Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:27:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11170361 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9900 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:07:23 »

Tudtommal nincs kiegfűtésem...bár nem szeretném ha így derülne ki.
Mit tudok tenni, hogy ne maradjon így éjszakára? Most rám ijesztettél kicsit...kimegyek és megsimizem a Mondit. Mást nem nagyon tudok tenni Undecided

Például megméred a nyugalmi áramot. Ha nem tizedamper, akkor baj van...
A töltéslámpa még mindig világít?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9901 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:13:03 »

Például megméred a nyugalmi áramot. Ha nem tizedamper, akkor baj van...
A töltéslámpa még mindig világít?
Nem, az csak reggel munkába menet égett. Sem hazafelé sem amikor este 2x begyújtottam nem maradt égve.
Gondolom ha levettem a sarut - ha nem is javul meg nyilván - de legalább az SOS elmúlt éjjelre. Holnap nem megyek vele, aztán meglátom mit tehetek.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #9902 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:24:22 »

Az ablak teljesen lenn van.
Megnyomod a gombot, hogy menjen felfelé, majd amikor felért, tartod 1s-ig. Elengeded, majd újra megnyomod.
Fontos, hogy miután felért, még egy rövid ideig tartsd a gombot. Én 1s-ot írtam, de tovább is lehet.

Sziasztok! Ablak programozásra visszatérve... Megcsináltam a procedúrát de a vezetőoldali ablaknál nem működik ezen gombnyomkodások után sem...  Undecided
Valamint a vezetőoldali ablakmozgató gaombok (amik a többi ablakot vezérlik) is hol működnek, hol nem... mint a mesében...  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9903 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:29:01 »

Nem, az csak reggel munkába menet égett. Sem hazafelé sem amikor este 2x begyújtottam nem maradt égve.
Gondolom ha levettem a sarut - ha nem is javul meg nyilván - de legalább az SOS elmúlt éjjelre. Holnap nem megyek vele, aztán meglátom mit tehetek.

Az üléshűtés, v a szélvédőfűtés is okozhat problémát. Melyiket használtad mostanság? Arrafelé keresd a hibát.

Most olvasom még egyszer, hogy mi is történt. Azaz: mikor nem aludt el? Miután leállítottad a motort, vagy amikor beindult?
Ha leállítás után nem aludt el, akkor érvényes az, amit írtam. Ha indulás után, akkor más a szitu. Valami nagy fogyasztó garázdálkodik.
Ha a motortérből jön, az lehet a generátor, az egyik relé - vagy bármi más... szaglássz, és próbáld lokalizálni a hibát.
Írd le jobban a körülményeket, amikor elkezdett füstölni. Mit kapcsoltál be, mennyi ideje ment, ilyesmi.
Mikor cseréltél go szűrőt? Milyen szaga volt a füstnek (nem röhögni). Az a sima amperszag, azaz olvadó műanyag, vagy esetleg égő go szag?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9904 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:30:10 »

Sziasztok! Ablak programozásra visszatérve... Megcsináltam a procedúrát de a vezetőoldali ablaknál nem működik ezen gombnyomkodások után sem...  Undecided
Valamint a vezetőoldali ablakmozgató gaombok (amik a többi ablakot vezérlik) is hol működnek, hol nem... mint a mesében...  Undecided
Akkor tedd meg azt,hogy fél órára áramtalanitsd a kocsit és utána próbáld meg újra és utána nem megy akkor szerelő vilanyos.A rádiót is kell majd újra programozni nefeledd./KÓD/
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9905 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:30:36 »

Sziasztok! Ablak programozásra visszatérve... Megcsináltam a procedúrát de a vezetőoldali ablaknál nem működik ezen gombnyomkodások után sem...  Undecided
Valamint a vezetőoldali ablakmozgató gaombok (amik a többi ablakot vezérlik) is hol működnek, hol nem... mint a mesében...  Undecided

Írd már be a lábjegyzetedbe, milyen autód van, segít a hibakeresésben.

