hibalámpa. Akár egy áramkör kiesése, ami akár egy relé tud művelni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #34622 Dátum: 2018.06.13 szerda, 21:53:57 »

Minden működik. Nem találnak hibás alkatrészt.


Ha leáll, utána nem enged indítani. Elfordítod a kulcsot és süket. Gyújtás és nem teker. Önindító jó. Gyújtáskapcsoló jó. Ha kiveszed a kulcsot még a megtett km adatok is eltűnnek  eljen

Beindul. Jár a motor minden gond nélkül. Bedobja az ESP hibát és a motor leáll. Ettől függetlenül jelzi, hogy alapjáraton jár a motor. pár másodperc után az óracsoport is megszűnik létezni és csak a hibajelzések vannak. Áramot minden kap és megfelelő mennyiségben. Azért gondolkoznak szakadáson, mert teljesen értelmetlen hibakódokat dob.

Én valahol olvastam hogy ezt a szériát visszahívták pont ESP miatt ezért ennek majd utánanézhetnél valahol mert lehet hogy a tiédnél pont nem oldották meg ezt a hibát és emiatt letiltja a motorvezérlőt! Egy próbát ez a szál is megér hátha előrébb leszel ettől is!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34623 Dátum: 2018.06.13 szerda, 22:19:00 »

Én valahol olvastam hogy ezt a szériát visszahívták pont ESP miatt ezért ennek majd utánanézhetnél valahol mert lehet hogy a tiédnél pont nem oldották meg ezt a hibát és emiatt letiltja a motorvezérlőt! Egy próbát ez a szál is megér hátha előrébb leszel ettől is!  wave

Köszönöm a tippet
Naplózva
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34624 Dátum: 2018.06.13 szerda, 22:20:16 »


ESP, ABS, SRS hibára meg nem áll le....
A problémának a következménye az ESP hibalámpa. Akár egy áramkör kiesése, ami akár egy relé tud művelni....


Én is ezt mondtam. Keressük az okát, hogy mi váltja ki a tiltást.
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #34625 Dátum: 2018.06.14 csütörtök, 22:18:30 »

Sziasztok!

Generátort tudom valahogy ellenőrizni?Alapjárat ingadozik ill.nincs.Feszültséget mérjek?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
SMartin-HU
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


« Új hozzászólás #34626 Dátum: 2018.06.15 péntek, 16:45:01 »

Sziasztok!

Generátort tudom valahogy ellenőrizni?Alapjárat ingadozik ill.nincs.Feszültséget mérjek?

Szia,

Elsőnek én kipucolnám a fojtószelepet. Utána alapjárati motor... Nálam a takarítás megoldotta az ingadozást.

Ha töltés hibád van, akkor azt egyértelműen jelezni fogja. Feszültség szabályozó hibánál, meg elkezdenek először vibrálni a fényforrásaid, ha nem tilt le rögtön a computer miatta. (Xenon stabilizált, az nem fog vibrálni)
Naplózva
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34627 Dátum: 2018.06.15 péntek, 17:53:15 »

Sziasztok, mikor a váltót hátramenetbe teszem, nem működik a tolatólámpa. Hol van a kapcsolója?
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34628 Dátum: 2018.06.15 péntek, 18:16:49 »

Sziasztok, mikor a váltót hátramenetbe teszem, nem működik a tolatólámpa. Hol van a kapcsolója?

A váltó tetején. A drót mentén megtalálod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #34629 Dátum: 2018.06.15 péntek, 19:03:18 »

Szia,

Elsőnek én kipucolnám a fojtószelepet. Utána alapjárati motor... Nálam a takarítás megoldotta az ingadozást.

Ha töltés hibád van, akkor azt egyértelműen jelezni fogja. Feszültség szabályozó hibánál, meg elkezdenek először vibrálni a fényforrásaid, ha nem tilt le rögtön a computer miatta. (Xenon stabilizált, az nem fog vibrálni)


Szia.Amiket felsoroltal azok már megvoltak.levego csövek is rendben.Ma ramertem a generatorra 13.94 körül volt.3-4 századot ingadozott.Hetfon viszem szerelohoz remélem megtalalja a hibát.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34630 Dátum: 2018.06.15 péntek, 20:03:15 »

Sziasztok, mikor a váltót hátramenetbe teszem, nem működik a tolatólámpa. Hol van a kapcsolója?
az akksi alatt a váltó tetején.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #34631 Dátum: 2018.06.15 péntek, 20:23:53 »

az akksi alatt a váltó tetején.

