Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:01:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 584 585 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 597 598 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191789 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #29500 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 13:49:36 »

Sziasztok!

Akadt egy kis problémám a 2002-es ford mondeommal. A csomagtartót nem nyitja csak a távirányítós kulccsal, szóval se a belső gombbal se a csomagtartón lévő mikrokapcsolóval. Elvittem bontóba kicserélték a mikrokapcsolót, de az se segített, azt mondták kell bele egy GEM modul (ha jól tudom így hívják a központi zár agyát). Vettem egyet (persze használtan) beleraktam viszont azzal meg egyáltalán nem működik a központi zár. Most azon gondolkozom, hogy nem az a baj, hogy én csak simán rádugtam és kész, miközben rá kellene programozni az agyára ezt a GEM modult? Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata azt nagyon megköszönném, mivel tanácstalan vagyok.
Segítségetek előre is köszönöm!
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #29501 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 13:59:18 »

Sziasztok!

Akadt egy kis problémám a 2002-es ford mondeommal. A csomagtartót nem nyitja csak a távirányítós kulccsal, szóval se a belső gombbal se a csomagtartón lévő mikrokapcsolóval. Elvittem bontóba kicserélték a mikrokapcsolót, de az se segített, azt mondták kell bele egy GEM modul (ha jól tudom így hívják a központi zár agyát). Vettem egyet (persze használtan) beleraktam viszont azzal meg egyáltalán nem működik a központi zár. Most azon gondolkozom, hogy nem az a baj, hogy én csak simán rádugtam és kész, miközben rá kellene programozni az agyára ezt a GEM modult? Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata azt nagyon megköszönném, mivel tanácstalan vagyok.
Segítségetek előre is köszönöm!

Sajnálom, de rosszakat cseréltettek veled. A bal első zàrat kell kicserélni. Az vezérli a többit. Lehetőleg FL utánira (2004+)
Előtte azért mindenképp meg kell vizsgálni nem csupán vezetékszakadás van vagy hasonló.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 14:07:53 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #29502 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:20:32 »

Sajnálom, de rosszakat cseréltettek veled. A bal első zàrat kell kicserélni. Az vezérli a többit. Lehetőleg FL utánira (2004+)
Előtte azért mindenképp meg kell vizsgálni nem csupán vezetékszakadás van vagy hasonló.

A bal első zár cseréjével gondolom a kulcsot is le kell cserélni, vagy tévedek? Mivel én a jobb hátsót már cseréltem ( motor probléma) de ott minden egyben volt.
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #29503 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:33:58 »

A bal első zár cseréjével gondolom a kulcsot is le kell cserélni, vagy tévedek? Mivel én a jobb hátsót már cseréltem ( motor probléma) de ott minden egyben volt.

Csak a vezérlő egységet cseréld ki
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #29504 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:37:17 »

A bal első zár cseréjével gondolom a kulcsot is le kell cserélni, vagy tévedek? Mivel én a jobb hátsót már cseréltem ( motor probléma) de ott minden egyben volt.

Nem kell kulcsot cserélni, az külön egység. Vezető oldali központi zárszerkezet. Kb ugyanaz mint a jobb hátsó, amit cseréltél.
Nekem detto ugyanez a tünet volt mint neked. Csere után azonnal működött minden. Arra figyelj, hogy mindenképp Faceliftes kell, mert a FL előttikben ez típushiba. Fekete színű kell. A tiéd fehér.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #29505 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:03:24 »

Nem kell kulcsot cserélni, az külön egység. Vezető oldali központi zárszerkezet. Kb ugyanaz mint a jobb hátsó, amit cseréltél.
Nekem detto ugyanez a tünet volt mint neked. Csere után azonnal működött minden. Arra figyelj, hogy mindenképp Faceliftes kell, mert a FL előttikben ez típushiba. Fekete színű kell. A tiéd fehér.

