Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:05:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11190626 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 20:13:45 »

tied facelift előtti vagy utáni?? mert 2003 mind2 lehet.

Előtti
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 20:23:35 »

Előtti
én bontóst kérdeztem róla, és ő mondta, hogy sok minden kéne hozzá.
valami szenzor a szélvédőre fújó rácsban,
hőfok érzékelő. jobb térdednél van a helye, ahol víszintes rácsok vannak, (ez nincs kiépítve gyárilag)
és asszem másik fűtőbox,
és ki tudja, hogy mi kell ezeken kívül még smile
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 20:54:11 »

én bontóst kérdeztem róla, és ő mondta, hogy sok minden kéne hozzá.
valami szenzor a szélvédőre fújó rácsban,
hőfok érzékelő. jobb térdednél van a helye, ahol víszintes rácsok vannak, (ez nincs kiépítve gyárilag)
és asszem másik fűtőbox,
és ki tudja, hogy mi kell ezeken kívül még smile

Sad kár
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 21:01:50 »

Sad kár
de semmi sem lehetetlen, csak akarat kérdése.
esetleg meg lehetne próbálni, hogy mit csinál a manuális a digit vezérlővel. nincs valaki a környékeden olyan akinek digit vezérlője van?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 21:09:20 »

de semmi sem lehetetlen, csak akarat kérdése.
esetleg meg lehetne próbálni, hogy mit csinál a manuális a digit vezérlővel. nincs valaki a környékeden olyan akinek digit vezérlője van?

Senkit nem tudok. Majd Vik-et megkérdezem, hogy nincsen-e véletlenül elfekvőben, vagy szerezhető közelségben egy darab Smiley Ő eléggé közel van.

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 21:12:45 »

Senkit nem tudok. Majd Vik-et megkérdezem, hogy nincsen-e véletlenül elfekvőben, vagy szerezhető közelségben egy darab Smiley Ő eléggé közel van.

Üdv
Csaba
mindenképpen számolj be arról, hogy mit művelt egymással worship Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 21:25:45 »

mindenképpen számolj be arról, hogy mit művelt egymással worship Wink

oksa, meglesz
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 21:46:52 »

de semmi sem lehetetlen, csak akarat kérdése.
esetleg meg lehetne próbálni, hogy mit csinál a manuális a digit vezérlővel. nincs valaki a környékeden olyan akinek digit vezérlője van?

Lentebb linkeltem egy angol wikis cikket. Abban pontosan le van írva hogy mi kell hozzá.
Nekem van digitpanel, napocskaszenzor és megcsináltam a teljes vezetékelést a cikk alapján viszont nincs fűtőmotorom és hőfokérzékelőm help

Én már rá is dugtam a manuális csatijaira. A levegőáramlást állító motorokat mozgatta, meg talán állítható hogy hideget vagy meleget fújjon.
De ha nincs meg az átépítéshez minden alkatrész akkor nem az igazi szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2010.06.04 péntek, 15:40:52 »

Lentebb linkeltem egy angol wikis cikket. Abban pontosan le van írva hogy mi kell hozzá.
Nekem van digitpanel, napocskaszenzor és megcsináltam a teljes vezetékelést a cikk alapján viszont nincs fűtőmotorom és hőfokérzékelőm help

Én már rá is dugtam a manuális csatijaira. A levegőáramlást állító motorokat mozgatta, meg talán állítható hogy hideget vagy meleget fújjon.
De ha nincs meg az átépítéshez minden alkatrész akkor nem az igazi szomoru1
valaki nem tudná lefordítani azt a cikket??
kb menyi pénzből lehet átalakítani??
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.04 péntek, 15:48:00 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2010.06.04 péntek, 17:07:17 »

Hali Wink
Most az a kérdés vetődött fel bennem hogy az én mondimba nincs fedélzeti rinya,de megoldható lenne-e a beszerelése,vagyis belelehetne-e szerelni?vagy ez nem kivitelezhető,vagytúl költséges dolog,s nem éri meg? integet2
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2010.06.04 péntek, 18:26:32 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es digitklimás mondeom, hiába állítom a ventillátor erősségét nem csinál semmit, régebben is volt, hogy makacskodott, de most abszolút nem fúj semmit. Szokott ilyen probléme lenni? Merre keressem a hiba okát?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2010.06.04 péntek, 20:55:34 »