Mikor vetted az autód? Mert ha pont előtte volt autókozmetikában, azok meg bő vízzel mosták, hát nem kizárt, hogy nedves a kapcsoló, és az a baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9906 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 22:33:56 »

Nem, az csak reggel munkába menet égett. Sem hazafelé sem amikor este 2x begyújtottam nem maradt égve.
Gondolom ha levettem a sarut - ha nem is javul meg nyilván - de legalább az SOS elmúlt éjjelre. Holnap nem megyek vele, aztán meglátom mit tehetek.
Azt is nézd meg,hogy mikor járatod és ráteszel fogyasztót melegszik-e a plussz saru az akksin mert az nagyon gáz.Ezt még lakatfogóval is megtudod nézni ha elviszed szerelőhöz vagy kérsz kölcsön.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9907 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 23:05:30 »

Az üléshűtés, v a szélvédőfűtés is okozhat problémát. Melyiket használtad mostanság? Arrafelé keresd a hibát.

Most olvasom még egyszer, hogy mi is történt. Azaz: mikor nem aludt el? Miután leállítottad a motort, vagy amikor beindult?
Ha leállítás után nem aludt el, akkor érvényes az, amit írtam. Ha indulás után, akkor más a szitu. Valami nagy fogyasztó garázdálkodik.
Ha a motortérből jön, az lehet a generátor, az egyik relé - vagy bármi más... szaglássz, és próbáld lokalizálni a hibát.
Írd le jobban a körülményeket, amikor elkezdett füstölni. Mit kapcsoltál be, mennyi ideje ment, ilyesmi.
Mikor cseréltél go szűrőt? Milyen szaga volt a füstnek (nem röhögni). Az a sima amperszag, azaz olvadó műanyag, vagy esetleg égő go szag?
Indítás után nem aludt el, egészen amíg elértem a dolgozdába (az mondjuk 6-8 perc). Ez reggel volt. Utána nem fordult elő.
Az ülésfűtést és a szélvédőjét is használtam tegnap is (de ma reggel csak a szélvédőt rövid időre...aminek csak a fele megy de ez már 1 éves probléma tehát most nem játszhat).
A szag csak délután volt (és most este kicsit) szinte rögtön a gyújtás után és nem tűnt el (akkor 20 percet járathattam és mehettem vele hazáig). Ha jól emlékszem bakelitos, tehát műanyagos szag volt, de a feleségem szerint "annál furcsább".
GO szűrőt pont 14 hónappal és kb 17.500 km-rel ezelőtt cseréltettem benne (tegnap rendeltem meg egyébként az újat és az olajat hozzá, mert enyhén szólva ideje már  Embarrassed)

Van egy multiméterem. Mit tudok vele kimérni majd, ami leszűkíti a bajomat?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9908 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 23:14:50 »

Én integráltam bele 1 éve, amikor cseréltem  nyes Olyat még nem is láttam, sőt nem is hallottam róla  wow1

vagyis az implementáció során integráltad a meglévő rendszerrel Wink
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9909 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 23:16:29 »

vagyis az implementáció során integráltad a meglévő rendszerrel Wink
Ahogy mondod  eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9910 Dátum: 2012.03.13 kedd, 00:33:42 »

Indítás után nem aludt el, egészen amíg elértem a dolgozdába (az mondjuk 6-8 perc). Ez reggel volt. Utána nem fordult elő.
Az ülésfűtést és a szélvédőjét is használtam tegnap is (de ma reggel csak a szélvédőt rövid időre...aminek csak a fele megy de ez már 1 éves probléma tehát most nem játszhat).
A szag csak délután volt (és most este kicsit) szinte rögtön a gyújtás után és nem tűnt el (akkor 20 percet járathattam és mehettem vele hazáig). Ha jól emlékszem bakelitos, tehát műanyagos szag volt, de a feleségem szerint "annál furcsább".
GO szűrőt pont 14 hónappal és kb 17.500 km-rel ezelőtt cseréltettem benne (tegnap rendeltem meg egyébként az újat és az olajat hozzá, mert enyhén szólva ideje már  Embarrassed)

Van egy multiméterem. Mit tudok vele kimérni majd, ami leszűkíti a bajomat?

