Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:09:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11190641 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:16:33 »

 help a gyári lámaposó mikor működik?? megtaláltam a kasztnihoz rögzítve a gyári csatit, a motortéri biztitáblában is van bizti a lámpamosónak. help
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:52:26 »

help a gyári lámaposó mikor működik?? megtaláltam a kasztnihoz rögzítve a gyári csatit, a motortéri biztitáblában is van bizti a lámpamosónak. help
Ha fel van kapcsolva  a lámpa és akkor mosod az ablakot. De akkor is csak minden harmadik spriccelésnél fúj egyet a lámpa mosó.
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 15:56:29 »

elküldtem

köszi...
nekem ithon az én kocsimra való gyári szervizköny van és abban nem találtam, TIS-t nemis néztem bakker...
de azért elküldheted,megköszönném....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 16:26:31 »

köszi.
megnéztem.
Elméletem szerint ha esőszenzoros GEM-hez a vezérlődoboz nélkül kötöm be az esőszenzort akkor is fog jelet adni neki, ha ráesik az eső....1-es állásban.
ezt szeretném kivitelezni...
amugy ez a vezérlő a fűtőbox oldalára van felcsavarozva?
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 16:31:42 »

Nem tudom, nekem nem ilyen.
A TIS 2004-ig van nekem meg, abban még nem a GEM csinálja.
Nincs rajz a helyéről, csak ennyi: behind dash panel

Sz.G.



köszi.
megnéztem.
Elméletem szerint ha esőszenzoros GEM-hez a vezérlődoboz nélkül kötöm be az esőszenzort akkor is fog jelet adni neki, ha ráesik az eső....1-es állásban.
ezt szeretném kivitelezni...
amugy ez a vezérlő a fűtőbox oldalára van felcsavarozva?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 16:54:07 »

köszi.
megnéztem.
Elméletem szerint ha esőszenzoros GEM-hez a vezérlődoboz nélkül kötöm be az esőszenzort akkor is fog jelet adni neki, ha ráesik az eső....1-es állásban.
ezt szeretném kivitelezni...
amugy ez a vezérlő a fűtőbox oldalára van felcsavarozva?
Na én is ránéztem. A tükör talpában lévő érzékelőn kívül van egy vezérlő modul, ahogy szg is írta. Enélkül nem fog működni az esőérzékelős ablaktörlőd.
A szenzor biztosan nem csak indítójeleket küld, mert az érzékenység az ablaktörlő karon lévő gyűrűvel szabályozható, vagyis az okosság a modulban van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 17:05:56 »

Ha fel van kapcsolva  a lámpa és akkor mosod az ablakot. De akkor is csak minden harmadik spriccelésnél fúj egyet a lámpa mosó.
köszi worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 17:08:35 »

ködlámpa előkészítést merre találom?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 22:11:29 »

Na én is ránéztem. A tükör talpában lévő érzékelőn kívül van egy vezérlő modul, ahogy szg is írta. Enélkül nem fog működni az esőérzékelős ablaktörlőd.
A szenzor biztosan nem csak indítójeleket küld, mert az érzékenység az ablaktörlő karon lévő gyűrűvel szabályozható, vagyis az okosság a modulban van.

esőszenzorosban gyűrűs a kar?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 22:12:17 »

Nem tudom, nekem nem ilyen.
A TIS 2004-ig van nekem meg, abban még nem a GEM csinálja.
Nincs rajz a helyéről, csak ennyi: behind dash panel

Sz.G.




