Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 543 544 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 556 557 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191716 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27450 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 23:25:19 »

Lyally...

A technicluth-tól a jó isten mentsen meg.

AndyA

Előtörtek a rossz emlékek?  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jozsi252
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #27451 Dátum: 2015.08.18 kedd, 13:05:59 »

Kevés az info.
- Mi volt a gond, amiért cserélni kellett?
- Utána egyből nem nyílt vagy később?
- Csomagtér ajtón lévő (külső) nyitó gombról nyílik?



Sry hogy csak most írok, de egy ismerőssel megnéztük, és kiderült hogy csak kábel gond volt, nem kellett semmi bele.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27452 Dátum: 2015.08.18 kedd, 13:18:40 »

Sry hogy csak most írok, de egy ismerőssel megnéztük, és kiderült hogy csak kábel gond volt, nem kellett semmi bele.

Erre akartam célozni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #27453 Dátum: 2015.08.18 kedd, 19:11:25 »

Elképzelhető, hogy 2nap állás után még a régi szenzorral megint beindul? Vagyis kipróbáltam és igen, beindult. Így is kicseréltem a szenzort.üdv,
Ákos


Fekete a rossz, szürke az új gyártás az a jó.
Hellát vegyél az egy az egyben a gyári. Ha Hellát veszel látni fogod a Ford lógó helyét kicsiszolva a jeladón..
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27454 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:19:47 »

Elképzelhető, hogy 2nap állás után még a régi szenzorral megint beindul? Vagyis kipróbáltam és igen, beindult. Így is kicseréltem a szenzort.üdv,
Ákos



Akkor beindult. Lehet h, legközelebb is beindul. Aztán amikor éppen előzöl vagy messze jársz az
otthonodtól egyszer csak leáll. És szívóágra kerülsz....   rinya    Jól tetted h, kicserélted.   eljen
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #27455 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:24:09 »

Ja én is így voltam vele, gondolom a hőhatásra rosszabbodik valami és akkor nem fog elindulni. Hella került be remélem ezzel a probléma le is van tudva Cheesy  worship


Akkor beindult. Lehet h, legközelebb is beindul. Aztán amikor éppen előzöl vagy messze jársz az
otthonodtól egyszer csak leáll. És szívóágra kerülsz....   rinya    Jól tetted h, kicserélted.   eljen
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #27456 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:49:44 »

Előtörtek a rossz emlékek?  eplus2 eplus2

Cikkszámot E-mailben elküldve, majd telefonon rákérdezve küldtek egymás után kétszer 2.0-ba való DMF-t a 2.2-eshez. Szerintem direkt, ahogyan a róluk szóló rémtörténeteket olvastam netszerte.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #27457 Dátum: 2015.08.18 kedd, 20:52:32 »

                                                 Sziasztok
Ma levizsgázott a kicsikém,de ki kellett venni a xenont belőle  falbav mert nem volt szabályos. Ott egy villanyász kiszerelte,és berakott helyette sima H7-est,+10.000.
Cserébe most hangulatvilágításom lett rinya.Mi lenne a megoldás,hogy ne ilyen fhos legyen a fény előttem?
                          
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #27458 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:03:51 »

                                                Sziasztok
Ma levizsgázott a kicsikém,de ki kellett venni a xenont belőle  falbav mert nem volt szabályos. Ott egy villanyász kiszerelte,és berakott helyette sima H7-est,+10.000.
Cserébe most hangulatvilágításom lett rinya.Mi lenne a megoldás,hogy ne ilyen fhos legyen a fény előttem?
                          

Mit szólsz ahhoz, hogy visszateszed a xenont? taps worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #27459 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:09:54 »

Mit szólsz ahhoz, hogy visszateszed a xenont? taps worship worship worship worship worship

AndyA
Háromszázezres büntetéssel riogatott,ha ezzel egy ellenőrzés során elkapnak,csak azért mentem bele a cserébe.
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27460 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:11:51 »

                                                Sziasztok
Ma levizsgázott a kicsikém,de ki kellett venni a xenont belőle  falbav mert nem volt szabályos. Ott egy villanyász kiszerelte,és berakott helyette sima H7-est,+10.000.
Cserébe most hangulatvilágításom lett rinya.Mi lenne a megoldás,hogy ne ilyen fhos legyen a fény előttem?
                          
ment pü
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #27461 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:24:03 »

Háromszázezres büntetéssel riogatott,ha ezzel egy ellenőrzés során elkapnak,csak azért mentem bele a cserébe.

