Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:44:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11157226 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:50:03 »

Igen ez az!!!!
megnéztem az enyémet is nem nagyon hasonlít erre. rinya rinya rinya
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 21:54:46 »

megnéztem az enyémet is nem nagyon hasonlít erre. rinya rinya rinya
Kiszedted,hogy láttad,és mi a gond vele?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2010.08.17 kedd, 01:40:27 »

megnéztem az enyémet is nem nagyon hasonlít erre. rinya rinya rinya
alváz számod küld el hátha lesz ilyen a mikromacskába
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2010.08.17 kedd, 08:15:33 »

Tatabányán egyszerűen nincs rádió!
Nekem a Mondeoban soha nincs, előtte egy WV Polo-m volt abban a gyári rádióval volt valamicske, de egy utólag beépített CD-s MP3-as fejegységgel halál volt! Ismerős ott lakik már a második Mondiját is eladta(nem ezért), egyikben sem szólt, most egy fókája van, abban nem tudom...
Ott ez van!
Vagy az exnejeméknél Mázán (Baranya megye)! Ott minden adó sistereg, nincs mit tenni.
Kábeltv-vel okés, de normálisan nem jön be semmi, ami megvan az meg sistereg mint az állat!

Bejelentést kell tenni az NHH-nál, kijönnek mérni, megoldják, ingyen van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2010.08.17 kedd, 12:02:41 »

alváz számod küld el hátha lesz ilyen a mikromacskába
pm ment
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2010.08.17 kedd, 12:03:21 »

Kiszedted,hogy láttad,és mi a gond vele?
nem szedtem ki de ránézésre sem olyan. az sem tuti h az a baja csak gyanakszunk rá... falbav nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2010.08.17 kedd, 12:53:53 »

valaki alakított már át mk3 facelift előtti manuális klímát automatára?? help
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2010.08.17 kedd, 13:50:14 »

valaki alakított már át mk3 facelift előtti manuális klímát automatára?? help
akarsz műszerfal kábelköteget cserélni? habár ha úgy is cseréled a váltót, akkor már műszerfalat is cserélhetsz. Vegyél egy angol donorautót, és hajrá...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2010.08.17 kedd, 13:53:28 »

akarsz műszerfal kábelköteget cserélni? habár ha úgy is cseréled a váltót, akkor már műszerfalat is cserélhetsz. Vegyél egy angol donorautót, és hajrá...
valaki megoldotta ezt már itt némi ügyeskedéssel(csak nem emlékszem, hogy ki vigyor3). a váltó meg még csek terv, ha nem találok értelmes áron keveset futottat, akkor kihagyom. donor autónak meg nincs hely egy lakó-pihenő övetezben 6x15m-es kertben vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2010.08.17 kedd, 14:02:39 »

valaki megoldotta ezt már itt némi ügyeskedéssel(csak nem emlékszem, hogy ki vigyor3). a váltó meg még csek terv, ha nem találok értelmes áron keveset futottat, akkor kihagyom. donor autónak meg nincs hely egy lakó-pihenő övetezben 6x15m-es kertben vigyor3
közben beugrott, szg volt az, már küldtem neki pü-t wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2010.08.17 kedd, 14:05:10 »

közben beugrott, szg volt az, már küldtem neki pü-t wave

Szerintem Te jobban jársz, ha eladod az autót, és veszel egy Ghia facelift-et! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2010.08.17 kedd, 14:06:08 »

Szerintem Te jobban jársz, ha eladod az autót, és veszel egy Ghia facelift-et! Smiley
nyes de akkor hol maradna a sikerélmény, hogy sikerült ezeket magamnak megcsinálni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2010.08.17 kedd, 15:10:51 »

nyes de akkor hol maradna a sikerélmény, hogy sikerült ezeket magamnak megcsinálni Wink

Igaz... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2010.08.17 kedd, 17:44:19 »

közben beugrott, szg volt az, már küldtem neki pü-t wave
szerintem ő sem fejezte be teljesen..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:01:06 »

nem szedtem ki de ránézésre sem olyan. az sem tuti h az a baja csak gyanakszunk rá... falbav nyes
Mi a jelenség ha ö a gyanus?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:25:08 »

valaki megoldotta ezt már itt némi ügyeskedéssel(csak nem emlékszem, hogy ki vigyor3). a váltó meg még csek terv, ha nem találok értelmes áron keveset futottat, akkor kihagyom. donor autónak meg nincs hely egy lakó-pihenő övetezben 6x15m-es kertben vigyor3
Ha szerelni tudsz 6x15 méreren, akkor donornak is van helye. Smiley
Ha már úgy is szétszeded, tegyél bele faceliftes konzolt. Igaz, ahhoz balkormányos donor kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:51:37 »

