Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.01 szerda, 07:58:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10141612 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #27550 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 06:28:35 »

Sziasztok!
6000 cd rádióban hogy van az aux működtetés?Aux kimenetet nem találok sehol.Se lógó aljzat,se a kesztyűtartóban.Ha nincs akkor,hogyan és honnan lehet ezt megoldani?A kódkérés funkciót ki lehet belőle venni?
Köszönettel.:Döme
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Tibu90
Vendég
« Új hozzászólás #27551 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 07:05:13 »

Sziasztok!

Segìtségre lenne szükségem. 2002-s évjáratù 1.8 benzines mondeomnak a légkondija egyik napròl a másikra megtréfált. Manuális a légkondi és 1,2,3 fokozaton nem nyom levegőt viszont 4-s fokozaton ugyanúgy nyomja azonban a klímát ezen fokozaton nem kapcsolja be... Tud nekem valaki segìteni?? Köszönöm előre is!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27552 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 07:24:03 »

Sziasztok!

Segìtségre lenne szükségem. 2002-s évjáratù 1.8 benzines mondeomnak a légkondija egyik napròl a másikra megtréfált. Manuális a légkondi és 1,2,3 fokozaton nem nyom levegőt viszont 4-s fokozaton ugyanúgy nyomja azonban a klímát ezen fokozaton nem kapcsolja be... Tud nekem valaki segìteni?? Köszönöm előre is!!

Az utastér szellőztető ventilátor előtét ellenállása tönkrement. Ki kell cserélni. (bent van a ventilátor mellett a fűtésboxban)
https://cromax.hu/300000000-futorendszer/300860000-futesrenszer-alkatreszei/300860227-futomotor-ellenallas/7889-futomotor-ellenallas-focus-1998-2005-mondeo-1995-2007
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibu90
Vendég
« Új hozzászólás #27553 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 13:25:55 »

Köszönöm a segítségedet! Remélem tènyleg ez lesz a hiba!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27554 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 14:14:29 »

Köszönöm a segítségedet! Remélem tènyleg ez lesz a hiba!

Reméled?
Én meg tudom.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27555 Dátum: 2015.08.28 péntek, 16:03:20 »

Sziasztok!

Jelenleg szervizben tartózkodik szegény Mondeom. Egy-két alkatrész cserés benne, többek között az önindító is. 70.000 lenne, ha ők cserélik.
Megkérdeztem, hogy ha én viszek azt is belerakják-e (itt éreztem némi nem tetszést, gondolom üzleti okokból kifolyólag), a válasz az volt, hogy bele persze.

Azzal nem foglalkozva (sajnos a keret jelenleg nem túl nagy), hogy kinek tetszik kinek nem mennyire lutri a bontott önindító ? Kapcsolóknál, ajtókárpitnál, tükröknél stb. nyilván nem, de egy ilyen egységnél ?

Köszönöm előre is.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 16:26:39 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #27556 Dátum: 2015.08.28 péntek, 16:37:02 »

Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27557 Dátum: 2015.08.28 péntek, 16:45:45 »

Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?


Ha bekapcsolod a klímát és a ventillátort felnyomod max-ra, akkor is kikapcsol?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #27558 Dátum: 2015.08.28 péntek, 16:58:42 »

kipróbálom
mit befolyásol ez?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #27559 Dátum: 2015.08.28 péntek, 17:06:23 »

Sziasztok!

Jelenleg szervizben tartózkodik szegény Mondeom. Egy-két alkatrész cserés benne, többek között az önindító is. 70.000 lenne, ha ők cserélik.
Megkérdeztem, hogy ha én viszek azt is belerakják-e (itt éreztem némi nem tetszést, gondolom üzleti okokból kifolyólag), a válasz az volt, hogy bele persze.

