Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:45:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 634 635 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11178731 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #31350 Dátum: 2016.12.10 szombat, 15:23:21 »

Akinek volt már ECU hibája, írjon pár pár hibajelenséget vele kapcsolatban legyen szíves.
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #31351 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 06:10:28 »

Sziasztok!
Nem működik a vezetőülés-fűtése. Van valakinek esetleg kapcsolási rajza, vagy ötlete hol keressem a hibát. Nem vagyok elektromos szakember, de bevallalom. Az ülest mar kiszedtem, szetszedtem, levettem a huzatot. Lattam, hogy nincs szalszakadas vagy mechanikai serules az ulesben. A kapcsolón ha bekapcsolom a fűtést világítanak a piros ledek. Talan az ules aljan levo fekete kis dobozban lehet a hiba? Elore is köszönöm ha segitetek!
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.12 hétfő, 06:42:18 írta Mazsi1972 » Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31352 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 08:26:55 »

Sziasztok!
Nem működik a vezetőülés-fűtése. Van valakinek esetleg kapcsolási rajza, vagy ötlete hol keressem a hibát. Nem vagyok elektromos szakember, de bevallalom. Az ülest mar kiszedtem, szetszedtem, levettem a huzatot. Lattam, hogy nincs szalszakadas vagy mechanikai serules az ulesben. A kapcsolón ha bekapcsolom a fűtést világítanak a piros ledek. Talan az ules aljan levo fekete kis dobozban lehet a hiba? Elore is köszönöm ha segitetek!
Nekem is volt ilyen probléma,amikor beraktuk az üléseket,multiméterrel kimérve a vezetékeket,akkor derült ki,hogy az egyik törött volt.Fűtésvezérlő kis doboz is lehet a hunyó,ha a többi jó.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #31353 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 08:38:24 »

Nekem is volt ilyen probléma,amikor beraktuk az üléseket,multiméterrel kimérve a vezetékeket,akkor derült ki,hogy az egyik törött volt.Fűtésvezérlő kis doboz is lehet a hunyó,ha a többi jó.

Ha nem nagy keres, esetleg le tudnád írni mint egy 15 éves gyereknek, hogy hogyan, mit kellene latnom, mérnem probalnom? Merokeszuleket tudok kerni, csak nem tudom hova allitsam, es hogy hogyan merjek. Jo lenne, ha kiderulne, hogy valamelyik vezetek rossz, vagy a doboz hibasodott meg. Bocsanat, de kulfoldon elek, itt nagyon draga az autovillamossagi vallalkozo. Amit tudok, mindent en csinalok.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31354 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 09:54:49 »

Ha nem nagy keres, esetleg le tudnád írni mint egy 15 éves gyereknek, hogy hogyan, mit kellene latnom, mérnem probalnom? Merokeszuleket tudok kerni, csak nem tudom hova allitsam, es hogy hogyan merjek. Jo lenne, ha kiderulne, hogy valamelyik vezetek rossz, vagy a doboz hibasodott meg. Bocsanat, de kulfoldon elek, itt nagyon draga az autovillamossagi vallalkozo. Amit tudok, mindent en csinalok.
Megcsinálod és kész. eplus2 eplus2 eplus2
Leírásban az utolsó képen lévő vezetékeket kell kimérned(olvasd végig a cikket). http://mondeo.hu/index.php?topic=5058.0
Vezeték szakaszt egyesével kiméred.Kábelt meghajlítva megbököd azért,hogy a szigetelésen átmenjen a másikat a csatiba és zárod az áramkört.Ha 1 mutat szakadás,ha 0.00 akkor jó.(piros-fekete mindegy melyiket hová dugod)
olyan kütyüt kérjél,amin van ilyen: http://www.kephost.com/image/vNyi
A dobozról nincs infóm(mert nálam csak vezeték szakadás volt).
üdv.
Vagyokabajnok
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.12 hétfő, 09:57:03 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #31355 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 13:49:21 »

Megcsinálod és kész. eplus2 eplus2 eplus2
Leírásban az utolsó képen lévő vezetékeket kell kimérned(olvasd végig a cikket). http://mondeo.hu/index.php?topic=5058.0
Vezeték szakaszt egyesével kiméred.Kábelt meghajlítva megbököd azért,hogy a szigetelésen átmenjen a másikat a csatiba és zárod az áramkört.Ha 1 mutat szakadás,ha 0.00 akkor jó.(piros-fekete mindegy melyiket hová dugod)
olyan kütyüt kérjél,amin van ilyen: http://www.kephost.com/image/vNyi
A dobozról nincs infóm(mert nálam csak vezeték szakadás volt).
üdv.
Vagyokabajnok

Köszönöm Vagyokabajnok! Nagy segítség volt!