2004-ig mi csinálja akkor ha nem a GEM?
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 10:02:30 »

Az eső szenzor modul. A rajz 4. oldalán jobbra középen



2004-ig mi csinálja akkor ha nem a GEM?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 15:04:26 »

elvileg van modul is,meg tükör is hozzá....elkell dönteni mennyire macera berakni...
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 16:40:33 »

esőszenzorosban gyűrűs a kar?
Igen! integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 19:31:31 »

esőszenzorosban gyűrűs a kar?
Igen, én upgrade-eltem és működik.
Mondjuk az 1-es állás a legérzékenyebb, és a 6-os a legkevésbé, ami nem igazán logikus. Talán az eleve ilyen autóba szánt gyűrűs karon más a jelölés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 20:20:06 »

Igen, én upgrade-eltem és működik.
Mondjuk az 1-es állás a legérzékenyebb, és a 6-os a legkevésbé, ami nem igazán logikus. Talán az eleve ilyen autóba szánt gyűrűs karon más a jelölés.

marad a relé,a tükörnek spec felfogatása van és most nincs kedvem szélvédőt is cserélni...
De láttam utólagos esőszenzor szettet 20 körül,az milyen lehet... nemtudom
Naplózva
dzsenos
Vendég
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2010.06.01 kedd, 13:49:08 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem klímával kapcsolatosan.

Van egy 2003 mondeo MK3 faceliftes gépem és gyárilag trend felszereltség tehát nem automata digit klimás hanem csak simán digit klimás (nincs számkijelző az előlapon). Vettem bontóba egy automata digit klima vezérlő modult egy hő érzékelőt és egy fény érzékelőt ehhez a modellhez. minden szabályozható és jól is működne csak a fordulatszám nem szabályozható (egy adott fordulaton forog álladóan) és ki sem kapcsolja a ventilátort az utastérben, kipróbáltam másik vezérlővel, de nem változott a helyzet...
Kérném a segítségeteket ebben, ügyben hogy mit kellene még átalakítani vagy van ehhez való rajzotok (esetleg komplett szervizkönyvet)

Köszönettel
Dzsenos
 
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2010.06.01 kedd, 17:39:31 »

A manuáli klímánál egy ellenállásháló állítja a motor fordulatot.
A digitálisnál a szabályzó elektronikus és egybe van építve a ventillátorral.

Üdv

Sz.G.






Sziasztok!

Lenne egy kérdésem klímával kapcsolatosan.

Van egy 2003 mondeo MK3 faceliftes gépem és gyárilag trend felszereltség tehát nem automata digit klimás hanem csak simán digit klimás (nincs számkijelző az előlapon). Vettem bontóba egy automata digit klima vezérlő modult egy hő érzékelőt és egy fény érzékelőt ehhez a modellhez. minden szabályozható és jól is működne csak a fordulatszám nem szabályozható (egy adott fordulaton forog álladóan) és ki sem kapcsolja a ventilátort az utastérben, kipróbáltam másik vezérlővel, de nem változott a helyzet...
Kérném a segítségeteket ebben, ügyben hogy mit kellene még átalakítani vagy van ehhez való rajzotok (esetleg komplett szervizkönyvet)

Köszönettel
Dzsenos
 
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2010.06.02 szerda, 08:58:03 »

Sziasztok!

Azt hogyan lehet megoldani, hogyha jár a motor és kinyitom az ajtót, akkor ne sípoljon, ne figyelmeztessen az autó?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2010.06.02 szerda, 09:19:22 »

Sziasztok!

Azt hogyan lehet megoldani, hogyha jár a motor és kinyitom az ajtót, akkor ne sípoljon, ne figyelmeztessen az autó?

Szerintem nekem csak akkor sípol, ha a világítás fel van kapcsolva. Egyébbként nem.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2010.06.02 szerda, 10:02:46 »

Sziasztok!

Azt hogyan lehet megoldani, hogyha jár a motor és kinyitom az ajtót, akkor ne sípoljon, ne figyelmeztessen az autó?
mielőtt kinyitod az ajtót kaccsold le a lámpát! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2010.06.02 szerda, 10:44:48 »

mielőtt kinyitod az ajtót kaccsold le a lámpát! hehe

Attól függetlenül sípol. Járó motorról beszélek.
Naplózva
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2010.06.02 szerda, 11:44:14 »

Sziasztok!

