Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:37:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
205
206
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015597 alkalommal)
Petya
és 58 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9900 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 22:07:23 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.12 hétfő, 21:39:54
Tudtommal nincs kiegfűtésem...bár nem szeretném ha így derülne ki.
Mit tudok tenni, hogy ne maradjon így éjszakára? Most rám ijesztettél kicsit...kimegyek és megsimizem a Mondit. Mást nem nagyon tudok tenni
Például megméred a nyugalmi áramot. Ha nem tizedamper, akkor baj van...
A töltéslámpa még mindig világít?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9901 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 22:13:03 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.12 hétfő, 22:07:23
Például megméred a nyugalmi áramot. Ha nem tizedamper, akkor baj van...
A töltéslámpa még mindig világít?
Nem, az csak reggel munkába menet égett. Sem hazafelé sem amikor este 2x begyújtottam nem maradt égve.
Gondolom ha levettem a sarut - ha nem is javul meg nyilván - de legalább az SOS elmúlt éjjelre. Holnap nem megyek vele, aztán meglátom mit tehetek.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: ablak progi
«
Új hozzászólás #9902 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 22:24:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.11 vasárnap, 18:19:31
Az ablak teljesen lenn van.
Megnyomod a gombot, hogy menjen felfelé, majd amikor felért, tartod 1s-ig. Elengeded, majd újra megnyomod.
Fontos, hogy miután felért, még egy rövid ideig tartsd a gombot. Én 1s-ot írtam, de tovább is lehet.
Sziasztok! Ablak programozásra visszatérve... Megcsináltam a procedúrát de a vezetőoldali ablaknál nem működik ezen gombnyomkodások után sem...
Valamint a vezetőoldali ablakmozgató gaombok (amik a többi ablakot vezérlik) is hol működnek, hol nem... mint a mesében...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9903 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 22:29:01 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.12 hétfő, 22:13:03
Nem, az csak reggel munkába menet égett. Sem hazafelé sem amikor este 2x begyújtottam nem maradt égve.
Gondolom ha levettem a sarut - ha nem is javul meg nyilván - de legalább az SOS elmúlt éjjelre. Holnap nem megyek vele, aztán meglátom mit tehetek.
Az üléshűtés, v a szélvédőfűtés is okozhat problémát. Melyiket használtad mostanság? Arrafelé keresd a hibát.
Most olvasom még egyszer, hogy mi is történt. Azaz: mikor nem aludt el? Miután leállítottad a motort, vagy amikor beindult?
Ha leállítás után nem aludt el, akkor érvényes az, amit írtam. Ha indulás után, akkor más a szitu. Valami nagy fogyasztó garázdálkodik.
Ha a motortérből jön, az lehet a generátor, az egyik relé - vagy bármi más... szaglássz, és próbáld lokalizálni a hibát.
Írd le jobban a körülményeket, amikor elkezdett füstölni. Mit kapcsoltál be, mennyi ideje ment, ilyesmi.
Mikor cseréltél go szűrőt? Milyen szaga volt a füstnek (nem röhögni). Az a sima amperszag, azaz olvadó műanyag, vagy esetleg égő go szag?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: ablak progi
«
Új hozzászólás #9904 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 22:30:10 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.12 hétfő, 22:24:22
Sziasztok! Ablak programozásra visszatérve... Megcsináltam a procedúrát de a vezetőoldali ablaknál nem működik ezen gombnyomkodások után sem...
Valamint a vezetőoldali ablakmozgató gaombok (amik a többi ablakot vezérlik) is hol működnek, hol nem... mint a mesében...
Akkor tedd meg azt,hogy fél órára áramtalanitsd a kocsit és utána próbáld meg újra és utána nem megy akkor szerelő vilanyos.A rádiót is kell majd újra programozni nefeledd./KÓD/
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ablak progi
«
Új hozzászólás #9905 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 22:30:36 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.12 hétfő, 22:24:22
Sziasztok! Ablak programozásra visszatérve... Megcsináltam a procedúrát de a vezetőoldali ablaknál nem működik ezen gombnyomkodások után sem...
Valamint a vezetőoldali ablakmozgató gaombok (amik a többi ablakot vezérlik) is hol működnek, hol nem... mint a mesében...
Írd már be a lábjegyzetedbe, milyen autód van, segít a hibakeresésben.