A go szűrő cseréjét a generátorra csepegő go miatt kérdeztem. A szagot is. Ezek akkor kizárva.
A bakelitos szag is nagy áramra utal. Kipróbálnám a szélvédőfűtést, vajon működik-e. Ugyanúgy az ülésfűtést.
Szerintem ezek reléje éghetett össze. Persze jó lenne tudni, hol vannak ezek a relék. Ha az utastérben, akkor nem itt a gond.
A nyugalmi áramot mindenképpen megnézném. Meg azt is, ha beindul a motor, hány volt a töltőfesz.
Valamint, hogy elalszik-e a töltésjelző.
Én azért szaglásznék, hátha megtalálom a szag forrását. Pl biztitábla a motortérben, vagy a generátor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9911 Dátum: 2012.03.13 kedd, 06:41:04 »

A go szűrő cseréjét a generátorra csepegő go miatt kérdeztem. A szagot is. Ezek akkor kizárva.
A bakelitos szag is nagy áramra utal. Kipróbálnám a szélvédőfűtést, vajon működik-e. Ugyanúgy az ülésfűtést.
Szerintem ezek reléje éghetett össze. Persze jó lenne tudni, hol vannak ezek a relék. Ha az utastérben, akkor nem itt a gond.
A nyugalmi áramot mindenképpen megnézném. Meg azt is, ha beindul a motor, hány volt a töltőfesz.
Valamint, hogy elalszik-e a töltésjelző.
Én azért szaglásznék, hátha megtalálom a szag forrását. Pl biztitábla a motortérben, vagy a generátor.
Amint hazajövök este (gyalog) tovább nyomozok. Mindent köszi eddig is!  worship worship
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9912 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:45:42 »

Amint hazajövök este (gyalog) tovább nyomozok. Mindent köszi eddig is!  worship worship
Ma mégis autóval mentem dolgozni. Ott szépen levettem a sarut. Hazafelé megint felgyúlt a töltést jelző lámpa és végig égett. Amikor leállítottam a motort egy viszonylag hangos leálló ventillátor hangot hallottam. Égett szag megint volt, de csak a motortérben és mivel nagy szél volt ismét elillant amint felnyitottam a motorháztetőt.
Az imént pedig kimentem méricskélni a Multiméterrel. Hát nem ezért tartanak a munkahelyemen  Wink Azt sikerült kimérnem, hogy az akksi 12,37V-os volt beindítás előtt. Tehát nem kezdett merülni vagyis gondolom volt töltés abban a rövid időszakokban is amíg közlekedtem ma is vele.
Áram fogyasztást nem tudtam mérni...még nem jöttem rá hol, hogyan kell szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9913 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:50:51 »

Ma mégis autóval mentem dolgozni. Ott szépen levettem a sarut. Hazafelé megint felgyúlt a töltést jelző lámpa és végig égett. Amikor leállítottam a motort egy viszonylag hangos leálló ventillátor hangot hallottam. Égett szag megint volt, de csak a motortérben és mivel nagy szél volt ismét elillant amint felnyitottam a motorháztetőt.
Az imént pedig kimentem méricskélni a Multiméterrel. Hát nem ezért tartanak a munkahelyemen  Wink Azt sikerült kimérnem, hogy az akksi 12,37V-os volt beindítás előtt. Tehát nem kezdett merülni vagyis gondolom volt töltés abban a rövid időszakokban is amíg közlekedtem ma is vele.
Áram fogyasztást nem tudtam mérni...még nem jöttem rá hol, hogyan kell szomoru1
az a generátor szaga lesz..... szomoru1 szinte biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #9914 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:52:53 »

Ma mégis autóval mentem dolgozni. Ott szépen levettem a sarut. Hazafelé megint felgyúlt a töltést jelző lámpa és végig égett. Amikor leállítottam a motort egy viszonylag hangos leálló ventillátor hangot hallottam. Égett szag megint volt, de csak a motortérben és mivel nagy szél volt ismét elillant amint felnyitottam a motorháztetőt.
Az imént pedig kimentem méricskélni a Multiméterrel. Hát nem ezért tartanak a munkahelyemen  Wink Azt sikerült kimérnem, hogy az akksi 12,37V-os volt beindítás előtt. Tehát nem kezdett merülni vagyis gondolom volt töltés abban a rövid időszakokban is amíg közlekedtem ma is vele.
Áram fogyasztást nem tudtam mérni...még nem jöttem rá hol, hogyan kell szomoru1

hangos venti? nem lehet, hogy összeégett a venti csati és azt érzed? ezáltal a venti max fordulaton megy?
beindítás után azonnal beindul a venti?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
2.2_TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #9915 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:55:07 »

Üdv!