Megnézem, hátha tényleg meg tudom oldani...
Megcsinálod és kész. eplus2 eplus2 eplus2
Leírásban az utolsó képen lévő vezetékeket kell kimérned(olvasd végig a cikket). http://mondeo.hu/index.php?topic=5058.0
Vezeték szakaszt egyesével kiméred.Kábelt meghajlítva megbököd azért,hogy a szigetelésen átmenjen a másikat a csatiba és zárod az áramkört.Ha 1 mutat szakadás,ha 0.00 akkor jó.(piros-fekete mindegy melyiket hová dugod)
olyan kütyüt kérjél,amin van ilyen: http://www.kephost.com/image/vNyi
A dobozról nincs infóm(mert nálam csak vezeték szakadás volt).
üdv.
Vagyokabajnok
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #31356 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 17:52:37 »

Akinek volt már ECU hibája, írjon pár pár hibajelenséget vele kapcsolatban legyen szíves.

Az ECU hibára nehéz jellemzően rávonatkozó hibákat írni, első lépésben meg kel nézni szemrevételezéssel, hogy a szerkezetében nincs-e látható hiba pl. égés stb. vagy zárlat jele. Az enyém meghibásodott de az, hogy valóban az ECU volt a bűnös csak a csere után derült ki, elment az automata váltó vezérlése, nem kapcsolta a fokozatokat csak egyet, a motor erőtlen lett, elinduláskor dadogva vette fel a fordulatot. Diagnosztikán olyan hibakódokat dobott amiket többszörösen ellenőrizve kiderült, hogy az alkatrészek jók. A szerelők sem tudtak semmi konnkrétat mondani. A Ford szervizben egy óráig szórakoztak az autóval végül azt mondták ne fizessek semmit csak vigyem el az autót, még szoftert sem tudtak frissiteni. Végül több napi mérések és mindent ellenőrizve arra jutottam, hogy az ECU a hibás. Elvittem javítani szakműhelybe, azt mondták megcsinálták, hazavittem és beszerelés után kiderült, hogy semmi nem változott, nem javult meg semmi, visszavittem de ragaszkodtak hozzá, hogy az ECU jó. Belenézve otthon javításra utaló jeleket nem fedeztem fel. Elvittem egy elektromos szakihoz aki azt mondta, hogy szerinte egy végkimenet ment ki, de nem tudja megcsinálni ez olyan hiba mintha agy számítógép processzora hibásodik azaz javíthatatlan. Szereztem egy másik ECU-t betettem és minden tökéletes lett. Véleményem szerint még annyi az én megállapításom, hogy a szofter néha megbolondul és ha kezd változni valami akkor leveszem az aksi sarut és utána megint jobban megy az autó. Néha érdemes lenne elvinni szofterfrissitésre . Hát röviden ennyit.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31357 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 21:30:39 »

Sziasztok!

Sajnos még mindig nem oldódott meg az aksi lemerülési gondom és sajnos nem tudom merre tovább.
Úgy indult,hogy enyhe égett szag és elkezdett világítani a töltés visszajelző lámpa.
Csodás gondoltam,generátor le és másik fel.A töltés visszajelző nem világít a töltés 14,5v körül mozog.
Viszont reggelre lemerítette az akksit.Na töltőre fel./Bosch/Másnap vissza raktam és pöc röf indul.
És jött a meglepi Másnap reggel ismét nem indul csak kattog és nem tekeri.Ismét lemerült akksi.
Na akkor irány a bolt vettem egy 72Ah banner akksit.De meg mértem az áram felvételt álló állapotban.
Az elején 0,2A körül de fél óra mulva ahogy kell lekapcsol mindent és 0,02A.Szerintem ez rendben.De itt jön a meglepi.Az új akksi is lemerült két nap után és nem indít -4 fokban reggel.Ideg megölt.
Irány a bolt egy akksi tesztre.Ami egy Bosch teszterrel történt amit ki is nyomtattak.És a következő eredményt hozta:
fesz:13,24V Mért 736A /660A  alapra/
Önindító rendszer :Indítás 11V  legal.fesz:8,63V idő 0,88s
És amit egy kicsit furcsáltak: Töltőrendszer  Fsz. Ingadozás
Nincs terhelés 14,55V  Terhelve: 14,51 V
No most mi van.Szerintük az aksi rendben.
Jött egy fesz. szab csere a generátoron.Hátha az volt a hibás.Ismét teljes aksi töltés.
De nem két nap múlva ismét nem indul.Lemerült az aksi.
No most itt tartok és örülök meg mert nem tudom mi a hiba.
Azért még egy fogyasztás mérést megejtettem álló helyzetben zárt ajtóval ami ismét 0,02-0,03 A
Ebben kéne valami segitség mert nem tudom merre tovább.
Lehet nem jó ez az aksi bele vagy mi a fene?

