Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:25:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 612 613 614 615 616 617 618 [619] 620 621 622 623 624 625 626 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11175847 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30900 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 17:32:43 »

Sziasztok,

FL kocsimban nincs kieg. fűtés, de mostanság már tudnám értékelni. Megnéztem, ahol a helye van ott a csati, ah ezt (http://www.ebay.com/itm/272207656489?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) így megvesszem akkor elvileg csak berakom a helyére és kész? Ha, igen akkor rendelem is, mert a kocsinak is segítene azért egy kicsit meg nekem is. Köszi előre is.

üdv,
Á
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt bármit tennél és vásárolnál a következőket nézd meg feltétlenül, mivel a kocsi alján lévő elektromos csatlakozó megtévesztő lehet. Ha szemben állsz a kocsival és a jobb oldali torony mögött a tűzfalon találsz 2 db 70 A Ford relét akkor valóban csak a fűtőtestet kell megvenned. Ellenkező esetben a csatlakozó a dízelüzemű állófűtésre van előkészítve. Ebben az esetben bizony egy teljesen új vezérlőegységet kell készíteni, és az egész rendszert át kell kábelezni. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #30901 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 23:04:49 »

Sziasztok,

FL kocsimban nincs kieg. fűtés, de mostanság már tudnám értékelni. Megnéztem, ahol a helye van ott a csati, ah ezt (http://www.ebay.com/itm/272207656489?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT) így megvesszem akkor elvileg csak berakom a helyére és kész? Ha, igen akkor rendelem is, mert a kocsinak is segítene azért egy kicsit meg nekem is. Köszi előre is.

üdv,
Á

Szia!

Csatlakozva az előttem szólóhoz, csak megerősíteni tudom az ott leírtakat! Én is azt hittem, hogy "pug and play", de mivel az én kocsim sem volt előkészítve (hiányoztak azok a bizonyos relék), a megszerzett alkatrészekkel egy szakemberhez fordultam segítségért: László fórumtársunkhoz  worship. Kimondottan precíz, alapos és igényes munkával készített hozzá vezérlést, és építette be az autómba. A hátsó ablakfűtéssel együtt automatikusan kezd működni, de bármikor kézzel is be-, kikapcsolható. Kifejezetten előbb melegszik, így komfortosabb, a motornak is jót tesz!

Üdv:
      Gyuri
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.13 csütörtök, 23:08:01 írta gyuri01 » Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30902 Dátum: 2016.10.14 péntek, 06:08:24 »

Szia!

Csatlakozva az előttem szólóhoz, csak megerősíteni tudom az ott leírtakat! Én is azt hittem, hogy "pug and play", de mivel az én kocsim sem volt előkészítve (hiányoztak azok a bizonyos relék), a megszerzett alkatrészekkel egy szakemberhez fordultam segítségért: László fórumtársunkhoz  worship. Kimondottan precíz, alapos és igényes munkával készített hozzá vezérlést, és építette be az autómba. A hátsó ablakfűtéssel együtt automatikusan kezd működni, de bármikor kézzel is be-, kikapcsolható. Kifejezetten előbb melegszik, így komfortosabb, a motornak is jót tesz!

Üdv:
      Gyuri
worship worship worship
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sanglee
Vendég
« Új hozzászólás #30903 Dátum: 2016.10.14 péntek, 09:45:32 »

itt a kép.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A csati(enyémben így volt):

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A Lengyel kollégásat is olvasd el:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.msg1058803#msg1058803

köszi! ezt a lengyel leírást eddig még nem találtam meg, bár sejtettem hogy lesz valahol külön topik vagy téma az oldalon is erröl... de most azt is átfutottam információmorzsákért

még annyi kérdésem lenne, hogy ugye ezen a képen az utólag hozzátoldott kábelt látjuk (vagy ez lenne a gyári?)
http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/41-przepust4-1.jpg

mert ezen a képen még nincs külön:
http://s1061.photobucket.com/user/pluttek/media/38-przepust1.png.html


ha az elsö képen nem a gyári állapot van, akkor ahol gyárilag benne van, ott hol válik le ennek a csatlakozónak a kábele erröl a nagy átmenö kötegröl?
már csak azért kérdezem, mert nem adtam fel a reményt, hogy mégis ott van az a csatlakozó, csak beszorult/elbújt valahova a többi kábel alá, ezért nem veszem észre... szeretném végigkövetni, hátha.
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.14 péntek, 09:50:53 írta sanglee » Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #30904 Dátum: 2016.10.14 péntek, 11:19:46 »

Sziasztok!

