Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:52:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11158512 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2011.01.11 kedd, 13:08:16 »

akkor meghirdetem az autómat...használtautón is fent lesz, itt lehet érdeklődni pü-ben  eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Csak azért mert az összes fordot be lehet zárni egy kulcsal?De kinyitni nem.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2011.01.11 kedd, 13:15:03 »

Csak azért mert az összes fordot be lehet zárni egy kulcsal?De kinyitni nem.
Hát de milyen mocsadék dolog ez???  vomit vomit vomit
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2011.01.11 kedd, 13:36:11 »

Hát de milyen mocsadék dolog ez???  vomit vomit vomit
Nagyon! Nekem a főnököm azzal szórakozott ha nem zártad az ajtót ő bezárta amikor kérted a pótot akkor meg jól le b@szott a kocsog.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2011.01.11 kedd, 14:06:10 »

Hát de milyen mocsadék dolog ez???  vomit vomit vomit
Szerintem pont jó dolog. Mert ha nyitva van a gép, és nincs nálad a kulcs, legalább bezárni be lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2011.01.11 kedd, 17:05:24 »

Szerintem pont jó dolog. Mert ha nyitva van a gép, és nincs nálad a kulcs, legalább bezárni be lehet.

Hat nem emlexem, hogy lett volna arra pelda, hogy nyitva a gep, es nincs nalam a kulcs  vigyor3
Meg kulonbenis, telen ugyis magatol bezar a gep ha akarod ha nem  eplus2 Max. megkersz egy tranzitos kollegat, hogy zarja mar be meg 1x oszt nezzetek egyutt az indititoban lifego kulcsot  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:48:28 »

Sziasztok!Ma Alf worship leirása alaplán kicseréltem a szénkeféket a generátorban.Na az a szitu,hogy a keféket belekellet csiszolni mert szorultak a vezetékekkel is kellet büvészkedni de egy kis bandázs szalag segitett a tapasztalat kb 10 perces egyenlöre alapjáraton fogyasztók nélkül stabil 14,4 mindent felkapcsolva stabil 13,8 de ez lehet attól,hogy nem csiszoltam a csuszó gyürühöz remélem jó lesz igy.Mégegyszer köszönom a leirást és a forum társak ez irányú fáradozásait. worship worship
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2011.01.12 szerda, 13:04:40 »

Kiegészítő fűtést barkácsolok 3db Pug 205 izzító gyertyából és ennek kapcsán 2 kérdésem lenne, ha valaki tudja a választ az legyen olyan kedves, válaszoljon:

TDCI generátora mekkora teljesítményű?
A gyári kiegészítő elektromos fűtés teljesítménye mekkora?

Az izzítókat megnéztem multiméterrel kb.: 12A vesznek fel hidegen, szóval olyan 36A lenne a terhelés (~450W).

Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gábor59
Vendég
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2011.01.12 szerda, 14:13:07 »

2001-es tddi 2.0 elektromos rendszer rajzokat hol találhatok?
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2011.01.12 szerda, 14:27:37 »

Kiegészítő fűtést barkácsolok 3db Pug 205 izzító gyertyából és ennek kapcsán 2 kérdésem lenne, ha valaki tudja a választ az legyen olyan kedves, válaszoljon:

TDCI generátora mekkora teljesítményű?
A gyári kiegészítő elektromos fűtés teljesítménye mekkora?

Az izzítókat megnéztem multiméterrel kb.: 12A vesznek fel hidegen, szóval olyan 36A lenne a terhelés (~450W).



Valahol azt olvastam, hogy 90 és 110 A-es generátorokkal szerelik a Mondeokat és a dieselek 110 A-est kaptak. Ebben erősítsen meg valaki!
A gyári elektromos kiegfűtés 750W-os (3x250).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2011.01.12 szerda, 16:01:17 »

Valahol azt olvastam, hogy 90 és 110 A-es generátorokkal szerelik a Mondeokat és a dieselek 110 A-est kaptak. Ebben erősítsen meg valaki!
A gyári elektromos kiegfűtés 750W-os (3x250).
90A a dízel elvileg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2011.01.12 szerda, 16:08:10 »

90A a dízel elvileg.

