Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:18:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 569 570 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 582 583 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191244 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
vajdarobee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #28750 Dátum: 2015.12.23 szerda, 18:11:47 »

mérd meg az akku feszt.valszeg alacsony.megkell  vizsgálni mi van az akkuval.lehet,hogy levan merülve,esetleg tönkre is ment.
az önindítót csak jó akkuval tudod mérni....
[/quote

Köszi.

Kimértük, mégis az aksi volt a hunyó.
Naplózva

ceka0324
Vendég
« Új hozzászólás #28751 Dátum: 2015.12.23 szerda, 18:49:34 »

és a kulcs semnyitja kívülről?


Nem sajnos.illetve a többit nyitja,de ez sehogy nem akarja......
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #28752 Dátum: 2015.12.24 csütörtök, 07:40:22 »

Sziasztok
A tolatólámpám nem működik több mint valószínű hogy a kapcsoló nem jó hol találom én azt meg.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28753 Dátum: 2015.12.24 csütörtök, 09:20:40 »

Sziasztok
A tolatólámpám nem működik több mint valószínű hogy a kapcsoló nem jó hol találom én azt meg.


Légszűrőház alatt a váltó tetején a kulissza mellett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
koc863
Vendég
« Új hozzászólás #28754 Dátum: 2015.12.25 péntek, 16:31:24 »

Sziasztok nekem egy mek3 2.0 di mototeos mondeom van és olyan problémám van hogy a műszerfalon ahol lhet választani mit mutasson ott három csík van és semmi más illteve nem ened indítani légyszi segítsetek fontos lenne
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28755 Dátum: 2015.12.25 péntek, 16:33:10 »

Sziasztok nekem egy mek3 2.0 di mototeos mondeom van és olyan problémám van hogy a műszerfalon ahol lhet választani mit mutasson ott három csík van és semmi más illteve nem ened indítani légyszi segítsetek fontos lenne
a 3 vonal a külső hőfokérzékelő hibája miatt van.

a nemindulást miatt meg gépre kéne tenni a kocsit, hogy mit ír, mutat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TonySpark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #28756 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 23:18:30 »

Sziasztok.

Van valakinek részletes rajza a motortérben található biztosítéktábláról dízel autónál?
Nekem konkrétan a csatlakozó kiosztása kéne ami benne van.
Amúgy beszerezhető valamilyen dokumentum az autó elektronikai rendszeréről?

Köszönöm.
Naplózva

2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TDCI FMBA 130Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28757 Dátum: 2015.12.29 kedd, 00:00:22 »

Sziasztok.

Van valakinek részletes rajza a motortérben található biztosítéktábláról dízel autónál?
Nekem konkrétan a csatlakozó kiosztása kéne ami benne van.
Amúgy beszerezhető valamilyen dokumentum az autó elektronikai rendszeréről?

Köszönöm.

Olyan leírást, hogy egy csatlakkozóban melyik vezeték hova megy.....na olyat nem fogsz találni.
Ilyen leírás semmilyen autónál sem létezik.

Csatlakozó lábkiosztás (szám-szín) van, de azt ha megnézed is látod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28758 Dátum: 2015.12.29 kedd, 11:13:36 »

Sziasztok.

Van valakinek részletes rajza a motortérben található biztosítéktábláról dízel autónál?
Nekem konkrétan a csatlakozó kiosztása kéne ami benne van.
Amúgy beszerezhető valamilyen dokumentum az autó elektronikai rendszeréről?

Köszönöm.
ami van az a FordTIS2004.ami abban nincs az nem is létezik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28759 Dátum: 2015.12.29 kedd, 11:14:51 »


Csatlakozó lábkiosztás (szám-szín) van, de azt ha megnézed is látod.
kivéve ami nincs benne, és utolag szerelne.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28760 Dátum: 2015.12.29 kedd, 11:36:07 »

kivéve ami nincs benne, és utolag szerelne.....

Akkor nem a csatlakozó lábkiosztása kell, hanem annak a plusz dolognak a bekötése, hogy mit hova.

