Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:30:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11153539 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2010.08.10 kedd, 00:04:07 »

Tolatólámpa kapcsoló ami a váltón van rajta.Azt nézd meg,vagy rossz,vagy csak a vezeték nem jó rajta.

Nagy valószínűséggel tolatólámpa kapcsoló, de azért én lehúznám a sarukat előtte és gyújtáson rövidre zárnám.
Ha úgy világít akkor biztos TL. kapcsoló. Mielőtt vásárlásba fogna a kolléga ezt az 1 percet érdemes rááldozni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2010.08.10 kedd, 00:39:15 »

Nagy valószínűséggel tolatólámpa kapcsoló, de azért én lehúznám a sarukat előtte és gyújtáson rövidre zárnám.
Ha úgy világít akkor biztos TL. kapcsoló. Mielőtt vásárlásba fogna a kolléga ezt az 1 percet érdemes rááldozni.

Megnézem  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2010.08.10 kedd, 08:34:49 »

Köszi a tippet Bunyek ! worship


Ahogy néztük a tápot az volt a gond ,hogy a K4-es relé bal  belső oldalsó lábán (ha a bal első kerék oldaláról nézed )jelenik meg a kapcsolt feszültség "+".Az működik.A jobb belső oldalsó lábon kellene a negatív pólusnak lenni de az nagyon gyér.Leteszteltük fordítva is, hogy a negatív maradt a pozitívat külön aksiról adtuk de úgy nem húzott be a relé de ha a pozitív maradt és a negatív tápot aksiról adtam kapcsolt az ötlábú.Még nem tudtam az autóhoz nyúlni, egész héten robot van én meg a Kockautca 13-ban lakom és a lakótelepeken a ház alatt olyan garázsok vannak ,hogy cipőkanállal kell az autót betenni ráadásul egy ilyen "kisnövésűt mint az én KICSI MONDIM.Szóval még nem tudtam megnézni de lehet ,hogy a negatívot kapcsolja a bal lábnál lévő csattkapcsoló?Próbáltam utánanézni azt írják ,hogy valamelyik autónál ha gyujtást adunk a szivattyú beindul és vagy nyomáskapcsolóra vagy más tipusoknál időzítőre leáll ha kb 3-5 mp-ig nem indítózunk.Na nekem ez a leállás hiányzik.


Na most ez a balbelső láb meg ilyenek ,ezt hadjuk van annak száma...nézd meg.
5 lábú relé és aszem a 4-es lábat nem használja....1-es lába PCM-től, 2-es lába F42-es biztire megy, 5-ös lába az F27-es biztire megy és a 3-as lábat kapcsolja a PCM az ütközéskapcsolón keresztül....és igy kap tápot a szivattyú.
Nézd meg steklámpával mikor van feszkó...meg kapcsol e.....gyanus az a relé nekem...direkt tápra megindul az AC?

Nem vagyok egy nagy villanyász amugy....szal.. szomoru1
Naplózva
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2010.08.10 kedd, 22:06:42 »

Na most ez a balbelső láb meg ilyenek ,ezt hadjuk van annak száma...nézd meg.
5 lábú relé és aszem a 4-es lábat nem használja....1-es lába PCM-től, 2-es lába F42-es biztire megy, 5-ös lába az F27-es biztire megy és a 3-as lábat kapcsolja a PCM az ütközéskapcsolón keresztül....és igy kap tápot a szivattyú.
Nézd meg steklámpával mikor van feszkó...meg kapcsol e.....gyanus az a relé nekem...direkt tápra megindul az AC?

Nem vagyok egy nagy villanyász amugy....szal.. szomoru1
taps:Istenkirály vagy Bunyek !!!!!
Műxik a verda!Az 1-es kimenettel volt gondom de a relét kicseréltem a mellete lévő kürtével és a burolatát levéve lehet látni ,hogy behúz.A régi meg se moccant csak az a furcsa ,hogy a kürt meg szól a másikkal.A réginél csak ha megnyomtam a relét (a burok levétele után)egy műanyaggal akkor indult a szivattyú.Na ,ma már nyugodtan alszom.Mégegyszer köszönöm! party0038
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2010.08.11 szerda, 10:43:54 »

taps:Istenkirály vagy Bunyek !!!!!
Műxik a verda!Az 1-es kimenettel volt gondom de a relét kicseréltem a mellete lévő kürtével és a burolatát levéve lehet látni ,hogy behúz.A régi meg se moccant csak az a furcsa ,hogy a kürt meg szól a másikkal.A réginél csak ha megnyomtam a relét (a burok levétele után)egy műanyaggal akkor indult a szivattyú.Na ,ma már nyugodtan alszom.Mégegyszer köszönöm! party0038

sirály... eljen
a kürt máshogy vezérli meg a relét....
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.11 szerda, 10:47:27 írta Bunyek » Naplózva
grega
Vendég
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2010.08.11 szerda, 22:01:25 »

