Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:45:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 582 583 584 585 586 587 588 [589] 590 591 592 593 594 595 596 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191633 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #29400 Dátum: 2016.02.02 kedd, 18:18:11 »

Sziasztok!
2004 decemberi autó.
Beszart a távirányítóm. Néha nem zárt/nyitott, most meg fordítva, néha zár/nyit. Mondjuk 10 esetből egyszer.
Elem csere meg volt többször. (2032-es. Az kell bele egyáltalán, mert üresen vettem a kocsit, nem volt elem a távcsiban.)
Van valami típushiba? Egyáltalán a távirányító szart be? Hogy tudom ezt letesztelni?
A tv távirányítót le lehet tesztelni egy AM-re állított rádióval, mert hallatszik a jel hangja. Ilyesmi nincs a kp. zár távirányítójának tesztelésére?
Vagy lehet venni tanítható kulcsot, távirányítót?


Nálam is volt ilyen..

Nekem kontaktspré, és az elemnél azok a kis pöcköknek a hajlítgatása bejött.. Wink
Amik alul és fölül érintik az elemet...
üdv.!
Naplózva
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #29401 Dátum: 2016.02.02 kedd, 18:20:09 »

Nálam is volt ilyen..

Nekem kontaktspré, és az elemnél azok a kis pöcköknek a hajlítgatása bejött.. Wink
Amik alul és fölül érintik az elemet...
üdv.!


Sajnos ezen már túl vagyok, valameddig segített is.
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #29402 Dátum: 2016.02.02 kedd, 18:54:20 »

cseréld a relét.Lehet,hogy meghúz,de össze lehet égve a lába.Vagy előtte mérjétek ki.

Az ha nem működik,nem megy a motorvezérlő sem.....



Hello again,
this code refers to the power hold relay for the engine management system. If there is a permanent concern with this relay then the engine would normally cut out or fail to start. Nine times out of ten the code is set in error normally due to the ignition been cycled a couple of time in quick succession. The relay is located in the fuse box next to the battery and is numbered K163 in the diagram.
graphic
The relay is triggered by the engine management, pins 5 and 2 are 12 volt feeds, pin 1 is the switched wire operated by the engine management to energize the relay and pin 3 is the 12 volt feed to various engine management components when the relay is energized, these components include the EGR actuator, the vehicle speed sensor if equipped and the variable vane turbo actuator.
I hope this helps but let me know if I can assist any further and I'll reply as soon as I can.
Best wishes,
Sean.

ÖÖÖ öm... igen is tessék?
Esetleg egy párszóban hogy miről is szól ez a kis fogalmazás? : Wink Ha lehet, megköszönném.. Wink
Üdvi!v
Nino
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29403 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:21:42 »

ÖÖÖ öm... igen is tessék?
Esetleg egy párszóban hogy miről is szól ez a kis fogalmazás? : Wink Ha lehet, megköszönném.. Wink
Üdvi!v
Nino

ez egy főrelé.ha nem működik,nincs motorvezérlésed.meg egy csomó más sem.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #29404 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:38:29 »

ez egy főrelé.ha nem működik,nincs motorvezérlésed.meg egy csomó más sem.... vigyor3
Ahham.
Valszeg azért nem indul el sem.. Sad
De valyon hogy lehet kideríteni azt hogy miért nincs... Sad Mármint ide miért nem érkezik az input.. Most egy dróttal van "manuálisan" kapcsolva..Sad
Csak ha kiugrik egy hepében vagy hupában akkor szög állás.. :S Sad
Szóval ha van tipp, hogy hogyan tudnék fényt deríteni erre.. Sad
Sajnos úgy fest a forscan diag kevés.. Sad
Vagy esetleg ha tudnátok mondani valakit aki megtudná nekem nézni...
Üdv.
Nino
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29405 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:41:31 »