Lassan nekem is cserélni kell :/
Nekem se mindig nyílik a csomi :/
Meg várom mi lesz tavasszal Smiley
Jo időben szokott működni Smiley
Majd nyár vége fele meg csere
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
raganyicsaba
Vendég
« Új hozzászólás #29506 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:37:24 »

Köszönöm a segítséget, kicserélem a zárat a hétvégén aztán jelzek, mit sikerült kihozni a helyzetből.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #29507 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:51:22 »

 
Köszönöm a segítséget, kicserélem a zárat a hétvégén aztán jelzek, mit sikerült kihozni a helyzetből.

 eljen
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #29508 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 16:41:35 »

Sziasztok!

Öröm hírt közölheteket, megoldódott a nem indulása ---c nem jön adat, probléma..
A pollenszűrőnél volt az egyik kábel elszakadva... Nem az igazi ott a kocsimon a szigetelés, és a kébel köteg is furcsán össze vissza megy ott, és valami kikezdte a kábelt, és ez okozta a fejfájásomat hetekig... Wink Cheesy
De mostmár csak a jó idő várás van hátra hogy ki tudjam pucolni a kényes részt és megcsinálni a szigetelést.....
Van ott egy műanyag dekli, amit 3 csavar fog, és az is eláll a szélvédőtől.. Sad
Köszönöm a tippeket és segítségeket a probléma leküzdésében...
Pacsi!
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #29509 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 17:08:07 »

Köszönöm!
Akkor elég ha rámérek az akksin lévő sarura?
Milyen értéket ami jó és ami nem?

Sziasztok!
Ma voltam villanyásznál,kiderült amire gyanakodtam,gyenge az akksi.
Nézegetem a gyári akksikat,mi a különbség a "silver calcium" és a "calcium plus" között,melyiket válasszam?
Most 50Ah  van benne de azt mondta az ember,nem baj ha kicsit nagyobbat veszek.55 vagy 60?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #29510 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 18:33:57 »

Sziasztok!
Ma voltam villanyásznál,kiderült amire gyanakodtam,gyenge az akksi.
Nézegetem a gyári akksikat,mi a különbség a "silver calcium" és a "calcium plus" között,melyiket válasszam?
Most 50Ah  van benne de azt mondta az ember,nem baj ha kicsit nagyobbat veszek.55 vagy 60?
Szia.
Nekem 60 Ah ca-ca van bent már 2 éve noname fajta  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29511 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 19:16:34 »

Sziasztok!
Ma voltam villanyásznál,kiderült amire gyanakodtam,gyenge az akksi.
Nézegetem a gyári akksikat,mi a különbség a "silver calcium" és a "calcium plus" között,melyiket válasszam?
Most 50Ah  van benne de azt mondta az ember,nem baj ha kicsit nagyobbat veszek.55 vagy 60?

Benzinesnek elég az 50-60 Ah közötti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #29512 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 19:43:41 »

Benzinesnek elég az 50-60 Ah közötti.

AndyA

Köszönöm!  Wink
Akkor mindegy,hogy silver calcium vagy calcium plus?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #29513 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 19:47:58 »

Köszönöm!  Wink
Akkor mindegy,hogy silver calcium vagy calcium plus?

Most olvastam valahol, lehet itt a fórumon, hogy a Silver-Calcium aksik jobban bírják a generátor hülyeségeit a töltés folyamán
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29514 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 19:53:53 »

Köszönöm!  Wink
Akkor mindegy,hogy silver calcium vagy calcium plus?

Ne sima legyen, mert az hamar meghal. Ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #29515 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 20:00:06 »

Köszi az infókat mindenkinek!  worship
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #29516 Dátum: 2016.02.09 kedd, 00:34:53 »

Üdv Ma jött meg kínából az új kulcsom (A régi nem működött "Központizár")

Betanítottam a kulcsot így nyitja és zárja az ajtókat.

A problémám az hogy a zárás első megnyomásra mindent lezár kivéve a bal hátsó ajtót (Nem villog a vészvillogó) a második megnyomásra lezárja a bal hátsót is és fel villan a vészvillógó is. (ez Normális?)
Eddig ha kulccsal zártam akkor ha nem tekertem el először balra a kulcsot akkor nem mindig zárta a bal hátsó ajtót, de ha először balra majd jobbra tekertem akkor mindig lezárta?