"Reggel még működött a szintező..."

Közvetlen veszélyt nem jelentő műszaki hibáért meg nem büntethetnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27462 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:41:39 »

"Reggel még működött a szintező..."

Közvetlen veszélyt nem jelentő műszaki hibáért meg nem büntethetnek.

AndyA
a gyári halogén lámpához nincs szintező. a h7-es foglalatból kiindulva gondolom a halogénes lámpában volt neki utólagos xenon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27463 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:44:47 »

"Reggel még működött a szintező..."

Közvetlen veszélyt nem jelentő műszaki hibáért meg nem büntethetnek.

AndyA
Műszaki hibáért nem, ha pl. menetközben alakult ki.
De a szabálytalanságért, ami előre megfontolt, azért igen.
Ha jól emléxem jaxi-nak utólagos xenon volt beépítve a H7 helyett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27464 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:50:31 »

                                                Sziasztok
Ma levizsgázott a kicsikém,de ki kellett venni a xenont belőle  falbav mert nem volt szabályos. Ott egy villanyász kiszerelte,és berakott helyette sima H7-est,+10.000.
Cserébe most hangulatvilágításom lett rinya.Mi lenne a megoldás,hogy ne ilyen fhos legyen a fény előttem?
                          


Ott valami más probléma is van a fényszórókkal, ha gyenge a H7-el.
Foncsor, plexi, beállítás.

Mintának tudom mutatni az enyém, pedig a plexi nem tökkéletes nekem sem.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #27465 Dátum: 2015.08.18 kedd, 21:52:03 »

"Reggel még működött a szintező..."

Közvetlen veszélyt nem jelentő műszaki hibáért meg nem büntethetnek.

AndyA
Ja,és még valami. Amikor rájött a vizsgáztató,hogy ez xenon,és nem halogén,nem tudtam meggyőzni,hogy nem az addig kapcsolgatta hogy a jobb oldali már nem világított.Ezért is hagytam, hogy kicseréljék.Aztán lehet hogy csak megkellett vola mozgatni a csatit,mint ahogy az egyik minin ezt GSR tette,és azóta jó volt. falbav Máá mindeggy.
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27466 Dátum: 2015.08.18 kedd, 22:29:42 »

                                                Sziasztok
Ma levizsgázott a kicsikém,de ki kellett venni a xenont belőle  falbav mert nem volt szabályos. Ott egy villanyász kiszerelte,és berakott helyette sima H7-est,+10.000.
Cserébe most hangulatvilágításom lett rinya.Mi lenne a megoldás,hogy ne ilyen fhos legyen a fény előttem?
                          

1. Beszereled a rendes gyári xenont mosóval, szintezővel mindennel. Akkor nem kötnek bele.
2. Normálisan megcsinálod a halogént.

Nálunk a 2.0-ban halogén van, a 2.2-ben xenon. Mindkettő műszerrel be lett állíttatva. Mentem mindkettővel éjjel, jobban világít a xenon, de azért nem estem hanyatt tőle. Számomra annyival nem tűnt jobbnak, hogy késztetést érezzek arra, hogy az enyémet átépítsem. (Na meg megnézve az NBU xenon és halogén izzó közötti árkülönbséget gyorsan el is ment a kedvem a xenonozástól Cheesy)
A halogénben Osram NBU izzó van, de a foncsorokon azért meglátszik a tizenX év. A xenonban ha jól tudom, akkor ilyen "átlag autósboltos tömegizzó" van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #27467 Dátum: 2015.08.18 kedd, 22:34:13 »

a gyári halogén lámpához nincs szintező. a h7-es foglalatból kiindulva gondolom a halogénes lámpában volt neki utólagos xenon

Ja, az más. Azért én is kiszabnám a 300 ezret... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27468 Dátum: 2015.08.19 szerda, 09:08:43 »

Sziasztok
A lemerulos kalvariam folytatodik...csak most adott hibakodot is:
===GEM DTC B1550===
Code: B1550 - Power Window Master Short to Ground

===EATC DTC B1262===
Code: B1262 - Defrost Door Circuit Failure
ezt az utolsot miutan kitoroltem elkezdett mukodni a klima is...addig csak kapcsolgatta(ezert is olvastam hibakodot). Merre talalom ezt a bizonyos "ajtot" ?