Köszönöm előre is!
Üdv

Sziasztok!
Egy kis vàltozàs történt a dologban.
Àlló helyzetben történő mérés közben észre vettem hogy  felszaladt az àram fogyasztàs 1.5-2.5 A-ig ahol az értékek ugràltak kb fél percig.Aztàn minden vissza àllt rendesen 0.02 A-ra.Ezt véletlenül vettem igy észre de ha ezt sokszor eljàtsza egy éjszaka alatt akkor ez lehet gond,gondolom.
Valakinek ötlet?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #31358 Dátum: 2016.12.12 hétfő, 23:36:05 »

Sziasztok!
Egy kis vàltozàs történt a dologban.
Àlló helyzetben történő mérés közben észre vettem hogy  felszaladt az àram fogyasztàs 1.5-2.5 A-ig ahol az értékek ugràltak kb fél percig.Aztàn minden vissza àllt rendesen 0.02 A-ra.Ezt véletlenül vettem igy észre de ha ezt sokszor eljàtsza egy éjszaka alatt akkor ez lehet gond,gondolom.
Valakinek ötlet?

Nekem a generátor okozta ezt a hibát.
Sajna én is vettem egy akkut teljesen feleslegesen (az előző 2 éves volt... ha valakit érdekel eladó ), nem történt változás, reggelre lemerűlt annyira, hogy nem lehetet indítani az autót. Azután jött a generátor felújjítás, de 3 nap nem telt el és kezdte újra a merítéseket.
Végül a fervill-nél vettem egy új Visteon generátort, azóta rendben működik a rendszer.

Jó munkát hozzá, remélem segítettem...

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #31359 Dátum: 2016.12.13 kedd, 19:20:01 »

Sziasztok!
Eddig sima bowdenes tükröm volt. Míg a létra nem dőlt és le nem tört. Kollégák árulnak itt jó árba elektromost. Nem tudjátok ezek be vannak vezetékelve az enyémbe is? Van előkészítés?
Köszi:
Petvi
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31360 Dátum: 2016.12.13 kedd, 19:25:27 »

Sziasztok!
Eddig sima bowdenes tükröm volt. Míg a létra nem dőlt és le nem tört. Kollégák árulnak itt jó árba elektromost. Nem tudjátok ezek be vannak vezetékelve az enyémbe is? Van előkészítés?
Köszi:
Petvi

Esetleg még ha az autód adatait is beírtad volna, még egyszerűbb és könnyebb volna válaszolni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #31361 Dátum: 2016.12.13 kedd, 19:41:57 »

Esetleg még ha az autód adatait is beírtad volna, még egyszerűbb és könnyebb volna válaszolni
Jogos!
Gondoltam mk3 részben vagyok nincs olyan sok lehetőség. Smiley De amúgy vártam mert én is megjegyeztem magamnak, hogy talán egy kis adat jó jött volna. Ha már ilyen tróger vagyok, hogy nincs benne a profilomba:)

2.0 115Le Tdci 2003.12. havi, facelift. Kombi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31362 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:21:15 »

Sziasztok!
Eddig sima bowdenes tükröm volt. Míg a létra nem dőlt és le nem tört. Kollégák árulnak itt jó árba elektromost. Nem tudjátok ezek be vannak vezetékelve az enyémbe is? Van előkészítés?
Köszi:
Petvi
rendszerint benn van a csati az ajtóban.érdemes a kárpit mögé kukkantani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Coppfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #31363 Dátum: 2016.12.13 kedd, 20:56:12 »

Sziasztok
Remélem jó helyen kérdezek. Ha már felmerült bocsánat.

Szal. nekem egy 2.0 ás 85 kw os mk3 kombim van. Az óraegység menyire csereszabatos az autók között modern korunkban? Mert lehetséges hogy nekem ott ment el valami.
Ugymint benzines-dizel , és mondjuk 2.0 -2.2 között , valamint felszereltség.

Előre is köszönöm a válaszokat.
 


             
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31364 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:05:44 »

Sziasztok
Remélem jó helyen kérdezek. Ha már felmerült bocsánat.

Szal. nekem egy 2.0 ás 85 kw os mk3 kombim van. Az óraegység menyire csereszabatos az autók között modern korunkban? Mert lehetséges hogy nekem ott ment el valami.
Ugymint benzines-dizel , és mondjuk 2.0 -2.2 között , valamint felszereltség.