Koszi Alf a tippet a szakadt vezetek miatt voltak a hiba uzenetek,es ezert a szakadt vezetek miatt nem mukodott az egr.Koszi meg egyszer igazad volt. :taps:Egy masik kerdes,van ertelme dugozni az egr-t? 2.0l TDCI Titanium x
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 07:12:51 »

Koszi Alf a tippet a szakadt vezetek miatt voltak a hiba uzenetek,es ezert a szakadt vezetek miatt nem mukodott az egr.Koszi meg egyszer igazad volt. :taps:Egy masik kerdes,van ertelme dugozni az egr-t? 2.0l TDCI Titanium x
eljen taps

értelme van.de számolj az időnként előbukkanó hibajellel-MIL lámpával.
Szerezz be egy olcsó hibatörlőt és nem fogsz kínlódni.... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 10:43:55 »

http://videa.hu/videok/nagyvilag/futurisztikus-buszhev-kinaban-kina-kozlekedes-peking-6k0Eep6NYufwzVff


Na ettől mi még fényévekre vagyunk! *** Kínai...Szerintem érdemes volna elgondolkodnia Európának és az USA-nak.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 12:27:09 »

taps:Istenkirály vagy Bunyek !!!!!
Műxik a verda!Az 1-es kimenettel volt gondom de a relét kicseréltem a mellete lévő kürtével és a burolatát levéve lehet látni ,hogy behúz.A régi meg se moccant csak az a furcsa ,hogy a kürt meg szól a másikkal.A réginél csak ha megnyomtam a relét (a burok levétele után)egy műanyaggal akkor indult a szivattyú.Na ,ma már nyugodtan alszom.Mégegyszer köszönöm! party0038

Engem is szivatott már meg az a relé, azóta mindíg van egy a kesztyűtartóban. Meg egy tartalék szivattyú a csomiban..... falbav
Biztos ami biztos.
Most olvasom amiket írtatok, le a kalappal taps
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 15:35:11 »

Sziasztok!

Az alábbi probléma megoldásában kérném a segítségeteket.

A centrálzár nem zárja (és nyitja) az utas oldali ajtót, külön kell zárnom, illetve a távirányítóval
nem tudom felhúzni az ablakot ezen az ajtón, csak nyitni.
A probléma tegnap jelentkezett. Szerintettek mi a baj? Az ajtó csatit szétszedtem, kifúvattam, majd
benyomtam WD40 -l. Esetleg külön bizti van ehhez?

 rinya
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 17:06:57 »

taps:Istenkirály vagy Bunyek !!!!!
Műxik a verda!Az 1-es kimenettel volt gondom de a relét kicseréltem a mellete lévő kürtével és a burolatát levéve lehet látni ,hogy behúz.A régi meg se moccant csak az a furcsa ,hogy a kürt meg szól a másikkal.A réginél csak ha megnyomtam a relét (a burok levétele után)egy műanyaggal akkor indult a szivattyú.Na ,ma már nyugodtan alszom.Mégegyszer köszönöm! party0038

ja és jössz egy sörrel... eplus2
Naplózva
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 19:33:03 »

Hali Mindenki,
az én mondeomba nincs fedélzeti computer és nagyon szeretnék idővel. Megoldható az utólagos beszerelés? Vagy órasor csere kell? 2003-as tdci mondeo.
Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 19:44:43 »

Hali Mindenki,
az én mondeomba nincs fedélzeti computer és nagyon szeretnék idővel. Megoldható az utólagos beszerelés? Vagy órasor csere kell? 2003-as tdci mondeo.
Köszi.
csináltass egy sw frissítést.ha tudja, rajta lesz.ha nem,akkor műszercsoport csere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 19:46:16 »

Hali Mindenki,
az én mondeomba nincs fedélzeti computer és nagyon szeretnék idővel. Megoldható az utólagos beszerelés? Vagy órasor csere kell? 2003-as tdci mondeo.
Köszi.
olyan óracsoport kell ami tudja, és infogombos index-kar
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2010.08.13 péntek, 07:05:58 »

ja és jössz egy sörrel... eplus2
Rendben! wave
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2010.08.13 péntek, 08:45:38 »

Sziasztok!

Az alábbi probléma megoldásában kérném a segítségeteket.

