Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:47:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 [600] 601 602 603 604 605 606 607 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11102627 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #29950 Dátum: 2016.04.26 kedd, 16:21:40 »

tilt az immobiliser. Korábban indult ezekkel a kulcsokkal a gép? PATS programozás kell hozzá, hogy a kulcsokat az immobiliser felismerje.


Indult , minden rendben volt mai napig.

 PATS programozás?
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.26 kedd, 16:41:38 írta Alfa » Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #29951 Dátum: 2016.04.26 kedd, 16:31:08 »

GEM opció lesz, mint az MKIV-en. IDS kell hozzá.
Ezt kifejtenéd kicsit bővebben ,hogy én is értsem Smiley Mit jelentenek a rövidítések ? Mit tegyek hogy ne kapcsoljon fel a tompított amint ráadom agyujtást ?
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29952 Dátum: 2016.04.26 kedd, 16:33:42 »

Ezt kifejtenéd kicsit bővebben ,hogy én is értsem Smiley Mit jelentenek a rövidítések ? Mit tegyek hogy ne kapcsoljon fel a tompított amint ráadom agyujtást ?
Keresd meg Vik-et, Power_ford-ot, vagy valamelyik ford szervizt és kérd meg őket, hogy a komfortmodul (GEM) beállításai között kapcsolják ki a gyújtásra tombított opciót a gyár diagnosztikai eszközzel (IDS). A IV-es mondeón ezt meg lehet csinálni szerviz nékül is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29953 Dátum: 2016.04.26 kedd, 17:41:34 »

A müszer falon világítanak a visszajelzők.

Az órában a kis piros led villog.

Az indító kulcs a 4-as állásban nem indít



Elfelejtette a kulcsokat. PATS programozás, ami vagy Ford kereskedés és IDS (de hogyan jutsz el oda), vagy ForScan legutóbbi verzió extra licensszel állítólag már tudja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #29954 Dátum: 2016.04.26 kedd, 18:36:28 »

Sziasztok!

A forscan-ba kérelmeztem egy extended licenset. Van benne a configuration end programming menü pont ott beléptem a gem configurationba és ott vannak olyanok hogy riasztó rendszer disabled. Akkor van benne csak nem aktív?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29955 Dátum: 2016.04.26 kedd, 18:59:53 »

Sziasztok!

A forscan-ba kérelmeztem egy extended licenset. Van benne a configuration end programming menü pont ott beléptem a gem configurationba és ott vannak olyanok hogy riasztó rendszer disabled. Akkor van benne csak nem aktív?
nem hiszem. A riasztóhoz jár sziréna egység is a bal hátsó kerékjárati ív környékén. Bekapcsolhatod, max hibakódot fog rögzíteni a gem, hogy a riasztó nem működik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
blaci82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #29956 Dátum: 2016.04.26 kedd, 19:26:43 »

Keresd meg Vik-et, Power_ford-ot, vagy valamelyik ford szervizt és kérd meg őket, hogy a komfortmodul (GEM) beállításai között kapcsolják ki a gyújtásra tombított opciót a gyár diagnosztikai eszközzel (IDS). A IV-es mondeón ezt meg lehet csinálni szerviz nékül is.
Most már világos worship  Köszi a segítséget !!
Naplózva

Ford Mondeo mk3  Titanium 2.0 Kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #29957 Dátum: 2016.04.26 kedd, 20:26:34 »

nem hiszem. A riasztóhoz jár sziréna egység is a bal hátsó kerékjárati ív környékén. Bekapcsolhatod, max hibakódot fog rögzíteni a gem, hogy a riasztó nem működik.

nem feltétlen, szerették a kürtöt szirénaként alkalmazni a fordnál  vigyor3
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29958 Dátum: 2016.04.26 kedd, 20:48:17 »

nem feltétlen, szerették a kürtöt szirénaként alkalmazni a fordnál  vigyor3
gyárilag a csomagtérben volt. aztán, hogy utólag ki mit hova kötött már más kérdés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29959 Dátum: 2016.04.27 szerda, 09:43:08 »

nem feltétlen, szerették a kürtöt szirénaként alkalmazni a fordnál  vigyor3
A GEM riasztó fukciójához a sziréna - ahogy HZsolt is írja - a csomagtérben van gyárilag. A nem gyári riasztókat nem lehet/kell a GEM-ben engedélyezni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #29960 Dátum: 2016.04.27 szerda, 10:37:36 »

