Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:54:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10558057 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2012.01.17 kedd, 21:28:39 »

a kieg fűtésed??

süllyedt
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2012.01.17 kedd, 21:36:59 »

Szal annyira idegesitett ez a 100A hogy lementem és szétkaptam a kocsit...megis csináltam..most 7.5A atomstabilon mint Tischler kocsijánál és mindent felkapcsolva sem volt 30A...szal patent lett.

Na ki találja ki mi volt ami besz@rt és 100A-t vett fel zárlaton??   KIEGÉSZITŐ FűTÉS, repült is kifele a kocsiból.. eplus2
Azt többen ezt akarják beépitgetni a kocsijukba... szomoru1 falbav
Dehát nemrég raktad be! Zárlatos lett vagy "beázott"?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2012.01.17 kedd, 21:45:32 »

2db biztosítéka van.Keresd meg vagy a csatlakozókat nézdmeg.Mert már volt olyan,hogy a bizti jó de érintkezési hiba volt.És mind a 2 oldalnak kell menni.Ha megy és nem mindenhol fút az kezdődő szálszakadás.
Milyen csatlakozókra gondolsz? Hol keressem?
A biztiket megtaláltam (többet is mint 2 Wink a motortéri dobozban van 2db. 30-as és 1db. 3-as. Ezen kívül a kormány alatti paneleken is van 1 olyan ami a szélvédőt és a külső tükröt is mutatja egy helyen) de még nem cseréltem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2012.01.17 kedd, 21:46:25 »

Szal annyira idegesitett ez a 100A hogy lementem és szétkaptam a kocsit...megis csináltam..most 7.5A atomstabilon mint Tischler kocsijánál és mindent felkapcsolva sem volt 30A...szal patent lett.

Na ki találja ki mi volt ami besz@rt és 100A-t vett fel zárlaton??   KIEGÉSZITŐ FűTÉS, repült is kifele a kocsiból.. eplus2
Azt többen ezt akarják beépitgetni a kocsijukba... szomoru1 falbav
Mimeg bakker a generátor és a testkábelből indultunk ki mikor mértük az enyémet meg a tiedet.Ez érdekes.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2012.01.17 kedd, 21:54:49 »

Dehát nemrég raktad be! Zárlatos lett vagy "beázott"?

Én nem raktam ezt be...gyárilag benne volt.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2012.01.17 kedd, 22:10:20 »

Én nem raktam ezt be...gyárilag benne volt.
Akkor akinek benne van számíthat rá, hogy nyomja az áramot ennek a bszásnak persze erre a fogyi is negatívan reagál. Na ez a luxus! Lehet, hogy nekem is mérnem kellene eggyet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2012.01.17 kedd, 22:21:20 »

Akkor akinek benne van számíthat rá, hogy nyomja az áramot ennek a bszásnak persze erre a fogyi is negatívan reagál. Na ez a luxus! Lehet, hogy nekem is mérnem kellene eggyet.
Ki lehet simán iktatni anélkül, hogy kipakolná az ember?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2012.01.17 kedd, 22:30:11 »

Ki lehet simán iktatni anélkül, hogy kipakolná az ember?

lekötöd az izzitókat, leszigeteled és felkötöd valahova.....
Na most én nem néztem meg még hogy mitől zárlatos az a f@s...majd, lehet csak 3 uj izzitó és megy is.
de egyszerű 3-as 60A-es bizti ki a motortéri táblában és nemis megy...
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.17 kedd, 22:32:04 írta Bunyek » Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2012.01.17 kedd, 22:39:10 »

lekötöd az izzitókat, leszigeteled és felkötöd valahova.....
Na most én nem néztem meg még hogy mitől zárlatos az a f@s...majd, lehet csak 3 uj izzitó és megy is.
de egyszerű 3-as 60A-es bizti ki a motortéri táblában és nemis megy...
És a hatvanamperes biszti vígan enged ennyi villanyot oda? wow1
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2012.01.17 kedd, 22:55:37 »

És a hatvanamperes biszti vígan enged ennyi villanyot oda? wow1

ez benne a szép...szerintem pont határeset...mikor kivettem a biztit forró volt, de nem durrant el. akku pozitiv saru is ezért melegedett, és a reggeli füstölős,remegős motor műsor is véget ért....ettől hülyült meg a vezérlés is szerintem.
Nem normális azért 90A-es generátornál 100A stabilan...inditásnál 300A is volt amit mértem lakatfogóval.
És kitudja mióta van ez....de ez csak télen jött elő ugy mikor müködik ez a trágya...nyáron mint a Doxa ugy indult meg járt....
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2012.01.17 kedd, 23:09:38 »

lekötöd az izzitókat, leszigeteled és felkötöd valahova.....
Na most én nem néztem meg még hogy mitől zárlatos az a f@s...majd, lehet csak 3 uj izzitó és megy is.
de egyszerű 3-as 60A-es bizti ki a motortéri táblában és nemis megy...
Jaja...kár volt feltenni a kérdést Wink bizti ki és kész
Naplózva
tomas873
Vendég
« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2012.01.18 szerda, 00:03:42 »