Az elso hibakod(ez most uj, eddig nem jelent meg soha) akar lehet a lemerules oka is ...ha jol gondolom...kerdes hogy ez barmelyik ablakra vonatkozhat, ergo kezdhetem szetszedni az osszes ajtot? Vagy merre induljak el?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27469 Dátum: 2015.08.19 szerda, 19:27:03 »

Akkor folyt. kov./
Szetszedtem a vezetoldali ajtot, lehuztam az ablakemelo motorrol a csatlakozot, sot a oszlopnal is szethuztam ...a fogyasztas megmaradt(gyujtas raad/levesz es eltunik)...az lehet hogy rosz a GEM es beragad valami ?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27470 Dátum: 2015.08.19 szerda, 19:40:05 »

Akkor folyt. kov./
Szetszedtem a vezetoldali ajtot, lehuztam az ablakemelo motorrol a csatlakozot, sot a oszlopnal is szethuztam ...a fogyasztas megmaradt(gyujtas raad/levesz es eltunik)...az lehet hogy rosz a GEM es beragad valami ?

Miért is egyből a GEM jön szóba?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27471 Dátum: 2015.08.19 szerda, 20:13:01 »

Nem tudom miert...megkoszonnem ha utbaigazitanal  worship
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27472 Dátum: 2015.08.19 szerda, 21:21:48 »

Akkor folyt. kov./
Szetszedtem a vezetoldali ajtot, lehuztam az ablakemelo motorrol a csatlakozot, sot a oszlopnal is szethuztam ...a fogyasztas megmaradt(gyujtas raad/levesz es eltunik)...az lehet hogy rosz a GEM es beragad valami ?
gemnek nincsköze az ablakhoz. vagyis van, a távirányítóról való lehúzáskor, de ott csak parancsot kap, nem fő áramot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27473 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 06:25:16 »

gemnek nincsköze az ablakhoz. vagyis van, a távirányítóról való lehúzáskor, de ott csak parancsot kap, nem fő áramot
Ertem, viszont lehet fontos informacio lehet az is hogy ez a bizonyos 3.8-4A fogyasztas csak akkor jelenik meg ha 1 percnel tovab veszem le az akusarut. Szinte masodpercre szamit ez a tenyezo, mert 1 perc alatt ha leveszem-visszateszem nincs fogyasztas. Pl 50 mp-nel nincsen semmi, 70 mp-nel pedig megjelenik. Mivel minden biztositekot kihuztam, relet stb es csak nem tunt el, ezek szerint olyan eszkozbol ered ami mindig aram alatt van. Gondolm ilyenek zaromotorok, esetleg az ablakemelo motor? (ezt a utolso kettot ugye lekapcsoltam es semmi hatas). Tenyleg nem tudom mar mit csinaljak...
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.20 csütörtök, 06:30:15 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #27474 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 14:13:43 »

Ertem, viszont lehet fontos informacio lehet az is hogy ez a bizonyos 3.8-4A fogyasztas csak akkor jelenik meg ha 1 percnel tovab veszem le az akusarut. Szinte masodpercre szamit ez a tenyezo, mert 1 perc alatt ha leveszem-visszateszem nincs fogyasztas. Pl 50 mp-nel nincsen semmi, 70 mp-nel pedig megjelenik. Mivel minden biztositekot kihuztam, relet stb es csak nem tunt el, ezek szerint olyan eszkozbol ered ami mindig aram alatt van. Gondolm ilyenek zaromotorok, esetleg az ablakemelo motor? (ezt a utolso kettot ugye lekapcsoltam es semmi hatas). Tenyleg nem tudom mar mit csinaljak...