Köszi

én meg rettegtem, hogy fogja bírni a közel 40A-t, de ha min 90A akkor nem lesz gond.
Pláne ha a gyári kieg fűtés több mint 60A.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2011.01.12 szerda, 17:32:55 »

Kiegészítő fűtést barkácsolok 3db Pug 205 izzító gyertyából és ennek kapcsán 2 kérdésem lenne, ha valaki tudja a választ az legyen olyan kedves, válaszoljon:

TDCI generátora mekkora teljesítményű?
A gyári kiegészítő elektromos fűtés teljesítménye mekkora?

Az izzítókat megnéztem multiméterrel kb.: 12A vesznek fel hidegen, szóval olyan 36A lenne a terhelés (~450W).



Tudosits a projektrol, engem is erdekelne ilyesmi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:32:53 »

2001-es tddi 2.0 elektromos rendszer rajzokat hol találhatok?
tis-ben
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:36:54 »

Kiegészítő fűtést barkácsolok 3db Pug 205 izzító gyertyából és ennek kapcsán 2 kérdésem lenne, ha valaki tudja a választ az legyen olyan kedves, válaszoljon:

TDCI generátora mekkora teljesítményű?
A gyári kiegészítő elektromos fűtés teljesítménye mekkora?

Az izzítókat megnéztem multiméterrel kb.: 12A vesznek fel hidegen, szóval olyan 36A lenne a terhelés (~450W).


a dizel és a benyásban is ugyan az a 90A es generátor van. a tranyókba tették ugyan ezt a méretű generátort ami 110A-es.
A gyári kiegészítő fűtés sokkal nagyobb teljesítményű (750w).
Biztosan fogja bírni a cucc,mert a szélvédőfűtéses verdákban még az is terheli a generátort piszkosul,mégis bírja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2011.01.12 szerda, 19:26:26 »

Sziasztok....némi segítség kell...
Említettem a napokban, hogy a légzsák visszajelző lámpa 42-es hibakódot kezdett el villogni, ami kontakt hibát, vagy szenzor hibát jelöl (köszi HZSOLT92)...na most ma megnéztem a zárhíd alatti érzékelőt aminek a csatlakozóját lehúzva a csatlakozóban volt az érzékelő egyik lába...és igen szép zöldes oxidált állapotban volt...na már most arra gyanakszom, hogy kapott bőven vizet, párát és ennyit bírt....
A cumi az az, hogy ezt a valamit egy 10-es anya csavarral rögzítették a helyére, de ez a csavar annyira be van rohadva, hogy a dugókulcs is elforgott az anyán, szétdarálva annak fejét...így most majd le kell fúrnom, flexelnem valahogy... falbav falbav
Ami a kérdés, hogy jól sejtem-e...az az érzékelő amit le akarok szedni amit a képen is lehet látni (jobb oldalon barna színű a csati ami le van húzva).....nehogy aztán valami másnak essek neki...


köszi
Miklós
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.12 szerda, 19:28:28 írta mike1 » Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2011.01.12 szerda, 20:00:41 »

Sziasztok....némi segítség kell...
Említettem a napokban, hogy a légzsák visszajelző lámpa 42-es hibakódot kezdett el villogni, ami kontakt hibát, vagy szenzor hibát jelöl (köszi HZSOLT92)...na most ma megnéztem a zárhíd alatti érzékelőt aminek a csatlakozóját lehúzva a csatlakozóban volt az érzékelő egyik lába...és igen szép zöldes oxidált állapotban volt...na már most arra gyanakszom, hogy kapott bőven vizet, párát és ennyit bírt....
A cumi az az, hogy ezt a valamit egy 10-es anya csavarral rögzítették a helyére, de ez a csavar annyira be van rohadva, hogy a dugókulcs is elforgott az anyán, szétdarálva annak fejét...így most majd le kell fúrnom, flexelnem valahogy... falbav falbav
Ami a kérdés, hogy jól sejtem-e...az az érzékelő amit le akarok szedni amit a képen is lehet látni (jobb oldalon barna színű a csati ami le van húzva).....nehogy aztán valami másnak essek neki...

köszi
Miklós
szerintem az a motorháztető nyitás érzékelője, ami a risztóhoz kell, hogy riasszon, ha élesített állapotban valaki felnyitotta a motorháztetőt, de lehet, hogy tévedek.