Sziasztok!
Nekem Mk3-as kombim van 2001-es,egy ideje nemtudom belulrol kinyitni a csomagtartót,nem működik a kapcsolóval.A kapcsolót már megnéztem,annak semmi baja.Nemtudnátok segíteni,mert eléggé idegesitő,hogy ki kell kapcsolnom a motort és kulccsal kinyitni.Ja és a központi zár sem zár le ha a vezető felén benyomom a gombot
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2012.01.18 szerda, 07:09:10 »

Tisztelt Fórumtársak!
Néhány szót szolnék a kiegészitő fűtés mellett. Részben megértem, Bunyek Fórumtársat a meghibásodás miatt, de ennek a problémának nem az a megoldása, hogy azonnal lesajnálom a rendszert, és pánikot keltek a fórumon. Nyilván ami elromolhat az előbb-utóbb elis romlik. Megkell keresni a hibát, még ha nagyon bosszantó is, és mielőbb közkincsé kell tenni, hogy mindenki tanuljon belőle. Én két téli szezon óta használom a magam által beépitett rendszert és mondhatom kifogástalanul üzemel. A cikkemben felhivtam a figyelmet a védelemre!( relé beragadás zárlat stb) Mivel Bunyek fórumtárs gépe eredetileg is elektromos kiegészitő fűtésre van kialakitva, a következő problémák adódhattak. PL: valamelyik izzitó gyetya zárlata, valamelyik 70 A-es vezérlő relé beragadása, stb, emiatt hiába kapcsolja ki a PCM modul a vezérlő reléket a beragadt relé továbbra is feszültséget ad az izzitó gyertyáknak. A mellékesen megjegyzett túlfogyasztással kapcsolatban pedig annyit, a kényelmet mindenkor megkellet fizetni. Én mindenki megnyugtatására mondom, ennek  problémának ellenére, nem kell azonnal kidobni a kiegészitő fűtést. Hozzászólásommal senkit nem akartam megbántani, mindenki vonaja le a megfelelő konkluziót.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2012.01.18 szerda, 07:09:37 »

Sziasztok!
Nekem Mk3-as kombim van 2001-es,egy ideje nemtudom belulrol kinyitni a csomagtartót,nem működik a kapcsolóval.A kapcsolót már megnéztem,annak semmi baja.Nemtudnátok segíteni,mert eléggé idegesitő,hogy ki kell kapcsolnom a motort és kulccsal kinyitni.Ja és a központi zár sem zár le ha a vezető felén benyomom a gombot
Azmiatt a bal zárad miatt nemtudod kinyitni.Ő a ludas.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2012.01.18 szerda, 09:00:30 »

Tisztelt Fórumtársak!
Néhány szót szolnék a kiegészitő fűtés mellett. Részben megértem, Bunyek Fórumtársat a meghibásodás miatt, de ennek a problémának nem az a megoldása, hogy azonnal lesajnálom a rendszert, és pánikot keltek a fórumon. Nyilván ami elromolhat az előbb-utóbb elis romlik. Megkell keresni a hibát, még ha nagyon bosszantó is, és mielőbb közkincsé kell tenni, hogy mindenki tanuljon belőle. Én két téli szezon óta használom a magam által beépitett rendszert és mondhatom kifogástalanul üzemel. A cikkemben felhivtam a figyelmet a védelemre!( relé beragadás zárlat stb) Mivel Bunyek fórumtárs gépe eredetileg is elektromos kiegészitő fűtésre van kialakitva, a következő problémák adódhattak. PL: valamelyik izzitó gyetya zárlata, valamelyik 70 A-es vezérlő relé beragadása, stb, emiatt hiába kapcsolja ki a PCM modul a vezérlő reléket a beragadt relé továbbra is feszültséget ad az izzitó gyertyáknak. A mellékesen megjegyzett túlfogyasztással kapcsolatban pedig annyit, a kényelmet mindenkor megkellet fizetni. Én mindenki megnyugtatására mondom, ennek  problémának ellenére, nem kell azonnal kidobni a kiegészitő fűtést. Hozzászólásommal senkit nem akartam megbántani, mindenki vonaja le a megfelelő konkluziót.
Tisztelettel László!