Mikor vetted az autód? Mert ha pont előtte volt autókozmetikában, azok meg bő vízzel mosták, hát nem kizárt, hogy nedves a kapcsoló, és az a baj.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9906 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 22:33:56 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.12 hétfő, 22:13:03
Nem, az csak reggel munkába menet égett. Sem hazafelé sem amikor este 2x begyújtottam nem maradt égve.
Gondolom ha levettem a sarut - ha nem is javul meg nyilván - de legalább az SOS elmúlt éjjelre. Holnap nem megyek vele, aztán meglátom mit tehetek.
Azt is nézd meg,hogy mikor járatod és ráteszel fogyasztót melegszik-e a plussz saru az akksin mert az nagyon gáz.Ezt még lakatfogóval is megtudod nézni ha elviszed szerelőhöz vagy kérsz kölcsön.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9907 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 23:05:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.12 hétfő, 22:29:01
Az üléshűtés, v a szélvédőfűtés is okozhat problémát. Melyiket használtad mostanság? Arrafelé keresd a hibát.
Most olvasom még egyszer, hogy mi is történt. Azaz: mikor nem aludt el? Miután leállítottad a motort, vagy amikor beindult?
Ha leállítás után nem aludt el, akkor érvényes az, amit írtam. Ha indulás után, akkor más a szitu. Valami nagy fogyasztó garázdálkodik.
Ha a motortérből jön, az lehet a generátor, az egyik relé - vagy bármi más... szaglássz, és próbáld lokalizálni a hibát.
Írd le jobban a körülményeket, amikor elkezdett füstölni. Mit kapcsoltál be, mennyi ideje ment, ilyesmi.
Mikor cseréltél go szűrőt? Milyen szaga volt a füstnek (nem röhögni). Az a sima amperszag, azaz olvadó műanyag, vagy esetleg égő go szag?
Indítás után nem aludt el, egészen amíg elértem a dolgozdába (az mondjuk 6-8 perc). Ez reggel volt. Utána nem fordult elő.
Az ülésfűtést és a szélvédőjét is használtam tegnap is (de
ma reggel csak a szélvédőt
rövid időre...aminek csak a fele megy de ez már 1 éves probléma tehát most nem játszhat).
A szag csak délután volt (és most este kicsit) szinte rögtön a gyújtás után és nem tűnt el (akkor 20 percet járathattam és mehettem vele hazáig). Ha jól emlékszem bakelitos, tehát műanyagos szag volt, de a feleségem szerint "annál furcsább".
GO szűrőt pont 14 hónappal és kb 17.500 km-rel ezelőtt cseréltettem benne (tegnap rendeltem meg egyébként az újat és az olajat hozzá, mert enyhén szólva ideje már
)
Van egy multiméterem. Mit tudok vele kimérni majd, ami leszűkíti a bajomat?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9908 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 23:14:50 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.12 hétfő, 22:06:51
Én integráltam bele 1 éve, amikor cseréltem
Olyat még nem is láttam, sőt nem is hallottam róla
vagyis az implementáció során integráltad a meglévő rendszerrel
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9909 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 23:16:29 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.12 hétfő, 23:14:50
vagyis az implementáció során integráltad a meglévő rendszerrel
Ahogy mondod
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9910 Dátum:
2012.03.13 kedd, 00:33:42 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.12 hétfő, 23:05:30
Indítás után nem aludt el, egészen amíg elértem a dolgozdába (az mondjuk 6-8 perc). Ez reggel volt. Utána nem fordult elő.
Az ülésfűtést és a szélvédőjét is használtam tegnap is (de
ma reggel csak a szélvédőt
rövid időre...aminek csak a fele megy de ez már 1 éves probléma tehát most nem játszhat).
A szag csak délután volt (és most este kicsit) szinte rögtön a gyújtás után és nem tűnt el (akkor 20 percet járathattam és mehettem vele hazáig). Ha jól emlékszem bakelitos, tehát műanyagos szag volt, de a feleségem szerint "annál furcsább".
GO szűrőt pont 14 hónappal és kb 17.500 km-rel ezelőtt cseréltettem benne (tegnap rendeltem meg egyébként az újat és az olajat hozzá, mert enyhén szólva ideje már
)
Van egy multiméterem. Mit tudok vele kimérni majd, ami leszűkíti a bajomat?
A go szűrő cseréjét a generátorra csepegő go miatt kérdeztem. A szagot is. Ezek akkor kizárva.
A bakelitos szag is nagy áramra utal. Kipróbálnám a szélvédőfűtést, vajon működik-e. Ugyanúgy az ülésfűtést.
