Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:50:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11154828 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2010.07.23 péntek, 20:58:21 »

úgyláom nálam a pillanatnyi fogyasztás elég pontos, de az átlag a bődületes baromságot irkál...hm
Pedig gyári műszerrel beállitva minden....
Kíváncsi lennék hogyan ellenőrizhető a pillanatnyi fogyasztás pontossága  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2010.07.23 péntek, 23:37:09 »

Kíváncsi lennék hogyan ellenőrizhető a pillanatnyi fogyasztás pontossága  Wink

hát pl kiszámolod mint én...toltam bele egy 500-ast kb és majdnem annyit mutat mint a számolt, átlagban meg vagy 2 literrel többet.  szomoru1
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2010.07.24 szombat, 17:58:20 »

hát pl kiszámolod mint én...toltam bele egy 500-ast kb és majdnem annyit mutat mint a számolt, átlagban meg vagy 2 literrel többet.  szomoru1
Igen, ez az átlagfogyasztás és ez természetesen ellenőrizhető. De Te azt írtad, hogy a pillanatnyi kijelzésed pontos. Na ezt miből gondolod?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2010.07.24 szombat, 21:32:51 »

Igen, ez az átlagfogyasztás és ez természetesen ellenőrizhető. De Te azt írtad, hogy a pillanatnyi kijelzésed pontos. Na ezt miből gondolod?

abból hogy ha megyek mondjuk 250km-t egyhuzamban autópályán akkor a pillanatnyi is annyi mint a számolt átlag kb....
és pillanatnyinál majdnem annyit is mutat,de átlagnál kb 2literrel többet....és sajna mindig.
nem arra gondoltam természetesen hogy 1-be parketta,mert akkor felmegy a csába a pillanatnyi nyilván...
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 13:40:54 »

Tudna valaki küldeni nekem egy MK3 tetőablakmotor-vezérlő elektronika kapcsolási rajzot? Köszönöm!
Van rajta egy gyanús dióda, és annak a típusát szeretném kinyerni, és hogy hova kapcsolódik (mi a szerepe).

A tetőablak kapcsolójának a normál ablakokéhoz hasonlóan 2-2 fokozata van mindkét irányban. Funkcióra is megegyezik az oldalablakokéval. Azonban jelenleg csak az "előre félig nyomva" működik. A funkciója viszont változott ennek a kapcsolóállásnak: szépen egymásutánban de folyamatosan billent-visszacsuk-eltol-visszatol-billent... működik. Magától sehol sem áll meg, csak ha felengedem a gombot.

Kivettem a panelt, és egy dióda (vagy. zener dióda) látszólag meg van égve. Kipróbálnám, hátha ez a baja, de sajnos semmi alkatrész azonosító, vagy érték nincs feltüntetve rajta.

üdv,
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 17:59:12 »

Sziasztok,

eljutottam odaig hogy kikeszitett az auto. Melegben megemeli a fordulatot bekapcsolt
klimanal 2500-ra. Mar irtam itt is, elsirtam a banatom szakiknak, markaszervizeknek.
Semmi hasznalhato... motorvezerlo csere volt amit eddig nem akartam, de mar
akarom...  gun
Hallott mar valaki ilyenrol? Mit kell tudni a vasarlashoz, a betanitashoz?
E-bayen van egy rakat, persze ami nekem van az a legdragabb:
4S71-12A650-JB
Meddig kell egyeznie, mi tortenik ha nem vegig? Otlet? Tanacs? Valaki esetleg raolvasna?!  falbav
Segitsetek pliz.

Zs.
Naplózva
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 18:14:58 »

Hali!
Tempomatkapcsolóra lenne szükségem, elvileg csak párban kapható!
Ha valaki tudna segíteni, szivesen venném.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 18:18:18 »

Hali!
Tempomatkapcsolóra lenne szükségem, elvileg csak párban kapható!
Ha valaki tudna segíteni, szivesen venném.
Keresd Relhist-et,ő árul ilyen cuccokat!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krecsopapa
Vendég
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 18:24:11 »

Rendben!
Köszönöm!

