Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 10:01:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10570813 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8500 Dátum: 2011.12.30 péntek, 16:43:35 »

már leírták:

OK. Köszönöm.Kipróbálom.

Én azt hittem,hogy a kompresszor csak akkor megy ha világít az A/C gomb.
Nekem csak akkor világít ha benyomom 1x vagy ha az ablakra irányító gombot megnyomom.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8501 Dátum: 2011.12.30 péntek, 16:53:33 »

Maradjunk annyiban, hogy nem egyformák a szoftverek.
Az AC gomb megnyomásának hatása nem minden verzióban egyforma.
Seekay volt verdájában és az enyémben a kinézetre egyforma klíma vezérlő másként működött például.

Nálam AUTO mode-ból egy AC gomb megnyomással ki lehet venni ECO mode-ba.
Újabb megnyomással vissza lehet tenni AUTO mode-ba. Bármely bal oldali vezérlő gombbal ki lehet tenni kézi módba.
A klíma kompresszor csak akkor működik, ha az AC ledje világít, de akkor nem minden esetben.
Ha nem világít, akkor soha nem működik a klíma kompresszor.

Seekaynél valahogy 3 lehetőség volt. Az AC gombnak csak harmadik megnyomására tért vissza AUTO mode-ba.

Kerek kijelzős klíma vezérlőről beszélek.

OK. Köszönöm.Kipróbálom.

Én azt hittem,hogy a kompresszor csak akkor megy ha világít az A/C gomb.
Nekem csak akkor világít ha benyomom 1x vagy ha az ablakra irányító gombot megnyomom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.30 péntek, 17:03:12 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8502 Dátum: 2011.12.30 péntek, 18:36:58 »

Ugyan az enyém faceliftes, tehát nem a kerek vezérlős, de: az auto azt jelenti, hogy ő szabályozza a venti fordulatszámát, és az irányt, hogy hova fújja (nálam).
De ez szerintem nálatok is így van. Nálunk van eco üzemmód, aminek az a lényege, hogy nem forgatja a klímakompresszort. Azt nem értem, ennek mi lenne a szerepe,
mert a hűtés csak akkor mehetne, ha melegebb van, mint a beállított... a klíma fűteni nem tud, tehát télen csak akkor indulna be, ha lo-ra állítod (és kinn több, mint 4-5 fok van).
Szóval mindenképpen kipróbálnám az eco üzemmódot, hogy abban is indul-e a venti.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8503 Dátum: 2011.12.30 péntek, 19:29:54 »

Ugyan az enyém faceliftes, tehát nem a kerek vezérlős, de: az auto azt jelenti, hogy ő szabályozza a venti fordulatszámát, és az irányt, hogy hova fújja (nálam).
De ez szerintem nálatok is így van. Nálunk van eco üzemmód, aminek az a lényege, hogy nem forgatja a klímakompresszort. Azt nem értem, ennek mi lenne a szerepe,
mert a hűtés csak akkor mehetne, ha melegebb van, mint a beállított... a klíma fűteni nem tud, tehát télen csak akkor indulna be, ha lo-ra állítod (és kinn több, mint 4-5 fok van).
Szóval mindenképpen kipróbálnám az eco üzemmódot, hogy abban is indul-e a venti.
abban nem indul, ha átkapcsolsz auto-ra, akkor low állásnál rögtön indul.

mielőtt azzaljössz, hogy facelift előttim van, a klímavezérlő faceliftes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8504 Dátum: 2011.12.30 péntek, 19:33:05 »

mk3-as xenonos mondókában milyen foglalatú az izzó?
lehet hülye kérdés, de teljesen nem vagyok tisztában, hogy hogyan is működik ez az egész xenon dolog.
mert vannak ezzek kelvin izék, gondolom az az hogy milyen a színe, a h4,h7 meg ilyenek a foglalat? vagy rosszul tudom?  help
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8505 Dátum: 2011.12.30 péntek, 19:34:11 »

mk3-as xenonos mondókában milyen foglalatú az izzó?
lehet hülye kérdés, de teljesen nem vagyok tisztában, hogy hogyan is működik ez az egész xenon dolog.
mert vannak ezzek kelvin izék, gondolom az az hogy milyen a színe, a h4,h7 meg ilyenek a foglalat? vagy rosszul tudom?  help
d2s 4300K-es való bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8506 Dátum: 2011.12.30 péntek, 20:55:15 »