Üdv.Egy feszültség átalakítót szeretnék beszerelni ami 15W,3A-es és stabil 5V-ot ad le.Honnan tudok/érdemes állandó áramot leszedni,esetleg szivargyújtó?Nem szeretném felgyújtani (még) az autót.  integet2
Na tehát jól elbaxtam mindent.Előzően a bekötés:szivargyújtó elosztó bekötve úgy,hogy gyújtáson legyen áram (mindezt a világítás kapcsolóra kötve)+GPS+DVR=tökéletes működés.Átmadzagoltam,hogy a DVR állandó áramot kapjon,hogy minden funkciója működjön (mozgásérzékelő,g-senzor stb)+1 db túlfeszültségvédő (kemo m168)+feszültség átalakító.Így beszerelve minden az elképzelés szerint műkszik de az aksi lemerül. Dilemma!Mi a faxom meríti. Kemo m168 ki,aksi továbbra is merül.feszűltségátalakító+DVR ki,meg mindig merül az aksi.Gondoltam cellazárlatra de éjszakára aksisaru le,reggel rámértem és nincs merűlés,akksi ok.Aksit 220-ról töltve+vissza a helyére=töltés 14,5V,terhelve is maradt.Lemerült akksi+bebikáz=töltés 14,3V,terhelve lemegy 13,7V.
Kérdés:1. A bekötött kütyük bármelyike szívhatja az áramot?Melyik igen és melyik nem?
           2. Állandó tápra kötött szivargyújtó elosztó+GPS dugó+DVR (a dvr ézékel+mozgásra bekapcs majd ki meg be stb) szívhatja az áramot?
           3.Állandó tápon a szivargyújtó elosztó szívhatja az áramot?
           
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29961 Dátum: 2016.04.27 szerda, 10:41:08 »

Na tehát jól elbaxtam mindent.Előzően a bekötés:szivargyújtó elosztó bekötve úgy,hogy gyújtáson legyen áram (mindezt a világítás kapcsolóra kötve)+GPS+DVR=tökéletes működés.Átmadzagoltam,hogy a DVR állandó áramot kapjon,hogy minden funkciója működjön (mozgásérzékelő,g-senzor stb)+1 db túlfeszültségvédő (kemo m168)+feszültség átalakító.Így beszerelve minden az elképzelés szerint műkszik de az aksi lemerül. Dilemma!Mi a faxom meríti. Kemo m168 ki,aksi továbbra is merül.feszűltségátalakító+DVR ki,meg mindig merül az aksi.Gondoltam cellazárlatra de éjszakára aksisaru le,reggel rámértem és nincs merűlés,akksi ok.Aksit 220-ról töltve+vissza a helyére=töltés 14,5V,terhelve is maradt.Lemerült akksi+bebikáz=töltés 14,3V,terhelve lemegy 13,7V.
Kérdés:1. A bekötött kütyük bármelyike szívhatja az áramot?Melyik igen és melyik nem?
           2. Állandó tápra kötött szivargyújtó elosztó+GPS dugó+DVR (a dvr ézékel+mozgásra bekapcs majd ki meg be stb) szívhatja az áramot?
           3.Állandó tápon a szivargyújtó elosztó szívhatja az áramot?
           

1. Ami aktív kütyü, az áramot eszik. Hogy mennyit, azt meg kell mérni, és utána lehet megsaccolni, hogy a merülés ezzel arányos-e.
2. Nyilván, hiszen aktív eszköz. Innentől lásd, mint 1.
3. Ha "mechanikus" elosztó, akkor nem, hacsak nem zárlatos benne valami. De azt hamar észrevennéd a füstjelekből. Smiley Ha olyan elosztó, ami közben pl. USB villanyt is csinál, az ehet, de ennyit nem.

Én megmérném, hogy mennyi villany megy ki az akksiból, azután elkezdeném válogatni a drótokat, hogy merre. Lehet, semmi köze az egészhez a villanyreszelésednek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #29962 Dátum: 2016.04.27 szerda, 10:50:46 »

1. Ami aktív kütyü, az áramot eszik. Hogy mennyit, azt meg kell mérni, és utána lehet megsaccolni, hogy a merülés ezzel arányos-e.
2. Nyilván, hiszen aktív eszköz. Innentől lásd, mint 1.
3. Ha "mechanikus" elosztó, akkor nem, hacsak nem zárlatos benne valami. De azt hamar észrevennéd a füstjelekből. Smiley Ha olyan elosztó, ami közben pl. USB villanyt is csinál, az ehet, de ennyit nem.

Én megmérném, hogy mennyi villany megy ki az akksiból, azután elkezdeném válogatni a drótokat, hogy merre. Lehet, semmi köze az egészhez a villanyreszelésednek.

