Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:04:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11190614 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2010.05.23 vasárnap, 20:35:43 »

Szi Bunyek integet2
Köszi szépen isten-vagy
Levettem a sarukat végső elkeseredetségembe,s majd félóra után fel,s beindult a dög azonnal Wink
De azért aggaszt hogy mi okozhatta ezt,mostmár szerintem bizonyos hogy mechanikai gond nemigen van,inkább elektronikus.
ha van még tipped,vagy kis okos tanácsod írj.mégegyszer KÖSZI integet2

van olyan hogy meghülyül..... eplus2
a fém forgács az kérdéseket vethet fel hogy mitől(lendkerék,stb), de meghülyithette mert ugye egy induktiv jeladó és fémet érzékel...
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.23 vasárnap, 20:38:16 írta Bunyek » Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 08:47:51 »

van olyan hogy meghülyül..... eplus2
a fém forgács az kérdéseket vethet fel hogy mitől(lendkerék,stb), de meghülyithette mert ugye egy induktiv jeladó és fémet érzékel...
Na szerinted az volt a ludas,mármint a ckp?
Most megy az a lényeg,csak van hogy al.járaton egyszerüen megáll,ritkán, de van.
Lehet hogy kidobom azt a sz@rt,s veszek egy újjat,na meg egy diagot jöv.héten csinálok integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 09:56:51 »

Na szerinted az volt a ludas,mármint a ckp?
Most megy az a lényeg,csak van hogy al.járaton egyszerüen megáll,ritkán, de van.
Lehet hogy kidobom azt a sz@rt,s veszek egy újjat,na meg egy diagot jöv.héten csinálok integet2

nem mondtam hogy tuti attól,de valamitől meghülyült....
szerintem a lendkerék,kuplung részről jöhetett a fémreszelék és necces hogy a kéttömegű gatya benne, de az öninditót is tönkre cseszheti igy....
persze ez csak elmélet igy látatlanba.... szomoru1
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 10:47:30 »

szerinted mivel folytassam?
Diag-gal,vagy szedjem szét a kuplugot,s nézzem meg azt a kéttömegü lendkereket?-de az mi?s mit szolgál,ez számomra egy"fantom",mert rengeteget olvasok itt rólla,de hogy mi a dóga nyes?
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 16:24:43 »

Üdv mindenkinek. A változatosság kedvéért egy hét használat után ismét elromlott az autóm. Az önindító nem jó. Próbálom indítózni, és csak zúg. Nem húz be a bendix. Tudja valaki, hogy ezt lehet-e külön kapni? Mert mindenhol csak azt látom, hogy komplett önindító van, és nem szeretnék ennyit rákölteni már, mivel még mindig nyögöm az üzemanyag rendszeres kis problémát,
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 17:12:50 »

Üdv mindenkinek. A változatosság kedvéért egy hét használat után ismét elromlott az autóm. Az önindító nem jó. Próbálom indítózni, és csak zúg. Nem húz be a bendix. Tudja valaki, hogy ezt lehet-e külön kapni? Mert mindenhol csak azt látom, hogy komplett önindító van, és nem szeretnék ennyit rákölteni már, mivel még mindig nyögöm az üzemanyag rendszeres kis problémát,
utángyártottban létezik hozzá bendix.de ha teker az önindítómotor,akkor a bendix behúz,mert az kapcsolja a teljesítményt a motorra.
Ott inkább más lesz.Kilökővilla-törés,kisfogaskerék-kopás,bronzpersely-lóg a tengelye az önindítónak.
Ezt csak szétszedés után lehet megállapítani.Nézz körül,bontottba kapsz annyiért,amennyiért felújítják-ha nem értesz hozzá. Wink wave
Kérdezd meg Motorcraft-ot van e neki most bontott!
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.24 hétfő, 17:15:16 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 17:21:27 »

szerinted mivel folytassam?
Diag-gal,vagy szedjem szét a kuplugot,s nézzem meg azt a kéttömegü lendkereket?-de az mi?s mit szolgál,ez számomra egy"fantom",mert rengeteget olvasok itt rólla,de hogy mi a dóga nyes?