...
Az esőérzékelővel kapcsolatban tudna nekem valaki segíteni? Auto állásban nem akar törölni, még zuhogó esőben sem, viszont ha én ráborítok egy vödör vizet akkor töröl néhányat. (Nincs érzékenység-állító a karon.)
Érdemes próbálkozni az érzékelő tisztításával, vagy ilyenkor kuka? Lehet csak ezt cserélni, vagy egy egység a fényérzékelővel (esetleg visszapillantóval) ? Hogy kell szétszedni ott a visszapillantó mögötti részt?
Előre is köszönöm!

Ehhez tud valaki valami okosat?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8507 Dátum: 2011.12.30 péntek, 21:19:55 »

talán Ervin akart eladni nemrég..... Roll Eyes
szerintem alf is összedob a magyar piacra egy karton esztergált darabot, amihez még reléket is intézne.  taps
Persze jó áron, hogy mindenki jóllakjon.  worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8508 Dátum: 2011.12.30 péntek, 21:57:34 »

Ervin!Jelentkezz!!!!!! wow1 wow1 wow1 wow1


Bocsánat, de ahogy NemTom írta, már elkelt..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #8509 Dátum: 2011.12.31 szombat, 10:41:04 »

szerintem alf is összedob a magyar piacra egy karton esztergált darabot, amihez még reléket is intézne.  taps
Persze jó áron, hogy mindenki jóllakjon.  worship
az én változatom mindenki által elkészíthető.Szabvány fittingekből áll össze!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8510 Dátum: 2011.12.31 szombat, 11:03:20 »

az én változatom mindenki által elkészíthető.Szabvány fittingekből áll össze!
sok olyan fószert láttam, aki 1 percet nem szánna rá, hogy barkácsoljon vmit. helyette inkább többet fizetne,ha készen megkapná. egyáltalán nem elvetendő a projekt. ha majd totál bedől az ország, nem lesz már munkahelyünk, érdemes lesz ennek a gyártására koncentrálni, még ebay-en is árulhat-od (-juk)  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #8511 Dátum: 2011.12.31 szombat, 11:09:13 »

sok olyan fószert láttam, aki 1 percet nem szánna rá, hogy barkácsoljon vmit. helyette inkább többet fizetne,ha készen megkapná. egyáltalán nem elvetendő a projekt. ha majd totál bedől az ország, nem lesz már munkahelyünk, érdemes lesz ennek a gyártására koncentrálni, még ebay-en is árulhat-od (-juk)  wave
a gyárit bontottan 8ért meglehet venni.ezt mennyiért adnád? Roll Eyes nyes
Ez szerintem többe jön ki,és a gyertyákat is meg kell venni bele.
Ez nem nagy biznisz,csak annak aki szereti csinálni,vagy hozzájut az alkatrészekhez,vagy nem kapható a gyári égen földön.
szerintem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8512 Dátum: 2011.12.31 szombat, 11:18:05 »

a gyárit bontottan 8ért meglehet venni.ezt mennyiért adnád? Roll Eyes nyes
Ez szerintem többe jön ki,és a gyertyákat is meg kell venni bele.
Ez nem nagy biznisz,csak annak aki szereti csinálni,vagy hozzájut az alkatrészekhez,vagy nem kapható a gyári égen földön.
szerintem...
lehet. de had kötekedjek Smiley Bontott nincs annyi, amennyire igény lenne.. szerintem.
Leszünk még olyan helyzetben, hogy az ezresnyi haszonnal eladott motyó bevételének is örülni fogunk.
az a baj, hogy nálunk (Magyar o-on) nem csak az adók tolják az árakat irreálisan magas irányba, hanem a kapzsi kereskedők kapzsi árrései is.
Ha rosszul látom a helyzetet, akkor vedd úgy, hogy egy megkeseredett vénember mélázik magában.  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #8513 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:02:18 »