AndyA
Ok.Köszi.Ma okosabb leszek picit mert aksi töltőn és minden fentebb felsorolt fogyasztó kiiktatva/szivargyújtó bizti eggyel lejjebb a biztitáblába ahol elméletileg csak gyújtásról van delej.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
kubi
Vendég
« Új hozzászólás #29963 Dátum: 2016.04.27 szerda, 21:15:37 »

Sziasztok!

Van egy 2004.12 havi (2005 modellév) 1.8 benzines Trend Mondeo-m. Gyári tempomat-ot szeretnék beleszerelni, de a gyári köteg nem tartalmazza a hozzá tartozó csatlakozókat! Tudomásom szerint, így is megoldható!
Bekötésben tud valaki segíteni!?
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #29964 Dátum: 2016.04.29 péntek, 10:28:30 »

1. Ami aktív kütyü, az áramot eszik. Hogy mennyit, azt meg kell mérni, és utána lehet megsaccolni, hogy a merülés ezzel arányos-e.
2. Nyilván, hiszen aktív eszköz. Innentől lásd, mint 1.
3. Ha "mechanikus" elosztó, akkor nem, hacsak nem zárlatos benne valami. De azt hamar észrevennéd a füstjelekből. Smiley Ha olyan elosztó, ami közben pl. USB villanyt is csinál, az ehet, de ennyit nem.

Én megmérném, hogy mennyi villany megy ki az akksiból, azután elkezdeném válogatni a drótokat, hogy merre. Lehet, semmi köze az egészhez a villanyreszelésednek.

AndyA
Nah.Töltés 14,5V,terhelve is.Leállítás után 13,5V. 8 óra elteltével 11,9V. Hazaérve éjszakára aksisaru levesz,reggelre 12,7V. Wyctor-nál aksicsere.
   U.i: Kérdés. Ha akku nélkül a sarukat amin a kábelek vannak szakadásjelzővel rámérek kell-e átfojásnak lenni-e vagy nem?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29965 Dátum: 2016.04.29 péntek, 14:36:08 »

Nah.Töltés 14,5V,terhelve is.Leállítás után 13,5V. 8 óra elteltével 11,9V. Hazaérve éjszakára aksisaru levesz,reggelre 12,7V. Wyctor-nál aksicsere.
   U.i: Kérdés. Ha akku nélkül a sarukat amin a kábelek vannak szakadásjelzővel rámérek kell-e átfojásnak lenni-e vagy nem?

Ha ilyen pici szivárgó áramod van, simán mérj bele mondjuk 10A-es állásban az akksi és a saru közé a műszerrel. Azután lépegess lejjebb a méréshatárral, míg meg nem találod, mennyi is az annyi.

A másik lehetőség a lakatfogó, azzal azt is meg tudod nézni, hogy melyik vezetéken lóg meg a villany a saru után szétágazó kábelkorbácsból. Lesz nálam jövő héten a minitalin.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #29966 Dátum: 2016.04.29 péntek, 18:08:27 »

Ha ilyen pici szivárgó áramod van, simán mérj bele mondjuk 10A-es állásban az akksi és a saru közé a műszerrel. Azután lépegess lejjebb a méréshatárral, míg meg nem találod, mennyi is az annyi.

A másik lehetőség a lakatfogó, azzal azt is meg tudod nézni, hogy melyik vezetéken lóg meg a villany a saru után szétágazó kábelkorbácsból. Lesz nálam jövő héten a minitalin.

AndyA
Ok,minin megsasoljuk mert nekem nincsenek mérőherkentyűim.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
BudaiK
Vendég
« Új hozzászólás #29967 Dátum: 2016.04.30 szombat, 08:36:55 »

Sziasztok! Elvesztettem a rádióm kódját. Láttam, hogy itt az oldalon már korábban is tudtatok segíteni valakinek. Esetleg tudnátok nekem is segíteni? Ha igen, milyen adatokra van szükség hozzá?
Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét!
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #29968 Dátum: 2016.04.30 szombat, 09:09:02 »

Sziasztok ilyen vezérlőt keresnék "DDCR 80981A 2S7Q-9F954-FA" Előre is köszi worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #29969 Dátum: 2016.04.30 szombat, 13:16:32 »

Sziasztok! Elvesztettem a rádióm kódját. Láttam, hogy itt az oldalon már korábban is tudtatok segíteni valakinek. Esetleg tudnátok nekem is segíteni? Ha igen, milyen adatokra van szükség hozzá?
Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét!
Ment PÜ!
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #29970 Dátum: 2016.04.30 szombat, 16:28:40 »

Üdv!