Szerintem ezek reléje éghetett össze. Persze jó lenne tudni, hol vannak ezek a relék. Ha az utastérben, akkor nem itt a gond.
A nyugalmi áramot mindenképpen megnézném. Meg azt is, ha beindul a motor, hány volt a töltőfesz.
Valamint, hogy elalszik-e a töltésjelző.
Én azért szaglásznék, hátha megtalálom a szag forrását. Pl biztitábla a motortérben, vagy a generátor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9911 Dátum:
2012.03.13 kedd, 06:41:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.13 kedd, 00:33:42
A go szűrő cseréjét a generátorra csepegő go miatt kérdeztem. A szagot is. Ezek akkor kizárva.
A bakelitos szag is nagy áramra utal. Kipróbálnám a szélvédőfűtést, vajon működik-e. Ugyanúgy az ülésfűtést.
Szerintem ezek reléje éghetett össze. Persze jó lenne tudni, hol vannak ezek a relék. Ha az utastérben, akkor nem itt a gond.
A nyugalmi áramot mindenképpen megnézném. Meg azt is, ha beindul a motor, hány volt a töltőfesz.
Valamint, hogy elalszik-e a töltésjelző.
Én azért szaglásznék, hátha megtalálom a szag forrását. Pl biztitábla a motortérben, vagy a generátor.
Amint hazajövök este (gyalog) tovább nyomozok. Mindent köszi eddig is!
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9912 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:45:42 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.13 kedd, 06:41:04
Amint hazajövök este (gyalog) tovább nyomozok. Mindent köszi eddig is!
Ma mégis autóval mentem dolgozni. Ott szépen levettem a sarut. Hazafelé megint felgyúlt a töltést jelző lámpa és végig égett. Amikor leállítottam a motort egy viszonylag hangos leálló ventillátor hangot hallottam. Égett szag megint volt, de csak a motortérben és mivel nagy szél volt ismét elillant amint felnyitottam a motorháztetőt.
Az imént pedig kimentem méricskélni a Multiméterrel. Hát nem ezért tartanak a munkahelyemen
Azt sikerült kimérnem, hogy az akksi 12,37V-os volt beindítás előtt. Tehát nem kezdett merülni vagyis gondolom volt töltés abban a rövid időszakokban is amíg közlekedtem ma is vele.
Áram fogyasztást nem tudtam mérni...még nem jöttem rá hol, hogyan kell
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9913 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:50:51 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.13 kedd, 20:45:42
Ma mégis autóval mentem dolgozni. Ott szépen levettem a sarut. Hazafelé megint felgyúlt a töltést jelző lámpa és végig égett. Amikor leállítottam a motort egy viszonylag hangos leálló ventillátor hangot hallottam. Égett szag megint volt, de csak a motortérben és mivel nagy szél volt ismét elillant amint felnyitottam a motorháztetőt.
Az imént pedig kimentem méricskélni a Multiméterrel. Hát nem ezért tartanak a munkahelyemen
Azt sikerült kimérnem, hogy az akksi 12,37V-os volt beindítás előtt. Tehát nem kezdett merülni vagyis gondolom volt töltés abban a rövid időszakokban is amíg közlekedtem ma is vele.
Áram fogyasztást nem tudtam mérni...még nem jöttem rá hol, hogyan kell
az a generátor szaga lesz.....
szinte biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9914 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:52:53 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.13 kedd, 20:45:42
Ma mégis autóval mentem dolgozni. Ott szépen levettem a sarut. Hazafelé megint felgyúlt a töltést jelző lámpa és végig égett. Amikor leállítottam a motort egy viszonylag hangos leálló ventillátor hangot hallottam. Égett szag megint volt, de csak a motortérben és mivel nagy szél volt ismét elillant amint felnyitottam a motorháztetőt.
Az imént pedig kimentem méricskélni a Multiméterrel. Hát nem ezért tartanak a munkahelyemen
Azt sikerült kimérnem, hogy az akksi 12,37V-os volt beindítás előtt. Tehát nem kezdett merülni vagyis gondolom volt töltés abban a rövid időszakokban is amíg közlekedtem ma is vele.
Áram fogyasztást nem tudtam mérni...még nem jöttem rá hol, hogyan kell
hangos venti? nem lehet, hogy összeégett a venti csati és azt érzed? ezáltal a venti max fordulaton megy?
beindítás után azonnal beindul a venti?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
2.2_TDCI
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9915 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:55:07 »
Üdv!
