Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:13:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 724 725 726 727 728 729 730 [731] 732 733 734 735 736 737 738 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11187094 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36500 Dátum: 2021.05.21 péntek, 13:58:10 »

Rendesen megszaladt... :-(

Tíz éve ez még kijött 12 ezerből a hozzávalóra, és még 6 ezer munkadíj (csak zár, új kulcs nem lett).

AndyA
lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jani mk3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36501 Dátum: 2021.05.21 péntek, 21:30:56 »

Sziasztok! Még új vagyok itt. Kb 3 éve van egy 2001 es 2.0 tdi 115 lovas kombi mondeóm és hát persze jönnek a gondok. Segítséget szeretnék kérni ha valaki járt már így vagy találkozott ilyen problémával. És akkor a probléma. Lemerült az akku, feltöltöttem egész nap töltött. Este próba de nem indult többszöri indítására sem. Reléket átt néztem kivettem mozgattam meg pár biztosítékot is ki vettem de látszatra semmi hiba. Újra próba láss csodát indult szépen. Másnap reggel vettem észre hogy nem mér a fordulatszám mérő és nem megy a km sem. Gyengébb is lett van hogy másodikba rángat üzemanyag szint jelző nagyobb gyorsításnál megy le ha fel váltok vissza megy a valós szintre. Volt hiba kód olvasáson két ismeretlen hiba van szerelő szerint óracsoport szórakozik mert a motorvezérlőböl oda megy először a kábel és utána motortérbe és sokmindent befolyásol. Másodikára van időpontom autóvillamossági szerelőhöz. Szerintetek mi lehet a gond. Szerelő mondta hogy lehet elektro sokk amikor vissza raktam a sarut. Lehet meg próbálom le veszem a sarut egy éjszakára hátha elfelejti a hibát. Bocs hogy hosszúra sikerült.
lol002
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36502 Dátum: 2021.05.21 péntek, 21:40:23 »

Sziasztok! Még új vagyok itt. Kb 3 éve van egy 2001 es 2.0 tdi 115 lovas kombi mondeóm és hát persze jönnek a gondok. Segítséget szeretnék kérni ha valaki járt már így vagy találkozott ilyen problémával. És akkor a probléma. Lemerült az akku, feltöltöttem egész nap töltött. Este próba de nem indult többszöri indítására sem. Reléket átt néztem kivettem mozgattam meg pár biztosítékot is ki vettem de látszatra semmi hiba. Újra próba láss csodát indult szépen. Másnap reggel vettem észre hogy nem mér a fordulatszám mérő és nem megy a km sem. Gyengébb is lett van hogy másodikba rángat üzemanyag szint jelző nagyobb gyorsításnál megy le ha fel váltok vissza megy a valós szintre. Volt hiba kód olvasáson két ismeretlen hiba van szerelő szerint óracsoport szórakozik mert a motorvezérlőböl oda megy először a kábel és utána motortérbe és sokmindent befolyásol. Másodikára van időpontom autóvillamossági szerelőhöz. Szerintetek mi lehet a gond. Szerelő mondta hogy lehet elektro sokk amikor vissza raktam a sarut. Lehet meg próbálom le veszem a sarut egy éjszakára hátha elfelejti a hibát. Bocs hogy hosszúra sikerült.
elektrosokk wow1 mindig tanul újat az ember hehe

mielőtt óracsoportot veszel testkábelek ellenörzésével kéne kezdeni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jani mk3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36503 Dátum: 2021.05.21 péntek, 22:48:22 »

Hát addig nem veszek semmit amíg nem megy autóvillamosságihoz. De jó lenne ha esetleg sikerülne kideríteni a bajt mert akkor le mondanám az idő pontot. Gondolom nem kevés az óra díjuk. Ha mondjuk 10 ezer meg mondjuk 10 óra de ha csak 5 óra az sem kevés és azért csak egy 20 éves autóról beszélünk.
Naplózva
Jani mk3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #36504 Dátum: 2021.05.21 péntek, 22:53:20 »

Köszönöm a válaszod. Rá fogok nézni a testkábelekre hátha. Csak legyen jó idő mert nincs garázsom
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #36505 Dátum: 2021.05.23 vasárnap, 14:36:54 »

Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni rádió kód ügyben.Nem rég vettem egy nagy navis rádiót,vele kaptam egy gyári kódkártyát,
amin a 2204 kód van.Vezérmű láncot cseréltem, ezért az autó áramtalanítva lett,és a rádió nem fogadta el a kódot.Most ott tart,hogy 30 percről visszaszámol. Jó lenne,ha valaki sorozatszámból tudna nekem generálni egy jó kódot,hálás lennék érte!
A serial :V005550
part no: 5S7T-18B988-AF
model: CD132-NAV. MODULE
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36506 Dátum: 2021.05.23 vasárnap, 17:49:47 »

Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni rádió kód ügyben.Nem rég vettem egy nagy navis rádiót,vele kaptam egy gyári kódkártyát,
amin a 2204 kód van.Vezérmű láncot cseréltem, ezért az autó áramtalanítva lett,és a rádió nem fogadta el a kódot.Most ott tart,hogy 30 percről visszaszámol. Jó lenne,ha valaki sorozatszámból tudna nekem generálni egy jó kódot,hálás lennék érte!
A serial :V005550
part no: 5S7T-18B988-AF
model: CD132-NAV. MODULE
Köszönöm a segítséget!

nyomd hosszan az 1est és 6ost, elméletileg leáll a számlálás, és mehet a kód. Ha nem megy csak,szerviz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #36507 Dátum: 2021.05.23 vasárnap, 18:07:02 »

nyomd hosszan az 1est és 6ost, elméletileg leáll a számlálás, és mehet a kód. Ha nem megy csak,szerviz.
Úgy tűnik ilyenkor inaktív az érintő képernyő,nem reagál.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36508 Dátum: 2021.05.23 vasárnap, 19:01:45 »

nyomd hosszan az 1est és 6ost, elméletileg leáll a számlálás, és mehet a kód. Ha nem megy csak,szerviz.
mk3 nagynavival volt már dolgod? vigyor3 multi touchról akkoriban még állmodni sem mertek hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36509 Dátum: 2021.05.23 vasárnap, 19:02:20 »

Úgy tűnik ilyenkor inaktív az érintő képernyő,nem reagál.
végig kell várni a 30percet és utána van megint 3 próbád, hamár 10x elrontottad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #36510 Dátum: 2021.05.23 vasárnap, 21:16:18 »

végig kell várni a 30percet és utána van megint 3 próbád, hamár 10x elrontottad
Kiirja , hogy 0 óra 0 perc, és nem reagál semmire.Viszont a régi bedöglött rádim még meg volt,aminek a képernyője romlott el.Most a kettőből csináltam eggyet,ennek legalább megvan a kódja is.Most Működik.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #36511 Dátum: 2021.06.08 kedd, 15:07:34 »

Sziasztok.
Facelift ELŐTTI kombi mk3 sem belülről, sem a mikrokapcsolóról hátul nem nyitja a csomagtér zárszerkezetet.
Ötletek?
 Stekkerek beltérben és hátul a záron a helyükön vannak, eddig ennyire jutottam Cheesy
Előre is köszönöm!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36512 Dátum: 2021.06.08 kedd, 15:09:39 »

Sziasztok.
Facelift ELŐTTI kombi mk3 sem belülről, sem a mikrokapcsolóról hátul nem nyitja a csomagtér zárszerkezetet.
Ötletek?
 Stekkerek beltérben és hátul a záron a helyükön vannak, eddig ennyire jutottam Cheesy
Előre is köszönöm!

Kulcsról nyitja?
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #36513 Dátum: 2021.06.08 kedd, 15:19:27 »

Kulcsról nyitja?
Igen! Kulcsrol nyitja
Illetve most talaltam h a gem modulban lehet ellenorizni... Es van bemeneti jel... Leirja lepesrol lepesre hogyan ellenorizheto, es van bemeneti jel.
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36514 Dátum: 2021.06.09 szerda, 07:42:15 »

Igen! Kulcsrol nyitja
Illetve most talaltam h a gem modulban lehet ellenorizni... Es van bemeneti jel... Leirja lepesrol lepesre hogyan ellenorizheto, es van bemeneti jel.