Azt jól vettem észre, hogy a benzines és a dízel Mondeo hosszbordás szíjfeszítője tök más? Tehát ami a "wiki"-ben van szíjlazító eszköz és a képeken szereplő szíjfeszítő teljesen más mint ami a benzinesekhez kell. Ma néztem bele a motortérbe keresni a "wiki"-ben szereplő szíjfeszítő görgőt, de nagyon nem találtam sehol arra hasonlót. Aztán rákerestem neten és ha jól vettem ki teljesen más a benzines és dízel feszítője. Ha így van, akkor a "wiki"-ben szereplő otthon elkészíthető szíjlazító eszköz benzineshez használhatatlan. Bocs ha hülyeséget írok, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy itt valami nagyon különbözik egymástól. Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30905 Dátum: 2016.10.14 péntek, 17:09:39 »

Sziasztok!

Azt jól vettem észre, hogy a benzines és a dízel Mondeo hosszbordás szíjfeszítője tök más? Tehát ami a "wiki"-ben van szíjlazító eszköz és a képeken szereplő szíjfeszítő teljesen más mint ami a benzinesekhez kell. Ma néztem bele a motortérbe keresni a "wiki"-ben szereplő szíjfeszítő görgőt, de nagyon nem találtam sehol arra hasonlót. Aztán rákerestem neten és ha jól vettem ki teljesen más a benzines és dízel feszítője. Ha így van, akkor a "wiki"-ben szereplő otthon elkészíthető szíjlazító eszköz benzineshez használhatatlan. Bocs ha hülyeséget írok, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy itt valami nagyon különbözik egymástól. Roll Eyes
nyilván.semmi köze a 2nek egymáshoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30906 Dátum: 2016.10.14 péntek, 18:24:41 »

köszi! ezt a lengyel leírást eddig még nem találtam meg, bár sejtettem hogy lesz valahol külön topik vagy téma az oldalon is erröl... de most azt is átfutottam információmorzsákért

még annyi kérdésem lenne, hogy ugye ezen a képen az utólag hozzátoldott kábelt látjuk (vagy ez lenne a gyári?)
http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/41-przepust4-1.jpg

mert ezen a képen még nincs külön:
http://s1061.photobucket.com/user/pluttek/media/38-przepust1.png.html


ha az elsö képen nem a gyári állapot van, akkor ahol gyárilag benne van, ott hol válik le ennek a csatlakozónak a kábele erröl a nagy átmenö kötegröl?
már csak azért kérdezem, mert nem adtam fel a reményt, hogy mégis ott van az a csatlakozó, csak beszorult/elbújt valahova a többi kábel alá, ezért nem veszem észre... szeretném végigkövetni, hátha.
Szia.
Lehet mind a 2 gyári cucc,de ha benn figyel akkor annak a csatinak(amit belinkeltem) van egy fixált vakdugója,azért,hogy ne sérüljön-koszosodjon.Kicsit szűkös a hely,de ott keresgélj.Nekem gyárilag be volt kötve,csak összedugtam és kicseréltem a kapcsolókat+a motort bedugtam a helyére(egy kicsit cumi) és azóta is öröm van. vigyor3
Ha kell holnap megnézem,nekem hogy van.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30907 Dátum: 2016.10.14 péntek, 19:31:28 »

Srácok

beépítettem a tempomattot az automba, de nem működik, pedig a leírás szerint csináltam
elméletileg be van kapcsolva , diaggal ellenőrizve, gyújtásra adásnál a piktogram megjelenik

Olyan létezik, hogy a motorvezérlőbe csak 2 érintkezőt kell betenni (5 helyet), mert a másik három már benne van
a 30-st és 59-st kellet betenni a 26;78,79 már benne volt, azokra rákötöttem a vezetékeket

hogy lehet leellenőrizni hogy jól érintkeznek a betett érintkezők?
szépen bepattantak a helyükre és nem lehetett  kihúzni őket, de na
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30908 Dátum: 2016.10.15 szombat, 09:20:32 »

Srácok

beépítettem a tempomattot az automba, de nem működik, pedig a leírás szerint csináltam
elméletileg be van kapcsolva , diaggal ellenőrizve, gyújtásra adásnál a piktogram megjelenik

Olyan létezik, hogy a motorvezérlőbe csak 2 érintkezőt kell betenni (5 helyet), mert a másik három már benne van
a 30-st és 59-st kellet betenni a 26;78,79 már benne volt, azokra rákötöttem a vezetékeket

hogy lehet leellenőrizni hogy jól érintkeznek a betett érintkezők?
szépen bepattantak a helyükre és nem lehetett  kihúzni őket, de na

További fejlemény

A dizeles tempomat leírás nagyon NEM jó az új, gondolom a Facelift-től , akiknek már az új TIS szerint C200-s csatijuk van



Kellene valaki aki ért németül és letudná ezt forditani, vagy egy érthető magyarázatot írni róla

http://data.hu/get/10038321/Tempomat__MK3_dizel_C100_C200.pdf

ebbe le vannak írva a különbségek, de én nem tudok németül


amit kivettem belőle, hogy a kormány távvezérlőnél van 3 kábel és az ECU-ba is csak 2 vezetéket kell betenni az 5 helyet, mert már 3 vezeték gyárilag benne van (kormány távvezérlőnél??)