Hali Wink
Most az a kérdés vetődött fel bennem hogy az én mondimba nincs fedélzeti rinya,de megoldható lenne-e a beszerelése,vagyis belelehetne-e szerelni?vagy ez nem kivitelezhető,vagytúl költséges dolog,s nem éri meg? integet2
megoldható, kell hozzá egy olyan műszeregység ami tudja ezeket a funkciókat (gyárilag!!!), és egy info-gombos index-kar. asszem aztán fel kell programozni is.
ára??? Roll Eyes hát azt bontósa válogatja Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.04 péntek, 20:59:57 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2010.06.05 szombat, 23:11:05 »

Kérdésem van,mi a gyári értékü akumulátor a 2.0 TDCI MKIII as-ban??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tendetiti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 02:03:59 »

Sziasztok!
Két problémám is lenne:
1. A csomagtartót csak távirányítóval tudom nyitni, se a középkonzolról, se a csomiajtó mikrokapcsolóval.
2. Ha bekapcsolom a vészvillogót csak 1× villam, majd jó pár óra múlva bekapcsol...
Segítségeteket előre is köszi.
Naplózva

2001 1.8 MkIII 110 Le EGR OFF
kiralyz
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 09:40:59 »

Sziasztok,

új tulajdonosként írok ide egy kérdést:
úgy néz ki, vagy kiégett a tompitott fényszóró izzó és/vagy a biztositék ment ki!
Viszont nemtudom, hogy milyen szám alatt találom a kapcsolótáblában az első fényszóró biztositékot  (mk3-2001 TDDI kombi) - a kéézikönyvbe 16/18-nak irja de a kapcsolótáblában nincs ilyen számú biztosíték - Smiley!

Ha valakinek van egy tábla rajz vagy bármilyen ötlet, szívesen megnézem, megolvasom!

köszönöm
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 10:08:38 »

Sziasztok,

új tulajdonosként írok ide egy kérdést:
úgy néz ki, vagy kiégett a tompitott fényszóró izzó és/vagy a biztositék ment ki!
Viszont nemtudom, hogy milyen szám alatt találom a kapcsolótáblában az első fényszóró biztositékot  (mk3-2001 TDDI kombi) - a kéézikönyvbe 16/18-nak irja de a kapcsolótáblában nincs ilyen számú biztosíték - Smiley!

Ha valakinek van egy tábla rajz vagy bármilyen ötlet, szívesen megnézem, megolvasom!

köszönöm
lehet nem jó táblán nézed. A motortérben és az utastérben is van biztosítéktábla.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 10:09:26 »

Kérdésem van,mi a gyári értékü akumulátor a 2.0 TDCI MKIII as-ban??
asszem 70Ah-s
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wydus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 94



E-mail
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 10:27:19 »

asszem 70Ah-s

Neki az kevés.
Elfelejtette hozzáírni, hogy városi használat, és napi 25-30 indítás.
Naplózva

2005.10.12. TDCi 2.0 Ghia
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 10:29:19 »

asszem 70Ah-s

Az enyémbe ez van, még a gyári:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 10:43:44 »

A legegyszerűbb megnézni a mosótartály elektromos csatlakozóját, hogy az érintkezők nincsenek-e eloxidálódva, vagy nem mozog-e benne a vezeték.
Amúgy a motor nem is megy? Azt ugyebár hallani, ha megy a motor, de nem sprickol. Merthogyakkormeg dugulásod van.  vigyor3

Sziasztok!

Nekem jelenleg nem megy az ablakmosó motor, de nem vagyok benne biztos, hogy azzal van a baj. Találtam egy csatlakozót a tartály felett, ami nem tudom mihez tartozik, de a 4 érintkezőn 2x12V-ot mértem folyamatosan. Hogyan tudnék megbizonyosodni róla, hogy a motor nem jó, és nem pl. a kormányon lévő kar mosó gombja?
Vagy hová kellene egy kis wd40-et nyomni, az esetleges javulás érdekében?

Előre is köszi a válaszokat.

Robo
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 11:12:38 »

Ha ez segít, a 2006.08. 2.2 TDCi-ben 80Ah van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 11:47:40 »

Sziasztok!