Ahham.
Valszeg azért nem indul el sem.. Sad
De valyon hogy lehet kideríteni azt hogy miért nincs... Sad Mármint ide miért nem érkezik az input.. Most egy dróttal van "manuálisan" kapcsolva..Sad
Csak ha kiugrik egy hepében vagy hupában akkor szög állás.. :S Sad
Szóval ha van tipp, hogy hogyan tudnék fényt deríteni erre.. Sad
Sajnos úgy fest a forscan diag kevés.. Sad
Vagy esetleg ha tudnátok mondani valakit aki megtudná nekem nézni...
Üdv.
Nino
TIS-ben kellene kikeresni,de valszeg az ecu-ból kapja a jelet.Az meg valami miatt tiltja.Talán indításgátló.Nem volt olyan hibakód?

Olvassátok ki forscan-el,vagy gyári diaggal.Meglesz az a hiba.Találgatni felesleges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #29406 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:49:20 »

Sajnos ezen már túl vagyok, valameddig segített is.


Szia

750 Ft volt a 3 db mikro kapcsoló kicsereltem es működik.
Vagy bontókban veszel másikat  kb 3000 Ft
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #29407 Dátum: 2016.02.02 kedd, 20:56:28 »

TIS-ben kellene kikeresni,de valszeg az ecu-ból kapja a jelet.Az meg valami miatt tiltja.Talán indításgátló.Nem volt olyan hibakód?

Olvassátok ki forscan-el,vagy gyári diaggal.Meglesz az a hiba.Találgatni felesleges.
===IC DTC U1262===
Kód: U1262 - SCP adat kapcsolati hiba

Modul: Műszercsoport

Hibakódok részletesen (DTC)

Ez hibára utal az SCP kapcsolatban.

A DTC által jelentett hiba meggátolhatja a gépjármű indulását.

Az 'U' betűvel kezdödő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.

Ha a motor nem indul, akkor csatlakoztassa le a műszercsoportot és próbálja indítani a gépjárművet. Ha a gépjármű beindul, akkor szereljen be egy új műszercsoportot.

A kicserélt muszercsoportokat konfigurálni kell a programozható modul beszerelési opción keresztül. Ez a Szerszámdobozban található.

Modulokat soha nem szabad kizárólag az 'U' kód alapján cserélni.  Ezen kódok nem mindig jelölnek problémát, és normális, a gépkocsin végzett diagnosztikai funkciók is okozhatják.

===END IC DTC U1262===

Ez Forscannal.
Gyári diag még nem volt.. .Sad
Ott megmondhatják miért tilt le a ECU?
Nahh ez kell nekem.. Smiley
Mennyiért csinálhatnak egy gyári diagot?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29408 Dátum: 2016.02.02 kedd, 21:34:52 »

===IC DTC U1262===
Kód: U1262 - SCP adat kapcsolati hiba

Modul: Műszercsoport

Hibakódok részletesen (DTC)

Ez hibára utal az SCP kapcsolatban.

A DTC által jelentett hiba meggátolhatja a gépjármű indulását.

Az 'U' betűvel kezdödő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.

Ha a motor nem indul, akkor csatlakoztassa le a műszercsoportot és próbálja indítani a gépjárművet. Ha a gépjármű beindul, akkor szereljen be egy új műszercsoportot.

A kicserélt muszercsoportokat konfigurálni kell a programozható modul beszerelési opción keresztül. Ez a Szerszámdobozban található.

Modulokat soha nem szabad kizárólag az 'U' kód alapján cserélni.  Ezen kódok nem mindig jelölnek problémát, és normális, a gépkocsin végzett diagnosztikai funkciók is okozhatják.

===END IC DTC U1262===

Ez Forscannal.
Gyári diag még nem volt.. .Sad
Ott megmondhatják miért tilt le a ECU?
Nahh ez kell nekem.. Smiley
Mennyiért csinálhatnak egy gyári diagot?

netto 6-7 e ft.de az 100%. Lehet a forscannel nem jol kommunikál az autod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #29409 Dátum: 2016.02.03 szerda, 12:58:53 »

===IC DTC U1262===
Kód: U1262 - SCP adat kapcsolati hiba

Modul: Műszercsoport

Hibakódok részletesen (DTC)

Ez hibára utal az SCP kapcsolatban.