próbáld meg letakarítani róla az oxidációs részt, adj neki wd40-et, dugd vissza, és hátha abba hagyja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2011.01.12 szerda, 20:39:20 »

Az nem az mert két kábel meg oda, egy a zár részbe, ez ami alatta van egy a zártól teljesen szeparált egy fém lemezzel, és semmi nincs rajta, csak egy csatlakozó, amiben belül kiáll két érintkező...azaz csak kiállt mert az egyik tőben le van törve és a barna csatiban volt benne....


szerintem az a motorháztető nyitás érzékelője, ami a risztóhoz kell, hogy riasszon, ha élesített állapotban valaki felnyitotta a motorháztetőt, de lehet, hogy tévedek.

próbáld meg letakarítani róla az oxidációs részt, adj neki wd40-et, dugd vissza, és hátha abba hagyja
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2011.01.12 szerda, 20:42:32 »

Az nem az mert két kábel meg oda, egy a zár részbe, ez ami alatta van egy a zártól teljesen szeparált egy fém lemezzel, és semmi nincs rajta, csak egy csatlakozó, amiben belül kiáll két érintkező...azaz csak kiállt mert az egyik tőben le van törve és a barna csatiban volt benne....


ha úgy gondolod, hogy az a baj, próbálj meg venni egyet Motorcrafttól
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2011.01.12 szerda, 21:17:32 »

Sziasztok....némi segítség kell...
Említettem a napokban, hogy a légzsák visszajelző lámpa 42-es hibakódot kezdett el villogni, ami kontakt hibát, vagy szenzor hibát jelöl (köszi HZSOLT92)...na most ma megnéztem a zárhíd alatti érzékelőt aminek a csatlakozóját lehúzva a csatlakozóban volt az érzékelő egyik lába...és igen szép zöldes oxidált állapotban volt...na már most arra gyanakszom, hogy kapott bőven vizet, párát és ennyit bírt....
A cumi az az, hogy ezt a valamit egy 10-es anya csavarral rögzítették a helyére, de ez a csavar annyira be van rohadva, hogy a dugókulcs is elforgott az anyán, szétdarálva annak fejét...így most majd le kell fúrnom, flexelnem valahogy... falbav falbav
Ami a kérdés, hogy jól sejtem-e...az az érzékelő amit le akarok szedni amit a képen is lehet látni (jobb oldalon barna színű a csati ami le van húzva).....nehogy aztán valami másnak essek neki...


köszi
Miklós

Biztos, hogy jó helyen keresed, a hiba ott lesz! Nekem is 42-es kód volt, és ez a szenzor lett cserélve. Onnantól hibamentes lett a légzsákrendszerem. Mondjuk nem óccsó dolog ez a szenzor falbav amilyen kicsi, olyan drága....
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2011.01.12 szerda, 21:31:24 »

Mennyi volt az a drága, ha nem titok....kicsit kezd tele lenni a bugyrom....eddíg semmi baj nem volt a verdával de most kezd minden előjönni:
Ez a szarság, aztán az egyik csúcsnál némi Go szivárgás, a magasnyomású szivattyú teteje szintén olajos, és nem tudom egyenlőre, hogy a szívósorból jön, mert valami tömítés ***, vagy a nagynyomású a bűnös...aztán a turbó is érdekes...fordulaton nyitott motorháztető mellett kicsit "füstöl" és az erő sem az igazi, plussz némi fogyi többletem is van, és egy bizonyos gázpedál használat mellet az utastérben olyan hangot hallani mintha lefújószelepem lenne (nem cső repedés, vagy bilincs lazulás az biztos, mert ez nem fordulaton jelentkezik!), szóval egyre több az apró nyűg és nincs garázsom, hogy turkáljak a kocsiba, meg mondeot tapasztalt ismerősöm, barátom sincs...Vik-nek mutattam, de nem hozta lázba a dolog, így szívok most mindennel, pedig szeretem a járgányt! 