Pontosabban a légszűrőház alatt van amit könnyen ki tudsz venni mert csak a fojtószelepnél szétpattintod a gumi szívócső bilincsét és utána simán meghúzod fölfelé a szűrőházat és kifordítod az egészet de ha a vékony csövet is kihúzod a szívócsőből akkor akár ki is veheted az egészet és akkor már mindent szépen látni fogsz! A tolatólámpa kapcsolóhoz pedig csak egy 22-es villáskulcs kell és egy kis erő a meglazításához de amúgy valóban a váltó tetején található és két szál megy rá egy benyomós csatival!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34632 Dátum: 2018.06.15 péntek, 22:47:49 »

Pontosabban a légszűrőház alatt van amit könnyen ki tudsz venni mert csak a fojtószelepnél szétpattintod a gumi szívócső bilincsét és utána simán meghúzod fölfelé a szűrőházat és kifordítod az egészet de ha a vékony csövet is kihúzod a szívócsőből akkor akár ki is veheted az egészet és akkor már mindent szépen látni fogsz! A tolatólámpa kapcsolóhoz pedig csak egy 22-es villáskulcs kell és egy kis erő a meglazításához de amúgy valóban a váltó tetején található és két szál megy rá egy benyomós csatival!  wave
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34633 Dátum: 2018.06.15 péntek, 23:17:25 »

Pontosabban a légszűrőház alatt van amit könnyen ki tudsz venni mert csak a fojtószelepnél szétpattintod a gumi szívócső bilincsét és utána simán meghúzod fölfelé a szűrőházat és kifordítod az egészet de ha a vékony csövet is kihúzod a szívócsőből akkor akár ki is veheted az egészet és akkor már mindent szépen látni fogsz! A tolatólámpa kapcsolóhoz pedig csak egy 22-es villáskulcs kell és egy kis erő a meglazításához de amúgy valóban a váltó tetején található és két szál megy rá egy benyomós csatival!  wave
Szuper, köszönöm!  worship
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #34634 Dátum: 2018.06.16 szombat, 21:41:19 »

Minden működik. Nem találnak hibás alkatrészt.


Ha leáll, utána nem enged indítani. Elfordítod a kulcsot és süket. Gyújtás és nem teker. Önindító jó. Gyújtáskapcsoló jó. Ha kiveszed a kulcsot még a megtett km adatok is eltűnnek  eljen

Beindul. Jár a motor minden gond nélkül. Bedobja az ESP hibát és a motor leáll. Ettől függetlenül jelzi, hogy alapjáraton jár a motor. pár másodperc után az óracsoport is megszűnik létezni és csak a hibajelzések vannak. Áramot minden kap és megfelelő mennyiségben. Azért gondolkoznak szakadáson, mert teljesen értelmetlen hibakódokat dob.

Jutottatok valamire vele? Mi lett a történet vége?
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34635 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 07:44:06 »

Szia.Amiket felsoroltal azok már megvoltak.levego csövek is rendben.Ma ramertem a generatorra 13.94 körül volt.3-4 századot ingadozott.Hetfon viszem szerelohoz remélem megtalalja a hibát.

Benzinesnél a 13,94V még egy hajszállal több is a kelleténél, bár ettől még nem lesz baja semminek. 13,7-13,8-at mondanak normál töltőfesznek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34636 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 11:45:36 »

Benzinesnél a 13,94V még egy hajszállal több is a kelleténél, bár ettől még nem lesz baja semminek. 13,7-13,8-at mondanak normál töltőfesznek.

AndyA

Nekem fix 14.4! Akkor az sok?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34637 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 12:08:33 »

Nekem fix 14.4! Akkor az sok?

Ha benzinnel megy az autód, akkor sok! falbav falbav falbav falbav falbav

Bár akkor alighanem más probléma is van vele...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34638 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 13:14:32 »

Nekem fix 14.4! Akkor az sok?
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34639 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 16:43:54 »

Sziasztok, mikor a váltót hátramenetbe teszem, nem működik a tolatólámpa. Hol van a kapcsolója?
Kicseréltem, de nem ez volt a hiba, a régi sem volt rossz, és természetesen az újjal sem jó. Valahol a kapcsoló és a tolatóizzók között elvész a jel.

Van ennek valahol biztosítéka, vagy le van relézve?

Köszi!
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34640 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 16:53:29 »

Kicseréltem, de nem ez volt a hiba, a régi sem volt rossz, és természetesen az újjal sem jó. Valahol a kapcsoló és a tolatóizzók között elvész a jel.

Van ennek valahol biztosítéka, vagy le van relézve?