Hátha ebben a topicban többre megyek valamivel..
Napokban vásároltam egy Autocom nevezetű autó diagnosztikai műszert, diag kábellel gyári cd-vel.. Minden autót visz, azonban az én 2.2-es Mondeomat nem akarja... Vagy is a motorvezérlővel nem kommunikál, de ABS, AC egyéb dolgokkal igen..
Vajon mi lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9916 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:57:31 »
Idézetet írta: 2.2_TDCI - 2012.03.13 kedd, 20:55:07
Üdv!
Hátha ebben a topicban többre megyek valamivel..
Napokban vásároltam egy Autocom nevezetű autó diagnosztikai műszert, diag kábellel gyári cd-vel.. Minden autót visz, azonban az én 2.2-es Mondeomat nem akarja... Vagy is a motorvezérlővel nem kommunikál, de ABS, AC egyéb dolgokkal igen..
Vajon mi lehet a probléma?
a protokollt nem tudja,vagy nincs jól beállítva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
2.2_TDCI
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9917 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:01:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.13 kedd, 20:57:31
a protokollt nem tudja,vagy nincs jól beállítva.
Magyarra lefordítva?
)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9918 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:06:42 »
Idézetet írta: 2.2_TDCI - 2012.03.13 kedd, 21:01:21
Magyarra lefordítva?
)
ez egy beállítható kommunikációs protokol.
Ha jól rém-lik akkor ennek J1850PWM-re kell lenni állítva,vagy ISO9141-2-re.De ha van automatice funkció,akkor arra rááll magától,amivel tud kommunikálni a motorvezérlővel.Amúgy nem ismerem az Autocom cucot,de ez a fordhoz kell.Ha nem tudja vagy nem állítható,akkor lecsó.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
2.2_TDCI
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9919 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:15:32 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.13 kedd, 21:06:42
ez egy beállítható kommunikációs protokol.
Ha jól rém-lik akkor ennek J1850PWM-re kell lenni állítva,vagy ISO9141-2-re.De ha van automatice funkció,akkor arra rááll magától,amivel tud kommunikálni a motorvezérlővel.Amúgy nem ismerem az Autocom cucot,de ez a fordhoz kell.Ha nem tudja vagy nem állítható,akkor lecsó.......
Tehát akkor az Autocom-on belül meg kell keresni azt a beállítási lehetőséget, ahol ezekre lehet állítani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9920 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:16:08 »
Idézetet írta: 2.2_TDCI - 2012.03.13 kedd, 21:15:32
Tehát akkor az Autocom-on belül meg kell keresni azt a beállítási lehetőséget, ahol ezekre lehet állítani?
hát...
gondolom!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9921 Dátum:
2012.03.13 kedd, 21:21:03 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.03.13 kedd, 20:52:53
hangos venti? nem lehet, hogy összeégett a venti csati és azt érzed? ezáltal a venti max fordulaton megy?
beindítás után azonnal beindul a venti?
Én is erre gondoltam... meg ott van ugyi az ellenállás is. Arrafelé kéne szaglászni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9922 Dátum:
2012.03.13 kedd, 22:11:12 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.03.13 kedd, 20:52:53
hangos venti? nem lehet, hogy összeégett a venti csati és azt érzed? ezáltal a venti max fordulaton megy?
beindítás után azonnal beindul a venti?
Ez lesz a holnap esti program. Eddig arra nem figyeltem.
Naplózva
Greg
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9923 Dátum:
2012.03.14 szerda, 19:41:17 »
Idézetet írta: 2.2_TDCI - 2012.03.13 kedd, 20:55:07
Üdv!
Hátha ebben a topicban többre megyek valamivel..
Napokban vásároltam egy Autocom nevezetű autó diagnosztikai műszert, diag kábellel gyári cd-vel.. Minden autót visz, azonban az én 2.2-es Mondeomat nem akarja... Vagy is a motorvezérlővel nem kommunikál, de ABS, AC egyéb dolgokkal igen..
Vajon mi lehet a probléma?
Csinálj egy vezérlőkeresést.
Protokollt nem tudsz külön állítani, az automatikus.
Magyar vagy angol nyelven próbálod. Magyaron a gázolajat keresd, az a diesel motorvezérlő, nem pedig az első amit hoz a listában (ha jól emlékszem).
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9924 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:17:27 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.13 kedd, 21:21:03
Én is erre gondoltam... meg ott van ugyi az ellenállás is. Arrafelé kéne szaglászni.
