Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:37:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11157106 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:23:19 »

Hali!

Mitől lehet, hogy kb. 1 litert mindig csal lefele a fogyi mérő??? Úgy hallottam másoknak elég pontosnak mondható...

nekem eddig max 2 tizedet tévedett a két tankolás között ami nálam kb. 650km szokott lenni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:44:13 »

és mennyi az annyi? pl. 300 km dombnak le-fel ... pl Bécsbe s31-en 110-120??

Bp-en belül, egy tank alatt. 7.3 helyett 8-8.6-ot mutat.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 22:27:10 »

Bp-en belül, egy tank alatt. 7.3 helyett 8-8.6-ot mutat.
Most tankoltam 58.2 litert 875 km-re.A fogyasztás mérő 6.2-6.5 között mutatott.Mindig attól függött,hogy nyomtam neki.90%-a város.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 22:37:11 »

Most tankoltam 58.2 litert 875 km-re.A fogyasztás mérő 6.2-6.5 között mutatott.Mindig attól függött,hogy nyomtam neki.90%-a város.

nekem is egy az egyben  Grin
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2010.07.06 kedd, 00:03:59 »

Nekem is majdnem 1 litet csal felfelé, csak idegesít  Grin
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2010.07.06 kedd, 08:53:59 »

Hali!

Mitől lehet, hogy kb. 1 litert mindig csal lefele a fogyi mérő??? Úgy hallottam másoknak elég pontosnak mondható...
Nekem is csal. De én úgy veszem észre, hogy nem fix mennyiséget, hanem kb. 10%-ot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2010.07.06 kedd, 09:00:23 »

Hali!

Mitől lehet, hogy kb. 1 litert mindig csal lefele a fogyi mérő??? Úgy hallottam másoknak elég pontosnak mondható...
Marketing Smiley

Mellesleg a 2,2-esünk 10%-ot csal lefelé, a páromé meg 5%-ot szintén lefelé.
OFF: a gsi-m az halál pontos volt max 1-2 tized volt az eltérés  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2010.07.06 kedd, 15:44:26 »

Most tankoltam 58.2 litert 875 km-re.A fogyasztás mérő 6.2-6.5 között mutatott.Mindig attól függött,hogy nyomtam neki.90%-a város.

Az nagyon jó fogyinak mondható... sőt, ahogy olvasgatom itt mindenkinek sokkal jobban fogyaszt az autója. Nekem csak városban nyáron l.kondi nélkül 9 litert úgy megeszi, hogy a legóvatosabban járok vele... normális ez??? bár autómata, de nem gondolnám, hogy ennyit kellene befolyásolnia.
Amit főleg nem értek, hogy hosszú távon országúton miért fogyaszt sokat... ott még annyira sem számít, hogy autómata. Múltkor Bécs-Szhely + egy kis bécs városi séta 9L átlagra hozta ki ténylegesen tankolás alapján...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2010.07.06 kedd, 16:08:30 »

Az nagyon jó fogyinak mondható... sőt, ahogy olvasgatom itt mindenkinek sokkal jobban fogyaszt az autója. Nekem csak városban nyáron l.kondi nélkül 9 litert úgy megeszi, hogy a legóvatosabban járok vele... normális ez??? bár autómata, de nem gondolnám, hogy ennyit kellene befolyásolnia.
Amit főleg nem értek, hogy hosszú távon országúton miért fogyaszt sokat... ott még annyira sem számít, hogy autómata. Múltkor Bécs-Szhely + egy kis bécs városi séta 9L átlagra hozta ki ténylegesen tankolás alapján...
Város a 9 liter sztm az teljesen normális lehet.
Országúton valami nem jó. Mi mentünk egyszer céges ügyben 3 mondival 1200 kilcsit egyben autópálya, országút egymás után azaz karavánban. Két manuál hatos volt meg én egy automatával voltam. (4-4-4 fő mindegyikben)
Érdekes volt, hogy  6 liter alatt fogyasztott picivel a legjobb mondi, 6,2-et a második  és 6,5-öt az automata és én mentem végig leghátul. Tehát valóban többet eszik, de nem kilenc litert.