A DTC által jelentett hiba meggátolhatja a gépjármű indulását.

Az 'U' betűvel kezdödő DTCs olyan hibák, amelyek modul-modul kommunikáció közben jön létre.

Ha a motor nem indul, akkor csatlakoztassa le a műszercsoportot és próbálja indítani a gépjárművet. Ha a gépjármű beindul, akkor szereljen be egy új műszercsoportot.

A kicserélt muszercsoportokat konfigurálni kell a programozható modul beszerelési opción keresztül. Ez a Szerszámdobozban található.

Modulokat soha nem szabad kizárólag az 'U' kód alapján cserélni.  Ezen kódok nem mindig jelölnek problémát, és normális, a gépkocsin végzett diagnosztikai funkciók is okozhatják.

===END IC DTC U1262===

Ez Forscannal.
Gyári diag még nem volt.. .Sad
Ott megmondhatják miért tilt le a ECU?
Nahh ez kell nekem.. Smiley
Mennyiért csinálhatnak egy gyári diagot?


A gyári diag annyiból áll kb, hogy rádugják a gépet, és kihozzák neked a hibakódot nagyon gusztusosan kinyomtatva.
Az utána következő hibakeresés már óradíjba megy.
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29410 Dátum: 2016.02.03 szerda, 17:25:33 »

Sziasztok!
Egy olyan dolgot szeretnék megvalósítani, hogy
a riasztó nyitásra a ködlámpa is világítson
Úgy mint a belső lámpák
Hogy tudnám megolani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29411 Dátum: 2016.02.03 szerda, 17:37:53 »

Sziasztok!
Egy olyan dolgot szeretnék megvalósítani, hogy
a riasztó nyitásra a ködlámpa is világítson
Úgy mint a belső lámpák
Hogy tudnám megolani?
megrelézed a belső világítást,és azzal tápolod a ködlámpát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29412 Dátum: 2016.02.03 szerda, 17:48:51 »

És milyen relé kellene ehez?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29413 Dátum: 2016.02.03 szerda, 17:57:50 »

És milyen relé kellene ehez?
12v,autósboltban megtudod venni.saruval tudsz hozzá csatlakozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29414 Dátum: 2016.02.03 szerda, 18:04:40 »

Köszönöm a gyors választ és segítséget
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #29415 Dátum: 2016.02.03 szerda, 18:05:15 »

netto 6-7 e ft.de az 100%. Lehet a forscannel nem jol kommunikál az autod.
Ez most jutott eszembe!

Lehet olyan hiba hogy az indításgátló szivat meg..
Gondolok arra hogy egy "hibás" amennyiben lehet hibás egy immo, hol jó hol nem, és ezzel össze zavarodik, és azt mondja hogy oké, akkor viszont nem vezérelem a relét, és kész.
A dolog előtörténete annyi hogy ez a kulcs, leesett a 1ről ( hozzá teszem nem csak innentől csinálta, elötte is volt már hogy nem tudtam indítani ---C-s hibával, de akkor 2-3x gyujtózás után eltünt), és azóta már komoly problémák vannak...:S
Mikor szét veszem a bicska kulcsot, akkor az immo kis csöve el van törve... Sad
Ma pedig már a hidalással, és szépen kijelzett adatokkal a műszerfalon, nem tudtam beindítani a kocsit.... EL kellett menni a tartalék kulcsé, és azzal beindult..
Majd szétszedtem a bicska kulcsot össze raktam, hidalás, és már azzal is be tudtam indítani.. :S Smiley
Most ez vagy 2 küln probléma, vagy pedig 1.. Cheesy
1x van egy *** immom a bicska kulcsban ami hol jó-hol nem.. :S
2x pedig valami miatt tilt az ECU és nem ad ki vezérlést a relének hogy zárjon....
Vagy 1 van ami pedig valami módon az hogy *** az immo, és a kocsi a fűnyíró elv szerint nem engedem indítani a kocsit...
Bár ennek az mond ellent, hogy amikor az aknán maradt a szerelőnél ( egr dugózás, és izzító gyertya csere miatt volt szerelőnél), akkor elszaladtam oda is a pót kulcsal de azzal sem indult.. Sad
Ahhh érdekes egy problem.. Sad
Valami 5let?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29416 Dátum: 2016.02.03 szerda, 18:37:48 »