Előre is köszönöm a válaszokat.
 


              
a dízelek csereszabatosak magukkal.a benzines más fordultszámot mutat... vigyor3
illetve van fedkompos,és nélküli óracsoport.ez kb 2003tól aktiválható ids-el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #31365 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:24:31 »

Nekem a generátor okozta ezt a hibát.
Sajna én is vettem egy akkut teljesen feleslegesen (az előző 2 éves volt... ha valakit érdekel eladó ), nem történt változás, reggelre lemerűlt annyira, hogy nem lehetet indítani az autót. Azután jött a generátor felújjítás, de 3 nap nem telt el és kezdte újra a merítéseket.
Végül a fervill-nél vettem egy új Visteon generátort, azóta rendben működik a rendszer.

Jó munkát hozzá, remélem segítettem...

Tamás
Köszönöm.
Van egy bontott generàtorom.
Az megy be és kiderül.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #31366 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:33:32 »

rendszerint benn van a csati az ajtóban.érdemes a kárpit mögé kukkantani.

köszi!
jelentem leszedtem a kárpitot
és mit láttam
semmit:)
az elektromos ablakon kívül semmi... vagy ha van akkor baromira el van dugva
menetstab van de elektromos tükör előkészítés nincs:)


na akkor jön a komolyabb kérdés
hogyan tudok megpatkolni valamit, mondjuk elektromos ablak, hogy a tükröt működésre bírjam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31367 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:42:42 »

köszi!
jelentem leszedtem a kárpitot
és mit láttam
semmit:)
az elektromos ablakon kívül semmi... vagy ha van akkor baromira el van dugva
menetstab van de elektromos tükör előkészítés nincs:)


na akkor jön a komolyabb kérdés
hogyan tudok megpatkolni valamit, mondjuk elektromos ablak, hogy a tükröt működésre bírjam

kábel köteg kell.bonto.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31368 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:44:09 »

rendszerint benn van a csati az ajtóban.érdemes a kárpit mögé kukkantani.
nincsbent, más a köteg, ajtókábelköteget kell cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31369 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:45:00 »

Sziasztok!
Eddig sima bowdenes tükröm volt. Míg a létra nem dőlt és le nem tört. Kollégák árulnak itt jó árba elektromost. Nem tudjátok ezek be vannak vezetékelve az enyémbe is? Van előkészítés?
Köszi:
Petvi
2xtükör, 2x ajtókábelköteg, kapcsoló és menni fog.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31370 Dátum: 2016.12.13 kedd, 21:47:21 »

nincsbent, más a köteg, ajtókábelköteget kell cserélni
cumi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Coppfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #31371 Dátum: 2016.12.14 szerda, 06:19:05 »

a dízelek csereszabatosak magukkal.a benzines más fordultszámot mutat... vigyor3
illetve van fedkompos,és nélküli óracsoport.ez kb 2003tól aktiválható ids-el.
Köszönöm,
azt honnan tudom meg hogy nekem milyen van bent ? Mármint sima vagy fedkompos?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31372 Dátum: 2016.12.14 szerda, 07:55:49 »

Köszönöm,
azt honnan tudom meg hogy nekem milyen van bent ? Mármint sima vagy fedkompos?
Ha van infós indexkarod a kar beszerelése után csipog a nyomkodásakor,akkor mutatni kéne átlagfogyi,megtehető km,stb Ha nem,akkor óracsere is kell,nem csak infós indexkarcsere.Felprogizni nem kell.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31373 Dátum: 2016.12.14 szerda, 13:41:01 »

Ha van infós indexkarod a kar beszerelése után csipog a nyomkodásakor,akkor mutatni kéne átlagfogyi,megtehető km,stb Ha nem,akkor óracsere is kell,nem csak infós indexkarcsere.Felprogizni nem kell.

Már hogyne kellene,van olyan dolog amit be kell kapcsolni,sima csere nem elég
én most cseréltem ujra fedkomposra és mégis állitgatni kellet
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31374 Dátum: 2016.12.14 szerda, 13:47:05 »

Már hogyne kellene,van olyan dolog amit be kell kapcsolni,sima csere nem elég
én most cseréltem ujra fedkomposra és mégis állitgatni kellet
ja,ja csak azért mert go-s  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31375 Dátum: 2016.12.14 szerda, 17:42:57 »

Köszönöm,
azt honnan tudom meg hogy nekem milyen van bent ? Mármint sima vagy fedkompos?
a fedkompos mutatja a pillanatnyi fogyasztást.Amin nincs pillanatnyi,az nem az.de ettől még lehet,hogy aktiválható gyári célműszerrel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #31376 Dátum: 2016.12.14 szerda, 18:23:10 »