Amúgy meg ami a BJB-ben lévő csatlakozókban nincs benne, annak a "másik fele" sincs benne a BJB-ben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28761 Dátum: 2015.12.29 kedd, 12:10:11 »

Akkor nem a csatlakozó lábkiosztása kell, hanem annak a plusz dolognak a bekötése, hogy mit hova.

Amúgy meg ami a BJB-ben lévő csatlakozókban nincs benne, annak a "másik fele" sincs benne a BJB-ben.
lehet,hogy csak rosszul felyezi ki amit szeretne...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28762 Dátum: 2015.12.29 kedd, 12:18:29 »

lehet,hogy csak rosszul felyezi ki amit szeretne...
felyezi? wow1 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28763 Dátum: 2015.12.29 kedd, 12:26:22 »

lehet,hogy csak rosszul felyezi ki amit szeretne...

Ahogy te is....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28764 Dátum: 2015.12.29 kedd, 23:33:31 »

felyezi? wow1 vigyor3
AndyA-t üdvözöltem csak... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #28765 Dátum: 2015.12.30 szerda, 15:51:51 »

Túlbonyolítod.
A fűtőgyertyák reléjének a vezérlőszálát szakítsd meg egy 2 áramkörös kapcsolóval. Tudod hol vannak a relék? A bal oldali torony mögött, onnan hamar bejutsz a vezetékkel a CJB mögött az utastérbe és tehet oda kapcsolót. Ennyi.

ui: A külső hőmérsékletet nem érdemes babrálni, mert azt felhasználja a generátor töltésszabályozására is. Hidegben pedig rá kell "tolnia", amit te a kamu magas hőmérséklettel pont elvennél. Ne tedd.
    Fűtőpatron relék kikapcs-----> Első szélvédő leolvad, fűtőpatronok bekapcs. Ennyi a dolgod.  wave
Úgy látom szinte senki nem tudja hogyan működik valójában ez a kiegészítő fűtés versus első szélvédő fűtés.
A lényeg hogy a kompúter nem a töltőfeszültség beesését figyeli, hanem 1x-űen fel van állítva neki egy elcseszett fontossági sorrend és e szerint cselexik. (Érthetetlen hogy a hátsó szélvédő fűtés előrébb van mint az első. Talán általában tolatunk ezzzel a Mondeo nevű szekérrel?)
A lényeg, hogy kivettem a 2 nagy relét a kieg. fűtésből, és ugyanúgy kapcsolhatatlan az első szélvédő fűtés mint amikor benne van. Ergo, az a megoldás van amit ki5öltem anno mikor e kérdést feltettem. Át kell verni (ideiglenesen) a külső hőmérséklet érzékelő jelét ami a kompúterbe fut. Adni kell neki vagy +20 fokot a mérthez képest, és akkor be tudom majd kapcsolni 5 percre az első szélvédő fűtést ha le van fagyva, nem kell félórát álló helyzetben 3000-es ford-on járatni a motort hogy felmenjen 70 fok fölé a hűtővíz, hogy megengedje. Brrrr.
Tehát újra a kérdés, hová fut be a külső hőmérséklet érzékelő jele? Melyik szálon hova? A többit kis kísérlet és megoldom.
kösz
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #28766 Dátum: 2015.12.30 szerda, 16:56:20 »

Úgy látom szinte senki nem tudja hogyan működik valójában ez a kiegészítő fűtés versus első szélvédő fűtés.
A lényeg hogy a kompúter nem a töltőfeszültség beesését figyeli, hanem 1x-űen fel van állítva neki egy elcseszett fontossági sorrend és e szerint cselexik. (Érthetetlen hogy a hátsó szélvédő fűtés előrébb van mint az első. Talán általában tolatunk ezzzel a Mondeo nevű szekérrel?)
A lényeg, hogy kivettem a 2 nagy relét a kieg. fűtésből, és ugyanúgy kapcsolhatatlan az első szélvédő fűtés mint amikor benne van. Ergo, az a megoldás van amit ki5öltem anno mikor e kérdést feltettem. Át kell verni (ideiglenesen) a külső hőmérséklet érzékelő jelét ami a kompúterbe fut. Adni kell neki vagy +20 fokot a mérthez képest, és akkor be tudom majd kapcsolni 5 percre az első szélvédő fűtést ha le van fagyva, nem kell félórát álló helyzetben 3000-es ford-on járatni a motort hogy felmenjen 70 fok fölé a hűtővíz, hogy megengedje. Brrrr.
Tehát újra a kérdés, hová fut be a külső hőmérséklet érzékelő jele? Melyik szálon hova? A többit kis kísérlet és megoldom.
kösz