A centrálzár nem zárja (és nyitja) az utas oldali ajtót, külön kell zárnom, illetve a távirányítóval
nem tudom felhúzni az ablakot ezen az ajtón, csak nyitni.
A probléma tegnap jelentkezett. Szerintettek mi a baj? Az ajtó csatit szétszedtem, kifúvattam, majd
benyomtam WD40 -l. Esetleg külön bizti van ehhez?

 rinya
help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:35:10 »

help
a bal ajtó vezérli az összeset.ott csináld meg ugyan ezt.Az ablak meg szorulhat,azért nem megy fel.Tisztítani kellene a síneit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:07:45 »

a bal ajtó vezérli az összeset.ott csináld meg ugyan ezt.Az ablak meg szorulhat,azért nem megy fel.Tisztítani kellene a síneit.
Köszi a tippet, holnap kipróbálom. Az ablak bíztos nem szorul, mert az ajtóról vezérelve könnyedén felmegy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:16:33 »

Köszi a tippet, holnap kipróbálom. Az ablak bíztos nem szorul, mert az ajtóról vezérelve könnyedén felmegy.
úúú.....benéztem.a kulcsról nem megy!
programozd be!
felhúzod.majd mikor felért,mégegyszer rányomsz a gombra egyel erősebben(2ik kattanásig)kb-3-6sec ig.és kész.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2010.08.14 szombat, 11:58:02 »

sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel. rinya rinya worship worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2010.08.14 szombat, 12:17:47 »

sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel. rinya rinya worship worship
Erre igazából úgy lehetne választ adni ha ráraknád a gépet diagnosztikára. (a 2004 előtti TDCi-k nem mennek csak spec diagnoszikával az utániak bármely OBDII-re alkalmassal megy )és menet közben trendeltetni kell az üzemanyagnyomást, levegő mennyisség stb stb. Ez valószínűleg egy halódó szenzor lesz ami éppen megbolondítja az ECU-t átmenetileg. Hibakódot olvastattál már ? ha igen akkorvolt-e és ha igen akkor mi volt pontosan a DTC azonosítója? Ez aeltünik 60-70 lóerő az amikor vészüzemmódba löki a motort de ilyenkor avgy izzitás jelzőnek vagy motorkontrolnak fel kellene gyulladnia.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2010.08.14 szombat, 12:39:23 »

Erre igazából úgy lehetne választ adni ha ráraknád a gépet diagnosztikára. (a 2004 előtti TDCi-k nem mennek csak spec diagnoszikával az utániak bármely OBDII-re alkalmassal megy )és menet közben trendeltetni kell az üzemanyagnyomást, levegő mennyisség stb stb. Ez valószínűleg egy halódó szenzor lesz ami éppen megbolondítja az ECU-t átmenetileg. Hibakódot olvastattál már ? ha igen akkorvolt-e és ha igen akkor mi volt pontosan a DTC azonosítója? Ez aeltünik 60-70 lóerő az amikor vészüzemmódba löki a motort de ilyenkor avgy izzitás jelzőnek vagy motorkontrolnak fel kellene gyulladnia.
Neki fókája van,de szerintem teljesen ugyan az a moci és vezérlés van benne.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2010.08.14 szombat, 13:06:12 »

Neki fókája van,de szerintem teljesen ugyan az a moci és vezérlés van benne.....
Ez én szempontomból mindegy hogy foka vagy mondeo.  Tudod hogy egy fiestától se rettenek meg.  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2010.08.14 szombat, 13:20:31 »

Ez én szempontomból mindegy hogy foka vagy mondeo.  Tudod hogy egy fiestától se rettenek meg.  nyes
...sőt,ahogy hallottam a td-tól sem.... nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2010.08.14 szombat, 13:43:41 »

csináltass egy sw frissítést.ha tudja, rajta lesz.ha nem,akkor műszercsoport csere.

Szia,
nem tudod hol tudják megcsinálni? Szalonba?
Petvi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2010.08.14 szombat, 13:50:16 »

Szia,
nem tudod hol tudják megcsinálni? Szalonba?
Petvi
márkaszervíz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2010.08.14 szombat, 13:59:11 »