Ha valaki megtenné, hogy egy leírást csinálna, mert így már érthető, hogy nálam miért nem működik a tempomat (remélem bajt nem okozott)

Köszönöm előre is mindenki nevében
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #30909 Dátum: 2016.10.15 szombat, 13:38:50 »

Ülésfűtés ha nem fűt, akkor hogy tudom kideríteni azt, hogy tuti a szál szakadt el az ülőlapban? Feleslegesen nem akarom szétszedni. Ha a relé lenne rossz, akkor is világítana a kapcsoló visszajelzője?
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
sanglee
Vendég
« Új hozzászólás #30910 Dátum: 2016.10.15 szombat, 15:11:15 »

Szia.
Lehet mind a 2 gyári cucc,de ha benn figyel akkor annak a csatinak(amit belinkeltem) van egy fixált vakdugója,azért,hogy ne sérüljön-koszosodjon.Kicsit szűkös a hely,de ott keresgélj.Nekem gyárilag be volt kötve,csak összedugtam és kicseréltem a kapcsolókat+a motort bedugtam a helyére(egy kicsit cumi) és azóta is öröm van. vigyor3
Ha kell holnap megnézem,nekem hogy van.


köszi, az jó lenne, minden plusz információ jól jön Smiley
nagyon remélem hogy nekem is meglesz minden, a sima bedugdosós megoldás valahogy jobban tetszene, mint a lábak kötögetése... Smiley
Naplózva
sanglee
Vendég
« Új hozzászólás #30911 Dátum: 2016.10.15 szombat, 15:32:34 »

További fejlemény

A dizeles tempomat leírás nagyon NEM jó az új, gondolom a Facelift-től , akiknek már az új TIS szerint C200-s csatijuk van

[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/YdAZ1D.jpg[/img

Kellene valaki aki ért németül és letudná ezt forditani, vagy egy érthető magyarázatot írni róla

http://data.hu/get/10038321/Tempomat__MK3_dizel_C100_C200.pdf

ebbe le vannak írva a különbségek, de én nem tudok németül


amit kivettem belőle, hogy a kormány távvezérlőnél van 3 kábel és az ECU-ba is csak 2 vezetéket kell betenni az 5 helyet, mert már 3 vezeték gyárilag benne van (kormány távvezérlőnél??)

Ha valaki megtenné, hogy egy leírást csinálna, mert így már érthető, hogy nálam miért nem működik a tempomat (remélem bajt nem okozott)

Köszönöm előre is mindenki nevében

amennyire én látom, a C100 és C200-as csatlakozóknál is 2 kábélröl beszél, C100nál a 78 és 59es lábak kellenek, a C200nál viszont 12 és 77. felteszem ez utóbbi esetben a 78 már foglalt, ahogy nézem a radiohóz és a nagyfénytetöhöz van rendelve. söt, a C200nál a 30. lábhoz semmi sincs rendelve, esélyes hogy oda feleslegesen kötöttél bármit is.

ha lesz egy kis idöm (meg egy pdf-szerkesztöm) akkor lefordítom, ha még nincs meg az oldalon...
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 16:22:02 írta AndyA » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30912 Dátum: 2016.10.15 szombat, 16:20:59 »

További fejlemény

A dizeles tempomat leírás nagyon NEM jó az új, gondolom a Facelift-től , akiknek már az új TIS szerint C200-s csatijuk van

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/YdAZ1D.jpg

Kellene valaki aki ért németül és letudná ezt forditani, vagy egy érthető magyarázatot írni róla

http://data.hu/get/10038321/Tempomat__MK3_dizel_C100_C200.pdf

ebbe le vannak írva a különbségek, de én nem tudok németül


amit kivettem belőle, hogy a kormány távvezérlőnél van 3 kábel és az ECU-ba is csak 2 vezetéket kell betenni az 5 helyet, mert már 3 vezeték gyárilag benne van (kormány távvezérlőnél??)

Ha valaki megtenné, hogy egy leírást csinálna, mert így már érthető, hogy nálam miért nem működik a tempomat (remélem bajt nem okozott)

Köszönöm előre is mindenki nevében

Nem olyan lehetetlen megérteni némettudás nélkül is. Ahol a mondott kötés után az van hogy (...C200), az vonatkozik rád. Smiley

Az egészet most nem állnék neki lefordítani (majd, idővel esetleg), de ha kérdésed van, mondd.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30913 Dátum: 2016.10.15 szombat, 16:24:09 »


köszi, az jó lenne, minden plusz információ jól jön Smiley
nagyon remélem hogy nekem is meglesz minden, a sima bedugdosós megoldás valahogy jobban tetszene, mint a lábak kötögetése... Smiley
Nos ...azért,hogy ne legyen egységes nekem itt van a vastag vezetékkötegből a tempomat leágazás. eplus2 Kép jobb alsó részén a motorháztető teleszkóp alatt. wow1