Ha szerelni tudsz 6x15 méreren, akkor donornak is van helye. Smiley
Ha már úgy is szétszeded, tegyél bele faceliftes konzolt. Igaz, ahhoz balkormányos donor kell.
viszont csak helikopter tudná betenni a donor, mert 6m szélességben garázs van nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2010.08.18 szerda, 02:22:03 »

nyes de akkor hol maradna a sikerélmény, hogy sikerült ezeket magamnak megcsinálni Wink

Sok időd van Smiley

Drukkolok neked. Csinálj fotókat és leírásokat, hátha más is tud tanulni.

Amúgy én is gondoltam egyszer, hogy automatára és 6 hengeresre kellene átalakítani. Aztán elmondták, hogy ez technikailag mit is jelent, mennyi idő + az okmányokkal a bíbelődés és a végén ha el akarom adni, akkor mekkora szívás. Ezek után letettem róla.

Tényleg jobb ha inkább eladja az ember és vesz egy másikat. A gáz viszont ebben már megint a matek. Mondjuk veszel egy autót 40% önrésszel, CHF alapon, amikor a 1CHF=145HUF. Ezek után fizeted rendesen és jön ami jön. Ott tartasz, hogy 1 CHF = 208 HUF. Kb 45%-os drágulás. Erre még számolhatsz egy kamatos kamatot is, mert ugyebár a Bank kamat haszna is ennyivel nő, amit az aktuális tartozás után kér.
Kicsit matekkal:
autó vételár: 2M HUF
befizetve:800e HUF
2 és fél év alatt kifizetsz kb 1.2MFt-ot
vagyis a teljes kifizetett összeg: 2M HUF
A tartozásod ebben a pillanatban: 2M HUF. (ezek után nem sajnálom a bankokat a bankadó miatt)

Szóval az esély, hogy eladd és legyen belőle egy másik = 0
a többit nem mondom, mert az már politika. Tudom, ilyenkor jön, hogy az ember minek vesz részletre...... (ezer egyéb szöveg). Mert 1. nem gondolja, hogy ez lesz, kicsi emelkedést még belekalkulál, 2. sajna szükség van a járműre (pláne ha az ember melója olyan), de akkor nem veszek 3M HUF-ért egy cucukit.

Na bocsi, ezt nem az a topic, de kikivánozott.

Szóval drukkolok és legyen benne sok öröm és kevés szívás.

Üdv
Csaba
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2010.08.18 szerda, 09:40:12 »

Mi a jelenség ha ö a gyanus?Huh??
a következő: melegben mondjuk 25 fok felett gondolo egyet a kocsi és lecsökkenti a teljesiményt mondjuk 40 % al miközben gyorsitok, a következő pillantban meg vissza.De kb olyan mintha 50klímát kapcsolgatnék ki be, tehát finoman nincs erő majd van megint nincs megint van.pl 6 ban tolom neki felmegy 200ra (van mikor csak 160ra) tartom a gázt és pár mp mulva szépen vissza lassul 130 140 re kitartott padlógáz melett. elveszem rálépek és nem vegy vissza megmarad a 130 140 en. gondol 1 et megint megy. hűvösebb időben semmi gond. ja és obd is azt tárolta h üzemanyagrendszer nyomásprobléma. viszont nekem nincs se piros se sárga lámpa semmi. csak egyszerüen levesz mindent turbo nyomás 1bar körülre, rail nyomást 900-1000 bar-ra.röviden ennyi
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2010.08.18 szerda, 11:14:24 »

Sziasztok!

Az alábbi probléma megoldásában kérném a segítségeteket.

A centrálzár nem zárja (és nyitja) az utas oldali ajtót, külön kell zárnom, illetve a távirányítóval
nem tudom felhúzni az ablakot ezen az ajtón, csak nyitni.
A probléma tegnap jelentkezett. Szerintettek mi a baj? Az ajtó csatit szétszedtem, kifúvattam, majd
benyomtam WD40 -l. Esetleg külön bizti van ehhez?

 rinya

Sziasztok,

van valakinek vmi leírása, hogy lehet lebombázni az első ajtókárpitokat, utána szeretnék járni a fent említett problémának.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 12:31:26 »

Sziasztok!