Azzal nem foglalkozva (sajnos a keret jelenleg nem túl nagy), hogy kinek tetszik kinek nem mennyire lutri a bontott önindító ? Kapcsolóknál, ajtókárpitnál, tükröknél stb. nyilván nem, de egy ilyen egységnél ?

Köszönöm előre is.  worship

Kertész utcából felújított? Gyakorlatilag, mint az új.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27560 Dátum: 2015.08.28 péntek, 17:15:00 »

kipróbálom
mit befolyásol ez?


Nem tudom, de az enyém is hasonlót játszik.
Azt vettem észre, hogy amíg max fordulaton megy a venti, addig jól működött a klíma (AUTO-n volt), aztán mikor kezdte visszavenni a venti sebességét, akkor jött ez a 10 perc működik, 10 percentet pihen. Aztán múltkor mikor mentem haza, akkor fixen bekapcsoltam a klímát, maxra raktam a ventit és úgy folyamatosan hűtött végig, nem szórakozott (~1,5 óra út)
Asszem alf tippelt erre klímakuplungot, de még nem jutottam oda, hogy megnézessem.

Nálam ez az egész csak ilyen 35 fok körüli időben jön elő. Otthon járattam a garázsban (olyan 26 fokott mutatott a hőmérő) és akármilyen módban ment (AUTO, alacsony fokozatú venti, max venti) hűtött rendesen. Ami viszont fura volt, hogy a kondenzvíz kivezetőn fél óra után se jött egy csepp víz sem. Egy drótot feldugtam benne, eltömődve nincs.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27561 Dátum: 2015.08.28 péntek, 17:16:49 »

Kertész utcából felújított? Gyakorlatilag, mint az új.

AndyA

Az ott mit kostal kb. ?
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27562 Dátum: 2015.08.28 péntek, 17:18:02 »

Sziasztok!

Jelenleg szervizben tartózkodik szegény Mondeom. Egy-két alkatrész cserés benne, többek között az önindító is. 70.000 lenne, ha ők cserélik.
Megkérdeztem, hogy ha én viszek azt is belerakják-e (itt éreztem némi nem tetszést, gondolom üzleti okokból kifolyólag), a válasz az volt, hogy bele persze.

Azzal nem foglalkozva (sajnos a keret jelenleg nem túl nagy), hogy kinek tetszik kinek nem mennyire lutri a bontott önindító ? Kapcsolóknál, ajtókárpitnál, tükröknél stb. nyilván nem, de egy ilyen egységnél ?

Köszönöm előre is.  worship

Kertész utcában asszem olyan 30 körül van a garis, felújított. Használt se sokkal olcsóbb és akkor az még lutri. Ha van egy kis szerelési érzéked/kedved/szerszámod, akkor otthon is cserélhető.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27563 Dátum: 2015.08.28 péntek, 17:21:25 »

Kertész utcában asszem olyan 30 körül van a garis, felújított. Használt se sokkal olcsóbb és akkor az még lutri. Ha van egy kis szerelési érzéked/kedved/szerszámod, akkor otthon is cserélhető.

Mindjart jobban hangzik, mint a 70. Talaltam weboldalt hozzajuk csak epp arat nem. Koszonom a segitseget es Neked is AndyA!

Megyek akkor egy kort e fele. Szerelesi erzekem kisebb, mint a lelkesedesem es a kedvem, de lehet raprobalok otthon, mar egy-ket dolgot megoldottunk. Otthon mar segitseg es szerszam is akad boven. Smiley
Koszonom Mindenkinek!
 worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 17:23:24 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #27564 Dátum: 2015.08.28 péntek, 18:13:41 »

Az ott mit kostal kb. ?

Ha egy felújított generátor 35, akkor ez úgy 25 lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27565 Dátum: 2015.08.28 péntek, 20:53:18 »

Ha egy felújított generátor 35, akkor ez úgy 25 lehet.

