Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:45:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
186
187
[
188
]
189
190
191
192
193
194
195
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015813 alkalommal)
Petya
és 50 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9350 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:00:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:33:15
elméletben. De ez a cucc így néz ki:
[img]http://images.okazje.info.pl/p/motoryzacja/5023/motorcraft-calcium-plus-72ah-650a.jpg[/img
Ezen hol van a betöltő?
A fekete műanyag fedél nem igazán akar lejönni. Aláfeszítek, de inkább megnyúlik de nem nyílik.
A tetején lévő motocraft felirat a takaró fedélen van.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 11:34:04 írta AndyA
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9351 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:05:16 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.02.10 péntek, 11:00:07
A tetején lévő motocraft felirat a takaró fedélen van.
igen, de erre írtam, hogy az a fedél nem akar lejönni egyszerűen. (igaz, mitől is akarna).
Az érdekes az, hogy úgy tudom, a gondozásmeneteseken kell lennie piros-zöld jelzésnek, hogy jó-e az akksi (GM akksikon van).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9352 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:06:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.10 péntek, 10:56:06
Ezt honnan tudod?
Szerintem ezzel sokra nem mégy. Inkább azt mérd meg, nyugalomban mekkora áramot vesz fel az autó.
Mérd meg azt is, hogy mi történik (járó motornál), ha bekapcsolsz egy nagy fogyasztót: első szélvédő fűtés, vagy ilyesmi.
Hogy mennyit esik a feszültség. Ha nincs első szv fűtésed, akkor a tompított+fényszóró+ködlámpa, hátsó szélvédőfűtés egyszerre.
Jó jó persze, megmérem.
Inkább elvileg nem kellene, hogy sokat vegyen fel álltában. Nincs benne olyan, aminek kell áram.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9353 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:18:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 11:06:33
Jó jó persze, megmérem.
Inkább elvileg nem kellene, hogy sokat vegyen fel álltában. Nincs benne olyan, aminek kell áram.
Elviekben nem kellene, hogy lemerüljön...
A fiestánkon az első szélvédő fűtés reléjének összeégtek a pólusai, ennek köszönhetően állandóan bekapcsolva maradt a fesszabályzó.
Egy idő után tönkre is ment. Kétszer... mire komolyan vettük, hogy a fesszabályzó véletlenül nem megy tönkre.
Majd egy villanyszerelő végigbogarászta a hálózatot, és megtalálta a bűnöst.
Egy riasztó is tud komolyabb áramot húzni. Főleg, ha erre 4*24 órája van...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9354 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:30:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.10 péntek, 11:18:10
Elviekben nem kellene, hogy lemerüljön...
A fiestánkon az első szélvédő fűtés reléjének összeégtek a pólusai, ennek köszönhetően állandóan bekapcsolva maradt a fesszabályzó.
Egy idő után tönkre is ment. Kétszer... mire komolyan vettük, hogy a fesszabályzó véletlenül nem megy tönkre.
Majd egy villanyszerelő végigbogarászta a hálózatot, és megtalálta a bűnöst.
Egy riasztó is tud komolyabb áramot húzni. Főleg, ha erre 4*24 órája van...
Multiméter áramerősség állapotban a negatív közé kötve jó erre? Terhelés alatt nem mérném vele, mert szerintem pl. a kieg fűtés 60A-ja elfüstöli a mérővezetéket. (tudom, lakatfogó kellene, de az nincs).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9355 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:34:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 11:30:21
Multiméter áramerősség állapotban a negatív közé kötve jó erre? Terhelés alatt nem mérném vele, mert szerintem pl. a kieg fűtés 60A-ja elfüstöli a mérővezetéket. (tudom, lakatfogó kellene, de az nincs).
Gyere át hétvégén, nekem van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9356 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:38:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.10 péntek, 11:34:45
Gyere át hétvégén, nekem van.
AndyA
kösz, meglátom, befére-e időben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9357 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:38:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 11:05:16
Az érdekes az, hogy úgy tudom, a gondozásmeneteseken kell lennie piros-zöld jelzésnek, hogy jó-e az akksi (GM akksikon van).