Minden muszeregysegen be lehet kapcsolni az atlagfogyasztast, es azokon amelyiken a leallitas utan meg latszik a Km-allas, a pillanatnyi fogyasztast is. Sajnos ehhez megfelelo programozo kel , amivel az oracsoport procijat programozod (ha jol emlekszem valami motorolla). Sajnos ezert annyit kernek mint egy bontott masik oracsoport (szetszedes, programozas, osszerakas). Persze a kimentett eprom tartalom pedig szinte sehol nem fellelheto, ami meglepo egy ilyen regi autonal. Az enyem 2002-es, es csak az atlagfogyit lehetett aktivalni. Elonye ennek a modszernek hogy megmarad a Km-allas az eredeti allapotban.  ...mar amennyire ez elony:D

Majd elfelejtettem..automata valtos autonal nem ervenyes.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.14 szerda, 18:30:01 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31377 Dátum: 2016.12.14 szerda, 18:35:17 »

Minden muszeregysegen be lehet kapcsolni az atlagfogyasztast, es azokon amelyiken a leallitas utan meg latszik a Km-allas, a pillanatnyi fogyasztast is. Sajnos ehhez megfelelo programozo kel , amivel az oracsoport procijat programozod (ha jol emlekszem valami motorolla). Sajnos ezert annyit kernek mint egy bontott masik oracsoport (szetszedes, programozas, osszerakas). Persze a kimentett eprom tartalom pedig szinte sehol nem fellelheto, ami meglepo egy ilyen regi autonal. Az enyem 2002-es, es csak az atlagfogyit lehetett aktivalni. Elonye ennek a modszernek hogy megmarad a Km-allas az eredeti allapotban.  ...mar amennyire ez elony:D

Majd elfelejtettem..automata valtos autonal nem ervenyes.
a gyári ids-el nem lehet minden óracsoportot aktiválni obd-n,hogy mutassa a pillanatnyit.
Amiről te beszélsz már erőteljes külső behatás.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #31378 Dátum: 2016.12.14 szerda, 18:43:09 »

a gyári ids-el nem lehet minden óracsoportot aktiválni obd-n,hogy mutassa a pillanatnyit.
Amiről te beszélsz már erőteljes külső behatás.... nyes
En nem IDS-rol beszeltem hanem direkt programozasrol. Amugy a pillanatnyit nem lehet csak azokon amelyik kikapcsolt motornal meg mutatja KM allast. 2004.3 utan....valami lilyesmi. Nalunk 2 ember csinalt ilyesmit, ma mar csak 1 Kolozsvaron, de az annyit ker erte hogy inkab veszel egy masik oracsoportot. Persze a KM mas lesz ugye...
itt van nemi info a programozasrol es a chip-rol:
http://mhhauto.com/Thread-Ford-Mondeo-MK3-Dash-Visteon-1S7F-10841-Odo-correction
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.14 szerda, 18:47:56 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31379 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:09:05 »

Minden muszeregysegen be lehet kapcsolni az atlagfogyasztast, es azokon amelyiken a leallitas utan még latszik a Km-allas, a pillanatnyi fogyasztast is. Sajnos ehhez megfelelo programozo kel , amivel az oracsoport procijat programozod (ha jol emlekszem valami motorolla). Sajnos ezert annyit kernek mint egy bontott masik oracsoport (szetszedes, programozas, osszerakas). Persze a kimentett eprom tartalom pedig szinte sehol nem fellelheto, ami meglepo egy ilyen regi autonal. Az enyem 2002-es, es csak az atlagfogyit lehetett aktivalni. Elonye ennek a modszernek hogy megmarad a Km-allas az eredeti allapotban.  ...mar amennyire ez elony:D

Majd elfelejtettem..automata valtos autonal nem ervenyes.

Elég a bekapcsoláshoz egy elm327 +PC amin forscan ( extend licenc ) van és simán belehet kapcsolni a pillanatnyi fogyasztást, nem kell programozó
most csináltuk a sajátomon
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.14 szerda, 19:11:52 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #31380 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:11:34 »

Elég a bekapcsoláshoz egy elm327 +PC amin forscan van és simán belehet kapcsolni a pillanatnyi fogyasztást, nem kell programozó
most csináltuk a sajátomon
2 eve meg nem volt a forscan ilyen fejlett...amugy az atlagfogyid be volt kapcsolva elotte?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31381 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:12:19 »

2 eve meg nem volt forscan...amugy az atlagfogyid be volt kapcsolva elotte?