Akkor szerintem 90%, hogy a bal első zár a hibás, esetleg a vezetékezésénél valami. A GEM csak akkor nyitja gombról és hátsó mikrokapcsolóról, ha a bal első zártól azt kapja, hogy nincs bezárva az autó. Kulcsról ettől függetlenül nyitja. Amúgy tipikus facelift előtti bal első zár tünet, a mikrokapcsolók megpukkannak a belsejében.
Naplózva
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #36515 Dátum: 2021.06.09 szerda, 11:03:21 »

Akkor szerintem 90%, hogy a bal első zár a hibás, esetleg a vezetékezésénél valami. A GEM csak akkor nyitja gombról és hátsó mikrokapcsolóról, ha a bal első zártól azt kapja, hogy nincs bezárva az autó. Kulcsról ettől függetlenül nyitja. Amúgy tipikus facelift előtti bal első zár tünet, a mikrokapcsolók megpukkannak a belsejében.
Igen, igen van h szorakozik amugy... Hidegben az egyik ajtot pl nem zarja.... Melegben mar jo minden.... Gondoltam h szarakszik, de azt nem h kihat a csomagtérre is. Köszönöm szépen!
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #36516 Dátum: 2021.06.17 csütörtök, 13:55:33 »

Sziasztok! A vezető oldali ülésfűtés nem működik. Általában az ember mindjárt a tipikus kábeltörésre gondolna az ülésátvezetés alatt. Elvittem ma egy haverhoz és az ülésfűtés párnánál lévő kábel végek és a kábelvégen lévő csatlakozó között elmondása szerint nem mért szakadást, ugyan ez volt a háttámlánál is, de ennek ellenére még se működik az ülésfűtés, biztosítékok jók.

Vagy haver mért valamit rosszul vagy esetleg más is okozhatja ezt? Alany egy 2006-os 5fokozatban állítható.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36517 Dátum: 2021.06.18 péntek, 09:21:31 »

Sziasztok! A vezető oldali ülésfűtés nem működik. Általában az ember mindjárt a tipikus kábeltörésre gondolna az ülésátvezetés alatt. Elvittem ma egy haverhoz és az ülésfűtés párnánál lévő kábel végek és a kábelvégen lévő csatlakozó között elmondása szerint nem mért szakadást, ugyan ez volt a háttámlánál is, de ennek ellenére még se működik az ülésfűtés, biztosítékok jók.

Vagy haver mért valamit rosszul vagy esetleg más is okozhatja ezt? Alany egy 2006-os 5fokozatban állítható.

Módszeresen végig kell menni rajta. Kezded onnan, hogy az ülés alatti csatlakozó, ahol végződik az összes vezeték az ülésből kifelé. Ott elvileg szakadást kell mérj. Azután az egyik mérőcsúcsot ott hagyod a vezeték végén, a másikkal meg szépen végigsétálsz az egyik vezetéken elindulva, mindig csak addig, ahol a következő logikus mérési pont adódik. Azután előbb-utóbb bele kell fuss a szakadásba.

Ha az ülés alatti csatin nincs szakadás, akkor a tápfeszt kell megnézni, hogy miért nem kap. Akkor a biztitől indulsz, és onnan mérsz az ülés alatti csatlakozóig feszültséget mérve (nyilván bekapcsolt fűtésnél).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
7balu6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36518 Dátum: 2021.06.19 szombat, 13:48:36 »

Sziasztok. Nem rég tulaja vagyok egy 2000 évi 1.8 benzines mondinak. A gondom az hogy a hőfok kijelző közép állásban van folyamatosan mintha beszorult volna. Nem reagált semmire. Csak akkor ment vissza ha az egész óra csoport kivettem és lehuztam a csatit. Az előző tulaj így használta  kb.14 évig akkor azt mondták neki hogy nem tudják megcsinálni vegyen egy másik óra csoportot. Szerintetek mi lehet a baj? A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36519 Dátum: 2021.06.19 szombat, 19:25:30 »

Sziasztok. Nem rég tulaja vagyok egy 2000 évi 1.8 benzines mondinak. A gondom az hogy a hőfok kijelző közép állásban van folyamatosan mintha beszorult volna. Nem reagált semmire. Csak akkor ment vissza ha az egész óra csoport kivettem és lehuztam a csatit. Az előző tulaj így használta  kb.14 évig akkor azt mondták neki hogy nem tudják megcsinálni vegyen egy másik óra csoportot. Szerintetek mi lehet a baj? A válaszokat előre is köszönöm.

Üzemmeleg állapotban annak oda kell nőnie, nem szabad nagyon mozognia semerre.