Nem biztos. A múlt héten lecserélt 2003-as Motorcraft akksimon van zöld lámpás kukucskáló, de amire most lecseréltem Banner Powerbull azon nincs ilyen. Az általad belinkelt tájékoztatóban benne van az alábbi:
"A vízfogyasztás a Ford és Motorcraft akkumulátorok új generációjánál olyan alacsony, hogy az akkumulátor normál élettartama alatt nem kell vizet utántölteni.
Az akkumulátort feltöltés után lezárják, és azt nem szabad többé felnyitni.
A rendkívüli hőség megnövekedett vízfogyasztáshoz vezethet."
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9358 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:44:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 11:30:21
Multiméter áramerősség állapotban a negatív közé kötve jó erre? Terhelés alatt nem mérném vele, mert szerintem pl. a kieg fűtés 60A-ja elfüstöli a mérővezetéket. (tudom, lakatfogó kellene, de az nincs).
Nem ezt mondtam... egyszer nyugalmi áramot kellene mérni, én bízom benne, hogy 10 amper alatt lesz. Igen, itt le kell venni a sarut (rádiókód és egyebek, bár ha ügyes vagy, meg lehet úgy oldani, hogy ne is legyen áramtalanítás).
Járó motornál feszültséget kellene mérni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9359 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:44:34 »
Idézetet írta: francoe - 2012.02.10 péntek, 11:38:27
Nem biztos. A múlt héten lecserélt 2003-as Motorcraft akksimon van zöld lámpás kukucskáló, de amire most lecseréltem Banner Powerbull azon nincs ilyen. Az általad belinkelt tájékoztatóban benne van az alábbi:
"A vízfogyasztás a Ford és Motorcraft akkumulátorok új generációjánál olyan alacsony, hogy az akkumulátor normál élettartama alatt nem kell vizet utántölteni.
Az akkumulátort feltöltés után lezárják, és azt nem szabad többé felnyitni.
A rendkívüli hőség megnövekedett vízfogyasztáshoz vezethet."
Az utolsó mondat, ill. az ólomakksik működésének ismerete tükrében igen érdekes kijelentés.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9360 Dátum:
2012.02.10 péntek, 13:16:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.10 péntek, 11:44:34
Az utolsó mondat, ill. az ólomakksik működésének ismerete tükrében igen érdekes kijelentés.
AndyA
Hát igen...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9361 Dátum:
2012.02.10 péntek, 13:19:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.10 péntek, 11:44:34
Az utolsó mondat, ill. az ólomakksik működésének ismerete tükrében igen érdekes kijelentés.
AndyA
Miért? Te melegben nem iszol sokat? Biztosan a vezetőre gondoltak
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9362 Dátum:
2012.02.10 péntek, 13:37:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.10 péntek, 11:44:34
Az utolsó mondat, ill. az ólomakksik működésének ismerete tükrében igen érdekes kijelentés.
AndyA
a kulcs a "normál élettartam"-ban van. Ha ez rövidebb, mint ahogy fogy a víz, akkor nyert. Én pl. kíváncsi lennék, mennyi "víz" van a 2 éves akksiban. Ha kevés, akkor vagy nem volt rendesen lezárva, vagy a "normál élettartam" <2év.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9363 Dátum:
2012.02.10 péntek, 16:24:53 »
Tisztelt Fórumtársak!
Csatlakozva az előttem szolókhoz. Véleményem szerint gondozás mentes akkumulátor nem létezik. Ez megint a fogyasztói társadalom beetetésére szoló jólhangzó, de egyáltalán nem igaz reklám duma. Minden akkumulátor ami elektrolittal üzemel, arányosan tartalmaz desztilált ioncserélt vizet. Terhelés esetén az elektrolit hőmérséklete emelkedik ami jelen esetben viz párolgással jár együtt. Még akkor is elpárolog a viz egy idő után, ha a párolgó viz egy része visszavan vezetve a savba. Ebből adodóan bizony idöközönként rákell nézni a folyadék szintre. Garancia lejárta után érdemes a zárofedelet eltávolitani roncsolás mentesen, hpgy a hiányzo vizet potóljuk, és az akkumulátorunk hoszabb élettartammal hálálja meg a szakszerü gondoskodást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9364 Dátum:
2012.02.10 péntek, 16:30:58 »
Teljesen egyetértek.