Előbb nézess egy diagot, ha megdöglött a lendkerék annak azért van hangja is,főleg leállitáskor....
Hogy mire szolgál a kéttömegű lendkerék ezt inkább hadjuk,nem akarok vitát gerjeszteni megint....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 17:24:35 »

szerinted mivel folytassam?
Diag-gal,vagy szedjem szét a kuplugot,s nézzem meg azt a kéttömegü lendkereket?-de az mi?s mit szolgál,ez számomra egy"fantom",mert rengeteget olvasok itt rólla,de hogy mi a dóga nyes?
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/
Indítsd el a kisvideót a cikkben,mindenre fényderül! nyes Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.24 hétfő, 17:27:55 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 18:13:39 »

utángyártottban létezik hozzá bendix.de ha teker az önindítómotor,akkor a bendix behúz,mert az kapcsolja a teljesítményt a motorra.
Ott inkább más lesz.Kilökővilla-törés,kisfogaskerék-kopás,bronzpersely-lóg a tengelye az önindítónak.
Ezt csak szétszedés után lehet megállapítani.Nézz körül,bontottba kapsz annyiért,amennyiért felújítják-ha nem értesz hozzá. Wink wave
Kérdezd meg Motorcraft-ot van e neki most bontott!
Most egy kis próbálgatás után be sikerült indítani a motort, elkapta valami, és hajtja. Nem értek hozzá, csak az egyik haverom mondta, aki egy kicsit igen, hogy bendix gond. Tehát most az van, hogy hol elkapja, hol nem, és amikor igen, akkor is hülye köszörülő hangot ad ki néha.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 18:51:45 »

Most egy kis próbálgatás után be sikerült indítani a motort, elkapta valami, és hajtja. Nem értek hozzá, csak az egyik haverom mondta, aki egy kicsit igen, hogy bendix gond. Tehát most az van, hogy hol elkapja, hol nem, és amikor igen, akkor is hülye köszörülő hangot ad ki néha.
kilökővilla,persely,stb......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 19:41:12 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/
Indítsd el a kisvideót a cikkben,mindenre fényderül! nyes Wink wave
Szia Alf integet2
Köszi a linket megnéztem,hát....
Megált bennem az ütő,de hál' istennek nekem ijen előjeleim nincsennek,koppanás,se rángás.
akkor jóformán az ember amit sporól az üa-gon azt ki is dobja 200000-300000-környékén.
Ja mégvalami hús-vér lexikon vagy a témában mégegyszer köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.24 hétfő, 20:09:42 írta rizsa83 » Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 19:52:54 »

kilökővilla,persely,stb......
ok, köszönöm. Holnap elviszem szerelőhöz, ha tudom, hogy nézzen rá
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2010.05.25 kedd, 09:15:05 »

Szia Alf integet2
Köszi a linket megnéztem,hát....
Megált bennem az ütő,de hál' istennek nekem ijen előjeleim nincsennek,koppanás,se rángás.
akkor jóformán az ember amit sporól az üa-gon azt ki is dobja 200000-300000-környékén.
Ja mégvalami hús-vér lexikon vagy a témában mégegyszer köszi
szemem a pályán! hehe
Ne izgulj,a benyásban is ilyen van,a tddi-ben is, és az összes más korszerű autótipusban is.
És mégvalami!100e km-en 700e ft-ot spórol neked a tdci!300e km-en 3x ennyit!Na ha 300e km után rákell költeni 250e ft-ot a kéttömegű cseréjére akkor mindjárt nem olyan nagy a vész.Csak ezek a hibák az 50e km-t futott németből behozott 3-4éveseknél fordul elő,és az új gazdájuk költi rá 10e km megtétele után(nemtudva,hogy az már az előző 250e km-t megfutotta a kinti gazdájánál)! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2010.05.25 kedd, 14:27:05 »

Üdv.
H11-es aljzatot keresek.
Ha valaki tud segíteni keressen p.ü.-ben.
Köszi
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2010.05.26 szerda, 19:53:56 »

Sziasztok!