Nekem jelenleg nem megy az ablakmosó motor, de nem vagyok benne biztos, hogy azzal van a baj. Találtam egy csatlakozót a tartály felett, ami nem tudom mihez tartozik, de a 4 érintkezőn 2x12V-ot mértem folyamatosan. Hogyan tudnék megbizonyosodni róla, hogy a motor nem jó, és nem pl. a kormányon lévő kar mosó gombja?
Vagy hová kellene egy kis wd40-et nyomni, az esetleges javulás érdekében?

Előre is köszi a válaszokat.

Robo
a talált csati vakdugózva volt a kasztnihoz rögzítve?? mert ha igen, akkor az a lámpamosó motorjának csatija wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 11:49:22 »

Sziasztok,

új tulajdonosként írok ide egy kérdést:
úgy néz ki, vagy kiégett a tompitott fényszóró izzó és/vagy a biztositék ment ki!
Viszont nemtudom, hogy milyen szám alatt találom a kapcsolótáblában az első fényszóró biztositékot  (mk3-2001 TDDI kombi) - a kéézikönyvbe 16/18-nak irja de a kapcsolótáblában nincs ilyen számú biztosíték - Smiley!

Ha valakinek van egy tábla rajz vagy bármilyen ötlet, szívesen megnézem, megolvasom!

köszönöm
a motortéri biztitáblában van, 2x 7,5A. ezt az akksi mellett, jobb oldalon találod meg.
de inkább valószínű a kiégett h7-es izzó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 11:52:04 »

Kérdésem van,mi a gyári értékü akumulátor a 2.0 TDCI MKIII as-ban??
1. ne vegyél sokkal nagyobbat, mint ami most benne van, mert a generátor nem ahhoz van méretezve!!
2. figyelj oda, mert alacsonyprofilos akksi kell bele, különben nem megy vissza az akksi takaró
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 11:54:51 »

a talált csati vakdugózva volt a kasztnihoz rögzítve?? mert ha igen, akkor az a lámpamosó motorjának csatija wave

Nem, széthúzva mértem rajta feszt. Lámpamosóm nincs.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 12:02:14 »

Nem, széthúzva mértem rajta feszt. Lámpamosóm nincs.
én múlt 7végén raktam bele gyári lámpamosót, és ott volt kiépítve gyárilag a csatija. fotózd le a +ban talált csatit, és úgy meg tudom mondani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 12:34:06 »

én múlt 7végén raktam bele gyári lámpamosót, és ott volt kiépítve gyárilag a csatija. fotózd le a +ban talált csatit, és úgy meg tudom mondani

Azt nem tudod megmondani látatlanban, hogy hol mérjek, hogy tudjam, hogy eljut-e az áram a motorhoz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 12:41:58 »

Azt nem tudod megmondani látatlanban, hogy hol mérjek, hogy tudjam, hogy eljut-e az áram a motorhoz?
ezt nem tom, én is próbáltam kimérni, amikor beépítettem, de csak annyira jutottam, hogy az ablakmosó szivattyújához gyújtásról kapcsolt állandó + van (én teszt lámpával csináltam)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 14:54:10 »

Sziasztok.
Nagyon kiba...tam magammal. Rossz volt a hátsó ajtón a központ zár. Nekifogtam megcsinálni. Miután szétszedtem le akartam próbalámpázni, hogy a fesz elmegy- e a kapcsolóig, de sajnos zárlatot csináltam,és sajna  egy pillanatra füstölt is. Ami azóta van az elég nagy baj. A bal első ajtó zárva maradt és simán a kulcs sem nyitja. Egyáltalán nem lehet kinyitni. Nem működik a klíma(egyáltalán az egész fűtésrendszer) , az ablakemelők, a műszerfalon villog a légzsáklámpa , világít a kéziféklámpa.     
Ha a kulcson nyomom a nyitó vagy záró gombot akkor valami relé hangját lehet hallani a kesztyűtartó alatti dobozból, amit szét lehet szedni. 5 csati megy rá különböző színűek. A dobozra az van írva h Siemens VDO, meg van rajta egy -gondolom - típusszám.  Az aksit már levettem hátha megjavul, de semmi.
Szeretném a segítségeteket kérni, tudja -e  valaki mi lehet a baj ? Tisztelettel  zenész 
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 14:55:48 »

