Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:04:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192295 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2010.09.05 vasárnap, 21:34:55 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom az elektronikával!
A tolatóradarral kezdődőtt, tolatáskor sipol egy hosszút, aztán szaggatva sípol, pedig semmi sincs mögötte, aztán ha hátramenetben kapcsolok(automata váltós), világít a hátsó ködlámpa visszajelzője a világítás kapcsolón, illetve a szivargyújtó lámpája kiég ahogy beleteszem az égőt.

Mi köze van a tolatóradarnak a ködlámpához?

Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném:

Köszi Tamás

Hmmm... Nekem sem világít a szivargyújtó. Itt az ideje, hogy megnézzem...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 17:18:50 »

Sziasztok!

Van egy kis gondom az elektronikával!
A tolatóradarral kezdődőtt, tolatáskor sipol egy hosszút, aztán szaggatva sípol, pedig semmi sincs mögötte, aztán ha hátramenetben kapcsolok(automata váltós), világít a hátsó ködlámpa visszajelzője a világítás kapcsolón, illetve a szivargyújtó lámpája kiég ahogy beleteszem az égőt.

Mi köze van a tolatóradarnak a ködlámpához?

Ha valakinek van valami ötlete szívesen venném:

Köszi Tamás

ez vmi csunya test hiba, vagy zarlat szvsz.

Nezd meg a biztitablat, meg a testjét
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 19:52:28 »

Kicseréltem ma a magasságállitó motort a lámpában.
Nem működik ez sem...  falbav rinya falbav

Kiprobáltam a másik oldaliban abban sem moydult meg.
Van esetleg valami ötlet, hogyan lehetne házilag megnézni hogy maga ez a kis motor jó -e?

Kicsit felemt bennem a pumpa emait....
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:21:09 »

Kicseréltem ma a magasságállitó motort a lámpában.
Nem működik ez sem...  falbav rinya falbav

Kiprobáltam a másik oldaliban abban sem moydult meg.
Van esetleg valami ötlet, hogyan lehetne házilag megnézni hogy maga ez a kis motor jó -e?

Kicsit felemt bennem a pumpa emait....
szerintem legegyszerűbb ha egy másik mondeonál is megnézitek, de lehet, hogy jó a focus is
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:23:29 »

szerintem legegyszerűbb ha egy másik mondeonál is megnézitek, de lehet, hogy jó a focus is

Esetleg van valakinek egy "bér" mondeolya ilyen célra?
Elöny lenne ha a XVII kerületben lenne
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:25:40 »

Esetleg van valakinek egy "bér" mondeolya ilyen célra?
Elöny lenne ha a XVII kerületben lenne
Dehisz a Vik bácsi is arra van, de lehet az már a 16, de ha kijöx dunakeszire az enyémmel simán kipróbáz6tyuk
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 20:56:07 »

De van.
XVII kerület, van még két komplett lámpatestem is a próbához.
Ha érdekel írj privátot.


Sz.G.


Esetleg van valakinek egy "bér" mondeolya ilyen célra?
Elöny lenne ha a XVII kerületben lenne
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2010.09.07 kedd, 08:12:03 »

Kicseréltem ma a magasságállitó motort a lámpában.
Nem működik ez sem...  falbav rinya falbav

Kiprobáltam a másik oldaliban abban sem moydult meg.
Van esetleg valami ötlet, hogyan lehetne házilag megnézni hogy maga ez a kis motor jó -e?

Kicsit felemt bennem a pumpa emait....

Szedd szét, lehet csak ki van ugrova a helyéről, ill. lehet csak ki van esve a csatija.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2010.09.07 kedd, 10:13:15 »

Kicseréltem ma a magasságállitó motort a lámpában.
Nem működik ez sem...  falbav rinya falbav

Kiprobáltam a másik oldaliban abban sem moydult meg.
Van esetleg valami ötlet, hogyan lehetne házilag megnézni hogy maga ez a kis motor jó -e?