Ez lehet valamilyen mechanikus hiba a bal hátsó ajtóban?

Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #29517 Dátum: 2016.02.09 kedd, 10:10:42 »

Üdv Ma jött meg kínából az új kulcsom (A régi nem működött "Központizár")

Betanítottam a kulcsot így nyitja és zárja az ajtókat.

A problémám az hogy a zárás első megnyomásra mindent lezár kivéve a bal hátsó ajtót (Nem villog a vészvillogó) a második megnyomásra lezárja a bal hátsót is és fel villan a vészvillógó is. (ez Normális?)
Eddig ha kulccsal zártam akkor ha nem tekertem el először balra a kulcsot akkor nem mindig zárta a bal hátsó ajtót, de ha először balra majd jobbra tekertem akkor mindig lezárta?

Ez lehet valamilyen mechanikus hiba a bal hátsó ajtóban?



Szia
Vagy a hátsó ajtóban rossz a motor vagy a mikro kapcsoló vagy az első ajtóban a vezérlő.
De szerintem a hátsó a ludas.
Nekem is hasonló tünetek voltak anno, utána volt olyan is hogy hol zárt hol nem, ahogy éppen kedve tartotta.
Mi szetszedtuk darabokra, meg lett javítva. Sokan mondtak itt hogy nem lehet javitani, hű.lyeseg amit mi csináltunk, biztos nem igaz.... Stb....
Nem mondom azt hogy ok nem tudnak semmit stb..
De en vagyok ra a példa hogy 1 hónap múlva lesz 1 éve hogy azóta is működik hibátlanul a hátsó ajtóm.
Es 1 sörbe került az egész szerelés menete.
En ugy vagyok vele hogy először megpróbálom megcsinalni - csináltatni es ha kell akkor veszek másik alkatrészt.
Mert ha jol tudom 10 vagy 15 ezret akartak kérni másik ilyen cuccért, ami használt. De ha olcsóbban is tud az ember, akkor is minek venni ha megtudod csinalni ingyen. Meg a használt vajon meddig fog működni???
De mindenki ugy dönt ahogy akar, mindenkinek van saját véleménye.
Ha gondolod írj rám es leírom mit csináltunk mi. Azt ha egyedül vagy van  ismerős aki tud segíteni akkor próba szerencse.
Szép napot  wave
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 10:19:31 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #29518 Dátum: 2016.02.09 kedd, 11:21:32 »

Sziasztok,

 az szeretném kérdezni, hogy a gyári Xenon mekkora kelvin-nel rendelkezik a Mondeo-ban? 4300K-s?




Köszönöm!
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #29519 Dátum: 2016.02.09 kedd, 12:15:33 »

Sziasztok,

 az szeretném kérdezni, hogy a gyári Xenon mekkora kelvin-nel rendelkezik a Mondeo-ban? 4300K-s?




Köszönöm!

Igen, 4200-4300K, Philips, vagy Osram.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #29520 Dátum: 2016.02.09 kedd, 12:18:42 »

Igen, 4200-4300K, Philips, vagy Osram.

Köszönöm! Ebay-en vannak 2000-3000 Ft körül párban, gondolom azok olyanok is. Nincs esetleg tapasztalatod azokkal kapcsolatosan?
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29521 Dátum: 2016.02.09 kedd, 12:22:22 »

Köszönöm! Ebay-en vannak 2000-3000 Ft körül párban, gondolom azok olyanok is. Nincs esetleg tapasztalatod azokkal kapcsolatosan?
http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Xenon_Ego_12V_D2S_5500k_OSRAM_35W_42747217.htm?first=1

http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Xenon_Osram_d2s_41344381.htm?first=1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #29522 Dátum: 2016.02.09 kedd, 12:55:05 »

Köszönöm! Ebay-en vannak 2000-3000 Ft körül párban, gondolom azok olyanok is. Nincs esetleg tapasztalatod azokkal kapcsolatosan?