Azt akarod ezzel mondani, hogy teljesen hideg motornál is középen áll, akkor sem megy le a bal szélre, alaphelyzetbe?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
7balu6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36520 Dátum: 2021.06.20 vasárnap, 13:40:10 »

Igen. Ha hideg a motor akkor is közepén van. Mintha be lenne szorulva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36521 Dátum: 2021.06.20 vasárnap, 14:51:47 »

Igen. Ha hideg a motor akkor is közepén van. Mintha be lenne szorulva.
Csinálj egy műszer tesztet,Ha kileng rendesen a minimumtól a maximumig, nem a műszeregység a hibás nagy valószínűséggel.

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=M%C5%B1szerteszt
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
7balu6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36522 Dátum: 2021.06.20 vasárnap, 15:05:26 »

Már azt is próbáltam egy párszor de nem mozdult meg. Csak ha lehuztam a csatlakozót az óra egységről utana ment vissza 0-ra. De ahogy megint ràdugom a csatlakozót megint rögtön középre ugrik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36523 Dátum: 2021.06.20 vasárnap, 16:30:41 »

Már azt is próbáltam egy párszor de nem mozdult meg. Csak ha lehuztam a csatlakozót az óra egységről utana ment vissza 0-ra. De ahogy megint ràdugom a csatlakozót megint rögtön középre ugrik.
https://automuszer.eu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36524 Dátum: 2021.06.20 vasárnap, 18:07:37 »

5000ft egy ilyen óracsoport, ettől csak a bevizsgálása is több
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
7balu6
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #36525 Dátum: 2021.06.20 vasárnap, 20:40:19 »

Köszönöm a hozzászólásokat. Akkor először nézek hozzá használt óra csoportot és kipróbálom azzal. Remélem úgy megoldódik a probléma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36526 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 12:28:04 »

Köszönöm a hozzászólásokat. Akkor először nézek hozzá használt óra csoportot és kipróbálom azzal. Remélem úgy megoldódik a probléma.

Ha jól emlékszem, Forscannel még a km-óra állást is be tudod állítani a régire (de csak növelni lehet az értéket, kevesebbet nem lehet beírni).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
PaLa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #36527 Dátum: 2021.06.22 kedd, 20:23:51 »

Sziasztok,

olyan problémám van, hogy a bal hátsó ajtóm nem nyit ki központi zárral, de bezárni zár. Belülről nyitható kilinccsel.
Rögtön elektromos szerelő, vagy van házi módszer, amivel "meggyógyul"?

2003, 1.8 benzin, kombi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36528 Dátum: 2021.06.23 szerda, 11:49:57 »

Sziasztok,

olyan problémám van, hogy a bal hátsó ajtóm nem nyit ki központi zárral, de bezárni zár. Belülről nyitható kilinccsel.
Rögtön elektromos szerelő, vagy van házi módszer, amivel "meggyógyul"?

2003, 1.8 benzin, kombi

Igazgasd meg az ajtó átvezetőnél a csatlakozót, és tedd meg ugyanezt a bal első ajtónál is. Ha nem segített, akkor jó eséllyel a bal első (nem a hátsó!) zárad adta fel, ami ismert hiba a pre-FL autóknál. Csak cserélvel gyógyul FL utánira.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36529 Dátum: 2021.06.23 szerda, 18:17:25 »

Igazgasd meg az ajtó átvezetőnél a csatlakozót, és tedd meg ugyanezt a bal első ajtónál is. Ha nem segített, akkor jó eséllyel a bal első (nem a hátsó!) zárad adta fel, ami ismert hiba a pre-FL autóknál. Csak cserélvel gyógyul FL utánira.

AndyA

Hullanak a hátsó zárak is, simán lehet, hogy a bal hátsó köszönt el.
Naplózva
PaLa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #36530 Dátum: 2021.06.24 csütörtök, 19:32:36 »

Igazgasd meg az ajtó átvezetőnél a csatlakozót, és tedd meg ugyanezt a bal első ajtónál is. Ha nem segített, akkor jó eséllyel a bal első (nem a hátsó!) zárad adta fel, ami ismert hiba a pre-FL autóknál. Csak cserélvel gyógyul FL utánira.

AndyA

Köszönöm, megigazítom, és ha nem, akkor megy a doktorbácsihoz Cheesy
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #36531 Dátum: 2021.06.25 péntek, 07:31:32 »

Sziasztok!

2.0 Tdci Euro4-es motorvezérlő csatlakozókiosztásban kellene segítség, egy képpel, hogy melyik 2 tű a CKP (főtengely) szenzor.
(Euro3-asról találok csak csatlakozó kiosztást)

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36532 Dátum: 2021.06.25 péntek, 09:38:09 »

Sziasztok!