Ma azt tapasztaltam,hogy nem müködik a biztonsági öv figyelmeztetö hang és a müszrfalon a  visszajelzö.Ha gyujtás ráadása után erössen megnyomom az öv kioldó gombját akkor a piros ikon háromszor felvillan.Valaki tudna ebben segíteni.Köszi! wow1 help help help

Üdv! Szerintem ki van kapcsolva a figyelmeztetés.Programozásoknál megtalálod hogy hogyan lehet ki-be kapcsolni.
A saját tapasztalatom a következő: ha bekapcsolt figyelmeztetésnél, járó motornál megnyomom a kioldógombot (öv még nem volt becstolva) akkor 3szor felvillan a visszajelző és a következő motorindításig nem csipog.  vigyor3 Ha már gurulok és csipog/villog akkor pedíg abbahagyja a kioldó megnyomása után.
Remélem tudtam segíteni.

u.i.: Van lehetőség kettős nyitásra is! Működése: Nyitó gomb egyszeri megnyomására csak a vezetőoldali ajtót és csomagteret nyitja. Két egymás utáni nyomásra (mint kettős zárásnál) nyit minden ajtót. Be- illetve ki-kapcsolás: (ajtók csukva zár nyitva) a nyitó és záró gomb 4mp-ig tartó eggyüttes megnyomásával. Indexek felvillanásával jelzi ha jól dolgoztunk.  vigyor3
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2010.06.02 szerda, 11:57:42 »

Sziasztok!

Olyan problémát tapasztalt már valaki, hogy a motor beindítása után kb 1-2 perccel az automata klíma kijelzője elkezd villogni. kb másodpercenként, de volt amikor gyorsabban mp-ként 3-at villogott és ezt folyamatosan csinálja. Ha újraindítom a motort (a kocsiét), akkor megint jó 1-2 percig és utánna villogni kezd a display. kb 10-ből 9-szer csinálja, függetlenül attól, hogy megy-e a klíma, vagy csak hőfok van rajta beállítva.
 Látszólag működik, hűt-fűt bár a klíma hatását még nem tudtam tesztelni a rossz idő miatt. A klímateszt nem mutat hibakódot (ha jól csináltam).
Mi a csuda lehet ez? Még ha nem is hiba, de idegesítő.
Az autó 2003.06. benzines Ghia, Facelift előtti.   
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2010.06.02 szerda, 14:21:36 »

Erre íródott 1 cikk-em. vigyor3
Megy priviben! Wink wave

Szia!
Engem is elért ez a probléma!
Légyszíves küld el nekem is!
Előre is köszönöm! -E-
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2010.06.02 szerda, 14:58:43 »

Szia!
Engem is elért ez a probléma!
Légyszíves küld el nekem is!
Előre is köszönöm! -E-

Ha jól gondolom erre gondolsz:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/bronzkefe_csere.pdf
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2010.06.02 szerda, 20:24:35 »

Üdv! Szerintem ki van kapcsolva a figyelmeztetés.Programozásoknál megtalálod hogy hogyan lehet ki-be kapcsolni.
A saját tapasztalatom a következő: ha bekapcsolt figyelmeztetésnél, járó motornál megnyomom a kioldógombot (öv még nem volt becstolva) akkor 3szor felvillan a visszajelző és a következő motorindításig nem csipog.  vigyor3 Ha már gurulok és csipog/villog akkor pedíg abbahagyja a kioldó megnyomása után.
Remélem tudtam segíteni.

