Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:11:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
207
208
[
209
]
210
211
212
213
214
215
216
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016573 alkalommal)
Scratch
és 34 vendég van a témában
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10400 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 21:21:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.19 csütörtök, 19:31:30
Szia! Vezetékszakadás vagy zárlat? A csomiajtónál nem mennek kábelek? Nem törhettek meg? A 4 ajtóst nem ismerem, csak kérdezem. Szvsz vidd el egy maszek autóvilishez, percek alatt kiméri hol van gond.
Szia!
Én is arra gondolok hogy talán a csomi tartónál, mert ahol megy a kábel abban a gumi csőben, arra valahogy rázáródik a csomi ajtó ,csak azt nem értem hogy a lámpát akkor miért kapcsolja le, bár lehet külön szálon megy a visszajelző. Felkeresek valami szakit, aztán meglátjuk.
Köszi
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
alf69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10401 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 21:28:29 »
Hello!
MK3 2004 kombi 130 lo.
Januarban Bulgariaban elment a generator, beszereltek helyette egy helyi gyartmanyut mellyel kabe 2500 km-et autoztam.Ezutan hol kigyulladt a toltesjelzo lampa (nem toltott csak 12.5v) hol nem. Most nem gyul ki de 14.8-14.9 -et tolt.
Mi ez?
Naplózva
Galaxy 2014 Titanium 140 LE
Mondeo 2004 kombi ghia 130LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10402 Dátum:
2012.04.20 péntek, 08:07:04 »
Idézetet írta: alf69 - 2012.04.19 csütörtök, 21:28:29
Hello!
MK3 2004 kombi 130 lo.
Januarban Bulgariaban elment a generator, beszereltek helyette egy helyi gyartmanyut mellyel kabe 2500 km-et autoztam.Ezutan hol kigyulladt a toltesjelzo lampa (nem toltott csak 12.5v) hol nem. Most nem gyul ki de 14.8-14.9 -et tolt.
Mi ez?
A 14.8-14.9-es töltő feszültségre azt mondanám, generátor szénkefe kopás.
Naplózva
szoke1979
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10403 Dátum:
2012.04.20 péntek, 13:07:37 »
Sziasztok!
Abban kérem a segitségeteket,h a mondeomon a bal oldali oldal indexem nem villog!Szétszedtem a csatlakozót fulytam bele wd-40-et mert elég korodált volt gondolom vizet kaphatott plusz még cseréltem benne 3-om izzót is de akkor sem villog!
Mi lehet a probléma akkor???
Naplózva
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10404 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:20:37 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.19 csütörtök, 19:31:30
Szia! Vezetékszakadás vagy zárlat? A csomiajtónál nem mennek kábelek? Nem törhettek meg? A 4 ajtóst nem ismerem, csak kérdezem. Szvsz vidd el egy maszek autóvilishez, percek alatt kiméri hol van gond.
Sziasztok!
Hála ma a jó időnek nekiestem a probléma megkeresésének. Egy kábel volt elszakadva a gumi összekötő alatt amiben a kábelek futnak a kasztni és a csomagtartó között.
Ráadásul így már be lehetett programozni az autómatikus ajtózárást is, ami eddig nem sikerült, valószínűleg azért, mert a rendszer úgy érzékelte, hogy egy ajtó nyitva van.
köszi mindenkinek a tippeket, üdv
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10405 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:57:11 »
Sziasztok!
Ablakemelő gond...
Kipróbáltam az ablakprogramozást, működik is szépen távirányítóról, egyedül a bal első nem mozdul...
Valamint a bal elsőről nem tudom vezérelni a többi ablakot... Vagyis felhúzni fel tudom őket ha le vannak húzva delefelé nem működik...
Mi lehet a kórság?!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10406 Dátum:
2012.04.20 péntek, 20:01:14 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.04.20 péntek, 19:57:11
Sziasztok!
Ablakemelő gond...
Kipróbáltam az ablakprogramozást, működik is szépen távirányítóról, egyedül a bal első nem mozdul...