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Itt van a vakdugó+ a csati,amiről beszéltem:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
sanglee
Vendég
« Új hozzászólás #30914 Dátum: 2016.10.15 szombat, 16:36:49 »

Nos ...azért,hogy ne legyen egységes nekem itt van a vastag vezetékkötegből a tempomat leágazás. eplus2 Kép jobb alsó részén a motorháztető teleszkóp alatt. wow1

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Itt van a vakdugó+ a csati,amiről beszéltem:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

köszi még egyszer, ha javul az idö kicsit, kimerészkedek, és lecsekkolom egyszer s mindenkorra Smiley
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30915 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:04:05 »

Nem olyan lehetetlen megérteni némettudás nélkül is. Ahol a mondott kötés után az van hogy (...C200), az vonatkozik rád. Smiley

Az egészet most nem állnék neki lefordítani (majd, idővel esetleg), de ha kérdésed van, mondd.

AndyA

Közbe beszéltem egy ismerősömmel , aki tud németül és bekötöttem a tempomattot ahogy kell,  Vik-kel is beszélve még rá kell tanitani az autót

erre felbuzdulva Zoolex leírását kicsit átalakítva, megcsináltam a leírást a Faceliftesekre is

http://data.hu/get/10039284/mk3_Fl_gyari_tempomat_dizel.pdf

Aki érez hajlandóságot hogy elolvassa és véleményezze,annak megköszönöm
ha az adminok is ugy látják, akkor be is tehetik a többi leírás közé
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
sanglee
Vendég
« Új hozzászólás #30916 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:13:15 »

Közbe beszéltem egy ismerősömmel , aki tud németül és bekötöttem a tempomattot ahogy kell,  Vik-kel is beszélve még rá kell tanitani az autót

erre felbuzdulva Zoolex leírását kicsit átalakítva, megcsináltam a leírást a Faceliftesekre is

http://data.hu/get/10039284/mk3_Fl_gyari_tempomat_dizel.pdf

Aki érez hajlandóságot hogy elolvassa és véleményezze,annak megköszönöm
ha az adminok is ugy látják, akkor be is tehetik a többi leírás közé


nabazz, én meg most lettem kész ennek az általad belinkelt német verziónak a fordításával Cheesy
nembaj, addig is gyakoroltam
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30917 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:18:41 »


nabazz, én meg most lettem kész ennek az általad belinkelt német verziónak a fordításával Cheesy
nembaj, addig is gyakoroltam

Az nem baj, ha az eredeti is meg lesz, nyugodtan linkeld be, mert az a német egy kombinált leírás
jól jön az is

és köszi szépen a munkát
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
sanglee
Vendég
« Új hozzászólás #30918 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:57:53 »

Az nem baj, ha az eredeti is meg lesz, nyugodtan linkeld be, mert az a német egy kombinált leírás
jól jön az is

és köszi szépen a munkát

tényleg nincs mit, kicsit így legalább én is elmerültem ennek a megvalósításában, remélhetőleg jól fog jönni ez a tudás a közeljövöben

>>LINK<< Mondeo mk3 dízel tempomat beszerelés

itt a lefordított változat. nem sokat, de pár helyen belejavítottam, illetve logikusabban próbáltam sorrendbe tenni a dolgokat. lehet benne egy-két félrefordítás, meg nem minden cuccnak jutott eszembe a legjobban passzoló magyar neve.
tartalmilag nem bántottam, úgyhogy ha sz@r, akkor az eredetileg is az volt Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 20:00:52 írta sanglee » Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #30919 Dátum: 2016.10.15 szombat, 20:35:21 »

tényleg nincs mit, kicsit így legalább én is elmerültem ennek a megvalósításában, remélhetőleg jól fog jönni ez a tudás a közeljövöben

>>LINK<< Mondeo mk3 dízel tempomat beszerelés

itt a lefordított változat. nem sokat, de pár helyen belejavítottam, illetve logikusabban próbáltam sorrendbe tenni a dolgokat. lehet benne egy-két félrefordítás, meg nem minden cuccnak jutott eszembe a legjobban passzoló magyar neve.
tartalmilag nem bántottam, úgyhogy ha sz@r, akkor az eredetileg is az volt Cheesy

nagyon jó lett  worship taps
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
wiszkis
Vendég
« Új hozzászólás #30920 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 09:53:08 »

Sziasztok!
Van közületek egy olyan vállalkozó szellemű, aki bekábelezné és aktiválná a tempomatot  az én autómon is. Mondeo 2006-os 2000tdci. És mennyiért?
Köszönettel:István
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30921 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 09:59:32 »

Sziasztok!
Van közületek egy olyan vállalkozó szellemű, aki bekábelezné és aktiválná a tempomatot  az én autómon is. Mondeo 2006-os 2000tdci. És mennyiért?
Köszönettel:István
lehet,hogy kábelezni nem is kell,esetleg elővan készítve a kábelköteg.lelehet ellenőrizni.At aktiválásban szerintem netcore tudna segíteni az ids-el....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wiszkis
Vendég
« Új hozzászólás #30922 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 10:14:50 »

lehet,hogy kábelezni nem is kell,esetleg elővan készítve a kábelköteg.lelehet ellenőrizni.At aktiválásban szerintem netcore tudna segíteni az ids-el....