u.i.: Van lehetőség kettős nyitásra is! Működése: Nyitó gomb egyszeri megnyomására csak a vezetőoldali ajtót és csomagteret nyitja. Két egymás utáni nyomásra (mint kettős zárásnál) nyit minden ajtót. Be- illetve ki-kapcsolás: (ajtók csukva zár nyitva) a nyitó és záró gomb 4mp-ig tartó eggyüttes megnyomásával. Indexek felvillanásával jelzi ha jól dolgoztunk.  vigyor3
Köszönöm! wave wave integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2010.06.02 szerda, 21:54:49 »


u.i.: Van lehetőség kettős nyitásra is! Működése: Nyitó gomb egyszeri megnyomására csak a vezetőoldali ajtót és csomagteret nyitja. Két egymás utáni nyomásra (mint kettős zárásnál) nyit minden ajtót. Be- illetve ki-kapcsolás: (ajtók csukva zár nyitva) a nyitó és záró gomb 4mp-ig tartó eggyüttes megnyomásával. Indexek felvillanásával jelzi ha jól dolgoztunk.  vigyor3

Szia

Ez engem érdekelne. Miként lehet beprogramozni?

Üdv
Csaba
Naplózva
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2010.06.02 szerda, 22:32:15 »

Szia

Ez engem érdekelne. Miként lehet beprogramozni?

Üdv
Csaba
" Be- illetve ki-kapcsolás: (ajtók csukva zár nyitva) a nyitó és záró gomb 4mp-ig tartó eggyüttes megnyomásával. Indexek felvillanásával jelzi ha jól dolgoztunk. " Wink
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2010.06.02 szerda, 23:03:51 »

Hello mindenki!

Segítséget szeretnék kérni tőletek!Arról lenne szó hogy van egy Mondeom 2003.07.havi és mostanában le szokott állni ha leparkolok vagy akár menet közben is!Újraindításnál pedig nem indul csak tekeri a motort és utána villog a sárga spirál!Kb egyy fél óra 20 perc mikor hogy elindul és tudok vele menni!Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2010.06.02 szerda, 23:09:39 »

Hello mindenki!

Segítséget szeretnék kérni tőletek!Arról lenne szó hogy van egy Mondeom 2003.07.havi és mostanában le szokott állni ha leparkolok vagy akár menet közben is!Újraindításnál pedig nem indul csak tekeri a motort és utána villog a sárga spirál!Kb egyy fél óra 20 perc mikor hogy elindul és tudok vele menni!Segítségeteket előre is köszönöm!
Ha tdci, akkor vezérműtengely jeladó hiba. Kb.5000 Ft és otthon is cserélhető.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2010.06.02 szerda, 23:16:28 »

Ha tdci, akkor vezérműtengely jeladó hiba. Kb.5000 Ft és otthon is cserélhető.
igen TDCI 2.0.Van aki a porlasztócsúcsokkal riagot, de remélem nem az lesz a probléma?!!!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2010.06.02 szerda, 23:22:47 »

igen TDCI 2.0.Van aki a porlasztócsúcsokkal riagot, de remélem nem az lesz a probléma?!!!
Nyugi nem pcs. Annak más jelei vannak.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2010.06.02 szerda, 23:27:26 »

Ok!Köszönöm a segítséget!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2010.06.02 szerda, 23:39:14 »

" Be- illetve ki-kapcsolás: (ajtók csukva zár nyitva) a nyitó és záró gomb 4mp-ig tartó eggyüttes megnyomásával. Indexek felvillanásával jelzi ha jól dolgoztunk. " Wink

Működik, köszi Smiley

Csaba
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 09:41:40 »

Sziasztok,

olyan kérdésem lenne, hogy álló kocsinál a légkondi ventim elkezd hangosan pörögni (kikapcsolt légkondival nincs ilyen), szerintem menet közben nem csinálja bár akkor nehéz ezt kifülelni, ez normális? Keresgéltem a fórumon találtam is néhány hozzászólást ezzel kapcsolatban, de nem tudtam eldönteni azokból, hogy akkor ez a normál működés vagy valami nem kerek...