Idézetet írta: László - 2012.02.10 péntek, 16:24:53
Tisztelt Fórumtársak!
Csatlakozva az előttem szolókhoz. Véleményem szerint gondozás mentes akkumulátor nem létezik. Ez megint a fogyasztói társadalom beetetésére szoló jólhangzó, de egyáltalán nem igaz reklám duma. Minden akkumulátor ami elektrolittal üzemel, arányosan tartalmaz desztilált ioncserélt vizet. Terhelés esetén az elektrolit hőmérséklete emelkedik ami jelen esetben viz párolgással jár együtt. Még akkor is elpárolog a viz egy idő után, ha a párolgó viz egy része visszavan vezetve a savba. Ebből adodóan bizony idöközönként rákell nézni a folyadék szintre. Garancia lejárta után érdemes a zárofedelet eltávolitani roncsolás mentesen, hpgy a hiányzo vizet potóljuk, és az akkumulátorunk hoszabb élettartammal hálálja meg a szakszerü gondoskodást.
Tisztelettel László!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9365 Dátum:
2012.02.10 péntek, 17:09:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 20:05:02
passz
ha kinullázod, és mész vele 20 km-t, akkor a városon kívülit már meg lehet nézni... városira/vegyesre szerintem 4-500 kell...
Mit kell kinullázni,és hogyan? A fedcompon a km/h az mit mér? Mert most jelenleg 30km/h mutat,de ha alapjáraton ketyeg akkor ez csökken! Tegnap óta ennyi km-et mentem:
ennek 70%-a város,és a fogyi a fedcomp szerint:
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9366 Dátum:
2012.02.10 péntek, 17:10:24 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.10 péntek, 16:30:58
Teljesen egyetértek.
Szintúgy egyetértek Lászlóval. Ahogy nézegettem kb. 2 év garanciát adnak a "csúcs" gondozásmentes aksikra, mint pl. a Bosch S5 vagy a Varta Silver Dynamic. De azért azt valjuk, be, be hogy egy normál, hagyományos akksi is többet kibír mint 2 év- normál esetben. Pl. az én gyári Motorcraft aksim ami az első töltést 2004 március végén kapta, már rég meg kellett volna, hogy adja magát, de még most is indíja a kocsit -1x fokban. Úgyan hozzáteszem, hogy már nem olyan pörgősem mint kéne, szóval a végét járja, de ez nagyon jó teljesítmény a véleményem szerint. Igaz ennél, hozzá lehet férni a cellákhoz és tél előtt után is töltöttem őket+ fel lett töltve töltőn. Az biztos, hogy akkor ezek az új csodáknak is el kéne menni ennyit, de ehhez időnként után kell tölteni cellákat az biztos.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9367 Dátum:
2012.02.10 péntek, 18:23:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 11:38:08
kösz, meglátom, befére-e időben.
Ha gondolod hozzám is elugorhatsz!Tududnk mérni:
-Töltőfeszt
-Savsűrűséget
-Indítóáramot
-Töltőáramot
Az összes lakatfogós áramot!
Gyakorlatilag csak terhelővillást nem tudok,de az nem is kell,ha megtudom mérni a savsűrűséget!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9368 Dátum:
2012.02.10 péntek, 19:42:06 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.10 péntek, 17:09:54
Mit kell kinullázni,és hogyan? A fedcompon a km/h az mit mér? Mert most jelenleg 30km/h mutat,de ha alapjáraton ketyeg akkor ez csökken! Tegnap óta ennyi km-et mentem: ennek 70%-a város,és a fogyi a fedcomp szerint:
átlagsebességet mér
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9369 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:27:09 »
Véleményem szerint a gondozásmentes akkut, ha erőszakkal felnyitjuk, akkor már többet nem fogjuk tudni visszazárni megfelelően.
Nekem is gondozás mentes van (folyadékos), nem lehet kinyitni, ami logikus is.
A hagyományos viszont gondozható, és ebből adódóan, megfelelő gondozással tovább használható (szerintem).