Erre igazából úgy lehetne választ adni ha ráraknád a gépet diagnosztikára. (a 2004 előtti TDCi-k nem mennek csak spec diagnoszikával az utániak bármely OBDII-re alkalmassal megy )és menet közben trendeltetni kell az üzemanyagnyomást, levegő mennyisség stb stb. Ez valószínűleg egy halódó szenzor lesz ami éppen megbolondítja az ECU-t átmenetileg. Hibakódot olvastattál már ? ha igen akkorvolt-e és ha igen akkor mi volt pontosan a DTC azonosítója? Ez aeltünik 60-70 lóerő az amikor vészüzemmódba löki a motort de ilyenkor avgy izzitás jelzőnek vagy motorkontrolnak fel kellene gyulladnia.
nos. a pontos kódot nem tudom, 3 emberkénél voltam
bosch szervizben gyári progival olyat irt, hogy üzemanyag rendszer hiba, és irta alatta, hogy hiba valoszinűsíthető oka: poros csatlakozó.
másik szerelő nem gyári progi: üzemanyag nyomás ismeretlen szint
harmadik szerelő nem gyári progi: nem található hibakód
viszont a 3-ik szerelővel kimentünk próbára, közbe obd rányomva, 3 adatot néztünk:
1. turbó nyomás (gyári érték 2,1Bar körül)
2. légtömeg (gyári értékre nem emlékszem)
3. üzemanyagnyomás (gyári érték 1610Bar körül)
a gyári értékeket a jobb oldali oszlopban irta, a bal oldali oszlopban a pillanatnyi értékek voltak.
elkeztünk gyorsitani, éppen akkor minden rendben végig vittük 2-3-4ben, pillanantnyi értékek a megadott maximum körül mozogtak, néha picivel felette is.
mint mondtam gondolt 1 et a cucc menet közben erő elvész, pedál a padlón, turbó érték 0,9 Bar üzemanyag nyomás 900-1000 Bar légtömeg is velük arányosan kevesebb. Hozá tartozik még az igazsághoz, hogy mind3 érték arányaiban ugyanannyi volt, tehát mikor kevés volt, akkor mind3 ugyanugy kevés volt, mikor működött akkor mind3 működött.Nem fordulatszám függvényében volt a hiba jelenség hanem mikor eszébe jutott. Össze foglalva mintha mindent levett volna 40%al mikor ugy gondolta, de fordulatszám nüveléssel az autó gyorsult, csak az adott ford. számhoz viszonyított, mondjuk 40%al csökkentett értékkel. wow1
ja és sárga vagy piros lámpa nem világított egyszer sem...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2010.08.14 szombat, 14:21:12 »

nos. a pontos kódot nem tudom, 3 emberkénél voltam
bosch szervizben gyári progival olyat irt, hogy üzemanyag rendszer hiba, és irta alatta, hogy hiba valoszinűsíthető oka: poros csatlakozó.
másik szerelő nem gyári progi: üzemanyag nyomás ismeretlen szint
harmadik szerelő nem gyári progi: nem található hibakód
viszont a 3-ik szerelővel kimentünk próbára, közbe obd rányomva, 3 adatot néztünk:
1. turbó nyomás (gyári érték 2,1Bar körül)
2. légtömeg (gyári értékre nem emlékszem)
3. üzemanyagnyomás (gyári érték 1610Bar körül)
a gyári értékeket a jobb oldali oszlopban irta, a bal oldali oszlopban a pillanatnyi értékek voltak.
elkeztünk gyorsitani, éppen akkor minden rendben végig vittük 2-3-4ben, pillanantnyi értékek a megadott maximum körül mozogtak, néha picivel felette is.
mint mondtam gondolt 1 et a cucc menet közben erő elvész, pedál a padlón, turbó érték 0,9 Bar üzemanyag nyomás 900-1000 Bar légtömeg is velük arányosan kevesebb. Hozá tartozik még az igazsághoz, hogy mind3 érték arányaiban ugyanannyi volt, tehát mikor kevés volt, akkor mind3 ugyanugy kevés volt, mikor működött akkor mind3 működött.Nem fordulatszám függvényében volt a hiba jelenség hanem mikor eszébe jutott. Össze foglalva mintha mindent levett volna 40%al mikor ugy gondolta, de fordulatszám nüveléssel az autó gyorsult, csak az adott ford. számhoz viszonyított, mondjuk 40%al csökkentett értékkel. wow1
ja és sárga vagy piros lámpa nem világított egyszer sem...
Normális diagcuccal mérve szerintem lenne ott hibakód is, bár valószínű, hogy olyan ami újraindítás után törlődik ezért nem találhattak. mivel 2,0TDCi-rő beszélünk ott inkább a turbonak kb 1,5 bar-t kellene emelni így légköri +1,5 bar =2,5bar körül kellene mérni. Az 1610 bar az már a CR nyomás és az már határérték mert inkább 1640-1680bar a CR maximum.
Nálad ennek lehet több oka is. Pl CR nyomásszenzor halódása vagy más kontakt hiba. Szerintem csak a következőket kellene nézni a következő trendelős mérés során: CR nyomás, beömlő levegő nyomás (turbo mennyit emel), fordulatszám, mindezt trendelve. Ilyenkor elég gyors lesz a mintavételezés és kb be lehet lőni hogy melyik az ok és melyik az okozat. meg persze ha elmegy a teljesítmény akkor leállítás nélkül gyorsan megnézni hogy mi a hibakód (lehetőleg freeze frammel mert az adja a hiba megjelenésének pillanyatnyi pontos motorparamétereit is) Ha pest fel járnál valamikor akkor akár én is megnézhetném neked, egy biztos hogy most 2 hétig én szeged környékén nem fogok járni.
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2010.08.14 szombat, 14:57:14 »

