Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 09:32:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 679 680 681 682 683 684 685 [686] 687 688 689 690 691 692 693 ... 741   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10035967 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Zsolti1973
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



E-mail
« Új hozzászólás #34250 Dátum: 2018.03.14 szerda, 07:51:17 »

Valószínűleg ez van fönt.
Visteon 1S7T-BC

Csapágy
6202
6203
tengelyméretet nem tudok
Köszi!  wave
Naplózva

Ford Mondeo MK3 (kombi)  2,0 TDCi  130LE  2006.07
lecso31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #34251 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 08:18:44 »

Sziasztok!Segítségre lenne szükségem.Volna egy Mk3 Mondeo 2002-es Tdci ambiente.Utólag beleszereltem egy infógombos irányjelzőkart.Hogyan tudom ezt aktiválni hogy müködjön vagy kell-e még valami más is hozzá?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34252 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 08:28:42 »

Sziasztok!Segítségre lenne szükségem.Volna egy Mk3 Mondeo 2002-es Tdci ambiente.Utólag beleszereltem egy infógombos irányjelzőkart.Hogyan tudom ezt aktiválni hogy müködjön vagy kell-e még valami más is hozzá?


Olyan műszerblokk kell hozzá, amiben van fedélzeti számítógép funkció, meg talán még aktiválni is kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
lecso31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #34253 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 09:10:14 »

Olyan műszerblokk kell hozzá, amiben van fedélzeti számítógép funkció, meg talán még aktiválni is kell.

AndyA
Üdv.Gyakorlatilag akkor kellene hozzá az óracsoport is?
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #34254 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 09:33:37 »

Üdv.Gyakorlatilag akkor kellene hozzá az óracsoport is?
Olyan oracsoport amiben mar aktivalva van a computer (2004 utani FL verzio mar tudja a pillantanyi fogyit is aktivalas utan), vagy a tiedet hozzaertovel aktivaltatni ( az oracsoport direkt programozasaval).
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34255 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 09:35:15 »

Olyan oracsoport amiben mar aktivalva van a computer (2004 utani FL verzio mar tudja a pillantanyi fogyit is aktivalas utan), vagy a tiedet hozzaertovel aktivaltatni ( az oracsoport direkt programozasaval).

Forscan + extended licensz elvileg tudja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #34256 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 09:36:43 »

Forscan + extended licensz elvileg tudja.

AndyA
A pillanatnyit tudja csak (2004.01 verziotol felfele) , de azt csak azutan lehet ha mar a "normal" aktivalva van, es azt csak direktbe lehet sajnos.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34257 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 09:46:34 »

A pillanatnyit tudja csak (2004.01 verziotol felfele) , de azt csak azutan lehet ha mar a "normal" aktivalva van, es azt csak direktbe lehet sajnos.

Óracsoportból van külön "számítógépes" és "sima"? Vagy mind tudja, csak nem mindegyikben van aktiválva?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #34258 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 09:55:56 »

Óracsoportból van külön "számítógépes" és "sima"? Vagy mind tudja, csak nem mindegyikben van aktiválva?

AndyA
Mindegyik tudja , csak nincs aktivalva (kezi valtos modelekrol beszelunk, az automataval nincs tapasztalatom). A kulonbseg a 2004 utani modeleknel (az ujab szoftnal) mar van pillanatnyi fogyasztas aktivalas lehetoseg is (ahogy irtad forscan+extended ha mar aktivaltad a szimplat).
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.15 csütörtök, 09:57:51 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #34259 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 10:11:37 »

Mindegyik tudja , csak nincs aktivalva (kezi valtos modelekrol beszelunk, az automataval nincs tapasztalatom). A kulonbseg a 2004 utani modeleknel (az ujab szoftnal) mar van pillanatnyi fogyasztas aktivalas lehetoseg is (ahogy irtad forscan+extended ha mar aktivaltad a szimplat).