Olyan ügyben fordulok hozzátok, hogy ülés cserén vagyok egy angol mk3 faceliftes Mondeo-ból. Az én autóm szintén faceliftes Ghia, de sima üléses (nincs fűtés/hűtés és csak a vezetőoldali elektromos) az "újak" pedig fűtött/hűtött és elektromos mindkettő. De viszont a biztosítékházba találtam biztosítékot az fűtéshez. meg az ülés alatt csatlakozókat amik szabadon vannak. Így "csak" simán összedugom és kész vagy mire kell odafigyelnem, hogy minden rendben működjön?

köszönöm!

 
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #29971 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 08:28:21 »

Üdv!

Olyan ügyben fordulok hozzátok, hogy ülés cserén vagyok egy angol mk3 faceliftes Mondeo-ból. Az én autóm szintén faceliftes Ghia, de sima üléses (nincs fűtés/hűtés és csak a vezetőoldali elektromos) az "újak" pedig fűtött/hűtött és elektromos mindkettő. De viszont a biztosítékházba találtam biztosítékot az fűtéshez. meg az ülés alatt csatlakozókat amik szabadon vannak. Így "csak" simán összedugom és kész vagy mire kell odafigyelnem, hogy minden rendben működjön?

köszönöm!

 

Elvileg faceliftes a te autód is és a donor is, nem lesz gubanc. Ráadásul Ghia és be van kábelezve.
Egy dolog van még, a kapcsolót be kell tenned a középkonzolba. Ott is lennie kell vezetéknek. A pohártartó mellett balra.
Jó szerelgetést.  wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #29972 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 09:53:27 »

Elvileg faceliftes a te autód is és a donor is, nem lesz gubanc. Ráadásul Ghia és be van kábelezve.
Egy dolog van még, a kapcsolót be kell tenned a középkonzolba. Ott is lennie kell vezetéknek. A pohártartó mellett balra.
Jó szerelgetést.  wave

Oké köszönöm szépen segítséged Smiley akkor jól emlékeztem, hogy a ghia-ban ki van kábelezve, de így már megnyugodtam Wink Smiley olvastam olyat is, hogy a faceliftes ülésnél már nincs ülés érzékelő amit az angol üléseknél át kell rakni a másik oldali ülésbe.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29973 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 10:06:05 »

Oké köszönöm szépen segítséged Smiley akkor jól emlékeztem, hogy a ghia-ban ki van kábelezve, de így már megnyugodtam Wink Smiley olvastam olyat is, hogy a faceliftes ülésnél már nincs ülés érzékelő amit az angol üléseknél át kell rakni a másik oldali ülésbe.
faceliftben valóban nincs már érzékelő, viszont a ghia nem garancia rá, hogy elő van vezetékelve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
esanyi@t-online.hu
Vendég
« Új hozzászólás #29974 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 11:10:38 »

Androidos fejegységet szerelnék be, tudnátok segíteni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29975 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 11:40:17 »

faceliftben valóban nincs már érzékelő, viszont a ghia nem garancia rá, hogy elő van vezetékelve

Ezt tudom én is igazolni. Az enyém TREND és még a hátsó ülésfűtés is elő van készítve, viszont a tempomat nem volt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29976 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 11:55:03 »

Androidos fejegységet szerelnék be, tudnátok segíteni?

és miben kéne? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #29977 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 13:13:49 »

Üdv!

Először is köszönöm sikerűlt kikapcsolnom az ESP-t hogy ne világítson a műszeregységen. Lenne még valami a forscan mindíg vissza adja a hibákat GEM- b1244 és a b2110 ha valaki tudja mik lehetnek írjon. Előre is köszönöm!
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29978 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 13:19:18 »

Üdv!

Először is köszönöm sikerűlt kikapcsolnom az ESP-t hogy ne világítson a műszeregységen. Lenne még valami a forscan mindíg vissza adja a hibákat GEM- b1244 és a b2110 ha valaki tudja mik lehetnek írjon. Előre is köszönöm!
kiírja a hiba mellé Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #29979 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 13:27:40 »

Üdv!

Először is köszönöm sikerűlt kikapcsolnom az ESP-t hogy ne világítson a műszeregységen. Lenne még valami a forscan mindíg vissza adja a hibákat GEM- b1244 és a b2110 ha valaki tudja mik lehetnek írjon. Előre is köszönöm!