Normális diagcuccal mérve szerintem lenne ott hibakód is, bár valószínű, hogy olyan ami újraindítás után törlődik ezért nem találhattak. mivel 2,0TDCi-rő beszélünk ott inkább a turbonak kb 1,5 bar-t kellene emelni így légköri +1,5 bar =2,5bar körül kellene mérni. Az 1610 bar az már a CR nyomás és az már határérték mert inkább 1640-1680bar a CR maximum.
Nálad ennek lehet több oka is. Pl CR nyomásszenzor halódása vagy más kontakt hiba. Szerintem csak a következőket kellene nézni a következő trendelős mérés során: CR nyomás, beömlő levegő nyomás (turbo mennyit emel), fordulatszám, mindezt trendelve. Ilyenkor elég gyors lesz a mintavételezés és kb be lehet lőni hogy melyik az ok és melyik az okozat. meg persze ha elmegy a teljesítmény akkor leállítás nélkül gyorsan megnézni hogy mi a hibakód (lehetőleg freeze frammel mert az adja a hiba megjelenésének pillanyatnyi pontos motorparamétereit is) Ha pest fel járnál valamikor akkor akár én is megnézhetném neked, egy biztos hogy most 2 hétig én szeged környékén nem fogok járni.
elmentem meghajtottam, fennállt a jelenség és leállítás nélkül rányomtuk a gépet és akkor sem irt semmmit, tehát sztem a progi nem volt megfelelő. nem volt tervben egyenlőre nekem sem hogy arra járok majd csak szeptemberben, de félő hogy nem lesz elég meleg h megpróblhassuk.Minden esetre ha adnál egy teló számot rád tudnék csörögni ha megyek arra felé. lehet h közbe tudom iktatni valamelyik napra.egyébként mechanikai hiba mennyi eséllyel lehet? pl turbo nagynyomású szivattyú porlasztó meg ilyenek?
kösszi worship worship
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2010.08.14 szombat, 15:02:58 »

úúú.....benéztem.a kulcsról nem megy!
programozd be!
felhúzod.majd mikor felért,mégegyszer rányomsz a gombra egyel erősebben(2ik kattanásig)kb-3-6sec ig.és kész.
Az ablak prográmozása megvolt, az működik, valószínű amikor a csatit széthúztam törlődött.
De az alap probléma még fenn áll, mert a vezető oldali ajtó csatiját szétszedtem, kipucoltam, WD40 -el "meglocsoltam"
és nem müxik továbbra sem a jobb oldali zárás/nyitás csak a kézzel nyitom zárom az ajtót, tehát a centrál zár motor jó.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2010.08.14 szombat, 15:16:18 »

elmentem meghajtottam, fennállt a jelenség és leállítás nélkül rányomtuk a gépet és akkor sem irt semmmit, tehát sztem a progi nem volt megfelelő. nem volt tervben egyenlőre nekem sem hogy arra járok majd csak szeptemberben, de félő hogy nem lesz elég meleg h megpróblhassuk.Minden esetre ha adnál egy teló számot rád tudnék csörögni ha megyek arra felé. lehet h közbe tudom iktatni valamelyik napra.egyébként mechanikai hiba mennyi eséllyel lehet? pl turbo nagynyomású szivattyú porlasztó meg ilyenek?
kösszi worship worship
Szerintem ez nem meleg hanem terhelés függő amit bármikor lehet produkálni egy erősebb emelkedővel pl. Amikor elmegy az erő füstölés stb nem jön elő?
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2010.08.14 szombat, 15:35:17 »