Köszi!
A kapcsolóhoz kimegy a delej? Ott van az akksi alatt adj neki az elmenő szálra direkt 12 voltot, persze csak hibakeresési céllal. Ha világít a lámpád akkor a kapcsoló előtt, ha nem a kapcsoló után van a baj. A relé ennek valszeg azért túlzás.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34641 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 16:55:17 »

A kapcsolóhoz kimegy a delej? Ott van az akksi alatt adj neki az elmenő szálra direkt 12 voltot, persze csak hibakeresési céllal. Ha világít a lámpád akkor a kapcsoló előtt, ha nem a kapcsoló után van a baj. A relé ennek valszeg azért túlzás.
Nincsen a csatlakozón semmi feszültség.
Nincsen relé a rendszerben? Végül is azt a 3-4 ampert a kapcsoló simán kapcsolhatja.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.18 hétfő, 18:07:43 írta kustora » Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34642 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 21:00:23 »

Kicseréltem, de nem ez volt a hiba, a régi sem volt rossz, és természetesen az újjal sem jó. Valahol a kapcsoló és a tolatóizzók között elvész a jel.

Van ennek valahol biztosítéka, vagy le van relézve?

Köszi!
húzd le a csatit és zárd rövidre.

5 és 6 sebesség kapcsoló nagyon más és a katalógusok hozzák őket össze vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #34643 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 21:59:17 »

Kicseréltem, de nem ez volt a hiba, a régi sem volt rossz, és természetesen az újjal sem jó. Valahol a kapcsoló és a tolatóizzók között elvész a jel.

Van ennek valahol biztosítéka, vagy le van relézve?

Köszi!

Az izzók jók egyáltalán a lámpákban? Tolatóradarod van?

Ha jól tudom akkor a kapcsoló egy sima testszálat szakít meg illetve zár össze ezért az izzónál fix áramnak kell lennie ezért inkább ott mérj rá egy multiméterrel mert ha ott nincs áram akkor a kapcsolód sajnos hiába kapcsolgat!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34644 Dátum: 2018.06.19 kedd, 05:09:22 »

nem.

Kösziy wave
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34645 Dátum: 2018.06.19 kedd, 05:15:40 »

Ha benzinnel megy az autód, akkor sok! falbav falbav falbav falbav falbav

Bár akkor alighanem más probléma is van vele...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

A benzin kevesebbel tölt, mint a diesel?
Apropó:
Valaki ismeri a zap nevezű akkumulátorokat?
Azt tudom, hogy calcium vagy silver calcium akksi kell!
Inkább az érdekel, hogy milyen minőség! Tud e a motorcraft annyival többet amennyivel többe is kerül? A mostani exide 4 év alatt vége lett, már feltöltöttem kb 1 hétig bírta és megint gyengülben van! falbav smile rinya
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34646 Dátum: 2018.06.19 kedd, 07:32:52 »

A benzin kevesebbel tölt, mint a diesel?
Apropó:
Valaki ismeri a zap nevezű akkumulátorokat?
Azt tudom, hogy calcium vagy silver calcium akksi kell!
Inkább az érdekel, hogy milyen minőség! Tud e a motorcraft annyival többet amennyivel többe is kerül? A mostani exide 4 év alatt vége lett, már feltöltöttem kb 1 hétig bírta és megint gyengülben van! falbav smile rinya

Igen. A benzinesnél 13,7-13,8V, a dízelnél 14,3-14,4V a névleges töltőfesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34647 Dátum: 2018.06.19 kedd, 08:29:00 »

A benzin kevesebbel tölt, mint a diesel?
Apropó:
Valaki ismeri a zap nevezű akkumulátorokat?
Azt tudom, hogy calcium vagy silver calcium akksi kell!
Inkább az érdekel, hogy milyen minőség! Tud e a motorcraft annyival többet amennyivel többe is kerül? A mostani exide 4 év alatt vége lett, már feltöltöttem kb 1 hétig bírta és megint gyengülben van! falbav smile rinya
tud.az való bele.minden más 2-3év. a gyári 5-6.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #34648 Dátum: 2018.06.19 kedd, 08:38:24 »

tud.az való bele.minden más 2-3év. a gyári 5-6.

A Bosch S4-es se nagyon vacak... Smiley 5 év után csak azért cseréltem le, mert nagyon messzire kezdtem el járni dolgozni, és nem nagyon kockáztathattam meg, hogy ott adja meg magát valahol fél évvel később.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #34649 Dátum: 2018.06.19 kedd, 09:36:02 »

A Bosch S4-es se nagyon vacak... Smiley 5 év után csak azért cseréltem le, mert nagyon messzire kezdtem el járni dolgozni, és nem nagyon kockáztathattam meg, hogy ott adja meg magát valahol fél évvel később.

AndyA
szubjektív élmény...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 686 687 688 689 690 691 692 [693] 694 695 696 697 698 699 700 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.