Én olyat nem vennék.
Nekem a Vilagitas.eu-tól van Osram.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29523 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:02:03 »

Sziasztok,

 az szeretném kérdezni, hogy a gyári Xenon mekkora kelvin-nel rendelkezik a Mondeo-ban? 4300K-s?




Köszönöm!

A gyári szerintem 6500-as volt, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29524 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:02:47 »

Köszönöm! Ebay-en vannak 2000-3000 Ft körül párban, gondolom azok olyanok is. Nincs esetleg tapasztalatod azokkal kapcsolatosan?

Nekem a dx.com-ról a 6 dollár/pár 4300K-es megy két éve csont nélkül... Smiley

Ha kéthavonta kell cserélni, akkor is olcsóbb bármi "márkásnál".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29525 Dátum: 2016.02.09 kedd, 14:05:04 »

A gyári szerintem 6500-as volt, nem?

AndyA

 nyes wow1

Az már lila lenne...

4200-4300-as a gyári, majdnem minden autóban...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #29526 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:14:10 »

Nekem a dx.com-ról a 6 dollár/pár 4300K-es megy két éve csont nélkül... Smiley

Ha kéthavonta kell cserélni, akkor is olcsóbb bármi "márkásnál".

AndyA

Nekem is májusban lesz 2 éve ,h benne van a kici kínai ocó  6 dolcsis! Semmi baja az ég világon.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #29527 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:18:30 »

Sziasztok.  Tolatoradar problémám van. Hátramenetben folyamatosan sípol. Mi lehet a baja, mivel kezdjem a hiba okának  kiszűrését?
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
Sn4k3
Vendég
« Új hozzászólás #29528 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:42:45 »

Nekem is májusban lesz 2 éve ,h benne van a kici kínai ocó  6 dolcsis! Semmi baja az ég világon.

Felbátorodtam én is, úgy is xenon csere előtt állok így hát lerendeltem egy párt brutó 1700 forint  Grin
Ha jó lesz spóroltam 9 ezret ha nem akkor se buktam sokat Cool
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29529 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:58:07 »

Sziasztok.  Tolatoradar problémám van. Hátramenetben folyamatosan sípol. Mi lehet a baja, mivel kezdjem a hiba okának  kiszűrését?

az egyik szemet nem látja.ha gyári,akkor diag pillanat alatt felderíti,melyik rossz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29530 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:28:03 »

Sziasztok.  Tolatoradar problémám van. Hátramenetben folyamatosan sípol. Mi lehet a baja, mivel kezdjem a hiba okának  kiszűrését?


Kapcsolj egy hátramenetet, és amikor sípol, óvatosan, ujjheggyel érintsd meg a 4 szenzort sorban. Érezni fogod a pulzálást, ha működik. Ha valamelyik nem, akkor az cserés. Bontósoktól kapsz másikat.

Kevésbé peches esetben csatlakozó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bubika30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


« Új hozzászólás #29531 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:56:27 »

Kapcsolj egy hátramenetet, és amikor sípol, óvatosan, ujjheggyel érintsd meg a 4 szenzort sorban. Érezni fogod a pulzálást, ha működik. Ha valamelyik nem, akkor az cserés. Bontósoktól kapsz másikat.

Kevésbé peches esetben csatlakozó.

AndyA
Köszönöm a válaszokat. Holnap kipróbálom. Idegesítő a sípolás. Másik kérdés: Minap beindítottam az autót, hogy melegedjen. Becsuktam az ajtót és bementem a házba. Kijöttem és azt  tapasztaltam, hogy az ajtók zárva. A motor jár és én pedíg kintről figyelem. Semmi gond nem lett volna, csak hogy nem otthon voltam hanem 60 km-re otthonról hajnali 1 -kor. Cserekocsi, haza a pótkulcsért és utánna vissza. Mi lehet a gond a zárral? Azóta pótkulcs a zsebben, sosem lehet tudni. Valami ötlet?
Naplózva

2003/4 Mondeo Mk3 2.0  16v (145Le) Ghia kombi (BWY)
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #29532 Dátum: 2016.02.09 kedd, 20:02:32 »