Én sok olyanról olvastam hogy nem tudták aktiválni, csak a hőmérsékletet mutatta, ilyenkor óracsoportot is kellett cserélni, meg info gombos index kart. És utána ha már mutatta az átlagfogyasztást, átlagsebességet és a hátralévő kilométert, akkor lehetett csak aktiválni extended licensel a pillanatnyit.
A régebbieknél. Az újaknál már csak aktiválni kell.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #34260 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 13:10:10 »

Én sok olyanról olvastam hogy nem tudták aktiválni, csak a hőmérsékletet mutatta, ilyenkor óracsoportot is kellett cserélni, meg info gombos index kart. És utána ha már mutatta az átlagfogyasztást, átlagsebességet és a hátralévő kilométert, akkor lehetett csak aktiválni extended licensel a pillanatnyit.
A régebbieknél. Az újaknál már csak aktiválni kell.
Nem akarok veled vitatkozni de Smiley
..... ez a resze igaz: "ha már mutatta az átlagfogyasztást, átlagsebességet és a hátralévő kilométert, akkor lehetett csak aktiválni extended licensel a pillanatnyit "  ...ezt irtam en is , azzal a kitetellel hogy ez csak,  tobszor irtam mar  le,  2004.01  verzioju szoft utan lehet.   (nagyon fontos hogy nem a kocsi gyartasi datuma hanem a muszercsportban levo szoft verzio, pontosabban, ha jol emlekszem, "2004-jan-18")
A regebbieknel nem lehet aktivalni pillanatnyi fogyasztast mert egyszeruen nicsen benne...hidd el probaltam  vigyor3

Mind a  a regieknel , mind  ujaknal  lehet aktivalni az alap compot (ami atlagfogyasztast  mutatja )  DE  csak direkt flash programozassal...konkretan at kel irni   programozoval (pl: UPA USB Serial Programmer Main Board V1.3 ami tud  Motorola 68HC912D60-t programozni)  egy bizonyos hexa erteket (meg tudom adni azt is hogy melyiket es hol ha erdekel) az Epromban. Utana lesz "szimpla" fedcompod.  Mas modszerrel nem lehet , sem IDS se forscan (veluk is ertekeztem errol a temarol )
Ha pedig ezt mar aktivaltad (vagy mar gyarilag aktivalva van) , es uj tipusu oracsoportod van,  akkor forscan+extended licensz es lesz pillanatnyi fogyid is. Nyilvanvalo hogy kel info gombos indexkar is.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.15 csütörtök, 17:52:19 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #34261 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 07:38:17 »

Hali!
Ma reggel mértem menet közben töltést forscannel. Bekapcsolt világítás+fűtés 2-es fokozaton+rádió 13,8V és 14,0V feszültésg között ingadozott.
Amikor megérkeztem kikapcsoltam minden fogyasztót. A töltő feszültség felment 14,6V-14,7V-ra.
Ezek a feszültségek kb.rendeben vannak? Ja és 0°C-ot mutatott  a külső hőmérő.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34262 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 08:12:09 »

Hali!
Ma reggel mértem menet közben töltést forscannel. Bekapcsolt világítás+fűtés 2-es fokozaton+rádió 13,8V és 14,0V feszültésg között ingadozott.
Amikor megérkeztem kikapcsoltam minden fogyasztót. A töltő feszültség felment 14,6V-14,7V-ra.
Ezek a feszültségek kb.rendeben vannak? Ja és 0°C-ot mutatott  a külső hőmérő.

12,7-12,8V körül van az akksi terheletlen kapocsfeszültsége. Ehhez képest a benzinesekben 13,7V körül van a töltőfesz, dízeleknél kicsit magasabb, névleg 14,4V. Ez az intelligens töltés miatt elég tág határok között mozoghat, nyári kánikulában akár 13,8-ra is lemegy komolyabb terhelés nélkül, nehogy elforralja a savat az akksiból. Téli sokmínusz hidegben láttam már 14,7-14,8-as értéket is.

A fűtés ventilátora eléggé jól tud fogyasztani, és ha halogéned van, az is bekajál pár ampert. Eleve 7-8A az, hogy jár a motor. Másik 10A a világítás, plusz még a fűtés nemtudommennyi, a rádió a hangerőtől függ. A 90A-es generátornak nem nagyon kellene megkottyanjon 20-25-30A. Nekem a xenonok + 3 izzítós kieg. fűtéssel együtt sem megy el a töltés 14,4 környékéről, pedig az kapásból vagy 90A mindenestül (115A-re felhergelt generátorral). Amikor még egy hátsó ablak fűtést rányomok, olyankor szokott leesni egy kicsit, 100A körüli terhelésnél, úgy 14,1-re.