Nem lenne egyszerűbb mégiscsak egy jó kis bontott, de bele való erősségű generátor?  hawaii Kicsi a generátorod, és inkább átvered az elektronikát, esetlegesen megkavarva a vezérlést?   conf
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #28767 Dátum: 2015.12.30 szerda, 17:38:41 »

Ha már xenon a téma tud valaki megbízható szakit/műhelyt aki foncsoroz?
az én fényerőmet is veri lassan a halogén.... Angry
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #28768 Dátum: 2015.12.30 szerda, 18:21:47 »

Üdv Tagok! Tanácsotokra van szükségem: az elektronika lekorlátozta az autó teljesítményét, 90-et megy csak és erőtlen, viszont nem jelez semmit. Törölhetetlen hibakód:P007F, visszatérő:P0110 Jelentésük nagyjából ugyanaz: Beszívott levegő hőmérséklet jeladó hiba. Ettől lehet a korlátozás? Két ilyen jeladót ismerek: a légtömegmérőt és a hűtő alatt a cooler csövön lévőt. Lehet még valami szerintetek?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #28769 Dátum: 2015.12.30 szerda, 18:28:23 »

Nem lenne egyszerűbb mégiscsak egy jó kis bontott, de bele való erősségű generátor?  hawaii Kicsi a generátorod, és inkább átvered az elektronikát, esetlegesen megkavarva a vezérlést?   conf
Ez a vezérlés megkavarás nem értem mit jelenthet. Nem lesz 130 ló csak 128? De el tudok rögtön indulni. 5 perc és már a nagyon bűvös vezérlés is megkapja a tényleges külső hőmérsékletet. Nincs ez ennyire kiélezve.

Továbbá...
Az autó értékének 10%-át költsem erre? (500eFt vs. 50eFt) Szereléssel csere gen-al ennyi (még a pesti utat nem is számolom meg az időt). Ezt nem gondolom hogy be kellene fektetnem egy 1000Ft-os kapcsoló helyett...
« Utoljára szerkesztve: 2015.12.30 szerda, 18:32:26 írta agostonb_OFF » Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #28770 Dátum: 2015.12.30 szerda, 18:43:57 »

Ez a vezérlés megkavarás nem értem mit jelenthet. Nem lesz 130 ló csak 128? De el tudok rögtön indulni. 5 perc és már a nagyon bűvös vezérlés is megkapja a tényleges külső hőmérsékletet. Nincs ez ennyire kiélezve.

Továbbá...
Az autó értékének 10%-át költsem erre? (500eFt vs. 50eFt) Szereléssel csere gen-al ennyi (még a pesti utat nem is számolom meg az időt). Ezt nem gondolom hogy be kellene fektetnem egy 1000Ft-os kapcsoló helyett...

Bontott generátor nem hinném hogy 50k, inkább 10, és magadnak kicseréled, de én csak kérdeztem, mert én tuti ezt tenném inkább. Ha neked nehezen megoldható, akkor hajrá, remélem valaki ad rá megoldást, én láma vagyok ehhez.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #28771 Dátum: 2015.12.30 szerda, 19:45:39 »

Ha már xenon a téma tud valaki megbízható szakit/műhelyt aki foncsoroz?
az én fényerőmet is veri lassan a halogén.... Angry
Nem tudom,hogy milyen mesze van tőled:  http://www.foncsorozas.hu/
Írtam PÜ-t (2 db)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #28772 Dátum: 2015.12.30 szerda, 22:40:35 »

ami van az a FordTIS2004.ami abban nincs az nem is létezik.