Gyerekek! A különböző fogyasztók be (vagy ki)mérését írjátok le nekem légyszi! Mondom, hogy csak a feszültséget tudtam megmérni az akksiban, ami jó volt. Esetleg még a biztiket tudnám végignézni, hogy azok jók-e? A ventillátor körüli csatlakozót majd megnézem még. Sajna mindig sötétedés körül érek haza amikor már nincs kedvem és energiám bíbelődni a parkolóban...majd most a hosszú hétvégén.
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9925 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 10:47:43 »
Sziasztok!!!Tegnap utána jártam a ventllátor problémámnak.Leírom miket tapasztaltam hátha van ötlet valakinek.Nekem is van csak kíváncsi vagyok jók e a megérzéseim.
Bekapcsoltam a műszerfal tesztet és így kocsikáztam vele városon kívűl-belűl kb. 60km-t.
1, A vízhőfok mutató a teszt szerint 50foknál mozdul meg ÉS!!!! 60 foknál már beáll közép alá egy mutatóval!!!!4 (szerintem ez így nem normális) És ezzel az ő szerepe ki is fújt ezután bármi i történt ő csak ott állt!!!!!!!
2,106 foknál kapcsol a ventillátor.
3,90km/h tempomat:a víz szétlassan felkúszott 108 fokig és ott állt sokáig majd gázadásra hirtelen leesett 88 fokig majd megint elindult és megérkezett 106 fokig.
4,álltam egyhelyben és járattam: felment 106-ig bekapcsolt a venti. a motor pedig melegedett tovább 109-ig a hűtőről már hideg levegőt szívtak a lapátok. gázfröccs (kb.1200-ig) a hőfok visszaesett 96-ra és rögtön leállt a ventillátor is és felmelegedett a hűtő. majd megint elértük a 106 fokot venti. bekapcs. 10mp és ki. víz vissza 102-re megint 106 venti be 2perc még mindíg megy 109 fok hűtő hideg,gáz, venti ki, víz 95.
Szerintem a termosztát akad.kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Még valami:találtam a trafó alatt a vízcső elosztón egy érzékelőt lehúztam a csatiját de semmi változást nem vettem észre.Minden hibátlanul ment tovább.Az minek az érzékelője lehet?
És mégegyszer felhívnám figyelmeteket az 1, es pontra. 60 foknál közép alatt 1 mutatónyival és amikor a motor épp 108 fokos volt ez a nyomorult akkor is ugyanott állt. mert ő nem vette észre az a cirka 50 fok különbséget.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9926 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:02:02 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.03.15 csütörtök, 10:47:43
Sziasztok!!!Tegnap utána jártam a ventllátor problémámnak.Leírom miket tapasztaltam hátha van ötlet valakinek.Nekem is van csak kíváncsi vagyok jók e a megérzéseim.
Bekapcsoltam a műszerfal tesztet és így kocsikáztam vele városon kívűl-belűl kb. 60km-t.
1, A vízhőfok mutató a teszt szerint 50foknál mozdul meg ÉS!!!! 60 foknál már beáll közép alá egy mutatóval!!!!4 (szerintem ez így nem normális) És ezzel az ő szerepe ki is fújt ezután bármi i történt ő csak ott állt!!!!!!!
2,106 foknál kapcsol a ventillátor.
3,90km/h tempomat:a víz szétlassan felkúszott 108 fokig és ott állt sokáig majd gázadásra hirtelen leesett 88 fokig majd megint elindult és megérkezett 106 fokig.
4,álltam egyhelyben és járattam: felment 106-ig bekapcsolt a venti. a motor pedig melegedett tovább 109-ig a hűtőről már hideg levegőt szívtak a lapátok. gázfröccs (kb.1200-ig) a hőfok visszaesett 96-ra és rögtön leállt a ventillátor is és felmelegedett a hűtő. majd megint elértük a 106 fokot venti. bekapcs. 10mp és ki. víz vissza 102-re megint 106 venti be 2perc még mindíg megy 109 fok hűtő hideg,gáz, venti ki, víz 95.
Szerintem a termosztát akad.kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Még valami:találtam a trafó alatt a vízcső elosztón egy érzékelőt lehúztam a csatiját de semmi változást nem vettem észre.Minden hibátlanul ment tovább.Az minek az érzékelője lehet?
És mégegyszer felhívnám figyelmeteket az 1, es pontra. 60 foknál közép alatt 1 mutatónyival és amikor a motor épp 108 fokos volt ez a nyomorult akkor is ugyanott állt. mert ő nem vette észre az a cirka 50 fok különbséget.