Köszönöm a válaszokat. Holnap kipróbálom. Idegesítő a sípolás. Másik kérdés: Minap beindítottam az autót, hogy melegedjen. Becsuktam az ajtót és bementem a házba. Kijöttem és azt  tapasztaltam, hogy az ajtók zárva. A motor jár és én pedíg kintről figyelem. Semmi gond nem lett volna, csak hogy nem otthon voltam hanem 60 km-re otthonról hajnali 1 -kor. Cserekocsi, haza a pótkulcsért és utánna vissza. Mi lehet a gond a zárral? Azóta pótkulcs a zsebben, sosem lehet tudni. Valami ötlet?


Szia!

Én január 1.-én jártam így, csak én 250 km-re voltam a pótkulcstól.  falbav Így nekem a bal hátsó háromszög ablak bánta.  gun

Megoldás: bal első zárcsere!  eplus2 Lehetőleg FL utánira (fekete).


Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.09 kedd, 20:04:09 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #29533 Dátum: 2016.02.09 kedd, 20:10:59 »

nyes wow1

Az már lila lenne...

4200-4300-as a gyári, majdnem minden autóban...

6500K nem lila még. Nekem 8000K volt motorba. Az sem volt lilás, inkább kék.
A Nightbreaker amit most vettem, 4300k, tetszik, de legközelebb 6000k közelit veszek, nekem túl "meleg" fehér a 4300k, míg az 5000-6000k hidegebb fehér, enyhén kékes.
Azt hiszem 10000k-tól lilul.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #29534 Dátum: 2016.02.09 kedd, 20:22:14 »

8000k városi



8000k refi

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29535 Dátum: 2016.02.10 szerda, 13:35:37 »

Sziasztok
Tudom hogy nem itt kellene érdeklődnőm
De sajnos a másik topic ban nincs válasz.
Aszt szeretném megtudni hogy a jobb első ajtó kívülről már nagyon nehezen nyitható mi a megoldás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29536 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:02:37 »

Sziasztok
Tudom hogy nem itt kellene érdeklődnőm
De sajnos a másik topic ban nincs válasz.
Aszt szeretném megtudni hogy a jobb első ajtó kívülről már nagyon nehezen nyitható mi a megoldás?
ne itt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #29537 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:46:50 »

igen. egyellőre úgy néz ki,hogy a visszavittek legtöbbször fesszab hibásak.lehet,azt nem cserélték a felújítás során....

Akik a generátor felújítását végezték megállapították hogy a feszültségszabályozó ment tönkre. Ahogy mondtad...
Azt mondták, hogy ez azért történt mert indokolatlanul nagy áramot vett fel valami és ezt nem bírta. Ez lehet hogy a rossz, azóta kicserélt akksi okozta. De lehet hogy valami egyéb. Ma délután megyek a villanyászhoz terheléses vizsgálatra. Hogy kiderüljön mi okozta a hibát.
Egyébként a szakik azt javasolják, hogy fontoljam meg az autó eladását, mert elektromos szempontból nagyon problémás.
Erről mi a véleményetek? Meglehet javítani probléma mentesre?Nem szivesen adnám el, megszerettem... Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29538 Dátum: 2016.02.10 szerda, 16:00:22 »

Akik a generátor felújítását végezték megállapították hogy a feszültségszabályozó ment tönkre. Ahogy mondtad...
Azt mondták, hogy ez azért történt mert indokolatlanul nagy áramot vett fel valami és ezt nem bírta. Ez lehet hogy a rossz, azóta kicserélt akksi okozta. De lehet hogy valami egyéb. Ma délután megyek a villanyászhoz terheléses vizsgálatra. Hogy kiderüljön mi okozta a hibát.
Egyébként a szakik azt javasolják, hogy fontoljam meg az autó eladását, mert elektromos szempontból nagyon problémás.
Erről mi a véleményetek? Meglehet javítani probléma mentesre?Nem szivesen adnám el, megszerettem... Cheesy
az ilyen szakik járnak 1.0 swift-tel mert fingjuk nincs az egészről, azon meg nincs ami tönkremenjen. az olyan típusokkal gond nélkül megbírkóznak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #29539 Dátum: 2016.02.10 szerda, 16:22:41 »

az ilyen szakik járnak 1.0 swift-tel mert fingjuk nincs az egészről, azon meg nincs ami tönkremenjen. az olyan típusokkal gond nélkül megbírkóznak

 eljen
Naplózva
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #29540 Dátum: 2016.02.10 szerda, 16:46:36 »