2.0 Tdci Euro4-es motorvezérlő csatlakozókiosztásban kellene segítség, egy képpel, hogy melyik 2 tű a CKP (főtengely) szenzor.
(Euro3-asról találok csak csatlakozó kiosztást)

Köszönöm!

Küldj alvázszámot, az a biztos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #36533 Dátum: 2021.06.25 péntek, 14:11:55 »

Küldj alvázszámot, az a biztos.

AndyA

Kibontott motorvezérlő, az a lényeg, hogy Euro4 legyen, aminél már csak 1van. Nincs külön a bal elejében az injektor vezérlő.
Nem tudok így alvázszámot mondani.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36534 Dátum: 2021.06.25 péntek, 14:13:24 »

Kibontott motorvezérlő, az a lényeg, hogy Euro4 legyen, aminél már csak 1van. Nincs külön a bal elejében az injektor vezérlő.
Nem tudok így alvázszámot mondani.

Köszi!
eu3ból is van olyan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #36535 Dátum: 2021.06.25 péntek, 14:45:04 »

eu3ból is van olyan
Rosszul tudtam akkor.
Az euro4 viszont tuti ilyen. Mondjuk az N7BA motorkód jó lesz
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36536 Dátum: 2021.06.25 péntek, 17:44:18 »

Rosszul tudtam akkor.
Az euro4 viszont tuti ilyen. Mondjuk az N7BA motorkód jó lesz
és mi a terv? vigyor3 mert azért vannak jelentős eltérések egr, turbó, stb szabályzásból adódóan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #36537 Dátum: 2021.06.25 péntek, 21:19:27 »

és mi a terv? vigyor3 mert azért vannak jelentős eltérések egr, turbó, stb szabályzásból adódóan
Visszaszeretném keresni, hogy milyen alkatrész dolgozza fel a CKP jelét a panelen. Bontott ECU ez, semmi másra nem akarom felhasználni

Közben az autodatamban megtaláltam.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #36538 Dátum: 2021.06.27 vasárnap, 15:59:12 »

Tisztelt Szaktársak!

Van-e valami tapasztalat, hogy a gyári generátoron kívül melyik utángyártott generátorral működik együtt rendesen a motorvezérlő?
A gyári feszültségszabályzó átrakása nem játszik...

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Miki4
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



E-mail
« Új hozzászólás #36539 Dátum: 2021.06.27 vasárnap, 20:05:39 »

Tisztelt Szaktársak!

Van-e valami tapasztalat, hogy a gyári generátoron kívül melyik utángyártott generátorral működik együtt rendesen a motorvezérlő?
A gyári feszültségszabályzó átrakása nem játszik...

Üdv: Petya!

2.2 dízelbe ilyet tetettem, ment vele szépen: Remy https://cromax.hu/elektromos_rendszer/generator_es_onindito_reszei/generator/generator_komplett_ford_mondeo_2000-2007_15619
De csak fél évet használtam, utána eladtam a kocsit.
Naplózva

Mondeo Vignale Hybrid
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #36540 Dátum: 2021.07.10 szombat, 05:34:35 »

Sziasztok!
A műszerfalban kiégett izzókon kívűl mitől nem éghet egyik fényszóró visszajelzése sem a műszerfalon ( se a helyzetjelző, se a tompított, se a fényszóró)? Onnan vettem észre, hogy nappal elkezdtek a szembejövők villogni....Kontakthiba, biztosítéktábla?
Köszi a tippeket.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36541 Dátum: 2021.07.11 vasárnap, 16:13:33 »

Sziasztok!
A műszerfalban kiégett izzókon kívűl mitől nem éghet egyik fényszóró visszajelzése sem a műszerfalon ( se a helyzetjelző, se a tompított, se a fényszóró)? Onnan vettem észre, hogy nappal elkezdtek a szembejövők villogni....Kontakthiba, biztosítéktábla?
Köszi a tippeket.

Elsőnek a műszerblokk hátán nézném meg a csatit, hátha az KH-s.