Kicsit felemt bennem a pumpa emait....

lehet nem dugtad össze jól a kis csatit a motoron? próbáltad meg a jó lámpát a másik oldalon...
esetleg rá is mérhetsz, a csatin nézd meg melyik vezetékek mennek a motorhoz és ott 2V lépésekben vezérli a motort. Szóval 3 vezeték megy a motorhoz, föld, 12V és a harmadikon váltakozik a magasság állító fügvényében, ha jól emlékszem 10,8,6,4V lehet rajta.
ha sz@r a motor vezérlő elektronikája sajnos nem javítható mivel a prociról minden jelzés le van csiszolva gyárilag...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2010.09.07 kedd, 23:12:29 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, h világít a légzsáklámpám, elvileg a 18-as kódot villogja, amihez a neten ezt találtam:
Passenger air bag deactivation indicator inoperative. Lamp flash code: 18
Possible Source(s):
Circuit(s).
Air bag control module.
Passenger air bag deactivation indicator.
Nálam a középkonzolon a visszajelző egy másodpercre felvillan, de láttam más mondeon hosszabban világít, miután ráadom a gyujtást.
Ha légzsák vezérlőt kell cserélni akkor számít,h az új milyen felszereltségű kocsiból volt kivéve, ha az évjárat ugyanaz, illetve kell-e újraprogramozni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2010.09.08 szerda, 11:22:30 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, h világít a légzsáklámpám, elvileg a 18-as kódot villogja, amihez a neten ezt találtam:
Passenger air bag deactivation indicator inoperative. Lamp flash code: 18
Possible Source(s):
Circuit(s).
Air bag control module.
Passenger air bag deactivation indicator.
Nálam a középkonzolon a visszajelző egy másodpercre felvillan, de láttam más mondeon hosszabban világít, miután ráadom a gyujtást.
Ha légzsák vezérlőt kell cserélni akkor számít,h az új milyen felszereltségű kocsiból volt kivéve, ha az évjárat ugyanaz, illetve kell-e újraprogramozni?

hibakód olvasást neki.
Légzsákvezérlőnél sokminden számít, érdemes azonos alkatrészkódút betenni. Programozni csak akkor kell, ha már volt "használatban" azaz volt már légzsák nyitása, mert akkor resetelni kell vagy mi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2010.09.08 szerda, 21:44:11 »

a tükrökön van 1-1 csati, és megvan az állító kapcsoló. így kéne a madzagolás vigyor3
?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2010.09.08 szerda, 21:51:41 »

Helló!
Valami készül az autóval, de nem tudom mi lehet. Néha előfodult, hogy a digitklíma kijelzője villogott, de rendesen működött, a következő gyújtáslevétellel megszűnt  villogás. Néha előfordult az is, hogy a bal oldali fénycső nem gyulladt be, világítást lekapcsoltam , majd felkacsolásnál minden ok. És ami még mostanában egyre sűrűbben előfordul, hogy a cd tár minden indítózás után újra tölti a lemezeket. Most ez vajon egyvalamire vezethető vissza, vagy minden külön - külön kezd elromlani?  help
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:05:30 »

?? Roll Eyes
a tis csak színek alapján,vonalas rajzon mutatja a bekötést.nálad már csak a színek sem stimmelnek,ezért nagy valószínűséggel csak egy multiméterre hagyatkozva fogod tudni bekötni.az irányokat kicsengeted ellenállásra a kapcsolóból a táphoz képest......stb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:06:42 »

Helló!
Valami készül az autóval, de nem tudom mi lehet. Néha előfodult, hogy a digitklíma kijelzője villogott, de rendesen működött, a következő gyújtáslevétellel megszűnt  villogás. Néha előfordult az is, hogy a bal oldali fénycső nem gyulladt be, világítást lekapcsoltam , majd felkacsolásnál minden ok. És ami még mostanában egyre sűrűbben előfordul, hogy a cd tár minden indítózás után újra tölti a lemezeket. Most ez vajon egyvalamire vezethető vissza, vagy minden külön - külön kezd elromlani?  help
akkut-töltést ellenőriztesd!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 20:09:23 »

a tis csak színek alapján,vonalas rajzon mutatja a bekötést.nálad már csak a színek sem stimmelnek,ezért nagy valószínűséggel csak egy multiméterre hagyatkozva fogod tudni bekötni.az irányokat kicsengeted ellenállásra a kapcsolóból a táphoz képest......stb
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2010.09.10 péntek, 20:34:32 »

Hali mindenki integet2
megtudnátok mondani,hogy a nondiba milyenfajta a műszerfalvilágításnak az izzója?
mert nekem aztmondták,hogy van vagy 5-falyta,ja és hány darab
köszke nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2010.09.10 péntek, 22:41:33 »

Hali mindenki integet2
megtudnátok mondani,hogy a nondiba milyenfajta a műszerfalvilágításnak az izzója?
mert nekem aztmondták,hogy van vagy 5-falyta,ja és hány darab
köszke nyes
a műszeregységre gondolsz(km óra vigyor3)??
abban
4db T10 3w csúszólábas
6 vagy 7 db t5 1,2w csúszólábas
man. klíma vezérlőben
4 db t5 1,2 csúszólábas

a többi vagy LED vagy SMD LED
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2010.09.10 péntek, 23:19:10 »