Biztos, hogy jó helyen keresed, a hiba ott lesz! Nekem is 42-es kód volt, és ez a szenzor lett cserélve. Onnantól hibamentes lett a légzsákrendszerem. Mondjuk nem óccsó dolog ez a szenzor falbav amilyen kicsi, olyan drága....
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2011.01.12 szerda, 21:43:40 »

Mennyi volt az a drága, ha nem titok....kicsit kezd tele lenni a bugyrom....eddíg semmi baj nem volt a verdával de most kezd minden előjönni:
Ez a ***ság, aztán az egyik csúcsnál némi Go szivárgás, a magasnyomású szivattyú teteje szintén olajos, és nem tudom egyenlőre, hogy a szívósorból jön, mert valami tömítés ***, vagy a nagynyomású a bűnös...aztán a turbó is érdekes...fordulaton nyitott motorháztető mellett kicsit "füstöl" és az erő sem az igazi, plussz némi fogyi többletem is van, és egy bizonyos gázpedál használat mellet az utastérben olyan hangot hallani mintha lefújószelepem lenne (nem cső repedés, vagy bilincs lazulás az biztos, mert ez nem fordulaton jelentkezik!), szóval egyre több az apró nyűg és nincs garázsom, hogy turkáljak a kocsiba, meg mondeot tapasztalt ismerősöm, barátom sincs...Vik-nek mutattam, de nem hozta lázba a dolog, így szívok most mindennel, pedig szeretem a járgányt! 


Hát nekem úgy 3 éve lett cserélve, és emlékeim szerint úgy 15-20 ezer körüli összegre emlékszem. Ja, és a leszedése szívás..... a berohadt csavar miatt, látom neked is az lesz fejvakaras
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2011.01.12 szerda, 21:48:28 »

basszus, itt 10 ezer, ott 20 ezer...lassan jobban járok, ha én is veszek egy angol komplett autót 200e-ért azt akkor lesz egy csomó alkatrész Smiley


Hát nekem úgy 3 éve lett cserélve, és emlékeim szerint úgy 15-20 ezer körüli összegre emlékszem. Ja, és a leszedése szívás..... a berohadt csavar miatt, látom neked is az lesz fejvakaras
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:02:43 »

Sziasztok!

A jól megszolgált mk1-emet, lecseréltem egy mk3-ra. Régóta vágytam már erre az autóra.  vigyor3
Most ismerkedem a géppel. wow1
Azt kérdezném, hogy  van-e valakinek tapasztalata a fed. komp utolagos muködésére birásában?
Sajnos nekem nincs infó gombom az index karban, de a szervizmenuben megnéztem és látja az uzemenyag tank tartalmát.
Szerintetek, megoldható lenne-e  egy infogombos indexkart berakása. És ezzel kezlehetm-e a fed. komp.-ot?

Ha valaki tud kérem segítsen!

Üdv: Pepe

Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:06:08 »

Tudosits a projektrol, engem is erdekelne ilyesmi.

AndyA

OKés!

Ma hegesztettem össze a házat egy kb 70mm hosszú 40x20-as zártszelvényből és egy kis 1/2 colos csőböl, a tenyerembe elfér az egész.
Szerintem el sem fogom vágni a vízcsövet, csak széthúzom a kieg fűtés helyénél, mert úgy is befér.
A vezérlése is eccerű lesz 4 alkatrész lesz benne egy 40A-es relé (nem találtam nagyobbat), egy FET tranyo, egy 5kohm, poti és egy hőellenállás.
Az egész kb 2000.ft lesz, ha új izzítót vesz hozzá az ember akkor meg 3e-rel több.
Ja és a vezérlő elektronika az olajgombárol kapja majd a testet, így csak akkor fog fűteni ha már jár a motor.

Ha kész lesz lefotozom majd.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:10:18 »

Az nem az mert két kábel meg oda, egy a zár részbe, ez ami alatta van egy a zártól teljesen szeparált egy fém lemezzel, és semmi nincs rajta, csak egy csatlakozó, amiben belül kiáll két érintkező...azaz csak kiállt mert az egyik tőben le van törve és a barna csatiban volt benne....