Valamint a bal elsőről nem tudom vezérelni a többi ablakot... Vagyis felhúzni fel tudom őket ha le vannak húzva delefelé nem működik...
Mi lehet a kórság?!
Távirányítóról letudod az összest egy gombnyomásra engedni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10407 Dátum:
2012.04.20 péntek, 20:08:59 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.20 péntek, 08:07:04
A 14.8-14.9-es töltő feszültségre azt mondanám, generátor szénkefe kopás.
Szenkefe? Uj generatornal? Az igaz, hogy bolgar gyartmany.
Leszereltetem oszt megnezzuk.
Naplózva
Galaxy 2014 Titanium 140 LE
Mondeo 2004 kombi ghia 130LE
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10408 Dátum:
2012.04.20 péntek, 20:12:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.20 péntek, 20:01:14
Távirányítóról letudod az összest egy gombnyomásra engedni.
Nem. Távirányítóról vezérelve a bal első kivételével mind a 3 lemegy-felmegy ahogy elő van írva neki, a bal elsőt csak belülről tudom mozgatni.
És a bal első ajtón lévő 4 gombos ablakvezérlő modulról kezelve a másik 3 ablakot csak felhúzni tudom ha azok lehúzott állapotban vannak.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10409 Dátum:
2012.04.20 péntek, 20:18:42 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.04.20 péntek, 20:12:03
Nem. Távirányítóról vezérelve a bal első kivételével mind a 3 lemegy-felmegy ahogy elő van írva neki, a bal elsőt csak belülről tudom mozgatni.
És a bal első ajtón lévő 4 gombos ablakvezérlő modulról kezelve a másik 3 ablakot csak felhúzni tudom ha azok lehúzott állapotban vannak.
Egy próbát megér áramtalanítsd a kocsit egy fél órára és kezd el előről a programozást.A rádiót is kell ezután kóddal.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10410 Dátum:
2012.04.20 péntek, 20:22:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.20 péntek, 20:18:42
Egy próbát megér áramtalanítsd a kocsit egy fél órára és kezd el előről a programozást.A rádiót is kell ezután kóddal.
Holnap megpróbálom, most szolgálatban vagyok...
És ha ez sem segít?!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10411 Dátum:
2012.04.20 péntek, 20:43:07 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.04.20 péntek, 20:22:09
Holnap megpróbálom, most szolgálatban vagyok...
És ha ez sem segít?!
Próbáld meg optimistán azt majd gondolkodunk tovább.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10412 Dátum:
2012.04.20 péntek, 21:49:21 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.10 kedd, 19:44:01
http://mondeo.hu/index.php?topic=5248.0
Bekötéshez talán az első drótjainak leágaztatása tűnik a legegyszerűbbnek.
Sziasztok! Szia
Megvettem a lámpát, készítettem rá rgy kábelkorbácsot. Szerintem holnap megcsinálom a sablont, ami a kárpit vágásához szükséges. 2 kérdésem van
- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?
- Ha már előre húztam a kábelt, akkor az első világításról milyen módon húzzam le a delejt? Metszem meg a kábelt, valahol, ott patkoljam meg, majd szigetelőszalag?
Köszi a
-et
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
V.Tamás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10413 Dátum:
2012.04.21 szombat, 08:15:53 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.04.20 péntek, 21:49:21
Sziasztok! Szia
Szerintem holnap megcsinálom a sablont, ami a kárpit vágásához szükséges. 2 kérdésem van
- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?
Szia!
Én egy kicsi fűrészlapot (csontfűrész) használtam, pl egy dekopirfűrész apró fogú lapja is jó lehet
http://kepfeltoltes.hu/120413/DSCF7268_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 10:38:06 írta V.Tamás
»
Naplózva
volkov
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10414 Dátum:
2012.04.21 szombat, 08:49:59 »
Elakadtam. Vagy lehet hogy a végére értem, s tényleg *** a GEM
Szóval az ALF-tól kapott (köszi érte
) zárat összelegóztam, hogy a mikrokapcsolók müködjenek, kimértem, ez oké.