Ez most jutott eszembe!

Lehet olyan hiba hogy az indításgátló szivat meg..
Gondolok arra hogy egy "hibás" amennyiben lehet hibás egy immo, hol jó hol nem, és ezzel össze zavarodik, és azt mondja hogy oké, akkor viszont nem vezérelem a relét, és kész.
A dolog előtörténete annyi hogy ez a kulcs, leesett a 1ről ( hozzá teszem nem csak innentől csinálta, elötte is volt már hogy nem tudtam indítani ---C-s hibával, de akkor 2-3x gyujtózás után eltünt), és azóta már komoly problémák vannak...:S
Mikor szét veszem a bicska kulcsot, akkor az immo kis csöve el van törve... Sad
Ma pedig már a hidalással, és szépen kijelzett adatokkal a műszerfalon, nem tudtam beindítani a kocsit.... EL kellett menni a tartalék kulcsé, és azzal beindult..
Majd szétszedtem a bicska kulcsot össze raktam, hidalás, és már azzal is be tudtam indítani.. :S Smiley
Most ez vagy 2 küln probléma, vagy pedig 1.. Cheesy
1x van egy *** immom a bicska kulcsban ami hol jó-hol nem.. :S
2x pedig valami miatt tilt az ECU és nem ad ki vezérlést a relének hogy zárjon....
Vagy 1 van ami pedig valami módon az hogy *** az immo, és a kocsi a fűnyíró elv szerint nem engedem indítani a kocsit...
Bár ennek az mond ellent, hogy amikor az aknán maradt a szerelőnél ( egr dugózás, és izzító gyertya csere miatt volt szerelőnél), akkor elszaladtam oda is a pót kulcsal de azzal sem indult.. Sad
Ahhh érdekes egy problem.. Sad
Valami 5let?
még mindig a gyári diag ,azzal a kulccsal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #29417 Dátum: 2016.02.03 szerda, 22:19:16 »

még mindig a gyári diag ,azzal a kulccsal.

Jöv hét péntek gyári diag..
Addig felmerült egy kérdés.... lehet volt már de külső hömérséklet hiba miatt tud tiltani az ECU?Huh?
Üdv.:
Nino
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29418 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 05:52:50 »

Jöv hét péntek gyári diag..
Addig felmerült egy kérdés.... lehet volt már de külső hömérséklet hiba miatt tud tiltani az ECU?Huh?
Üdv.:
Nino
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #29419 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 09:16:58 »

Jöv hét péntek gyári diag..
Addig felmerült egy kérdés.... lehet volt már de külső hömérséklet hiba miatt tud tiltani az ECU?Huh?
Üdv.:
Nino


Eljössz pénteken az arénába és hozom a diagot megnézem neked,vagy ha nem jó akkor jövő héten egyik este (5után) lejössz dunakeszi auvhan parkolóba és ott is megtudom neked nézni "gyári"diaggal
hátha látunk valamit
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #29420 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 11:35:13 »