Igen be volt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #31382 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:14:05 »

Igen be volt
Ezt jo tudni, akkor elvileg mar csak FL-es muszercsoport kel amin gyarilag megyen az atlagfogyi es szimplan be lehet kapcsolni a pillanatnyit... taps
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31383 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:15:06 »

2 eve meg nem volt a forscan ilyen fejlett...amugy az atlagfogyid be volt kapcsolva elotte?
Igen volt,csak kicsit korlátozottabb és angol,de használható volt.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #31384 Dátum: 2016.12.14 szerda, 19:21:07 »

Igen volt,csak kicsit korlátozottabb és angol,de használható volt.
En akkor vettem az mk3-at, es errefele nem volt elterjedt, itt a forumon olvastam eloszor rola. Nekem a fenti modszerrel aktivaltak(ezt mar irtam). Amugy azt hiszem megvan a kovetkezo projekt, ha forscan-al ilyen siman be lehet a pillanatnyit kapcsolni mar csak egy Fl-es BC-s oracsoport kel  Wink
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
marcii1989
Vendég
« Új hozzászólás #31385 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 04:07:51 »

Sziasztok! Pár napja azt érzékelem, hogy a feszültség ingadozik a kocsiba. A lámpák és a műszerfal sokszor nagyon elhalványodik, az alapjárat is változik ilyenkor. Néha a töltéslámpa is világít. Úgy veszem észre, hogy ha bemelegszik az autó, akkor elmúlik a dolog! Nagy gázadásra viszont halványulnak mindig a lámpák! Mi lehet vajon a hiba? 2002es tddi mondeo. Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
TelekiTomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #31386 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 07:15:26 »

Sziasztok.

Nem tudom kinyitni a csomagtér ajtót Sad Ahogy meghúzom hallom hogy kattan a nyitó de mégsem nyílik. Müszerfali gombbal sem. még azt vettem eszre hogy nem ég a rendszámtábla világítás sem . Mit tegyek ? Volt már ilyen valakinek?

2003.03.12. Mondeo 1.8i 16v ambiente

wf04xxgbb43k83761
Naplózva
szasza0104
Vendég
« Új hozzászólás #31387 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 07:46:40 »

Sziasztok!
Olyan problemam van, hogy a muszerfalon folyamatosan vilagit pirosan egy hopehely, es a bal oldali kis digitalis ablaknal ket vonal van, csak a megteheto kilometert irja ki, a jeladot mar kicsereltek. 2006 os az auto. Koszi elore is
Naplózva
szasza0104
Vendég
« Új hozzászólás #31388 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 08:38:27 »

Jah és külső hőmérséglettől függetlenül.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31389 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 08:41:36 »

Jah és külső hőmérséglettől függetlenül.
Szia.
- - valahogy így,akkor a hőm.jeladó vacakolhat.(első lökös ködlámpa környékén anyósülés felöli oldal)
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.15 csütörtök, 08:49:35 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
endurance
Vendég
« Új hozzászólás #31390 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 08:45:44 »

Sziasztok!


Az utóbbi időben elég sok elektromos furcsaságot csinált az autó, úgy kezdődött, hogy a bal eslő tükör fűtés mintha kevésbé melegítene mint a jobb, valamikor meg mintha egyáltalán nem melegítene.
A következő érdekesség, még tavaly szeptemberben körülbelül egy hétig csinálta azt a központizár, hogy nyitáskor nem villantotta fel az irányjelzőket és ilyenkor ha belülről bezártam nem tudtam vissza nyitni csak távirányítóval ez tartott egy hétig, utána minden újra jó volt egész ez év október végéig(első nagyobb hidegek) amikor is újra elkezdte ezt megkombinálva azzal, hogy rányitottam villantak az irányjelzők, viszont a balelső ajtó nem nyitott ki, sőt volt hogy nem tudtam bezárni táviránytóval mert mindig azonnal vissza nyitott magától,  kulcsal minden esetben hibátlan, most két napja megint tökéletes nyit-zár távirányítóval, hol lehet a hiba, mikrokapcsoló a BE ajtóban? Merülőben van az elem a távirányítóban(néha többször rákell nyomni)?
Körülbelül 1 hónapja elszállt a trafóm, három hengerezve mentem el a szerelőhöz(30km kb.) trafó csere megvolt, illetve vissza került egy régi amivel néha ránt egyet, de legalább nem három hengerezik, sajnos amit vettem hozzá el is szállt egyből.
Na most azóta nem megy a szélvédő mosó fúvóka, folyadék van mert a lámpamosó megy( 10km/h-nál fúj az ablakra is szerencsére) szomoru1, dugulás sincs mert nem hallom a motorját,illetve tegnap észrevettem nem megy a klimám, kompresszort nem hallom bekapcsolni.
Illetve jobb hátsó lámpából egy izzó kiéget, 1,5év alatt az első izzó, még csodálkoztam is mert sok más mondeonak nem ég körbe a lámpája úgy örültem, hogy nekem nem égdesnek ki.
Ezek mind az elmúlt egy hónap jelenségei.
Illetve van még egy nehezen indulás para nagyon hidegben legalább 8-10 óra állás után(munkába menet/jövet), elsőre teker kettőt és kész nem is teker tovább másodjára majdnem mindig tökéletesen beindul, van hogy csak harmadjára, de ez ritka eset, ezt a jelenséget 2 alkalomból kb. 1-szer csinálja, melegen sosincs gond.
A sok fogyasztó esetén bemelegedett motornál, alapjáraton kicsit lüktetnek a fények, generátor felújítás gondolom megérett, de ez is kb. már egy éve jelen van, okozhatja ez ezeket a hibákat?