Sziasztok.
Nagyon kiba...tam magammal. Rossz volt a hátsó ajtón a központ zár. Nekifogtam megcsinálni. Miután szétszedtem le akartam próbalámpázni, hogy a fesz elmegy- e a kapcsolóig, de sajnos zárlatot csináltam,és sajna  egy pillanatra füstölt is. Ami azóta van az elég nagy baj. A bal első ajtó zárva maradt és simán a kulcs sem nyitja. Egyáltalán nem lehet kinyitni. Nem működik a klíma(egyáltalán az egész fűtésrendszer) , az ablakemelők, a műszerfalon villog a légzsáklámpa , világít a kéziféklámpa.     
Ha a kulcson nyomom a nyitó vagy záró gombot akkor valami relé hangját lehet hallani a kesztyűtartó alatti dobozból, amit szét lehet szedni. 5 csati megy rá különböző színűek. A dobozra az van írva h Siemens VDO, meg van rajta egy -gondolom - típusszám.  Az aksit már levettem hátha megjavul, de semmi.
Szeretném a segítségeteket kérni, tudja -e  valaki mi lehet a baj ? Tisztelettel  zenész 
kesztyűtartó alatt a gem modul van asszem
nézd meg az összes biztosítékot az utastérben és a motortérben is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 14:59:25 »

asszem 70Ah-s
Nekem még az is kevés volt.74ah-s most ment tönkre.Napi 20-25 indításom van és városban.Indításkor lement a feszültség 10.3 voltra.Töltésem jó 14.4v.Most veszek 85ah-800A indítóáramút.Hát ez van.
Köszi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 15:01:16 »

Nekem még az is kevés volt.74ah-s most ment tönkre.Napi 20-25 indításom van és városban.Indításkor lement a feszültség 10.3 voltra.Töltésem jó 14.4v.Most veszek 85ah-800A indítóáramút.Hát ez van.
Köszi
taxi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 15:30:44 »

taxi??
Nem és a szerelőm is azt mondja,hogy ez már extrém.Vállalkozó vagyok,munkára használom.Reggeltől estig van ez a sok indítás/ovoda,anyagbeszerzés,különböző jövés-menés/.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 16:41:25 »

Megnéztem,sajna azok  mind jók, úgy tűnik sokkal nagyobb a baj, azt nem értem hogy kulccsal miért nem lehet az ajtót nyitni,mármint manuálisan
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 19:55:06 »

Nekem még az is kevés volt.74ah-s most ment tönkre.Napi 20-25 indításom van és városban.Indításkor lement a feszültség 10.3 voltra.Töltésem jó 14.4v.Most veszek 85ah-800A indítóáramút.Hát ez van.
Köszi

ott nem az akksival van gond...vidd el normális villanyászhoz nézze meg...vagy terhelővillás mérés,stb....70-es akksinak elégnek kell lennie.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 20:05:30 »

ott nem az akksival van gond...vidd el normális villanyászhoz nézze meg...vagy terhelővillás mérés,stb....70-es akksinak elégnek kell lennie.
Olyannál voltam hidd el.Ugyan így járt akitől vettem a kocsit.Ha rátöltök az akksira 5 naőpig nincs gond aztán  villog az ízzitás jelző indításkor újra próbálom elindul.Aztán 3-4 indítás múlva újra jön.A srácnak Kanizsán is azt mondták amit nekem a sok indítás mellett nem 40-50 km-t kellene menni hanem többet.Volt nekem előtte egy 2.5 ös dízel peugeot és abban 100ah akksi volt,sose volt vele gond.Azt is így használtam.Különben az akksiban feltöltött állapotban 12.2volt van és 6 hónapos!!!!Amikor megvettem még megvolt a másik kocsi és napi 3-szor mentem vele ez a gondnak nyoma sem volt.Amikor elkezdtem intenzíven használni azóta van.Hidd el ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 20:21:00 »

ott nem az akksival van gond...vidd el normális villanyászhoz nézze meg...vagy terhelővillás mérés,stb....70-es akksinak elégnek kell lennie.
Bocsi,de terhelő villás mérés is volt és épphogy éri a a műszer zöld tartományát.Hát ez kevés.De timondtátok ha indításkor leesik a feszültség ennyire mint nálam akkor nem indul el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:07:47 »

Bocsi,de terhelő villás mérés is volt és épphogy éri a a műszer zöld tartományát.Hát ez kevés.De timondtátok ha indításkor leesik a feszültség ennyire mint nálam akkor nem indul el.
igaz azenyém tddi, de műszertesztnél ha nézem az akksi töltöttségét,  indításkor nekem is leesik annyira
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:17:11 »

igaz azenyém tddi, de műszertesztnél ha nézem az akksi töltöttségét,  indításkor nekem is leesik annyira
De az enyém  ekkor már nem indult.Ha rátöltök akkor ahogy írtam 5 napig jó utána újra kezdi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:50:10 »