Kivéve, ha 2004 utáni info, és az eTIS-ben van benne. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #28773 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 09:47:00 »

Nem tudom,hogy milyen mesze van tőled:  http://www.foncsorozas.hu/
Írtam PÜ-t (2 db)

Köszönök mindent! bocsi csak most keltem fel Smiley
Naplózva
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #28774 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 10:19:42 »

Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #28775 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 10:37:20 »

Bontott generátor nem hinném hogy 50k, inkább 10, és magadnak kicseréled, de én csak kérdeztem, mert én tuti ezt tenném inkább. Ha neked nehezen megoldható, akkor hajrá, remélem valaki ad rá megoldást, én láma vagyok ehhez.
Sztem csak 115A-es forgórészt nem adnak, komplett meg sztem nem 10.
De. Ha belegondolunk minek is? Kiderült hogy nem a gen teljesítménye miatt nem engedi bekapcsolnia szélvédő fűtést, hanem a felállított sorrend miatt. (lásd. kivett relékkel is ugyanez a helyzet) Magyarul, 200A-es generátort is rakhatnék rá úgyse kapcsolna be.
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28776 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:08:38 »

Kivéve, ha 2004 utáni info, és az eTIS-ben van benne. Smiley

AndyA
2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TDCI 130Le
ehhez pont jó lesz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #28777 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:12:21 »

Azt honnan lehet megtudni, hogy az autóban milyen A-s generátor van beszerelve ?

vagy mindegyikbe 90A-st tettek vagy felszerelés függő a dolog

Azért kérdem, mert jó hogy azt javasoljátok hogy generátor csere, csak mi van akkor ha már a legnagyobb A-s van benne,
akkor minek cserélné az ember feleslegesen
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28778 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:15:27 »

Üdv Tagok! Tanácsotokra van szükségem: az elektronika lekorlátozta az autó teljesítményét, 90-et megy csak és erőtlen, viszont nem jelez semmit. Törölhetetlen hibakód:P007F, visszatérő:P0110 Jelentésük nagyjából ugyanaz: Beszívott levegő hőmérséklet jeladó hiba. Ettől lehet a korlátozás? Két ilyen jeladót ismerek: a légtömegmérőt és a hűtő alatt a cooler csövön lévőt. Lehet még valami szerintetek?
igen.vészüzem. diaggal ellenőrizni kell a  MAP szenzort,a vezetékelését,szükség esetén cserélni  a szenzort.Csak az vágja vészüzembe a vezérlést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28779 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:16:47 »

Azt honnan lehet megtudni, hogy az autóban milyen A-s generátor van beszerelve ?

vagy mindegyikbe 90A-st tettek vagy felszerelés függő a dolog

Azért kérdem, mert jó hogy azt javasoljátok hogy generátor csere, csak mi van akkor ha már a legnagyobb A-s van benne,
akkor minek cserélné az ember feleslegesen
az mk3 ba mind 90A-es gyárilag.de létezik nagyobb teljesítményű is.

de van minden egy matrica is.azt megtudod nézni,ha biztos akarsz lenni benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28780 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:25:10 »

Úgy látom szinte senki nem tudja hogyan működik valójában ez a kiegészítő fűtés versus első szélvédő fűtés.
A lényeg hogy a kompúter nem a töltőfeszültség beesését figyeli, hanem 1x-űen fel van állítva neki egy elcseszett fontossági sorrend és e szerint cselexik. (Érthetetlen hogy a hátsó szélvédő fűtés előrébb van mint az első. Talán általában tolatunk ezzzel a Mondeo nevű szekérrel?)
A lényeg, hogy kivettem a 2 nagy relét a kieg. fűtésből, és ugyanúgy kapcsolhatatlan az első szélvédő fűtés mint amikor benne van. Ergo, az a megoldás van amit ki5öltem anno mikor e kérdést feltettem. Át kell verni (ideiglenesen) a külső hőmérséklet érzékelő jelét ami a kompúterbe fut. Adni kell neki vagy +20 fokot a mérthez képest, és akkor be tudom majd kapcsolni 5 percre az első szélvédő fűtést ha le van fagyva, nem kell félórát álló helyzetben 3000-es ford-on járatni a motort hogy felmenjen 70 fok fölé a hűtővíz, hogy megengedje. Brrrr.
Tehát újra a kérdés, hová fut be a külső hőmérséklet érzékelő jele? Melyik szálon hova? A többit kis kísérlet és megoldom.
kösz
a probléma ott van,hogy az elmélet már el is bukott,ha kiszámolod a felvett áramot.A szélvédőfűtés indulásakor akár 110A-t is képes felvenni-és ahogy melegszik úgy csökken kb a felére.Ezért ez amit először lekapcsol a pcm-ha túl nagy a terhelés.És akkor még hol van a többi fogyasztó.Egyszerre mindent nem tudsz használni-sajnos,ha tetszik,ha nem.