Üdv:
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 19:17:32 »

Sziasztok,

eljutottam odaig hogy kikeszitett az auto. Melegben megemeli a fordulatot bekapcsolt
klimanal 2500-ra. Mar irtam itt is, elsirtam a banatom szakiknak, markaszervizeknek.
Semmi hasznalhato... motorvezerlo csere volt amit eddig nem akartam, de mar
akarom...  gun
Hallott mar valaki ilyenrol? Mit kell tudni a vasarlashoz, a betanitashoz?
E-bayen van egy rakat, persze ami nekem van az a legdragabb:
4S71-12A650-JB
Meddig kell egyeznie, mi tortenik ha nem vegig? Otlet? Tanacs? Valaki esetleg raolvasna?!  falbav
Segitsetek pliz.

Zs.
szerintem jeladó hiba lesz. fordulatszám jeladó.
Ha az ecu lenne a hibás, adna hibakódot
Ha cseréled, a CR szivattyúval, zárakkal, immoval össze kell kódolni.
Csináltass diagnosztikát, mert az ecu csak úgy magától nem emelgeti az alapjárati fordulatszámot 2500-ig.

Sajnos van további lehetőség is: folyik a motorolaj a töltőlevegő rendszerbe valahonnét (pl turbó) és a motor azzal jár, nem a gázolajjal.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 19:53:27 »

szerintem jeladó hiba lesz. fordulatszám jeladó.
Ha az ecu lenne a hibás, adna hibakódot
Ha cseréled, a CR szivattyúval, zárakkal, immoval össze kell kódolni.
Csináltass diagnosztikát, mert az ecu csak úgy magától nem emelgeti az alapjárati fordulatszámot 2500-ig.

Sajnos van további lehetőség is: folyik a motorolaj a töltőlevegő rendszerbe valahonnét (pl turbó) és a motor azzal jár, nem a gázolajjal.

Diagnosztika nem mutat semmit... Ami erdekes ha kikapcsolom a klimat megszunik a jelenseg... vezermutengely jelado
cserelve lett mert megallt a kocsi... Olaj nem fogy... eseteg meg otlet?

Zs.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 20:02:00 »

Diagnosztika nem mutat semmit... Ami erdekes ha kikapcsolom a klimat megszunik a jelenseg... vezermutengely jelado
cserelve lett mert megallt a kocsi... Olaj nem fogy... eseteg meg otlet?

Zs.
klímában van gáz? nyomáskapcsolója rendben?
Milyen diagnosztika volt?

A 2500 nagyon magas fordulat....
Továbbra is fordulatszám jeladó. Igaz, akkor km óra értéked sem lenne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpap
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2010.07.27 kedd, 11:24:28 »

Sziasztok,

Van vkinek eladó Ford Mondeo ablakmosó motorja?

Köszi
Tamás
Naplózva
sly73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2010.07.27 kedd, 17:46:05 »

Sziasztok!
Mi lehet az oka, hogy nem működik a navim( eddig jó volt), kivettem a dvd-t, visszatettem, jó lett. Egy nap múlva megint nem jó.
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:02:23 »

Sziasztok!
Mi lehet az oka, hogy nem működik a navim( eddig jó volt), kivettem a dvd-t, visszatettem, jó lett. Egy nap múlva megint nem jó.
Köszi
a gps antenna xarakodhat...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:03:49 »

Sziasztok!
Mi lehet az oka, hogy nem működik a navim( eddig jó volt), kivettem a dvd-t, visszatettem, jó lett. Egy nap múlva megint nem jó.
Köszi
Elég egy helyre beírni...
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2010.07.27 kedd, 21:55:28 »

klímában van gáz? nyomáskapcsolója rendben?
Milyen diagnosztika volt?

A 2500 nagyon magas fordulat....
Továbbra is fordulatszám jeladó. Igaz, akkor km óra értéked sem lenne.