Szerintem ez nem meleg hanem terhelés függő amit bármikor lehet produkálni egy erősebb emelkedővel pl. Amikor elmegy az erő füstölés stb nem jön elő?
nem jön füst több akkor sem mikor nincs erő. ebből arra következtetek, hogy az égés ugyanolyan "tökéletes" mint mikor van erő, tehát az üzianyag és levegő egymáshoz viszonyitott mennyisége közel azonos minden esetben...modjuk ezt támasztotta alá a menet közbeni diagnosztika is mint fentebb irtam...
mondjuk olyan volt h alapjáraton füstölt azt megoldotta a légtömegmérő megtisztitása féktisztitóval, de az más. help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2010.08.14 szombat, 16:18:43 »

nos. a pontos kódot nem tudom, 3 emberkénél voltam
bosch szervizben gyári progival olyat irt, hogy üzemanyag rendszer hiba, és irta alatta, hogy hiba valoszinűsíthető oka: poros csatlakozó.
másik szerelő nem gyári progi: üzemanyag nyomás ismeretlen szint
harmadik szerelő nem gyári progi: nem található hibakód
viszont a 3-ik szerelővel kimentünk próbára, közbe obd rányomva, 3 adatot néztünk:
1. turbó nyomás (gyári érték 2,1Bar körül)
2. légtömeg (gyári értékre nem emlékszem)
3. üzemanyagnyomás (gyári érték 1610Bar körül)
a gyári értékeket a jobb oldali oszlopban irta, a bal oldali oszlopban a pillanatnyi értékek voltak.
elkeztünk gyorsitani, éppen akkor minden rendben végig vittük 2-3-4ben, pillanantnyi értékek a megadott maximum körül mozogtak, néha picivel felette is.
mint mondtam gondolt 1 et a cucc menet közben erő elvész, pedál a padlón, turbó érték 0,9 Bar üzemanyag nyomás 900-1000 Bar légtömeg is velük arányosan kevesebb. Hozá tartozik még az igazsághoz, hogy mind3 érték arányaiban ugyanannyi volt, tehát mikor kevés volt, akkor mind3 ugyanugy kevés volt, mikor működött akkor mind3 működött.Nem fordulatszám függvényében volt a hiba jelenség hanem mikor eszébe jutott. Össze foglalva mintha mindent levett volna 40%al mikor ugy gondolta, de fordulatszám nüveléssel az autó gyorsult, csak az adott ford. számhoz viszonyított, mondjuk 40%al csökkentett értékkel. wow1
ja és sárga vagy piros lámpa nem világított egyszer sem...
hüle kérdésnek hangzik,de.Gyujtáskor ég a sárga izzítóspirál jel?
Úgy viselkedik az autód,mint amikor vészüzemre áll ki.Elektromos a turbód?Az is vészüzemre tudja dobni.És a nyomás fel kell menjen 2,5barig.
Szóval ha üzemanyagrendszeri hiba van,azonnal sárga lámpával vészüzemre küldi.Pl ha kontakthibás a rail szenzor a közösnyomócső végén.
De ugyan ez a szitu,ha a csúcsok miatt nincs meg a maxinyomás,vagy esetleg túllépi azt.

Egy biztos.Jó progival mérve azonnal megkell legyen a hibakód,mert szerintem tutira vészüzemre áll ki az ecu-d,amikor így mindent visszadob 40%al.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2010.08.14 szombat, 17:52:20 »

Mekkora móka átalakítani a műszerfal zöld világítását más színűre??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2010.08.14 szombat, 18:16:18 »

hüle kérdésnek hangzik,de.Gyujtáskor ég a sárga izzítóspirál jel?
Úgy viselkedik az autód,mint amikor vészüzemre áll ki.Elektromos a turbód?Az is vészüzemre tudja dobni.És a nyomás fel kell menjen 2,5barig.
Szóval ha üzemanyagrendszeri hiba van,azonnal sárga lámpával vészüzemre küldi.Pl ha kontakthibás a rail szenzor a közösnyomócső végén.
De ugyan ez a szitu,ha a csúcsok miatt nincs meg a maxinyomás,vagy esetleg túllépi azt.

Egy biztos.Jó progival mérve azonnal megkell legyen a hibakód,mert szerintem tutira vészüzemre áll ki az ecu-d,amikor így mindent visszadob 40%al.

minden ugyanugy világít mint máskor, megvillan az izzitó jele egy pillanatra.viszont menet közben se sárga se piros lámpa nem gyullad ki. néha olyan is van h mondjuk 100nál 4 ben rálépek padlóra,  elkezd gyorsulni csökkentett teljesítménnyel, gondol egyet és mondjuk 120tól pedig oda adja neki a maxot. viszont multkor levettem a légtömegmérő jeladóját és ugy mentem, akkor sem jelzett hibát sem piros sem sárga lámpával.csak annyi történt h 2000ig nem ment a kocsi, utána meg lórugás.de azt is észre kellett volna h vegye.vagyis obn-n benne volt hibajelként de nekem nem szólt h gáz van. nem értem. nem egy panaszkodós a drága. Angry
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2010.08.14 szombat, 18:20:56 »