lehet. de had kötekedjek Smiley Bontott nincs annyi, amennyire igény lenne.. szerintem.
Leszünk még olyan helyzetben, hogy az ezresnyi haszonnal eladott motyó bevételének is örülni fogunk.
az a baj, hogy nálunk (Magyar o-on) nem csak az adók tolják az árakat irreálisan magas irányba, hanem a kapzsi kereskedők kapzsi árrései is.
Ha rosszul látom a helyzetet, akkor vedd úgy, hogy egy megkeseredett vénember mélázik magában.  integet2
Nem feltétlenül látod rosszul,csak nem teljes róla a kép.
Hála az égnek,nem ebből kell élnem.Már az nagy eredmény a számomra,hogy megoszthatom az információkat a nagyközönséggel,és ezzel sokaknak segíthetek a boldogulásban.
Amúgy megélni nem lehet ebből,hobbim meg már van egy pár.És azokra sincs elég időm!
Aztán gondolj bele,hogy ott van pl a szabadonfutósítás.Az egész nem nagyobb művelet,mint egy fűrésszel 30sec alatt levágni egy gallért.
de lekell venni hozzá a generátort,és vissza is kell építeni.Ez egy akna és még 2-3 óra.
Ugyan ilyen ez a kiegfűtés is.Aki nem tudja megépíteni a fittingekből,az nem is fogja tudni beszerelni.Anélkül meg megette a fene.Kereshet még egy szakit aki beépíti neki 5-6óra alatt.

Továbbá sajnos törvényszerű,hogy az autóink értéke közelít a 0-hoz.Nézz körül.Mindent fillérekért meglehet,hozzá szerezni bontottban.Az angol autókat 3-400e ft ért árulják néhányan,ami olyan mint a miénk,csak rossz helyre szerelték bele a kormányt.De sok minden más teljesen csereszabatos belőle.
Ha pillanatnyilag úgy tűnik,hogy nem kapni (mondjuk) kiegfűtést,akkor az ember vár néhány hetet,és biztos lesz.Sosem fog elfogyni! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8514 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:23:27 »

Mitől lehet az,hogy csak a jobb első zár nem csukódik be a kulcs megnyomására,az összes többi igen? Így csak belülről lehet az ajtót zárni,hogy éjszaka ki ne nyissák. Valószínű cserés lesz a szerkezet? Mennyi egy zár a Mondiba?  szomoru1
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8515 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:27:14 »

d2s 4300K-es való bele

köszönöm szépen Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8516 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:34:24 »

Ugyan az enyém faceliftes, tehát nem a kerek vezérlős, de: az auto azt jelenti, hogy ő szabályozza a venti fordulatszámát, és az irányt, hogy hova fújja (nálam).
De ez szerintem nálatok is így van. Nálunk van eco üzemmód, aminek az a lényege, hogy nem forgatja a klímakompresszort. Azt nem értem, ennek mi lenne a szerepe,
mert a hűtés csak akkor mehetne, ha melegebb van, mint a beállított... a klíma fűteni nem tud, tehát télen csak akkor indulna be, ha lo-ra állítod (és kinn több, mint 4-5 fok van).
Szóval mindenképpen kipróbálnám az eco üzemmódot, hogy abban is indul-e a venti.
hogyhogy nem tud fűteni?
Egyszer mintha alf írt volna erről és aztmondta hogy klímával lehet fűteni!


Egyébként meg, itt a legjobb példa az én digitálisan manuális klímám  nyes ezen nincs automatice semmi, mindent beállítasz aztán vagy fűt vagy hűt! problem?  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8517 Dátum: 2011.12.31 szombat, 14:23:16 »

Mitől lehet az,hogy csak a jobb első zár nem csukódik be a kulcs megnyomására,az összes többi igen? Így csak belülről lehet az ajtót zárni,hogy éjszaka ki ne nyissák. Valószínű cserés lesz a szerkezet? Mennyi egy zár a Mondiba?  szomoru1
Nekem mikor mondták 30 körül van.Vedd le a vastag csatlakozót és próbáld meg befújni ha segít nyertél egy kis időt,de lehet csak ez volt a baja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #8518 Dátum: 2011.12.31 szombat, 16:13:36 »

hogyhogy nem tud fűteni?
Egyszer mintha alf írt volna erről és aztmondta hogy klímával lehet fűteni!