Gondozás mentesből szerintem a zselés lehet, hogy tovább bírja, de olyanom még sosem volt, mert marha drága.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9370 Dátum:
2012.02.10 péntek, 21:59:29 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.10 péntek, 17:09:54
Mit kell kinullázni,és hogyan? A fedcompon a km/h az mit mér? Mert most jelenleg 30km/h mutat,de ha alapjáraton ketyeg akkor ez csökken! Tegnap óta ennyi km-et mentem:
ennek 70%-a város,és a fogyi a fedcomp szerint:
Én ha tankolok utána a napiszámlálót szoktam lenullázni egy gombnyomásra,majd az index kar végén lévő gombbal váltok az átlagfogyasztásra majd a gombot nyomva tartom és ez az érték átugrik 99.9-re akkor elkell indulnod a kocsival és majd mikor mész akkor beáll arra az értékre amit a használat során kiszámol magának.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9371 Dátum:
2012.02.10 péntek, 23:26:37 »
Idézetet írta: francoe - 2012.02.10 péntek, 11:38:27
Nem biztos. A múlt héten lecserélt 2003-as Motorcraft akksimon van zöld lámpás kukucskáló, de amire most lecseréltem Banner Powerbull azon nincs ilyen. Az általad belinkelt tájékoztatóban benne van az alábbi:
"A vízfogyasztás a Ford és Motorcraft akkumulátorok új generációjánál olyan alacsony, hogy az akkumulátor normál élettartama alatt nem kell vizet utántölteni.
Az akkumulátort feltöltés után lezárják, és azt nem szabad többé felnyitni.
A rendkívüli hőség megnövekedett vízfogyasztáshoz vezethet."
Nem is bírom kinyitni. Inkább eltörik, de ki nem nyílik. Valószínűleg melegen rakják össze, hogy aztán ne is lehessen kinyitni.
Töltőn volt 1 napig, a max. fesz 14,7v, de terheletlenül, töltés nélkül szép lassan visszasüllyed. Reggel megnézem, hogy lement-e 12,7v-ig, ahogy állítólag kellene neki. A többit meglátjuk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9372 Dátum:
2012.02.11 szombat, 07:25:16 »
Tisztelt Fórumtársak!
Az akkumulátorokról még egy pár gondolat. Az én Mondeom 2005 március havi, és még mindig avval az eredeti Motorcraft akkumulátorral üzemel, amin az eredeti Ford 15 01 2005 beüzemelési kód van. Az akkumulátor nem gondozás mentes és után tölthető desztvizzel, és a mai napig még ebben a kritikusan hideg időben is kifogástalanul teszi a dolgát. Megjegyzem, minden évben kapott egy formáló töltést egy teljes kisütéssel és minden évben ellenőriztem a savsürűséget és az elektrolit szintet. A formáló töltés a névleges töltöáram tized részével történik igen lassan több napon keresztü. Akár 72 óra is lehet. A kisütés az A/Ó kapacitás 1/10-vel történik. (kímélő töltési kisütési üzemmód) Nagyon fontos a formáló töltés alkalmazása mely megakadályozza az elektródák szulfátosodását. Szerintem ha nem tesztek többet csak ennyit az akkuért, akkor is jelentősen menövelhetitek az élettartatamát.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9373 Dátum:
2012.02.11 szombat, 08:14:44 »
Idézetet írta: László - 2012.02.11 szombat, 07:25:16
Tisztelt Fórumtársak!
Az akkumulátorokról még egy pár gondolat. Az én Mondeom 2005 március havi, és még mindig avval az eredeti Motorcraft akkumulátorral üzemel, amin az eredeti Ford 15 01 2005 beüzemelési kód van. Az akkumulátor nem gondozás mentes és után tölthető desztvizzel, és a mai napig még ebben a kritikusan hideg időben is kifogástalanul teszi a dolgát. Megjegyzem, minden évben kapott egy formáló töltést egy teljes kisütéssel és minden évben ellenőriztem a savsürűséget és az elektrolit szintet. A formáló töltés a névleges töltöáram tized részével történik igen lassan több napon keresztü. Akár 72 óra is lehet. A kisütés az A/Ó kapacitás 1/10-vel történik. (kímélő töltési kisütési üzemmód) Nagyon fontos a formáló töltés alkalmazása mely megakadályozza az elektródák szulfátosodását. Szerintem ha nem tesztek többet csak ennyit az akkuért, akkor is jelentősen menövelhetitek az élettartatamát.