Összekötöttem az Andy-től kapott (köszi érte!
) GEM-mel. Természetesen ahogy megkapta a feszt, egyből riasztott.
A zárral "emuláltam" a kulccsal történő nyitást. Ennek eredménye az lett, hogy a sziréna nem szólt, de az index villogott tovább.
Csináltam a zárás-nyitást, változás nem történt. Majd el kellett szaladnom vmerre, mire visszaértem, már nem villogott!!!
Ezután ha bezártam, nem jelzett semmit, nyitásra jelre egyet villant az index, ajtó nyitás után se riasztott, viszont fura ding-ding-elő hangott adott ki. Sokkal halkabb s finomabbat mint a világítás visszajelző. Viszont a kulcsot ezután sem tudtam rátanítani.
Majd egyszer csak újra elkezdett riasztani
Tényleg el tud romlani egy GEM modul így?!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10415 Dátum:
2012.04.21 szombat, 09:04:37 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.04.20 péntek, 19:57:11
Sziasztok!
Ablakemelő gond...
Kipróbáltam az ablakprogramozást, működik is szépen távirányítóról, egyedül a bal első nem mozdul...
Valamint a bal elsőről nem tudom vezérelni a többi ablakot... Vagyis felhúzni fel tudom őket ha le vannak húzva delefelé nem működik...
Mi lehet a kórság?!
Nézd meg a csatlakozót az ajtó sarkánál, tekerj rajta egyet, hátha ott laza a csatlakozás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10416 Dátum:
2012.04.21 szombat, 09:06:53 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.04.20 péntek, 21:49:21
Sziasztok! Szia
Megvettem a lámpát, készítettem rá rgy kábelkorbácsot. Szerintem holnap megcsinálom a sablont, ami a kárpit vágásához szükséges. 2 kérdésem van
- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?
- Ha már előre húztam a kábelt, akkor az első világításról milyen módon húzzam le a delejt? Metszem meg a kábelt, valahol, ott patkoljam meg, majd szigetelőszalag?
Köszi a
-et
Dekopírhoz van szivacs- és filcvágó lap, ami tulajdonképpen egy késpenge fűrészfog nélkül. Ha az nincs, akkor aprószemű lappal (fémfűrészlap), szintén dekopírba fogva a nagyoláshoz, utána késsel kifaragva a kész méretre?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10417 Dátum:
2012.04.21 szombat, 09:56:31 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.04.20 péntek, 21:49:21
...
- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?
- Ha már előre húztam a kábelt, akkor az első világításról milyen módon húzzam le a delejt? Metszem meg a kábelt, valahol, ott patkoljam meg, majd szigetelőszalag?
....
1. Én snitzerrel vágtam ki. Ügyelj rá, hogy lassan haladj és első körben inkább szűkebb legyen a kivágás, utólag nehéz passzentossá tenni.
2.
-Vegyél 3 db késes (fiú) kábelsarut, 3 db anya kábelsarut amelyek passzolnak az elöl lévő lámpa kivezetéseire illetve az első lámpára menő elektromos csatlakozók műanyag hüvelyeibe.
-Vágj 3 db 10-15 cm-es vezetékdarabot, majd rögzítsd minden vezetékdarab egyik végére a késes sarut (ez fogod belecsúsztatni az első lámpára menő vezeték műanyag hüvelyébe)
-A rövid vezetékdarabok másik végét sodord össze a hátsó lámpára menő vezetékdarabbal (ez a leágazás a hátsó lámpához), majd erre az összesodort végre rögzítsd az anya kábelsarut (ez fog menni az első lámpa csatlakozó végeire.
-Nekem nem volt műanyagházas csatlakozóm a hátsó lámpához, ezért nekem még kellett további 3 anya kábelsaru a hátra menő vezetékek végére, hogy rá tudjam kötni a hátsó lámpa csatlakozóira. Szigetelőszalagról ne feledkezz meg.