Köszi,
Gábor
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 09:58:27 »

Sziasztok,

olyan kérdésem lenne, hogy álló kocsinál a légkondi ventim elkezd hangosan pörögni (kikapcsolt légkondival nincs ilyen), szerintem menet közben nem csinálja bár akkor nehéz ezt kifülelni, ez normális? Keresgéltem a fórumon találtam is néhány hozzászólást ezzel kapcsolatban, de nem tudtam eldönteni azokból, hogy akkor ez a normál működés vagy valami nem kerek...

Köszi,
Gábor

A légkondi ventik álló helyzetben forogni szoktak, hiszen máskülönben nem tudná elvezetni a megemelkedett hőmennyiséget a klímahűtőd. Erre gondoltál?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:00:02 »

Sziasztok,

olyan kérdésem lenne, hogy álló kocsinál a légkondi ventim elkezd hangosan pörögni (kikapcsolt légkondival nincs ilyen), szerintem menet közben nem csinálja bár akkor nehéz ezt kifülelni, ez normális? Keresgéltem a fórumon találtam is néhány hozzászólást ezzel kapcsolatban, de nem tudtam eldönteni azokból, hogy akkor ez a normál működés vagy valami nem kerek...

Köszi,
Gábor

Amúgy emlékeim szerint akkor is bekapcsolja a légkondi hűtőnek a ventillátorát, ha a sima ventillátor mellett több hűtést igényel a hűtővíz. Amúgy nézd meg, hogy melyik vennti forog, mert ugyan olyan a hangjuk, meg azt hiszem a típusuk is ugyan olyan (de ebben nem vagyok biztos).

Üdv
Csaba
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:11:53 »

Amúgy emlékeim szerint akkor is bekapcsolja a légkondi hűtőnek a ventillátorát, ha a sima ventillátor mellett több hűtést igényel a hűtővíz. Amúgy nézd meg, hogy melyik vennti forog, mert ugyan olyan a hangjuk, meg azt hiszem a típusuk is ugyan olyan (de ebben nem vagyok biztos).

Üdv
Csaba

Kösz a válaszokat, megnézem melyik venti az hétvégén, de kikapcsolt légkondinál elhallgat, ezért gondolom, hogy a légkondi az. Nekem kicsit fura, mert eddig is volt autómata kondis kicsom peugeout 307,308, de azoknál nem tapasztaltam ilyet, nem túl elegáns, hogy ilyen hangosan pörög a venti, na de ha ez a normál akkor tudok élni vele...

G.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:19:23 »

Kösz a válaszokat, megnézem melyik venti az hétvégén, de kikapcsolt légkondinál elhallgat, ezért gondolom, hogy a légkondi az. Nekem kicsit fura, mert eddig is volt autómata kondis kicsom peugeout 307,308, de azoknál nem tapasztaltam ilyet, nem túl elegáns, hogy ilyen hangosan pörög a venti, na de ha ez a normál akkor tudok élni vele...

G.
Csak a max fordulaton hangos.
Van benne ellenállás a két fokozatnak. Ha elég az alacsony fordulatszámhoz tartozó ellenállás, már csak max. fordulatra tudja kapcsolni a vezérlés a ventilátort. akkor meg hangos...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:31:42 »

Nagyon köszönöm a segítséget!
Irány a villamosságis!
-E-
Naplózva
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:40:06 »

Erre íródott 1 cikk-em. vigyor3
Megy priviben! Wink wave

Megkaptam, nagyon köszönöm a segítséget!
-E-
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:50:43 »

Sziasztok!

2 kérdésem lenne:

- Csak néha működik a biztonságiöv be nem kapcsoltságát jelző hang és lámpa. Lehet ezen segíteni?

- A kocsiban Travel Pilot EX (Kis navi) van, ezt lehet cserélni valami érintőképernyős modellre? Ára?

Köszönet a válaszokért!
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 10:55:54 »

Csak a max fordulaton hangos.
Van benne ellenállás a két fokozatnak. Ha elég az alacsony fordulatszámhoz tartozó ellenállás, már csak max. fordulatra tudja kapcsolni a vezérlés a ventilátort. akkor meg hangos...