B1244 Wiper Rear Motor Run Relay Circuit Failure GEM REFER to Section  501-16 Wipers and Washers
B2110 Front Wiper Motor Relay Circuit Open GEM REFER to Section  501-16 Wipers and Washers
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #29980 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 21:03:51 »

faceliftben valóban nincs már érzékelő, viszont a ghia nem garancia rá, hogy elő van vezetékelve

Na sikerrel jártam az ülésekkel volt csatlakozó meg ami kell egyedül a biztonság öv érzékelőt kellett átraknom a régiből és minden rendben megy Smiley Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #29981 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 20:08:52 »

Ha ilyen pici szivárgó áramod van, simán mérj bele mondjuk 10A-es állásban az akksi és a saru közé a műszerrel. Azután lépegess lejjebb a méréshatárral, míg meg nem találod, mennyi is az annyi.

A másik lehetőség a lakatfogó, azzal azt is meg tudod nézni, hogy melyik vezetéken lóg meg a villany a saru után szétágazó kábelkorbácsból. Lesz nálam jövő héten a minitalin.

AndyA
Nah ma voltam autóvillanyosnál és 0,15 A lógott folyamatosan ami szerinte sok.Egyesével elkezdtük a biztiket majd a reléket nézegetni és találtunk a műszerfal alatt lévő táblába 1 relét amit kivett és megszűnt a hiba,nincs menekülő amper.Minden működik kivétel a belső világítás legalább is ennyit vettem észre eddig.A relé egy FoMoCo F57B  14B192 AA.Ez mit kapcsolhat mert biztos nem dísznek van ott (a belső világításon kívül)?
u.i:Reggelre kiderül,hogy merül-e továbbra is.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29982 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 20:52:37 »

Nah ma voltam autóvillanyosnál és 0,15 A lógott folyamatosan ami szerinte sok.Egyesével elkezdtük a biztiket majd a reléket nézegetni és találtunk a műszerfal alatt lévő táblába 1 relét amit kivett és megszűnt a hiba,nincs menekülő amper.Minden működik kivétel a belső világítás legalább is ennyit vettem észre eddig.A relé egy FoMoCo F57B  14B192 AA.Ez mit kapcsolhat mert biztos nem dísznek van ott (a belső világításon kívül)?
u.i:Reggelre kiderül,hogy merül-e továbbra is.

Ha a relé félig megdöglik, simán ehet ennyit bármi más nélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #29983 Dátum: 2016.05.03 kedd, 09:25:52 »

Elfelejtette a kulcsokat. PATS programozás, ami vagy Ford kereskedés és IDS (de hogyan jutsz el oda), vagy ForScan legutóbbi verzió extra licensszel állítólag már tudja.

AndyA

Üdv, eddig nem sikerült a problémát megoldani...a kulcsokat elfogadja,
PATS rendben, hol az egyik, hol a másik kulcsal beindul, 8-10 másodpercig jár,utána leáll. A számitógép nem mutat ki semmi hibát,olykor nem kommunikál az autóval
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.03 kedd, 09:47:47 írta Alfa » Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #29984 Dátum: 2016.05.03 kedd, 19:58:05 »

Nah ma voltam autóvillanyosnál és 0,15 A lógott folyamatosan ami szerinte sok.Egyesével elkezdtük a biztiket majd a reléket nézegetni és találtunk a műszerfal alatt lévő táblába 1 relét amit kivett és megszűnt a hiba,nincs menekülő amper.Minden működik kivétel a belső világítás legalább is ennyit vettem észre eddig.A relé egy FoMoCo F57B  14B192 AA.Ez mit kapcsolhat mert biztos nem dísznek van ott (a belső világításon kívül)?
u.i:Reggelre kiderül,hogy merül-e továbbra is.
Reggelre 12,1 V.Autó indul.Rögtön mérve 13,3V a töltés és 2 perc elteltével lassan elérte a 14,3V-ot. 8 óra állás után megint 12,2V.Ez normális? 1 hetes az aksi,a papírján azt írja,hogy 12,25V-nál tölteni kell,12,5V-nál 50%-os. Töltenem kellene?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #29985 Dátum: 2016.05.03 kedd, 23:05:53 »

Reggelre 12,1 V.Autó indul.Rögtön mérve 13,3V a töltés és 2 perc elteltével lassan elérte a 14,3V-ot. 8 óra állás után megint 12,2V.Ez normális? 1 hetes az aksi,a papírján azt írja,hogy 12,25V-nál tölteni kell,12,5V-nál 50%-os. Töltenem kellene?
Jól mér neked az a műszer?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
ritterja
Vendég
« Új hozzászólás #29986 Dátum: 2016.05.03 kedd, 23:51:41 »

Sziasztok, express segitseg kellene, ha valaki tud segiteni.