Raktam fel néhány képet, remélem segítenek.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10418 Dátum:
2012.04.21 szombat, 10:31:47 »
Idézetet írta: matya007 - 2012.04.20 péntek, 19:20:37
Sziasztok!
Hála ma a jó időnek nekiestem a probléma megkeresésének. Egy kábel volt elszakadva a gumi összekötő alatt amiben a kábelek futnak a kasztni és a csomagtartó között.
Ráadásul így már be lehetett programozni az autómatikus ajtózárást is, ami eddig nem sikerült, valószínűleg azért, mert a rendszer úgy érzékelte, hogy egy ajtó nyitva van.
köszi mindenkinek a tippeket, üdv
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10419 Dátum:
2012.04.21 szombat, 11:37:23 »
Asszem megint bénáztam
hogyan tudom alapra állítani a pillanatnyi fogyasztásmérőt? Vagyis "nullázni"?
Benyomtam hosszan az ott lévő gombot, amikor a kijelzőn az volt, de most horror értékeket mutat, pedig a korábbi 13-ról, már 8.1-nél tartottam
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10420 Dátum:
2012.04.21 szombat, 12:12:39 »
Idézetet írta: napu - 2012.04.21 szombat, 11:37:23
Asszem megint bénáztam
hogyan tudom alapra állítani a pillanatnyi fogyasztásmérőt? Vagyis "nullázni"?
Benyomtam hosszan az ott lévő gombot, amikor a kijelzőn az volt, de most horror értékeket mutat, pedig a korábbi 13-ról, már 8.1-nél tartottam
Igazából a talpaddal tudod be állítani. Nem értem azt a fogyi mérőt mert ugyan olyan stílusban vezetek és gondol egyet le megy 6.6 re aztán fel megy 8.4 re aztán 7.2 őn stagnál. Mondjuk nekem még nem sikerült 13 ra fel csalni
de minél többet mész vele szerintem annál lejjebb megy főleg ha pályán mész vele. De akár mennyit is mutat mindig baromság mert a fogyim 6-7 között van. Nem valami pontos műszer
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10421 Dátum:
2012.04.21 szombat, 12:55:35 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.21 szombat, 12:12:39
Igazából a talpaddal tudod be állítani. Nem értem azt a fogyi mérőt mert ugyan olyan stílusban vezetek és gondol egyet le megy 6.6 re aztán fel megy 8.4 re aztán 7.2 őn stagnál. Mondjuk nekem még nem sikerült 13 ra fel csalni
de minél többet mész vele szerintem annál lejjebb megy főleg ha pályán mész vele. De akár mennyit is mutat mindig baromság mert a fogyim 6-7 között van. Nem valami pontos műszer
így van. Átlagol, és 99literről számol vissza, ha nulláztad. Ha ugyanabban a stílusban és körülmények között vezeted mint előtte, akkor vissza fog állni, minél többet mész vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 vasárnap, 09:44:14 írta Mad-V
»
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10422 Dátum:
2012.04.21 szombat, 14:40:20 »
mere találom a tps szenzort? a gázpedálon van vagy a motor térben? és olvastam a wikin hogy hogyan lehet tesztelni, ott írják hogy egy gombostűt kell be szúrni a kábelhez de nem tudom hogy melyikbe. nem csinált már valaki ilyet? köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10423 Dátum:
2012.04.21 szombat, 16:01:03 »
Idézetet írta: volkov - 2012.04.21 szombat, 08:49:59
Elakadtam. Vagy lehet hogy a végére értem, s tényleg *** a GEM
Szóval az ALF-tól kapott (köszi érte
) zárat összelegóztam, hogy a mikrokapcsolók müködjenek, kimértem, ez oké.
Összekötöttem az Andy-től kapott (köszi érte!
) GEM-mel. Természetesen ahogy megkapta a feszt, egyből riasztott.
A zárral "emuláltam" a kulccsal történő nyitást. Ennek eredménye az lett, hogy a sziréna nem szólt, de az index villogott tovább.