AndyA

Szuper koszonom. Hetfom hivom oket.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 20:58:18 írta wyzard » Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27566 Dátum: 2015.08.28 péntek, 21:13:19 »

Szuper koszonom. Hetfom hivom oket.  worship


Szerelési érzékre nem neked van szükséged, hanem nekik, ugyanis ők a ki- és beszerelést is megoldják.
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #27567 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:30:13 »

Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?


Nyomás volt mérve a nagynyomású körön?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #27568 Dátum: 2015.08.28 péntek, 23:08:31 »


Szerelési érzékre nem neked van szükséged, hanem nekik, ugyanis ők a ki- és beszerelést is megoldják.

Az meg jobb, nem tudtam. Koszi a plusz infot!:)
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27569 Dátum: 2015.08.29 szombat, 00:17:03 »

Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?


Na ez érdekes! Ha direktbe kapcsolod, akkor a PCM nem tudja lekapcsolni a túlnyomás megakadályozása végett.
Tehát ha így járatod és minden jó, akkor néhány perc után valahol szét kéne nyomnia a rendszert (rendszerint a kondenzátornál). Ha ez nem történik meg, akkor valami nem működik megfelelően.
Gyenge a kompresszor, kevés a hűtőközeg...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #27570 Dátum: 2015.08.29 szombat, 08:24:57 »


Szerelési érzékre nem neked van szükséged, hanem nekik, ugyanis ők a ki- és beszerelést is megoldják.

További X ezer Ft-ért, nyilván.

AndyA

P.s.: Ahol X úgy 5-6 körül szokott lenni.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27571 Dátum: 2015.08.29 szombat, 10:07:45 »

Még mindig a klíma dilemma......
Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor.
Mi kapcsolhatja le még a klímát?
Hol van a fagy érzékelő?
Egyéb ötlet?


Nekem is ugyan ez volt a baja 2 évvel ezelőtt. Annyit kellett csinálni h, a klímakuplung hézagját be kellett állítani.
Azóta hibátlanul műkszik a klímám. Még a 39 C fokos  melegben is.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27572 Dátum: 2015.08.29 szombat, 12:47:44 »

További X ezer Ft-ért, nyilván.

AndyA

P.s.: Ahol X úgy 5-6 körül szokott lenni.


Szerintem ahhoz képet nem nagy összeg, hogy odaviszed az autót, kiszerelik, megnézik, megjavítják, beszerelik, mint az, hogy kiszereled, valakivel vagy tömegközlekedéssel becipeled, megnézik, megjavítják, hazacipeled, beszereled. Nekem annyit megér, hogy 1. nem én kínlódok vele (eléggé sz.r helyre rakták), 2. Ha utána mégsem jó valami, ott a helyszínen kiderül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #27573 Dátum: 2015.08.29 szombat, 13:22:30 »


Szerintem ahhoz képet nem nagy összeg, hogy odaviszed az autót, kiszerelik, megnézik, megjavítják, beszerelik, mint az, hogy kiszereled, valakivel vagy tömegközlekedéssel becipeled, megnézik, megjavítják, hazacipeled, beszereled. Nekem annyit megér, hogy 1. nem én kínlódok vele (eléggé sz.r helyre rakták), 2. Ha utána mégsem jó valami, ott a helyszínen kiderül.

Én sem szórakoztam vele, csak plusz infóként írtam oda a biztonság kedvéért, nehogy meglepi legyen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #27574 Dátum: 2015.08.29 szombat, 13:44:37 »

Sziasztok!

Ma rámértem a kiegészítő fűtés izzítógyertáira, és kemény 3ohm-ot mértem, gondolom ez már zárlatos?
Milyen gyertya kell ehhez, hol lehet jó áron beszerezni?

Köszi.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27575 Dátum: 2015.08.29 szombat, 13:56:13 »

Sziasztok!

Ma rámértem a kiegészítő fűtés izzítógyertáira, és kemény 3ohm-ot mértem, gondolom ez már zárlatos?
Milyen gyertya kell ehhez, hol lehet jó áron beszerezni?