Szia,
 Sajnos nincs előkábelezve, már megnéztem. reméltem ezt megúszom.
 A kormánykapcsoló beszerelve, ezen túl vagyok, de a kábelezést nem kockáztatom, ezért gondoltam keresek valakit akinek már sikerült.
A héten nekem megfelel bármelyik nap, ha jelentkezne valaki.
Köszi.
Naplózva
zsuelek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #30923 Dátum: 2016.10.16 vasárnap, 20:47:43 »

Sziasztok!

Pár hete kezdődött probléma, hogy egy 2001-es Mondeo jobb első zárja először nem nyílt ki, majd 1-2 hét jobb első ajtó nélkülözés után egy nyitásnál kinyílt, utána nem zárt vissza (szerencsére). Ekkor leszedtem az ajtókárpitot, megnéztem a csatlakozásokat, ill. kimértem a vezetéket, amiben nyitásnál és zárásnál is volt feszültség, de semmilyen ráhatásra nem akart elkezdeni működni. Kérdésem, hogy ebben az esetben létezik, hogy a jobboldali zár romlott el, vagy okozhatja az eleve bénázó bal első zár is a jelenséget.

Üdv,
Máté
Naplózva

2006 Ghia 1.8 16V
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30924 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 07:43:45 »

Sziasztok!

Pár hete kezdődött probléma, hogy egy 2001-es Mondeo jobb első zárja először nem nyílt ki, majd 1-2 hét jobb első ajtó nélkülözés után egy nyitásnál kinyílt, utána nem zárt vissza (szerencsére). Ekkor leszedtem az ajtókárpitot, megnéztem a csatlakozásokat, ill. kimértem a vezetéket, amiben nyitásnál és zárásnál is volt feszültség, de semmilyen ráhatásra nem akart elkezdeni működni. Kérdésem, hogy ebben az esetben létezik, hogy a jobboldali zár romlott el, vagy okozhatja az eleve bénázó bal első zár is a jelenséget.

Üdv,
Máté

Bal első zár. Nézd meg a bal ajtóban is az átvezetéseket (bár azt mondtad, kimérted, úgyhogy ennek nem kellene baja legyen).

Próbáld meg a WD40 kúrát, abból kiderül, hogy a zár az vagy sem. Az ajtó hátsó élén a három csavarból az alsót kitekered, és fújsz neki egy kövéret a WD40-ből a hozzá adott csővel. 3-4 másodperc elég. Ha ettől gyógyul, akkor a zár az. De ha nem, akkor is eléggé esélyes. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #30925 Dátum: 2016.10.18 kedd, 12:56:40 »

Bal első zár. Nézd meg a bal ajtóban is az átvezetéseket (bár azt mondtad, kimérted, úgyhogy ennek nem kellene baja legyen).

Próbáld meg a WD40 kúrát, abból kiderül, hogy a zár az vagy sem. Az ajtó hátsó élén a három csavarból az alsót kitekered, és fújsz neki egy kövéret a WD40-ből a hozzá adott csővel. 3-4 másodperc elég. Ha ettől gyógyul, akkor a zár az. De ha nem, akkor is eléggé esélyes. Smiley

AndyA

Ha a jobb hátsó vacakol (nem zár be), akkor is a bal első lehet a rossz?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30926 Dátum: 2016.10.18 kedd, 13:04:58 »

Ha a jobb hátsó vacakol (nem zár be), akkor is a bal első lehet a rossz?

Igen, lehetséges mert az vezérel. Természetesen az összes többi hibalehetőséget ki kell előtte zárni. Kábelszakadás, kilazult csatlakozók stb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30927 Dátum: 2016.10.18 kedd, 13:05:48 »

Ha a jobb hátsó vacakol (nem zár be), akkor is a bal első lehet a rossz?
Nem minden esetben,de többször olvastam a BE zár hiba miatti többi ajtó bezárásának hiányosságát(nyitva hagyja vagy be sem zárja).Kimérni hátsó "hibás" ajtónál a vezetékeket első körben.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30928 Dátum: 2016.10.18 kedd, 13:24:25 »

Nem minden esetben,de többször olvastam a BE zár hiba miatti többi ajtó bezárásának hiányosságát(nyitva hagyja vagy be sem zárja).Kimérni hátsó "hibás" ajtónál a vezetékeket első körben.