minden ugyanugy világít mint máskor, megvillan az izzitó jele egy pillanatra.viszont menet közben se sárga se piros lámpa nem gyullad ki. néha olyan is van h mondjuk 100nál 4 ben rálépek padlóra,  elkezd gyorsulni csökkentett teljesítménnyel, gondol egyet és mondjuk 120tól pedig oda adja neki a maxot. viszont multkor levettem a légtömegmérő jeladóját és ugy mentem, akkor sem jelzett hibát sem piros sem sárga lámpával.csak annyi történt h 2000ig nem ment a kocsi, utána meg lórugás.de azt is észre kellett volna h vegye.vagyis obn-n benne volt hibajelként de nekem nem szólt h gáz van. nem értem. nem egy panaszkodós a drága. Angry
a check engine izzó is sárga.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2010.08.14 szombat, 18:23:42 »

a check engine izzó is sárga.
nálam azt irja h engine sytem fault de azt pirosan. ugy mint a brake fluid level low az is piros. sőt a nyitva hagyott ajtó is piros.sztem minden az. ha az üzianyag kevés az a sárga.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2010.08.14 szombat, 18:25:59 »

nálam azt irja h engine sytem fault de azt pirosan. ugy mint a brake fluid level low az is piros. sőt a nyitva hagyott ajtó is piros.sztem minden az. ha az üzianyag kevés az a sárga.
de akkor a tied nem mk3-as mondi nem??(focus vagy mi?? Roll Eyes), mert akkor tényleg nem olyan vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:55:10 »

de akkor a tied nem mk3-as mondi nem??(focus vagy mi?? Roll Eyes), mert akkor tényleg nem olyan vigyor3
csak hasonló  beka3 beka3 Wink
Naplózva
mikehun
Vendég
« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:25:35 »

Sziasztok!

1. VNR 9000-es csodához keresek csatlakozó leírást.
Sikerült egy Bury kihangosítóhoz hozzájutni, és a MUTE vezetéket szeretném megtalálni, mert akkor minden további nélkül be lehet építeni.
Ugyan eddig is volt benne egy Nokia kihangosító (6210, ezeréves, de működő) - jó lenne a BURY-t minimál módosítással megoldani.

Találtam a neten mindenféle VNR 9000 leírást, de persze csatlakozó kiosztást nem. Sad

2. Olvastam itt a forumon másoktól is, hogy a rádió az nagyon gyenge. Nálam is ugyanez a helyzet, itt Pesten frankón megy, de Pesttől eltávolodva (pl Tatabányán) már nem fogható semmelyik rádió.
Nincs valakinek egy ilyen csodás GPS+Rádió antennája, amit a VNR-hez adnak? Megvenném szívesen, mert szerintem ezzel van a baj.

3. Szerintetek kódot honnan tudok szerezni a rádióhoz, mert ez még nem volt levéve az akksiról soha és persze a kód nincs meg (Hollandiából behozott...)


(Mondeo, MK3, 2002)

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.15 vasárnap, 21:28:23 írta mikehun » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 22:57:44 »

Sziasztok!

1. VNR 9000-es csodához keresek csatlakozó leírást.
Sikerült egy Bury kihangosítóhoz hozzájutni, és a MUTE vezetéket szeretném megtalálni, mert akkor minden további nélkül be lehet építeni.
Ugyan eddig is volt benne egy Nokia kihangosító (6210, ezeréves, de működő) - jó lenne a BURY-t minimál módosítással megoldani.

Találtam a neten mindenféle VNR 9000 leírást, de persze csatlakozó kiosztást nem. Sad

2. Olvastam itt a forumon másoktól is, hogy a rádió az nagyon gyenge. Nálam is ugyanez a helyzet, itt Pesten frankón megy, de Pesttől eltávolodva (pl Tatabányán) már nem fogható semmelyik rádió.
Nincs valakinek egy ilyen csodás GPS+Rádió antennája, amit a VNR-hez adnak? Megvenném szívesen, mert szerintem ezzel van a baj.

3. Szerintetek kódot honnan tudok szerezni a rádióhoz, mert ez még nem volt levéve az akksiról soha és persze a kód nincs meg (Hollandiából behozott...)


(Mondeo, MK3, 2002)

Köszi!
Szerintem próbáld meg alvázszám és rádió sorozatszámmal bemenni egy Ford szalonba hátha segítenek.Apám Opeljához mikor vettük ugyan így jártam és sikerült .Csak ötlet.Vagy a sorozatszám alapján kérdezd Alf-t,vagy Vik-t
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 08:19:29 »

Sziasztok!