Amennyiben átvered a vezérlést a módszereddel,a generátorodat biztoshalálra ítéled.Az a szerencsétlen nem tud többet 90A-nél.És ugye tudod,hogy füsttel működik.Ahogy kijön belőle,vége. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #28781 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:26:31 »

az mk3 ba mind 90A-es gyárilag.de létezik nagyobb teljesítményű is.

de van minden egy matrica is.azt megtudod nézni,ha biztos akarsz lenni benne.

Köszi a választ  worship
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28782 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:26:41 »

Sztem csak 115A-es forgórészt nem adnak, komplett meg sztem nem 10.
De. Ha belegondolunk minek is? Kiderült hogy nem a gen teljesítménye miatt nem engedi bekapcsolnia szélvédő fűtést, hanem a felállított sorrend miatt. (lásd. kivett relékkel is ugyanez a helyzet) Magyarul, 200A-es generátort is rakhatnék rá úgyse kapcsolna be.
AndyA átépíttette 115A-esre a generátorát.Nem vagyok benne biztos,de asszem 45be került talán félév garanciával.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #28783 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:43:55 »

Azt honnan lehet megtudni, hogy az autóban milyen A-s generátor van beszerelve ?

vagy mindegyikbe 90A-st tettek vagy felszerelés függő a dolog

Azért kérdem, mert jó hogy azt javasoljátok hogy generátor csere, csak mi van akkor ha már a legnagyobb A-s van benne,
akkor minek cserélné az ember feleslegesen

Amennyire tudom, csak a V6 benyásokba került a nagyobbik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #28784 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:45:22 »

AndyA átépíttette 115A-esre a generátorát.Nem vagyok benne biztos,de asszem 45be került talán félév garanciával.

Nem csak én, több tucat Mondeósról meséltek a Kertész utcaiak.

Főoldali hír, csak lapozni kell egyet-kettőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28785 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:47:05 »

a probléma ott van,hogy az elmélet már el is bukott,ha kiszámolod a felvett áramot.A szélvédőfűtés indulásakor akár 110A-t is képes felvenni-és ahogy melegszik úgy csökken kb a felére.Ezért ez amit először lekapcsol a pcm-ha túl nagy a terhelés.És akkor még hol van a többi fogyasztó.Egyszerre mindent nem tudsz használni-sajnos,ha tetszik,ha nem.

Amennyiben átvered a vezérlést a módszereddel,a generátorodat biztoshalálra ítéled.Az a szerencsétlen nem tud többet 90A-nél.És ugye tudod,hogy füsttel működik.Ahogy kijön belőle,vége. Wink

Nem vesz fel 110A-t az első szélvédő fűtés.  laugh
Na meg a GEM vezérli, kapcsolja le/fel.  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28786 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:48:04 »

Nem vesz fel 110A-t az első szélvédő fűtés.  laugh
Na meg a GEM vezérli, kapcsolja le/fel.  beka3

Akkor mennyit vesz fel?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28787 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:50:30 »

Nem vesz fel 110A-t az első szélvédő fűtés.  laugh
Na meg a GEM vezérli, kapcsolja le/fel.  beka3
én mértem,és bizony Zacci elsőszélvédőfűtése lakatfogóval induláskor(bekapcsoláskor)felrántja a 110A-t,majd szépen esik vissza 60A környékére.A biztije is annyi,asszem.
A GEM-ről és a PCM-ről ne kezdjünk vitát. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28788 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:50:37 »

Nem csak én, több tucat Mondeósról meséltek a Kertész utcaiak.