Helló!
Valami készül az autóval, de nem tudom mi lehet. Néha előfodult, hogy a digitklíma kijelzője villogott, de rendesen működött, a következő gyújtáslevétellel megszűnt  villogás. Néha előfordult az is, hogy a bal oldali fénycső nem gyulladt be, világítást lekapcsoltam , majd felkacsolásnál minden ok. És ami még mostanában egyre sűrűbben előfordul, hogy a cd tár minden indítózás után újra tölti a lemezeket. Most ez vajon egyvalamire vezethető vissza, vagy minden külön - külön kezd elromlani?  help

Szia!

Nekem már régóta csinál ilyet a klíma kijelzője már vagy 6 féle variációba villogot. Közben viszont minden funkciója működik.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2010.09.11 szombat, 00:39:35 »

Szia!

Nekem már régóta csinál ilyet a klíma kijelzője már vagy 6 féle variációba villogot. Közben viszont minden funkciója működik.

A megoldás:
1. add ra a gyújtást
2. nyomd be az 'OFF' es a 'lábrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'arcbafújas' gombot
(ha most megnyomod a 'szélvédőre fújás' gombot, akkor minden hibakod torlodik, tehat azt jobb elobb leirni!)

Nálam már 2x megjavult ettől.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2010.09.11 szombat, 18:13:20 »

a műszeregységre gondolsz(km óra vigyor3)??
abban
4db T10 3w csúszólábas
6 vagy 7 db t5 1,2w csúszólábas
man. klíma vezérlőben
4 db t5 1,2 csúszólábas

a többi vagy LED vagy SMD LED
Km-óra.fordulatszám,vízhőfok,üzema.ez mind rinya-sötétben vakon ...@rérzés így vezetni
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2010.09.11 szombat, 18:41:46 »

Km-óra.fordulatszám,vízhőfok,üzema.ez mind rinya-sötétben vakon ...@rérzés így vezetni

Ezek mind egyszerre égtek ki? Nincs ott valami közös oku hiba? Világításkapcsolónal esetleg?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2010.09.11 szombat, 19:20:42 »

Válasz
   
A megoldás:
1. add ra a gyújtást
2. nyomd be az 'OFF' es a 'lábrafujas' gombot egyszerre
3. nyomd meg az 'arcbafújas' gombot
(ha most megnyomod a 'szélvédőre fújás' gombot, akkor minden hibakod torlodik, tehat azt jobb elobb leirni!)

Nálam már 2x megjavult ettől.
        köszi, megpróbálom. Azt viszont nem mondtam, hogy ez a jelenség minden esetben megszűnik az autó újraindítása után. Aztán egyszer csak lehet hogy hetek múlva villognak ismét a klíma kijelzőn lévő ábrák.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.11 szombat, 21:03:52 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2010.09.11 szombat, 19:36:07 »

Ezek mind egyszerre égtek ki? Nincs ott valami közös oku hiba? Világításkapcsolónal esetleg?
ez összesen 4 db izzó, akár ez is lehet, fél óra ellenőrizni:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2010.09.11 szombat, 21:03:25 »

Van valakinek Angel Eye-s? Hogyan tudom beszerelni?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2010.09.11 szombat, 23:04:22 »

Sziasztok!

Turbóvezérlő elektronikát keresnék MK3-hoz faceliftes.

Köszi előre is a tippeket.

Üdv:
Laci
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 00:13:42 »

        köszi, megpróbálom. Azt viszont nem mondtam, hogy ez a jelenség minden esetben megszűnik az autó újraindítása után. Aztán egyszer csak lehet hogy hetek múlva villognak ismét a klíma kijelzőn lévő ábrák.

Nálam is hasonlóképpen volt, annyi különbséggel, hogy az indítás után valamikor 10mp után, valamikor 2perc után, de előfordult, hogy 2 nap után kezdett villogni. Annyit meg kell nézni a reset, azaz ablakrafújás megnyomása előtt, hogy nem ír-e ki hibakódot. Nálam nem volt.