Még egy másik infó azt a nagyon jól fogyasztó mondit megvette egy kolléga és nála 7 litert eszik.
Mi megvettük a páromnak a 6,2-est a nagy átlaga alul látható. Láb és hol használom kategória...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2010.07.06 kedd, 18:24:17 »

Az enyém is automata, 6,4- 6,7 között eszeget.
Pályán 5 se a 80-as tempóval M0-on. 140-nél 6,5.
Sok az a 9.

Az nagyon jó fogyinak mondható... sőt, ahogy olvasgatom itt mindenkinek sokkal jobban fogyaszt az autója. Nekem csak városban nyáron l.kondi nélkül 9 litert úgy megeszi, hogy a legóvatosabban járok vele... normális ez??? bár autómata, de nem gondolnám, hogy ennyit kellene befolyásolnia.
Amit főleg nem értek, hogy hosszú távon országúton miért fogyaszt sokat... ott még annyira sem számít, hogy autómata. Múltkor Bécs-Szhely + egy kis bécs városi séta 9L átlagra hozta ki ténylegesen tankolás alapján...
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2010.07.06 kedd, 19:26:40 »

Az nagyon jó fogyinak mondható... sőt, ahogy olvasgatom itt mindenkinek sokkal jobban fogyaszt az autója. Nekem csak városban nyáron l.kondi nélkül 9 litert úgy megeszi, hogy a legóvatosabban járok vele... normális ez??? bár autómata, de nem gondolnám, hogy ennyit kellene befolyásolnia.
Amit főleg nem értek, hogy hosszú távon országúton miért fogyaszt sokat... ott még annyira sem számít, hogy autómata. Múltkor Bécs-Szhely + egy kis bécs városi séta 9L átlagra hozta ki ténylegesen tankolás alapján...
Automata.Lehet,hogy a váltó miatt eszik többet....Úgy értem,lehet azzal van valami baj.Lehet csúsznak a fékszalagok...mennyi km van benne?
lehetne diagolni is pl turbónyomást,ha az nincs meg akkor csak megy bele go,és többet fogyizhat tőle.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:00:17 »

Üdv.
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a 3-as mondeóban hol található a légzsákvezérlő modul?
Naplózva
Isti
Vendég
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:38:53 »

Szisztok!

Először is köszönöm az infot a dvd navi kapcsán.

Van egy kis gondom az autoval. 2003.12. Kombi 2.0 TDCI 115Le. Most vettem ezekkel a hibákkal.
Nem működik a hátsó ablaktörlő. Viszont spricceli a folyadékot. Néztem a biztit, de tökéletes.
Plussz még egy gond: nincs tolatólámpám, egyik oldalon sem. A biztit nem tudtam kiszedni. Kérnem kell egy pici fogót hozzá.
Valakinek valami ötlete a febti problémák kijavítására?
Előre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 12:42:58 írta Isti » Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2010.07.07 szerda, 13:32:30 »

Az enyém is automata, 6,4- 6,7 között eszeget.
Pályán 5 se a 80-as tempóval M0-on. 140-nél 6,5.
Sok az a 9.

Az enyém kb. 100ekm alatti téli nyári mindenes átlag 7.19L/100km. Ótómata az enyém is. Ha csak én járok vele főútvonalon tempomattal, meg város kivezető, város bevezető akkor 5.5L. Most is ennyit mutat. Én általában 950-1000km-t megyek 1 tankkal. Igaz dugóban nem szoktam araszolgatni, mert nem járok arra ahol dugó van.:-)
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2010.07.07 szerda, 16:59:30 »

Automata.Lehet,hogy a váltó miatt eszik többet....Úgy értem,lehet azzal van valami baj.Lehet csúsznak a fékszalagok...mennyi km van benne?
lehetne diagolni is pl turbónyomást,ha az nincs meg akkor csak megy bele go,és többet fogyizhat tőle.

Váltó miatt miért ehet ennyivel többet?? Amúgy beleírva 196.000km van benne, ami elképzelhető is lehet akár. Most cseréltem/javíttattam a p.csúcsokat, még az eredetiek voltak benne, viszont irtó *** állapotban, akik cserélték, azon csodálkoztak, hogy ment még ez az autó. Az hogy csúsznak a fékszallagok, az pontosan mit jelent? Csak hogy értsem. Hogy befolyásolhatja a fogyit? Vagy ilyen sokat jelent az autóbak, ha dimben-dombon megyek vele?
A turbó is egy jó kérdés... nemrégiben kirepedt az egyik csövem, amit azonnal jó pénzért ki is cseréltettem (15,600 Ft volt a cső), a füstölés megszűnt, viszont emlékeim szerint egy kicsit jobban ment régen az autó...
Szóval a váltós, fékszallagos dolgot, ha kicsit kifejteném, hogy megértsem, elgondolkodnék rajta egy kicsit.
 worship
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2010.07.07 szerda, 18:32:17 »

Szisztok!