Jobb híján megpróbálhatod egy lakatfogóval követni a kábeleket, hogy melyikben tűnik el az a 4A. Ha megvan, megnézed, hová vezet, és bingó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #27475 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 17:40:10 »

Ertem, viszont lehet fontos informacio lehet az is hogy ez a bizonyos 3.8-4A fogyasztas csak akkor jelenik meg ha 1 percnel tovab veszem le az akusarut. Szinte masodpercre szamit ez a tenyezo, mert 1 perc alatt ha leveszem-visszateszem nincs fogyasztas. Pl 50 mp-nel nincsen semmi, 70 mp-nel pedig megjelenik. Mivel minden biztositekot kihuztam, relet stb es csak nem tunt el, ezek szerint olyan eszkozbol ered ami mindig aram alatt van. Gondolm ilyenek zaromotorok, esetleg az ablakemelo motor? (ezt a utolso kettot ugye lekapcsoltam es semmi hatas). Tenyleg nem tudom mar mit csinaljak...

Szia.
És a 4A fogyasztás ilyenkor folyamatos? Úgy értem amíg le nem merül az akksi?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27476 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 18:54:12 »

@AndyA
Jo lenne mar csak egy lakatfogo kellene..sajnos csak multimeterem van.

@Attila73
Valamitol lemerul az aksi az teny. Egy ilyen lemerules utan beraktam a muszert es akkor tunt fel ez a fogyasztas. Ahogy irtam le lehet allitani es utana ki is kapcsolja a fogyasztokat az auto ahogy kel, lehet par napig minden rendben majd ujra nem indul. Olyan is volt hogy elmentem valahova (par nap pihenes utan), teny hogy csak 2-3 km, es 1 ora mulva mar nem indult. Aramot adtam neki hogy beinditsam, ugyanazon a tavon haza(2-3km) es utana par napig minden ok wow1...Azt hittem hogy aksi zarlatos neha vagy ilyesmi, ki is csereltem...hiaba...
Most ott tartok hogy barhova megyek ahol mondjuk 1 orat  vagy tobbet kell allni aksi + le, majd indulasnal vissza. "Jo" szorakozas  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.20 csütörtök, 19:02:36 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #27477 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 21:13:11 »

                                                Sziasztok
Ma levizsgázott a kicsikém,de ki kellett venni a xenont belőle  falbav mert nem volt szabályos. Ott egy villanyász kiszerelte,és berakott helyette sima H7-est,+10.000.
Cserébe most hangulatvilágításom lett rinya.Mi lenne a megoldás,hogy ne ilyen fhos legyen a fény előttem?

Igazi kötsögök voltak. merges3 Célszerű ismerősnél vizsgáztatni. Nekem szinte az összes motoromban utólagos xenon volt, 4300k-8000k között és sosem volt belőle gondom. Vizsgánál szoktak kukacoskodni, de ez sem jellemző.
Motornál annyi volt a trükk, hogy  trafót (ami lényegében a bizonyság), jól el kellett rejteni idomzat alá, ha mégis belekötnének igazoltatáskor. Ha meg kérdezik akkor egy új fejlesztésű xenon gázzal töltött izzó van benne tudomásod szerint. Ha nem találja meg a trafót, nem fogja tudni alátámasztani az ellenkezőjét. Ilyenkor azt hiszem vizsgára küldhet. Vagy benne hagyod (mindenre van megoldás), vagy kiveszed a vizsga idejére.  Wink
De mint írtam, nekem egyszer sem volt ebből problémám. Mozaik u.-ban is van patent, és maszek vizsgáztató állomásoknál is, ha esetleg egyszer pórul járok. A Mondeo-ban gyári xenon van, de egyébként utólagosan beszerelt rendszereknél is van silányabb minőség. Célszerű premium rendszert venni, drágábban, és a gyári színhőmérséklethez közelit (4300k- hófehér (gyári), 6000k-tól 8000k-ig kékül felette lilás azt hiszem), ami kevésbé feltűnő.
Egyébként jóval erősebb, mint a sima halogén, és xenon gázzal töltött izzók, mondhatom ég és föld a különbség.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #27478 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 21:24:10 »

1. Beszereled a rendes gyári xenont mosóval, szintezővel mindennel. Akkor nem kötnek bele.
2. Normálisan megcsinálod a halogént.

Nálunk a 2.0-ban halogén van, a 2.2-ben xenon. Mindkettő műszerrel be lett állíttatva. Mentem mindkettővel éjjel, jobban világít a xenon, de azért nem estem hanyatt tőle. Számomra annyival nem tűnt jobbnak, hogy késztetést érezzek arra, hogy az enyémet átépítsem. (Na meg megnézve az NBU xenon és halogén izzó közötti árkülönbséget gyorsan el is ment a kedvem a xenonozástól Cheesy)
A halogénben Osram NBU izzó van, de a foncsorokon azért meglátszik a tizenX év. A xenonban ha jól tudom, akkor ilyen "átlag autósboltos tömegizzó" van.