nem tudom felprogramozni az ablakokat.Gyujtás rá ablakok le fel+rányomok,de utánna kettös zárásra nem huzzafel az ablakokat a dög.Segitség!!!!!!!!!!!
Elöre is köszi! falbav falbav falbav falbav
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2010.05.26 szerda, 19:59:01 »

Sziasztok!

nem tudom felprogramozni az ablakokat.Gyujtás rá ablakok le fel+rányomok,de utánna kettös zárásra nem huzzafel az ablakokat a dög.Segitség!!!!!!!!!!!
Elöre is köszi! falbav falbav falbav falbav

Azt nekem se csinálja, csak ha a kettős zárás után még tovább nyomom a gombot.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:04:19 »

Azt nekem se csinálja, csak ha a kettős zárás után még tovább nyomom a gombot.

A lényeg, hogy 3secnél tovább tartsd benyomva a zárás gombot. Az mindegy, hogy első vagy második. A nyitás gomb tovább tartása esetén letekeri az ablakokat Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:08:51 »

A lényeg, hogy 3secnél tovább tartsd benyomva a zárás gombot. Az mindegy, hogy első vagy második. A nyitás gomb tovább tartása esetén letekeri az ablakokat Smiley

Üdv
Csaba

Az lenne a kéjhömpöly, ha visszafelé még emlékezne a pozícióra is...  vigyor3
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:17:43 »

Az lenne a kéjhömpöly, ha visszafelé még emlékezne a pozícióra is...  vigyor3
Visszafelé a zárás elötti pozicióba áll,fantasztikus ezzel el leszek egy darabig.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:19:53 »

Az lenne a kéjhömpöly, ha visszafelé még emlékezne a pozícióra is...  vigyor3

Smiley na ja, meg indítsa be és legyen 21 fok a járgányban Smiley Smiley Smiley
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:29:20 »

Smiley na ja, meg indítsa be és legyen 21 fok a járgányban Smiley Smiley Smiley

Szia.

Az Enyém beindítja. Bár 22 fok van benne nem 21. taps
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:30:55 »

Szia.

Az Enyém beindítja. Bár 22 fok van benne nem 21. taps

Na, tessék!!  eljen
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2010.05.26 szerda, 20:36:13 »

Na, tessék!!  eljen
Csak teljesen letekert pozicióban probáltam,de holnap kiprobálom.Addig is örülök ennek is mert azt hittem,hogy az enyém nem müködik.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 15:33:31 »

esőszenzoral kapcsolatban keresek infókat,kapcsolási rajzokat,mindent....thx
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 19:56:15 »

kilökővilla,persely,stb......
Köszönöm a tippeket, nem mondtam semmit a szerelőnek, csak elvitettem a kocsit hozzá (még csak nem is én, mert nem értem rá), és másnap már kaptam is vissza, hogy a bendix és az önindító között van valami, amit meg nem mondok, hogy mi, valamilyen fogas kerék vagy tűgörgős biszem b@szom, igazából fogalmam sincs, az a lényeg, hogy 12 000 Ft volt. Mondták, hogy egy Tranzitnál volt már ugyan ilyen probléma, és egyből ezt nézték.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 21:03:41 »

Köszönöm a tippeket, nem mondtam semmit a szerelőnek, csak elvitettem a kocsit hozzá (még csak nem is én, mert nem értem rá), és másnap már kaptam is vissza, hogy a bendix és az önindító között van valami, amit meg nem mondok, hogy mi, valamilyen fogas kerék vagy tűgörgős biszem b@szom, igazából fogalmam sincs, az a lényeg, hogy 12 000 Ft volt. Mondták, hogy egy Tranzitnál volt már ugyan ilyen probléma, és egyből ezt nézték.
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 21:22:43 »

A lényeg, hogy 3secnél tovább tartsd benyomva a zárás gombot. Az mindegy, hogy első vagy második. A nyitás gomb tovább tartása esetén letekeri az ablakokat Smiley