Klima a mult szezonban lett toltve, bar valszinu kell iden is mert neha nem
fuj hideget. Tehat az lehet pont. (Node keves gazra nem mondja a motorvezerlo,
hogy adjunk gazt es menjunk neki a nyergesvontatonak az uton?!) Nyomaskapcsolo
cserelve volt. Fordos diag is volt rajta vagy 1,5 orat, univerzalis min. 3-at!

Ma volt egy otlet! Kabelszakadas a muszerfalban? Bar tempomat nincs a kocsiban!

Motorvezerlocserevel kapcsolatban tud valaki valami okossagot?

Zs77
Naplózva
Matt007
Vendég
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2010.07.28 szerda, 15:38:31 »

Sziasztok!
 Van egy 2003-as tdci ghia nem xenonos mondeom, és egyik napról a másikra nem működnek az első helyzetjelzői. Mi baja lehet? Biztosíték? Izzók?
Előre is köszönöm a segítséget.

Matt007
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2010.07.28 szerda, 15:40:11 »

Sziasztok!
 Van egy 2003-as tdci ghia nem xenonos mondeom, és egyik napról a másikra nem működnek az első helyzetjelzői. Mi baja lehet? Biztosíték? Izzók?
Előre is köszönöm a segítséget.

Matt007

Én így vettem 4éve.Kicseréltem az izzókat,azóta jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2010.07.28 szerda, 16:46:20 »

Sziasztok!
 Van egy 2003-as tdci ghia nem xenonos mondeom, és egyik napról a másikra nem működnek az első helyzetjelzői. Mi baja lehet? Biztosíték? Izzók?
Előre is köszönöm a segítséget.

Matt007

Célszerű cserélni. Ha utána sem működik, akkor van a gond. A mondeo-ban egyszerű nagyon izzót cserélni (főleg elöl).

Üdv
Csaba
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2010.07.28 szerda, 17:55:16 »

Én így vettem 4éve.Kicseréltem az izzókat,azóta jó.

Szintén.  nyes

Mondom az autovillamosságis havernak, szted lusták voltak kicserélni, vagy valami más?
Azt mondja lusták voltak biztos...és tényleg  vigyor3 Kicseréltük a 2 izzót, és jó lett.
Naplózva
Matt007
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2010.07.28 szerda, 18:36:49 »

Célszerű cserélni. Ha utána sem működik, akkor van a gond. A mondeo-ban egyszerű nagyon izzót cserélni (főleg elöl).

Üdv
Csaba
Le kell pattintani a fényszóró buráját, vagy a hátsó burkolatot kell levenni a cseréhez??

Köszönettel: Matt
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:04:09 »

Le kell pattintani a fényszóró buráját, vagy a hátsó burkolatot kell levenni a cseréhez??

Köszönettel: Matt
Ki kell venni az egész lámpatestet, de nagyon egyszerű. Olvasd el a gépkönyvet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:14:24 »

Le kell pattintani a fényszóró buráját, vagy a hátsó burkolatot kell levenni a cseréhez??

Köszönettel: Matt

Hali

Leveszed a hűtömaszkot (két bajonett rögzítő, so fél fordulat és lenn van). Ezután két stiftet felfele kihúzol. Utána az egész lámpát ki tudod emelni.

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2010.07.28 szerda, 22:33:29 »

 help sikerült megoldanom, hogy ne működjenek a műszeregységen a mutatóim(egyik sem) falbav.
a módosított középkonzolom miatt(erről később) meg kellett toldanom az analóg óra vezetékeit, hogy elérjenek. elvileg semmit sem kötöttem el, és azóta nem mennek a mutatók, és az óra sem.
mit kéne csinálni\megnézni, hogy újra működjenek a mutatók?? műszerteszt alatt sem mennek a mutatók!! help
jah és a megtett km-t is mindig lenulláza(amit én is le tudok nullázni, ha akarok).  help
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 07:13:04 »