Nem feltétlen az az egyedüli szerepe, hogy jobban láss, hanem hogy feltűnőbb legyél. Hiszen téged is jobban fognak látni, és ennek akár baleset megelőző szerepe is lehet. Éjjel jobban világít? Wink Ez a funkciója. Nappal nem látsz belőle semmit, ha 3x erősebb lenne, akkor sem. Egyébként volt egy tanulmány, hogy a xenonnal sötétben sok minden elkerülhető, mert előbb észreveszed, illetve előbb észleled a vészhelyzetet. Gondolok itt út mellett lődörgő gyalogosra, bringásra, úton bóklászó állatokra stb. Persze téged is előbb észlel a forgalom többi résztvevője a távolból. Illetve aki bizonytalan, az nem fog eléd kijönni.
Azt sajnálom, hogy a refi az nem xenon. De ez majd egy későbbi projekt része lesz.

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #27479 Dátum: 2015.08.20 csütörtök, 22:13:39 »

@AndyA
Jo lenne mar csak egy lakatfogo kellene..sajnos csak multimeterem van.

@Attila73
Valamitol lemerul az aksi az teny. Egy ilyen lemerules utan beraktam a muszert es akkor tunt fel ez a fogyasztas. Ahogy irtam le lehet allitani es utana ki is kapcsolja a fogyasztokat az auto ahogy kel, lehet par napig minden rendben majd ujra nem indul. Olyan is volt hogy elmentem valahova (par nap pihenes utan), teny hogy csak 2-3 km, es 1 ora mulva mar nem indult. Aramot adtam neki hogy beinditsam, ugyanazon a tavon haza(2-3km) es utana par napig minden ok wow1...Azt hittem hogy aksi zarlatos neha vagy ilyesmi, ki is csereltem...hiaba...
Most ott tartok hogy barhova megyek ahol mondjuk 1 orat  vagy tobbet kell allni aksi + le, majd indulasnal vissza. "Jo" szorakozas  szomoru1

Nekem nem pont ilyen, de ehhez hasonló szívás okozott gondot pár hétig: a generátortól jövő kábel a szelepfedél megbontása miatt rossz sorrendben lett visszarakva ( a kábel hamarabb lett visszarakva, mint az ott futó csöveket tartó pöcök vagy mi). Az volt a gond, hogy egy idő után súrlódott a fedélhez, majd szépen elkezdett random átívelni. Menet közben néha leállt, nem töltött mindig, lemerült akksi.
Majdnem vettem egy új akksit, mikor a szerelő egy klímakompresszor csere alatt észre vette a hibát.
Azóta is ugyanaz az akksi van benne Smiley
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27480 Dátum: 2015.08.21 péntek, 12:31:41 »

@AndyA
Jo lenne mar csak egy lakatfogo kellene..sajnos csak multimeterem van.

@Attila73
Valamitol lemerul az aksi az teny. Egy ilyen lemerules utan beraktam a muszert es akkor tunt fel ez a fogyasztas. Ahogy irtam le lehet allitani es utana ki is kapcsolja a fogyasztokat az auto ahogy kel, lehet par napig minden rendben majd ujra nem indul. Olyan is volt hogy elmentem valahova (par nap pihenes utan), teny hogy csak 2-3 km, es 1 ora mulva mar nem indult. Aramot adtam neki hogy beinditsam, ugyanazon a tavon haza(2-3km) es utana par napig minden ok wow1...Azt hittem hogy aksi zarlatos neha vagy ilyesmi, ki is csereltem...hiaba...
Most ott tartok hogy barhova megyek ahol mondjuk 1 orat  vagy tobbet kell allni aksi + le, majd indulasnal vissza. "Jo" szorakozas  szomoru1


Ezt a nagyon sokkkk géptető nyitogatást a zár nem nagyon szereti.  Arra is nagyon figyelj nehogy egyszer csak
ne tudd kinyitni.....     szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #27481 Dátum: 2015.08.21 péntek, 12:35:20 »

Üdv!