Sziasztok!
Néhány hónapja volt, hogy nem volt töltés az autóban. Szerelő megállapította hogy a generátor a ludas, fel lett újítva a generátor, néhány hónapig nem is volt semmi probléma az autóval. Ám nemrégiben az egyik reggel nem indult az autó. Teljesen le volt merülve az aksi, nem is forgatta csak kattogott. Bikázásra rögtön beindult, ám az úton hazafelé ismét kigyulladt a töltés lámpa, elment minden a műszerfalról, aztán már a motor is dadogni kezdett, rángatott, épp hogy hazaértem. Villamosságis megnézte azt mondta annyi biztos, hogy halott az akksi, vettem bele újat, de töltés továbbra sincs, a villamásságis visszapasszolta a dolgot a szerelőnek aki a generátor felújítását intézte, mert hogy még bőven garanciális. Ő azt mondja hogy kiszereli a generátort visszaviszi a felújító cégnek és megnézik tesztpadon hogy jó-e.
A kérdéseim: csak kiszerelve lehet megmondani a generátorról hogy hibás-e? Amennyiben megállapítják hogy a generátor jó, mitől lehet hogy nincs töltés?
Köszönöm ha valaki végigolvassa, és minden segítséget.

Viktor
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29421 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 11:40:41 »

Sziasztok!
Néhány hónapja volt, hogy nem volt töltés az autóban. Szerelő megállapította hogy a generátor a ludas, fel lett újítva a generátor, néhány hónapig nem is volt semmi probléma az autóval. Ám nemrégiben az egyik reggel nem indult az autó. Teljesen le volt merülve az aksi, nem is forgatta csak kattogott. Bikázásra rögtön beindult, ám az úton hazafelé ismét kigyulladt a töltés lámpa, elment minden a műszerfalról, aztán már a motor is dadogni kezdett, rángatott, épp hogy hazaértem. Villamosságis megnézte azt mondta annyi biztos, hogy halott az akksi, vettem bele újat, de töltés továbbra sincs, a villamásságis visszapasszolta a dolgot a szerelőnek aki a generátor felújítását intézte, mert hogy még bőven garanciális. Ő azt mondja hogy kiszereli a generátort visszaviszi a felújító cégnek és megnézik tesztpadon hogy jó-e.
A kérdéseim: csak kiszerelve lehet megmondani a generátorról hogy hibás-e? Amennyiben megállapítják hogy a generátor jó, mitől lehet hogy nincs töltés?
Köszönöm ha valaki végigolvassa, és minden segítséget.

Viktor
igen. egyellőre úgy néz ki,hogy a visszavittek legtöbbször fesszab hibásak.lehet,azt nem cserélték a felújítás során....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #29422 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 12:08:31 »

igen. egyellőre úgy néz ki,hogy a visszavittek legtöbbször fesszab hibásak.lehet,azt nem cserélték a felújítás során....
Köszi a választ, tehát akkor a kiszerelés feltétlen szükséges.
Most olvastam valahol, hogy a mondeókba ezüst kalcium akksit kell tenni, mivan ha nem olyan került bele?
Laikus vagyok ezen a téren...
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #29423 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 12:20:14 »

Köszi a választ, tehát akkor a kiszerelés feltétlen szükséges.
Most olvastam valahol, hogy a mondeókba ezüst kalcium akksit kell tenni, mivan ha nem olyan került bele?
Laikus vagyok ezen a téren...
Az enyémben sima van, lehet azért pulzál picit az alapjáratom.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #29424 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 12:28:43 »

Az enyémben sima van, lehet azért pulzál picit az alapjáratom.

azért biztos, hogy nem
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #29425 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 12:41:52 »

azért biztos, hogy nem
Akkor nem az miatt, de sima akksi van benne.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #29426 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 12:58:00 »

Akkor nem az miatt, de sima akksi van benne.