Hátha ebben a topicban többre megyek valamivel..

Napokban vásároltam egy Autocom nevezetű autó diagnosztikai műszert, diag kábellel gyári cd-vel.. Minden autót visz, azonban az én 2.2-es Mondeomat nem akarja... Vagy is a motorvezérlővel nem kommunikál, de ABS, AC egyéb dolgokkal igen..
Vajon mi lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9916 Dátum: 2012.03.13 kedd, 20:57:31 »

Üdv!

Hátha ebben a topicban többre megyek valamivel..

Napokban vásároltam egy Autocom nevezetű autó diagnosztikai műszert, diag kábellel gyári cd-vel.. Minden autót visz, azonban az én 2.2-es Mondeomat nem akarja... Vagy is a motorvezérlővel nem kommunikál, de ABS, AC egyéb dolgokkal igen..
Vajon mi lehet a probléma?
a protokollt nem tudja,vagy nincs jól beállítva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
2.2_TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #9917 Dátum: 2012.03.13 kedd, 21:01:21 »

a protokollt nem tudja,vagy nincs jól beállítva.

Magyarra lefordítva? Smiley)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9918 Dátum: 2012.03.13 kedd, 21:06:42 »

Magyarra lefordítva? Smiley)
ez egy beállítható kommunikációs protokol.
Ha jól rém-lik akkor ennek J1850PWM-re kell lenni állítva,vagy ISO9141-2-re.De ha van automatice funkció,akkor arra rááll magától,amivel tud kommunikálni a motorvezérlővel.Amúgy nem ismerem az Autocom cucot,de ez a fordhoz kell.Ha nem tudja vagy nem állítható,akkor lecsó.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
2.2_TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #9919 Dátum: 2012.03.13 kedd, 21:15:32 »

ez egy beállítható kommunikációs protokol.
Ha jól rém-lik akkor ennek J1850PWM-re kell lenni állítva,vagy ISO9141-2-re.De ha van automatice funkció,akkor arra rááll magától,amivel tud kommunikálni a motorvezérlővel.Amúgy nem ismerem az Autocom cucot,de ez a fordhoz kell.Ha nem tudja vagy nem állítható,akkor lecsó.......

Tehát akkor az Autocom-on belül meg kell keresni azt a beállítási lehetőséget, ahol ezekre lehet állítani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9920 Dátum: 2012.03.13 kedd, 21:16:08 »

Tehát akkor az Autocom-on belül meg kell keresni azt a beállítási lehetőséget, ahol ezekre lehet állítani?
hát... Roll Eyes gondolom! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9921 Dátum: 2012.03.13 kedd, 21:21:03 »

hangos venti? nem lehet, hogy összeégett a venti csati és azt érzed? ezáltal a venti max fordulaton megy?
beindítás után azonnal beindul a venti?

Én is erre gondoltam... meg ott van ugyi az ellenállás is. Arrafelé kéne szaglászni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9922 Dátum: 2012.03.13 kedd, 22:11:12 »

hangos venti? nem lehet, hogy összeégett a venti csati és azt érzed? ezáltal a venti max fordulaton megy?
beindítás után azonnal beindul a venti?
Ez lesz a holnap esti program. Eddig arra nem figyeltem.
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #9923 Dátum: 2012.03.14 szerda, 19:41:17 »

Üdv!

Hátha ebben a topicban többre megyek valamivel..

Napokban vásároltam egy Autocom nevezetű autó diagnosztikai műszert, diag kábellel gyári cd-vel.. Minden autót visz, azonban az én 2.2-es Mondeomat nem akarja... Vagy is a motorvezérlővel nem kommunikál, de ABS, AC egyéb dolgokkal igen..
Vajon mi lehet a probléma?