Olyanok, hogy a GEM automatán bekapcsolja a hideg miatt a szélvédőfűtést, ülésfűtés, valami más fogyasztó, amit nem vettél figyelembe?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #34263 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 09:33:51 »

12,7-12,8V körül van az akksi terheletlen kapocsfeszültsége. Ehhez képest a benzinesekben 13,7V körül van a töltőfesz, dízeleknél kicsit magasabb, névleg 14,4V. Ez az intelligens töltés miatt elég tág határok között mozoghat, nyári kánikulában akár 13,8-ra is lemegy komolyabb terhelés nélkül, nehogy elforralja a savat az akksiból. Téli sokmínusz hidegben láttam már 14,7-14,8-as értéket is.

A fűtés ventilátora eléggé jól tud fogyasztani, és ha halogéned van, az is bekajál pár ampert. Eleve 7-8A az, hogy jár a motor. Másik 10A a világítás, plusz még a fűtés nemtudommennyi, a rádió a hangerőtől függ. A 90A-es generátornak nem nagyon kellene megkottyanjon 20-25-30A. Nekem a xenonok + 3 izzítós kieg. fűtéssel együtt sem megy el a töltés 14,4 környékéről, pedig az kapásból vagy 90A mindenestül (115A-re felhergelt generátorral). Amikor még egy hátsó ablak fűtést rányomok, olyankor szokott leesni egy kicsit, 100A körüli terhelésnél, úgy 14,1-re.

Olyanok, hogy a GEM automatán bekapcsolja a hideg miatt a szélvédőfűtést, ülésfűtés, valami más fogyasztó, amit nem vettél figyelembe?

AndyA
A szélvédőfűtés nincsen, ülésfűtés nincsen, kiegészítőfűtés még nincsen. A hátsóablakfűtés már nem ment, de annak ki be kapcsolásakor nem változott
a töltőfesz(13,8-14,0).
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34264 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 10:08:46 »

A szélvédőfűtés nincsen, ülésfűtés nincsen, kiegészítőfűtés még nincsen. A hátsóablakfűtés már nem ment, de annak ki be kapcsolásakor nem változott
a töltőfesz(13,8-14,0).

Nem lehetetlenül gyenge, de nem is az az acélos... Ha mondjuk legalább 25 fok lenne, akár még normálisnak is mondanám.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #34265 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 11:30:38 »

Nem lehetetlenül gyenge, de nem is az az acélos... Ha mondjuk legalább 25 fok lenne, akár még normálisnak is mondanám.

AndyA

Én is erre gondoltam. Ellenőrizni kéne a testkábeleket első körben.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #34266 Dátum: 2018.03.23 péntek, 07:31:43 »

Nem lehetetlenül gyenge, de nem is az az acélos... Ha mondjuk legalább 25 fok lenne, akár még normálisnak is mondanám.

AndyA
Lecsekkoltam multiméterrel is a dolgokat. Szivargyújtón keresztül mértem feszültségeket. Bekapcsoltam az összes létező fogyasztót ami eszembe jutott és
fordulaton 14,5V körül volt  a feszültség, -2°C-ban. Vagy nem jól mér a Forscan vagy nem jó PID választottam (VBAT_1).
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34267 Dátum: 2018.03.23 péntek, 07:44:29 »

Hi,

Van egy kis gondom. Ma reggel piros lampanal leallt a verda. MK3 2001 benyas. Motor indit majd akksi lampa vilagit. Igy elmentem vele meloba kb. 15 perces ut volt es pirosnal turaztatnom kellett, mert le akart fulladni e kozben kicsit budoset ereztem az utasterben. Cegnel felnyitottam motortetot es a generator kornyeken mintha egett szagot ereznek. Hulye a kerdes de mi leht a gond ? generator esetleg zarlatos akksi ?
Ha beinditom a motort akkor alapjaraton ketyeg a cucc, ha turaztatom akkor elkezd vilagotani az akksi lampa.
300+ van a verdaban. Egyszer csereltunk anno szenkefet, de meg gyari a generator.
Hogy tudom bemerni, hogy a generator a rossz vagy az akksi szivat ?
Fura, hogy ettol fuggetlenul megy az auto, elgurultam vele jo nehany km-t. ennyit tuti nem birt volna ki az akksi, leven vagy 3 hete nem hasznaltam az autot, es tegnap delutan inditottam be eloszor.