Tisztelettel László!
én épp tegnap néztem meg, hogy a skyrc B6AC jelű töltőm (modellakuk töltéséhez vettem) tud ólomakksit tölteni 2,0v/cella feszültséggel és max 4,0A-val. Egyelőre nem tudom, hogy a 71Ah-s ólomakksi töltése benne van-e a gyári specifikációjában (elvileg a biztonsági korlátja 50Ah) de meg fogom nézni, mert ez tudja a László által írt formázó töltést és kisütési ciklust.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9374 Dátum:
2012.02.11 szombat, 09:05:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.11 szombat, 08:14:44
én épp tegnap néztem meg, hogy a skyrc B6AC jelű töltőm (modellakuk töltéséhez vettem) tud ólomakksit tölteni 2,0v/cella feszültséggel és max 4,0A-val. Egyelőre nem tudom, hogy a 71Ah-s ólomakksi töltése benne van-e a gyári specifikációjában (elvileg a biztonsági korlátja 50Ah) de meg fogom nézni, mert ez tudja a László által írt formázó töltést és kisütési ciklust.
Kedves Relhist!
Ha a töltőd tudja a formáló töltés funkciót, akkor a töltő áram ugyan kisebb de a töltési idő megnövekedésével a 71 A/ó akkudat is felfogja tölteni. Itt pont ez a lényeg, hogy egy lassu, kimélő, üzemmodot valósitunk meg, ami megfelel a regenerációs folyamatnak. Nem képződik erős gázfejlődés, nem deformálodnak a lemezek, és nem válnak le a lemezekről alkotó elemek, amelyek egy szintet elérve az akksi alján ,cella zárlatot okozhatnak. Szerintem bisztos jó lessz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tipli66
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9375 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:12:13 »
Sziaztok
Segítsen nekem valaki ha tud nem rég vettük a kocsit és megkaptunk hozzá minden kulcsot és kódot ezzel nem is volt baj.
Csak hát a mostani meleg idő oda vágott az aksinak ki kellet szednem és feltölteni bátran vettem ki mivel azt gondoltam megvan hozzá minden.
De a döbbenet most jön a rádió nem veszi be a kódját már kétszer beírtam hívom a volt tulajt sajnálja de ö nem szedte ki az aksit és ezt a rádió kódot kapta hozzá ami ugye nem jó hol tudnám megnézni a rádió biztonsági kódját?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9376 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:23:12 »
Idézetet írta: tipli66 - 2012.02.11 szombat, 12:12:13
Sziaztok
Segítsen nekem valaki ha tud nem rég vettük a kocsit és megkaptunk hozzá minden kulcsot és kódot ezzel nem is volt baj.
Csak hát a mostani meleg idő oda vágott az aksinak ki kellet szednem és feltölteni bátran vettem ki mivel azt gondoltam megvan hozzá minden.
De a döbbenet most jön a rádió nem veszi be a kódját már kétszer beírtam hívom a volt tulajt sajnálja de ö nem szedte ki az aksit és ezt a rádió kódot kapta hozzá ami ugye nem jó hol tudnám megnézni a rádió biztonsági kódját?
húzd ki vagy húzasd ki egy szerelővel a rádiót,és a rajta lévő kódokat küld el neke privátban.Válasszal megy a kódod!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9377 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:23:26 »
Idézetet írta: tipli66 - 2012.02.11 szombat, 12:12:13
Sziaztok
Segítsen nekem valaki ha tud nem rég vettük a kocsit és megkaptunk hozzá minden kulcsot és kódot ezzel nem is volt baj.
Csak hát a mostani meleg idő oda vágott az aksinak ki kellet szednem és feltölteni bátran vettem ki mivel azt gondoltam megvan hozzá minden.
De a döbbenet most jön a rádió nem veszi be a kódját már kétszer beírtam hívom a volt tulajt sajnálja de ö nem szedte ki az aksit és ezt a rádió kódot kapta hozzá ami ugye nem jó hol tudnám megnézni a rádió biztonsági kódját?
Az 5-ös gombbal nyugtáztad? Tehát az 1234-es kódhoz az 1-es gombot 1x nyomod, a kettest 2x... a 4-est 4x, majd egyszer az ötös gombot (az az enter).