Köszi.

Tamás

Nem zárlatos.
Ilyen "vezeték távolságon" nulla ellenállás a zárlat.

Mérd meg mennyi áramot vesz fel és kiderül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #27576 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:15:45 »

Sziasztok!

Ma rámértem a kiegészítő fűtés izzítógyertáira, és kemény 3ohm-ot mértem, gondolom ez már zárlatos?
Milyen gyertya kell ehhez, hol lehet jó áron beszerezni?

Köszi.

Tamás

250W-os a gyertya, ehhez kell neki a 12V-ról 20A. Ebből R=U/I szerint az ellenállásra 0,6 Ohm adódik. Valószínűleg azért nem ennyinek mérted, mert a mérőkék többsége az ennyire kis ellenállásokat nem szokta túl pontosan mérni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #27577 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:04:31 »

Nem zárlatos.
Ilyen "vezeték távolságon" nulla ellenállás a zárlat.

Mérd meg mennyi áramot vesz fel és kiderül.
Tisztelt Fórumtárs!
A kiegészítőfűtés körében folyó áramot az egyszerű halandó otthon, megfelelő műszer hiányában nem tudja hitelt érdemlően megmérni. Ehhez, minimum egy jó egyenáramú lakatfogó szükségeltetik ami már nem olcsó pénz, és ezért nincs minden garázs polcán, kivéve a jól felszerelt szervizeket. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27578 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:02:45 »

250W-os a gyertya, ehhez kell neki a 12V-ról 20A. Ebből R=U/I szerint az ellenállásra 0,6 Ohm adódik. Valószínűleg azért nem ennyinek mérted, mert a mérőkék többsége az ennyire kis ellenállásokat nem szokta túl pontosan mérni.

AndyA

A számolás akkor lenne pontos, ha a gyertya 12 volton működne. Viszont sosem működik ilyen feszültséggel, mert jellemzően 14.5V körüli értéken.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #27579 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:18:48 »

A számolás akkor lenne pontos, ha a gyertya 12 volton működne. Viszont sosem működik ilyen feszültséggel, mert jellemzően 14.5V körüli értéken.  vigyor3

Számold újra 14,5-tel, nem lesz nagyságrendi eltérés. Akkor sem lesz belőle 3 Ohm.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27580 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:48:07 »

Számold újra 14,5-tel, nem lesz nagyságrendi eltérés. Akkor sem lesz belőle 3 Ohm.

AndyA

De mégsem úgy van, ahogy te írtad és gondolod. Látszódjon már, hogy bizony pontatlan vagy te is.  eplus2

0.6 vs. 0.9 azaz 50% az eltérés. Valaminél az 50% nem nagyságrendű eltérés? Hm....  hehe



De így akár belemehetünk a mérőműszer pontatlanságába is.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.29 szombat, 16:50:00 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27581 Dátum: 2015.08.29 szombat, 17:04:20 »

Valaki fényképpel szemléltesse pls, hogy hol van az mmt6-os váltón a tolatólámpa kapcsoló. Ha a motortéri biztosíték tábla alatt van, akkor nem kell.  vigyor3 Nemvilágol a tolatólámpám még akkor sem, ha húzom a váltókart.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27582 Dátum: 2015.08.29 szombat, 17:12:54 »

Valaki fényképpel szemléltesse pls, hogy hol van az mmt6-os váltón a tolatólámpa kapcsoló. Ha a motortéri biztosíték tábla alatt van, akkor nem kell.  vigyor3 Nemvilágol a tolatólámpám még akkor sem, ha húzom a váltókart.

A motortéri bizti tábla alatt doblemez van.  vigyor3

A váltó tetején a kulissza mellett van a kapcsoló, akksi-légszűrő ház közötti részen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27583 Dátum: 2015.08.29 szombat, 17:17:46 »

Valaki fényképpel szemléltesse pls, hogy hol van az mmt6-os váltón a tolatólámpa kapcsoló. Ha a motortéri biztosíték tábla alatt van, akkor nem kell.  vigyor3 Nemvilágol a tolatólámpám még akkor sem, ha húzom a váltókart.