Köszi, akkor ez lehet a gond, mert nem volt túl meleg a napokban szóval nem hiszem, hogy agyondolgozta magát a légkondi.
Ellenállás, hogy tud elégni? Vagy ne úgy képzeljem, mint a nyákon egy ellenállás? Mennyi lehet a csérje, lehet, hogy házilag nem állok neki,
mert nem vagyok jártas az ilyesmiben.

G.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 11:30:20 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem klímával kapcsolatosan.

Van egy 2003 mondeo MK3 faceliftes gépem és gyárilag trend felszereltség tehát nem automata digit klimás hanem csak simán digit klimás (nincs számkijelző az előlapon). Vettem bontóba egy automata digit klima vezérlő modult egy hő érzékelőt és egy fény érzékelőt ehhez a modellhez. minden szabályozható és jól is működne csak a fordulatszám nem szabályozható (egy adott fordulaton forog álladóan) és ki sem kapcsolja a ventilátort az utastérben, kipróbáltam másik vezérlővel, de nem változott a helyzet...
Kérném a segítségeteket ebben, ügyben hogy mit kellene még átalakítani vagy van ehhez való rajzotok (esetleg komplett szervizkönyvet)

Köszönettel
Dzsenos
 
Szia,

Ha tudsz angolul akkor ez elég jó mankó lehet.

http://fordwiki.co.uk/index.php/Electronic_Automatic_Temperature_Control_%28_EATC_%29_Retrofit

(Én ez alapján csinátam meg a vezetékelést, csak ott akadtam el, hogy nem tudok értelmes árban hőfokérzékelőt és ventillátort találni szomoru1)

Az érzékelőket mi alapján kötötted be?
Az automata fűtőmotorja is kell mindenképpen, anélkül nem lesz jó!

Ha esetleg tudsz hőfokérzékelőt és ventillátort akkor integet2
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 12:42:05 »

Köszi, akkor ez lehet a gond, mert nem volt túl meleg a napokban szóval nem hiszem, hogy agyondolgozta magát a légkondi.
Ellenállás, hogy tud elégni? Vagy ne úgy képzeljem, mint a nyákon egy ellenállás? Mennyi lehet a csérje, lehet, hogy házilag nem állok neki,
mert nem vagyok jártas az ilyesmiben.

G.
Ez egy huzalellenállás (Kb 15x10-es házban) ami a folyamatos terhelés miatt elég. Szerintem az enyémen is ez van, mert ha benyomom a klímát, eléggé pörög a hűtőventi.
Egy G astrán már cseréltem ilyet, ott le kellett venni a hűtőventillátor egységet. A mondeonál állítólag nem kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 16:06:28 »

Porlasztócsúcs meghibásodásnak milyen jelei vannak egy 2.0 TDCI Mondeonal?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 17:02:19 »

Jól tudom, hogy a sima MKIII-as tekerőset hőfok/levegő... állítót ki lehet cserélni a sima digitesre?

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 17:13:53 »

Jól tudom, hogy a sima MKIII-as tekerőset hőfok/levegő... állítót ki lehet cserélni a sima digitesre?

Üdv
Csaba
wow1 tudtommal nem
kell neki hőfokérzékelő meg egyebek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 17:20:53 »

wow1 tudtommal nem
kell neki hőfokérzékelő meg egyebek

Mik azok az egyebek? Én most csak a sima digitesről beszéltem. A hátulján a csatik tök ugyan olyanyok. Hőfok érzékelőt legfeljebb berakom oda, ahova kell

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 17:23:30 »

Mik azok az egyebek? Én most csak a sima digitesről beszéltem. A hátulján a csatik tök ugyan olyanyok. Hőfok érzékelőt legfeljebb berakom oda, ahova kell

Üdv
Csaba
tied facelift előtti vagy utáni?? mert 2003 mind2 lehet.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.