Kedves László!

Teljesen igazad van abban hogy nem kellene fikáznom dolgokat, de én ilyen vagyok..ha megbántottam valakit akkor elnézést érte, nem ez volt a szándékom....de aki ekkorát sz@p mindennel mint én az nem nagyon marad nyugodt...főleg hogy a komplett autót kiakarta cserélni mindenki akivel beszéltem eddig.
Abban is igazad van hogy relé is összeéghet ezt megfogom nézni nyilván meg a gyertyákat is...
Miért nem lehetett erre is valami visszajelzőt rárakni ha esetleg valami nem megy?
Persze ezt is úgy tudtam kiszűrni hogy ez a rossz, hogy motorjárás közben huzkodtam ki a biztiket,mert nem volt más lehetőségem a hiba feltárására....na ez azért elég abszurd szerintem.
Amugy körbekérdeztem fordéknál és kb ennyit mondtak....Emberek felénél nemis működik és nemis tud róla!
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2012.01.18 szerda, 10:01:19 »

itt vagyok a forumon mar egy jo ideje, el nem tudom kepzelni, mas autoknal is ilyen a mindennapos elet, vagy azok felhasznalo-kimelobbek? Vagy mi vagyunk tulbuzgok es mindent ugy szeretnenk hogy mukodjon ahogy a gyarban osszeraktak?

Becs szo ennyi problemat/gyermekbetegseget egy magas kategoriaju auton ritkan lattam...

Nem vitat akarok inditani, csak igy magamban elmelkedem. Ha valaki megnezi az infot az alairasomban, tisztan latszik hogy az auto a vasarlasi  arat mar megduplazta, es meg komolyabb bajaim nem is voltak vele (ebben benne van a gazolaj is, de nem az a fontos). Mindezt 2 ev alatt.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2012.01.18 szerda, 10:04:56 »

Vagy mi vagyunk tulbuzgok es mindent ugy szeretnenk hogy mukodjon ahogy a gyarban osszeraktak?

Szerintem ez a megoldás.  eljen worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2012.01.18 szerda, 10:18:49 »

itt vagyok a forumon mar egy jo ideje, el nem tudom kepzelni, mas autoknal is ilyen a mindennapos elet, vagy azok felhasznalo-kimelobbek? Vagy mi vagyunk tulbuzgok es mindent ugy szeretnenk hogy mukodjon ahogy a gyarban osszeraktak?

Becs szo ennyi problemat/gyermekbetegseget egy magas kategoriaju auton ritkan lattam...

Nem vitat akarok inditani, csak igy magamban elmelkedem. Ha valaki megnezi az infot az alairasomban, tisztan latszik hogy az auto a vasarlasi  arat mar megduplazta, es meg komolyabb bajaim nem is voltak vele (ebben benne van a gazolaj is, de nem az a fontos). Mindezt 2 ev alatt.

Mindegyik másképp rossz, de egyformán van baja mindnek.

Anno Citroen Picassom volt, míg el nem lopták. Annak pl. a kipufogó leömlője nem öntvény, hanem egy-egy alakos cső jön minden hengertől, aminek a vége negyed-kört formáz, így adja ki a kipufogócsőbe az illesztést. Plusz kívülről van egy háza az egésznek. A kettőt ponthegesztik, ami a hőtagulástól elenged, és hidegen úgy zörög, mintha szét akarna esni. Azután felmelegszik, tágul, elmúlik a zörgés. Alapjárati keverékszabályzó léptetőmotorját 3 év alatt kétszer cserélték jótállásban. Stb., stb., stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2012.01.18 szerda, 10:22:13 »

a japcsi kocsikkal meg egy bajom van, NEM FEREK BE, se csaladostol se maskepp!  gun

na hagyjuk... amig nem lesz mas jobb, marad a mondi, ezt mar legalabb ismerem, raolvastam, stb.
Naplózva
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2012.01.18 szerda, 11:00:56 »

Szerintem ez a megoldás.  eljen worship

Szerintem is ez lehet a dologban. Túlságosan foglalkozunk az autóinkkal. Pl sógorom off (Mitshubishi colt) autója.  Bárki megkérdezi tőle milyen, agyon dicsőíti, mert nem "foglalkozik" vele, nem piszkálja,szerelgeti stb... ha én ülök bele folyton észre veszek rajta valamit és felhívom rá a figyelmét.
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2012.01.18 szerda, 12:34:24 »

Köszönöm a választ!

holnap megnézem a mikrokapcsoló működését. Bár korábban rámértem a kapcsoló stekkerjére és ott a kapcsoló megnyomásával a pozitív oldalt megszakította.
Ha valaki tudna segíteni a Mondeo kapcsolási rajzának megszerzésében, azt nagyon megköszönném, ugyanis mintha megérezte volna a tegnap feltett központizáras kérdésemet, ma már a bal hátsó ajtót sem működteti. Mi lehet a hiba?