Üdv
Csaba
Bocsánat, hogy beleszólok, de nem vagyok tisztában, hogy pontosan most miről van szó. Ha lezárom az autót, akkor húzza fel az ablakot, és ha kinyitom, akkor visszaálljon oda ahol volt, és ennek a beállításáról? Mert ezt nem csinálja az enyém se. Mindegyik tudja ezt gyárilag, vagy kell még vennem bele valami kütyüt ehhez. Jah és amióta szervizben volt, és levették az akkusarukat felfele ha két kattanásnyit nyomom az ablakfelhúzó gombot, akkor sem megy automatikusan az ablak, végig nyomnom kell. Ezt hogy tudom beállítani?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 21:49:28 »

Bocsánat, hogy beleszólok, de nem vagyok tisztában, hogy pontosan most miről van szó. Ha lezárom az autót, akkor húzza fel az ablakot, és ha kinyitom, akkor visszaálljon oda ahol volt, és ennek a beállításáról? Mert ezt nem csinálja az enyém se. Mindegyik tudja ezt gyárilag, vagy kell még vennem bele valami kütyüt ehhez. Jah és amióta szervizben volt, és levették az akkusarukat felfele ha két kattanásnyit nyomom az ablakfelhúzó gombot, akkor sem megy automatikusan az ablak, végig nyomnom kell. Ezt hogy tudom beállítani?

Szia

Fejből nem nyomom a programozását. Amúgy pont azért nem tudja most, mert levették. Amúgy ha bezárod és nyomva tartod, akkor teljesen felhúzza, ha a nyitó gombot nyomod, akkor meg teljesen letekeri. Szerintem ez eléggé korrekt. Annó a Ladám ezt nem tudta Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2010.05.27 csütörtök, 22:37:12 »

Bocsánat, hogy beleszólok, de nem vagyok tisztában, hogy pontosan most miről van szó. Ha lezárom az autót, akkor húzza fel az ablakot, és ha kinyitom, akkor visszaálljon oda ahol volt, és ennek a beállításáról? Mert ezt nem csinálja az enyém se. Mindegyik tudja ezt gyárilag, vagy kell még vennem bele valami kütyüt ehhez. Jah és amióta szervizben volt, és levették az akkusarukat felfele ha két kattanásnyit nyomom az ablakfelhúzó gombot, akkor sem megy automatikusan az ablak, végig nyomnom kell. Ezt hogy tudom beállítani?
Olyat nem tud, hogy oda áll vissza ahol volt. Nyitáskor teljesen le tudja húzni az ablakot, de ha az ablak mozgása közben újra megnyomod a gombot, akkor megáll- Ez igaz a zárásra is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2010.05.28 péntek, 06:38:49 »

Szia

Fejből nem nyomom a programozását. Amúgy pont azért nem tudja most, mert levették. Amúgy ha bezárod és nyomva tartod, akkor teljesen felhúzza, ha a nyitó gombot nyomod, akkor meg teljesen letekeri. Szerintem ez eléggé korrekt. Annó a Ladám ezt nem tudta Smiley

Üdv
Csaba
De nekem ezt a Mondeom sem tudja... Ha valaki le tudná írni azt, hogy ezt hogyan lehet beállítani, az nagy király lenne, mert 2 éve van nálam a kocsi, és ez sose működött. Plusz amit ez előtt írtam, hogy felhúzó gomb teljesen lenyomásánál se megy fel az ablak automatikusan, végig nyomnom kel a gombot, viszont lefele működik.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2010.05.28 péntek, 07:56:32 »

De nekem ezt a Mondeom sem tudja... Ha valaki le tudná írni azt, hogy ezt hogyan lehet beállítani, az nagy király lenne, mert 2 éve van nálam a kocsi, és ez sose működött. Plusz amit ez előtt írtam, hogy felhúzó gomb teljesen lenyomásánál se megy fel az ablak automatikusan, végig nyomnom kel a gombot, viszont lefele működik.
Hohoho sztórnó a kérdés. Alf egy régi fórumos hozzászólása alapján meg tudtam csinálni, és működik minden az ablakkal.  Grin

Köszi alf...  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2010.05.28 péntek, 15:01:29 »

Hohoho sztórnó a kérdés. Alf egy régi fórumos hozzászólása alapján meg tudtam csinálni, és működik minden az ablakkal.  Grin