Csináltam a zárás-nyitást, változás nem történt. Majd el kellett szaladnom vmerre, mire visszaértem, már nem villogott!!!
Ezután ha bezártam, nem jelzett semmit, nyitásra jelre egyet villant az index, ajtó nyitás után se riasztott, viszont fura ding-ding-elő hangott adott ki. Sokkal halkabb s finomabbat mint a világítás visszajelző. Viszont a kulcsot ezután sem tudtam rátanítani.
Majd egyszer csak újra elkezdett riasztani
Tényleg el tud romlani egy GEM modul így?!
motortér/csomagtér/ajtó nicstás érzékelőid vannak??
ha ezek nincsenek, akkor riaszt. le kell testelni a megfelelő lábakat.
riasztó érzékelői bekötve??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10424 Dátum:
2012.04.21 szombat, 21:30:29 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.21 szombat, 14:40:20
mere találom a tps szenzort? a gázpedálon van vagy a motor térben? és olvastam a wikin hogy hogyan lehet tesztelni, ott írják hogy egy gombostűt kell be szúrni a kábelhez de nem tudom hogy melyikbe. nem csinált már valaki ilyet? köszi
A gázpedálon van. Elsőnek nézd meg Formidable-lel, hogy mit mutatnak a potik. 2-3 oldalon belül visszafelé kérdeztem ugyanezt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
peeti
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10425 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 01:33:04 »
sziasztok! tényleg sos segitségre lenne szükségem!
a kocsi hidegen nem hajlandó indulni! vagy sokat forgat,és semmi,vagy beindul,de le is áll, alapjárati motor cserélve.de a baj még mindig fent áll!! ötlet valaki? csak nekem van ilyen szerencsém ezzel az autóval?
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10426 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 07:11:12 »
-Nekem nem volt műanyagházas csatlakozóm a hátsó lámpához, ezért nekem még kellett további 3 anya kábelsaru a hátra menő vezetékek végére, hogy rá tudjam kötni a hátsó lámpa csatlakozóira. Szigetelőszalagról ne feledkezz meg.
Raktam fel néhány képet, remélem segítenek.
Válasz
Szia!
Köszi a tippeket! Első a faragás, aztán nekiállok lopni a delejt
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10427 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 09:46:00 »
Idézetet írta: peeti - 2012.04.22 vasárnap, 01:33:04
sziasztok! tényleg sos segitségre lenne szükségem!
a kocsi hidegen nem hajlandó indulni! vagy sokat forgat,és semmi,vagy beindul,de le is áll, alapjárati motor cserélve.de a baj még mindig fent áll!! ötlet valaki? csak nekem van ilyen szerencsém ezzel az autóval?
Ez most a benzines?
Naplózva
volkov
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10428 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 16:49:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.21 szombat, 16:01:03
motortér/csomagtér/ajtó nicstás érzékelőid vannak??
ha ezek nincsenek, akkor riaszt. le kell testelni a megfelelő lábakat.
riasztó érzékelői bekötve??
Ezek le vannak testelve aminek le kell testelve lennie, aminek meg lógnia kell, az lóg.
Egyéb érzékelők nincsenek, de a kábelkorbácsomon sincs rajta (se a kiegészítő sziréna, se az ultrahangos izék), mivel fapad kábelköteget szereztem anno, amiben nem volt riasztó.
A kérdés most az, hogy merjek venni egy másik modult, azzal jó lesz, vagy soha nem fogom tudni a riasztót megcsinálni az Escortban?
(bár azt hozzá kell tenni, hogy Andy úgy adta a modult, hogy rendes mk3-as Mondeo-ban is riasztó gond volt vele)
Naplózva
Maszat
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10429 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 18:19:36 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy most keresgettem az első lámpákba gyári izzókat, de találtam kb 10 félét... mind D2S csak a gyári számuk más... mi a különbség ezek között illetve nekem milyen féle fajta kell bele?!