Ha nőgyógyász alkat vagy, akkor a biztitábla felől be lehet oda nyúlni, nem kell kiszerelni egyből. Vékony kar előny...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #36542 Dátum: 2021.07.14 szerda, 12:23:35 »

Sziasztok,

Olyan ügyben kerestelek meg Titetek, hogy hétvégén tervben van, hogy beépítem a gyári tempomat a 2004-es TDCI Mondeo-ba. Olyan kérdésem lenne, hogy kivel/mivel tudom aktiválni majd?
Köszönöm szépen előre!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36543 Dátum: 2021.07.14 szerda, 18:13:22 »

Sziasztok,

Olyan ügyben kerestelek meg Titetek, hogy hétvégén tervben van, hogy beépítem a gyári tempomat a 2004-es TDCI Mondeo-ba. Olyan kérdésem lenne, hogy kivel/mivel tudom aktiválni majd?
Köszönöm szépen előre!

ELM327 + Forscan + extended licensz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #36544 Dátum: 2021.07.14 szerda, 21:33:46 »

ELM327 + Forscan + extended licensz.

AndyA

Sajna ezzel a kombóval nem lehet, csak gyári vagy vele egyenértékü készülék és program < sajnos >
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #36545 Dátum: 2021.07.14 szerda, 23:29:29 »

Sajna ezzel a kombóval nem lehet, csak gyári vagy vele egyenértékü készülék és program < sajnos >

Akkor csak Ford szervíz?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #36546 Dátum: 2021.07.15 csütörtök, 05:18:50 »

Akkor csak Ford szervíz?
Nem feltétlen, ha van olyan auto szerelő akinek van müszere az betudja.

Nekem annak idején a ford szerviz azt mondta ,hogy nem tudják bekapcsolni , mert csak gyárilag lehet ,mondtam nekik akkor adják kölcsön a müszert és beállítom magam
Vikhez vittem volna, de rájöttem hogy olcsób venni egy hozzávaló motorvezérlőt, amiben már be van kapcsolva,mint felmenni pestre és még a beállításért fizetni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
adamm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #36547 Dátum: 2021.07.23 péntek, 11:44:51 »

Sziasztok!

2004-es 4 ajtós mondeom zára a következő módon viccel meg mostanában:
Az automata ajtózárásra és az ajtónyitó melletti kallantyúval való zárásra is reteszeli az ajtókat, és nem lehet azokat belülről kinyitni. Ilyenkor a távirányító vagy a kulcs az ajtózárban tud csak segíteni. Egyéb probléma nincs vele. Van esély arra, hogy meg lehet úszni zárcsere nélkül a dolgot?
Ha zárcserére adnám a fejem, akkor mennyire lehet bízni a bontott zárakban? Egy szerelő akit megkérdeztem fejből valami 70-80k-t mondott a gyári új zárra, ami azért nem kevés.

Köszi,
Ádám
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36548 Dátum: 2021.07.23 péntek, 16:41:29 »

Sziasztok!

2004-es 4 ajtós mondeom zára a következő módon viccel meg mostanában:
Az automata ajtózárásra és az ajtónyitó melletti kallantyúval való zárásra is reteszeli az ajtókat, és nem lehet azokat belülről kinyitni. Ilyenkor a távirányító vagy a kulcs az ajtózárban tud csak segíteni. Egyéb probléma nincs vele. Van esély arra, hogy meg lehet úszni zárcsere nélkül a dolgot?
Ha zárcserére adnám a fejem, akkor mennyire lehet bízni a bontott zárakban? Egy szerelő akit megkérdeztem fejből valami 70-80k-t mondott a gyári új zárra, ami azért nem kevés.

Köszi,
Ádám

Nyugodtan vegyél bontottat szerintem.
Naplózva
macsaba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #36549 Dátum: 2021.08.11 szerda, 20:15:22 »

Sziasztok!
2.0 TDCI mondeóval vagyok Albániában, Sarandában. Mentem az autóval, egyszer csak kigyulladt a töltésvisszajelző, néhány km múlva lekapcsolt a műszercsoport, ezért megpróbáltam újraindítani, de nem indítózott. Ez után vettem egy új akksit, majd 10 km múlva ismét kigyulladt a töltésvisszajelző. Innen még kb. 100 km- t utaztunk probléma nélkül a szállásig.
Holnap elviszem villamosságishoz, vannak esetleg tippjeitek, hogy mi lehet a gond és nagyságrendileg mennyi otthon a javítása? Főleg tájékozódni szeretnék, hogy ne verjenek át a szervízben. Én arra gondoltam hogy töltésvezérlő vagy generátor csere lesz. Előre is nagyon köszönök bármi segítséget.
Ui: Sarandában ismer valaki autóvillamosságist? vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 724 725 726 727 728 729 730 [731] 732 733 734 735 736 737 738 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.