Ennek egyetlen egyszerű oka van. A rükihez előre kell TOLNI a váltókart, nem pedig HÚZNI...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27584 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:38:04 »

Ennek egyetlen egyszerű oka van. A rükihez előre kell TOLNI a váltókart, nem pedig HÚZNI...
falbav falbav Értsd úgy, ahogy kell.
 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27585 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:39:38 »

A motortéri bizti tábla alatt doblemez van.  vigyor3

A váltó tetején a kulissza mellett van a kapcsoló, akksi-légszűrő ház közötti részen.

Arra tippeltem én is. Hát jó sz.r helyre tették.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27586 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:41:21 »

Arra tippeltem én is. Hát jó sz.r helyre tették.


Teljesen jó helyen van.
A szhar hely nem ilyen.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27587 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:57:03 »


Teljesen jó helyen van.
A szhar hely nem ilyen.  vigyor3
pfujjjjjjjj... : broaff:
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27588 Dátum: 2015.08.29 szombat, 21:00:00 »

pfujjjjjjjj... : broaff:


Mi van, tükörbe néztél?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27589 Dátum: 2015.08.29 szombat, 23:22:29 »

Na ez érdekes! Ha direktbe kapcsolod, akkor a PCM nem tudja lekapcsolni a túlnyomás megakadályozása végett.
Tehát ha így járatod és minden jó, akkor néhány perc után valahol szét kéne nyomnia a rendszert (rendszerint a kondenzátornál). Ha ez nem történik meg, akkor valami nem működik megfelelően.
Gyenge a kompresszor, kevés a hűtőközeg...stb.

Minden klimakompresszor lefuj bizonyos nyomásnál...kb 25bar...ezt nyilván egy ideig tolerálja mert nem erre van tervezve, na ezután vagy ha nem fúj le, jön az hogy valami pakk..kondenzátorok(gyári vagy minőségi) 30bart is elbir ha nitrogénel megnyomatod...ha nem akkor kinyilik mint a tubarózsa.. eplus2
Attól mert direktre köt egy kompresszort még megfelelően működhet ha az optimális nyomásviszonyok megvalósulnak...max nincs meg a védelem hogy ha nem jó valami lekapcsolja a rendszert...akkor az első verzió léphet életbe... eplus2
de hát aki férfi az kemény, aki meg kemény ne sirjon utánna... eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27590 Dátum: 2015.08.29 szombat, 23:30:21 »

Minden klimakompresszor lefuj bizonyos nyomásnál...kb 25bar...ezt nyilván egy ideig tolerálja mert nem erre van tervezve, na ezután vagy ha nem fúj le, jön az hogy valami pakk..kondenzátorok(gyári vagy minőségi) 30bart is elbir ha nitrogénel megnyomatod...ha nem akkor kinyilik mint a tubarózsa.. eplus2
Attól mert direktre köt egy kompresszort még megfelelően működhet ha az optimális nyomásviszonyok megvalósulnak...max nincs meg a védelem hogy ha nem jó valami lekapcsolja a rendszert...akkor az első verzió léphet életbe... eplus2
de hát aki férfi az kemény, aki meg kemény ne sirjon utánna... eljen


Mintha ezt írtam volna én is.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27591 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 00:03:36 »


Mintha ezt írtam volna én is.  wave

Nem ezt én irtam... eplus2
Te azt irtad hogy néhány perc után szétnyom valamit....erre irtam...hogy mehet az egy ideig(napok,hetek,hónapok,stb)..de nem lessz jó vége. wave
Ez akkor is gond ha terhelésen nem tudja lekapcsolni a klimát,mert ugye szabályozza is....pl parketta magas fordulaton...pár dolog még kitud feküdni a motortérben... eljen
Legalább több minden uj lessz a gépezetben... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 00:07:06 írta Bunyek » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27592 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 00:11:24 »