Bocsi, hogy beleugatok.
Ahhoz a kütyühöz nem igazán tudok hozzászólni, de a leszereléséhez talán igen. A WD-40-ről sokan azt hiszik, hogy egy csodaszer, kontaktokat /elektromos érintkezéseket/, ajtópántot javítanak vele, csavart lazítanak, pedig mindennek meg van a megfelelő hozzávalója. A berohadt csavarokra a legjobb /kipróbáltan, még a fékfolyadéknál is jobb/ a
WÜRTH csavarlazító, ami ugyan nem olcsó, de sokáik kitart, kevés kell belőle, sok bosszúságtól és kínlódástól
óv meg. Befúlyod 1x elszívsz egy cigit /nyugodtan megiszol 1 sört ha nem cigizel/ még 1x befúlyod, megnézed
az asszonyt, még 1x rápisszentesz 1-et, és letekered minden gond nélkül. Ha olyan cucc, javítás után simán
visszaszerelheted. Szerintem ezt sem kellene lefúrnod!
Még egyszer bocsi, csak már nem tudtam tovább beleszólás nélkü olvasni a csodás WD40-es tippeket falbav falbav falbav
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:15:13 »

No problem, minden segítség jól jön, de sajna bár fújkáltam mindeféle spray-vel (Würth-el nem) ma de már sikerült elnyírni az anyát...elforgott rajta a crova, így marad a gányolás....


Bocsi, hogy beleugatok.
Ahhoz a kütyühöz nem igazán tudok hozzászólni, de a leszereléséhez talán igen. A WD-40-ről sokan azt hiszik, hogy egy csodaszer, kontaktokat /elektromos érintkezéseket/, ajtópántot javítanak vele, csavart lazítanak, pedig mindennek meg van a megfelelő hozzávalója. A berohadt csavarokra a legjobb /kipróbáltan, még a fékfolyadéknál is jobb/ a
WÜRTH csavarlazító, ami ugyan nem olcsó, de sokáik kitart, kevés kell belőle, sok bosszúságtól és kínlódástól
óv meg. Befúlyod 1x elszívsz egy cigit /nyugodtan megiszol 1 sört ha nem cigizel/ még 1x befúlyod, megnézed
az asszonyt, még 1x rápisszentesz 1-et, és letekered minden gond nélkül. Ha olyan cucc, javítás után simán
visszaszerelheted. Szerintem ezt sem kellene lefúrnod!
Még egyszer bocsi, csak már nem tudtam tovább beleszólás nélkü olvasni a csodás WD40-es tippeket falbav falbav falbav

Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:23:14 »

a dizel és a benyásban is ugyan az a 90A es generátor van. a tranyókba tették ugyan ezt a méretű generátort ami 110A-es.
A gyári kiegészítő fűtés sokkal nagyobb teljesítményű (750w).
Biztosan fogja bírni a cucc,mert a szélvédőfűtéses verdákban még az is terheli a generátort piszkosul,mégis bírja.

Hát az enyémben van szélvédő fűtés is, ráadásul az elsőt és a hátsót  is 4 fok alatt autómatikusan bekapcsolja....
Akkor már röpködnek az amperek...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:26:18 »

Sziasztok!

A jól megszolgált mk1-emet, lecseréltem egy mk3-ra. Régóta vágytam már erre az autóra.  vigyor3
Most ismerkedem a géppel. wow1
Azt kérdezném, hogy  van-e valakinek tapasztalata a fed. komp utolagos muködésére birásában?
Sajnos nekem nincs infó gombom az index karban, de a szervizmenuben megnéztem és látja az uzemenyag tank tartalmát.
Szerintetek, megoldható lenne-e  egy infogombos indexkart berakása. És ezzel kezlehetm-e a fed. komp.-ot?

Ha valaki tud kérem segítsen!

Üdv: Pepe


Azt mindenképp bekell rakni és ha a múszercsoport tudja akkor felkell programozni és elvileg müködik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:34:17 »

No problem, minden segítség jól jön, de sajna bár fújkáltam mindeféle spray-vel (Würth-el nem) ma de már sikerült elnyírni az anyát...elforgott rajta a crova, így marad a gányolás....



Azért máskor is kellhet. Szerintem a kerékkulcs fontossági szintjén van! Én csak ajánlani tudom. Ha kipróbálod
megtudod.
 wave wave wave
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Guszty81
Vendég
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2011.01.12 szerda, 23:27:24 »

Sziasztok!

Nekem olyan gondom van, hogy szereltem az ajtókba új hangszórókat, így kb. fél napig le volt húzva az elektromos ablak kapcsolóinak csatlakozója. Miután kész lettem, visszadugtam mindent, de valamiét csak a bal első ablak automata fel-le húzása nem műküdik. csak ha folyamatosan nyomom a gombot. Súrún szoktam használni a távirányítós fel-le húzást, és sajnos akkor sem működik, szerencsémre pont otthon még észrevettem, hogy nem húzta fel a bal 1-es ablakot.
Hogy lehetne megoldani, hogy működjön újra?