Először is köszönöm az infot a dvd navi kapcsán.

Van egy kis gondom az autoval. 2003.12. Kombi 2.0 TDCI 115Le. Most vettem ezekkel a hibákkal.
Nem működik a hátsó ablaktörlő. Viszont spricceli a folyadékot. Néztem a biztit, de tökéletes.
Plussz még egy gond: nincs tolatólámpám, egyik oldalon sem. A biztit nem tudtam kiszedni. Kérnem kell egy pici fogót hozzá.
Valakinek valami ötlete a febti problémák kijavítására?
Előre is köszönöm.
A tolatlámpa kapcsolód ment ki szerintem,nekem a másik autómon is ez volt a jelenség.Általában 2 égő egyszerre ritkán ég ki.Az ablaktörlő a kapcsolóval nem megy vagy  hátramenetben sem?
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 18:52:23 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:02:44 »

Váltó miatt miért ehet ennyivel többet?? Amúgy beleírva 196.000km van benne, ami elképzelhető is lehet akár. Most cseréltem/javíttattam a p.csúcsokat, még az eredetiek voltak benne, viszont irtó *** állapotban, akik cserélték, azon csodálkoztak, hogy ment még ez az autó. Az hogy csúsznak a fékszallagok, az pontosan mit jelent? Csak hogy értsem. Hogy befolyásolhatja a fogyit? Vagy ilyen sokat jelent az autóbak, ha dimben-dombon megyek vele?
A turbó is egy jó kérdés... nemrégiben kirepedt az egyik csövem, amit azonnal jó pénzért ki is cseréltettem (15,600 Ft volt a cső), a füstölés megszűnt, viszont emlékeim szerint egy kicsit jobban ment régen az autó...
Szóval a váltós, fékszallagos dolgot, ha kicsit kifejteném, hogy megértsem, elgondolkodnék rajta egy kicsit.
 worship
nem vált el időben,vagy rosszabb esetben egyáltalán a váltó,ezért többet fogyizik a moci
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:05:37 »

Szisztok!

Először is köszönöm az infot a dvd navi kapcsán.

Van egy kis gondom az autoval. 2003.12. Kombi 2.0 TDCI 115Le. Most vettem ezekkel a hibákkal.
Nem működik a hátsó ablaktörlő. Viszont spricceli a folyadékot. Néztem a biztit, de tökéletes.
Plussz még egy gond: nincs tolatólámpám, egyik oldalon sem. A biztit nem tudtam kiszedni. Kérnem kell egy pici fogót hozzá.
Valakinek valami ötlete a febti problémák kijavítására?
Előre is köszönöm.
a biztikiszedő csipesz a motortéri biztitáblában van! nyes taps hehe Wink wave
Az ablaktörlőről meg lecsúszhatott a csati.nem volt zúzva a hátsó ajtó?
tolató lámpa csak 1 van gyárilag.kiéghetett!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:08:45 »

a biztikiszedő csipesz a motortéri biztitáblában van! nyes taps hehe Wink wave
Az ablaktörlőről meg lecsúszhatott a csati.nem volt zúzva a hátsó ajtó?
tolató lámpa csak 1 van gyárilag.kiéghetett!
kombin van mind2 oldalon!!
szerk:nem csak kiment a hátsó ablaktörő biztije??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:09:50 »

kombin van mind2 oldalon!!