Főoldali hír, csak lapozni kell egyet-kettőt.

AndyA


A nagy részének másodszor vagy harmadszor is vissza kellett mennie a Kertész utcába a generátor miatt.
Akár 1 nap múlva, akár pár hét/hónap. Valahogy nem üzembiztos ez az upgrade.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28789 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:51:15 »

Akkor mennyit vesz fel?
Azt nem mondja,csak ellenkezni akar. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #28790 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:51:23 »

Akkor mennyit vesz fel?

Papírforma szerint oldalanként 25A-t.

Jogászoknak külön: az együtt 50A. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28791 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:52:26 »

én mértem,és bizony Zacci elsőszélvédőfűtése lakatfogóval induláskor(bekapcsoláskor)felrántja a 110A-t,majd szépen esik vissza 60A környékére.A biztije is annyi,asszem.
A GEM-ről és a PCM-ről ne kezdjünk vitát. eplus2
Nincs vita. Én mondom a frankót te meg amit akarsz.
2 x 30A a bizti.
110A  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28792 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:52:51 »

A nagy részének másodszor vagy harmadszor is vissza kellett mennie a Kertész utcába a generátor miatt.
Akár 1 nap múlva, akár pár hét/hónap. Valahogy nem üzembiztos ez az upgrade.
igen,de ha jól rémlik leginkább a fesszabályzót cserélték a reklamációkra.Az meg ugyen külön egység a generátorban,illetve az átalakításhoz nincs sok köze...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #28793 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:53:32 »

A nagy részének másodszor vagy harmadszor is vissza kellett mennie a Kertész utcába a generátor miatt.
Akár 1 nap múlva, akár pár hét/hónap. Valahogy nem üzembiztos ez az upgrade.

Nem mindegy, hogy miért. Nekem pl. az utángyártott feszszabályzó nem volt százas. Gyári Fordra cserélték, azóta hibátlan. De ez aligha attól van, hogy kicserélték az állórészt a generátoron. Vagy esetleg az utánygyártott nem bírja a 115A-t, míg a gyári igen. De ez sem igazán a Kertész utcaiakat minősíti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #28794 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:54:08 »

Nincs vita. Én mondom a frankót te meg amit akarsz.
2 x 30A a bizti.
110A  nyes
A 2x30 az pont 60.te csak sóderolsz.Mérd meg,aztán térdelj! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28795 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:54:17 »

A nagy részének másodszor vagy harmadszor is vissza kellett mennie a Kertész utcába a generátor miatt.
Akár 1 nap múlva, akár pár hét/hónap. Valahogy nem üzembiztos ez az upgrade.

A kertész utcában generátorokkal foglalkoznak, nem? Hát mi másért ment volna vissza? Kávézni? hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28796 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:55:20 »

Papírforma szerint oldalanként 25A-t.

Jogászoknak külön: az együtt 50A. eplus2

AndyA

Szerinted tényleg érdekelt? eplus2

Müködjön, az a lényeg. taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28797 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:56:05 »

igen,de ha jól rémlik leginkább a fesszabályzót cserélték a reklamációkra.Az meg ugyen külön egység a generátorban,illetve az átalakításhoz nincs sok köze...

Még dióda  hidat, meg állórészt...... Mikor mit.
A szabályzót szinte mindig, valamikor 2x is utána sem lett jó.
Ott is maradt a generátor és visszaadták a pénzt.... pingvinezve
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28798 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:57:05 »

Szerinted tényleg érdekelt? eplus2

Müködjön, az a lényeg. taps

 taps

 eljen

Tudom, hogy csak beszélgetni akartál velem....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #28799 Dátum: 2015.12.31 csütörtök, 11:57:22 »



Vajon ezt a generátort, betudnám építeni ?
 leírás szerint jó a mondihoz , nekem a talpa gyanus
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak: 1 ... 569 570 571 572 573 574 575 [576] 577 578 579 580 581 582 583 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.