Az mit jelent, ha villog a klíma kijelzője? Mármint amit kiír, nem a háttérvilágítás.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27482 Dátum: 2015.08.21 péntek, 12:48:09 »

Jobb híján megpróbálhatod egy lakatfogóval követni a kábeleket, hogy melyikben tűnik el az a 4A. Ha megvan, megnézed, hová vezet, és bingó.

AndyA
Vegul is a lakatfogo jo otlet volt. A 2 "+" kabel kozul ami az aksira megy csak az egyiken volt fogyasztas, es persze konkretan az amelyik a generatorra megyen vigyor3....picit langyos is a generator...ebben a hidegben jol lehet erezni.  Ha lehuzom a vezerlojet akkor nem tunik el a fogyasztas gyujtas le/fel-re sem. Szoval johet a generator levetel es felujitas...Apropo a rele es diodahid cserehez is le kel venni?

UI: De meg mindig nem ertem hogy miert runik el a fogyaszto ha raadom a gyujtast.... falbav
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.21 péntek, 13:38:16 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27483 Dátum: 2015.08.21 péntek, 14:21:32 »

Vegul is a lakatfogo jo otlet volt. A 2 "+" kabel kozul ami az aksira megy csak az egyiken volt fogyasztas, es persze konkretan az amelyik a generatorra megyen vigyor3....picit langyos is a generator...ebben a hidegben jol lehet erezni.  Ha lehuzom a vezerlojet akkor nem tunik el a fogyasztas gyujtas le/fel-re sem. Szoval johet a generator levetel es felujitas...Apropo a rele es diodahid cserehez is le kel venni?

UI: De meg mindig nem ertem hogy miert runik el a fogyaszto ha raadom a gyujtast.... falbav

Már korábban mondtam a generátort. Azt is, hogy mindent kössél le róla, ne csak a csatlakozót.

Amit nem értesz -kell, hogy értsd?...úgy van, kész- az azért van, mert gyújtáson megy egy tápfeszültség a generátor szabályzójához. Ha ott hiba van benne vagy a diódáknál, akkor két + között nincs potenciál különbség, tehát nem folyik áram, nincs fogyasztás.

A sok beszélgetés helyett megcsinálnád pontosan azt, amiket írok.... Már előrébb lennél.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27484 Dátum: 2015.08.21 péntek, 16:27:05 »

Már korábban mondtam a generátort. Azt is, hogy mindent kössél le róla, ne csak a csatlakozót.

Amit nem értesz -kell, hogy értsd?...úgy van, kész- az azért van, mert gyújtáson megy egy tápfeszültség a generátor szabályzójához. Ha ott hiba van benne vagy a diódáknál, akkor két + között nincs potenciál különbség, tehát nem folyik áram, nincs fogyasztás.

A sok beszélgetés helyett megcsinálnád pontosan azt, amiket írok.... Már előrébb lennél.  wave
Szia
Igen tudom hogy te is mar irtad a generatort, sajnos csak ma jutottam odaig hogy ki tudjam probalni, es lakatfogom is lett , le tudtam merni kulon a kabeleket.
Remelem ha megcsinalom a generatort megoldodik a problema. Amugy a sok beszelgetes talan masnak is hasznal aki hasonlo gondal kuszkodik es foldonkivuli modjara viselkedik a kocsija Wink
Mindenesetre koszonom neked  es mindekinek aki probalt segiteni worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.21 péntek, 16:29:44 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27485 Dátum: 2015.08.21 péntek, 16:51:05 »

Szia
Igen tudom hogy te is mar irtad a generatort, sajnos csak ma jutottam odaig hogy ki tudjam probalni, es lakatfogom is lett , le tudtam merni kulon a kabeleket.
Remelem ha megcsinalom a generatort megoldodik a problema. Amugy a sok beszelgetes talan masnak is hasznal aki hasonlo gondal kuszkodik es foldonkivuli modjara viselkedik a kocsija Wink
Mindenesetre koszonom neked  es mindekinek aki probalt segiteni worship

Amit írtam, ahhoz nem kellett lakatfogó sem.
Amit eddig csináltál ahhoz csak a generátort kellett volna lekötni. Ahhoz csak van egy 13-as kulcsod.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27486 Dátum: 2015.08.21 péntek, 17:50:40 »