ui.: Na most sikerult ramerni a toltesre es alapjaraton 12-12.5 a tolto fesz. Ez keves. Turaztatva felmegy ugyan 14-re, de alapjaraton 12 korul van. Es tovabbra is erezni valami egett szagot.

zacci
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.23 péntek, 08:41:45 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34268 Dátum: 2018.03.23 péntek, 08:53:37 »

Hi,

Van egy kis gondom. Ma reggel piros lampanal leallt a verda. MK3 2001 benyas. Motor indit majd akksi lampa vilagit. Igy elmentem vele meloba kb. 15 perces ut volt es pirosnal turaztatnom kellett, mert le akart fulladni e kozben kicsit budoset ereztem az utasterben. Cegnel felnyitottam motortetot es a generator kornyeken mintha egett szagot ereznek. Hulye a kerdes de mi leht a gond ? generator esetleg zarlatos akksi ?
Ha beinditom a motort akkor alapjaraton ketyeg a cucc, ha turaztatom akkor elkezd vilagotani az akksi lampa.
300+ van a verdaban. Egyszer csereltunk anno szenkefet, de meg gyari a generator.
Hogy tudom bemerni, hogy a generator a rossz vagy az akksi szivat ?
Fura, hogy ettol fuggetlenul megy az auto, elgurultam vele jo nehany km-t. ennyit tuti nem birt volna ki az akksi, leven vagy 3 hete nem hasznaltam az autot, es tegnap delutan inditottam be eloszor.

zacci
Multiméterrel az akkusarukon mérve járó motornál 14 volt  fölött pár tizeddel kellene lenni a feszültségnek, ha bekapcsolsz valami nagy fogyasztót (fűtőmotor) 1-2 másodperc után vissza kell állni kb oda ahonnan indult a mérés.    Ha zárlatos az akksid nemigen indítgatod az autót...
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34269 Dátum: 2018.03.23 péntek, 09:00:59 »

Lecsekkoltam multiméterrel is a dolgokat. Szivargyújtón keresztül mértem feszültségeket. Bekapcsoltam az összes létező fogyasztót ami eszembe jutott és
fordulaton 14,5V körül volt  a feszültség, -2°C-ban. Vagy nem jól mér a Forscan vagy nem jó PID választottam (VBAT_1).

A műszeregység is tudja mutatni, de az is zöldségeket mutat. Lehet, a Forscan is ugyanonnan veszi a jelet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34270 Dátum: 2018.03.23 péntek, 09:15:57 »

Multiméterrel az akkusarukon mérve járó motornál 14 volt  fölött pár tizeddel kellene lenni a feszültségnek, ha bekapcsolsz valami nagy fogyasztót (fűtőmotor) 1-2 másodperc után vissza kell állni kb oda ahonnan indult a mérés.    Ha zárlatos az akksid nemigen indítgatod az autót...


enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(
Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34271 Dátum: 2018.03.23 péntek, 09:37:02 »

enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(

Ha a működtető füst fele kijött belőle, már az se jó. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34272 Dátum: 2018.03.23 péntek, 09:37:27 »

enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(
Lehet hogy csak a csúszógyűrű fogyott el benne 300+ nál nem lenne csoda.
Csűszógyűrű:

237323            CARGO    
CQ1070048    CQ    
1115439    POWERMAX    
1059-019RS    RS
~1500/pár + esztergályos munka de ehhez szét kell szedni
Az igazi mumus viszont a fesszabályzó az nem igazán van sehol normális.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34273 Dátum: 2018.03.23 péntek, 10:36:08 »

Lehet hogy csak a csúszógyűrű fogyott el benne 300+ nál nem lenne csoda.
Csűszógyűrű:

237323            CARGO    
CQ1070048    CQ    
1115439    POWERMAX    
1059-019RS    RS
~1500/pár + esztergályos munka de ehhez szét kell szedni
Az igazi mumus viszont a fesszabályzó az nem igazán van sehol normális.