Nem ezt én irtam... eplus2
Te azt irtad hogy néhány perc után szétnyom valamit....erre irtam...hogy mehet az egy ideig(napok,hetek,hónapok,stb)..de nem lessz jó vége. wave
Ez akkor is gond ha terhelésen nem tudja lekapcsolni a klimát,mert ugye szabályozza is....pl parketta magas fordulaton...pár dolog még kitud feküdni a motortérben... eljen
Legalább több minden uj lessz a gépezetben... eplus2


Jó, akkor belemegyek.....  Nyilván nem pont ezt írtam, mert nekem nem volt kedvem erről ennyit írni. A lényeget leírtam.  Cool
Na próbáld ki a sajátodnál, húzd le a ventilátor csatlakozóját (ne menjen) 5 percen belül eldurran valami, ha direktbe indítod a klímakompresszort.   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
egerszegi.z
Vendég
« Új hozzászólás #27593 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 08:48:59 »

Üdv nappali fényben a villágítás visszajelző allig látható... minden 3-as mondeo ilyen? jó halvány....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #27594 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:28:28 »


Mi van, tükörbe néztél?  eplus2
te már csak tudod,milyen és hol van a xarhely.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27595 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:46:50 »

Üdv nappali fényben a villágítás visszajelző allig látható... minden 3-as mondeo ilyen? jó halvány....

Ez Ilyen. Miért olyan nagy probléma ez?
A világításkapcsoló állása is "vissza jelez".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
egerszegi.z
Vendég
« Új hozzászólás #27596 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 11:40:56 »

Ez Ilyen. Miért olyan nagy probléma ez?
A világításkapcsoló állása is "vissza jelez".

Nem probléma csak kérdeztem most vettem 2 hete a kocsit annyira nincs típus ismeretem!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27597 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 11:54:50 »

Jó, akkor belemegyek.....  Nyilván nem pont ezt írtam, mert nekem nem volt kedvem erről ennyit írni. A lényeget leírtam.  Cool
Na próbáld ki a sajátodnál, húzd le a ventilátor csatlakozóját (ne menjen) 5 percen belül eldurran valami, ha direktbe indítod a klímakompresszort.   wave

Szerintem ne menj bele... eplus2
Miért húznám le a ventilátor csatiját? optimális működésről volt szó...nem direkt plussz hiba generálásról...mert ez már az amit irsz.
"Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor."
Ez volt az eredeti probléma....te irtad erre hogy elkéne durrannia 2 percen belül...én erre irtam hogy nem feltétlenül, és leirtam miért.
Nagyon paprikás vagy.... nemtudom
De csak úgy mondom ha lehúzom a klimaventi csatiját akkor sem durran el semmi, mert mivel nem tudja szabályozni (zárlat vagy szakadás esetén) max fordulaton járatja, feltéve hogy kap tápot és működik...ez van akinél pl állandóan megy a venti mert szétégett a csatija...tehát ha lehúzod maxon megy és úgy is üzemképes és nem durran el semmi...plussz X nyomás fölött lefuj a kompresszor mint irtam, stb...azért védve van a rendszer...az ember 2 évente elvinné NORMÁLIS klimáshoz átnézetni semmi baja lenne senkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27598 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 12:47:37 »