5 ajtóson is Smiley  wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:11:07 »

5 ajtóson is Smiley  wow1
alf!! akkor neked égett ki az egyik oldalon nyes nyomás kicserélni vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:20:25 »

alf!! akkor neked égett ki az egyik oldalon nyes nyomás kicserélni vigyor3 nyes
ejnye1
nem!nekem a bal oldalon nem volt kiperforálva az égő helye az alaplapon!Azt én hebregáltam bele,mert széttdobtam a kumma tolatólámpa miatt az egész autót 1,5évesen.Majd kiderült,hogy a tolatólámpakapcsi is halott volt.Azt is "felújítottam" nyes és a balosba is tettem égőt!Sőt akkor még tetszett a csipogó tolató izzó,de az 2havonta szétégett,szóval maradt a sima.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 09:21:08 »

nem vált el időben,vagy rosszabb esetben egyáltalán a váltó,ezért többet fogyizik a moci
Alf javaslatait így tudod ellenőrizni:

A fordulatszámot figyeld. 120-nál, ha jól emlékszem az automata 2200-2300 körül forog?! (régen volt) Amennyiben többet forog akkor nem teszi fel 5-be.
Próbáld meg kézi üzemmódban. Ott látod a fokozat számát legalább és 2200 körül válts. Tudom automatát nem azért vesz az ember, hogy váltogasson, de egy próbát megér fogyasztásilag...meg azért ha el is felejted azért pakolgatja a sebességet visszafelé elég jól, de felfelé azért forgatni kell  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 13:36:57 »

Sziasztok!

Erőteljes égett bakelitszag kiséretében kiköltözött a hideg a klímámból, csak a langyos külső levegőt hajlandó fújni..  falbav
A motortérben a jobb oldali fényszóró környékén érezni a legjobban az égett szagot.
A kompresszor működik, ill. ha rányomok az A/Cre akkor hallom hogy bekapcsol...

Találkozott már valaki ilyen, vagy hasonló jelenséggel..?

Üdv!
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 14:31:52 »

Sziasztok!

Erőteljes égett bakelitszag kiséretében kiköltözött a hideg a klímámból, csak a langyos külső levegőt hajlandó fújni..  falbav
A motortérben a jobb oldali fényszóró környékén érezni a legjobban az égett szagot.
A kompresszor működik, ill. ha rányomok az A/Cre akkor hallom hogy bekapcsol...

Találkozott már valaki ilyen, vagy hasonló jelenséggel..?

Üdv!

Ok, köszi! Megnézem, de emlékeim szerint ez rendben van. Az normális, hogy olyan minta duplán váltana 2-től felfele, ha alacsony fordulattal megyek? Meg még az is kérdés, hogy minél óvatosabban megyek, annál jobb a fogyasztás, vagy van valami határ ami alatt már romlik... azaz ha túl sokáig lassna gyorsulok egy sebességben, az növeli a fogyit?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 14:35:34 »

Automata.Lehet,hogy a váltó miatt eszik többet....Úgy értem,lehet azzal van valami baj.Lehet csúsznak a fékszalagok...mennyi km van benne?
lehetne diagolni is pl turbónyomást,ha az nincs meg akkor csak megy bele go,és többet fogyizhat tőle.

A mik azok a fékszalagok?  Huh? Huh?
Ha nem a váltó, akkor mi más lehet? Valami fémes hangot nagyon sokat hallok az utóbbi időben, mintha a fék csikorogna, de nem fékezéskor, hanem ha nekiáll, akkor folyamatosan, es csak egy enyhe kanyarodásnál, szűnik meg arra az időre, amíg a kormánykerék egy bizonyos szögben áll... na ez mi lehet?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 15:19:46 »

Az normális, hogy olyan minta duplán váltana 2-től felfele, ha alacsony fordulattal megyek? Meg még az is kérdés, hogy minél óvatosabban megyek, annál jobb a fogyasztás, vagy van valami határ ami alatt már romlik... azaz ha túl sokáig lassna gyorsulok egy sebességben, az növeli a fogyit?
Szvsz nem normális a dupla váltás. Amivel én mentem az nem csinálta sohasem.

Természetesen van határ. Ha nagyon lassan gyorsítassz akkor sohasem vált kettesbe és baromi sok lesz a fogyi  nyes  meg le is dudálnak az útról  eplus2
Na de a viccet félretéve dinamikusan kell gyorsítani írják a hozzáértők. Én kipróbálnám azért 1x a helyedben kézibe 2200-ig gyorsítanék kb negyed gázzal és ott váltanék.
Tartós haladásnál meg olyan fokozatot választanék ahol a motor legalább 1500-at forog.
Na amennyiben városon kívül még ebben az esetben is 9 liter akkor nem a váltó a hibás...

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 16:56:27 »

Szvsz nem normális a dupla váltás. Amivel én mentem az nem csinálta sohasem.