Ha mégis lenne hibakód, itt a jelentésük:
Fault code table for electronic automatic temperature control (EATC)
Self-test code 3 Description
9027 3 Short in circuit for dashboard right-hand
9028 3 Break in circuit for dashboard right-hand
9029 3 Short in circuit for right-hand footwell
9030 3 Break in circuit for right-hand footwell
9200 3 Circuit for push buttons, EATC module
9242 3 Circuit of air flap actuator for
9251 3 Break in circuit for inside temperature
9253 3 Short in circuit for interior temperature
9259 3 Break in circuit for left-hand sun load
9261 3 Short in circuit for left-hand sun load
9262 3 Circuit of air flap actuator for defrost
9263 3 Circuit of air flap actuator for air
9342 3 Internal control module fault
9676 3 Power supply voltage outside tolerance (9 CHECK charging system. For further V - 16 V)
A266 3 Circuit of left-hand temperature control
A267 3 Circuit of right-hand temperature control
A297 3 Break in circuit for dashboard left-hand
A298 3 Short in circuit for dashboard left-hand
A299 3 Break in circuit for left-hand footwell
A307 3 Short in circuit for left-hand footwell
A308 3 Blower interior temperature sensor circuit
A426 3 Break in circuit for right-hand sun load
A427 3 Short in circuit for right-hand sun load
A516 3 Blower control module circuit faulty
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 09:18:39 »

Válasz
Nálam is hasonlóképpen volt, annyi különbséggel, hogy az indítás után valamikor 10mp után, valamikor 2perc után, de előfordult, hogy 2 nap után kezdett villogni. Annyit meg kell nézni a reset, azaz ablakrafújás megnyomása előtt, hogy nem ír-e ki hibakódot. Nálam nem volt.

Ha mégis lenne hibakód, itt a jelentésük...
értem. Köszi! worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 10:58:38 »

Sziasztok!

Turbóvezérlő elektronikát keresnék MK3-hoz faceliftes.

Köszi előre is a tippeket.

Üdv:
Laci
venni szerintem sok píz(60-100ig kategória általában). szomoru1
Viszont veszprémben van 1 srác aki fél év garival 30pézért javítja! Wink Ha kell megkeresem a számát.
Meg mintha Sakos kolléga is próbálkozott már a javítással.... Roll Eyes keresd őt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 11:20:45 »

Hello,

valaki meg tudná nekem mondani hogyan lehet szétszedni a kormanyoszlopon található gyári rádió vezérlőt? A kormanyoszlopról könnyen lejött de nem tudom szétszedni.
Azért akarom szétszedni mert néha nem reagál 1-2 gombra, csak ha izomból nyomom.
kösz
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 19:56:38 »

venni szerintem sok píz(60-100ig kategória általában). szomoru1
Viszont veszprémben van 1 srác aki fél év garival 30pézért javítja! Wink Ha kell megkeresem a számát.
Meg mintha Sakos kolléga is próbálkozott már a javítással.... Roll Eyes keresd őt!

Szia!

Hálás lennék ha meg tudnád keresni a veszprémi srác telefonszámát.

Köszi!

Üdv:
Laci
Naplózva
KOVIZ
Vendég
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 19:59:56 »

sziasztok!

mEGTUDNÁTOK MONDANI, HOGY A MÜSZERFALVILÁGÍTÁST NAGY MELÓ ÉGŐT CSERÉLNI ?
MILYEN TÍPUSUAK VANNAK BENE . 2002 ÉVJÁRAT TDCI GHIA KOMBI


KÖSZI
ZOLI
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 20:07:11 »

sziasztok!

mEGTUDNÁTOK MONDANI, HOGY A MÜSZERFALVILÁGÍTÁST NAGY MELÓ ÉGŐT CSERÉLNI ?
MILYEN TÍPUSUAK VANNAK BENE . 2002 ÉVJÁRAT TDCI GHIA KOMBI


KÖSZI
ZOLI
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
t10-es és t5-ös csúszólábas izzó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2010.09.12 vasárnap, 20:28:24 »

sziasztok!

mEGTUDNÁTOK MONDANI, HOGY A MÜSZERFALVILÁGÍTÁST NAGY MELÓ ÉGŐT CSERÉLNI ?
MILYEN TÍPUSUAK VANNAK BENE . 2002 ÉVJÁRAT TDCI GHIA KOMBI


KÖSZI
ZOLI
Ha cseréled,vigyázz a klíma érzékelőre mikor leszeded az alsó burkolatot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 10:57:25 »

sziasztok!

mEGTUDNÁTOK MONDANI, HOGY A MÜSZERFALVILÁGÍTÁST NAGY MELÓ ÉGŐT CSERÉLNI ?
MILYEN TÍPUSUAK VANNAK BENE . 2002 ÉVJÁRAT TDCI GHIA KOMBI