Akik a generátor felújítását végezték megállapították hogy a feszültségszabályozó ment tönkre. Ahogy mondtad...
Azt mondták, hogy ez azért történt mert indokolatlanul nagy áramot vett fel valami és ezt nem bírta. Ez lehet hogy a rossz, azóta kicserélt akksi okozta. De lehet hogy valami egyéb. Ma délután megyek a villanyászhoz terheléses vizsgálatra. Hogy kiderüljön mi okozta a hibát.
Egyébként a szakik azt javasolják, hogy fontoljam meg az autó eladását, mert elektromos szempontból nagyon problémás.
Erről mi a véleményetek? Meglehet javítani probléma mentesre?Nem szivesen adnám el, megszerettem... Cheesy

Nagyon sürgősen keress másik villanyászt ! Oda már ne vidd vissza !
A mondeóknak az elektromos rendszere teljesen átlátható, könnyen diagnosztizálható,
és egyáltalán nem problémás....
Elképzelésem nincs hogy miket javíthat az a szaki ha ez problémát okoz neki...
Egy Laguna, egy c5 vagy egy 166-os alfa lehet problémás nehezen javítható esetleg...
Add el az autót mert tönkre ment a fesz szabályzó... Besz..ok..
De amúgy is több sebből vérzik amit a szerelő mond de most hagy ne részletezzem...

Egy villanyász Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.10 szerda, 16:53:02 írta Shydra » Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29541 Dátum: 2016.02.10 szerda, 17:38:24 »

Akik a generátor felújítását végezték megállapították hogy a feszültségszabályozó ment tönkre. Ahogy mondtad...
Azt mondták, hogy ez azért történt mert indokolatlanul nagy áramot vett fel valami és ezt nem bírta. Ez lehet hogy a rossz, azóta kicserélt akksi okozta. De lehet hogy valami egyéb. Ma délután megyek a villanyászhoz terheléses vizsgálatra. Hogy kiderüljön mi okozta a hibát.
Egyébként a szakik azt javasolják, hogy fontoljam meg az autó eladását, mert elektromos szempontból nagyon problémás.
Erről mi a véleményetek? Meglehet javítani probléma mentesre?Nem szivesen adnám el, megszerettem... Cheesy
megvan a hiba! eljen
Minek adnád el?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cshabii
Vendég
« Új hozzászólás #29542 Dátum: 2016.02.10 szerda, 22:10:54 »

Sziasztok.

Szeretnék mélyládát rakni az autóba. Valaki tudna segíteni, hogy a legegyszerűbb elvezetni az akksitól a csomagtartóig a kábelt?
Köszönöm!
Naplózva
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #29543 Dátum: 2016.02.10 szerda, 22:13:55 »

Nagyon sürgősen keress másik villanyászt ! Oda már ne vidd vissza !
A mondeóknak az elektromos rendszere teljesen átlátható, könnyen diagnosztizálható,
és egyáltalán nem problémás....
Elképzelésem nincs hogy miket javíthat az a szaki ha ez problémát okoz neki...
Egy Laguna, egy c5 vagy egy 166-os alfa lehet problémás nehezen javítható esetleg...
Add el az autót mert tönkre ment a fesz szabályzó... Besz..ok..
De amúgy is több sebből vérzik amit a szerelő mond de most hagy ne részletezzem...

