Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:15:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11147608 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2011.01.26 szerda, 21:00:37 »

A kiegeszito fűtést, gyárit, le lehet valahogyan mérni, hogy működik e vagy sem? Mert ha kb 1 km utan mar meleget fuj akkor nalam ez a kutyu nem mukodik. Ma  -4 van kb, nemrég autóztam egyet, hat, kellett kb 4km 100 as tempoval mig kezdte adni a melegett. Es akkor mozdult meg a hofokmutato is. Valami otlet erre valakitol ?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.26 szerda, 21:04:34 írta zsolt_z » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2011.01.26 szerda, 21:15:21 »

wd40.meleg legyen a moci.
8as és 10es krova racsnival.Leveszed a szívósort.betömöd a szívónyílásokat ronggyal,nehogy belepottyanjon valami.
Az egr csövét lehúzod,lecsavarozod a szívósorról a vákuumszelepeket(2 csavi rögzíti)egyben.a csöveket félre rehet tenni a szervófelé.
Legeslegelőször befújtad nyakig az izzítókat wd40-el...... vigyor3,ekkorra már hatott, és 10es krovával vagy csőkulccsal kitudod venni a gyertyákat.Visszafelé
ugyan ez fordítva. Wink wave


Én nem vettem le a szívósort
és így 20 perc alatt kész voltam.
2nappal  a műtét előtt  többször  is befújtam csavarlazítóval így könnyen ki is jött mind a 4db.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2011.01.26 szerda, 21:43:32 »

Pont ez lenne a lényege.Kicsi tér-hatalmas fűtőteljesítmény-2 perc alatt meleg.aztán akár ki is kapcsolhat.
Sőt,miután NemTom-től lesz még 2 gyertyám,így 4db van-lesz beleépítve.
Attól meg nem tartok,hogy sok lesz a 4,mert a motoron lévő izzítók is ugyan ezek!
Sőt,nekem még első szélvédő fűtésem sincs,így a gen.-nak is bírnia kell. 1000w körül leszek..... vigyor3 Wink wave

A motor izzitoit az akkubol taplalod, inditas elott.

A jaro motornal raakasztott generator terheles kb. a ketszeresevel noveli meg a motor altal az uzemanyag kemiai energiaja formajaban felvett teljesitmenyet a jarulekos vesztesegek miatt. Vagyis kb. x2-x3 lesz a motoreval egyutt a melegito hatas, nem csak az elektromos futes szamit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2011.01.26 szerda, 23:02:35 »

Na.Most így néz ki,ez lesz a végleges állapot.De azt hiszem beépítés előtt tesztelni fogom!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/5.JPG
http://invitelweb.hu/tamas.simon/6.JPG
 finom
mint egy (z)űrhajó. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:50:19 »

Üdvözöllek Alf!

Kiváncsian figyelem a kisérletedet a kiegészitő fűtéssel kapcsolatban. Megosztanám a tapasztalataimat mivel én is megcsináltam. A gépem a dizel fütésre volt előkészítve igy kénytelen voltam egy vezérlő elektronikát tervezni hozzá, ami remekül müködik. Inditás után 25 sec késletetéssel kapcsolja be az elektromos fűtést az elektronika.  Viszont a generátorral kapcsolatban ovatosságra intelek. Mind három gyertya bekapcsolása és a teljes terhelés esetén (világitás fütőmotor hátsó ablak fűtés akkutöltés stb ) a generátor rendkivül erőssen melegszik kb 2 perc mulva.Nem tudom mekkora a hömérséklete mert nincs tapintóhőmérőm, de a kezemet azzonnal süti. A generátor védelmében csak 2 gyertyával használom. Igy nem melegszik annyira a generátor. Szerintem így kb üzemi höfokon müködik. A gép 2-3 pec mulva meleg levegőt fuj, és kb 4-5 Km után függőben van a vizhőmérő mutatója és ott is marad akárhogy fűtök. A vezérlésről annyit hyogy a gyárilag beépitett rendszernél a vezérlést a PCM modul végzi 2 db relével mint ahogy azt irtad korábban. Na az én gépemnlél ez egy másfajta dizel ( gázolajos rendszerü) vezérlést valósitmeg. Ezért kellet egy másik vezérlést késziteni. Az eredeti vezérlés szerint a PCM modul képes a fűtőgyertyákat külön-külön is kapcsolgatni. Ami valoszinü figyelembe veszi  a mindenkori terhelését a generátornak. Sok sikert kivánok a további munkához. Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 15:11:37 »

Üdvözöllek Alf!