Olyannál voltam hidd el.Ugyan így járt akitől vettem a kocsit.Ha rátöltök az akksira 5 naőpig nincs gond aztán  villog az ízzitás jelző indításkor újra próbálom elindul.Aztán 3-4 indítás múlva újra jön.A srácnak Kanizsán is azt mondták amit nekem a sok indítás mellett nem 40-50 km-t kellene menni hanem többet.Volt nekem előtte egy 2.5 ös dízel peugeot és abban 100ah akksi volt,sose volt vele gond.Azt is így használtam.Különben az akksiban feltöltött állapotban 12.2volt van és 6 hónapos!!!!Amikor megvettem még megvolt a másik kocsi és napi 3-szor mentem vele ez a gondnak nyoma sem volt.Amikor elkezdtem intenzíven használni azóta van.Hidd el ez van.

nem tudom kinél voltál végülis, de Pálfyhoz beviszed és megnézik rendesen(bár nem a legolcsóbb).
Pénteken kihivtak BMW-hez egy akksitesztelő műszerrel,mert egy 750-es nem indult a 2 hetes gyári akksival (90AH), de a 4 éves másik kocsiból kivett akkuval meg pöccre...akksi bmw-s műszerrel rossznak irta és 2 hetes akku (90.000ft)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 22:02:35 »

nem tudom kinél voltál végülis, de Pálfyhoz beviszed és megnézik rendesen(bár nem a legolcsóbb).
Pénteken kihivtak BMW-hez egy akksitesztelő műszerrel,mert egy 750-es nem indult a 2 hetes gyári akksival (90AH), de a 4 éves másik kocsiból kivett akkuval meg pöccre...akksi bmw-s műszerrel rossznak irta és 2 hetes akku (90.000ft)

Ezzel az akksival már nem indul el.Tegnap még elmentem vele a városban kb 4-szer indítottam mindenkor másodikra indult el.Hazajöttem és az udvarban állt 2 órát és már utána próbáltam és villogott az izzításjelző aztán próba újra-újra és semmi,már elsem indult.Hétfőn meg veszem az újat remélem ez hosszútávon jó lesz.Arégi tulaj is ilyen neagyot akart bele venni,de ő nemkapott akkor.Mondtam neki ,hogy milyet veszek,és tetszett neki.Ő is járt már vele így ahogy írtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 22:09:53 »

Ezzel az akksival már nem indul el.Tegnap még elmentem vele a városban kb 4-szer indítottam mindenkor másodikra indult el.Hazajöttem és az udvarban állt 2 órát és már utána próbáltam és villogott az izzításjelző aztán próba újra-újra és semmi,már elsem indult.Hétfőn meg veszem az újat remélem ez hosszútávon jó lesz.Arégi tulaj is ilyen neagyot akart bele venni,de ő nemkapott akkor.Mondtam neki ,hogy milyet veszek,és tetszett neki.Ő is járt már vele így ahogy írtam.
hát nekem is merült már le egy párszor, mert bütykölés közben ment a zene nyes, de az izzítás jelző nekem nem villogott, pedig próbáltam én is ráindítani. tuti rendben van ott minden??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 22:13:26 »

nekem mikor lement gatyára csak kattogott és minden mutató kiment végállásba és vissza, meg felvillant minden....
74ah-volt most 70-es Bosch van benne és mükszik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 22:14:33 »

nekem mikor lement gatyára csak kattogott és minden mutató kiment végállásba és vissza, meg felvillant minden....
74ah-volt most 70-es Bosch van benne és mükszik.
nekem is így csinált, de izzításjelző nem volt. tuti villogni kéne annak??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 23:02:15 »

nekem is így csinált, de izzításjelző nem volt. tuti villogni kéne annak??
csak akkor villogott mikor nem indult el.Gyujtást levettem vártam és újra indítottam elindult és nem villogott.Ha rátöltöttem 5 nap tuti és kezdődik megint.Volt már valakinek ilyen problémája olvastam itt.Az egyik barátom céges kocsijába ugyanilyen mint az enyém most raktak bele 80ah 880a indítóáramú akksit.Igaz viszont ő hosszú utakon használja.feltöltés után mértünk rajta feszt amikor felkapcsoltam a lámpát minden tuti.Aztán elmegy az az 5 nap és kezdi.Ezen héten kedden csinálta és 6.ra indult el.Utána szombatig semmi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 23:42:43 »