Egy villanyász Smiley

Én szeretném ha részleteznéd. Mert amit elmondott, nekem laikusnak logikusnak tűnt. De ha nem így van, vagy nem biztos hogy így van akkor érdekel. Mindenesetre a délutáni terheléses vizsgálaton az derült ki hogy semmi nem vesz fel indokolatlanul nagy áramot. Szóval a hiba okát ráhúzták a rossz akksira. Mindenesetre az autó most jónak tűnik.
Naplózva
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #29544 Dátum: 2016.02.10 szerda, 23:04:48 »

Én szeretném ha részleteznéd. Mert amit elmondott, nekem laikusnak logikusnak tűnt. De ha nem így van, vagy nem biztos hogy így van akkor érdekel. Mindenesetre a délutáni terheléses vizsgálaton az derült ki hogy semmi nem vesz fel indokolatlanul nagy áramot. Szóval a hiba okát ráhúzták a rossz akksira. Mindenesetre az autó most jónak tűnik.

Az egy 90A-es generátor az arra a teljesítményre van tervezve. Ez azt jelenti hogy ha a fesz. szabályzó teljes gerjesztő áramot
enged a forgó részre akkor az álló rész kb 90A-t tud leadni... De mivel ez egy tervezett rendszer ezt ha kell
napokig képes tartani meghibásodás nélkül mivel a hűtése is erre van tervezve...
De a lényeg hogy ha csúcson járatás közben vmi tönkre megy az nem a fesz szabályzó lesz hanem az álló vagy a forgó rész...
A fesz szabályzónak tök mind1 mekkora a terhelés közelében nem jár annak hogy ez tönkre tegye.
A másik dolog....
A mai korszerű dieseleknél egyetlen dolog ami képe csúcsra járatni a generátort az a előfűtés.
Ez nem csak a fordnál van így hanem szinte az összes utóbbi 10 évben gyártott igényesebb dieselnél...
Pl a Mercimben 150A-es generátor van csak is kizárólag az előfűtés miatt...
Ezt tudni kellett volna a szakidnak...
De mivel gondolom a "mérésre" az autóval mentél ott már kizárt hogy aktiválni tudtátok volna mivel tuti volt 71C-os a hengerfej.
Ha egy hideg reggelen indítod akkor biztosan bekapcsol és közel 90A-en jár a generátor...
De még akkor is a ford smart charge rendszere figyeli és kordában tartja az áram felvételeket.
Lényeg:
1. csúcsra járatástól nem megy tönkre a fesz. szabályzó
2. Egy értelmetlen "mérést" csináltattak veled (remélem nem fizettél érte)
   Gondolom rárakott egy lakatfogót te meg vadul kapcsolgattad a világítást Smiley
3. Ha egy "szaki" ennyi sületlenséget hord össze akkor az vagy pék ,vagy esetleg csak ladát javít, vagy át akar baxni....

Remélem érthetően fogalmaztam...
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #29545 Dátum: 2016.02.10 szerda, 23:17:58 »

Az egy 90A-es generátor az arra a teljesítményre van tervezve. Ez azt jelenti hogy ha a fesz. szabályzó teljes gerjesztő áramot
enged a forgó részre akkor az álló rész kb 90A-t tud leadni... De mivel ez egy tervezett rendszer ezt ha kell
napokig képes tartani meghibásodás nélkül mivel a hűtése is erre van tervezve...
De a lényeg hogy ha csúcson járatás közben vmi tönkre megy az nem a fesz szabályzó lesz hanem az álló vagy a forgó rész...
A fesz szabályzónak tök mind1 mekkora a terhelés közelében nem jár annak hogy ez tönkre tegye.
A másik dolog....
A mai korszerű dieseleknél egyetlen dolog ami képe csúcsra járatni a generátort az a előfűtés.
Ez nem csak a fordnál van így hanem szinte az összes utóbbi 10 évben gyártott igényesebb dieselnél...
Pl a Mercimben 150A-es generátor van csak is kizárólag az előfűtés miatt...
Ezt tudni kellett volna a szakidnak...
De mivel gondolom a "mérésre" az autóval mentél ott már kizárt hogy aktiválni tudtátok volna mivel tuti volt 71C-os a hengerfej.
Ha egy hideg reggelen indítod akkor biztosan bekapcsol és közel 90A-en jár a generátor...
De még akkor is a ford smart charge rendszere figyeli és kordában tartja az áram felvételeket.
Lényeg:
1. csúcsra járatástól nem megy tönkre a fesz. szabályzó
2. Egy értelmetlen "mérést" csináltattak veled (remélem nem fizettél érte)
   Gondolom rárakott egy lakatfogót te meg vadul kapcsolgattad a világítást Smiley
3. Ha egy "szaki" ennyi sületlenséget hord össze akkor az vagy pék ,vagy esetleg csak ladát javít, vagy át akar baxni....