Kiváncsian figyelem a kisérletedet a kiegészitő fűtéssel kapcsolatban. Megosztanám a tapasztalataimat mivel én is megcsináltam. A gépem a dizel fütésre volt előkészítve igy kénytelen voltam egy vezérlő elektronikát tervezni hozzá, ami remekül müködik. Inditás után 25 sec késletetéssel kapcsolja be az elektromos fűtést az elektronika.  Viszont a generátorral kapcsolatban ovatosságra intelek. Mind három gyertya bekapcsolása és a teljes terhelés esetén (világitás fütőmotor hátsó ablak fűtés akkutöltés stb ) a generátor rendkivül erőssen melegszik kb 2 perc mulva.Nem tudom mekkora a hömérséklete mert nincs tapintóhőmérőm, de a kezemet azzonnal süti. A generátor védelmében csak 2 gyertyával használom. Igy nem melegszik annyira a generátor. Szerintem így kb üzemi höfokon müködik. A gép 2-3 pec mulva meleg levegőt fuj, és kb 4-5 Km után függőben van a vizhőmérő mutatója és ott is marad akárhogy fűtök. A vezérlésről annyit hyogy a gyárilag beépitett rendszernél a vezérlést a PCM modul végzi 2 db relével mint ahogy azt irtad korábban. Na az én gépemnlél ez egy másfajta dizel ( gázolajos rendszerü) vezérlést valósitmeg. Ezért kellet egy másik vezérlést késziteni. Az eredeti vezérlés szerint a PCM modul képes a fűtőgyertyákat külön-külön is kapcsolgatni. Ami valoszinü figyelembe veszi  a mindenkori terhelését a generátornak. Sok sikert kivánok a további munkához. Tisztelettel László!

60-80 fok egy generatornal nem kritikus, nincs benne nagyon semmi, aminek ez artana. Az megtermeszetes, hogy melegszik, ha terheled. Indulj el az autoval, kap egy kis huzatot, jobban fog hulni, es kesz. Amig nem terheled jobban, mint a nevleges arama, addig nem kell aggodni. Szamolj kb. 30A-t az osszes lampara, amikor indulsz, ha 70A a kiegeszito futes, annyit boven el kell birjon. Mondjuk egy elso-hatso szelvedofutest bekapcsolva melle mar meggondolando, mivel 120A a nevleges terheloarama a 2 literes dizelek generatornak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 15:21:38 »

Tisztelt Mondeosok!

Újabb kérdéssel állnék elétek:
Ugye itt a tél, bár már lassan vége és a bőrülés ilyenkor rettentő kényelmetlen tud lenni ha nem jó az ülésfűtés. Nekem a bal sajnos nem működik, ezért TZS leírása alapján nekiálltam és megcsináltam. Sikeres műtét után jött a próba és kiderült, hogy az ülőlap melegszik, de a háttámla nem. Utolsó emlékeim szerint mikor tönkrement a hátamat szinte égette a fűtés ki is kapcsoltam gyorsan, de onnantól kezdve soha többé nem működött se az ülőlapon se a háttámla. Lehet, hogy túlfeszültséget kapott és kiment ezért valami benne?
Van valami ötletetek esetleg?
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 16:35:14 »

60-80 fok egy generatornal nem kritikus, nincs benne nagyon semmi, aminek ez artana. Az megtermeszetes, hogy melegszik, ha terheled. Indulj el az autoval, kap egy kis huzatot, jobban fog hulni, es kesz. Amig nem terheled jobban, mint a nevleges arama, addig nem kell aggodni. Szamolj kb. 30A-t az osszes lampara, amikor indulsz, ha 70A a kiegeszito futes, annyit boven el kell birjon. Mondjuk egy elso-hatso szelvedofutest bekapcsolva melle mar meggondolando, mivel 120A a nevleges terheloarama a 2 literes dizelek generatornak.

AndyA

Tisztelt Fórumtárs!