Köszi előre is!
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10430 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 19:51:04 »
-Nekem nem volt műanyagházas csatlakozóm a hátsó lámpához, ezért nekem még kellett további 3 anya kábelsaru a hátra menő vezetékek végére, hogy rá tudjam kötni a hátsó lámpa csatlakozóira. Szigetelőszalagról ne feledkezz meg.
Raktam fel néhány képet, remélem segítenek.
[/quote]
Sikerült befaragni a lámpát, nagyon köszönöm a segítséget! Tök jó lett eltekintve attól, hogy talán másfél centit balra el van csúszva... bár ez csak a csomagtartó felől nézve vehető észre, ha nagyon sasol az ember
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10431 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 19:56:53 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.21 szombat, 12:55:35
így van. Átlagol, és 99literről számol vissza, ha nulláztad. Ha ugyanabban a stílusban és körülmények között vezeted mint előtte, akkor vissza fog állni, minél többet mész vele.
ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10432 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 20:09:09 »
Idézetet írta: coboy - 2012.04.22 vasárnap, 19:56:53
ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.
Akkor az nem jó.Az sokat csalhat neked.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
turpy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10433 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 23:14:17 »
Idézetet írta: coboy - 2012.04.22 vasárnap, 19:56:53
ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.
Nekem egy olyan 50km után kezd beállni addig sokat változik lefele meg felfele attól függően hogy megyek vele. Nekem 6,5 és 7,5 között szokott lenni, egy kicsivel eszik kevesebbet ilyen 6 körül vagy kicsit többet.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10434 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 07:51:20 »
Idézetet írta: coboy - 2012.04.22 vasárnap, 19:56:53
ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.
Akkor indítsd be a motort is
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10435 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 10:30:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.23 hétfő, 07:51:20
Akkor indítsd be a motort is
Az átlagfogyi a kereskedésben való beindítgatás utáni 13-ról lement 8.1-re, aztán nulláztam, hátha reálisabb lesz egy idő múlva. Most nem akar 10.4 alá menni, pedig féltankkal simán lemegyek közel 400 kilcsit. Abból indultam ki, hogy ha nincs az átlagban magas érték (mint a 13), akkor közelebb leszek az igazsághoz
Mindegy végülis, csak gondoltam elvárhatom a vastól a hiteles, PC tájékoztatást
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10436 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 14:21:32 »
Idézetet írta: napu - 2012.04.23 hétfő, 10:30:31
Az átlagfogyi a kereskedésben való beindítgatás utáni 13-ról lement 8.1-re, aztán nulláztam, hátha reálisabb lesz egy idő múlva. Most nem akar 10.4 alá menni, pedig féltankkal simán lemegyek közel 400 kilcsit. Abból indultam ki, hogy ha nincs az átlagban magas érték (mint a 13), akkor közelebb leszek az igazsághoz
Mindegy végülis, csak gondoltam elvárhatom a vastól a hiteles, PC tájékoztatást
Minden tankoláskor nullázd ki, és összevetheted a számolt fogyasztással.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10437 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 16:15:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.04.23 hétfő, 14:21:32
Minden tankoláskor nullázd ki, és összevetheted a számolt fogyasztással.
Miután levonod azt a kb fix litert vagy decit, amennyivel csal... sajnos...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10438 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 17:10:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.22 vasárnap, 20:09:09
Akkor az nem jó.Az sokat csalhat neked.
azt gondoltam,hogy nem jó.de itt még senkinek sem volt jó soha.csak leirtam nekem mit mutat . mitöl lesz jó?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10439 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 17:36:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.21 szombat, 09:04:37
Nézd meg a csatlakozót az ajtó sarkánál, tekerj rajta egyet, hátha ott laza a csatlakozás.
AndyA
Na megmozgattam, széthúztam-összedugtam a csatlakozót. No most hol működik az ablak, hol nem, hol lefelé megy ha felfelé húzom, stb...
Most jön a "fél óra akkusaru nélkül" project..