Egyébként meg, itt a legjobb példa az én digitálisan manuális klímám  nyes ezen nincs automatice semmi, mindent beállítasz aztán vagy fűt vagy hűt! problem?  eplus2
akkor biztosan félreérthető voltam..... vigyor3
5fok alatt csak 1etlen esetben lehet a klímakompresszort elindítani.Az pedig a párátlanító funkció-már akinek van. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8519 Dátum: 2011.12.31 szombat, 16:59:20 »

szerelőnél volt ma a kocsi és unalmában ránézett ma a xenonomra és azt mondta cserélnem kellene majd, mert a foncsor vagy micsoda le van mattulva. erre milyen orvoslást tudnátok ajánlani? elvileg egy az egyben úgy fényszóró kell.
azt tudtok kínálni?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8520 Dátum: 2011.12.31 szombat, 17:01:10 »

akkor biztosan félreérthető voltam..... vigyor3
5fok alatt csak 1etlen esetben lehet a klímakompresszort elindítani.Az pedig a párátlanító funkció-már akinek van. Wink
az lehet  vigyor3
aztán lehet arra gondoltam hogy azzal a klímával ami a lakásban van lehet fűteni akkor a kocsi klímájával is!
Csak nemtom akkor az minek van, hogy pl. haverom kocsijában automata a klíma és ha feltekeri teljesen a fűtést akkor kapcsolódik a klíma/a kijelző szerint/  Roll Eyes

Végülis mindegy, mert azért az 5percért amennyi idő alatt amúgy is kezd meleget fújni én tuti nem kapcsolnám be a klímát!


 Egyébként a párátlanító meg meleget fúj!! Akkor hol van itt az igazság?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8521 Dátum: 2011.12.31 szombat, 17:02:22 »

szerelőnél volt ma a kocsi és unalmában ránézett ma a xenonomra és azt mondta cserélnem kellene majd, mert a foncsor vagy micsoda le van mattulva. erre milyen orvoslást tudnátok ajánlani? elvileg egy az egyben úgy fényszóró kell.
azt tudtok kínálni?
HZsolt92-nek biztos van komplett lámpája!
De foncsort is meg tudják csinálni!! Arról meg kérdezd takiatti-t  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #8522 Dátum: 2011.12.31 szombat, 17:49:17 »

HZsolt92-nek biztos van komplett lámpája!
De foncsort is meg tudják csinálni!! Arról meg kérdezd takiatti-t  wave

kösz a reklámot!  nyes worship worship worship

jah és innen kívánok minden Mondeos fórumtársnak baleset és hibamentes boldog új évet! Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #8523 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 20:48:45 »

Sziasztok és boldog új évet! A Mondeóm (2001-es 2,0 TDDI 115 LE, min. 250 ezer km) az elmúlt 1 hónapban többet betegeskedett, mint előtte 2,5 év alatt. :-( A Ti véleményetekre lennék kíváncsi. Szóval szépen sorban az események: a kocsi teljesítménye visszaesett, így november végén adagolófelújítás, utána próbaút - minden szuper, jól megy a kocsi. Szerelő még egyszer ránéz: ömlik a szervóolaj - szervószivattyú-csere (gyári felújítottra). Megint próbaút, minden rendben, szerelő még egyszer átnézi, műhelyből kijár, autót leállítja, és utána autó nem indul... Se kép, se hang - visszajelzők működnek, csak az világít, aminek kell, de a kocsi "meg se nyekken". A szerelő kicseréltette a felújított adagolót (állítólag nem jól újították fel). 3 hét után végre elhoztuk a kocsit (ez alatt a 3 hét alatt nem voltunk a műhelyben, csak telefonon egyeztettem a szerelővel, illetve egyszer, de akkor meg a szerelő nem volt ott), mentünk 1500 km-t, aztán karácsony után egyszer pár percre leállítottuk, és nem indult. Ha gyújtásra tettem, a kinti hőmérsékletjelzőn három vízszintes csík jelent meg a Celsius-fok előtt. Kis idő múlva a napi km-számláló és a teljes km-számláló is vízszintes csíkokra változott. Pár perc múlva a kocsi beindult, aztán pár nap múlva újra ugyanez volt a hiba, és azóta nem indul. Márkaszervizből odajöttek a kocsihoz, rátették a számítógépet, de nem ismerte fel a PCM-et (remélem, így hívják). Még egy megjegyzés: az első adagolócsere után kivettem valamit a kocsiból, és láttam, hogy a vezérlőegység ki van bontva, lóg a vezetékeken és a számítógép is az ülésen volt (a szerelő nem volt otthon, valószínű nem tudja, hogy én ezt láttam). Amikor a szerelőnél nem indult az autó, akkor ő szerintem azt mondta, hogy az önindító sem kattogott, amikor nálunk nem indult és felhívtuk, akkor azt mondta, hogy nála kattogott.
Kérdések: Szerintetek mi lehet a gond? Az adagolócsere után ki kell bontani a vezérlőegységet? Ha a szerelő azt mondja, a vezérlőegységet ki kell cserélni, bontottat bele lehet tenni?
Bocsi, hogy kicsit hosszú lett... A segítséget előre is köszönöm!
Üdv, Attila
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8524 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:02:52 »