Köszi alf...  worship
eljen integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
putyi
Vendég
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2010.05.29 szombat, 10:32:00 »

Sziasztok!

lenne 1 kérdésem!!!valószínüleg elromlott a generátorom,most veszik ki az autóból!érdemes bontóból venni 1 generátort vagy inkább újra pazaroljam a pénzem ami nem kevés!!!  MK3
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2010.05.29 szombat, 11:11:56 »

Sziasztok!

lenne 1 kérdésem!!!valószínüleg elromlott a generátorom,most veszik ki az autóból!érdemes bontóból venni 1 generátort vagy inkább újra pazaroljam a pénzem ami nem kevés!!!  MK3


Újítsd fel vagy bontó, én újat nem vennék...

Bár nemtudom hogy milyen motorhoz kell, de pl. a cromaxnál benzineshez 20ezerért van felújított 6hónap garanciával. Csak egy tipp. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
putyi
Vendég
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2010.05.29 szombat, 12:09:04 »

Újítsd fel vagy bontó, én újat nem vennék...

Bár nemtudom hogy milyen motorhoz kell, de pl. a cromaxnál benzineshez 20ezerért van felújított 6hónap garanciával. Csak egy tipp. wave



MK3 2 TDCI 85kw  115le  motorhoz kell,amit a cromaxnál nem találam,de a METEORnál találtam 92 ezerért! Köszi szépen de talán felújítom!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.29 szombat, 12:11:09 írta putyi » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2010.05.29 szombat, 14:07:42 »

Sziasztok!

Ma azt tapasztaltam,hogy nem müködik a biztonsági öv figyelmeztetö hang és a müszrfalon a  visszajelzö.Ha gyujtás ráadása után erössen megnyomom az öv kioldó gombját akkor a piros ikon háromszor felvillan.Valaki tudna ebben segíteni.Köszi! wow1 help help help
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2010.05.29 szombat, 14:12:04 »



MK3 2 TDCI 85kw  115le  motorhoz kell,amit a cromaxnál nem találam,de a METEORnál találtam 92 ezerért! Köszi szépen de talán felújítom!!
Ha már így jártál, tegyél rá szabadonfutót. Jó generátoros rá is rakja neked a felújítás keretében.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2010.05.29 szombat, 18:13:55 »



MK3 2 TDCI 85kw  115le  motorhoz kell,amit a cromaxnál nem találam,de a METEORnál találtam 92 ezerért! Köszi szépen de talán felújítom!!
A benyáson ugyan az a Visteon generátor van!!!!!!
Én megvenném,de ha már télleg kézben lesz,ne ragd vissza szabadonfutó nélkül!!! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 00:34:36 »

A benyáson ugyan az a Visteon generátor van!!!!!!
Én megvenném,de ha már télleg kézben lesz,ne ragd vissza szabadonfutó nélkül!!! Wink wave
állítólag mégsem. valami vezérlési *** a különbség a generátorosok szerint.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 00:44:24 »

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, az övek becsatolására (illetve annak hiányára) figyelmeztető lámpának van-e bármi köze a légzsákvezérlőhöz.
A sztori röviden(?) annyi, hogy miután elcsaptam egy kutyát az autópályán, eldurrant a két övfeszítőm. Indításnál kettőt villant a légzsákvisszajelző, majd folyamatosan égett - ismereteim szerint így is kell működnie. Márkaszervizbe vittem az autót, ahol kb. 120e-ért kicserélték a vezetőoldali övet, meg mindkét patront. Mikor hoztam el az autót, figyelmeztettek a szervizben, hogy nem működik az öv becsatolására figyelmeztető jelzés - ha nem csatoltam be, semmi nem történt, máskor meg becsatolva is 80-as tempónál egyszer csak elkezdett pittyegni és villogni. Megbeszéltük, hogy mivel hibás a gyári új alkatrész, garanciában kicserélik, 1-2 hét amíg megjön az újabb. Ez meg is történt, a helyzet viszont tovább romlott - most már folyamatosan figyelmeztet a jelzés, tökmindegy hogy be vagyok-e csatolva vagy sem. Így természetesen el sem hoztam tőlük a kocsit.
A szervizes szerint lehet, hogy az ütközéskor (értsd a kutyával való ütközés) megbolondult a légzsákvezérlő - ez egy újabb legalább 50e forintos móka lenne. Most próbálkoznak tovább, ha tudnak szerezni egy másik vezérlőt valahonnan. Én azt nem értem, ennek az öves lámpának mi köze a légzsákvezérlőhöz? És hogy lehet, hogy a csattanás után úgy jelzett a légzsákvisszajelző, ahogy kellett neki, ha egyszer megbolondult a modul?
Kicsit félek, hogy csőbe húznak, de nem nagyon van más választásom. A légzsákkal nem akarok játszani, lehet hogy egyszer még életet ment.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 00:54:23 »