A gerárátor minden villamos fogyasztó kikapcsolása esetén is tölt min 15 A -ral.  A legszügségesebb fogyasztók bekapcsolása is min 50-60 A .Ehez jön még hozzá a kiegészitő fútés 3x16 A -ra Ez mindjár a generátor max terhehetőségének a határán van. Igazából semmit nem tudok a generátor elektromos adataiból azon kivül hogy a töltöfesz 14.4 V   
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:38:00 »


neked tddi.ezen lekell venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:44:46 »

A motor izzitoit az akkubol taplalod, inditas elott.

A jaro motornal raakasztott generator terheles kb. a ketszeresevel noveli meg a motor altal az uzemanyag kemiai energiaja formajaban felvett teljesitmenyet a jarulekos vesztesegek miatt. Vagyis kb. x2-x3 lesz a motoreval egyutt a melegito hatas, nem csak az elektromos futes szamit.

AndyA
Nem egészen-ill nem csak!
Ugyanis alapjáraton is izzít,pontosabban utóizzít,és így ezzel simítja az alapjáratot hiadegmotornál.
Ez alapján lesz készítve neki egy vezérlés,hogy csak akkor menjen a kieg fűtés,amikor az izzítás nem!!
Továbbá úgy szeretném megoldani,hogy ne állandóra legyen bekapcsolva,hanem impulzus szerűen egy-egy szilárdtest relével.Így a gen kímélve lesz.Pontosabban csak annyira lesz terhelve,mint izzításkor.
És csak addig menjen,amíg kb 50fokot eléri a motor hőmérséklete...

Majd kiforrja magát...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:45:38 »

A kiegeszito fűtést, gyárit, le lehet valahogyan mérni, hogy működik e vagy sem? Mert ha kb 1 km utan mar meleget fuj akkor nalam ez a kutyu nem mukodik. Ma  -4 van kb, nemrég autóztam egyet, hat, kellett kb 4km 100 as tempoval mig kezdte adni a melegett. Es akkor mozdult meg a hofokmutato is. Valami otlet erre valakitol ?
áramfelvételt kell mérni az izzítók vezetékein lakatfogóval.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:46:55 »

mint egy (z)űrhajó. Smiley
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:47:00 »

Sziasztok!

Kezdem lebontogatni a dolgokat a verdáról a karambol után.
Van pár kábel ami elszakadt.
Az egyik egy kábel vég csatlakozóval ami arról a kábelkorbácsról jön le mint amin az ablakmosó tartály szintjelzője van.
Az ablakmosó tartály szintjelzőtől kb 5 cm-re.
Az micsoda? A hőmérséklet jeladó a lökhárító elejéről?


Szia!

Tudom már nem lehet aktuális, de rád gondolva készítettem képet a hőmérőről, hátha valakinek hasznos lehet:
http://kephost.hu/image-73CC_4D41AF1C.jpg
http://kephost.hu/image-99CB_4D41AF7B.jpg
http://kephost.hu/image-F775_4D41AF1C.jpg


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 18:56:27 »

Üdvözöllek Alf!

Kiváncsian figyelem a kisérletedet a kiegészitő fűtéssel kapcsolatban. Megosztanám a tapasztalataimat mivel én is megcsináltam. A gépem a dizel fütésre volt előkészítve igy kénytelen voltam egy vezérlő elektronikát tervezni hozzá, ami remekül müködik. Inditás után 25 sec késletetéssel kapcsolja be az elektromos fűtést az elektronika.  Viszont a generátorral kapcsolatban ovatosságra intelek. Mind három gyertya bekapcsolása és a teljes terhelés esetén (világitás fütőmotor hátsó ablak fűtés akkutöltés stb ) a generátor rendkivül erőssen melegszik kb 2 perc mulva.Nem tudom mekkora a hömérséklete mert nincs tapintóhőmérőm, de a kezemet azzonnal süti. A generátor védelmében csak 2 gyertyával használom. Igy nem melegszik annyira a generátor. Szerintem így kb üzemi höfokon müködik. A gép 2-3 pec mulva meleg levegőt fuj, és kb 4-5 Km után függőben van a vizhőmérő mutatója és ott is marad akárhogy fűtök. A vezérlésről annyit hyogy a gyárilag beépitett rendszernél a vezérlést a PCM modul végzi 2 db relével mint ahogy azt irtad korábban. Na az én gépemnlél ez egy másfajta dizel ( gázolajos rendszerü) vezérlést valósitmeg. Ezért kellet egy másik vezérlést késziteni. Az eredeti vezérlés szerint a PCM modul képes a fűtőgyertyákat külön-külön is kapcsolgatni. Ami valoszinü figyelembe veszi  a mindenkori terhelését a generátornak. Sok sikert kivánok a további munkához. Tisztelettel László!
Szerbusz! worship
Köszi a tapasztalatokat!Valszeg én is építek hozzá 1 saját vezérlést,mert az sem bonyolultabb,mint a gyári.Ahhoz is kellene vennem 2 relét.Megkéne tápláni őket pozitívval a fülkéből az f82-es biztiről.Aztán bekell kötni a két relé negatívját az PCM modul 98as és a 75ös lábára.Ahhoz szerezni kellene speci sarukat.
És gyárilag is úgy vezélri a fűtéseket,hogy az egyik relé 1et kapcsol,a másik relé a másik 2 izzítót kapcsolja.Tehát az sem teljesen külön-külön.