KÖSZI
ZOLI

Arra még figyelj, hogy az izzókat teljes garnitúrában cseréld, különben előáll a probléma, hogy pl. az órád egyik fele fényesebb mint a másik, stb. Engem kicsit idegesített, így harmadszorra (asszem) már rutinból szedtem szét, és 15 perc alatt megvolt az egész...  nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 15:36:36 »

Hali mindenki!!
miért van az hogy ha a belső levegőm nem megy f@sza minden-nem megy a kinti ventillátor egyike sem.
mihejt bekapcsolom mondjuk a fűtést a kinti ventik (2db)bekapcsol,megy mint az állat,majd pár mp.után ki,aztán megint be.....és így tovább a végtelenségig,olyan a hangja mint vmi hidroplánnak falbav
de közbe a vízhőfokom zsír függő a kis mutató tipp tanács?? integet2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 15:55:04 »

Hali mindenki!!
miért van az hogy ha a belső levegőm nem megy f@sza minden-nem megy a kinti ventillátor egyike sem.
mihejt bekapcsolom mondjuk a fűtést a kinti ventik (2db)bekapcsol,megy mint az állat,majd pár mp.után ki,aztán megint be.....és így tovább a végtelenségig,olyan a hangja mint vmi hidroplánnak falbav
de közbe a vízhőfokom zsír függő a kis mutató tipp tanács?? integet2
hűtőventilátor fordulatszám szabályzó előtét ellenállás szakadás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 18:41:18 »

hűtőventilátor fordulatszám szabályzó előtét ellenállás szakadás.
Na ezért szép a magyar irodalom nyes-tessék egy gyönyörű mondat ami legalábbis nekem semmit nem mond( rinya)
Valahogy számomra érthetőbben?És a megoldása?KÖSZIKE integet2 integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 20:31:42 »

Szia!

Hálás lennék ha meg tudnád keresni a veszprémi srác telefonszámát.

Köszi!

Üdv:
Laci
Ment pü! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2010.09.14 kedd, 09:10:59 »


de közbe a vízhőfokom zsír függő a kis mutató tipp tanács?? integet2

zsir fuggo kis mutato tipp tanacs ? Ez miez ?  vigyor3 Valami uj part ?  vigyor3 A zsir fuggok partja ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2010.09.14 kedd, 10:48:42 »

sziasztok!

olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2010.09.14 kedd, 11:33:14 »

sziasztok!

olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!

A választ leginkább a TDCi topikban keresd. Ott segítenek neked a szakik. Mindenesetre csináltass egy diagnosztikát.  wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
artmasterkft
Vendég
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2010.09.14 kedd, 20:37:00 »

Kedves Mondeos Társak!

Van egy 2001.09 havi 1,8-as benzines kombi mondeom, nagyon szeretem, de egy elég idegesítő elektromos hiba lett úrrá rajta, olyan 3 hónapja.
Az autó lekapcsolt állapotában olyan 1-3 nap között lemeríti az akkuját. Az akku jó, tezstelve lett és egy csere akkut is ugyanúgy lemerített. Egy hétig volt szervízben megfigyelés alatt,
ahol úgyszintén egyszer csak elkezdett áramot felvenni, - sajnos elég sokat, mert olyan 10 óra alatt teljesen lemeríti az akkut - a biztosítékokat lecsatlakoztatva is megmaradt az áramfelvét,
így a szerelő azt mondta, hogy azokban az alkatrészekben lehet a probléma, melyek áramot vesznek fel és nincsenek biztosítékokkal ellátva: pl generátor, komfort panel. Esetleg elképzelhető valamelyik kábelezés.
Ez így elég rejtélyes maradt számomra és sajnos elég nehézkes lesz megtalálni a problémát ami okozza ezt.
Abban kérném a segítségeteket, hogyha ez már valakivel előfordult adja át tapasztalatait, vagy ha van valami gyógyító ötlete ossza meg velem, mert nagyon használhatatlanná válik az autó.
Köszönettel, István
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2010.09.14 kedd, 20:44:45 »

Kedves Mondeos Társak!