Természetesen van határ. Ha nagyon lassan gyorsítassz akkor sohasem vált kettesbe és baromi sok lesz a fogyi  nyes  meg le is dudálnak az útról  eplus2
Na de a viccet félretéve dinamikusan kell gyorsítani írják a hozzáértők. Én kipróbálnám azért 1x a helyedben kézibe 2200-ig gyorsítanék kb negyed gázzal és ott váltanék.
Tartós haladásnál meg olyan fokozatot választanék ahol a motor legalább 1500-at forog.
Na amennyiben városon kívül még ebben az esetben is 9 liter akkor nem a váltó a hibás...



OK, megpróbálom ezt is...  worship
Viszont a "dupla váltás elvileg ugye nem dupla. Felvált mondjuk 20nál 2 be. Aztán ahogy gyorsul, felmegy a fordulatszám kb.2000ig, ott megint visszaesik egy kicsit, és onnan végleges. Majd 30korul felvált 3ba, itt megint megy egy darabig a fordulat, majd ismet leesik, akkor erezni, hogy onnan igazan "fog". Olyan mintha csúsztatna.  Ha nagy gázzal megyek, akkor ilyen nincs. Meg ez csak hideg motornál... akkor ez nem normális?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:26:05 »

A mik azok a fékszalagok?  Huh? Huh?
Ha nem a váltó, akkor mi más lehet? Valami fémes hangot nagyon sokat hallok az utóbbi időben, mintha a fék csikorogna, de nem fékezéskor, hanem ha nekiáll, akkor folyamatosan, es csak egy enyhe kanyarodásnál, szűnik meg arra az időre, amíg a kormánykerék egy bizonyos szögben áll... na ez mi lehet?
Hanyikorog a fék nézd meg nincs-e beragadva valamelyik féknyereg,nem fog-e a féked.Ismerős így járt azóta sokat változott a kocsi mióta megjáratták és már nem koptatja egyoldalúan a fékpofát.Csak tipp!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 17:30:21 »

Sziasztok!

Erőteljes égett bakelitszag kiséretében kiköltözött a hideg a klímámból, csak a langyos külső levegőt hajlandó fújni..  falbav
A motortérben a jobb oldali fényszóró környékén érezni a legjobban az égett szagot.
A kompresszor működik, ill. ha rányomok az A/Cre akkor hallom hogy bekapcsol...

Találkozott már valaki ilyen, vagy hasonló jelenséggel..?

Üdv!

Nekem így halt meg a klíma kuplungja,és egy idő után be állt az ékszíjtárcsa is.Aztán elszakadt az ékszíj stb.....
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2010.07.09 péntek, 09:06:27 »

Az enyém kb. 100ekm alatti téli nyári mindenes átlag 7.19L/100km. Ótómata az enyém is. Ha csak én járok vele főútvonalon tempomattal, meg város kivezető, város bevezető akkor 5.5L. Most is ennyit mutat. Én általában 950-1000km-t megyek 1 tankkal. Igaz dugóban nem szoktam araszolgatni, mert nem járok arra ahol dugó van.:-)

EZ egyenlőre csak álom nekem  wow1 Viszont egy kicsit off kérdés. Hideg motornál ha mondjuk lassan gyorsítasz, akkor tapasztaltál olyasmit, hogy mintha 1 sebességen belül 2x váltana, azaz mintha "csúsztzatna"??  Huh?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2010.07.09 péntek, 09:12:11 »

OK, megpróbálom ezt is...  worship
Viszont a "dupla váltás elvileg ugye nem dupla. Felvált mondjuk 20nál 2 be. Aztán ahogy gyorsul, felmegy a fordulatszám kb.2000ig, ott megint visszaesik egy kicsit, és onnan végleges. Majd 30korul felvált 3ba, itt megint megy egy darabig a fordulat, majd ismet leesik, akkor erezni, hogy onnan igazan "fog". Olyan mintha csúsztatna.  Ha nagy gázzal megyek, akkor ilyen nincs. Meg ez csak hideg motornál... akkor ez nem normális?

Hát sztm nem normális, de nem vagyok automata guru csak vezettem párszor ilyet. Nem emlékszem ilyen szindrómára  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2010.07.09 péntek, 09:30:23 »

Sziasztok!