Csinálj egy vezérlőkeresést.
Protokollt nem tudsz külön állítani, az automatikus.
Magyar vagy angol nyelven próbálod. Magyaron a gázolajat keresd, az a diesel motorvezérlő, nem pedig az első amit hoz a listában (ha jól emlékszem).
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9924 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:17:27 »

Én is erre gondoltam... meg ott van ugyi az ellenállás is. Arrafelé kéne szaglászni.
Gyerekek! A különböző fogyasztók be (vagy ki)mérését írjátok le nekem légyszi! Mondom, hogy csak a feszültséget tudtam megmérni az akksiban, ami jó volt. Esetleg még a biztiket tudnám végignézni, hogy azok jók-e? A ventillátor körüli csatlakozót majd megnézem még. Sajna mindig sötétedés körül érek haza amikor már nincs kedvem és energiám bíbelődni a parkolóban...majd most a hosszú hétvégén.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #9925 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 10:47:43 »

Sziasztok!!!Tegnap utána jártam a ventllátor problémámnak.Leírom miket tapasztaltam hátha van ötlet valakinek.Nekem is van csak kíváncsi vagyok jók e a megérzéseim. Wink
 Bekapcsoltam a műszerfal tesztet és így kocsikáztam vele városon kívűl-belűl kb. 60km-t.

1, A vízhőfok mutató a teszt szerint 50foknál mozdul meg ÉS!!!! 60 foknál már beáll közép alá egy mutatóval!!!!4 (szerintem ez így nem normális) És ezzel az ő szerepe ki is fújt ezután bármi i történt ő csak ott állt!!!!!!!
2,106 foknál kapcsol a ventillátor.
3,90km/h tempomat:a víz szétlassan felkúszott 108 fokig és ott állt sokáig majd gázadásra hirtelen leesett 88 fokig majd megint elindult és megérkezett 106 fokig.
4,álltam egyhelyben és járattam: felment 106-ig bekapcsolt a venti. a motor pedig melegedett tovább 109-ig a hűtőről már hideg levegőt szívtak a lapátok. gázfröccs (kb.1200-ig) a hőfok visszaesett 96-ra és rögtön leállt a ventillátor is és felmelegedett a hűtő. majd megint elértük a 106 fokot venti. bekapcs. 10mp és ki. víz vissza 102-re megint 106 venti be 2perc még mindíg megy 109 fok hűtő hideg,gáz, venti ki, víz 95.

Szerintem a termosztát akad.kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Még valami:találtam a trafó alatt a vízcső elosztón egy érzékelőt lehúztam a csatiját de semmi változást nem vettem észre.Minden hibátlanul ment tovább.Az minek az érzékelője lehet?Huh?

És mégegyszer felhívnám figyelmeteket az 1, es pontra. 60 foknál közép alatt 1 mutatónyival és amikor a motor épp 108 fokos volt ez a nyomorult akkor is ugyanott állt. mert ő nem vette észre az a cirka 50 fok különbséget.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9926 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:02:02 »

Sziasztok!!!Tegnap utána jártam a ventllátor problémámnak.Leírom miket tapasztaltam hátha van ötlet valakinek.Nekem is van csak kíváncsi vagyok jók e a megérzéseim. Wink
 Bekapcsoltam a műszerfal tesztet és így kocsikáztam vele városon kívűl-belűl kb. 60km-t.

1, A vízhőfok mutató a teszt szerint 50foknál mozdul meg ÉS!!!! 60 foknál már beáll közép alá egy mutatóval!!!!4 (szerintem ez így nem normális) És ezzel az ő szerepe ki is fújt ezután bármi i történt ő csak ott állt!!!!!!!
2,106 foknál kapcsol a ventillátor.
3,90km/h tempomat:a víz szétlassan felkúszott 108 fokig és ott állt sokáig majd gázadásra hirtelen leesett 88 fokig majd megint elindult és megérkezett 106 fokig.
4,álltam egyhelyben és járattam: felment 106-ig bekapcsolt a venti. a motor pedig melegedett tovább 109-ig a hűtőről már hideg levegőt szívtak a lapátok. gázfröccs (kb.1200-ig) a hőfok visszaesett 96-ra és rögtön leállt a ventillátor is és felmelegedett a hűtő. majd megint elértük a 106 fokot venti. bekapcs. 10mp és ki. víz vissza 102-re megint 106 venti be 2perc még mindíg megy 109 fok hűtő hideg,gáz, venti ki, víz 95.

Szerintem a termosztát akad.kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Még valami:találtam a trafó alatt a vízcső elosztón egy érzékelőt lehúztam a csatiját de semmi változást nem vettem észre.Minden hibátlanul ment tovább.Az minek az érzékelője lehet?Huh?