Én inkább vízpumpára gondolnék, hogy nemszállít elég vizet csak nagyobb fordulaton.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9927 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:03:31 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.03.15 csütörtök, 10:47:43
Sziasztok!!!Tegnap utána jártam a ventllátor problémámnak.Leírom miket tapasztaltam hátha van ötlet valakinek.Nekem is van csak kíváncsi vagyok jók e a megérzéseim.
Bekapcsoltam a műszerfal tesztet és így kocsikáztam vele városon kívűl-belűl kb. 60km-t.
1, A vízhőfok mutató a teszt szerint 50foknál mozdul meg ÉS!!!! 60 foknál már beáll közép alá egy mutatóval!!!!4 (szerintem ez így nem normális) És ezzel az ő szerepe ki is fújt ezután bármi i történt ő csak ott állt!!!!!!!
2,106 foknál kapcsol a ventillátor.
3,90km/h tempomat:a víz szétlassan felkúszott 108 fokig és ott állt sokáig majd gázadásra hirtelen leesett 88 fokig majd megint elindult és megérkezett 106 fokig.
4,álltam egyhelyben és járattam: felment 106-ig bekapcsolt a venti. a motor pedig melegedett tovább 109-ig a hűtőről már hideg levegőt szívtak a lapátok. gázfröccs (kb.1200-ig) a hőfok visszaesett 96-ra és rögtön leállt a ventillátor is és felmelegedett a hűtő. majd megint elértük a 106 fokot venti. bekapcs. 10mp és ki. víz vissza 102-re megint 106 venti be 2perc még mindíg megy 109 fok hűtő hideg,gáz, venti ki, víz 95.
Szerintem a termosztát akad.kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Még valami:találtam a trafó alatt a vízcső elosztón egy érzékelőt lehúztam a csatiját de semmi változást nem vettem észre.Minden hibátlanul ment tovább.Az minek az érzékelője lehet?
És mégegyszer felhívnám figyelmeteket az 1, es pontra. 60 foknál közép alatt 1 mutatónyival és amikor a motor épp 108 fokos volt ez a nyomorult akkor is ugyanott állt. mert ő nem vette észre az a cirka 50 fok különbséget.
Esetleg a vízpumpára is érdemes lehet ránézni, hátha valami nem oké a meghajtásával, és nem tolja úgy a vizet, ahogy kéne alapjáraton, meg
folyamatos fordulatszámon. Gázadásra annyira megugrik hirtelen a vízhőfok, hogy az akadó termó kinyisson?
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9928 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:04:53 »
regebbi hozzaszolasaimban leirtam hogy a vizhofok tema nem foltetlenul a termosztat hibajabol ered. a fenti hozzaszolasbol a nalam okosabbak talan ki tudjak bogaraszni az ujabb okozo tenyezot.
A termosztat igenis akadhat, gazadasra elmeletileg a vizpompa tobb vizet nyom es akkor kinyilik, ergo visszahul a motor. Ez inkabb a vizkori (fo) termosztatra valoszinubb, az olajkori az inkabb nyitva akad be, koszonhetoen annak a rudacskanak amin csuszik (vagy eppen nem csuszik).
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 11:06:54 írta dieselbee
»
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9929 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:09:13 »
Benzinesnél is van olajköri termó??És hol???Azért tippelek a termóra mert van amikor szépen visszahűl sőt fel sem melegszik annyira hogy kapcsoljon a venti. a pumpa szerintem ha nem tolna rendesen akkor sose tolna nem úgy hogy egyszer igen egyszer nem.Vagy nem jól sejtem?
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9930 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:10:49 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.03.15 csütörtök, 11:04:53
regebbi hozzaszolasaimban leirtam hogy a vizhofok tema nem foltetlenul a termosztat hibajabol ered. a fenti hozzaszolasbol a nalam okosabbak talan ki tudjak bogaraszni az ujabb okozo tenyezot.
A termosztat igenis akadhat, gazadasra elmeletileg a vizpompa tobb vizet nyom es akkor kinyilik, ergo visszahul a motor. Ez inkabb a vizkori (fo) termosztatra valoszinubb, az olajkori az inkabb nyitva akad be, koszonhetoen annak a rudacskanak amin csuszik (vagy eppen nem csuszik).