Ha nem fogadja el, kapd ki a rádiót, a tetején van a sorszám. Azt küldd el Alf-nak, és ő megmondja a kódot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9378 Dátum:
2012.02.11 szombat, 14:19:12 »
Szokasos zar problema...
Valakinek van mar tuti modszere arra, hogyan lehet megjavitani a bal elso zar modult ? Mert ugye ez minden baj forrasa.
Szedte mar szet valaki ezt a xart ? ujat nem akarok venni egy xaros mikrokapcs miatt. Inkabb javitanam a regit.
Masik gond, hogy tavrecsegovel alig birom nyitni zarni a verdat. Nehezen erzekeli a jelet. Nyaron ez is jo, de igy telen eleg gaz 8(
elem jo benne, szal valami mas gebasz lehet. Tipp ?
Naplózva
blah blah blah
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9379 Dátum:
2012.02.11 szombat, 14:51:12 »
Idézetet írta: zacci - 2012.02.11 szombat, 14:19:12
Szokasos zar problema...
Valakinek van mar tuti modszere arra, hogyan lehet megjavitani a bal elso zar modult ? Mert ugye ez minden baj forrasa.
Szedte mar szet valaki ezt a xart ? ujat nem akarok venni egy xaros mikrokapcs miatt. Inkabb javitanam a regit.
Masik gond, hogy tavrecsegovel alig birom nyitni zarni a verdat. Nehezen erzekeli a jelet. Nyaron ez is jo, de igy telen eleg gaz 8(
elem jo benne, szal valami mas gebasz lehet. Tipp ?
Asszem alf szedte szét és mintha találtak volna valakit aki javítja...de nem vagyok ebben biztos!
Van az angol wiki-n egy leírás, hogyan lehet megnövelni a távirányítás érzékelésének hatótávját
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Increasing_Remote_Locking_Range
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9380 Dátum:
2012.02.11 szombat, 16:47:30 »
Idézetet írta: zacci - 2012.02.11 szombat, 14:19:12
Szokasos zar problema...
Valakinek van mar tuti modszere arra, hogyan lehet megjavitani a bal elso zar modult ? Mert ugye ez minden baj forrasa.
Szedte mar szet valaki ezt a xart ? ujat nem akarok venni egy xaros mikrokapcs miatt. Inkabb javitanam a regit.
Masik gond, hogy tavrecsegovel alig birom nyitni zarni a verdat. Nehezen erzekeli a jelet. Nyaron ez is jo, de igy telen eleg gaz 8(
elem jo benne, szal valami mas gebasz lehet. Tipp ?
régebben találtam egy szakit, aki vw zárak javításával foglalkozik, azokban is a mikrokapcs kopik el. ha gondolod megkeresem az elérhetőségét és átdobom pü-ben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9381 Dátum:
2012.02.11 szombat, 19:51:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:49:20
http://www.andrewweaver.hu/download/akkumulatorok_felhtajek_2010_aw.pdf
Na, most már tudom, hogy 80Ah kell neki, nem 72.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9382 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:35:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.11 szombat, 19:51:52
Na, most már tudom, hogy 80Ah kell neki, nem 72.
és ami fontosabb:
"Fontos tudnivaló!
A Smart-Charge töltőrendszerrel rendelkező Ford gépkocsikba csak kalcium akkumulátorokat szabad beszerelni (az 1999-es Focustól kezdve (1998/08-2004/12), ld. a 72/2004-es MSzI-t is)."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Puskás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9383 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:38:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:35:22
és ami fontosabb:
"Fontos tudnivaló!
A Smart-Charge töltőrendszerrel rendelkező Ford gépkocsikba csak kalcium akkumulátorokat szabad beszerelni (az 1999-es Focustól kezdve (1998/08-2004/12), ld. a 72/2004-es MSzI-t is)."
[/quote
megkérdezhetem hogy miért csak kálciumos aksit lehet beszerelni ilyen rendszerbe?]
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9384 Dátum:
2012.02.11 szombat, 20:46:11 »
Idézetet írta: Puskás - 2012.02.11 szombat, 20:38:49
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:35:22
és ami fontosabb:
"Fontos tudnivaló!