És mégegyszer felhívnám figyelmeteket az 1, es pontra. 60 foknál közép alatt 1 mutatónyival és amikor a motor épp 108 fokos volt ez a nyomorult akkor is ugyanott állt. mert ő nem vette észre az a cirka 50 fok különbséget.
Én inkább vízpumpára gondolnék, hogy nemszállít elég vizet csak nagyobb fordulaton.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9927 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:03:31 »

Sziasztok!!!Tegnap utána jártam a ventllátor problémámnak.Leírom miket tapasztaltam hátha van ötlet valakinek.Nekem is van csak kíváncsi vagyok jók e a megérzéseim. Wink
 Bekapcsoltam a műszerfal tesztet és így kocsikáztam vele városon kívűl-belűl kb. 60km-t.

1, A vízhőfok mutató a teszt szerint 50foknál mozdul meg ÉS!!!! 60 foknál már beáll közép alá egy mutatóval!!!!4 (szerintem ez így nem normális) És ezzel az ő szerepe ki is fújt ezután bármi i történt ő csak ott állt!!!!!!!
2,106 foknál kapcsol a ventillátor.
3,90km/h tempomat:a víz szétlassan felkúszott 108 fokig és ott állt sokáig majd gázadásra hirtelen leesett 88 fokig majd megint elindult és megérkezett 106 fokig.
4,álltam egyhelyben és járattam: felment 106-ig bekapcsolt a venti. a motor pedig melegedett tovább 109-ig a hűtőről már hideg levegőt szívtak a lapátok. gázfröccs (kb.1200-ig) a hőfok visszaesett 96-ra és rögtön leállt a ventillátor is és felmelegedett a hűtő. majd megint elértük a 106 fokot venti. bekapcs. 10mp és ki. víz vissza 102-re megint 106 venti be 2perc még mindíg megy 109 fok hűtő hideg,gáz, venti ki, víz 95.

Szerintem a termosztát akad.kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Még valami:találtam a trafó alatt a vízcső elosztón egy érzékelőt lehúztam a csatiját de semmi változást nem vettem észre.Minden hibátlanul ment tovább.Az minek az érzékelője lehet?Huh?

És mégegyszer felhívnám figyelmeteket az 1, es pontra. 60 foknál közép alatt 1 mutatónyival és amikor a motor épp 108 fokos volt ez a nyomorult akkor is ugyanott állt. mert ő nem vette észre az a cirka 50 fok különbséget.

Esetleg a vízpumpára is érdemes lehet ránézni, hátha valami nem oké a meghajtásával, és nem tolja úgy a vizet, ahogy kéne alapjáraton, meg
folyamatos fordulatszámon. Gázadásra annyira megugrik hirtelen a vízhőfok, hogy az akadó termó kinyisson?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #9928 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:04:53 »

regebbi hozzaszolasaimban leirtam hogy a vizhofok tema nem foltetlenul a termosztat hibajabol ered. a fenti hozzaszolasbol a nalam okosabbak talan ki tudjak bogaraszni az ujabb okozo tenyezot.

A termosztat igenis akadhat, gazadasra elmeletileg a vizpompa tobb vizet nyom es akkor kinyilik, ergo visszahul a motor. Ez inkabb a vizkori (fo) termosztatra valoszinubb, az olajkori az inkabb nyitva akad be, koszonhetoen annak a rudacskanak amin csuszik (vagy eppen nem csuszik).
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 11:06:54 írta dieselbee » Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #9929 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:09:13 »

Benzinesnél is van olajköri termó??És hol???Azért tippelek a termóra mert van amikor szépen visszahűl sőt fel sem melegszik annyira hogy kapcsoljon a venti. a pumpa szerintem ha nem tolna rendesen akkor sose tolna nem úgy hogy egyszer igen egyszer nem.Vagy nem jól sejtem?Huh?
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9930 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:10:49 »

regebbi hozzaszolasaimban leirtam hogy a vizhofok tema nem foltetlenul a termosztat hibajabol ered. a fenti hozzaszolasbol a nalam okosabbak talan ki tudjak bogaraszni az ujabb okozo tenyezot.