Remélem érthetően fogalmaztam...


Értem,akkor mitől mehetett tönkre a feszültségszabályozó?(Első alkalommal is meg most is bontott feszültségszabályozó került a generátorba, mert állítólag az új utángyártott nem tud kommunikálni az autóval.)Legalábbis ezt mondták.Nem kellett fizetnem,de azt hiszem akkor más valakit kell keresnem legközelebb. Remélem nem lesz legközelebb...
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.10 szerda, 23:20:14 írta Hektor » Naplózva
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #29546 Dátum: 2016.02.10 szerda, 23:42:55 »

Értem,akkor mitől mehetett tönkre a feszültségszabályozó?(Első alkalommal is meg most is bontott feszültségszabályozó került a generátorba, mert állítólag az új utángyártott nem tud kommunikálni az autóval.)Legalábbis ezt mondták.Nem kellett fizetnem,de azt hiszem akkor más valakit kell keresnem legközelebb. Remélem nem lesz legközelebb...

A szabályzóknak legnagyobb ellensége az idő... Elég mostoha körülmények között kell üzemelniük állandó hőingadozás,
rezonancia, mondhatjuk idővel elfáradnak...
A visteon-ra ez különösen igaz mivel a szokásosnál sokkal komplexebb szabályzó...
Ezek elmennek 6-8 évet és onnantól minden nap ajándék Smiley
Igazából úgy van hogy a kefék is ennyit tudnak meg a csapágyak is...
Szóval ha már hozzá kell nyúlni akkor teljes felújítás.
Valóban az olcsó utángyártott szabályzókkal vannak gondok...
De pl egy valeo szabályzó szépen teszi a dolgát benne...
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29547 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 06:07:29 »

Sziasztok.

Szeretnék mélyládát rakni az autóba. Valaki tudna segíteni, hogy a legegyszerűbb elvezetni az akksitól a csomagtartóig a kábelt?
Köszönöm!
a tűzfalon keresztül a küszöbben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vityirobert
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



E-mail
« Új hozzászólás #29548 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:09:54 »

Nm.
Tényleg jobb lesz hidd el. De azért majd írd meg a fejleményt legyszives.
De nem lesz gond  eljen

Köszi, tényleg egy láncreakcióról volt szó, egyszerűen egy LED meghalt és sorra lepusztult utána a többi is....
Izzóval minden meg, kivéve egy dolgot, sajnos a kis kijelző ahol a kinti hőmérsékletet mutatja nem világít.
Ennek az oka a foglaltban rejlik ami már a korábbi tulajnál megsérült.
Lehet ezt valahogy javítani?
http://kepfeltoltes.hu/view/160211/IMG_0513_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.11 csütörtök, 08:21:42 írta vityirobert » Naplózva

Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29549 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:36:28 »

Sziasztok.

Szeretnék mélyládát rakni az autóba. Valaki tudna segíteni, hogy a legegyszerűbb elvezetni az akksitól a csomagtartóig a kábelt?
Köszönöm!

A legegyszerűbben úgy, hogy rácsipeszeled az akksisarukra a vezetéket, kihúzod a géptető sarkánál, fel az A-oszlopon, végig a tető szélén, és bebújtatod a csomagtartó teteje alatt. Szigszalag elég jól megfogja, jól tapad a fényezésen.

De azt hiszem, nem erre gondoltál. Smiley

Milyen vastag vezetéket vinnél oda? Gondolom, egy mélyládához kell pár amper.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 584 585 586 587 588 589 590 [591] 592 593 594 595 596 597 598 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.