Sziasztok és boldog új évet! A Mondeóm (2001-es 2,0 TDDI 115 LE, min. 250 ezer km) az elmúlt 1 hónapban többet betegeskedett, mint előtte 2,5 év alatt. :-( A Ti véleményetekre lennék kíváncsi. Szóval szépen sorban az események: a kocsi teljesítménye visszaesett, így november végén adagolófelújítás, utána próbaút - minden szuper, jól megy a kocsi. Szerelő még egyszer ránéz: ömlik a szervóolaj - szervószivattyú-csere (gyári felújítottra). Megint próbaút, minden rendben, szerelő még egyszer átnézi, műhelyből kijár, autót leállítja, és utána autó nem indul... Se kép, se hang - visszajelzők működnek, csak az világít, aminek kell, de a kocsi "meg se nyekken". A szerelő kicseréltette a felújított adagolót (állítólag nem jól újították fel). 3 hét után végre elhoztuk a kocsit (ez alatt a 3 hét alatt nem voltunk a műhelyben, csak telefonon egyeztettem a szerelővel, illetve egyszer, de akkor meg a szerelő nem volt ott), mentünk 1500 km-t, aztán karácsony után egyszer pár percre leállítottuk, és nem indult. Ha gyújtásra tettem, a kinti hőmérsékletjelzőn három vízszintes csík jelent meg a Celsius-fok előtt. Kis idő múlva a napi km-számláló és a teljes km-számláló is vízszintes csíkokra változott. Pár perc múlva a kocsi beindult, aztán pár nap múlva újra ugyanez volt a hiba, és azóta nem indul. Márkaszervizből odajöttek a kocsihoz, rátették a számítógépet, de nem ismerte fel a PCM-et (remélem, így hívják). Még egy megjegyzés: az első adagolócsere után kivettem valamit a kocsiból, és láttam, hogy a vezérlőegység ki van bontva, lóg a vezetékeken és a számítógép is az ülésen volt (a szerelő nem volt otthon, valószínű nem tudja, hogy én ezt láttam). Amikor a szerelőnél nem indult az autó, akkor ő szerintem azt mondta, hogy az önindító sem kattogott, amikor nálunk nem indult és felhívtuk, akkor azt mondta, hogy nála kattogott.
Kérdések: Szerintetek mi lehet a gond? Az adagolócsere után ki kell bontani a vezérlőegységet? Ha a szerelő azt mondja, a vezérlőegységet ki kell cserélni, bontottat bele lehet tenni?
Bocsi, hogy kicsit hosszú lett... A segítséget előre is köszönöm!
Üdv, Attila
Abban biztos lehetsz,hogy nem kell.Viszont az a nemindulás mint nálam is volt a PCM modul hibás volt.Neked a vízszintes vonalak is ezt mutatták,hogy valamelyik modul hibás.Tudom  mondani tapasztalatból,hogy PCM hiba.Önmagára nemfog hibát dobni másra a nem indulás miatt igen.Vidd vissza és vetesd ki a pcm modult.Hozzál hozzá egy donort de ugyanolyan legyen mert ami adatmennyiség van benne csak ugyanolyan tárhelyre megy rá.Nekem mechanikud probléma volt a szoftwer jó volt.Ezt egy chip tuningos megoldotta.Az adagolót meg tetudod,hogy mivolt a probléma.És ez rapszódikus mert tök váratlanul jön elő.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8525 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:06:09 »