help sikerült megoldanom, hogy ne működjenek a műszeregységen a mutatóim(egyik sem) falbav.
a módosított középkonzolom miatt(erről később) meg kellett toldanom az analóg óra vezetékeit, hogy elérjenek. elvileg semmit sem kötöttem el, és azóta nem mennek a mutatók, és az óra sem.
mit kéne csinálni\megnézni, hogy újra működjenek a mutatók?? műszerteszt alatt sem mennek a mutatók!! help
jah és a megtett km-t is mindig lenulláza(amit én is le tudok nullázni, ha akarok).  help
csati szétcsúszva? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 08:08:06 »

csati szétcsúszva? Roll Eyes
nem hiszem, mert biztonsági csatis, és azt nem bántottam, de biztos ami biztos szétszedem és megnézem wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 10:19:03 »

help sikerült megoldanom, hogy ne működjenek a műszeregységen a mutatóim(egyik sem) falbav.
a módosított középkonzolom miatt(erről később) meg kellett toldanom az analóg óra vezetékeit, hogy elérjenek. elvileg semmit sem kötöttem el, és azóta nem mennek a mutatók, és az óra sem.
mit kéne csinálni\megnézni, hogy újra működjenek a mutatók?? műszerteszt alatt sem mennek a mutatók!! help
jah és a megtett km-t is mindig lenulláza(amit én is le tudok nullázni, ha akarok).  help
földelés szakadás lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 16:55:52 »

na sikerült megoldani a problémát.
kivettem a műszeregységet, levettem a csatiját, nem segített szomoru1
levettem az aksisarukat, nem segített rinya
átnéztem, az összes olyan biztit, ahol a piktogrammon motor, vagy kezelési könyv szerepelt. nem találtam semmit sem szomoru1
elmentem a legközelebbi Bosch autószervízbe[( Debrecen, Zelemér u.) nagyon korrektek, mindenkinek csak ajánlani tudom őket], de aug 2-ig nincsenek nyitva falbav
irány Ford Debrecen( http://www.auto-eskort.hu/ ) 6500+fa órabér wow1
munkafelvevő nagyot nézett, hogy még nem járt náluk a kocsi vigyor3 (nem is fog többet nyes)
bevittem, rádugták a diagos gépet, semmi(én mondtam nekik, hogy nem fog találni hibakódot Cool)
elkezdték átnézni a biztiket, és mivel van egy biztosítékon?Huh?? a ködlámpákkal falbav
kicserélték, jó lett taps
míg vártam, hogy hozza a biztit, volt időm szétnézni. karos emelőn 2 db mk3-as mondi volt, valamit a futóművön berheltek. keresem a hozzá tartozó szerelőket, a sarokban ültek, végig, amíg én bent voltam (kb 30perc).  levele és így is ketyeg az órabérük levele falbav
irány a kassza. számlán 4200FT wow1 na hát ide se fogom többet hozni a kocsit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matt007
Vendég
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 19:02:07 »

Hali

Leveszed a hűtömaszkot (két bajonett rögzítő, so fél fordulat és lenn van). Ezután két stiftet felfele kihúzol. Utána az egész lámpát ki tudod emelni.

Üdv
Csaba
Hello

Sikerült kivennem a lámpát, de utána elakadtam, mert a helyzetjelző hátsó borításának levétele után csak a vezetékekhez fértem hozzá..
u.i.: sajnos nincs hozzá gépkönyvem


Köszönettel: Matt
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 20:43:54 »

Hello

Sikerült kivennem a lámpát, de utána elakadtam, mert a helyzetjelző hátsó borításának levétele után csak a vezetékekhez fértem hozzá..
u.i.: sajnos nincs hozzá gépkönyvem


Köszönettel: Matt

http://mondeo.hu/index.php?page=38
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 22:53:26 »

Hello

Sikerült kivennem a lámpát, de utána elakadtam, mert a helyzetjelző hátsó borításának levétele után csak a vezetékekhez fértem hozzá..
u.i.: sajnos nincs hozzá gépkönyvem