Van egy 2001.09 havi 1,8-as benzines kombi mondeom, nagyon szeretem, de egy elég idegesítő elektromos hiba lett úrrá rajta, olyan 3 hónapja.
Az autó lekapcsolt állapotában olyan 1-3 nap között lemeríti az akkuját. Az akku jó, tezstelve lett és egy csere akkut is ugyanúgy lemerített. Egy hétig volt szervízben megfigyelés alatt,
ahol úgyszintén egyszer csak elkezdett áramot felvenni, - sajnos elég sokat, mert olyan 10 óra alatt teljesen lemeríti az akkut - a biztosítékokat lecsatlakoztatva is megmaradt az áramfelvét,
így a szerelő azt mondta, hogy azokban az alkatrészekben lehet a probléma, melyek áramot vesznek fel és nincsenek biztosítékokkal ellátva: pl generátor, komfort panel. Esetleg elképzelhető valamelyik kábelezés.
Ez így elég rejtélyes maradt számomra és sajnos elég nehézkes lesz megtalálni a problémát ami okozza ezt.
Abban kérném a segítségeteket, hogyha ez már valakivel előfordult adja át tapasztalatait, vagy ha van valami gyógyító ötlete ossza meg velem, mert nagyon használhatatlanná válik az autó.
Köszönettel, István
Ez inkább testzárlat lesz. vagy szivárgás. valamelyik kötegben lehet sérült kábel. Én lekötném a generátort, megnézném mit művel úgy. 10 óra alatt akkor sem meríti le az akksit ilyen időben, ha rajta hagyod a tompítottat (de ugye ezt nem is lehet)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2010.09.15 szerda, 09:47:00 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az automata ablakemelő lefele működik ugyan az összes ablaknál, de felfele csak az anyósülés mellettinél. :shock: Gondolom ez nem a normális állapot... :roll: Amikor kulccsal nyitom, és tartom a nyitógombot, akkor szépen lejön az összes ablak, de viszont bezárásnál csak az anyósülésnél megy fel. Valami meglehet hibásodva? Esetleg egyéb ötlet?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2010.09.15 szerda, 10:05:46 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az automata ablakemelő lefele működik ugyan az összes ablaknál, de felfele csak az anyósülés mellettinél. :shock: Gondolom ez nem a normális állapot... :roll: Amikor kulccsal nyitom, és tartom a nyitógombot, akkor szépen lejön az összes ablak, de viszont bezárásnál csak az anyósülésnél megy fel. Valami meglehet hibásodva? Esetleg egyéb ötlet?
Programozd újra mindent az elejéről kezdve.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2010.09.15 szerda, 11:44:14 »

Ez inkább testzárlat lesz. vagy szivárgás. valamelyik kötegben lehet sérült kábel. Én lekötném a generátort, megnézném mit művel úgy. 10 óra alatt akkor sem meríti le az akksit ilyen időben, ha rajta hagyod a tompítottat (de ugye ezt nem is lehet)

Es valahol ennek az aramfelvetelnek ho formajaban jelentkeznie kell. En vegig tapiznam a kabeleket, stb. mert tuti valami ilyenkor melegszik.
Naplózva

blah blah blah
artmasterkft
Vendég
« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2010.09.15 szerda, 12:13:06 »

Es valahol ennek az aramfelvetelnek ho formajaban jelentkeznie kell. En vegig tapiznam a kabeleket, stb. mert tuti valami ilyenkor melegszik.

Köszönöm a hozzászólásokat, jó ötleteket mondtok, nekiállok tapizni, csak az a nehézsége a vizsgálodásnak, hogy az áramfelvétel nem fix, nem rendszer szerűen jelentkezik, hanem amikor gondol egyet, akkor viszont addig tart amíg az aksi bírja. Tehát egész nap bizonyos időközönként rá kell mérni, hogy a hiba beindult-e. Van olyan is, hogy csak 3. nap kezdődik el a folyamat.
Üdv, István
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2010.09.15 szerda, 14:20:29 »

Köszönöm a hozzászólásokat, jó ötleteket mondtok, nekiállok tapizni, csak az a nehézsége a vizsgálodásnak, hogy az áramfelvétel nem fix, nem rendszer szerűen jelentkezik, hanem amikor gondol egyet, akkor viszont addig tart amíg az aksi bírja. Tehát egész nap bizonyos időközönként rá kell mérni, hogy a hiba beindult-e. Van olyan is, hogy csak 3. nap kezdődik el a folyamat.
Üdv, István
Akkor viszont tuti zárlat, mégpedig beázásos. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:39:49 »

Programozd újra mindent az elejéről kezdve.

Gondolom ezt a programozást szerivzben csinálják...vagy mégsem? mert egyedul tuti nemtudnám. Huh?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.