Sziasztok és boldog új évet! A Mondeóm (2001-es 2,0 TDDI 115 LE, min. 250 ezer km) az elmúlt 1 hónapban többet betegeskedett, mint előtte 2,5 év alatt. :-( A Ti véleményetekre lennék kíváncsi. Szóval szépen sorban az események: a kocsi teljesítménye visszaesett, így november végén adagolófelújítás, utána próbaút - minden szuper, jól megy a kocsi. Szerelő még egyszer ránéz: ömlik a szervóolaj - szervószivattyú-csere (gyári felújítottra). Megint próbaút, minden rendben, szerelő még egyszer átnézi, műhelyből kijár, autót leállítja, és utána autó nem indul... Se kép, se hang - visszajelzők működnek, csak az világít, aminek kell, de a kocsi "meg se nyekken". A szerelő kicseréltette a felújított adagolót (állítólag nem jól újították fel). 3 hét után végre elhoztuk a kocsit (ez alatt a 3 hét alatt nem voltunk a műhelyben, csak telefonon egyeztettem a szerelővel, illetve egyszer, de akkor meg a szerelő nem volt ott), mentünk 1500 km-t, aztán karácsony után egyszer pár percre leállítottuk, és nem indult. Ha gyújtásra tettem, a kinti hőmérsékletjelzőn három vízszintes csík jelent meg a Celsius-fok előtt. Kis idő múlva a napi km-számláló és a teljes km-számláló is vízszintes csíkokra változott. Pár perc múlva a kocsi beindult, aztán pár nap múlva újra ugyanez volt a hiba, és azóta nem indul. Márkaszervizből odajöttek a kocsihoz, rátették a számítógépet, de nem ismerte fel a PCM-et (remélem, így hívják). Még egy megjegyzés: az első adagolócsere után kivettem valamit a kocsiból, és láttam, hogy a vezérlőegység ki van bontva, lóg a vezetékeken és a számítógép is az ülésen volt (a szerelő nem volt otthon, valószínű nem tudja, hogy én ezt láttam). Amikor a szerelőnél nem indult az autó, akkor ő szerintem azt mondta, hogy az önindító sem kattogott, amikor nálunk nem indult és felhívtuk, akkor azt mondta, hogy nála kattogott.
Kérdések: Szerintetek mi lehet a gond? Az adagolócsere után ki kell bontani a vezérlőegységet? Ha a szerelő azt mondja, a vezérlőegységet ki kell cserélni, bontottat bele lehet tenni?
Bocsi, hogy kicsit hosszú lett... A segítséget előre is köszönöm!
Üdv, Attila
és amikor elindult, hibátlanul működött, amíg le nem állítottad? Nem is tekert az önindító, mikor nem indult?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #8526 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:32:23 »

és amikor elindult, hibátlanul működött, amíg le nem állítottad? Nem is tekert az önindító, mikor nem indult?
Amíg ment, addig teljesen jól ment (bár most a karácsony utáni két nem indulás között nem sokat mentünk vele, de többször beindítottuk, hogy indul-e, és indult is).
Nem tekert az önindító, semmit nem csinált.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8527 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:37:12 »

Amíg ment, addig teljesen jól ment (bár most a karácsony utáni két nem indulás között nem sokat mentünk vele, de többször beindítottuk, hogy indul-e, és indult is).
Nem tekert az önindító, semmit nem csinált.
Na nekem ilyen nemvolt.Csak nemkaptak jelet a csúcsok de forgott mint az állat.De a vízszintes vonalak azok gondok főleg a km-órában.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8528 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:39:36 »

Amíg ment, addig teljesen jól ment (bár most a karácsony utáni két nem indulás között nem sokat mentünk vele, de többször beindítottuk, hogy indul-e, és indult is).
Nem tekert az önindító, semmit nem csinált.
Hát akkor nem a PCM-nél keresném egyből a hibát... eplus2
Gyújtáskapcsoló, önindító, akku saruk, akku, testelés...hamar meg lenne az.
Ha üzem közben ok, akkor ne akarj egyből motorvezérlőt cserélni.. vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8529 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:44:43 »