A termosztat igenis akadhat, gazadasra elmeletileg a vizpompa tobb vizet nyom es akkor kinyilik, ergo visszahul a motor. Ez inkabb a vizkori (fo) termosztatra valoszinubb, az olajkori az inkabb nyitva akad be, koszonhetoen annak a rudacskanak amin csuszik (vagy eppen nem csuszik).

Benzinesról van szó, nincs olajköri. Ha csak az kell, hogy többet nyomjon, akkor országúti 90-nél (kétezer párszáz fordulat) miért nem tud kinyitni,
de alapjáraton hirtelen, enyhén megemelt fordulatra (1200) miért tud?

Benzinesnél is van olajköri termó??És hol???Azért tippelek a termóra mert van amikor szépen visszahűl sőt fel sem melegszik annyira hogy kapcsoljon a venti. a pumpa szerintem ha nem tolna rendesen akkor sose tolna nem úgy hogy egyszer igen egyszer nem.Vagy nem jól sejtem?Huh?

Milyen jó lenne, ha lenne valami kis külső mutatója a termosztátoknak, ami megmondaná, hogy hogy is áll éppen.   Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 11:13:30 írta tpmportal » Naplózva
bozsehu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #9931 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 12:40:44 »

Valaki megtudná mondani miért megy folyton a ventillátor ezen a tragacson ? Az oké ,hogy indítás utánn 1-2percet megy de kb70 fokos víznél fűtés funkcióba e/c kikapcsolva is folyamatosan pörög . Csatit néztem makulátlan , reseteltem az agyát de ugyan az , miért Huh??
Naplózva

kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #9932 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 13:51:43 »

 Üdv a klubban!!!Én is ezen a projekten vagyok!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9933 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:18:23 »

Valaki megtudná mondani miért megy folyton a ventillátor ezen a tragacson ? Az oké ,hogy indítás utánn 1-2percet megy de kb70 fokos víznél fűtés funkcióba e/c kikapcsolva is folyamatosan pörög . Csatit néztem makulátlan , reseteltem az agyát de ugyan az , miért Huh??

Akkor is, ha OFF gombbal kikapcsolod a teljes klímavezérlést, és vársz egy kicsit?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #9934 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:39:23 »

Valaki megtudná mondani miért megy folyton a ventillátor ezen a tragacson ? Az oké ,hogy indítás utánn 1-2percet megy de kb70 fokos víznél fűtés funkcióba e/c kikapcsolva is folyamatosan pörög . Csatit néztem makulátlan , reseteltem az agyát de ugyan az , miért Huh??
csatit nekem is makulátlan, de kiolvastattam, és tényleg az volt a rossz, amióta szét van húzva nem csinálja
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9935 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 15:54:06 »

Üdv.

Járó motornál 14.3 az akku. Bekapcsolt fényszóróval már csak 13.7, az első + hátsó szélvédőfűtéssel pedig 12.5. Ez akksi vagy generátor hiba? Ja és mikor rányomom a refit, érezhetően erőlködik a generátor.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9936 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 16:33:22 »

Üdv.

Járó motornál 14.3 az akku. Bekapcsolt fényszóróval már csak 13.7, az első + hátsó szélvédőfűtéssel pedig 12.5. Ez akksi vagy generátor hiba? Ja és mikor rányomom a refit, érezhetően erőlködik a generátor.
Generátor mert nem jó a töltésed.Akkor jó ha ezek a fogyasztók rajta vannak és marad 14.4V.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9937 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 16:41:12 »

Generátor mert nem jó a töltésed.Akkor jó ha ezek a fogyasztók rajta vannak és marad 14.4V.
Hát azé egy kics feszültség esést engedhetünk neki mert azér folyik ott elég nagy áram és a drótok is fogyasztóvá válnak ilyen áramerősségnél.
De azért nem illene 13V alá mennie az tény.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9938 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 16:57:59 »

Hát azé egy kics feszültség esést engedhetünk neki mert azér folyik ott elég nagy áram és a drótok is fogyasztóvá válnak ilyen áramerősségnél.
De azért nem illene 13V alá mennie az tény.
Akkor semszabad változnia de főleg nem jó ha 14 alá megy!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9939 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 17:11:58 »

Akkor semszabad változnia de főleg nem jó ha 14 alá megy!!!!