Kb egy hete írtam, hogy melegben folyamatosan megy a hűtőventilátorom. Most már reggel is, indítás után. Klímagázzal feltöltöttük, ventilátor csatik jók (1-es és 2-es fokopzat is megy). Eddig 26 fok fölött kapcsolt be, ha kellett ha nem, 2-es fokozaton, most már reggel a 15 fokban is, 1-esen. Ha lehúzom a klíma nyomáskapcsolót (j.e. lámpa mögött), akkor normálisan működik, nem megy folyamatosan csak ha kell. Csak akkor meg nincs klíma......

Tippetek van??? help
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.09 péntek, 10:03:17 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2010.07.09 péntek, 10:01:37 »

Nekem így halt meg a klíma kuplungja,és egy idő után be állt az ékszíjtárcsa is.Aztán elszakadt az ékszíj stb.....

Igen.. Sajnos az ékszíjtárcsa ment tönkre..  szomoru1
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:51:34 »

Sziasztok!

Megtudja mondani valaki, hogy a nem érintőképernyös navim (pontos tipusát nem tudom Sad  ) Aux bemenetére hogy tudnék rácsatlakozni?
Esetleg még ha azt is tudná valaki , hogy milyen csatlakozója van nagyon megköszönném.

Köszi.

Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:52:30 »

Sziasztok!

Megtudja mondani valaki, hogy a nem érintőképernyös navim (pontos tipusát nem tudom Sad  ) Aux bemenetére hogy tudnék rácsatlakozni?
Esetleg még ha azt is tudná valaki , hogy milyen csatlakozója van nagyon megköszönném.

Köszi.

Jasper

gondolom jack dugó a kesztyűtartó bal hátsó részén.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2010.07.09 péntek, 12:58:26 »

Szia !

És tényleg ott van Cheesy

Ezer köszönet.

Üdv.
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2010.07.09 péntek, 14:37:56 »

Hűtővíz van benne elegendő?

Sziasztok!

Kb egy hete írtam, hogy melegben folyamatosan megy a hűtőventilátorom. Most már reggel is, indítás után. Klímagázzal feltöltöttük, ventilátor csatik jók (1-es és 2-es fokopzat is megy). Eddig 26 fok fölött kapcsolt be, ha kellett ha nem, 2-es fokozaton, most már reggel a 15 fokban is, 1-esen. Ha lehúzom a klíma nyomáskapcsolót (j.e. lámpa mögött), akkor normálisan működik, nem megy folyamatosan csak ha kell. Csak akkor meg nincs klíma......

Tippetek van??? help
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2010.07.09 péntek, 16:39:46 »

Hűtővíz van benne elegendő?


Természetesen.
Félek tőle hogy klímavezérlő lesz a ludas. 3 hónapja tettem bele bontottat.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2010.07.09 péntek, 19:46:41 »

Természetesen.
Félek tőle hogy klímavezérlő lesz a ludas. 3 hónapja tettem bele bontottat.....

A túrbód már jó?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2010.07.09 péntek, 22:15:48 »

A túrbód már jó?


Most este raktam be a két vákuumszelepet. Semmi változás :-(
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
CustodianLocomotive
Vendég
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2010.07.11 vasárnap, 08:54:17 »

Sziasztok!
Mi okozhat ilyen galibát?
Akksi lemerült üzemben lévő motornál, akksi töltés kijelző szerint van, akkumulátor feltöltöttem utána járó motornál nem emelkedett fel 14 Vra a fesz, csak maradt a feltöltött feszültség. Magyarul műszer szerint meg nincs töltés. Természetesen a gen. ékszíj a helyén.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2010.07.11 vasárnap, 09:31:28 »

Sziasztok!
Mi okozhat ilyen galibát?
Akksi lemerült üzemben lévő motornál, akksi töltés kijelző szerint van, akkumulátor feltöltöttem utána járó motornál nem emelkedett fel 14 Vra a fesz, csak maradt a feltöltött feszültség. Magyarul műszer szerint meg nincs töltés. Természetesen a gen. ékszíj a helyén.