Benzinesról van szó, nincs olajköri. Ha csak az kell, hogy többet nyomjon, akkor országúti 90-nél (kétezer párszáz fordulat) miért nem tud kinyitni,
de alapjáraton hirtelen, enyhén megemelt fordulatra (1200) miért tud?
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.03.15 csütörtök, 11:09:13
Benzinesnél is van olajköri termó??És hol???Azért tippelek a termóra mert van amikor szépen visszahűl sőt fel sem melegszik annyira hogy kapcsoljon a venti. a pumpa szerintem ha nem tolna rendesen akkor sose tolna nem úgy hogy egyszer igen egyszer nem.Vagy nem jól sejtem?
Milyen jó lenne, ha lenne valami kis külső mutatója a termosztátoknak, ami megmondaná, hogy hogy is áll éppen.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 11:13:30 írta tpmportal
»
Naplózva
bozsehu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9931 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 12:40:44 »
Valaki megtudná mondani miért megy folyton a ventillátor ezen a tragacson ? Az oké ,hogy indítás utánn 1-2percet megy de kb70 fokos víznél fűtés funkcióba e/c kikapcsolva is folyamatosan pörög . Csatit néztem makulátlan , reseteltem az agyát de ugyan az , miért
?
Naplózva
https://t.me/pump_upp
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9932 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 13:51:43 »
Üdv a klubban!!!Én is ezen a projekten vagyok!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9933 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:18:23 »
Idézetet írta: bozsehu - 2012.03.15 csütörtök, 12:40:44
Valaki megtudná mondani miért megy folyton a ventillátor ezen a tragacson ? Az oké ,hogy indítás utánn 1-2percet megy de kb70 fokos víznél fűtés funkcióba e/c kikapcsolva is folyamatosan pörög . Csatit néztem makulátlan , reseteltem az agyát de ugyan az , miért
?
Akkor is, ha OFF gombbal kikapcsolod a teljes klímavezérlést, és vársz egy kicsit?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9934 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:39:23 »
Idézetet írta: bozsehu - 2012.03.15 csütörtök, 12:40:44
Valaki megtudná mondani miért megy folyton a ventillátor ezen a tragacson ? Az oké ,hogy indítás utánn 1-2percet megy de kb70 fokos víznél fűtés funkcióba e/c kikapcsolva is folyamatosan pörög . Csatit néztem makulátlan , reseteltem az agyát de ugyan az , miért
?
csatit nekem is makulátlan, de kiolvastattam, és tényleg az volt a rossz, amióta szét van húzva nem csinálja
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9935 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 15:54:06 »
Üdv.
Járó motornál 14.3 az akku. Bekapcsolt fényszóróval már csak 13.7, az első + hátsó szélvédőfűtéssel pedig 12.5. Ez akksi vagy generátor hiba? Ja és mikor rányomom a refit, érezhetően erőlködik a generátor.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9936 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 16:33:22 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.15 csütörtök, 15:54:06
Üdv.
Járó motornál 14.3 az akku. Bekapcsolt fényszóróval már csak 13.7, az első + hátsó szélvédőfűtéssel pedig 12.5. Ez akksi vagy generátor hiba? Ja és mikor rányomom a refit, érezhetően erőlködik a generátor.
Generátor mert nem jó a töltésed.Akkor jó ha ezek a fogyasztók rajta vannak és marad 14.4V.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9937 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 16:41:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.15 csütörtök, 16:33:22
Generátor mert nem jó a töltésed.Akkor jó ha ezek a fogyasztók rajta vannak és marad 14.4V.
Hát azé egy kics feszültség esést engedhetünk neki mert azér folyik ott elég nagy áram és a drótok is fogyasztóvá válnak ilyen áramerősségnél.
De azért nem illene 13V alá mennie az tény.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9938 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 16:57:59 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.15 csütörtök, 16:41:12
Hát azé egy kics feszültség esést engedhetünk neki mert azér folyik ott elég nagy áram és a drótok is fogyasztóvá válnak ilyen áramerősségnél.
De azért nem illene 13V alá mennie az tény.
Akkor semszabad változnia de főleg nem jó ha 14 alá megy!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9939 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 17:11:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.15 csütörtök, 16:57:59
Akkor semszabad változnia de főleg nem jó ha 14 alá megy!!!!
Na akkor most belefér, vagy nem?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9940 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 17:32:42 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.15 csütörtök, 17:11:58
Na akkor most belefér, vagy nem?