Köszönettel
Joci 
Sziasztok
Szétszedtem a kombi hátsó ajtajának mikrokapcsolóját, majd ismét leellenőriztem, a magam megnyugtatása kedvéért, ugyan így megmértem (multiméterrel elsőnek az ellenállás változását kapcsoláskor, majd kisfeszültség alá helyeztem s a feszültségváltozást) egy javasolt egér mikrokapcsolóját is, itt is hasonló értékeket kaptam, tehát a mikrokapcsolóm jó. Sajnos ahogy azt már korábban írtam a hátsó ajtó sem belülről (ezt a kapcsolót is megmértem az is működik), sem a külső kapcsolóval nem tudom nyitni a hátsó ajtót. Természetesen kulccsal, ill. távirányítóval működik.
Sajnos nyitás gondok vannak a jobb első és a bal hátsó ajtóval is. Ezeket nem működteti a centrál (a bal hátsó néhány nappal ezelőttig még működött).
Kérlek benneteket, ha valaki tud segíteni, az írja meg mi lehet a probléma, mert egy Ford zárszakértő halva a jobb első ajtó problémáit, komplett zárszerkezet cserét javasolt megoldásként. Ha ez így van akkor a sorozatosan elromló zárakat nézve az összeset cserélhetem, ez viszont nagyon költséges lenne.

Köszönettel
Joci 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2012.01.18 szerda, 13:18:23 »

Sziasztok
Szétszedtem a kombi hátsó ajtajának mikrokapcsolóját, majd ismét leellenőriztem, a magam megnyugtatása kedvéért, ugyan így megmértem (multiméterrel elsőnek az ellenállás változását kapcsoláskor, majd kisfeszültség alá helyeztem s a feszültségváltozást) egy javasolt egér mikrokapcsolóját is, itt is hasonló értékeket kaptam, tehát a mikrokapcsolóm jó. Sajnos ahogy azt már korábban írtam a hátsó ajtó sem belülről (ezt a kapcsolót is megmértem az is működik), sem a külső kapcsolóval nem tudom nyitni a hátsó ajtót. Természetesen kulccsal, ill. távirányítóval működik.
Sajnos nyitás gondok vannak a jobb első és a bal hátsó ajtóval is. Ezeket nem működteti a centrál (a bal hátsó néhány nappal ezelőttig még működött).
Kérlek benneteket, ha valaki tud segíteni, az írja meg mi lehet a probléma, mert egy Ford zárszakértő halva a jobb első ajtó problémáit, komplett zárszerkezet cserét javasolt megoldásként. Ha ez így van akkor a sorozatosan elromló zárakat nézve az összeset cserélhetem, ez viszont nagyon költséges lenne.

Köszönettel
Joci 
bal elsőt vedd ki, a zárat és a csatikat, pedig áztasd meg wd40-ben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2012.01.18 szerda, 13:22:44 »

Kedves László!

Teljesen igazad van abban hogy nem kellene fikáznom dolgokat, de én ilyen vagyok..ha megbántottam valakit akkor elnézést érte, nem ez volt a szándékom....de aki ekkorát sz@p mindennel mint én az nem nagyon marad nyugodt...főleg hogy a komplett autót kiakarta cserélni mindenki akivel beszéltem eddig.
Abban is igazad van hogy relé is összeéghet ezt megfogom nézni nyilván meg a gyertyákat is...
Miért nem lehetett erre is valami visszajelzőt rárakni ha esetleg valami nem megy?
Persze ezt is úgy tudtam kiszűrni hogy ez a rossz, hogy motorjárás közben huzkodtam ki a biztiket,mert nem volt más lehetőségem a hiba feltárására....na ez azért elég abszurd szerintem.
Amugy körbekérdeztem fordéknál és kb ennyit mondtak....Emberek felénél nemis működik és nemis tud róla!