Szerintem ne menj bele... eplus2
Miért húznám le a ventilátor csatiját? optimális működésről volt szó...nem direkt plussz hiba generálásról...mert ez már az amit irsz.
"Gáz rendben, 2db nyomáskapcsoló rendben.
A jelenség pedig hogy autó beindít, klíma benyom jön a hideg frankón majd random de átlag ~10perc után klíma kikapcsol.
Diag szerint be van nyomva , hibakód nincs.
Ha a klíma relét kiveszem és direktre kötöm akkor megy bármeddig a kompresszor."
Ez volt az eredeti probléma....te irtad erre hogy elkéne durrannia 2 percen belül...én erre irtam hogy nem feltétlenül, és leirtam miért.
Nagyon paprikás vagy.... nemtudom
De csak úgy mondom ha lehúzom a klimaventi csatiját akkor sem durran el semmi, mert mivel nem tudja szabályozni (zárlat vagy szakadás esetén) max fordulaton járatja, feltéve hogy kap tápot és működik...ez van akinél pl állandóan megy a venti mert szétégett a csatija...tehát ha lehúzod maxon megy és úgy is üzemképes és nem durran el semmi...plussz X nyomás fölött lefuj a kompresszor mint irtam, stb...azért védve van a rendszer...az ember 2 évente elvinné NORMÁLIS klimáshoz átnézetni semmi baja lenne senkinek.

A kiemelt részt keresd ki, hogy hol írtam.  vigyor3
Ha lehúzod a ventilátor csatiját, akkor hogyan járatja max fordulaton?  eplus2

A többiről nincs mit beszélni, mert ÉN kipróbáltam és nem csak elméletben beszélek róla!
Nem indult a kompresszor. Mondom végig kell vizsgálni mindent, hogy miért. Arra nincs idejük/pénzt...stb. (?) Kérték, hogy nem tudom valahogy bekapcsolni, mert szeretnék legalább megnézni milyen amikor hideget fúj. (amióta megvették nem működött)
Rendben, "önök kérték" műsor. 5 percen belül pukkant a kocsi alatt valami és kiszállt belőle a "működtető füst". (ez egy mk4 tdci volt)

De végül is mindig oda jutunk, ahová te is szoktál  Wink ..... Mindenki azt és úgy csinál, ahogy és amit akar!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 14:33:14 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27599 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 14:22:05 »

A kiemelt részt keresd ki, hogy hol írtam.  vigyor3

parancsolj, de igaz én 2 percet irtam na: Tehát ha így járatod és minden jó, akkor néhány perc után valahol szét kéne nyomnia a rendszert (rendszerint a kondenzátornál). Ha ez nem történik meg, akkor valami nem működik megfelelően.

Ha lehízód a ventilátor csatiját, akkor hogyan járatja max fordulaton?  eplus2
Ez jogos zárlat esetén forog csak maxon az előtetellenálásos, de ki az a hülye aki leakarja húzni a csatit és miért azt nem vágom. eplus2

A többiről nincs mit beszélni, mert ÉN kipróbáltam és nem csak elméletben beszélek róla!
Nem indult a kompresszor. Mondom végig kell vizsgálni mindent, hogy miért. Arra nincs idejük/pénzt...stb. (?) Kérték, hogy nem tudom valahogy bekapcsolni, mert szeretnék legalább megnézni milyen amikor hideget fúj. (amióta megvették nem működött)
Rendben, "önök kérték" műsor. 5 percen belül pukkant a kocsi alatt valami és kiszállt belőle a "működtető füst". (ez egy mk4 tdci volt)

Ezzel nincs is semmi gond, de ott volt valami gond még, és nem huztad le a ventilátor csatit, nem?  MK4 tdci-t meg hadjuk inkább...
De hülyeséggel olyat is lehet csinálni hogy többet nem indul a kocsi.
Én spec ilyen esetben vagy azt mondom hogy uraim én ilyet nem csinálok ellehet fáradni máshová vagy megcsinálom és kifizetik, plussz károkat nem okozok fölöslegesen.

De végül is mindig oda jutunk, ahová te is szoktál  Wink ..... Mindenki azt és úgy csinál, ahogy és amit akar!  wave   
Ez az alap felállás, ettől nem tágítunk... eplus2 eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 545 546 547 548 549 550 551 [552] 553 554 555 556 557 558 559 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.