GSR súgott. Smiley

A vezeték a BE zártól a GEM-ig megy, azon adja a vezérlést, és a GEM-től megy tovább a többi ajtóhoz, mert az vezérli a többit a BE zártól kapott parancsok alapján. Ha ezek a vezetékek valahol szakadást mutatnak, akkor annak kell előbb utánajárni. Ha itt minden rendben, akkor lehet a BE zárat gyanusítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30929 Dátum: 2016.10.18 kedd, 13:56:04 »

GSR súgott. Smiley



A füledbe?

Vagy máshova súgott bele?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30930 Dátum: 2016.10.18 kedd, 14:03:35 »

A füledbe?

Vagy máshova súgott bele?  eplus2

Ne kombinálj! Csak egy levelet küldött.

Nem, csak az elektronikus postaládámba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30931 Dátum: 2016.10.18 kedd, 16:50:05 »

Ne kombinálj! Csak egy levelet küldött.

Nem, csak az elektronikus postaládámba.

AndyA
és miért nem írja public-ba?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30932 Dátum: 2016.10.18 kedd, 17:32:05 »

és miért nem írja public-ba?

Biztos szégyenlős. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #30933 Dátum: 2016.10.19 szerda, 08:18:11 »

Sziasztok!

Az mennyire normális, hogy az akksin mérve a generátor töltés 13.8V-ot mutat? Én olyanokat olvastam, hogy 14,6V környékén kellene lennie a mért adatnak. Benzines 2.0 a kocsi (ha ez számít).
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30934 Dátum: 2016.10.19 szerda, 08:34:54 »

Sziasztok!

Az mennyire normális, hogy az akksin mérve a generátor töltés 13.8V-ot mutat? Én olyanokat olvastam, hogy 14,6V környékén kellene lennie a mért adatnak. Benzines 2.0 a kocsi (ha ez számít).

A dízelek töltenek 14 felett. Benyásnak pont jó a 13.8
Illetve nagy hidegben lehet magasabb.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #30935 Dátum: 2016.10.19 szerda, 09:21:05 »

A dízelek töltenek 14 felett. Benyásnak pont jó a 13.8
Illetve nagy hidegben lehet magasabb.

Köszi! Pont ennyit mutatott a műszer mikor éppen nem villogott a kocsin az összes fényforrás. Korábban írtam ugye, hogy minden ami világítás van a kocsin (kívül-belül) nagyon sokszor pislákol/vibrál. Akkor belinkelte valaki a "wiki"-ben szereplő cikket, hogy ez a kopott bronzkefére utaló jelenség. Viszont van amikor nem csinálja ezt a vibrálást (igaz ez a ritkább). Pont múltkor akartam rámérni, hogy vibrálás esetén mennyi a generátor töltése, de természetesen akkor pont nem hozta az amúgy szinte állandó szokásos hibát (ekkor mértünk rajta 13,8V-ot). Tehát akkor ezek szerint ilyenkor jó a töltése. Most az következik, hogy akkor kellene rámérni mikor vibrál minden. Ez még nem történt meg, kiváncsi leszek... Csak azt nem értem, ha kopottak a bronzkefék akkor folyamatosan hibásnak kellene lenni nem?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30936 Dátum: 2016.10.19 szerda, 12:10:41 »

Köszi! Pont ennyit mutatott a műszer mikor éppen nem villogott a kocsin az összes fényforrás. Korábban írtam ugye, hogy minden ami világítás van a kocsin (kívül-belül) nagyon sokszor pislákol/vibrál. Akkor belinkelte valaki a "wiki"-ben szereplő cikket, hogy ez a kopott bronzkefére utaló jelenség. Viszont van amikor nem csinálja ezt a vibrálást (igaz ez a ritkább). Pont múltkor akartam rámérni, hogy vibrálás esetén mennyi a generátor töltése, de természetesen akkor pont nem hozta az amúgy szinte állandó szokásos hibát (ekkor mértünk rajta 13,8V-ot). Tehát akkor ezek szerint ilyenkor jó a töltése. Most az következik, hogy akkor kellene rámérni mikor vibrál minden. Ez még nem történt meg, kiváncsi leszek... Csak azt nem értem, ha kopottak a bronzkefék akkor folyamatosan hibásnak kellene lenni nem?

A töltésed lehet jó, de attól még a kopott szénkefék által keletkezett feszültségtüskék szép lassan gajra vágnak mindent. Legjobb esetben kiégnek égők itt-ott. Ha villognak a lámpák én mielőbb vinném felújíttatni vagy cserélni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30937 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:58:39 »

Köszi! Pont ennyit mutatott a műszer mikor éppen nem villogott a kocsin az összes fényforrás. Korábban írtam ugye, hogy minden ami világítás van a kocsin (kívül-belül) nagyon sokszor pislákol/vibrál. Akkor belinkelte valaki a "wiki"-ben szereplő cikket, hogy ez a kopott bronzkefére utaló jelenség. Viszont van amikor nem csinálja ezt a vibrálást (igaz ez a ritkább). Pont múltkor akartam rámérni, hogy vibrálás esetén mennyi a generátor töltése, de természetesen akkor pont nem hozta az amúgy szinte állandó szokásos hibát (ekkor mértünk rajta 13,8V-ot). Tehát akkor ezek szerint ilyenkor jó a töltése. Most az következik, hogy akkor kellene rámérni mikor vibrál minden. Ez még nem történt meg, kiváncsi leszek... Csak azt nem értem, ha kopottak a bronzkefék akkor folyamatosan hibásnak kellene lenni nem?