Draga baratom koltozkodés kozben elhagyta a kulcsat a mondinak, persze meg elotte betette a TV-t a hatso ulesre, telerakta a csomagtartot es bezarta a kocsit.
A feladat csak az lenne, hogy barhogy kinyissuk es kivegyuk a cuccokat, akar eroszakos modon is, mert aztan viszik a bontoba.
Az ajtokat, mivel a riaszto aktiv, meg belulrol sem lehet kinyitni, mivel elektromosan reteszelodtek a zarak. A zar lefuras sem segit, mivel a kulcsos zar is elektromosan mukszik, a csomagtarto nyomogombja sem aktiv ilyenkor.

Kinyitottuk a motorhaztetot, (lefurtuk a zarat), levettuk a sarut, hogy ne riasszon (sajnos a tobbek altal ajanlott saruvisszatetel nem segitett, mint amire szamitani is lehetett.

Arra gondoltam, valahogy kellene adni direkt aramot valamelyit ajto motorjanak, akkor elvileg mind kinyilik, mert logikusan parhuzamosan van kotve (hacsak nem kulon kapja a jelet minden ajto.

A mechanikus serules mar nem szamit szegenynek, (olyan kar ezert a gyonyoru fekete szepsegert Sad ) szoval ha valakinek van mukodo javaslata az is jo, vagy barmilyen megoldas ami egyszeru es viszonylag gyors, mivel nem sok idom van vele foglalkozni es az auto igy utcan nem allhat napokig.



 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29987 Dátum: 2016.05.04 szerda, 07:50:50 »

Sziasztok, express segitseg kellene, ha valaki tud segiteni.

Draga baratom koltozkodés kozben elhagyta a kulcsat a mondinak, persze meg elotte betette a TV-t a hatso ulesre, telerakta a csomagtartot es bezarta a kocsit.
A feladat csak az lenne, hogy barhogy kinyissuk es kivegyuk a cuccokat, akar eroszakos modon is, mert aztan viszik a bontoba.
Az ajtokat, mivel a riaszto aktiv, meg belulrol sem lehet kinyitni, mivel elektromosan reteszelodtek a zarak. A zar lefuras sem segit, mivel a kulcsos zar is elektromosan mukszik, a csomagtarto nyomogombja sem aktiv ilyenkor.

Kinyitottuk a motorhaztetot, (lefurtuk a zarat), levettuk a sarut, hogy ne riasszon (sajnos a tobbek altal ajanlott saruvisszatetel nem segitett, mint amire szamitani is lehetett.

Arra gondoltam, valahogy kellene adni direkt aramot valamelyit ajto motorjanak, akkor elvileg mind kinyilik, mert logikusan parhuzamosan van kotve (hacsak nem kulon kapja a jelet minden ajto.

A mechanikus serules mar nem szamit szegenynek, (olyan kar ezert a gyonyoru fekete szepsegert Sad ) szoval ha valakinek van mukodo javaslata az is jo, vagy barmilyen megoldas ami egyszeru es viszonylag gyors, mivel nem sok idom van vele foglalkozni es az auto igy utcan nem allhat napokig.

A direkt villanyadás működhet, ha a sérülésmentesség nem tétel. Ki kell bontani a bal első ajtó sarkánál a kábelköteget. eTIS megmondja, melyik madzagokra kell a 12V-ot kapcsolni.

Bár ennyi erővel kivághatod egy lemezollóval az ajtó oldalát is, és kézzel eltolhatod a mechanikát. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #29988 Dátum: 2016.05.04 szerda, 08:25:39 »

Sziasztok, express segitseg kellene, ha valaki tud segiteni.

Draga baratom koltozkodés kozben elhagyta a kulcsat a mondinak, persze meg elotte betette a TV-t a hatso ulesre, telerakta a csomagtartot es bezarta a kocsit.
A feladat csak az lenne, hogy barhogy kinyissuk es kivegyuk a cuccokat, akar eroszakos modon is, mert aztan viszik a bontoba.
Az ajtokat, mivel a riaszto aktiv, meg belulrol sem lehet kinyitni, mivel elektromosan reteszelodtek a zarak. A zar lefuras sem segit, mivel a kulcsos zar is elektromosan mukszik, a csomagtarto nyomogombja sem aktiv ilyenkor.