Akkor milyen hátrányokkal jár a sima akksi?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #29427 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:03:15 »

Akkor milyen hátrányokkal jár a sima akksi?

a ford "okos" töltőrendszere 14.5 nél magasabb 14.8 töltőfeszültséggel is tud működni, ezt a silver-calcium bírja, a sima annyira nem. Tehát a sima 3-4 évre várható, a silveres meg 4-5+ ra. Ezt pletykálják legalábbis.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29428 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:04:34 »

Köszi a választ, tehát akkor a kiszerelés feltétlen szükséges.
Most olvastam valahol, hogy a mondeókba ezüst kalcium akksit kell tenni, mivan ha nem olyan került bele?
Laikus vagyok ezen a téren...

Ca-Ca is jó.

A magasabb töltőfesz miatt hamarabb tönkremehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29429 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:09:12 »

a ford "okos" töltőrendszere 14.5 nél magasabb 14.8 töltőfeszültséggel is tud működni, ezt a silver-calcium bírja, a sima annyira nem. Tehát a sima 3-4 évre várható, a silveres meg 4-5+ ra. Ezt pletykálják legalábbis.

Lehet az 16V körül is is, ha megfelelőek a körülmények: http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0;prev_next=prev

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29430 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:11:27 »

Ca-Ca is jó.

A magasabb töltőfesz miatt hamarabb tönkremehet.

AndyA

Én inkább a Ci-Ci -re szavazok.  hehe hehe

Na de, hogy ON legyen:

Szóval 16 v töltőfesz egy 12 v-os rendszeren??  wow1 Normálisak?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29431 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 13:30:38 »

Én inkább a Ci-Ci -re szavazok.  hehe hehe

Na de, hogy ON legyen:

Szóval 16 v töltőfesz egy 12 v-os rendszeren??  wow1 Normálisak?

Miért ne? Ha azt akarod, hogy 12V, azaz cellánként 2V jöjjön az akksiból, valahogyan bele is kell tudni azt erőltetni. Ahhoz eleve magasabb fesz kell, különben az istennek nem akar beleszaladni a villany az akksiba. Az meg, hogy milyen gyorsan halad, mekkora a töltőáram, az többek között annak a függvénye is, hogy a névleges 12V-nál mennyivel magasabb fesszel töltöd.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #29432 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 16:19:05 »

Sziasztok.
Az elöbb elkezdett villogni a légzsák visszajelzőm. 3-at,  majd utána 4 et és ezt ismétli. Ez a 34-es hibakód?
Mi ez, az utasoldali övfeszítő csatlakozója kontaktos?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29433 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 16:57:53 »

Sziasztok
Centrálzár nyitásra bekapcsol a belső világítás
Honnan kapja a jelet a lámpa?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #29434 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 17:02:32 »

21 -est villog a lufivisszajelzó.anyós oldal de mi,műszerfal,függöny vagy oldal lufi.érintkezési hiba lehet ?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29435 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 18:11:03 »

Sziasztok.
Az elöbb elkezdett villogni a légzsák visszajelzőm. 3-at,  majd utána 4 et és ezt ismétli. Ez a 34-es hibakód?
Mi ez, az utasoldali övfeszítő csatlakozója kontaktos?

Köszönöm!
DTC B2292 Error value 27: Passenger safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner.
DTC B2292 Error value 26: Passenger safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner.
DTC B2292 Error value 25: Passenger safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner.
DTC B2292 Error value 24: Passenger safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29436 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 18:12:49 »

21 -est villog a lufivisszajelzó.anyós oldal de mi,műszerfal,függöny vagy oldal lufi.érintkezési hiba lehet ?
DTC B2293 Error value 27: Passenger air bag first stage short to ground. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):

Passenger air bag module.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 26: Passenger air bag first stage short to battery. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):

Circuit(s).
DTC B2293 Error value 25: Passenger air bag first stage open circuit. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):

Passenger air bag module.
Circuit(s).
DTC B2293 Error value 24: Passenger air bag first stage circuit low resistance. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):

Passenger air bag module.
Circuit(s).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29437 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 18:29:11 »