A Smart-Charge töltőrendszerrel rendelkező Ford gépkocsikba csak kalcium akkumulátorokat szabad beszerelni (az 1999-es Focustól kezdve (1998/08-2004/12), ld. a 72/2004-es MSzI-t is)."
[/quote
megkérdezhetem hogy miért csak kálciumos aksit lehet beszerelni ilyen rendszerbe?]
A másik topicba belinkeltem a Smart charge rendszer leírását!Az a kalcium akkura lett fejlesztve!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9385 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 07:53:01 »
Autódoki is megmondja, hogy nem mindegyiket lehet leszedni, hogy hozzáférjünk az cella kupakoknak.
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/01/25/gondozasmentes_akku_toltese/
Relhist!
Én inkább nem próbálkoznék a szétfeszítésével, mert ha széttörik, akkor csak a sajnálkozás marad. Nekem is volt ilyen akksim és nem lehetett leszedni a fedelét. Akkus embertől kérdeztem és hülyének nézett, amiért a gondozásmentes akksiról le akarom feszegetni a fedelet a kupakokhoz.
Bár azt is mondta, hogy feszegessem csak nyugodtan, ,ha mindenáron most akarom lecserélni.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 07:59:37 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9386 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 08:28:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.11 szombat, 14:51:12
Asszem alf szedte szét és mintha találtak volna valakit aki javítja...de nem vagyok ebben biztos!
Van az angol wiki-n egy leírás, hogyan lehet megnövelni a távirányítás érzékelésének hatótávját
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Increasing_Remote_Locking_Range
THX !
Majd jó időben megoldom a problémát
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9387 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 08:32:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.11 szombat, 16:47:30
régebben találtam egy szakit, aki vw zárak javításával foglalkozik, azokban is a mikrokapcs kopik el. ha gondolod megkeresem az elérhetőségét és átdobom pü-ben
koszi ! johet !
Bar igazabol magam szeretnem megjavitani.
Van valakinek ilyen rossz zar modulja ? Szedte mar szet valaki ? A tengelyek csak sima ecceru tengelyek, vagy van rajtuk valami trukk ?
Arra gondoltam, hogy megfurom a csapszegeket es ha van ra mod, akkor vagok ra menetet es onnantol csavar kotesem lesz. Ha tul rovidek a tengelyek, akkor kesitek sajatot, ami hosszabb, es arra megy majd menet. Vagy egyszeruen ossze szigszallagozom az egeszet oszt jovan
Naplózva
blah blah blah
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9388 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 13:44:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.11 szombat, 16:47:30
régebben találtam egy szakit, aki vw zárak javításával foglalkozik, azokban is a mikrokapcs kopik el. ha gondolod megkeresem az elérhetőségét és átdobom pü-ben
régebben beszéltem én is ezzel a szakival, de nem vállal fordot, csak vw-t (ha ugyan arról beszélünk akinek a neve régebben felvetődött itt valami Ákos úgy emlékszem)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9389 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 13:46:04 »
Idézetet írta: zacci - 2012.02.12 vasárnap, 08:32:04
koszi ! johet !
Bar igazabol magam szeretnem megjavitani.
Van valakinek ilyen rossz zar modulja ? Szedte mar szet valaki ? A tengelyek csak sima ecceru tengelyek, vagy van rajtuk valami trukk ?
Arra gondoltam, hogy megfurom a csapszegeket es ha van ra mod, akkor vagok ra menetet es onnantol csavar kotesem lesz. Ha tul rovidek a tengelyek, akkor kesitek sajatot, ami hosszabb, es arra megy majd menet. Vagy egyszeruen ossze szigszallagozom az egeszet oszt jovan
Bennem is ez a gondolatmenet motoszkál.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9390 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 16:27:25 »
Idézetet írta: zacci - 2012.02.12 vasárnap, 08:28:45
THX !
Majd jó időben megoldom a problémát
egy magyarított cikk jöhetne belőle, ha úgyis csinálod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9391 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 16:36:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.11 szombat, 20:35:22
és ami fontosabb:
"Fontos tudnivaló!
A Smart-Charge töltőrendszerrel rendelkező Ford gépkocsikba csak kalcium akkumulátorokat szabad beszerelni (az 1999-es Focustól kezdve (1998/08-2004/12), ld. a 72/2004-es MSzI-t is)."