Összeköthető ez a sok dolog a generátorral?

Kicsit sokra és tömörre sikeredett elnézést kérek, csak már lassan gyomorgörcsöm van az autótól. Cry

Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.15 csütörtök, 08:49:21 írta endurance » Naplózva
szasza0104
Vendég
« Új hozzászólás #31391 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 08:50:16 »

Szia!

Igen, pont így Smiley, És ha én nem találom meg a hibát akkor kihez vihetem? KÖszi.

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31392 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 08:57:45 »

Szia!

Igen, pont így Smiley, És ha én nem találom meg a hibát akkor kihez vihetem? KÖszi.


Lacika71 írta: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1086827#msg1086827
és simán lehet cserélni,nálam is egy bontottból van és azóta is ok.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.15 csütörtök, 09:01:01 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31393 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 09:08:16 »

Sziasztok!


Az utóbbi időben elég sok elektromos furcsaságot csinált az autó, úgy kezdődött, hogy a bal eslő tükör fűtés mintha kevésbé melegítene mint a jobb, valamikor meg mintha egyáltalán nem melegítene.
A következő érdekesség, még tavaly szeptemberben körülbelül egy hétig csinálta azt a központizár, hogy nyitáskor nem villantotta fel az irányjelzőket és ilyenkor ha belülről bezártam nem tudtam vissza nyitni csak távirányítóval ez tartott egy hétig, utána minden újra jó volt egész ez év október végéig(első nagyobb hidegek) amikor is újra elkezdte ezt megkombinálva azzal, hogy rányitottam villantak az irányjelzők, viszont a balelső ajtó nem nyitott ki, sőt volt hogy nem tudtam bezárni táviránytóval mert mindig azonnal vissza nyitott magától,  kulcsal minden esetben hibátlan, most két napja megint tökéletes nyit-zár távirányítóval, hol lehet a hiba, mikrokapcsoló a BE ajtóban? Merülőben van az elem a távirányítóban(néha többször rákell nyomni)?
Körülbelül 1 hónapja elszállt a trafóm, három hengerezve mentem el a szerelőhöz(30km kb.) trafó csere megvolt, illetve vissza került egy régi amivel néha ránt egyet, de legalább nem három hengerezik, sajnos amit vettem hozzá el is szállt egyből.
Na most azóta nem megy a szélvédő mosó fúvóka, folyadék van mert a lámpamosó megy( 10km/h-nál fúj az ablakra is szerencsére) szomoru1, dugulás sincs mert nem hallom a motorját,illetve tegnap észrevettem nem megy a klimám, kompresszort nem hallom bekapcsolni.
Illetve jobb hátsó lámpából egy izzó kiéget, 1,5év alatt az első izzó, még csodálkoztam is mert sok más mondeonak nem ég körbe a lámpája úgy örültem, hogy nekem nem égdesnek ki.
Ezek mind az elmúlt egy hónap jelenségei.
Illetve van még egy nehezen indulás para nagyon hidegben legalább 8-10 óra állás után(munkába menet/jövet), elsőre teker kettőt és kész nem is teker tovább másodjára majdnem mindig tökéletesen beindul, van hogy csak harmadjára, de ez ritka eset, ezt a jelenséget 2 alkalomból kb. 1-szer csinálja, melegen sosincs gond.
A sok fogyasztó esetén bemelegedett motornál, alapjáraton kicsit lüktetnek a fények, generátor felújítás gondolom megérett, de ez is kb. már egy éve jelen van, okozhatja ez ezeket a hibákat?

Összeköthető ez a sok dolog a generátorral?

Kicsit sokra és tömörre sikeredett elnézést kérek, csak már lassan gyomorgörcsöm van az autótól. Cry

Köszönöm!
Szia.
BE ajtózár xarakodhat(vagy vezetékszakadás)
Trafónál a gyertyákat,kábeleket nézd meg Triumvirátus cserét szokták javasolni(gyertya-trafó-kábel) Nos ezek valamelyike xar az megölheti a többit.
Égőcsere  vigyor3
Villogás generátor hibát jelenthet.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #31394 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 09:36:55 »

Sziasztok!