Sziasztok
Zárnyitásra belső világítás honnan kapja a jelet?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #29438 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 18:31:58 »

Sziasztok
Zárnyitásra belső világítás honnan kapja a jelet?
Kérdezz konkrétabban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29439 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 18:37:16 »

Kérdezz konkrétabban.

nem működik a TIS-em,de szerintem a gem kapcsolja.de mind1 is,nem?

http://mondeo.hu/index.php?topic=5055.0
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.04 csütörtök, 18:38:47 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29440 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 18:58:20 »

Ha az ajtó zárat ki riasztom bekapcsol az utastér világítás
az érdekelne hogy ilyenkor a világitást mi vezérli?
És hól találom a kocsiba eszt a vezérlőt?
Naplózva
Alex982
Vendég
« Új hozzászólás #29441 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:02:16 »

Szevasztok!


Be lehet azt állítani, hogy ha bezárom a kocsit, akkor villogjanak sz indexek?
Most csak nyitásra villog.

köszi
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #29442 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:16:50 »

Szevasztok!


Be lehet azt állítani, hogy ha bezárom a kocsit, akkor villogjanak sz indexek?
Most csak nyitásra villog.

köszi

Nyomd le kétszer gyorsan a zárás gombot  wave
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29443 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:23:28 »

Ha az ajtó zárat ki riasztom bekapcsol az utastér világítás
az érdekelne hogy ilyenkor a világitást mi vezérli?
És hól találom a kocsiba eszt a vezérlőt?
a kesztyűtartó alatt.de biztos,hogy akarod te azt sértegetni?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29444 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:39:21 »

Azért érdekel mert megszeretném oldani hogy Zárnyitásra
a ködlámpa is világítson
Vagy valami ötlet lenne rá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29445 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:51:45 »

Azért érdekel mert megszeretném oldani hogy Zárnyitásra
a ködlámpa is világítson
Vagy valami ötlet lenne rá?
vágom.már kérdezted.és kaptál is ötletet.
Relézd meg a belső világítást,és kapcsoltasd vele a ködlámpát.
a tükör fölött van a belső világítás...a gem meg a kesztyűtartó alatt-mögött.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #29446 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:55:17 »

DTC B2292 Error value 27: Passenger safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner.
DTC B2292 Error value 26: Passenger safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner.
DTC B2292 Error value 25: Passenger safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner.
DTC B2292 Error value 24: Passenger safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 34
Possible Source(s):

Circuit(s).
Passenger safety belt pretensioner

Megmozgattam a csatlakozót és abbahagyta.

Múltkor volt valahol téma a klíma, hány foknak kell lennie hogy bekapcsoljon? Mert 10 fokos kinti levegőnél, hiába nyomom az AC gombot. A vízhűtő se meg a kompresszor se megy.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29447 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 19:56:38 »

Megmozgattam a csatlakozót és abbahagyta.

Múltkor volt valahol téma a klíma, hány foknak kell lennie hogy bekapcsoljon? Mert 10 fokos kinti levegőnél, hiába nyomom az AC gombot. A vízhűtő se meg a kompresszor se megy.

Köszi!
5 fok alatt.
a hőfokot viszont lekell venni a fülkében minimumra,hogy elinduljon 10 fokban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #29448 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 20:01:52 »

5 fok alatt.
a hőfokot viszont lekell venni a fülkében minimumra,hogy elinduljon 10 fokban.
Levettem,  azt írta hogy LO
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #29449 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 20:05:57 »

5 fok alatt.
a hőfokot viszont lekell venni a fülkében minimumra,hogy elinduljon 10 fokban.
Decemberben amikor hoztam a kocsit akkor acn volt végig, 20 foknál is és ment a hűtőventillátor folyamatosan. Ecora téve állt le a venti.
Akkor most mi találta? Merre keressem a hibát?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 582 583 584 585 586 587 588 [589] 590 591 592 593 594 595 596 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.