Köszi: Gus
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2011.01.12 szerda, 23:32:30 »

Sziasztok!

Nekem olyan gondom van, hogy szereltem az ajtókba új hangszórókat, így kb. fél napig le volt húzva az elektromos ablak kapcsolóinak csatlakozója. Miután kész lettem, visszadugtam mindent, de valamiét csak a bal első ablak automata fel-le húzása nem műküdik. csak ha folyamatosan nyomom a gombot. Súrún szoktam használni a távirányítós fel-le húzást, és sajnos akkor sem működik, szerencsémre pont otthon még észrevettem, hogy nem húzta fel a bal 1-es ablakot.
Hogy lehetne megoldani, hogy működjön újra?

Köszi: Gus
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guszty81
Vendég
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 09:01:19 »

Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok

Nagyon szépen köszönöm a maximálisan kimerítő választ!  worship
Habár annyit módosítanék, hogy nyitásnál nem kell 2-szer megnyomni a gombot, hogy lehúzza az ablakot, az első nyomásra ha folyamatosan nyomod, egyből nyit az autó, 2-3 másodperc után pedig az ablakok. Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 09:54:51 »

Mennyi volt az a drága, ha nem titok....kicsit kezd tele lenni a bugyrom....eddíg semmi baj nem volt a verdával de most kezd minden előjönni:
Ez a ***ság, aztán az egyik csúcsnál némi Go szivárgás, a magasnyomású szivattyú teteje szintén olajos, és nem tudom egyenlőre, hogy a szívósorból jön, mert valami tömítés ***, vagy a nagynyomású a bűnös...aztán a turbó is érdekes...fordulaton nyitott motorháztető mellett kicsit "füstöl" és az erő sem az igazi, plussz némi fogyi többletem is van, és egy bizonyos gázpedál használat mellet az utastérben olyan hangot hallani mintha lefújószelepem lenne (nem cső repedés, vagy bilincs lazulás az biztos, mert ez nem fordulaton jelentkezik!), szóval egyre több az apró nyűg és nincs garázsom, hogy turkáljak a kocsiba, meg mondeot tapasztalt ismerősöm, barátom sincs...Vik-nek mutattam, de nem hozta lázba a dolog, így szívok most mindennel, pedig szeretem a járgányt! 


A turbó a para egyedül. a többi nem komoly.
A turbót nézesd meg célszervizben, mert a füstölés valószínűleg a füstlamellák elkormolódásának jele. Ha ez igaz, akkor a turbinakeréken is lehet lerakódás, ami rontja a kiegyensúlyozottságot, ami meg a teljes pusztuláshoz vezet, ha egyszer véletlenül sokáig elforgatod.

A magasnyomású teteje max a résolajcsövek csatlakozása miatt lehet olajos, ha gond lenne a nyomással, jelezné a fedcomp. Mivel a CR az EGR alatt van, lehet hogy az EGR dugód nem jó, vagy van egy kis kifújás az egr valamelyik oldalán (szívósor/gumicső).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 10:18:03 »

OKés!

Ma hegesztettem össze a házat egy kb 70mm hosszú 40x20-as zártszelvényből és egy kis 1/2 colos csőböl, a tenyerembe elfér az egész.
Szerintem el sem fogom vágni a vízcsövet, csak széthúzom a kieg fűtés helyénél, mert úgy is befér.
A vezérlése is eccerű lesz 4 alkatrész lesz benne egy 40A-es relé (nem találtam nagyobbat), egy FET tranyo, egy 5kohm, poti és egy hőellenállás.
Az egész kb 2000.ft lesz, ha új izzítót vesz hozzá az ember akkor meg 3e-rel több.
Ja és a vezérlő elektronika az olajgombárol kapja majd a testet, így csak akkor fog fűteni ha már jár a motor.

Ha kész lesz lefotozom majd.
Szia!Bocs,hogy beleszolok de létezik 70A-os relé,vagy ha nem akkor JFCS-11-est tennék mert ez igaz 40A-os de nem egy érintkező páron adja hanem hármon.Biztos ami biztos.Csak egy ötlet.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 10:57:15 »

Szia!Bocs,hogy beleszolok de létezik 70A-os relé,vagy ha nem akkor JFCS-11-est tennék mert ez igaz 40A-os de nem egy érintkező páron adja hanem hármon.Biztos ami biztos.Csak egy ötlet.