Köszönettel: Matt
laposfogóval benyúlsz, megfogod vele a foglalatot a vezeték körül, és magad felé húzod wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2010.07.30 péntek, 08:56:40 »

na sikerült megoldani a problémát.
kivettem a műszeregységet, levettem a csatiját, nem segített szomoru1
levettem az aksisarukat, nem segített rinya
átnéztem, az összes olyan biztit, ahol a piktogrammon motor, vagy kezelési könyv szerepelt. nem találtam semmit sem szomoru1
elmentem a legközelebbi Bosch autószervízbe[( Debrecen, Zelemér u.) nagyon korrektek, mindenkinek csak ajánlani tudom őket], de aug 2-ig nincsenek nyitva falbav
irány Ford Debrecen( http://www.auto-eskort.hu/ ) 6500+fa órabér wow1
munkafelvevő nagyot nézett, hogy még nem járt náluk a kocsi vigyor3 (nem is fog többet nyes)
bevittem, rádugták a diagos gépet, semmi(én mondtam nekik, hogy nem fog találni hibakódot Cool)
elkezdték átnézni a biztiket, és mivel van egy biztosítékon?Huh?? a ködlámpákkal falbav
kicserélték, jó lett taps
míg vártam, hogy hozza a biztit, volt időm szétnézni. karos emelőn 2 db mk3-as mondi volt, valamit a futóművön berheltek. keresem a hozzá tartozó szerelőket, a sarokban ültek, végig, amíg én bent voltam (kb 30perc).  levele és így is ketyeg az órabérük levele falbav
irány a kassza. számlán 4200FT wow1 na hát ide se fogom többet hozni a kocsit
Nem értem mi a bajod. Megoldották a problémádat, és mindössze fél óra munkadíjat számoltak fel érte. Ennyi időt nyilván eltöltöttek vele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2010.07.30 péntek, 10:23:41 »

na sikerült megoldani a problémát.
kivettem a műszeregységet, levettem a csatiját, nem segített szomoru1
levettem az aksisarukat, nem segített rinya
átnéztem, az összes olyan biztit, ahol a piktogrammon motor, vagy kezelési könyv szerepelt. nem találtam semmit sem szomoru1
elmentem a legközelebbi Bosch autószervízbe[( Debrecen, Zelemér u.) nagyon korrektek, mindenkinek csak ajánlani tudom őket], de aug 2-ig nincsenek nyitva falbav
irány Ford Debrecen( http://www.auto-eskort.hu/ ) 6500+fa órabér wow1
munkafelvevő nagyot nézett, hogy még nem járt náluk a kocsi vigyor3 (nem is fog többet nyes)
bevittem, rádugták a diagos gépet, semmi(én mondtam nekik, hogy nem fog találni hibakódot Cool)
elkezdték átnézni a biztiket, és mivel van egy biztosítékon?Huh?? a ködlámpákkal falbav
kicserélték, jó lett taps
míg vártam, hogy hozza a biztit, volt időm szétnézni. karos emelőn 2 db mk3-as mondi volt, valamit a futóművön berheltek. keresem a hozzá tartozó szerelőket, a sarokban ültek, végig, amíg én bent voltam (kb 30perc).  levele és így is ketyeg az órabérük levele falbav
irány a kassza. számlán 4200FT wow1 na hát ide se fogom többet hozni a kocsit
nyugi, a hivatalos ford szervizben a művelethez tartozó, ford által megállapított normaidőt fogják felszámolni, még akkor is, ha a kocsi egész napját az emelőn tölti. Persze ettől még lehet olyan, mint amit egy ismerősöm fóka éves revízió számláján láttam:
+bővített éves revízió 2,5óra
+pollenszűrő csere 0,2óra
+üa. szűrő csere 0,5óra
+fékbetét csere 1 óra
+féktárcsa csere (betétek ki-be, tárcsa ki-be) 1,5óra

mi ezzel a gond? a bővített évesben ott van a pollenszűrő és üa szűrő csere
a féktárcsa cseréhez ki kell szedni a betéteket, akkor miért van még1x a betétcsere?
aranyos....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:56:15 »