20k-ert van keveset futott generator...nincs ettelme kinlodni vele, foleg, hogy a felujitas is piiz, foleg ha csapagyat is kell cserelni stb. Azert 300e km az gombocbol is sok  vigyor3
fesszabalyzora meg senki nem ad garit. Macera az egesz na...
Naplózva

blah blah blah
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34274 Dátum: 2018.03.23 péntek, 11:54:25 »

20k-ert van keveset futott generator...nincs ettelme kinlodni vele, foleg, hogy a felujitas is piiz, foleg ha csapagyat is kell cserelni stb. Azert 300e km az gombocbol is sok  vigyor3
fesszabalyzora meg senki nem ad garit. Macera az egesz na...
Jogos én is vettem másikat. Két hónappal később meg felújítottam az eredetit, az most a szekrényben pihen.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #34275 Dátum: 2018.03.23 péntek, 21:11:07 »

Szisztok, egy kis segítség kellene első szélvédő fűtéssel kapcsolatban. Működik de csak akkor enged bekapcsolni hamár az utastér bemelegedett. Mitől van ez,nekem jégoldásra kellene,hol keressem a hibát?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #34276 Dátum: 2018.03.24 szombat, 08:57:46 »

Szisztok, egy kis segítség kellene első szélvédő fűtéssel kapcsolatban. Működik de csak akkor enged bekapcsolni hamár az utastér bemelegedett. Mitől van ez,nekem jégoldásra kellene,hol keressem a hibát?
minden mást addig nem szabad bekapcsolni.A terhelés függvényében az az első nagyfogyasztó amit az ecu lekapcsol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #34277 Dátum: 2018.03.24 szombat, 10:03:37 »

minden mást addig nem szabad bekapcsolni.A terhelés függvényében az az első nagyfogyasztó amit az ecu lekapcsol.

Nekem már gyújtástól kapcsolható.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.24 szombat, 10:05:42 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #34278 Dátum: 2018.03.24 szombat, 10:57:46 »

Nekem már gyújtástól kapcsolható.
igen.éppen csak azt nem látod,ha az ecu lekapcsolja a kimenetét,mert (ha) túlzott a terhelés.




Az akkumulátor hőmérséklet kiszámításának és a generátor-feszültségkimenet szabályozásával az akkumulátor töltőárama optimalizálódik. A generátor terhelésnövelés előrejelzés funkció időben figyelmezteti a PCM-et az elektromos terhelés növekedéséről és a generátornyomaték növekvő változásokról. Ezen információ segítségével a PCM képes nagyobb mértékű alapjárati stabilitást elérni. Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjáratnövelési üzemmódot. Az utasoldali csatlakozó doboz (PJB) szabályozza a két fennmaradó töltési üzemmódot, alacsony feszültségnél az elektromos terhelés kikapcsolását és túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolását. Az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb alá esésekor a PJB (utasoldali csatlakozó doboz) letiltja az alábbi részegységeket sorrendben úgy, hogy a terhelések kikapcsolása között 5 másodperc telik el:

Szélvédőfűtés
Hátsóablak-fűtés
Klímaberendezés

A PJB újból engedélyez minden előzőleg letiltott elektromos terhelést, amint az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb fölött van. Az újra engedélyezett terhelések sorrendben a következők: a klímaberendezés, azután a hátsóablak-fűtés, majd a szélvédőfűtés, a terhelés újra bekapcsolások közötti 5 másodperces késéssel. Újraengedélyezéskor az elektromos terhelések normál üzemmódba térnek vissza, ezért a részegység kikapcsol egy, a kapcsolótól érkező, PJB bemenőjelet megvárva. Túlfeszültségnél az elektromos terhelések aktiválása engedélyezett, amint a PJB felismeri, hogy az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb felett van 20 másodpercen keresztül, és az akkumulátortöltés ellenőrző lámpa világít.

A küszöb elérésekor a PJB terhelésenként 5 másodperces késéssel sorrendben a következő részegységeket aktiválja:

Hátsóablak-fűtés
Szélvédőfűtés


http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #34279 Dátum: 2018.03.24 szombat, 10:58:53 »

Szisztok, egy kis segítség kellene első szélvédő fűtéssel kapcsolatban. Működik de csak akkor enged bekapcsolni hamár az utastér bemelegedett. Mitől van ez,nekem jégoldásra kellene,hol keressem a hibát?
ellenőrizd a töltés,és vagy az akku állapotát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #34280 Dátum: 2018.03.24 szombat, 12:48:28 »

igen.éppen csak azt nem látod,ha az ecu lekapcsolja a kimenetét,mert (ha) túlzott a terhelés.