Kinyitottuk a motorhaztetot, (lefurtuk a zarat), levettuk a sarut, hogy ne riasszon (sajnos a tobbek altal ajanlott saruvisszatetel nem segitett, mint amire szamitani is lehetett.

Arra gondoltam, valahogy kellene adni direkt aramot valamelyit ajto motorjanak, akkor elvileg mind kinyilik, mert logikusan parhuzamosan van kotve (hacsak nem kulon kapja a jelet minden ajto.

A mechanikus serules mar nem szamit szegenynek, (olyan kar ezert a gyonyoru fekete szepsegert Sad ) szoval ha valakinek van mukodo javaslata az is jo, vagy barmilyen megoldas ami egyszeru es viszonylag gyors, mivel nem sok idom van vele foglalkozni es az auto igy utcan nem allhat napokig.



 

Kezdjetek  flexelni az ajtó zsanérnál! Cheesy Elég erőszakos?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29989 Dátum: 2016.05.04 szerda, 08:28:53 »

Sziasztok, express segitseg kellene, ha valaki tud segiteni.

Draga baratom koltozkodés kozben elhagyta a kulcsat a mondinak, persze meg elotte betette a TV-t a hatso ulesre, telerakta a csomagtartot es bezarta a kocsit.
A feladat csak az lenne, hogy barhogy kinyissuk es kivegyuk a cuccokat, akar eroszakos modon is, mert aztan viszik a bontoba.
Az ajtokat, mivel a riaszto aktiv, meg belulrol sem lehet kinyitni, mivel elektromosan reteszelodtek a zarak. A zar lefuras sem segit, mivel a kulcsos zar is elektromosan mukszik, a csomagtarto nyomogombja sem aktiv ilyenkor.

Kinyitottuk a motorhaztetot, (lefurtuk a zarat), levettuk a sarut, hogy ne riasszon (sajnos a tobbek altal ajanlott saruvisszatetel nem segitett, mint amire szamitani is lehetett.

Arra gondoltam, valahogy kellene adni direkt aramot valamelyit ajto motorjanak, akkor elvileg mind kinyilik, mert logikusan parhuzamosan van kotve (hacsak nem kulon kapja a jelet minden ajto.

A mechanikus serules mar nem szamit szegenynek, (olyan kar ezert a gyonyoru fekete szepsegert Sad ) szoval ha valakinek van mukodo javaslata az is jo, vagy barmilyen megoldas ami egyszeru es viszonylag gyors, mivel nem sok idom van vele foglalkozni es az auto igy utcan nem allhat napokig.


A kulcskód nincs felírva valahova? Az alapján egy hozzáértőbb kulcsmásoló csinál kulcsot.
Vagy egyik üveg betör, autóba bemászik, GEM kibont és a megfelelő lábakat megcicerél.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ritterja
Vendég
« Új hozzászólás #29990 Dátum: 2016.05.04 szerda, 09:54:13 »

Sziasztok, express segitseg kellene, ha valaki tud segiteni.

Draga baratom koltozkodés kozben elhagyta a kulcsat a mondinak, persze meg elotte betette a TV-t a hatso ulesre, telerakta a csomagtartot es bezarta a kocsit.
A feladat csak az lenne, hogy barhogy kinyissuk es kivegyuk a cuccokat, akar eroszakos modon is, mert aztan viszik a bontoba.
Az ajtokat, mivel a riaszto aktiv, meg belulrol sem lehet kinyitni, mivel elektromosan reteszelodtek a zarak. A zar lefuras sem segit, mivel a kulcsos zar is elektromosan mukszik, a csomagtarto nyomogombja sem aktiv ilyenkor.

Kinyitottuk a motorhaztetot, (lefurtuk a zarat), levettuk a sarut, hogy ne riasszon (sajnos a tobbek altal ajanlott saruvisszatetel nem segitett, mint amire szamitani is lehetett.


Arra gondoltam, valahogy kellene adni direkt aramot valamelyit ajto motorjanak, akkor elvileg mind kinyilik, mert logikusan parhuzamosan van kotve (hacsak nem kulon kapja a jelet minden ajto.

A mechanikus serules mar nem szamit szegenynek, (olyan kar ezert a gyonyoru fekete szepsegert Sad ) szoval ha valakinek van mukodo javaslata az is jo, vagy barmilyen megoldas ami egyszeru es viszonylag gyors, mivel nem sok idom van vele foglalkozni es az auto igy utcan nem allhat napokig.

 

Senkinek semmei hasznalhato?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29991 Dátum: 2016.05.04 szerda, 09:57:33 »

Senkinek semmei hasznalhato?