A lampaban a magassag allito motort lehetseges cserelni?
Nem vennek e miatt uj lampat, mivel a mostani meghalta magat. Esetleg amennyiben lenne hozza, hogy hogyan kell cserelni tokeletes lenne a dolog.

Kellemes hetveget mindenkinek.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.19 csütörtök, 12:34:55 írta Feco66 » Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 12:37:47 »

Sziasztok!

A lampaban a magassag allito motort lehetseges cserelni?
Nem vennek e miatt uj lampat ha, mivel a mostani meghalta magat. Esetleg ha lenne hozza, hogy hogyan kell cserelni tokeletes lenne a dolog.

Kellemes hetveget mindenkinek.

Szia,
lehet, nagyon egyszerű. Én nemrég cseréltem mivel nekem is behalt a jobb oldali.
Ha kiszedted a lámpát és kinyitottad a hátulját látni fogsz 2 csavart. Azokat kicsavarod, a pálcát ami még tartani fogja azt úgy tudod kihúzni, hogy egyik oldalán benyomsz egy vékony csavarhúzót amivel kiakasztod. Ha már kijött akkor lehúzod róla a csatit és kész is van.
Ha kell még segítség keress nyugodtan.

üdv.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 13:03:14 »

Szia,
lehet, nagyon egyszerű. Én nemrég cseréltem mivel nekem is behalt a jobb oldali.
Ha kiszedted a lámpát és kinyitottad a hátulját látni fogsz 2 csavart. Azokat kicsavarod, a pálcát ami még tartani fogja azt úgy tudod kihúzni, hogy egyik oldalán benyomsz egy vékony csavarhúzót amivel kiakasztod. Ha már kijött akkor lehúzod róla a csatit és kész is van.
Ha kell még segítség keress nyugodtan.

üdv.

Köszi a gyors választ!
Hol vetted hozzá az alkatrészt?

üdv
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 13:26:33 »

Köszi a gyors választ!
Hol vetted hozzá az alkatrészt?

üdv

Sanyikabácsi megajándékozott 1 motorral, de Motorcraftnak is van, asszem 3000ft-ért kínálta amikor kerestem.
Különben lehet újat is venni, asszem 25000ft csak a motor...   falbav
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:49:57 »

Szia,
lehet, nagyon egyszerű. Én nemrég cseréltem mivel nekem is behalt a jobb oldali.
Ha kiszedted a lámpát és kinyitottad a hátulját látni fogsz 2 csavart. Azokat kicsavarod, a pálcát ami még tartani fogja azt úgy tudod kihúzni, hogy egyik oldalán benyomsz egy vékony csavarhúzót amivel kiakasztod. Ha már kijött akkor lehúzod róla a csatit és kész is van.
Ha kell még segítség keress nyugodtan.

üdv.
osztán mégis mibe fájt neked az a motor? míí he?  Grin Roll Eyes
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:08:45 »

osztán mégis mibe fájt neked az a motor? míí he?  Grin Roll Eyes

örök hála és pár doboz sör  Wink
 wave
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:24:46 »

Sziasztok,

van valakinek vmi leírása, hogy lehet lebombázni az első ajtókárpitokat, utána szeretnék járni a fent említett problémának.

Minő véletlen!
Nekem is előjött a minap ez a hiba.
A vezetőoldali ajtó stekkerét kontaktjavítózd meg. Nekem bevált. Azóta nyitja-zárja az utasoldali ajtót megint.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2010.08.20 péntek, 10:02:42 »

örök hála és pár doboz sör  Wink
 wave

Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2010.08.21 szombat, 00:51:12 »

Három év után ismét van ülésfűtés a vezetőülésben. A TZS féle cikk  worship worship worship
Az enyémnél szemét helyen volt eltörve a vezeték: egészen a fűtőbetétben, ott, ahol a bejövő vezeték és a betét tápvezetéke össze van forrasztva. Végigbontottam, mértem a teljes vezetékelést, mire kiderült, hogy a háttámla betétje OK (annak van bontható csatija az ülőlap alatt), a vezérlés, földelés, tápfesz OK, viszont az ülőlapban szakadás van. De megtaláltam és megforrasztottam problémát.  eljen
Ja és a vezetékkorrózió miatt szakadt vezeték javítása után működik ismét a kilépővilágítás a jobb tükörben is.  eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2010.08.21 szombat, 12:44:07 »

Sziasztok!