Lejjebb már leírtam,hogy mik az elképzeléseim a vezérlésével kapcsolatban!
És valóban, a 80 fok körüli hőmérsékletet nem állja a kezünk,de az a generátornál még nem kritikus!
Továbbá lakatfogóval bármikor megtudom mérni,mennyire terhelem a generátort!
És hozzáteszem nekem nincs elsőszélvédőfűtésem sem.Pedig  pl Angel autója mindkettőt tudja,és azt is bírja a generátor!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:04:58 »

Szerbusz! worship
Köszi a tapasztalatokat!Valszeg én is építek hozzá 1 saját vezérlést,mert az sem bonyolultabb,mint a gyári.Ahhoz is kellene vennem 2 relét.Megkéne tápláni őket pozitívval a fülkéből az f82-es biztiről.Aztán bekell kötni a két relé negatívját az PCM modul 98as és a 75ös lábára.Ahhoz szerezni kellene speci sarukat.
És gyárilag is úgy vezélri a fűtéseket,hogy az egyik relé 1et kapcsol,a másik relé a másik 2 izzítót kapcsolja.Tehát az sem teljesen külön-külön.

Lejjebb már leírtam,hogy mik az elképzeléseim a vezérlésével kapcsolatban!
És valóban, a 80 fok körüli hőmérsékletet nem állja a kezünk,de az a generátornál még nem kritikus!
Továbbá lakatfogóval bármikor megtudom mérni,mennyire terhelem a generátort!
És hozzáteszem nekem nincs elsőszélvédőfűtésem sem.Pedig  pl Angel autója mindkettőt tudja,és azt is bírja a generátor!
Tudsz képet a saruról?Lehet tudok segiteni.Ha érdekel.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:09:05 »

Szerbusz! worship
Köszi a tapasztalatokat!Valszeg én is építek hozzá 1 saját vezérlést,mert az sem bonyolultabb,mint a gyári.Ahhoz is kellene vennem 2 relét.Megkéne tápláni őket pozitívval a fülkéből az f82-es biztiről.Aztán bekell kötni a két relé negatívját az PCM modul 98as és a 75ös lábára.Ahhoz szerezni kellene speci sarukat.
És gyárilag is úgy vezélri a fűtéseket,hogy az egyik relé 1et kapcsol,a másik relé a másik 2 izzítót kapcsolja.Tehát az sem teljesen külön-külön.

Lejjebb már leírtam,hogy mik az elképzeléseim a vezérlésével kapcsolatban!
És valóban, a 80 fok körüli hőmérsékletet nem állja a kezünk,de az a generátornál még nem kritikus!
Továbbá lakatfogóval bármikor megtudom mérni,mennyire terhelem a generátort!
És hozzáteszem nekem nincs elsőszélvédőfűtésem sem.Pedig  pl Angel autója mindkettőt tudja,és azt is bírja a generátor!