Kedves Fórumtárs!
Nincs miért elnézést kérni, nem haragudtam meg, csak nem értettem ezt a nagy felháborodást.
Segiteni szeretnék a probléma megoldásában, és egy kicsit jobban megnéztem a te fűtésed rajzát. Legelőször az izzitó gyertyákat vizsgáld meg. Elképzelhető a gyertyán belüli zárlat. Érdemes megvizsgálni a gyertyára menő kábeleket is hisz db-onkét 20-25 A folyik rajtuk. Mindenképp ellenőrizd le, kiemelt álapotban a reléket. Elképzelhető, hogy összeéget valamelyik.(nagy valószinűséggel a K169-es relé amelyik 2 db gyertyát kapcsolgat) A 100A érthető, ha mind a 3 izzitó gyertya, az akku töltőáram, valamint egyébb más fogysztó terheli a generátort. Ritkán de előfodulhat, hogy kilyukadt valamelyik izzitó gyertya fala és közvellenül a hütőfolyadékon keresztül van zárlat, a test felé. A legrosszabb ami lehet, hogy zárlat és relé meghibásodás (ami követheti egymást) együttesen van jelen. Bízom benne, hogy a hibaelháritás után, te is örömmel használod a jól müködő kiegészitő fűtést, mint én.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2012.01.18 szerda, 13:55:25 »

Sziasztok
Szétszedtem a kombi hátsó ajtajának mikrokapcsolóját, majd ismét leellenőriztem, a magam megnyugtatása kedvéért, ugyan így megmértem (multiméterrel elsőnek az ellenállás változását kapcsoláskor, majd kisfeszültség alá helyeztem s a feszültségváltozást) egy javasolt egér mikrokapcsolóját is, itt is hasonló értékeket kaptam, tehát a mikrokapcsolóm jó. Sajnos ahogy azt már korábban írtam a hátsó ajtó sem belülről (ezt a kapcsolót is megmértem az is működik), sem a külső kapcsolóval nem tudom nyitni a hátsó ajtót. Természetesen kulccsal, ill. távirányítóval működik.
Sajnos nyitás gondok vannak a jobb első és a bal hátsó ajtóval is. Ezeket nem működteti a centrál (a bal hátsó néhány nappal ezelőttig még működött).
Kérlek benneteket, ha valaki tud segíteni, az írja meg mi lehet a probléma, mert egy Ford zárszakértő halva a jobb első ajtó problémáit, komplett zárszerkezet cserét javasolt megoldásként. Ha ez így van akkor a sorozatosan elromló zárakat nézve az összeset cserélhetem, ez viszont nagyon költséges lenne.

Köszönettel
Joci 

Tényleg nem akarok így 1000 alatti hozzászólásszámmal beszólni, de ha csak 1 oldalt max 2-t olvasol vissza meglátod, hogy ugyanezt a problémát boncolgattam. A megoldást azért leírom, ha mégsem lapoznál vissza.
A bal oldali ajtókárpitot szedd le (csillagcsavarhúzó, torx T25), Az ablakemelő csatlakozóját húzd le. Ha még sértetlen az ajtó szigetelésed (szivacs) óvatosan fejtsd vissza a bal oldalról, kb. 25 cm-t hogy beférjen a kezed. kényelmesen. Az ajtó oldalán 3 torx T27-es fogja a zárat és a vakdugó mögött a kilincset.Belül két kisebb szintén a zárat. Az egész kijön mindenestől.
A központi zár vezérlés csatlakozóját húzd le és vidd meleg helyre a cuccot, mert odafagy akezed a vasszerkezethez. Én nitróhígítóval ecsettel átmostam az egészet, majd kompresszorral kifujtam, ezzel lehet hogy ártottam a mechanikus részek zsírozásáank, ezért nem biztos hogy követendő példa! Majd a Csodálatos WD-40 afrodiziákummal befujtam (ide is kicsit oda is kicsit, a végén csak úgy folyt kifelé).
LEGFONTOSABB: az előbb emlegetett központi zár elektromos csatlakozóját fújd be kontakt spével, ha nincs annak is jó a WD-40 (mert mint tudjuk: ahol kell ott vezet, ahol nem ott nem vezet!) Az igazat megvallva meg vagyok győződve, hogy kezdhetnéd ezzel is az egészet mielőtt kiszereled a zárat és levered a kezedről a bőrt mert ez a gondok fő okozója, de akkor hol marad a dolog szépsége mikor újra működik finom

Összrakni meg ugyanígy kell csak fordított sorrendben (emlékeztető, mielőtt visszarakod az ajtókárpitot az összes csavarral, dugd vissza az ablakemelő kapcsolóját!)

A működésre a külső hőmérséklet is jelentősen hat, ugyanis mióta bejött ez a kutya hideg (a multheti +8hoz képest) nem 100%-os az enyém se. De lesz itt még tavasz!