Amit írtam, ahhoz nem kellett lakatfogó sem.
Amit eddig csináltál ahhoz csak a generátort kellett volna lekötni. Ahhoz csak van egy 13-as kulcsod.  wave
Tenyleg nem , viszont azt azert en legalabis minimum erdekesnek talalom hogy ezt a nyomorult fogyasztast csak es kizarolag akkor lehet tetten erni mikor csatlakoztatom az akusarut. Utana barmivel mertem, barmit csinaltam,  nem jelent meg, csak neha meglepetesszeruen lemerult az aksi. Toltesem rendben volt/van,  te is megerositettel ebben ha meg emlekszel, fura hibakodok(b1550), szarakodo zarak...szoval barmire lehetett gondolni csak ep a generatorra nem.  Persze attol meg lehet hogy mas is van ami szivja az aksit de egyenlore a generatort probalom megoldani.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27487 Dátum: 2015.08.21 péntek, 17:55:20 »

Tenyleg nem , viszont azt azert en legalabis minimum erdekesnek talalom hogy ezt a nyomorult fogyasztast csak es kizarolag akkor lehet tetten erni mikor csatlakoztatom az akusarut. Utana barmivel mertem, barmit csinaltam,  nem jelent meg, csak neha meglepetesszeruen lemerult az aksi. Toltesem rendben volt/van,  te is megerositettel ebben ha meg emlekszel, fura hibakodok(b1550), szarakodo zarak...szoval barmire lehetett gondolni csak ep a generatorra nem.  Persze attol meg lehet hogy mas is van ami szivja az aksit de egyenlore a generatort probalom megoldani.

Én a töltéseddel kapcsolatban nem írtam.
Csak a "2." hibakóddal.
Meg merem kockáztatni, hogy még mindig ellenőrizted a korábbi módszereiddel a fogyasztást, teljesen lecsatlakoztatott generátornál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #27488 Dátum: 2015.08.21 péntek, 18:56:15 »

Én a töltéseddel kapcsolatban nem írtam.
Csak a "2." hibakóddal.
Meg merem kockáztatni, hogy még mindig ellenőrizted a korábbi módszereiddel a fogyasztást, teljesen lecsatlakoztatott generátornál.
A toltesrol meg regebben beszeltunk , kb 1-2 honapja mikor eloszor kezdodtek a problemak. Az utolso mondatodat nem igazan ertem ...vagy inkab nem akarom wave  Amugy a generator nem volt csak a vezerlesrol lecsatlakoztatva , az aksira meno kabel rajta volt mivel volt ugye a lakatfogom es azzal mertem az aramot...es igen, a masik "+"  kabelen  nem volt aramfelvetel csak a racsatlakoztatas pillanataban amikor kattantak a zaromotorok, ami remelem normalis.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27489 Dátum: 2015.08.21 péntek, 19:49:03 »

A toltesrol meg regebben beszeltunk , kb 1-2 honapja mikor eloszor kezdodtek a problemak. Az utolso mondatodat nem igazan ertem ...vagy inkab nem akarom wave  Amugy a generator nem volt csak a vezerlesrol lecsatlakoztatva , az aksira meno kabel rajta volt mivel volt ugye a lakatfogom es azzal mertem az aramot...es igen, a masik "+"  kabelen  nem volt aramfelvetel csak a racsatlakoztatas pillanataban amikor kattantak a zaromotorok, ami remelem normalis.



Érted az utolsó mondatot is, de nem csináltad.
Azt írtam akkor, hogy mindent kössél le a generátorról....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #27490 Dátum: 2015.08.22 szombat, 09:08:59 »

Üdv!

Az mit jelent, ha villog a klíma kijelzője? Mármint amit kiír, nem a háttérvilágítás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27491 Dátum: 2015.08.22 szombat, 09:22:40 »

Üdv!

Az mit jelent, ha villog a klíma kijelzője? Mármint amit kiír, nem a háttérvilágítás.

Hibát?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #27492 Dátum: 2015.08.22 szombat, 10:41:13 »

Hibát?  Roll Eyes

Így jelzi ha hiba van a rendszerben?
Leállítás után elmúlt, és nincs is tárolt hibakód.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #27493 Dátum: 2015.08.22 szombat, 10:44:45 »

Hibát?  Roll Eyes

A biztonság kedvéért vettem a teszkóba egy klímatisztítót, attól majd megjavul.