Nekem is van mind kettő benne és így 10-évesen még nem volt generátor probléma.
Bár azt nem tudom,hogy működik e a pótfűtésem.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:12:43 »

Tudsz képet a saruról?Lehet tudok segiteni.Ha érdekel.
Köszi,azt hiszem jobban hajlok a saját vezérlés megépítésére! worship worship
De észben tartom! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:21:47 »

Köszi,azt hiszem jobban hajlok a saját vezérlés megépítésére! worship worship
De észben tartom! Wink
OK!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:47:26 »

Szerbusz! worship
Köszi a tapasztalatokat!Valszeg én is építek hozzá 1 saját vezérlést,mert az sem bonyolultabb,mint a gyári.Ahhoz is kellene vennem 2 relét.Megkéne tápláni őket pozitívval a fülkéből az f82-es biztiről.Aztán bekell kötni a két relé negatívját az PCM modul 98as és a 75ös lábára.Ahhoz szerezni kellene speci sarukat.
És gyárilag is úgy vezélri a fűtéseket,hogy az egyik relé 1et kapcsol,a másik relé a másik 2 izzítót kapcsolja.Tehát az sem teljesen külön-külön.

Lejjebb már leírtam,hogy mik az elképzeléseim a vezérlésével kapcsolatban!
És valóban, a 80 fok körüli hőmérsékletet nem állja a kezünk,de az a generátornál még nem kritikus!
Továbbá lakatfogóval bármikor megtudom mérni,mennyire terhelem a generátort!
És hozzáteszem nekem nincs elsőszélvédőfűtésem sem.Pedig  pl Angel autója mindkettőt tudja,és azt is bírja a generátor!
A generátor problémától ne tarts, nekem is van első-hátsó szélvédő+tükör fűtésem+ gyárilag kiegészítő fűtés is, és soha nem volt generátor gondom...nem rég újítottam fel teljesen, de nem azért mert bármi is lett volna, csak azért mert már sokat futott.. pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 23:39:10 »

A generátor problémától ne tarts, nekem is van első-hátsó szélvédő+tükör fűtésem+ gyárilag kiegészítő fűtés is, és soha nem volt generátor gondom...nem rég újítottam fel teljesen, de nem azért mert bármi is lett volna, csak azért mert már sokat futott.. pias

Üdv!

Honnan lehet megtudni,hogy van-e kiegészítő fütésem?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 23:50:59 »

Üdv!

Honnan lehet megtudni,hogy van-e kiegészítő fütésem?
Ha beindítod a kocsi ,fűtés bevan kapcsolva akkor alapjáraton 3-4 percig hagyod járni.Ezután a középső 2 szellőzőn meleg levegő kell,hogy jöjjönAttól is függ,hogy ha van neked müködik-e./Izzítók/Legbiztossabban ha felemeled és a tűzfalnál kell megnézned.Ennyi....
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2011.01.28 péntek, 00:44:46 »

visszapillantó fűtés leképzelhető hogy van nekem?? hátsóablak fűtéssel az is vízleperget  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2011.01.28 péntek, 06:56:06 »

visszapillantó fűtés leképzelhető hogy van nekem?? hátsóablak fűtéssel az is vízleperget  vigyor3

FrancoNero! Nagyon köszönöm segítségedet, így 3 hónapos kálváriám befejeződött! A rádió tökéletes, a hozzáállásod maximális volt! Ha, ilyen mentalitás van - lenne (?) ebben az országban, akkor nem értem, hogy miért nem a forintot veszik 271 euróért...  nyes Mégegyszer:  worship és mindenkinek ajánlom, igen megbízható fiatalember!!!   integet2
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2011.01.28 péntek, 08:03:39 »

Aki kieg. fűtésben gondolkodik, annak figyelmébe ajánlom, amit Lászlóval kiokoskodtunk.
A dízel kályhás fűtésű újabb mondik nem ugyanolyan PCM csatlakozó kiosztásuak, nincs villanyfűtés vezérlő kimenetük.
A független vezérlésnél pedig meg kell építeni azt a valószínű funkciót, amit a gyári tud, hogy túlterhelés esetén lekapcsolgatja a fogyasztók egy részét.
Lehet első, hátsó, tükör, ülés, miegyébb fűtés a kocsiban, a vezérlés csak annyit enged működni, hogy a generátor ne sérüljön.
László tapasztalata, hogy a generátor túlmelegszik, lehet attól, hogy az ő kiegfűtése a saját vezérlővel nem áll le.
Én úgy csináltam meg, hogy a reléket egy utastérbe épített kapcsolópárral kapcsolom kézzel. Ha túl sok fogyasztóm megy, akkor az egyiket lekapcsolom. A diag. szerint egy fűtőt elbír a rendszer bármekkora terhelésnél, a másodiknál már 13V alá megy a fesz. alapjáraton. Valahol ott lehet a határ...
A generátor problémától ne tarts, nekem is van első-hátsó szélvédő+tükör fűtésem+ gyárilag kiegészítő fűtés is, és soha nem volt generátor gondom...nem rég újítottam fel teljesen, de nem azért mert bármi is lett volna, csak azért mert már sokat futott.. pias
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2011.01.28 péntek, 09:31:57 »