Nem értem mi a bajod. Megoldották a problémádat, és mindössze fél óra munkadíjat számoltak fel érte. Ennyi időt nyilván eltöltöttek vele.
nyílván én is örülök, hogy nem kell "érzésből" vezetni nyes, mert nem látod, hogy mennyivel mész.
örülök, hogy rögtön megcsinálták, nem kellett visszamennem 1-2 héttel később.
éppen ezért, nem sajnálom azt a pénzt amit adtam érte.
nekem csak a hozzáállásukkal volt bajom. levele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2010.07.30 péntek, 22:01:19 »

nyugi, a hivatalos ford szervizben a művelethez tartozó, ford által megállapított normaidőt fogják felszámolni, még akkor is, ha a kocsi egész napját az emelőn tölti. Persze ettől még lehet olyan, mint amit egy ismerősöm fóka éves revízió számláján láttam:
+bővített éves revízió 2,5óra
+pollenszűrő csere 0,2óra
+üa. szűrő csere 0,5óra
+fékbetét csere 1 óra
+féktárcsa csere (betétek ki-be, tárcsa ki-be) 1,5óra

mi ezzel a gond? a bővített évesben ott van a pollenszűrő és üa szűrő csere
a féktárcsa cseréhez ki kell szedni a betéteket, akkor miért van még1x a betétcsere?
aranyos....
szerintem itt nem igazán nézték a normaidőt, tekintve, hogy az enyémmel együtt 3db mk3 mondi, egy új fóka ált, és kb 8 szerelő volt bent. ilyen aránynál nem hiszem, hogy a normaidőt fizeted, hanem amit ők mérnek ott. nekem kb 10 perc volt mire hozott egy biztit levele
márkaszervízbe soha többet.

szerdán volt a mondi ismerős szerelőnél(vw márkaszervízben dolgozik). olaj cseréért, és szűrők(olaj,go,levegő,pollen) cseréjéért 1500ft-ot kért kb 40 percet voltunk nála
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2010.07.31 szombat, 14:11:53 »

A műszerfalon, a fordulatszámmérő 1/3-a (jobb felső sarok) nem világít. Kérdés, hogy izzó éghetett -e ki, vagy lehet akár valami szakadás a panelen, és hogy izzót hogyan lehet ezeknél cserélni? Bonyolult, vagy akár egy kevésbé műszaki szaki is meg tudja oldani??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2010.07.31 szombat, 16:39:44 »

A műszerfalon, a fordulatszámmérő 1/3-a (jobb felső sarok) nem világít. Kérdés, hogy izzó éghetett -e ki, vagy lehet akár valami szakadás a panelen, és hogy izzót hogyan lehet ezeknél cserélni? Bonyolult, vagy akár egy kevésbé műszaki szaki is meg tudja oldani??

Szia!
Itt van leírva: http://mondeo.hu/index.php?page=64
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2010.07.31 szombat, 20:49:50 »

hello

a hátsó ablaktörlőm nem töröl. hol van a motorja??
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2010.07.31 szombat, 21:21:20 »

A műszerfalon, a fordulatszámmérő 1/3-a (jobb felső sarok) nem világít. Kérdés, hogy izzó éghetett -e ki, vagy lehet akár valami szakadás a panelen, és hogy izzót hogyan lehet ezeknél cserélni? Bonyolult, vagy akár egy kevésbé műszaki szaki is meg tudja oldani??
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
a fordulatszámmérőt egy darab 3w-os izzó világítja meg, tehát az egésznek világítania kéne wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2010.07.31 szombat, 21:22:34 »

hello

a hátsó ablaktörlőm nem töröl. hol van a motorja??
a hátsóajtóban. le kell bontani a borítást az ajtóról és akkor látni fogod. de nem lehet hogy csak a biztije ment ki??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2010.07.31 szombat, 21:25:13 »

nem tudom, már napok óta lassabban törölt de ma már nem is törölt.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2010.07.31 szombat, 21:42:48 »

nem tudom, már napok óta lassabban törölt de ma már nem is törölt.
lehet ki kéne pucolni a motorját, ha 1általán szét lehet szedni
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2010.07.31 szombat, 22:29:06 »