A vibrálást oszcilloszkóppal látnád. Sima feszmérő valszeg nem fogja kimutatni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jano83
Vendég
« Új hozzászólás #30938 Dátum: 2016.10.19 szerda, 17:34:06 »

Sziasztok!ford mondeo mk3 2.0 tdci külső hőmérő jeladóját hol találom?hova van rögzitve?
Elöre is köszi a segitséget!üdv.
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30939 Dátum: 2016.10.19 szerda, 18:37:13 »

Sziasztok!ford mondeo mk3 2.0 tdci külső hőmérő jeladóját hol találom?hova van rögzitve?
Elöre is köszi a segitséget!üdv.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30940 Dátum: 2016.10.19 szerda, 20:51:25 »

Sziasztok!ford mondeo mk3 2.0 tdci külső hőmérő jeladóját hol találom?hova van rögzitve?
Elöre is köszi a segitséget!üdv.
jobb első lámpa alatt a löksiben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #30941 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 18:37:41 »

Üdvözlet mindenkinek! A slusszkulcsban mintha gyenge lett volna a jel. Szétszedtem, majd összeraktam, most már jobb. Az elemhez nem nyúltam. Előfordulhat, hogy gyenge benne a 3 V-os elem és vennem kell bele? Ha igen és kicserélem, jár-e vele valami spéci folyamat (feloldó kód beírása vagy tudomisén, mint a rádiónál?). Még egy dolog: az akkum lemerül(hetet)t, mert ugyanazt játssza el, mint múlt hónap végén. Szeptember 1-jén lett véve bele új. Nem én vettem, hanem az asszony, ez most mellékes. Azt tudom, hogy dieseles autót nem szabad sem betolni, sem vontatni. Ellenben a bikázásról még nem hallottam. A neten utána olvastam, ott egyértelműen azt írták, hogy nem ajánlott, viszont aki bátrabb, az próbálkozhat erősebb bikakábellel, mert az olcsóbb kategóriájúak vagy szétégnek, jobb esetben pedig nem történik semmi. Vagy egyszerűen csak töltsem majd fel? Az akksi még garanciás, de gondoltam felvetem köreitekben is a kérdéseket. Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.20 csütörtök, 19:35:35 írta Baker » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30942 Dátum: 2016.10.21 péntek, 06:59:32 »

Üdvözlet mindenkinek! A slusszkulcsban mintha gyenge lett volna a jel. Szétszedtem, majd összeraktam, most már jobb. Az elemhez nem nyúltam. Előfordulhat, hogy gyenge benne a 3 V-os elem és vennem kell bele? Ha igen és kicserélem, jár-e vele valami spéci folyamat (feloldó kód beírása vagy tudomisén, mint a rádiónál?). Még egy dolog: az akkum lemerül(hetet)t, mert ugyanazt játssza el, mint múlt hónap végén. Szeptember 1-jén lett véve bele új. Nem én vettem, hanem az asszony, ez most mellékes. Azt tudom, hogy dieseles autót nem szabad sem betolni, sem vontatni. Ellenben a bikázásról még nem hallottam. A neten utána olvastam, ott egyértelműen azt írták, hogy nem ajánlott, viszont aki bátrabb, az próbálkozhat erősebb bikakábellel, mert az olcsóbb kategóriájúak vagy szétégnek, jobb esetben pedig nem történik semmi. Vagy egyszerűen csak töltsem majd fel? Az akksi még garanciás, de gondoltam felvetem köreitekben is a kérdéseket. Tongue
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt bármit is tennél szereld ki az akkumulátort és ellenőrizd le, a tartó alatt levő test kábeleket. Szükség esetén megtisztítani a csatlakozásokat. Ezután teljesen töltsd fel az akkumulátort és igy szereld vissza.
A bikázásról.
A szakszerűen végzett bikázás nem árthat a gépjárműnek. A jó akkumulátoros kocsi legyen A.
A lemerült legyen B.
Az összekapcsolás a következő. A+ összeköt a B+-val. Majd A- csatlakozik B kocsiszekrénytesthez. Nem a B-hoz.
"A" kocsi beindít közepes fordulaton járat, miközben beindít a"B" jármű. Beindulás után még 2-3 percig mindkét jármű járjon közepes fordulattal, majd bontható a + bika kábel.
Ha így csinálod nem lesz semmi baj. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30943 Dátum: 2016.10.21 péntek, 08:20:16 »