Szeretném egy kicsit jobban körüljárni a központi zár problémát. Nálam és már sokunknak hasonlóképpen nem megfelelően műkxik az ajtózár. A jelenség, hogy kb. +10C on még jó ( alatta már végleg nem jó), aztán megkergül. Nem nyit, vagy zár, vagy éppen ahogyan neki tetszik...  Olvastam, ill. hallottam olyan ötleteket, hogy elgyengül a villamos motor ami működteti a mechanikát. Nos véleményem szerint ilyen nincsen. Egy villanymotor vagy jó, vagy nem. Én elsősorban olyan köztes anyagra gondolok, ami a + 10c környékén nem megfelelő állagú, kenőképességű anyag, így megszorul a zárszerkezet. A villanymotornak sikerül legyőzni az ellene dolgozó zsírózást, akkor óhajt megmozdulni és tenni a kijelölt parancsot. Ami még feltűnt, hogy rosszabb időben lassabban nyit a kp zár, olyan mintha az aksi lemerült volna, és az utolsó naftát próbálja kisajtolni magából, hogy működjön.
Kíváncsian várom a véleményeket.  wave
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2010.08.21 szombat, 13:59:27 »

Sziasztok!

Szeretném egy kicsit jobban körüljárni a központi zár problémát. Nálam és már sokunknak hasonlóképpen nem megfelelően műkxik az ajtózár. A jelenség, hogy kb. +10C on még jó ( alatta már végleg nem jó), aztán megkergül. Nem nyit, vagy zár, vagy éppen ahogyan neki tetszik...  Olvastam, ill. hallottam olyan ötleteket, hogy elgyengül a villamos motor ami működteti a mechanikát. Nos véleményem szerint ilyen nincsen. Egy villanymotor vagy jó, vagy nem. Én elsősorban olyan köztes anyagra gondolok, ami a + 10c környékén nem megfelelő állagú, kenőképességű anyag, így megszorul a zárszerkezet. A villanymotornak sikerül legyőzni az ellene dolgozó zsírózást, akkor óhajt megmozdulni és tenni a kijelölt parancsot. Ami még feltűnt, hogy rosszabb időben lassabban nyit a kp zár, olyan mintha az aksi lemerült volna, és az utolsó naftát próbálja kisajtolni magából, hogy működjön.
Kíváncsian várom a véleményeket.  wave


Szerintem inkább érintkezési probléma van a háttérben.
Nekem már évek óta csinálja.Ha hideg van vagy párás a levegő.Ilyenkor ha kinyitom a távirányítóval rögtön visszazár.De ha elég gyors vagyok akkor előtte még ki tudom nyitni az ajtót.Aztán ha beindítom akkor gyakran rám zárja az ajtókat és később egy döccenőnél meg kinyitja.Aztán volt már olyan is,hogy a kertben ültünk a kocsi mellett és egyszer csak kinyitotta az összes ajtót pedig a kulcs még csak a közelben sem volt.
Próbáld ki,hogy amikor nem működik jól akkor a vezető oldali ajtó zárját húzd magad felé teljesen aztán hirtelen engedd el, párszor  ismételd meg és utána minden jól működik egy darabig.Nekem így működik és ilyenkor a kombi csomagtartó ajtaja is megjavul.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2010.08.21 szombat, 20:58:11 »

Sziasztok!

Szeretném egy kicsit jobban körüljárni a központi zár problémát. Nálam és már sokunknak hasonlóképpen nem megfelelően műkxik az ajtózár. A jelenség, hogy kb. +10C on még jó ( alatta már végleg nem jó), aztán megkergül. Nem nyit, vagy zár, vagy éppen ahogyan neki tetszik...  Olvastam, ill. hallottam olyan ötleteket, hogy elgyengül a villamos motor ami működteti a mechanikát. Nos véleményem szerint ilyen nincsen. Egy villanymotor vagy jó, vagy nem. Én elsősorban olyan köztes anyagra gondolok, ami a + 10c környékén nem megfelelő állagú, kenőképességű anyag, így megszorul a zárszerkezet. A villanymotornak sikerül legyőzni az ellene dolgozó zsírózást, akkor óhajt megmozdulni és tenni a kijelölt parancsot. Ami még feltűnt, hogy rosszabb időben lassabban nyit a kp zár, olyan mintha az aksi lemerült volna, és az utolsó naftát próbálja kisajtolni magából, hogy működjön.
Kíváncsian várom a véleményeket.  wave

Szia!