Tisztelt Fórumtársak! Konkrétan az én gépembe bontóban vett erdeti fűtőpatron van beépitve. A patron a dizel előmelegitő helyére lett beaplikálva a vizkörbe amit Trendi Forumtárs leirása alapján csináltam meg. Az izzitógyertyák cserélhetők a ház nem megy tönkre. A gyertya teljes  hossza 60-66 mm Elektromosan az álltalam készitrett vezérlés, inditás után 25 sec késleltetéssel kapcsolja be a fűtőpatront. A vezérlés 75 C vizhőmérséklet esetén autómatikusan kikapcsol. A teljesitmény relék beragadás védelemmel is el vannak látva. Leéllitás esetén a kieg fütés nem terheli az akkumulátort. A tapasztalatom az hogy sokkal hamarabb meleg van az autóban, és sokkal hamarabb eléri a motor az üzemi hőfokot. A lehetőságeket figyelembe véve mindenkinek csak ajánlani tudom. Az elektromos hőkapcsolót a www.e4.hu veboldalon megtaláljátok és 1200 Ft + posta költségért beszerezhető (igen profi német termék). Én közvetlanül a hengerfejhőmérséklet jeladó mellé szereltem be. 5perc alatt. A témával kapcsolatban mindenkinek állok rendelkezésére. Sok sikert mindenkinek a kiegészitő fűtéshez.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2011.01.28 péntek, 10:00:39 »

Tisztelt Fórumtársak! Konkrétan az én gépembe bontóban vett erdeti fűtőpatron van beépitve. A patron a dizel előmelegitő helyére lett beaplikálva a vizkörbe amit Trendi Forumtárs leirása alapján csináltam meg. Az izzitógyertyák cserélhetők a ház nem megy tönkre. A gyertya teljes  hossza 60-66 mm Elektromosan az álltalam készitrett vezérlés, inditás után 25 sec késleltetéssel kapcsolja be a fűtőpatront. A vezérlés 75 C vizhőmérséklet esetén autómatikusan kikapcsol. A teljesitmény relék beragadás védelemmel is el vannak látva. Leéllitás esetén a kieg fütés nem terheli az akkumulátort. A tapasztalatom az hogy sokkal hamarabb meleg van az autóban, és sokkal hamarabb eléri a motor az üzemi hőfokot. A lehetőságeket figyelembe véve mindenkinek csak ajánlani tudom. Az elektromos hőkapcsolót a www.e4.hu veboldalon megtaláljátok és 1200 Ft + posta költségért beszerezhető (igen profi német termék). Én közvetlanül a hengerfejhőmérséklet jeladó mellé szereltem be. 5perc alatt. A témával kapcsolatban mindenkinek állok rendelkezésére. Sok sikert mindenkinek a kiegészitő fűtéshez.

Nekem  gyári kiegészítő fűtésem van de így 10 évesen már nem hiszem,hogy működik.
Áhítattal olvasom a szavaidat de sajnos ez egy cukrásznak magas.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2011.01.28 péntek, 10:17:21 »

Áhítattal olvasom a szavaidat de sajnos ez egy cukrásznak magas.