Üdvözlet mindenkinek! A slusszkulcsban mintha gyenge lett volna a jel. Szétszedtem, majd összeraktam, most már jobb. Az elemhez nem nyúltam. Előfordulhat, hogy gyenge benne a 3 V-os elem és vennem kell bele? Ha igen és kicserélem, jár-e vele valami spéci folyamat (feloldó kód beírása vagy tudomisén, mint a rádiónál?). Még egy dolog: az akkum lemerül(hetet)t, mert ugyanazt játssza el, mint múlt hónap végén. Szeptember 1-jén lett véve bele új. Nem én vettem, hanem az asszony, ez most mellékes. Azt tudom, hogy dieseles autót nem szabad sem betolni, sem vontatni. Ellenben a bikázásról még nem hallottam. A neten utána olvastam, ott egyértelműen azt írták, hogy nem ajánlott, viszont aki bátrabb, az próbálkozhat erősebb bikakábellel, mert az olcsóbb kategóriájúak vagy szétégnek, jobb esetben pedig nem történik semmi. Vagy egyszerűen csak töltsem majd fel? Az akksi még garanciás, de gondoltam felvetem köreitekben is a kérdéseket. Tongue

Simán lehet bikázni (ahogy László leírta), nem lesz semmi baja. Kábelből viszont combosabb kellhet, mivel nagyobb áram szaladgál a madzagon. Az ilyen Tesco és társainál beszerezhető kábeleket felejtsd el, s.z.a.r.t se érnek. (Egyszer kíváncsiságból kipróbáltunk egy olyat, még a benzinest se tudta megtekerni.) Nekem egy régi kábelem van, olyan 6-8 mm átmérőjű a rézhuzal benne. Ez eddig mindent indított pöccre.

A manuális váltósat vontatni is simán lehet. Üresbe rakod, aztán hajrá. Ebből a szempontból lényegtelen a benzin-dízel.

A betolás állítólag nem javasolt, de néha a szükség törvényt bont.

Ha lemerült az akku, akkor érdemes rendesen feltölteni külső töltővel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30944 Dátum: 2016.10.21 péntek, 09:10:00 »

Simán lehet bikázni (ahogy László leírta), nem lesz semmi baja. Kábelből viszont combosabb kellhet, mivel nagyobb áram szaladgál a madzagon. Az ilyen Tesco és társainál beszerezhető kábeleket felejtsd el, s.z.a.r.t se érnek. (Egyszer kíváncsiságból kipróbáltunk egy olyat, még a benzinest se tudta megtekerni.) Nekem egy régi kábelem van, olyan 6-8 mm átmérőjű a rézhuzal benne. Ez eddig mindent indított pöccre.

A manuális váltósat vontatni is simán lehet. Üresbe rakod, aztán hajrá. Ebből a szempontból lényegtelen a benzin-dízel.

A betolás állítólag nem javasolt, de néha a szükség törvényt bont.

Ha lemerült az akku, akkor érdemes rendesen feltölteni külső töltővel.

A tecsós kábel bikázásra nem jó, mert ha szerencséd van, még meg is olvad. Az max. arra jó, hogy összekötöd a két autót, és járatva a motort egy 5-10 percet valami töltést csalogatsz a halott aksiba. Utána a kábelt bontva (!!!) lehet megpróbálni beindítani a lemerült akksis autót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Feri 70
Vendég
« Új hozzászólás #30945 Dátum: 2016.10.21 péntek, 17:57:07 »

Hello..
Valaki tudna nekem rádió kódot adni...
Típus Keycood 6000cd rds e-o-n.
M720467ez pedig a széria száma...
Köszi a segítséget☺
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30946 Dátum: 2016.10.21 péntek, 18:02:28 »

Hello..
Valaki tudna nekem rádió kódot adni...
Típus Keycood 6000cd rds e-o-n.
M720467ez pedig a széria száma...
Köszi a segítséget☺
Szia.
Van külön topikja olvass és láss csodát. eplus2
http://mondeo.hu/index.php?topic=6954.0
Ha még valamikor visszalátogatsz .......(tapasztalat)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #30947 Dátum: 2016.10.21 péntek, 18:34:03 »

Hello..
Valaki tudna nekem rádió kódot adni...
Típus Keycood 6000cd rds e-o-n.
M720467ez pedig a széria száma...
Köszi a segítséget☺



9799
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #30948 Dátum: 2016.10.22 szombat, 12:09:26 »

Köszönöm a válaszotokat, akkor rátok fogok hallgatni, nem engedek többet az internetes írásoknak. Tongue
Naplózva
barta01
Vendég
« Új hozzászólás #30949 Dátum: 2016.10.22 szombat, 21:07:52 »

Sziasztok kis segítség kellene. full halott a fűtés konzol,semmit nem jelez ,be sem kapcsolható,olyan mintha nem kapna áramot. biztosítékok ellenőrizve.
valakinek ötlet??mi lehet a gond?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 612 613 614 615 616 617 618 [619] 620 621 622 623 624 625 626 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.