Én továbbra is azt mondom nem jó valami mert az enyém ha egy csomó fogyasztót rákapcsolsz nem változik semmit.Azért írtam a hogy nemenjen 14 alá ha minden rajta van de neked akkor már jóval alá megy.Nézesd meg
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9941 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 20:18:01 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.15 csütörtök, 15:54:06
Üdv.
Járó motornál 14.3 az akku. Bekapcsolt fényszóróval már csak 13.7, az első + hátsó szélvédőfűtéssel pedig 12.5. Ez akksi vagy generátor hiba? Ja és mikor rányomom a refit, érezhetően erőlködik a generátor.
Ez rögtön motorindítás után volt? Hodeg motorral? Egyszer akkor nézd meg, hogy autóztál 1 órát, és utána.
Ha az aksid rossz, és nagy áramot vesz fel, akkor a generátor nem biztos, hogy tartani tudja a feszültséget.
Jó lenne tudni, ilyenkor mekkora áramot ad le a generátor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9942 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 20:46:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.15 csütörtök, 20:18:01
Ez rögtön motorindítás után volt? Hodeg motorral? Egyszer akkor nézd meg, hogy autóztál 1 órát, és utána.
Ha az aksid rossz, és nagy áramot vesz fel, akkor a generátor nem biztos, hogy tartani tudja a feszültséget.
Jó lenne tudni, ilyenkor mekkora áramot ad le a generátor.
Igen, rögtön, hideg motornál. Sőt, előtte még egy kis zenét is hallgattam, bár azt nem tudom befolyásolja-e.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9943 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 20:54:54 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.15 csütörtök, 20:46:08
Igen, rögtön, hideg motornál. Sőt, előtte még egy kis zenét is hallgattam, bár azt nem tudom befolyásolja-e.
Hajaj de még mennyire. Kell tölteni az akkut ellátni az ablakfűtést lámpákat miegymást. Indítás után dolgozik a legjobban a generátor mert az akkuból elcsordogált és az indítás okozta energiát vissza dolgozza. Erre jönnek a fogyasztók amiket bekapcsolsz.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szaszjoca
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9944 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 21:12:32 »
Sziasztok!
Valaki vásárolt már a jtauto webröl? Ha igen akkor VÉLEMÉNY? Most rendelnék map szenzort és jó árat kaptam. Tapasztalata valakinek? Eddig csak cromaxtól vásároltam meg a helyi boltookban.
Naplózva
szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9945 Dátum:
2012.03.16 péntek, 12:46:00 »
Sziasztok!
Éjszakai vezetés közben újabb titok derült ki a kocsiról...
Valószínű az elejét megzúzhatták ezelőtt és angol autóból pótolhatták a lámpatesteket, mert a vetítési képe nem ilyen -> _/ hanem a fordítottja. Magyarán jobban világít az út közepén mint a szélén.
Át lehet ezt állítani valahogy?!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9946 Dátum:
2012.03.16 péntek, 12:56:19 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.16 péntek, 12:46:00
Sziasztok!
Éjszakai vezetés közben újabb titok derült ki a kocsiról...
Valószínű az elejét megzúzhatták ezelőtt és angol autóból pótolhatták a lámpatesteket, mert a vetítési képe nem ilyen -> _/ hanem a fordítottja. Magyarán jobban világít az út közepén mint a szélén.
Át lehet ezt állítani valahogy?!
az autókereskedőkben csak cserével tudták orvosolni meg szig.szalaggal átmenetileg.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9947 Dátum:
2012.03.16 péntek, 13:09:08 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.16 péntek, 12:46:00
Sziasztok!
Éjszakai vezetés közben újabb titok derült ki a kocsiról...
Valószínű az elejét megzúzhatták ezelőtt és angol autóból pótolhatták a lámpatesteket, mert a vetítési képe nem ilyen -> _/ hanem a fordítottja. Magyarán jobban világít az út közepén mint a szélén.
Át lehet ezt állítani valahogy?!
Szerintem HZsolt lehet, hogy tud segíteni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9948 Dátum:
2012.03.16 péntek, 13:33:44 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.16 péntek, 12:56:19
az autókereskedőkben csak cserével tudták orvosolni meg szig.szalaggal átmenetileg.
Igen és is attól tartok lámpacsere lesz a vége...
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9949 Dátum:
2012.03.16 péntek, 13:34:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.03.16 péntek, 13:09:08
Szerintem HZsolt lehet, hogy tud segíteni.
Köszönöm, írok neli PM-et, hátha...
Naplózva
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
205
206
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