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, az övek becsatolására (illetve annak hiányára) figyelmeztető lámpának van-e bármi köze a légzsákvezérlőhöz.
A sztori röviden(?) annyi, hogy miután elcsaptam egy kutyát az autópályán, eldurrant a két övfeszítőm. Indításnál kettőt villant a légzsákvisszajelző, majd folyamatosan égett - ismereteim szerint így is kell működnie. Márkaszervizbe vittem az autót, ahol kb. 120e-ért kicserélték a vezetőoldali övet, meg mindkét patront. Mikor hoztam el az autót, figyelmeztettek a szervizben, hogy nem működik az öv becsatolására figyelmeztető jelzés - ha nem csatoltam be, semmi nem történt, máskor meg becsatolva is 80-as tempónál egyszer csak elkezdett pittyegni és villogni. Megbeszéltük, hogy mivel hibás a gyári új alkatrész, garanciában kicserélik, 1-2 hét amíg megjön az újabb. Ez meg is történt, a helyzet viszont tovább romlott - most már folyamatosan figyelmeztet a jelzés, tökmindegy hogy be vagyok-e csatolva vagy sem. Így természetesen el sem hoztam tőlük a kocsit.
A szervizes szerint lehet, hogy az ütközéskor (értsd a kutyával való ütközés) megbolondult a légzsákvezérlő - ez egy újabb legalább 50e forintos móka lenne. Most próbálkoznak tovább, ha tudnak szerezni egy másik vezérlőt valahonnan. Én azt nem értem, ennek az öves lámpának mi köze a légzsákvezérlőhöz? És hogy lehet, hogy a csattanás után úgy jelzett a légzsákvisszajelző, ahogy kellett neki, ha egyszer megbolondult a modul?
Kicsit félek, hogy csőbe húznak, de nem nagyon van más választásom. A légzsákkal nem akarok játszani, lehet hogy egyszer még életet ment.
tipp: resetelni kell a légzsákvezérlőt.
Már akkor is kérdeztem: hogy sülhetett el a feszítő, ha nem nyílt a légzsák?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 00:55:35 »

tipp: resetelni kell a légzsákvezérlőt.
Már akkor is kérdeztem: hogy sülhetett el a feszítő, ha nem nyílt a légzsák?
tipp2: kapcsold ki majd vissza az övfigyelmeztetőt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 01:05:31 »