1. VNR 9000-es csodához keresek csatlakozó leírást.
Sikerült egy Bury kihangosítóhoz hozzájutni, és a MUTE vezetéket szeretném megtalálni, mert akkor minden további nélkül be lehet építeni.
Ugyan eddig is volt benne egy Nokia kihangosító (6210, ezeréves, de működő) - jó lenne a BURY-t minimál módosítással megoldani.

Találtam a neten mindenféle VNR 9000 leírást, de persze csatlakozó kiosztást nem. Sad

2. Olvastam itt a forumon másoktól is, hogy a rádió az nagyon gyenge. Nálam is ugyanez a helyzet, itt Pesten frankón megy, de Pesttől eltávolodva (pl Tatabányán) már nem fogható semmelyik rádió.
Nincs valakinek egy ilyen csodás GPS+Rádió antennája, amit a VNR-hez adnak? Megvenném szívesen, mert szerintem ezzel van a baj.

3. Szerintetek kódot honnan tudok szerezni a rádióhoz, mert ez még nem volt levéve az akksiról soha és persze a kód nincs meg (Hollandiából behozott...)


(Mondeo, MK3, 2002)

Köszi!

1, Mindig a sárga az audio mute.
2, www.nagyauto.hu
3, Küld el nekem az oldalán lévő számokat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 16:59:37 »


2. Olvastam itt a forumon másoktól is, hogy a rádió az nagyon gyenge. Nálam is ugyanez a helyzet, itt Pesten frankón megy, de Pesttől eltávolodva (pl Tatabányán) már nem fogható semmelyik rádió.
Nincs valakinek egy ilyen csodás GPS+Rádió antennája, amit a VNR-hez adnak? Megvenném szívesen, mert szerintem ezzel van a baj.


Ez engem is erdekelne.
Van valakinek esetleg leirasa, hogyan kell installani ezt a gepsarkanyhoz?

Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 17:14:18 »

hali!
mit gondoltok igaz lehet hogy a 2.0 tdci-hez üzemanyag nyomás szabályzó szelep külön nincs csak a szivattyúval együtt? Jelentősen megdrágítja ha igy van...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 17:14:33 »


2. Olvastam itt a forumon másoktól is, hogy a rádió az nagyon gyenge. Nálam is ugyanez a helyzet, itt Pesten frankón megy, de Pesttől eltávolodva (pl Tatabányán) már nem fogható semmelyik rádió.
Nincs valakinek egy ilyen csodás GPS+Rádió antennája, amit a VNR-hez adnak? Megvenném szívesen, mert szerintem ezzel van a baj.


Tatabányán egyszerűen nincs rádió!
Nekem a Mondeoban soha nincs, előtte egy WV Polo-m volt abban a gyári rádióval volt valamicske, de egy utólag beépített CD-s MP3-as fejegységgel halál volt! Ismerős ott lakik már a második Mondiját is eladta(nem ezért), egyikben sem szólt, most egy fókája van, abban nem tudom...
Ott ez van!
Vagy az exnejeméknél Mázán (Baranya megye)! Ott minden adó sistereg, nincs mit tenni.
Kábeltv-vel okés, de normálisan nem jön be semmi, ami megvan az meg sistereg mint az állat!
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 17:17:10 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 17:24:06 »

hali!
mit gondoltok igaz lehet hogy a 2.0 tdci-hez üzemanyag nyomás szabályzó szelep külön nincs csak a szivattyúval együtt? Jelentősen megdrágítja ha igy van...
1, tdci topicban lehet hogy hamarabb kapsz választ
2, nem biztos, de lehet hogy ez kell neked: http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=37409220&termek_al_id=18553
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 hétfő, 17:26:14 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 19:54:18 »

hali!
mit gondoltok igaz lehet hogy a 2.0 tdci-hez üzemanyag nyomás szabályzó szelep külön nincs csak a szivattyúval együtt? Jelentősen megdrágítja ha igy van...
ford szalonban így van!Ők nem árulnak,és nem is tudnak külön rendelni alkatrészt a szivattyúhoz,csak kompletten.
Erre van a cromax,vagy a nagyautó. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 19:55:37 »

Sziasztok!
3.küldöd a sorozatszámot a tetejéről,megy vissza a feloldókódod! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 20:03:32 »

1, tdci topicban lehet hogy hamarabb kapsz választ
2, nem biztos, de lehet hogy ez kell neked: http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=37409220&termek_al_id=18553
köszi megkérdeztem ott is, és megnéztem a linket, igy nem sokat mond. worship worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 20:27:58 »

1, tdci topicban lehet hogy hamarabb kapsz választ
2, nem biztos, de lehet hogy ez kell neked: http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=37409220&termek_al_id=18553
Igen ez az!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.