Az utóbbi időben elég sok elektromos furcsaságot csinált az autó, úgy kezdődött, hogy a bal eslő tükör fűtés mintha kevésbé melegítene mint a jobb, valamikor meg mintha egyáltalán nem melegítene.
A következő érdekesség, még tavaly szeptemberben körülbelül egy hétig csinálta azt a központizár, hogy nyitáskor nem villantotta fel az irányjelzőket és ilyenkor ha belülről bezártam nem tudtam vissza nyitni csak távirányítóval ez tartott egy hétig, utána minden újra jó volt egész ez év október végéig(első nagyobb hidegek) amikor is újra elkezdte ezt megkombinálva azzal, hogy rányitottam villantak az irányjelzők, viszont a balelső ajtó nem nyitott ki, sőt volt hogy nem tudtam bezárni táviránytóval mert mindig azonnal vissza nyitott magától,  kulcsal minden esetben hibátlan, most két napja megint tökéletes nyit-zár távirányítóval, hol lehet a hiba, mikrokapcsoló a BE ajtóban? Merülőben van az elem a távirányítóban(néha többször rákell nyomni)?
Körülbelül 1 hónapja elszállt a trafóm, három hengerezve mentem el a szerelőhöz(30km kb.) trafó csere megvolt, illetve vissza került egy régi amivel néha ránt egyet, de legalább nem három hengerezik, sajnos amit vettem hozzá el is szállt egyből.
Na most azóta nem megy a szélvédő mosó fúvóka, folyadék van mert a lámpamosó megy( 10km/h-nál fúj az ablakra is szerencsére) szomoru1, dugulás sincs mert nem hallom a motorját,illetve tegnap észrevettem nem megy a klimám, kompresszort nem hallom bekapcsolni.
Illetve jobb hátsó lámpából egy izzó kiéget, 1,5év alatt az első izzó, még csodálkoztam is mert sok más mondeonak nem ég körbe a lámpája úgy örültem, hogy nekem nem égdesnek ki.
Ezek mind az elmúlt egy hónap jelenségei.
Illetve van még egy nehezen indulás para nagyon hidegben legalább 8-10 óra állás után(munkába menet/jövet), elsőre teker kettőt és kész nem is teker tovább másodjára majdnem mindig tökéletesen beindul, van hogy csak harmadjára, de ez ritka eset, ezt a jelenséget 2 alkalomból kb. 1-szer csinálja, melegen sosincs gond.
A sok fogyasztó esetén bemelegedett motornál, alapjáraton kicsit lüktetnek a fények, generátor felújítás gondolom megérett, de ez is kb. már egy éve jelen van, okozhatja ez ezeket a hibákat?

Összeköthető ez a sok dolog a generátorral?

Kicsit sokra és tömörre sikeredett elnézést kérek, csak már lassan gyomorgörcsöm van az autótól. Cry

Köszönöm!

Én azért megméretném a töltést, illetve az akku feszültséget.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
szasza0104
Vendég
« Új hozzászólás #31395 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 09:37:35 »

Lacika71 írta: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1086827#msg1086827
és simán lehet cserélni,nálam is egy bontottból van és azóta is ok.
Szia!

Ezt most cserélték ki, ezért nem értem miért van még mindig ez a hiba, ez már a második egymás után.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31396 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 09:42:25 »

Szia!

Ezt most cserélték ki, ezért nem értem miért van még mindig ez a hiba, ez már a második egymás után.
A km óraegység csatlakozásait néztétek?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
endurance
Vendég
« Új hozzászólás #31397 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 10:34:48 »

Szia.
BE ajtózár xarakodhat(vagy vezetékszakadás)
Trafónál a gyertyákat,kábeleket nézd meg Triumvirátus cserét szokták javasolni(gyertya-trafó-kábel) Nos ezek valamelyike xar az megölheti a többit.
Égőcsere  vigyor3
Villogás generátor hibát jelenthet.


Igen izzó csere meg a triumvirátus az tiszta  eplus2 nyes angel

Inkább arra gondolok, hogy a *** generátor miatt nem megy a ablakmosó meg a klíma, 1hónappal ezelöttig minden tökéletes volt.

Hol keressem egyáltalán a hibát, biztosítékja külön van az ablak illetve a fényszoró mosónak? Klímának?

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31398 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 12:39:07 »

Igen izzó csere meg a triumvirátus az tiszta  eplus2 nyes angel

Inkább arra gondolok, hogy a *** generátor miatt nem megy a ablakmosó meg a klíma, 1hónappal ezelöttig minden tökéletes volt.

Hol keressem egyáltalán a hibát, biztosítékja külön van az ablak illetve a fényszoró mosónak? Klímának?


Néha a motor megadja magát. Itt egy lehetőség a tisztitásra:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0
biztik:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information_-_Mk3#Glovebox_Fuse_Information
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
szasza0104
Vendég
« Új hozzászólás #31399 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 13:14:01 »

A km óraegység csatlakozásait néztétek?
Nem, azt még nem, azt bonyolult?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 634 635 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.