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, az övek becsatolására (illetve annak hiányára) figyelmeztető lámpának van-e bármi köze a légzsákvezérlőhöz.
A sztori röviden(?) annyi, hogy miután elcsaptam egy kutyát az autópályán, eldurrant a két övfeszítőm. Indításnál kettőt villant a légzsákvisszajelző, majd folyamatosan égett - ismereteim szerint így is kell működnie. Márkaszervizbe vittem az autót, ahol kb. 120e-ért kicserélték a vezetőoldali övet, meg mindkét patront. Mikor hoztam el az autót, figyelmeztettek a szervizben, hogy nem működik az öv becsatolására figyelmeztető jelzés - ha nem csatoltam be, semmi nem történt, máskor meg becsatolva is 80-as tempónál egyszer csak elkezdett pittyegni és villogni. Megbeszéltük, hogy mivel hibás a gyári új alkatrész, garanciában kicserélik, 1-2 hét amíg megjön az újabb. Ez meg is történt, a helyzet viszont tovább romlott - most már folyamatosan figyelmeztet a jelzés, tökmindegy hogy be vagyok-e csatolva vagy sem. Így természetesen el sem hoztam tőlük a kocsit.
A szervizes szerint lehet, hogy az ütközéskor (értsd a kutyával való ütközés) megbolondult a légzsákvezérlő - ez egy újabb legalább 50e forintos móka lenne. Most próbálkoznak tovább, ha tudnak szerezni egy másik vezérlőt valahonnan. Én azt nem értem, ennek az öves lámpának mi köze a légzsákvezérlőhöz? És hogy lehet, hogy a csattanás után úgy jelzett a légzsákvisszajelző, ahogy kellett neki, ha egyszer megbolondult a modul?
Kicsit félek, hogy csőbe húznak, de nem nagyon van más választásom. A légzsákkal nem akarok játszani, lehet hogy egyszer még életet ment.
TIS szerint:
The airbag module receives this information from the seatbelt buckle switches, from the Generic Electronic Module (GEM) (Vehicle Speed Sensor (VSS)) and, for the seatbelt of the front passenger, from the occupant classification sensor. This sensor recognises when a person is sitting on the front passenger seat. The seatbelt warning function will be discontinued for the front passenger from 06/2003.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 01:06:18 »


Már akkor is kérdeztem: hogy sülhetett el a feszítő, ha nem nyílt a légzsák?
válaszolok magamnak:
Front Safety Belt Buckle and Pretensioners

The front safety belt buckles and pretensioners are seat mounted and incorporate a safety belt buckle switch. In the event of a front or side impact the air bag control module will deploy the pretensioners provided the safety belt buckles are fastened. The safety belt buckle pretensioners have a lower deployment threshold than that required by the air bags. Hence it is possible during a minor collision, which exceeds the deployment threshold, that only the safety belt pretensioners will deploy. The air bag control module receives information on the status of the safety belt buckles from a switch contained in the buckle. For additional information, refer to «Section 501-20A». For additional information, refer to «Section 501-20B».

A new safety belt buckle and pretensioner must be installed following deployment.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 01:41:46 »

válaszolok magamnak:
Front Safety Belt Buckle and Pretensioners

The front safety belt buckles and pretensioners are seat mounted and incorporate a safety belt buckle switch. In the event of a front or side impact the air bag control module will deploy the pretensioners provided the safety belt buckles are fastened. The safety belt buckle pretensioners have a lower deployment threshold than that required by the air bags. Hence it is possible during a minor collision, which exceeds the deployment threshold, that only the safety belt pretensioners will deploy. The air bag control module receives information on the status of the safety belt buckles from a switch contained in the buckle. For additional information, refer to «Section 501-20A». For additional information, refer to «Section 501-20B».

A new safety belt buckle and pretensioner must be installed following deployment.

Igen, köszi, valószínűleg pontosan ez történt, mintha valaki írta is volna a másik fórumon a fentieket. Vagy lehet, hogy a szervizben mondta a munkafelvevő, nem emlékszem. Lehet, ha én is 180-nal közlekedek mint a román BMW-k, akkor elég lett volna az ütközés ereje a légzsák nyitásához.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 10:09:05 »

állítólag mégsem. valami vezérlési *** a különbség a generátorosok szerint.
pedig hardware-esen Zaccién ugyan az van mint a tdci-n...... Roll Eyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 10:35:04 »