Előveszi a pótkulcsot? Kettőnek illene lenni az autóhoz. vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #29992 Dátum: 2016.05.04 szerda, 10:32:06 »

Senkinek semmei hasznalhato?


Jópofa vagy. A kettős zárat úgy fejlesztették ki hogy gyakorlatilag nyithatatlan az autó, de te úgy gondolod hogy mi majd eláruljuk neked, hogy van egy rejtett varázsgomb ami kinyitja.  vigyor3 Hát nincs. Ha nincs pótkulcs és úgyis megy a bontóba akkor elő a flex-el meg a 3 kilós kalapáccsal és hajrá.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29993 Dátum: 2016.05.04 szerda, 10:35:59 »

Senkinek semmei hasznalhato?

de van.bevontatjátok a szagszervízbe.ott bejutnak,és ids-el inaktiválják a riasztót,és az indításgátlót-amennyiben hitelesen igazoljátok a tulajdonjogot.és abban a szent helyben kulcsot is tudtok hozzá rendelni újat.

értem én,hogy bontóba megy...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #29994 Dátum: 2016.05.04 szerda, 17:06:38 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! A kombim hátsó ajtaja nem igazán akar a távvezérlővel (kocsi kulccsal ) kinyilni. Hallom a nyitás hangját (vagy valami zajt) de az ajtó nem nyílik ki. Nagyon béna vagyok vagy ez valami hiba lehet? Segítsetek!
Üdv!
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #29995 Dátum: 2016.05.04 szerda, 18:26:45 »

Jól mér neked az a műszer?
Már abba sem vok biztos de elvileg igen.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #29996 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 12:19:04 »

Hello! Mostanában sok bajom van de remélem tud valaki segíteni a forscan állandóan vissza adja a p1520-sa kódot annyit talaláltam róla a google-ben hogy ott a szívósornál ( le van dugózva a szívósor) van az a membrán ami nyitná a szivósorban a lapátokat az nem mozog se le sem fel. mit nézzek rajta meg? A membránon van egy kis cső azt lehúzom semmi vákum.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #29997 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 16:52:49 »

P1520 FORD - szívócsatorna Runner vezérlő áramkör hiba
Lehetséges okok
- Hibás szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) működtető
- Szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) kábelköteg megszakadt vagy zárlatos
- Szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) áramkör gyenge elektromos csatlakozás
- Hibás motorvezérlő modul (ECM)
Mikor a kódot észlelt?
A motor-szabályozó modul (ECM) észlelt zárlatos vagy nyitott állapotban a szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) áramkör
P1520 Ford Leírás
A szívócsatorna Runner(FUTÓ) vezérlő (IMRC) követjük hiba a folyamatos vagy gombját motor KI önellenőrzés.

Amugy mit jelent, hogy a szivósor le van dugózva, ha le van akkor hogyan müködik a motor?

Mégis milyen motorod van V6 vagy Zetec? Az IMRC a második torok vezérlőjét jelenti.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #29998 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 17:04:14 »

P1520 FORD - szívócsatorna Runner vezérlő áramkör hiba
Lehetséges okok
- Hibás szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) működtető
- Szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) kábelköteg megszakadt vagy zárlatos
- Szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) áramkör gyenge elektromos csatlakozás
- Hibás motorvezérlő modul (ECM)
Mikor a kódot észlelt?
A motor-szabályozó modul (ECM) észlelt zárlatos vagy nyitott állapotban a szívócsatorna Runner vezérlő (IMRC) áramkör
P1520 Ford Leírás
A szívócsatorna Runner(FUTÓ) vezérlő (IMRC) követjük hiba a folyamatos vagy gombját motor KI önellenőrzés.

Amugy mit jelent, hogy a szivósor le van dugózva, ha le van akkor hogyan müködik a motor?

Mégis milyen motorod van V6 vagy Zetec? Az IMRC a második torok vezérlőjét jelenti.

Üdv: László


http://kepfeltoltes.hu/view/160505/123134165image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezt írja pontosan. Duratech 1.8 motor van benne benzin. A szívósorban nincsen benne a 4 db lapát.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #29999 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 17:37:55 »

Ha már ki van belezve akkor szerintem a hibakódnak nem sok jelentősége van csak zavaró. De azért meg lehet próbálni az IMRC körül szétnézni elektromos szempontból. Hátha találni a vezetékek körül valami hibajelet.
l.
http://i.ebayimg.com/images/g/-HAAAOSwrklVeejG/s-l1600.jpg

Üdv: László

Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 [600] 601 602 603 604 605 606 607 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.