Sok sikert és hasonló örömöket!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2012.01.18 szerda, 14:37:19 »

itt vagyok a forumon mar egy jo ideje, el nem tudom kepzelni, mas autoknal is ilyen a mindennapos elet, vagy azok felhasznalo-kimelobbek? Vagy mi vagyunk tulbuzgok es mindent ugy szeretnenk hogy mukodjon ahogy a gyarban osszeraktak?

Becs szo ennyi problemat/gyermekbetegseget egy magas kategoriaju auton ritkan lattam...

Nem vitat akarok inditani, csak igy magamban elmelkedem. Ha valaki megnezi az infot az alairasomban, tisztan latszik hogy az auto a vasarlasi  arat mar megduplazta, es meg komolyabb bajaim nem is voltak vele (ebben benne van a gazolaj is, de nem az a fontos). Mindezt 2 ev alatt.
Mégegy ilyen fórumot nemtalálsz mint ez ahol részletesen foglalkoznak a kocsikkal.A másik sok embernek a fontos,hogy guruljon a kerék meg menjen a motor de más müködik-e kit érdekel kategória.Azért azt hidd el a más tipusu kocsikkal és nagy márkák azoknak is van baja.Majd ha másikat veszel gondolj erre.Pl:X5  50000 váltó csere akkor egy központizár nálunk semmi.De a lényeg a mai kocsik már nemolyanok mint régen.Ha gondom van megcsináltatom és arra gondolok milyen élményem volt eddig és milehet vele még.Költeni kell rá mindig valamit a kötelező dolgok mellett mert használod te is meg más is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2012.01.18 szerda, 16:07:22 »

Sziasztok.

Valaki megtudná mondani ,hogy melyik a rádió biztije? help

Gyári BECKER kisnavi van benne és a mai indítás után se kép se hang.  rinya

Köszönöm.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2012.01.18 szerda, 17:59:42 »

Tényleg nem akarok így 1000 alatti hozzászólásszámmal beszólni, de ha csak 1 oldalt max 2-t olvasol vissza meglátod, hogy ugyanezt a problémát boncolgattam. A megoldást azért leírom, ha mégsem lapoznál vissza.
A bal oldali ajtókárpitot szedd le (csillagcsavarhúzó, torx T25), Az ablakemelő csatlakozóját húzd le. Ha még sértetlen az ajtó szigetelésed (szivacs) óvatosan fejtsd vissza a bal oldalról, kb. 25 cm-t hogy beférjen a kezed. kényelmesen. Az ajtó oldalán 3 torx T27-es fogja a zárat és a vakdugó mögött a kilincset.Belül két kisebb szintén a zárat. Az egész kijön mindenestől.
A központi zár vezérlés csatlakozóját húzd le és vidd meleg helyre a cuccot, mert odafagy akezed a vasszerkezethez. Én nitróhígítóval ecsettel átmostam az egészet, majd kompresszorral kifujtam, ezzel lehet hogy ártottam a mechanikus részek zsírozásáank, ezért nem biztos hogy követendő példa! Majd a Csodálatos WD-40 afrodiziákummal befujtam (ide is kicsit oda is kicsit, a végén csak úgy folyt kifelé).
LEGFONTOSABB: az előbb emlegetett központi zár elektromos csatlakozóját fújd be kontakt spével, ha nincs annak is jó a WD-40 (mert mint tudjuk: ahol kell ott vezet, ahol nem ott nem vezet!) Az igazat megvallva meg vagyok győződve, hogy kezdhetnéd ezzel is az egészet mielőtt kiszereled a zárat és levered a kezedről a bőrt mert ez a gondok fő okozója, de akkor hol marad a dolog szépsége mikor újra működik finom

Összrakni meg ugyanígy kell csak fordított sorrendben (emlékeztető, mielőtt visszarakod az ajtókárpitot az összes csavarral, dugd vissza az ablakemelő kapcsolóját!)

A működésre a külső hőmérséklet is jelentősen hat, ugyanis mióta bejött ez a kutya hideg (a multheti +8hoz képest) nem 100%-os az enyém se. De lesz itt még tavasz!


Sok sikert és hasonló örömöket!
Köszönöm a segítséged!

Végigcsinálom a leírtakat.