Ez nálam is volt. Én mechanikus szorulásra gyanakodva, lebontva a kárpitot úgy ott a helyén fúrtam egy 2mm-es lyukat a zár házának a felső részére és telefújtam fegyverolaj spray-vel (ezt tavaly nyáron csináltam meg) az elmúlt télen és mind a mai napig minden rendben működik. Én a jobb oldali elsőt és hátsót vettem kezelésbe, mert azok éltek külön életet. A fúratok helyét letömítettem. Ilyen spray-t kaphatsz a vadászboltokban, nem drágák, amit használok csak 700 Ft volt.

Nekem ez bejött, üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:06:52 »

Szia!

Ez nálam is volt. Én mechanikus szorulásra gyanakodva, lebontva a kárpitot úgy ott a helyén fúrtam egy 2mm-es lyukat a zár házának a felső részére és telefújtam fegyverolaj spray-vel (ezt tavaly nyáron csináltam meg) az elmúlt télen és mind a mai napig minden rendben működik. Én a jobb oldali elsőt és hátsót vettem kezelésbe, mert azok éltek külön életet. A fúratok helyét letömítettem. Ilyen spray-t kaphatsz a vadászboltokban, nem drágák, amit használok csak 700 Ft volt.

Nekem ez bejött, üdv: V.Tamás  integet2

Szia!

Kérdezni szeretném, hogy a furatot a fémbe, vagy a műanyag burkolatra fúrtad ki? A zárat már én is kivettem, de most nincsen előttem, hogy a a felső része milyen is. Ami még feltűnt, hogy ha megmakacsolja magát (kb +10c) akkor a jobb oldali belső kilincset nem tudom kinyitni, olyan, mintha valami húzná vissza, és ekkor csak a kulccsal távirányító segítségével tudok kiszállni.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:17:24 »

Szia!

Kérdezni szeretném, hogy a furatot a fémbe, vagy a műanyag burkolatra fúrtad ki? A zárat már én is kivettem, de most nincsen előttem, hogy a a felső része milyen is. Ami még feltűnt, hogy ha megmakacsolja magát (kb +10c) akkor a jobb oldali belső kilincset nem tudom kinyitni, olyan, mintha valami húzná vissza, és ekkor csak a kulccsal távirányító segítségével tudok kiszállni.

Szia!

Az ajtóban a helyén a műanyag házba fúrtam óvatosan, nehogy átfúrjak valami rögzítési pontot, vagy alkatrészt. Sajna képet nem csináltam, pedig most jól jönne. A kezelés előtt a zárak hidegben mindent csináltak. Az első jelenség az időjárás hidegebbre fordultával az volt, hogy a jobb hátsó nem zárt be csak kettős zárásra. Ezt követően a vezető oldali mindent csinált. Menet közben nyitott - zárt, a ház előtt kizárt a kocsiból, míg becsuktam a garázst. Volt, hogy nyitottam és egyből visszazárt - tiszta kiszámíthatatlan volt.
A fegyverolaj dolgot, pedig talán pont itt olvastam. Azért ajánlották mert nagyon finom ásványi olaj és idővel sem szárad ki, a WD40-re növényi olajtartalmat írtak, ami idővel kiszáradva ragacsossá válhat.
A vadászboltokban rengeteg ilyen termék van, vannak olyan "erősebb" anyagok amelyek a tök rozsdás fegyvereket is működőképessé tudják varázsolni. Gondolom ha ott a nyomásoknak, hőmérsékleteknek megfelelve üzembiztonságot tudnak teremteni akkor egy zár mechanikát is "olajozottá" tudnak varázsolni.

Nekem ez bejött, ezt merem ajánlani, üdv: Tamás  integet2
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:25:04 »

Szia!