Nem gond, hogy beleszólsz, mert pont azért írtam ide, hogy hozzászóljatok... Wink
Tudom egyébként,h létezik 70A relé, de nem találtam otthon.  nyes
Siófokon az egyetlen elektronikai szaküzletben sincs, így egyenlőre marad ez a 40A-es VW/Audi relé. (max bekötök párhuzamosan még egy index relét.)
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:17:27 »

Ez egy klíma teszt?
http://www.youtube.com/watch?v=cKEApgXjHbs
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:22:15 »

címéből én valami kalibrációra következtetnék  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:23:34 »

címéből én valami kalibrációra következtetnék  vigyor3

Van még egy:
http://www.youtube.com/watch?v=cdxXLk3bICw

Mire lehet ez jó?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:27:37 »

Van még egy:
http://www.youtube.com/watch?v=cdxXLk3bICw

Mire lehet ez jó?
szerintem itt hibakódot olvasnak ki az elején. hétvégén, ha nem felejtem el, akkor én is kipróbálom worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:28:05 »

Van még egy:
http://www.youtube.com/watch?v=cdxXLk3bICw

Mire lehet ez jó?

Mi a Youtube ? hat ilyen mindenfele videokat nezegetni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:28:50 »

szerintem itt hibakódot olvasnak ki az elején. hétvégén, ha nem felejtem el, akkor én is kipróbálom worship

anyam mennyit kerestem ilyen facelift elotti klima diagot... falbav
Naplózva

blah blah blah
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:30:16 »

Van még egy:
http://www.youtube.com/watch?v=cdxXLk3bICw

Mire lehet ez jó?
Nekem nem ilyen van, na meg nem is hőmérséklet állítós úgyhpgy nemtudom mire jó, de szerintem kalibrávió lehet vagy valami teszt  vigyor3
http://www.youtube.com/watch?v=JJ9_fCwcAkc&feature=related
Ez is vlami olyan...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:30:37 »

anyam mennyit kerestem ilyen facelift elotti klima diagot... falbav
hát főoldalon is van
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:33:40 »

címéből én valami kalibrációra következtetnék  vigyor3

Remélem nemsokára eljutok Vik-hez is és akkor megkérdezem, csak ne felejtsem el.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:37:00 »

Remélem nemsokára eljutok Vik-hez is és akkor megkérdezem, csak ne felejtsem el.
öndiagnosztika a klímának.Ha lenne hiba ,kiírná a klíma saját hibakódjait!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:38:11 »

öndiagnosztika a klímának.Ha lenne hiba ,kiírná a klíma saját hibakódjait!
ha jól működik, akkor nálam lesz, mert nem lett bekötve a napfény érzékelő vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:39:35 »

ha jól működik, akkor nálam lesz, mert nem lett bekötve a napfény érzékelő vigyor3
vagy nem is kell neki.nem vagyok benne biztos,de mintha nekem olyan nem is lenne.....legalább is nincs ott semmi,ahol lennie kellene.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:39:53 »

öndiagnosztika a klímának.Ha lenne hiba ,kiírná a klíma saját hibakódjait!

Kösz Alf!  worship
Ezt megpróbálom, bár régebben is szerettem volna valami ilyesmit a Főoldali leírás alapján, de nálam nem működött, talán, mert régi a gépem 2001/06  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:41:29 »

vagy nem is kell neki.nem vagyok benne biztos,de mintha nekem olyan nem is lenne.....legalább is nincs ott semmi,ahol lennie kellene.
én pedig, hogy utólag raktam bele a digitklímát, nem tudtam lehúzni a kábelét, így hagytam a francba, anélkül is tökéletesen működik nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 20:41:51 »

Kösz Alf!  worship
Ezt megpróbálom, bár régebben is szerettem volna valami ilyesmit a Főoldali leírás alapján, de nálam nem működött, talán, mert régi a gépem 2001/06  szomoru1
valószínűleg a tiéd még nem tudja,vagy nem ez a kombinációja!
de inkább a második,mert már az mk2 is tudta.
Nekem műkszik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.