Az akkumulátor hőmérséklet kiszámításának és a generátor-feszültségkimenet szabályozásával az akkumulátor töltőárama optimalizálódik. A generátor terhelésnövelés előrejelzés funkció időben figyelmezteti a PCM-et az elektromos terhelés növekedéséről és a generátornyomaték növekvő változásokról. Ezen információ segítségével a PCM képes nagyobb mértékű alapjárati stabilitást elérni. Úgyszintén, a PCM szabályozza a generátor aktiválását indításkor és az alapjáratnövelési üzemmódot. Az utasoldali csatlakozó doboz (PJB) szabályozza a két fennmaradó töltési üzemmódot, alacsony feszültségnél az elektromos terhelés kikapcsolását és túlfeszültségnél az elektromos terhelések bekapcsolását. Az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb alá esésekor a PJB (utasoldali csatlakozó doboz) letiltja az alábbi részegységeket sorrendben úgy, hogy a terhelések kikapcsolása között 5 másodperc telik el:

Szélvédőfűtés
Hátsóablak-fűtés
Klímaberendezés

A PJB újból engedélyez minden előzőleg letiltott elektromos terhelést, amint az akkumulátorfeszültség az alsó feszültségküszöb fölött van. Az újra engedélyezett terhelések sorrendben a következők: a klímaberendezés, azután a hátsóablak-fűtés, majd a szélvédőfűtés, a terhelés újra bekapcsolások közötti 5 másodperces késéssel. Újraengedélyezéskor az elektromos terhelések normál üzemmódba térnek vissza, ezért a részegység kikapcsol egy, a kapcsolótól érkező, PJB bemenőjelet megvárva. Túlfeszültségnél az elektromos terhelések aktiválása engedélyezett, amint a PJB felismeri, hogy az akkumulátorfeszültség a felső feszültségküszöb felett van 20 másodpercen keresztül, és az akkumulátortöltés ellenőrző lámpa világít.

A küszöb elérésekor a PJB terhelésenként 5 másodperces késéssel sorrendben a következő részegységeket aktiválja:

Hátsóablak-fűtés
Szélvédőfűtés


http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

Szerintem nálam nem kapcsolja le, téli hideg napokon, ha bekapcsolom a fűtsést elöl, hátul, alapjáraton gurulok lejtőn, felnyomom a fényszórót, már olyan nagy az energia igény, hogy a műszerfal alig pislákol, mégse kapcsol le semmit. Sőt, ha adok egy kis gázt, látom ahogy a fényszóró ereje is kb. duplázódik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #34281 Dátum: 2018.03.24 szombat, 13:07:10 »

Szerintem nálam nem kapcsolja le, téli hideg napokon, ha bekapcsolom a fűtsést elöl, hátul, alapjáraton gurulok lejtőn, felnyomom a fényszórót, már olyan nagy az energia igény, hogy a műszerfal alig pislákol, mégse kapcsol le semmit. Sőt, ha adok egy kis gázt, látom ahogy a fényszóró ereje is kb. duplázódik.
Peti.

Azért mert ég a visszajelző ledje a kapcsolón,az ecu még lekapcsolja a reléjét.Érted?Te ezt észre sem veszed.
De ha felvan töltve az akku rendesen,akkor csak a limit terhelés elérésekor kapcsolja le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #34282 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 10:17:22 »

ellenőrizd a töltés,és vagy az akku állapotát.
a műszerfalon nem ég a visszajelző,csak indításkor, akkor is lehet gond az aksival?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #34283 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 11:06:12 »

Peti.

Azért mert ég a visszajelző ledje a kapcsolón,az ecu még lekapcsolja a reléjét.Érted?Te ezt észre sem veszed.
De ha felvan töltve az akku rendesen,akkor csak a limit terhelés elérésekor kapcsolja le.