Az ajtóban a helyén a műanyag házba fúrtam óvatosan, nehogy átfúrjak valami rögzítési pontot, vagy alkatrészt. Sajna képet nem csináltam, pedig most jól jönne. A kezelés előtt a zárak hidegben mindent csináltak. Az első jelenség az időjárás hidegebbre fordultával az volt, hogy a jobb hátsó nem zárt be csak kettős zárásra. Ezt követően a vezető oldali mindent csinált. Menet közben nyitott - zárt, a ház előtt kizárt a kocsiból, míg becsuktam a garázst. Volt, hogy nyitottam és egyből visszazárt - tiszta kiszámíthatatlan volt.
A fegyverolaj dolgot, pedig talán pont itt olvastam. Azért ajánlották mert nagyon finom ásványi olaj és idővel sem szárad ki, a WD40-re növényi olajtartalmat írtak, ami idővel kiszáradva ragacsossá válhat.
A vadászboltokban rengeteg ilyen termék van, vannak olyan "erősebb" anyagok amelyek a tök rozsdás fegyvereket is működőképessé tudják varázsolni. Gondolom ha ott a nyomásoknak, hőmérsékleteknek megfelelve üzembiztonságot tudnak teremteni akkor egy zár mechanikát is "olajozottá" tudnak varázsolni.

Köszönöm  worship

majd írok, hogy milyen lett

Nekem ez bejött, ezt merem ajánlani, üdv: Tamás  integet2
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:55:40 »

sziasztok  worship
miért van az,hogy megyek a vassal,megállok,motor leállít,majd amikór indulok újból,vagyis ráadom a gyujtást,az összes mutató felmegy a maximumra,aztán hirtelen visszaesik?más kísérő tényező nincs,hacsak az nem ,hogy még volt olyan,hogy a hőmérséklet hejett ez volt_ _ _ és nem is indult.De ekkor a motortérben lévő fekete relét kivettem megkocogtattam,oszt zsír!Ja meg menet közben főleg ha esik az eső gondol egyet s bezárja a központit,olykor meg kinyitja a központit,pedig be sincs zárva.komolyan kezdem úgy érezni mint a "kicsi-kocsi kalandjai,a kis bogárhátú történetében"
tipp hogy Horbby-t kiűzzem rinya
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:57:13 »




Légyszi ha tudsz csináljál fényképeket.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:16:59 »

sziasztok  worship
miért van az,hogy megyek a vassal,megállok,motor leállít,majd amikór indulok újból,vagyis ráadom a gyujtást,az összes mutató felmegy a maximumra,aztán hirtelen visszaesik?más kísérő tényező nincs,hacsak az nem ,hogy még volt olyan,hogy a hőmérséklet hejett ez volt_ _ _ és nem is indult.De ekkor a motortérben lévő fekete relét kivettem megkocogtattam,oszt zsír!Ja meg menet közben főleg ha esik az eső gondol egyet s bezárja a központit,olykor meg kinyitja a központit,pedig be sincs zárva.komolyan kezdem úgy érezni mint a "kicsi-kocsi kalandjai,a kis bogárhátú történetében"
tipp hogy Horbby-t kiűzzem rinya
Feszültség hiba,a vízszimtes vonalak az a rosszabb az valamilyen modul hiba de lehet ahogy írtad a relé.Diagnosztika,többre mész utána.Először szerintem tölts rá az akksira ha lehet,vagy újjat tegyél bele.A hiba olvasást nehagyd ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:22:07 »

Feszültség hiba,a vízszimtes vonalak az a rosszabb az valamilyen modul hiba de lehet ahogy írtad a relé.Diagnosztika,többre mész utána.Először szerintem tölts rá az akksira ha lehet,vagy újjat tegyél bele.A hiba olvasást nehagyd ki.
a --- vonalak szerintem kontakthiba lesz a hőmérővel. azt kéne ellenőrizni, az az első lökhárítóban van, jobbos lámpát kivéve látható lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:26:12 »

a --- vonalak szerintem kontakthiba lesz a hőmérővel. azt kéne ellenőrizni, az az első lökhárítóban van, jobbos lámpát kivéve látható lesz
Bocsi igaz nekem a másik oldalon voltak a vonalak,tévedtem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:26:40 »

Feszültség hiba,a vízszimtes vonalak az a rosszabb az valamilyen modul hiba de lehet ahogy írtad a relé.Diagnosztika,többre mész utána.Először szerintem tölts rá az akksira ha lehet,vagy újjat tegyél bele.A hiba olvasást nehagyd ki.
Köszi a diagot most a jöv.héten csinálom,ez a viszintes vonalak 2-szer fordúlt elő,a relé amint piszkáltam az aszthiszem a jobb alsó sarokban van(ha a géppel szenben állsz)aszt hiszem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:27:12 »