LOLLER  vigyor3 Grin
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2011.01.28 péntek, 11:03:29 »

FrancoNero! Nagyon köszönöm segítségedet, így 3 hónapos kálváriám befejeződött! A rádió tökéletes, a hozzáállásod maximális volt! Ha, ilyen mentalitás van - lenne (?) ebben az országban, akkor nem értem, hogy miért nem a forintot veszik 271 euróért...  nyes Mégegyszer:  worship és mindenkinek ajánlom, igen megbízható fiatalember!!!   integet2
Ugyan  wave
Örülök hogy tudtam segíteni  Wink De köszönöm a dícséreted  worship worship Grin Használd egészséggel  smile integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2011.01.28 péntek, 15:37:31 »

Hiho!
Bal oldali lámpaállításom nem működik lehet bizti hiba? mert nem is zúg. vagy együtt van biztosítva a kettő? Ha igen akkor hol máshol lehet a gond ? Volt másnak ilyen jellegű gond?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:19:50 »

Hiho!
Bal oldali lámpaállításom nem működik lehet bizti hiba? mert nem is zúg. vagy együtt van biztosítva a kettő? Ha igen akkor hol máshol lehet a gond ? Volt másnak ilyen jellegű gond?
valszeg megadta magát a motor. ha gondolod nekem van egy...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:29:38 »

valszeg megadta magát a motor. ha gondolod nekem van egy...

hogyne gondolnám, mondj egy árat vagy mi...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:37:19 »

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/ELEKTRONIKAI-KIEGESZIT%C5%90K/COMMING-LIVING-HOME-MODUL/De_CH01-R-Coming/Leaving-Home-Modul-12V-Univerzalis.html

erről vélemény? Csak mert arra gondoltam hogy így soha nem is kéne lekapcsolni a világítást mert ez ugye megteszi helyettem... jól értelmeztem a dolgot?
induláskor meg ő kapcsolja be.
vagy nekem le kell kapcsolni csak az elektronika még tartja benne a lelket ~30mp-ig
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2011.01.28 péntek, 16:44:10 »

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/ELEKTRONIKAI-KIEGESZIT%C5%90K/COMMING-LIVING-HOME-MODUL/De_CH01-R-Coming/Leaving-Home-Modul-12V-Univerzalis.html

erről vélemény? Csak mert arra gondoltam hogy így soha nem is kéne lekapcsolni a világítást mert ez ugye megteszi helyettem... jól értelmeztem a dolgot?
induláskor meg ő kapcsolja be.
vagy nekem le kell kapcsolni csak az elektronika még tartja benne a lelket ~30mp-ig
zárás-nyitás után időzítve kapcsolgatja a lámpákat.

pl: http://www.youtube.com/watch?v=EsFA1bdOXD4
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2011.01.28 péntek, 17:42:59 »

visszapillantó fűtés leképzelhető hogy van nekem?? hátsóablak fűtéssel az is vízleperget  vigyor3
Kapcsold be ha jár a motor a hátsó ablakfűtést és várj vele ,ha a visszapillantó tükör melegszik akkor van.
A kettő csak együtt müködik!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2011.01.28 péntek, 17:57:27 »

Kapcsold be ha jár a motor a hátsó ablakfűtést és várj vele ,ha a visszapillantó tükör melegszik akkor van.
A kettő csak együtt müködik!!!!

jaja én is így teszteltem... bekapcsloltam majd 2 perc múlva megfogtam a tükröt és lám az is meleg volt... ellenben a hátsó ablak fűtésben el van szakadva kettő szál  falbav pont szemmagasságban
ezelőtt F astrám volt abban ugyanígy volt elszakadva... szomoru1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2011.01.28 péntek, 20:04:53 »

Nekem  gyári kiegészítő fűtésem van de így 10 évesen már nem hiszem,hogy működik.
Áhítattal olvasom a szavaidat de sajnos ez egy cukrásznak magas.
Szia!
Nekem a motort izzító gyertyám már ki volt égve mind a négy de szintén tíz évesen még mind a 3 fűtés rásegítő gyertyám jó...és meglepően gyorsan jön a meleg az autóba..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2011.01.28 péntek, 20:48:37 »

Szia!
Nekem a motort izzító gyertyám már ki volt égve mind a négy de szintén tíz évesen még mind a 3 fűtés rásegítő gyertyám jó...és meglepően gyorsan jön a meleg az autóba..