A generátorral lesz valami.Irány a villamossági! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2010.07.11 vasárnap, 10:26:35 »

Most este raktam be a két vákuumszelepet. Semmi változás :-(

Nekem tegnap/szombaton/ szerelték be és óriási változás történt/ jó irányba./
Nem is hittem,hogy ennyit számíthat.
Beszerelés után kipróbáltam és nagyon elindult tőle.
Utána még feljebb húzta a chippet és most nagyon meg vagyok elégedve.
Ja és a fogyim is lejjebb ment 8dl-rel.
Meséltem neki a te problémádról is.Azt mondta,hogy ha gondolod hívd fel és segít.
/Nagyon ott van a diagnosztikában,meg a chippelésben/.
Az én bajomra sem jött rá senki eddig./Ford petrányi,Cromax,stb.....
Ő meg rögtön vágta.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.11 vasárnap, 10:57:24 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 08:32:53 »

Digi klíma meg a hőfok

Valaki mérte már, hogy mennyire hűti le az autót hosszú távon a klíma a beállítotthoz képest?
Csak kíváncsi lennék, mert 22 fokra volt állítva tegnap és még rendesen hőlépcső volt mikor kiszálltam a 23 fokos garázsba. Természetesen a garázsban volt hidegebb. Ez normális?
Természetesen a héten kap egy tisztítást a hőfok érzékelője..

Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 08:36:03 »

Digi klíma meg a hőfok

Valaki mérte már, hogy mennyire hűti le az autót hosszú távon a klíma a beállítotthoz képest?
Csak kíváncsi lennék, mert 22 fokra volt állítva tegnap és még rendesen hőlépcső volt mikor kiszálltam a 23 fokos garázsba. Természetesen a garázsban volt hidegebb. Ez normális?
Természetesen a héten kap egy tisztítást a hőfok érzékelője..

Üdv, T.

Meleged volt az autóban vezetés közben? Izzadtál? Nyűgös volt?
(gondolom a válaszok: nem, nem, nem...)

Hát akkor nem mindegy mennyit mutat az a szhar? Ha meleged van akkor fél fokkal úgyis letekered...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 08:41:09 »

Meleged volt az autóban vezetés közben? Izzadtál? Nyűgös volt?
(gondolom a válaszok: nem, nem, nem...)

Hát akkor nem mindegy mennyit mutat az a szhar? Ha meleged van akkor fél fokkal úgyis letekered...  vigyor3
Igen 3 nem  Wink, de akkor is kíváncsi vagyok hogy ez normális, hogy kb 4 fokkal fölé "hűt" a beállítothoz képest?
A kicsi aludt és nem akarom lefagyasztani, ha kint 33 fok van.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 09:02:19 »

Igen 3 nem  Wink, de akkor is kíváncsi vagyok hogy ez normális, hogy kb 4 fokkal fölé "hűt" a beállítothoz képest?
A kicsi aludt és nem akarom lefagyasztani, ha kint 33 fok van.
Üdv, T.

Ez egy érdekes kérdés, de szerintem az igazán jó klíma az, amin nem veszed észre, hogy működik, és mégsem folyik a töködről is a víz. Mk4-re is igaz ez, de pl. mk2-ben (van egy ilyen is otthon) beállítom 23 fokra és a végén már 25 fokon üzemeltetem mert szó szerint rosszul esik olyan hideget csinál. Egy ilyenben szerintem nem nehéz megfázni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:41:26 »

Igen 3 nem  Wink, de akkor is kíváncsi vagyok hogy ez normális, hogy kb 4 fokkal fölé "hűt" a beállítothoz képest?
A kicsi aludt és nem akarom lefagyasztani, ha kint 33 fok van.
Üdv, T.
veszel egy elemes, digitális hőmérőt, és az megmondja, hogy mennyi van bent. wave
pl egy ILYET, és még azt is meg tudod nézni, hogy hány fokos levegőt nyom a klíma
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2010.07.12 hétfő, 10:44:08 »

Digi klíma meg a hőfok

Valaki mérte már, hogy mennyire hűti le az autót hosszú távon a klíma a beállítotthoz képest?
Csak kíváncsi lennék, mert 22 fokra volt állítva tegnap és még rendesen hőlépcső volt mikor kiszálltam a 23 fokos garázsba. Természetesen a garázsban volt hidegebb. Ez normális?
Természetesen a héten kap egy tisztítást a hőfok érzékelője..

Üdv, T.

Engem meg az zavar, hogy a fekete műszarfal csak úgy ontja magából a meleget. ha szemből süt a nap, akkor hiába megy a klíma, akkor se igazi a hőmérséklet, mert ugye szemből jönnek a napsugarak, azokat meg nem lehet szűrni.
Ez csak engem zavar, vagy nem 100-as a klíma? Ezt mondjuk bnem hinném, de ki tudja.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.