Bocsi igaz nekem a másik oldalon voltak a vonalak,tévedtem.
semmi pánik vigyor3 wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:30:09 »

Ja bocsi mindenkitől  worship
a viszintes vonalak a mutatók teljes holtponti elmozdulásával járt,s visszeestek,s nem indult.ekkor vettem ki a relét asztán ok eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:31:15 »

Köszi a diagot most a jöv.héten csinálom,ez a viszintes vonalak 2-szer fordúlt elő,a relé amint piszkáltam az aszthiszem a jobb alsó sarokban van(ha a géppel szenben állsz)aszt hiszem?
De gyári Fordossal csináltasd az tuti,nekem is az vált be.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:34:58 »

sziasztok  worship
miért van az,hogy megyek a vassal,megállok,motor leállít,majd amikór indulok újból,vagyis ráadom a gyujtást,az összes mutató felmegy a maximumra,aztán hirtelen visszaesik?más kísérő tényező nincs,hacsak az nem ,hogy még volt olyan,hogy a hőmérséklet hejett ez volt_ _ _ és nem is indult.De ekkor a motortérben lévő fekete relét kivettem megkocogtattam,oszt zsír!Ja meg menet közben főleg ha esik az eső gondol egyet s bezárja a központit,olykor meg kinyitja a központit,pedig be sincs zárva.komolyan kezdem úgy érezni mint a "kicsi-kocsi kalandjai,a kis bogárhátú történetében"
tipp hogy Horbby-t kiűzzem rinya
a mutatókat olyankor tekeri ki végállásba, ha áramszünet után újra kap áramot. és a nemindulás,nekem úgy túnik,  mintha a gyújtáskapcsoló vacakolna. de lehet csak egy kiment bizti is, érdemes végignézni őket. ilyen jellegű hibákat szerintem nem tárol el hibakód formájában, én ezt hagynám a sor végére.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:42:33 »

a mutatókat olyankor tekeri ki végállásba, ha áramszünet után újra kap áramot. és a nemindulás,nekem úgy túnik,  mintha a gyújtáskapcsoló vacakolna. de lehet csak egy kiment bizti is, érdemes végignézni őket. ilyen jellegű hibákat szerintem nem tárol el hibakód formájában, én ezt hagynám a sor végére.
Ez a nemindulás egy érdekes dolog.Mindenkinél más a tünet.Nekem egyre rosszabbul indult aztán sehova,megállt.Kiírta.programozza újra ECU-t.Mivel nekem külön van a diesel modul hát az hibás volt és csere lett a vége.Most írják újra talán elindul már.Nálam ez lett belőle.Az ember próbál okossat mondani tanácsot adni talán ezekből sikerül elindulni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.21 szombat, 23:47:36 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 15:49:57 »

valaki, akinek hátul elektromos ablakok vannak megnézné, hogy hány db kábel megy a hátsóajtókba (csak azt a gumis vackot kell lehúzni az ajtóról, amiben a b-oszloptól az ajtóba mennek a vezetékek)  worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 16:06:55 »

De befejeztem a digitklíma beépítést, június 25.-e óta működik.
 
szerintem ő sem fejezte be teljesen..... Roll Eyes
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:04:09 »

Sziasztok
Ülésfűtés ügyében írok nektek. Nekem gyárilag nincs benne fűtés, és csak az anyós ülésre szeretném bekötni.
Szerintetek, hogy járnák a legjobban, és persze olcsón is? Néztem neten, hogy vannak ilyen ülőalátétek, de jó lenne olyan ami egyáltalán nem látszik, viszont az már 20-25 ezres tétel.
Meg lehet ezt oldani olcsóbban is? Arra gondoltam, hogy a sima olcsó külső füthető ülés alátétet, szétbontom és berakom az ülés huzat alá.
Szerintetek? Huh?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:16:21 »

valaki, akinek hátul elektromos ablakok vannak megnézné, hogy hány db kábel megy a hátsóajtókba (csak azt a gumis vackot kell lehúzni az ajtóról, amiben a b-oszloptól az ajtóba mennek a vezetékek)  worship
nekem a baloldalt 15db
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.