Végül is hamar jön nekem is a meleg csak az a baj hogyha fűtök akkor a dugóban araszolva nem megy fel középre a mutató 15km alatt sem./ - fokoknál/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2011.01.28 péntek, 21:15:05 »

Kapcsold be ha jár a motor a hátsó ablakfűtést és várj vele ,ha a visszapillantó tükör melegszik akkor van.
A kettő csak együtt müködik!!!!
kivéve, ha tönkrement hehe

vagy kiment a biztije wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2011.01.28 péntek, 21:23:48 »

kivéve, ha tönkrement hehe

vagy kiment a biztije wave
Na ja ezt kihagytam,de optimistán gondolkodtam....Mindig a rosszal kezdjük még aláadjuk a lovat valaki alá.Tudod kire gondolok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2011.01.28 péntek, 21:27:11 »

Na ja ezt kihagytam,de optimistán gondolkodtam....Mindig a rosszal kezdjük még aláadjuk a lovat valaki alá.Tudod kire gondolok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tudomén Wink

csak azért írtam, hogy ha nem megy, akkor mit kell keresnie Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2011.01.28 péntek, 22:12:56 »

hogyne gondolnám, mondj egy árat vagy mi...

Mielött megvennéd a motort.
Próbáld ki, hogy mwgcseréled a két lámpatestet.
Vagyis a baloldalit átviszed a jobb oldalra és bedugod a vezetékeit.
Ha igy működik a magasság állitás akkor tényleg a motor a ..ar. Ha viszont nem működik akkor vezetékszakadásod van, mint Nekem....
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2011.01.28 péntek, 22:14:14 »

Mielött megvennéd a motort.
Próbáld ki, hogy mwgcseréled a két lámpatestet.
Vagyis a baloldalit átviszed a jobb oldalra és bedugod a vezetékeit.
Ha igy működik a magasság állitás akkor tényleg a motor a ..ar. Ha viszont nem működik akkor vezetékszakadásod van, mint Nekem....
taps eljen ja, ez is lehet a hoba forrása
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2011.01.28 péntek, 22:27:54 »

tudomén Wink

csak azért írtam, hogy ha nem megy, akkor mit kell keresnie Wink
eljen eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:29:03 »

A külső tükör biztosítékja a F98, de ha kiment, akkor a kapcsoló visszajelzője sem világít.

Sz.G.


kivéve, ha tönkrement hehe

vagy kiment a biztije wave
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:31:28 »

A külső tükör biztosítékja a F98, de ha kiment, akkor a kapcsoló visszajelzője sem világít.

Sz.G.


De neki mivel nagyon alapfelszereltségü a kocsija/Franconero/az sem biztos,hogy van benne.Majd megnézi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2011.01.29 szombat, 10:58:11 »

A külső tükör biztosítékja a F98, de ha kiment, akkor a kapcsoló visszajelzője sem világít.

Sz.G.


az miért lehet, hogy a szélvédőfűtés kapcsoloját hiába kapcsolgatm, nem ad áramot. relé és minden bent van...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tim278
Vendég
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2011.01.29 szombat, 11:23:40 »

Sziasztok! Az aksim ma elromlott feltöltés. Az új aksi berakása után a rádió nem működik. Az igaz hogy ha nem tudom a kódot azt csak pénzért mondják meg a szervízbe? falbav
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2011.01.29 szombat, 11:37:13 »

Sziasztok! Az aksim ma elromlott feltöltés. Az új aksi berakása után a rádió nem működik. Az igaz hogy ha nem tudom a kódot azt csak pénzért mondják meg a szervízbe? falbav

Az igaz.De lessz majd aki megmondja neked itt ingyér.
Csak ki kell venni hozzá a rádiót  mert kell hozzá az oldalán vagy a hátulján lévő számsor.
Abból lehet visszafejteni a kódot.
Ha van időd olvasgass vissza mert már valaki leírta hogy hogyan kell.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.29 szombat, 12:31:07 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2011.01.29 szombat, 12:18:21 »

Azt meg kell mérni, a tükörre onnan megy az áram, ahonnan a visszajelző lámpa is. TIS

az miért lehet, hogy a szélvédőfűtés kapcsoloját hiába kapcsolgatm, nem ad áramot. relé és minden bent van...
Naplózva
tim278
Vendég
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2011.01.29 szombat, 12:21:10 »

Köszönöm a tippet  worship. Jó lenne megoldani a kódot ingyen ha lehet! Kérlek segítsetek!  Angry
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.