Vagy inkább ragasszam le sziKszalaggal?  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.22 szombat, 10:48:43 írta kupeti » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #27494 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:05:39 »

Nem feltétlen az az egyedüli szerepe, hogy jobban láss, hanem hogy feltűnőbb legyél. Hiszen téged is jobban fognak látni, és ennek akár baleset megelőző szerepe is lehet. Éjjel jobban világít? Wink Ez a funkciója. Nappal nem látsz belőle semmit, ha 3x erősebb lenne, akkor sem. Egyébként volt egy tanulmány, hogy a xenonnal sötétben sok minden elkerülhető, mert előbb észreveszed, illetve előbb észleled a vészhelyzetet. Gondolok itt út mellett lődörgő gyalogosra, bringásra, úton bóklászó állatokra stb. Persze téged is előbb észlel a forgalom többi résztvevője a távolból. Illetve aki bizonytalan, az nem fog eléd kijönni.
Azt sajnálom, hogy a refi az nem xenon. De ez majd egy későbbi projekt része lesz.

Nappal is kib.szott zavaró, ha valaki rosszul beállított lámpával jön szembe vagy mögötted a visszapillantóban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #27495 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:22:05 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok ha nem akkror bocsika. Olyan gondom lenne hogy a műszerfalba van a 2-ő lcd és olyan minha be ázott volna vagy ilyesmi. Eddig nem volt benne semmi. A számok szépen látszanak ettől függetlenűl.
http://kepfeltoltes.hu/view/150822/1099024188image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #27496 Dátum: 2015.08.22 szombat, 12:31:20 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok ha nem akkror bocsika. Olyan gondom lenne hogy a műszerfalba van a 2-ő lcd és olyan minha be ázott volna vagy ilyesmi. Eddig nem volt benne semmi. A számok szépen látszanak ettől függetlenűl.
http://kepfeltoltes.hu/view/150822/1099024188image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

hát...vagy együtt élsz vele,vagy műszeregységet cserélsz....szerintem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27497 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:14:09 »

Sziasztok!

Nem tudom jó helyre írok ha nem akkror bocsika. Olyan gondom lenne hogy a műszerfalba van a 2-ő lcd és olyan minha be ázott volna vagy ilyesmi. Eddig nem volt benne semmi. A számok szépen látszanak ettől függetlenűl.
http://kepfeltoltes.hu/view/150822/1099024188image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

valszeg pára ment közzé. próbáld meg szétszedni és óvatosan hajszárítóval megmelegíteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27498 Dátum: 2015.08.22 szombat, 15:30:51 »

hát...vagy együtt élsz vele,vagy műszeregységet cserélsz....szerintem.

Elég csak a kijelzőt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #27499 Dátum: 2015.08.22 szombat, 16:26:11 »

Ülésfűtéses kérdésem van.
Nem működik, mióta megvettük. Volt egy kis időm elkezdtem feltárni a helyzetet:
Fl előtti autó, benne FL előtti a csatlakozó lábkiosztása az ülés alatt (C60 vezető oldali, C61 anyós oldali)
Fl utáni kapcsoló, és ülés is az
Tisből kiderül a 9,10,17,18-as lábakon más van Fl előtt és után. A 10,17,18 elvarrható a meglévőkből, átvariálással, plusz negatív bekötéssel.
Fl után a 9-es lábra egy második Ignition Relay (K258, C1029 csatlakozóval)-n keresztül megy a +12V a C60/C61-es csatlakozóba.
Az istennek nem tudom kideríteni, hogy hol van ez a relé, a tis hivatkozik magára összevissza, de mindig csak a kapcsolási rajzon kötök ki, a valós helyen nem.
Hova kellene ezt telepítenem? vagy tulképp mindegy hova? kerítsek egy plusz relét ami ilyesmi tudású és hekkeljem be vhová?
Vagy van már erre valakinek kidolgozott megoldása?
Jól látom, hogy ilyen K258-as az fl előtt nem volt a rendszerben?
Nagyon megköszönném, ha valaki megírná a tutit.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 543 544 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 556 557 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.