Üd. Joci
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:12:50 »

Milyen csatlakozókra gondolsz? Hol keressem?
A biztiket megtaláltam (többet is mint 2 Wink a motortéri dobozban van 2db. 30-as és 1db. 3-as. Ezen kívül a kormány alatti paneleken is van 1 olyan ami a szélvédőt és a külső tükröt is mutatja egy helyen) de még nem cseréltem.
Most megcseréltem a 2db.  30-as biztit, de továbbra is csak a vezető oldalon olvad az ablak a fűtőszálaktól. Sajnos a csatlakozókkal lehet baj, ahogy Tisler írta.
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:21:28 »

Udv mindenkinek!

Van valamilyen korlat azzal kapcsolatosan, hogy ha egy 12v - 240v invertert be akarok epiteni a kocsiba mekkora lehet a maxi kapacitasa amit meg elbir a rendszer hosszu tavon problema nelkul?
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:35:16 »

Üdv mindenkinek
Az én mondeomon gyárilag nem volt infógombos indexkar,szereztem rá, beraktam,hozza kell tanítani az autóhoz?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:59:44 »

Üdv mindenkinek
Az én mondeomon gyárilag nem volt infógombos indexkar,szereztem rá, beraktam,hozza kell tanítani az autóhoz?
Elméletileg igen felkell programozni.Csak a másik dolog fontossabb mégpedig,hogy a múszerfal is tudja-e fogadni a parancsait.Magyarul ha nem azt is cserélned kell!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:17:56 »

Most megcseréltem a 2db.  30-as biztit, de továbbra is csak a vezető oldalon olvad az ablak a fűtőszálaktól. Sajnos a csatlakozókkal lehet baj, ahogy Tisler írta.
nem kavicsos a szélvédőd? lehet attól is, de akkor kuka  szomoru1
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 01:40:20 »

nem kavicsos a szélvédőd? lehet attól is, de akkor kuka  szomoru1
Nem látok rajta kavicsot  nyes De korábbi nyomokat sem Wink
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 08:30:27 »

Elméletileg igen felkell programozni.Csak a másik dolog fontossabb mégpedig,hogy a múszerfal is tudja-e fogadni a parancsait.Magyarul ha nem azt is cserélned kell!!!!
2012. hozzászólás!  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 08:35:30 »

Üdv mindenkinek
Az én mondeomon gyárilag nem volt infógombos indexkar,szereztem rá, beraktam,hozza kell tanítani az autóhoz?
ha nyomkodod az info gombot, akkor csippog??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 10:31:07 »

  Hogyan lehet kikapcsolni azt a funkciót a zárrendszerben,hogy elindulás után bezárjon?Huh? help
Tehát ne zárjon be a kocsi elindulás után help help worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 10:41:05 »

  Hogyan lehet kikapcsolni azt a funkciót a zárrendszerben,hogy elindulás után bezárjon?Huh? help
Tehát ne zárjon be a kocsi elindulás után help help worship

Miért ne? Én azon gyökölök, hogy minden megállás-elindulás után, motorleállítás nélkül is újrazárjon. A 2001-es Ghiámon ezt sikerült, amikor nem kézi programozással, hanem az IDS-szel állította be Vik. A 2005-ösön már nem.

Amúgy főoldal, programozások, ugyanúgy kell ki is kapcsolni, ahogyan bekapcsoltad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
uckertr
Vendég
« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 11:55:29 »

Miért ne? Én azon gyökölök, hogy minden megállás-elindulás után, motorleállítás nélkül is újrazárjon. A 2001-es Ghiámon ezt sikerült, amikor nem kézi programozással, hanem az IDS-szel állította be Vik. A 2005-ösön már nem.

Amúgy főoldal, programozások, ugyanúgy kell ki is kapcsolni, ahogyan bekapcsoltad.

AndyA
2006-os GHIA-n én bekapcsolni szeretném... Már ha tud ilyet... Hogy lehetne ezt?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 12:02:02 »

2006-os GHIA-n én bekapcsolni szeretném... Már ha tud ilyet... Hogy lehetne ezt?

Írta... főoldal, programozások.

Adjuk rá a gyújtást.
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és ki az ajtózárat.
- Vegyük le a gyújtást.
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 12:40:18 »

Miért ne? Én azon gyökölök, hogy minden megállás-elindulás után, motorleállítás nélkül is újrazárjon. A 2001-es Ghiámon ezt sikerült, amikor nem kézi programozással, hanem az IDS-szel állította be Vik. A 2005-ösön már nem.

Amúgy főoldal, programozások, ugyanúgy kell ki is kapcsolni, ahogyan bekapcsoltad.