Oké, viszont akkor az miért van, ha kikapcsolom a szélvédő fűtsést, akkor is visszaerősönek a fények, mintha megszünne a terhelés.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #34284 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 11:22:58 »

a műszerfalon nem ég a visszajelző,csak indításkor, akkor is lehet gond az aksival?
az ízzó nem ad hibás állapotot, ha gyengélkedik az akku.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #34285 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 11:24:03 »

Oké, viszont akkor az miért van, ha kikapcsolom a szélvédő fűtsést, akkor is visszaerősönek a fények, mintha megszünne a terhelés.
a benzinesnél egy 20W-os izzó is fele teljesítményre húzza a motort,ez nem csoda... eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #34286 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 21:45:49 »

Sziasztok.

Üzemanyagellátó egység cseréje után lehet/kell az új szintmérőt kalibrálni? A régivel 60 km.t mutatott, az újjal 8-at. (benzin 1.8 125Le)
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #34287 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 22:08:58 »

Sziasztok!
Adott egy gyári xenon-os autó amit átalakítottak halogénesre. ( az előző tulaj szerint azért mert nem volt jó a fénye)
Jelenleg nem működik a lámpákban a magasság állítás. A motorok jók! Ha lehúzom a csatikat az automata érzékelőkről és kicserélem a belső kapcsolót potméteresre  (belső állítású, nem automata) működnek majd a motorok?
Nagyon tanácstalan vagyok Sad
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34288 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 22:14:43 »

Sziasztok!
Adott egy gyári xenon-os autó amit átalakítottak halogénesre. ( az előző tulaj szerint azért mert nem volt jó a fénye)
Jelenleg nem működik a lámpákban a magasság állítás. A motorok jók! Ha lehúzom a csatikat az automata érzékelőkről és kicserélem a belső kapcsolót potméteresre  (belső állítású, nem automata) működnek majd a motorok?
Nagyon tanácstalan vagyok Sad

Csináld vissza xenonra. Ha jó a foncsor, az izzó és a beállítás, akkor jobb a xenon.

Ne legyen igazam, de számomra hihetőbb lenne az a változat, hogy "megtörték az elejét és csak halogén volt éppen a bontóban".

A kérdésedre pedig: mivel nem lehet tudni, hogy mit-hova-hogy kötözgettek, ezért monitoron keresztül max tippelni lehet. 50%...
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.25 vasárnap, 22:17:28 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #34289 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 17:03:22 »

Sziasztok.

Üzemanyagellátó egység cseréje után lehet/kell az új szintmérőt kalibrálni? A régivel 60 km.t mutatott, az újjal 8-at. (benzin 1.8 125Le)
ez a fedkompba a megtehető Km?

Gondolom az akkusaru lelett véve.Tankold tele,és nullázd le a fedkomp összes értékét.Szépen vissza fog állni minden érték a helyére.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34290 Dátum: 2018.03.27 kedd, 13:53:21 »

Csáó!

Az ülés magasságálló, ugye csak széria fuggő, azaz nincs különbség pl. 5 ajtós és kombi között? Az összes mk3-asba egy féle megy?
Az enyémbe vennék egy kombi 2002-esből.
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34291 Dátum: 2018.03.27 kedd, 14:21:33 »

Csáó!

Az ülés magasságálló, ugye csak széria fuggő, azaz nincs különbség pl. 5 ajtós és kombi között? Az összes mk3-asba egy féle megy?
Az enyémbe vennék egy kombi 2002-esből.

Az első ülés fizikailag minden MK3-ban egyforma, de villanyos bekötés kétféle van. A pre-FL autókban csak fűtés volt (ha volt) fix kapcsolóval, a FL utáni autókban egyrészt a fűtés is sokfokozatú állítható, másrészt szellőztetős ülés is volt benne. (Az FL utáni 8-irányban állítható az mindegy, mert az villanyosan egyforma a sima magasságállítóssal.)

Hátsó ülés meg aszerint passzos, hogy 4-ajtós, 5-ajtós vagy kombi, és elég nehezen lehet csak átfaragni egyiket a másikba. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34292 Dátum: 2018.03.27 kedd, 14:50:26 »

Az első ülés fizikailag minden MK3-ban egyforma, de villanyos bekötés kétféle van. A pre-FL autókban csak fűtés volt (ha volt) fix kapcsolóval, a FL utáni autókban egyrészt a fűtés is sokfokozatú állítható, másrészt szellőztetős ülés is volt benne. (Az FL utáni 8-irányban állítható az mindegy, mert az villanyosan egyforma a sima magasságállítóssal.)