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, az övek becsatolására (illetve annak hiányára) figyelmeztető lámpának van-e bármi köze a légzsákvezérlőhöz.
A sztori röviden(?) annyi, hogy miután elcsaptam egy kutyát az autópályán, eldurrant a két övfeszítőm. Indításnál kettőt villant a légzsákvisszajelző, majd folyamatosan égett - ismereteim szerint így is kell működnie. Márkaszervizbe vittem az autót, ahol kb. 120e-ért kicserélték a vezetőoldali övet, meg mindkét patront. Mikor hoztam el az autót, figyelmeztettek a szervizben, hogy nem működik az öv becsatolására figyelmeztető jelzés - ha nem csatoltam be, semmi nem történt, máskor meg becsatolva is 80-as tempónál egyszer csak elkezdett pittyegni és villogni. Megbeszéltük, hogy mivel hibás a gyári új alkatrész, garanciában kicserélik, 1-2 hét amíg megjön az újabb. Ez meg is történt, a helyzet viszont tovább romlott - most már folyamatosan figyelmeztet a jelzés, tökmindegy hogy be vagyok-e csatolva vagy sem. Így természetesen el sem hoztam tőlük a kocsit.
A szervizes szerint lehet, hogy az ütközéskor (értsd a kutyával való ütközés) megbolondult a légzsákvezérlő - ez egy újabb legalább 50e forintos móka lenne. Most próbálkoznak tovább, ha tudnak szerezni egy másik vezérlőt valahonnan. Én azt nem értem, ennek az öves lámpának mi köze a légzsákvezérlőhöz? És hogy lehet, hogy a csattanás után úgy jelzett a légzsákvisszajelző, ahogy kellett neki, ha egyszer megbolondult a modul?
Kicsit félek, hogy csőbe húznak, de nem nagyon van más választásom. A légzsákkal nem akarok játszani, lehet hogy egyszer még életet ment.

normális müködésnél az övcsatlakozó addig vinnyog mig be nem csatolod és elalszik a visszajelzője( ezt a GEM figyeli aszem)
de az üllésnél 3 dolgo is van amit figyel: övfeszitő,légzsák és súlyérzékelő(anyósüllésen)
emlékeim szerint a feszitő és az üléslégzsák közösitve van és a súlyérzékelő van külön.
ha valamelyik nem jó vagy rosszul van összekötve akkor is visszajelez mindaddig mig nem megfelelő az állapota....ekkor elalszik a hibalámpa, de betárolja az ECU a hibát,amit persze lehet törölni....a hibalámpa villogás száma amugy a hiba okát jelzi a műszeregységen.
A légzsákvezérlő szerintem csak bizonyos lassulásnák nyitja ki a légzsákot mivel lassulást érzékel....tehát pl nem tudsz akkorát fékezni hogy kinyiljon mert az gáz lenne picit.... eplus2 de ebben nem vagyok annyira biztos....
Teljenes igazad van és a légzsák nem játék, Nekem is VIK segitett sokszor mi hogy van.... eljen  Keresd meg biztos segit és szerintem jobban is jársz vele....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 10:38:00 »

Az esőérzékelős témámhoz kérdezném akinek van, és tudja esetleg...
Az esőérzékelőhöz van valami vezérlő pluszban vagy csak az érzékelő a szélvédőm és abban van minden?
nem találok kapcs rajzot róla...
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 13:05:09 »

Szevasz,

A TIS-ben van rajz róla, de csak a 2003 utáni autókhoz ( 501-16-00-002, Wipers and Washers, with rain sensor)

Ezek szerint

Az eső szenzor tápot és földet kap, egy jel jön ki belőle. Van még egy eső szenzor modul, ami az érzékelő jelét fogadja, belemegy a kapcsoló és az ablaktörlő motor.

Ha így sem találod, akkor el tudom küldeni.

Üdv

Sz.G.




Az esőérzékelős témámhoz kérdezném akinek van, és tudja esetleg...
Az esőérzékelőhöz van valami vezérlő pluszban vagy csak az érzékelő a szélvédőm és abban van minden?
nem találok kapcs rajzot róla...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 14:34:00 »

Szevasz,

A TIS-ben van rajz róla, de csak a 2003 utáni autókhoz ( 501-16-00-002, Wipers and Washers, with rain sensor)

Ezek szerint

Az eső szenzor tápot és földet kap, egy jel jön ki belőle. Van még egy eső szenzor modul, ami az érzékelő jelét fogadja, belemegy a kapcsoló és az ablaktörlő motor.

Ha így sem találod, akkor el tudom küldeni.

Üdv

Sz.G.





köszi...
nekem ithon az én kocsimra való gyári szervizköny van és abban nem találtam, TIS-t nemis néztem bakker...
de azért elküldheted,megköszönném....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.