Kedves Alf!
Tökéletesen egyetértek, még pedig azért mert a calcium-calcim (calcium+) és a legmodernebb ezüst-calcium felépitésü akkumulátoroknak a legkisebb a gázfejlődésük és igy a párolgásuk is. Azon kivül sokkal nagyobb az inditó áramuk, jobban tűrik a nagyáramu töltést, gázképződés nélkül, minimális párolgás mellett. Természetesen ennek a fejlett tecnologiának ára van. Ezeket az akkumulátorokat tényleg ugy árulják mint gondozás mentes akkut.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9392 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 17:43:27 »
Úgy néz ki, kellék egy új akksi nekem is a 2.2-esbe. Kitől, milyet, mennyiért?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9393 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 17:56:48 »
És ezt meg hasonlókat honnan lehet tudni ha a ember nem klubtag? 1 éve vettem új aksit ha tudom ilyet veszek. Mennyi az ára?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9394 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 18:19:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.12 vasárnap, 17:56:48
És ezt meg hasonlókat honnan lehet tudni ha a ember nem klubtag? 1 éve vettem új aksit ha tudom ilyet veszek. Mennyi az ára?
Kezelési útmutatóban benne van, hogy calciumos kell bele.
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.12 vasárnap, 17:43:27
Úgy néz ki, kellék egy új akksi nekem is a 2.2-esbe. Kitől, milyet, mennyiért?
AndyA
Bosch S4/S5, Varta Blue/Silver Dynamic, Motorcraft Calcium Plus/ Ford Silver Calcium. Ugyanaz a cég gyártja őket (Johnson Controls), az első három (S4, Blue, Calcium Plus) Calcium-calcium, a második három Silver-calcium technológiás. Egyikkel sem jársz rosszul szerintem.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.12 vasárnap, 18:26:47 írta tpmportal
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9395 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 18:51:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.12 vasárnap, 17:43:27
Úgy néz ki, kellék egy új akksi nekem is a 2.2-esbe. Kitől, milyet, mennyiért?
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én a következő tipusokat javasolnám
Varta Sylver Dynamic 85 A/Ó 287x175x175mm
Varta Sylver Dynamic 74 A/Ó 315x175x175mm
Vagy az eredeti Ford Sylver-Calcium 74 A/Ó 287x175x175mm akkumulátort.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9396 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 18:57:04 »
Idézetet írta: László - 2012.02.12 vasárnap, 18:51:46
Tisztelt Fórumtárs!
Én a következő tipusokat javasolnám
Varta Sylver Dynamic 85 A/Ó 287x175x175mm
Varta Sylver Dynamic 74 A/Ó 315x175x175mm
Vagy az eredeti Ford Sylver-Calcium 74 A/Ó 287x175x175mm akkumulátort.
Tisztelettel László!
Elnézést.
A Varta Sylver Dynamic 85 A/Ó mérete helyesen 315x175x175
74 A/Ó 278x175x175
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9397 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 19:16:54 »
Idézetet írta: László - 2012.02.12 vasárnap, 18:57:04
Elnézést.
A Varta Sylver Dynamic 85 A/Ó mérete helyesen 315x175x175
74 A/Ó 278x175x175
Tisztelettel László!
Mivel mimár beszéltünk erről én személyes tapasztalat az elsőt javaslom mert gond nélkül teszi a dolgát 2 éve és 2-szer ellenőriztem ezalatt még a vízből sem hiányzott.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9398 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:05:36 »
uraim az MK3 első helyzetjelző izzója milyen
sima 5w-os
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9399 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 21:15:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.12 vasárnap, 17:43:27
Úgy néz ki, kellék egy új akksi nekem is a 2.2-esbe. Kitől, milyet, mennyiért?
AndyA
Csak nézd meg a gyártási dátumot?mert egy bosch silverrel( Metróba vettem)úgy jártam hogy1.5 év után cellazárlatos lett (én nagyon sokat indítózok kb 60-70 naponta)
gariba cserélték de bosszantó volt mert ott hagyott az út szélén.Csak jó tanács mert ilyenkor sok az akciós túltárolt akku akkus mondta.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
186
187
[
188
]
189
190
191
192
193
194
195
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