Hát akkor nem a PCM-nél keresném egyből a hibát... eplus2
Gyújtáskapcsoló, önindító, akku saruk, akku, testelés...hamar meg lenne az.
Ha üzem közben ok, akkor ne akarj egyből motorvezérlőt cserélni.. vigyor3 wave
eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #8530 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 22:06:26 »

Hát akkor nem a PCM-nél keresném egyből a hibát... eplus2
Gyújtáskapcsoló, önindító, akku saruk, akku, testelés...hamar meg lenne az.
Ha üzem közben ok, akkor ne akarj egyből motorvezérlőt cserélni.. vigyor3 wave
Köszi a válaszokat! Ezeken nagyjából túl vagyunk. Holnap talán már a szerelő is felveszi a telefont, és tudok vele beszélni...

De lenne még egy kérdésem (teljesen más probléma): iszonyúan párásodnak az ablakok (digitklímás az autó). Igaz, hogy nyáron teljesen beázott az autó, de utána voltak a 40 fokok, és próbáltuk kiszellőztetni. A hátsó - és gyakran az első - ablakok menet közben szinte mindig párásak, de ha ketten ülünk bent, akkor a szélvédők is. Csak akkor jobb egy kicsit, ha a klímával fújatjuk a szélvédőt. A fűtés működik, de nem elég (25 fok). Pollenszűrő ki lett cserélve, nem az volt a gond.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8531 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 22:17:01 »

Köszi a válaszokat! Ezeken nagyjából túl vagyunk. Holnap talán már a szerelő is felveszi a telefont, és tudok vele beszélni...

De lenne még egy kérdésem (teljesen más probléma): iszonyúan párásodnak az ablakok (digitklímás az autó). Igaz, hogy nyáron teljesen beázott az autó, de utána voltak a 40 fokok, és próbáltuk kiszellőztetni. A hátsó - és gyakran az első - ablakok menet közben szinte mindig párásak, de ha ketten ülünk bent, akkor a szélvédők is. Csak akkor jobb egy kicsit, ha a klímával fújatjuk a szélvédőt. A fűtés működik, de nem elég (25 fok). Pollenszűrő ki lett cserélve, nem az volt a gond.
Aholvan a pollenszürő ott a háznál szokott beázni.Illttve nézd meg az anyós ülésnél a kesztyütartó alatt.cserélj pollenszürőt is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #8532 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 22:31:46 »

Aholvan a pollenszürő ott a háznál szokott beázni.Illttve nézd meg az anyós ülésnél a kesztyütartó alatt.cserélj pollenszürőt is.
Köszi! Majd megnézetem - ha a vezérlőegységes probléma megoldódik. Amíg nem megy a kocsi, addig nem is párásodik. ;-)
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8533 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 22:36:56 »

Köszi! Majd megnézetem - ha a vezérlőegységes probléma megoldódik. Amíg nem megy a kocsi, addig nem is párásodik. ;-)
Majd osztdmeg a megoldást velünk és nehagyd magad.Nyugodtan szólj vissza mert te fizetsz ezt nefeledd.És ha nemtetszik nekik van más szerelő is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8534 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 10:12:35 »

Milyen generátor lehet ez? Transit?
http://kepfeltoltes.hu/120102/gencsi1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120102/gencsi2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120102/gencsi3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8535 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:09:25 »


Olyasmi lehet, de a CA1638 amugy jo a Mondeoba is, azt irjak a Neten. Csak a Mondeoe 90A-es eredetileg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8536 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:18:08 »

Olyasmi lehet, de a CA1638 amugy jo a Mondeoba is, azt irjak a Neten. Csak a Mondeoe 90A-es eredetileg.

AndyA
Nem tudjátok véletlenül, hogy can buszos-e mindegyik mk3 generátor?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #8537 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 14:25:14 »

Mitől lehet az,hogy csak a jobb első zár nem csukódik be a kulcs megnyomására,az összes többi igen? Így csak belülről lehet az ajtót zárni,hogy éjszaka ki ne nyissák. Valószínű cserés lesz a szerkezet? Mennyi egy zár a Mondiba?  szomoru1

Helló,

Nekem a bal hátsó zár járt így tavaly, elromlott benne a motor. Kellett szereznem bontóból egy komplett zárszerkezetet (10e volt a Méta utcában), 4e-ért cserélték Budaörsön, pár perces művelet volt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #8538 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 14:40:49 »

Nem tudjátok véletlenül, hogy can buszos-e mindegyik mk3 generátor?