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
a fordulatszámmérőt egy darab 3w-os izzó világítja meg, tehát az egésznek világítania kéne wave

Végigolvastam az izzócserét... szép kis munka...
Akkor mire lehet gondolni? van a közelében bal oldalon egyéb izzó, ami egy részét megvilágíthatja esetleg?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2010.07.31 szombat, 23:16:19 »

Végigolvastam az izzócserét... szép kis munka...
Akkor mire lehet gondolni? van a közelében bal oldalon egyéb izzó, ami egy részét megvilágíthatja esetleg?
a kisfoglalatosak(1,2w-osak) egy-egy piktogrammot és a 2db kijelzőt világítják meg. a 4db nagy(3w-osak) pedig 1-1 mérőórát
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.31 szombat, 23:20:22 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ildiko
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 22:40:34 »

Hello. Nincs áram az ongyujto kapcsoloban, és megtalálni hozzá a biztosítékot lehetetlennek tunik. Nem tud valaki segíteni. A konyv ugz irja, hogz be van jelolve,de ey nem igaz.đ
Naplózva
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 22:51:34 »

Üdv Mindenkinek!
Kérdésem a következő lenne.Gázolajszűrőcsere után kiderült ,hogy a tápszivattyúnak kuka.A tanknál mértem a motorra csatlakozó két vezetéket de egyikben sincs fesz.A biztonság kedvéér a motrot külön megtápláltam de meg se nyikkan.Lehet az ,hogy a motor is rossz meg a vezeték is?A biztosítékok jók.A relét is cseréltem,azt hiszem az az ami a kürt relé alatt van a motortérben.Innentől megállt a tudomány.Ha tud valaki valami okosságot kérem segítsen !
Naplózva
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 15:31:02 »

Szaisztok,

tudnatok segiteni hogy milyen homerseklet szenzorok vannak es merre talalom oket?
A belsoteret tudom, de a motorterben nem boldogulok. Ha megoldhato kepnek
orulnek.

Masik tema. Alapjarat ingadozast egy regebbi kocsiomon a pillango szelep potmetere
okozott. Letezik az meg a 2004-es TDCI Mondeon?

Elore is koszi a segitseget.

Zs77
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 16:31:30 »

Üdv Mindenkinek!
Kérdésem a következő lenne.Gázolajszűrőcsere után kiderült ,hogy a tápszivattyúnak kuka.A tanknál mértem a motorra csatlakozó két vezetéket de egyikben sincs fesz.A biztonság kedvéér a motrot külön megtápláltam de meg se nyikkan.Lehet az ,hogy a motor is rossz meg a vezeték is?A biztosítékok jók.A relét is cseréltem,azt hiszem az az ami a kürt relé alatt van a motortérben.Innentől megállt a tudomány.Ha tud valaki valami okosságot kérem segítsen !

A szivattyúnál elvileg csak indítózáskor jön meg a feszkó a kábeleken. Kétlem hogy egyszerre megy tönkre két dolog.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 23:04:42 »

A szivattyúnál elvileg csak indítózáskor jön meg a feszkó a kábeleken. Kétlem hogy egyszerre megy tönkre két dolog.
Köszönöm a válaszod még ezt nem próbáltuk.Ha aknára birunk ismét állni ezzel kezdjük.Még a tápszivattyúval van egy kis gond, nem ócsó.A gyárit 92.000ft-ér mérik(szerintem 24 karátos).A neten keresek kicsit szerényebbet.Mégegyszer kösz!üdv Taki60-ból.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.