csak akkor villogott mikor nem indult el.Gyujtást levettem vártam és újra indítottam elindult és nem villogott.Ha rátöltöttem 5 nap tuti és kezdődik megint.Volt már valakinek ilyen problémája olvastam itt.Az egyik barátom céges kocsijába ugyanilyen mint az enyém most raktak bele 80ah 880a indítóáramú akksit.Igaz viszont ő hosszú utakon használja.feltöltés után mértünk rajta feszt amikor felkapcsoltam a lámpát minden tuti.Aztán elmegy az az 5 nap és kezdi.Ezen héten kedden csinálta és 6.ra indult el.Utána szombatig semmi.

Nem szívja azt az akksit valami?? Ki kellene mérni.
Naplózva
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 15:35:35 »

Sziasztok!

Még 1x feldobnám a kérdést, mert nem kaptam még rá választ.

Nekem jelenleg nem megy az ablakmosó motor, de nem vagyok benne biztos, hogy azzal van a baj. Találtam egy csatlakozót a tartály felett, ami nem tudom mihez tartozik, de a 4 érintkezőn 2x12V-ot mértem folyamatosan. Hogyan tudnék megbizonyosodni róla, hogy a motor nem jó, és nem pl. a kormányon lévő kar mosó gombja?
Vagy hová kellene egy kis wd40-et nyomni, az esetleges javulás érdekében?

Előre is köszi a válaszokat.

Robo
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 16:36:24 »

Sziasztok!

Még 1x feldobnám a kérdést, mert nem kaptam még rá választ.

Nekem jelenleg nem megy az ablakmosó motor, de nem vagyok benne biztos, hogy azzal van a baj. Találtam egy csatlakozót a tartály felett, ami nem tudom mihez tartozik, de a 4 érintkezőn 2x12V-ot mértem folyamatosan. Hogyan tudnék megbizonyosodni róla, hogy a motor nem jó, és nem pl. a kormányon lévő kar mosó gombja?
Vagy hová kellene egy kis wd40-et nyomni, az esetleges javulás érdekében?

Előre is köszi a válaszokat.

Robo


Szerintem azért nem kaptál választ, mert ezzel a problémával még nem találkoztunk. Javaslom ez ügyben egy fordos szakit megkeresni.

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 16:47:04 »

Sziasztok!

Még 1x feldobnám a kérdést, mert nem kaptam még rá választ.

Nekem jelenleg nem megy az ablakmosó motor, de nem vagyok benne biztos, hogy azzal van a baj. Találtam egy csatlakozót a tartály felett, ami nem tudom mihez tartozik, de a 4 érintkezőn 2x12V-ot mértem folyamatosan. Hogyan tudnék megbizonyosodni róla, hogy a motor nem jó, és nem pl. a kormányon lévő kar mosó gombja?
Vagy hová kellene egy kis wd40-et nyomni, az esetleges javulás érdekében?

Előre is köszi a válaszokat.

Robo


próbálj adni a szivattyúnak állandó '+-'-t akksi töltőről, ha működik, akkor nem a szivattyú a rossz. fontos: ne szárazon menjen a szivattyú, mert tönkre mehet, jah és figyelj a polaritásra!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2010.06.07 hétfő, 17:27:59 »

Sziasztok!

Még 1x feldobnám a kérdést, mert nem kaptam még rá választ.

Nekem jelenleg nem megy az ablakmosó motor, de nem vagyok benne biztos, hogy azzal van a baj. Találtam egy csatlakozót a tartály felett, ami nem tudom mihez tartozik, de a 4 érintkezőn 2x12V-ot mértem folyamatosan. Hogyan tudnék megbizonyosodni róla, hogy a motor nem jó, és nem pl. a kormányon lévő kar mosó gombja?
Vagy hová kellene egy kis wd40-et nyomni, az esetleges javulás érdekében?

Előre is köszi a válaszokat.

Robo

Ha a hátsóablak mosás megy, akkor a motornál elektromosan rendben van a csatlakozás. Ha nem, akkor bármi lehet a hiba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.