Na akkor most belefér, vagy nem? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9940 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 17:32:42 »

Na akkor most belefér, vagy nem? vigyor3
Én továbbra is azt mondom nem jó valami mert az enyém ha egy csomó fogyasztót rákapcsolsz nem változik semmit.Azért írtam a hogy nemenjen 14 alá ha minden rajta van de neked akkor már jóval alá megy.Nézesd meg
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9941 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 20:18:01 »

Üdv.

Járó motornál 14.3 az akku. Bekapcsolt fényszóróval már csak 13.7, az első + hátsó szélvédőfűtéssel pedig 12.5. Ez akksi vagy generátor hiba? Ja és mikor rányomom a refit, érezhetően erőlködik a generátor.

Ez rögtön motorindítás után volt? Hodeg motorral? Egyszer akkor nézd meg, hogy autóztál 1 órát, és utána.
Ha az aksid rossz, és nagy áramot vesz fel, akkor a generátor nem biztos, hogy tartani tudja a feszültséget.
Jó lenne tudni, ilyenkor mekkora áramot ad le a generátor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9942 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 20:46:08 »

Ez rögtön motorindítás után volt? Hodeg motorral? Egyszer akkor nézd meg, hogy autóztál 1 órát, és utána.
Ha az aksid rossz, és nagy áramot vesz fel, akkor a generátor nem biztos, hogy tartani tudja a feszültséget.
Jó lenne tudni, ilyenkor mekkora áramot ad le a generátor.

Igen, rögtön, hideg motornál. Sőt, előtte még egy kis zenét is hallgattam, bár azt nem tudom befolyásolja-e.

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9943 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 20:54:54 »

Igen, rögtön, hideg motornál. Sőt, előtte még egy kis zenét is hallgattam, bár azt nem tudom befolyásolja-e.


Hajaj de még mennyire. Kell tölteni az akkut ellátni az ablakfűtést lámpákat miegymást. Indítás után dolgozik a legjobban a generátor mert az akkuból elcsordogált és az indítás okozta energiát vissza dolgozza. Erre jönnek a fogyasztók amiket bekapcsolsz.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szaszjoca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #9944 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 21:12:32 »

Sziasztok!
Valaki vásárolt már a jtauto webröl? Ha igen akkor VÉLEMÉNY? Most rendelnék map szenzort és jó árat kaptam. Tapasztalata valakinek? Eddig csak cromaxtól vásároltam meg a helyi boltookban.
Naplózva

szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #9945 Dátum: 2012.03.16 péntek, 12:46:00 »

Sziasztok!
Éjszakai vezetés közben újabb titok derült ki a kocsiról...
Valószínű az elejét megzúzhatták ezelőtt és angol autóból pótolhatták a lámpatesteket, mert a vetítési képe nem ilyen ->  _/  hanem a fordítottja. Magyarán jobban világít az út közepén mint a szélén.
Át lehet ezt állítani valahogy?!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9946 Dátum: 2012.03.16 péntek, 12:56:19 »

Sziasztok!
Éjszakai vezetés közben újabb titok derült ki a kocsiról...
Valószínű az elejét megzúzhatták ezelőtt és angol autóból pótolhatták a lámpatesteket, mert a vetítési képe nem ilyen ->  _/  hanem a fordítottja. Magyarán jobban világít az út közepén mint a szélén.
Át lehet ezt állítani valahogy?!
az autókereskedőkben csak cserével tudták orvosolni meg szig.szalaggal átmenetileg.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9947 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:09:08 »

Sziasztok!
Éjszakai vezetés közben újabb titok derült ki a kocsiról...
Valószínű az elejét megzúzhatták ezelőtt és angol autóból pótolhatták a lámpatesteket, mert a vetítési képe nem ilyen ->  _/  hanem a fordítottja. Magyarán jobban világít az út közepén mint a szélén.
Át lehet ezt állítani valahogy?!

Szerintem HZsolt lehet, hogy tud segíteni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #9948 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:33:44 »

az autókereskedőkben csak cserével tudták orvosolni meg szig.szalaggal átmenetileg.

Igen és is attól tartok lámpacsere lesz a vége...  Angry
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #9949 Dátum: 2012.03.16 péntek, 13:34:43 »

Szerintem HZsolt lehet, hogy tud segíteni.

Köszönöm, írok neli PM-et, hátha...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.