Miert, CAN-buszos?!?! wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8539 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 15:07:16 »

Nem tudjátok véletlenül, hogy can buszos-e mindegyik mk3 generátor?
A dizeleknél a pcm vezérli a töltést, a benzineseknél nem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8540 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 15:09:55 »

A dizeleknél a pcm vezérli a töltést, a benzineseknél nem.
akkor elképzelhető, hogy ez az alábbi generátor csak dízelen nem működik? Benzinesen menne?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Szimi
Vendég
« Új hozzászólás #8541 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:08:43 »

No! A dolog haladt valamit előre. A középkonzoli kapcsolóba 3 db vezeték megy: kék-fekete, kék-fekete és fekete. A fekete a GRND (-), ezt én a csomagtérajtó zár motorjához kötném, a GRND-re (NEM arra a pólusra, ahová a mikrokapcsoló vezérel).

A multiméterrel kimérhető, hogy a kapcsoló a fekete és az egyik kék-fekete vezeték között kapcsol. Ezt a kék-fekete drótot a mikrokapcsoló után kötném (a motor vezérelt pólusa).

A harmadik kék-fekete dróton kell jönnie a +12V-nak a világításkapcsoló felől, vagy valamelyik megvilágított műszerfalrész felől. Ennyi...

A feltevésem rossz volt, mert a GEM azt csinálja, hogy vagy ad, vagy nem ad feszültséget a mikrokapcsolóra, szóval ha oda kötöd be a konzoli kapcsolót, akkor a GEM ugyanúgy vezérli azt is.

Szóval maga a leírás bonyolultabb, mint megcsinálni, a kérdés csak az, hogy a vezetéket hol vezessem el...  Cheesy
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8542 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:13:55 »

A dizeleknél a pcm vezérli a töltést, a benzineseknél nem.
A generátorok között (benzines-dízel)nem hiszem, hogy sok különbség lehet, mert mikor levettem felújításra az enyémet egy benzinesét raktam fel, és hibátlanul használtam hónapokig, amíg volt időm visszaszerelni a felújítottat..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8543 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:18:30 »

A generátorok között (benzines-dízel)nem hiszem, hogy sok különbség lehet, mert mikor levettem felújításra az enyémet egy benzinesét raktam fel, és hibátlanul használtam hónapokig, amíg volt időm visszaszerelni a felújítottat..
Köszi az infót, Ervin!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8544 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:22:05 »

írtátok korábban az üléscserénél felmerülő problémát, ahol talán egy szenzorról volt szó, ha f.lift előtti kerül be a f.liftesbe.
Csatlakozók stimmelnek? A szenzorról van kép? hova kell rakni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #8545 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 22:47:05 »

Hááj
ha mostanában indításnál bevillan az ABS az nagy gond?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8546 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 22:55:22 »

Hááj
ha mostanában indításnál bevillan az ABS az nagy gond?
Valamelyik jeladó kuka.Hibakód olvasással meglesz,hogy melyik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8547 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:09:49 »

Valamelyik jeladó kuka.Hibakód olvasással meglesz,hogy melyik.

A slusszkulcs elfordításakor nem ég egy másodpercig az ABS lámpája? Én asszem igen.
Viszont nekem volt hibás jeladóm, és akkor bizony folyamatosan világít az ABS menet közben is!  integet2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8548 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:16:23 »

Hááj
ha mostanában indításnál bevillan az ABS az nagy gond?
és a mellette lévő sárga jelzés (ESP) nem világít vele együtt? mert ha igen, akkor akksi gond.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8549 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 23:46:19 »

és a mellette lévő sárga jelzés (ESP) nem világít vele együtt? mert ha igen, akkor akksi gond.

Nekem tavaly meg idén télen indítás után a fék és az abs visszajelző maradt égve pár másodpercre (kb 2), ez úgy tudom a gyenge akku jele.
Nyáron elmúlt. Hibakód nincs, a fék és az abs is műxik rendesen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.