Hátsó ülés meg aszerint passzos, hogy 4-ajtós, 5-ajtós vagy kombi, és elég nehezen lehet csak átfaragni egyiket a másikba. Smiley

AndyA


Köszönöm a kiegészítést, akkor jól gondoltam az állítómotor egy és ugyanaz, azt nem írtam, hogy első vezető oldali ülésről van szó.
Akkor megveszem az állítómotort ^^
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34293 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:24:50 »

Köszönöm a kiegészítést, akkor jól gondoltam az állítómotor egy és ugyanaz, azt nem írtam, hogy első vezető oldali ülésről van szó.
Akkor megveszem az állítómotort ^^

nem véletlen csak a fogaskerékkel van baj?
Az sokkal inkább jellenző ha jól tudom.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #34294 Dátum: 2018.03.27 kedd, 15:27:27 »

nem véletlen csak a fogaskerékkel van baj?
Az sokkal inkább jellenző ha jól tudom.

A helyzet, hogy azt cseréltem benne, de összeszerelésnél megrepedt a ház, így kénytelen vagyok új motor egységet venni.
Köszönöm a jó szándákú tippet!
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34295 Dátum: 2018.03.28 szerda, 00:08:47 »

Az első ülés fizikailag minden MK3-ban egyforma, de villanyos bekötés kétféle van. A pre-FL autókban csak fűtés volt (ha volt) fix kapcsolóval, a FL utáni autókban egyrészt a fűtés is sokfokozatú állítható, másrészt szellőztetős ülés is volt benne. (Az FL utáni 8-irányban állítható az mindegy, mert az villanyosan egyforma a sima magasságállítóssal.)

Hátsó ülés meg aszerint passzos, hogy 4-ajtós, 5-ajtós vagy kombi, és elég nehezen lehet csak átfaragni egyiket a másikba. Smiley

AndyA

fl előtt is volt 8 irányba motoros
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34296 Dátum: 2018.03.28 szerda, 08:26:12 »

fl előtt is volt 8 irányba motoros

Annak mindegy, mert a motorok ugyanúgy és ugyanott kapják a villanyt, mint a csak magasságállítósnál. Csak a fűtés nem mindegy, mert a pre-FL simán kapcsolja, a FL utáni sokfokozatú meg elektronikus vezérlőjelet ad az ülés alatti doboznak, és az fűt aszerint annyit, amennyit beállítottak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #34297 Dátum: 2018.03.28 szerda, 20:15:46 »

enis erre a kovetkeztetesre jutottam. Generator csere lesz. Nem tetszik, hogy nincs toltes alapjaraton, plane hogy budosodik is a cucc 8(

Én felújíttattam és azóta is tökéletesen működik, nagyon szépen megcsinálták, úgy kaptam vissza mintha új lenne.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #34298 Dátum: 2018.03.28 szerda, 20:35:36 »

Akkumulátor ügyben érdeklődöm:
Az Exide premium 72Ah akksit meg lehet venni vagy inkább maradjunk a kálciumos gyári vagy Varta silver dinamic 85Ah-nál?
A nagyautónál a gyári Motocraft Ca plus 80Ah 740A 29.650Ft a Ford 80Ah 700A 33.487Ft

Exide premiummal volt valakinek rossz tapasztalata hosszú távú használat után?

Köszi!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #34299 Dátum: 2018.03.28 szerda, 20:48:14 »

Akkumulátor ügyben érdeklődöm:
Az Exide premium 72Ah akksit meg lehet venni vagy inkább maradjunk a kálciumos gyári vagy Varta silver dinamic 85Ah-nál?
A nagyautónál a gyári Motocraft Ca plus 80Ah 740A 29.650Ft a Ford 80Ah 700A 33.487Ft

Exide premiummal volt valakinek rossz tapasztalata hosszú távú használat után?

Köszi!

Kauffer, Bosch S4?

Mindenképpen kálcium-ezüst vagy kálcium-kálcium akksi kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 679 680 681 682 683 684 685 [686] 687 688 689 690 691 692 693 ... 741   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.