AndyA
Én így vettem,de most beszart a zár! Így nem bírok kiszállni a kocsibol,sem beszállni nem tudnak ,mert ugye hiába húzom,nem nyit ki...
 Gondoltam kikapcsoljuk a funkciót és nem kell zárat cserélni  worship
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 16:02:42 »

Akkor akinek benne van számíthat rá, hogy nyomja az áramot ennek a bszásnak persze erre a fogyi is negatívan reagál. Na ez a luxus! Lehet, hogy nekem is mérnem kellene eggyet.
Na jól fel festetted az ördögöt a falra!  hehe A kieg. fűtésemnél valami behalt. Sütött az akkumlátor saru,és Bunyek esetéböl kiindúlva kivettem a motortérben a 3-as 60A-es biztit,és láss csodát visszahült az akksi saru. A 3 gyertyából 1 kuka! A tűzfaltól hogy a fenébe lehet kiszedni a reléket?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
uckertr
Vendég
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 16:04:11 »

Írta... főoldal, programozások.

Adjuk rá a gyújtást.
- Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egymás után zárjuk be és ki az ajtózárat.
- Vegyük le a gyújtást.
- A gombbal ismételjük meg az elöbbi műveletet újra háromszor.
- Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
- A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).
Vaksi vagyok, köszi!!!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 17:41:48 »

Nem látok rajta kavicsot  nyes De korábbi nyomokat sem Wink

Mákod van. Nekem a bal oldal tök süket, a jobb oldalon meg kb egy 5 centi széles sávban műxik, de nekem full kavicsos a szélvédőm.
Majd egyszer cserélem, de mindig félek, hogy csere után kapok egy kavicsot rögtön. Az elmúlt 2 évben egy sem jött, így már időszerű  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:31:57 »

Mákod van. Nekem a bal oldal tök süket, a jobb oldalon meg kb egy 5 centi széles sávban műxik, de nekem full kavicsos a szélvédőm.
Majd egyszer cserélem, de mindig félek, hogy csere után kapok egy kavicsot rögtön. Az elmúlt 2 évben egy sem jött, így már időszerű  eplus2

Ha a teljes bal oldali nem műxik, akkor az lehet, hogy biztosíték.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:49:59 »

Na jól fel festetted az ördögöt a falra!  hehe A kieg. fűtésemnél valami behalt. Sütött az akkumlátor saru,és Bunyek esetéböl kiindúlva kivettem a motortérben a 3-as 60A-es biztit,és láss csodát visszahült az akksi saru. A 3 gyertyából 1 kuka! A tűzfaltól hogy a fenébe lehet kiszedni a reléket?
Leszereled a toronymerevítő lemezt...azt aminek a tetején a tiednek még van porvédő, majd faceliftesítés során került oda is egy láthatatlan teljesen új tervezésű alkatrész  vigyor3, ha azt a lemezt levetted, 8-as dugókulccsal le tudod csavarozni a tűzfalról a reléket.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:07:30 »

Leszereled a toronymerevítő lemezt...azt aminek a tetején a tiednek még van porvédő, majd faceliftesítés során került oda is egy láthatatlan teljesen új tervezésű alkatrész  vigyor3, ha azt a lemezt levetted, 8-as dugókulccsal le tudod csavarozni a tűzfalról a reléket.
Ok. Elég a 3-as 60A-os biztit kivenni,hogy most ne működjön? Más funkció nem fog megszünni,hogy most nincs benne a 60A-os bizti?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:30:57 »

Ok. Elég a 3-as 60A-os biztit kivenni,hogy most ne működjön? Más funkció nem fog megszünni,hogy most nincs benne a 60A-os bizti?
Más funkciót az nem zavar.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:31:42 »

Én így vettem,de most beszart a zár! Így nem bírok kiszállni a kocsibol,sem beszállni nem tudnak ,mert ugye hiába húzom,nem nyit ki...
 Gondoltam kikapcsoljuk a funkciót és nem kell zárat cserélni  worship
worship sikerült kikapcsolni..
 Márkaszervizes ismerősöm beszerezte a kikapcsolási kódot... Nem volt egyszerű a makacs hibás zár miatt de összejött!
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:35:45 »

worship sikerült kikapcsolni..
 Márkaszervizes ismerősöm beszerezte a kikapcsolási kódot... Nem volt egyszerű a makacs hibás zár miatt de összejött!
 
és hová írtátok be a kikapcsolás kódot? Roll Eyes pias pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:37:51 »

Udv mindenkinek!

Van valamilyen korlat azzal kapcsolatosan, hogy ha egy 12v - 240v invertert be akarok epiteni a kocsiba mekkora lehet a maxi kapacitasa amit meg elbir a rendszer hosszu tavon problema nelkul?
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.