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10440 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 18:21:31 »
ismerösömnek inditás után folyamatosan ég a légzsák visszajelzö.tud valaki konkrét hibáról?F1-es az autó.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Tbandee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10441 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 18:54:39 »
Indutás után nem villog pár másodpercig?
Ha nem akkor lehet csak biztosíték, más hiba esetén villogni kéne.
Idézetet írta: coboy - 2012.04.23 hétfő, 18:21:31
ismerösömnek inditás után folyamatosan ég a légzsák visszajelzö.tud valaki konkrét hibáról?F1-es az autó.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10442 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 19:07:08 »
Idézetet írta: Tbandee - 2012.04.23 hétfő, 18:54:39
Indutás után nem villog pár másodpercig?
Ha nem akkor lehet csak biztosíték, más hiba esetén villogni kéne.
de villog neki,hogy mennyit azt nem mondta.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10443 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 19:24:20 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.04.23 hétfő, 17:36:15
Na megmozgattam, széthúztam-összedugtam a csatlakozót. No most hol működik az ablak, hol nem, hol lefelé megy ha felfelé húzom, stb...
Most jön a "fél óra akkusaru nélkül" project..
Project befejezve...
Változás semmi...
Ebből már villamossági szerelő lesz...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10444 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 19:25:34 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.04.23 hétfő, 17:36:15
Na megmozgattam, széthúztam-összedugtam a csatlakozót. No most hol működik az ablak, hol nem, hol lefelé megy ha felfelé húzom, stb...
Most jön a "fél óra akkusaru nélkül" project..
Akkor az kontakhiba az ajtóátvezetőnél. Kis WD-40-nel meg kéne kínálni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tbandee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10445 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 19:59:54 »
Elvileg a hibakódot villogja el kétszer, a hibakód két számjegyű.
Itt találod melyik hibakód mit jelent:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Airbag_Flash_Codes
Idézetet írta: coboy - 2012.04.23 hétfő, 19:07:08
de villog neki,hogy mennyit azt nem mondta.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10446 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 20:23:47 »
Idézetet írta: Tbandee - 2012.04.23 hétfő, 19:59:54
Elvileg a hibakódot villogja el kétszer, a hibakód két számjegyű.
Itt találod melyik hibakód mit jelent:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Airbag_Flash_Codes
21 a hiba kód.a linked alapján ezek a variációk vannak:
1,29 DTC B2293 hibaérték 27: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,30 DTC B2293 hibaérték 26: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,31 DTC B2293 hibaérték 25: Utas oldali légzsák első szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,32 DTC B2293 hibaérték 24: Utas oldali légzsák első szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21
1,37 DTC B2293 hibaérték 19: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,38 DTC B2293 hibaérték 18: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,39 DTC B2293 hibaérték 17: Utas oldali légzsák második szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,40 DTC B2293 hibaérték 16: Utas oldali légzsák második szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21
és ez mit jelent,ill mi a teendö?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Tbandee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10447 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 20:38:07 »
Ezek szerint az utas oldali légzsákkal lesz valami, első körben a csatlakozókat és a kábeleket kellene ellenőrizni, hogy nincs-e szakadás, vagy valami más
fizikai probléma.
Idézetet írta: coboy - 2012.04.23 hétfő, 20:23:47
21 a hiba kód.a linked alapján ezek a variációk vannak:
1,29 DTC B2293 hibaérték 27: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,30 DTC B2293 hibaérték 26: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,31 DTC B2293 hibaérték 25: Utas oldali légzsák első szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,32 DTC B2293 hibaérték 24: Utas oldali légzsák első szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21
1,37 DTC B2293 hibaérték 19: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,38 DTC B2293 hibaérték 18: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,39 DTC B2293 hibaérték 17: Utas oldali légzsák második szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,40 DTC B2293 hibaérték 16: Utas oldali légzsák második szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21
és ez mit jelent,ill mi a teendö?
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10448 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 20:39:56 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.04.22 vasárnap, 19:51:04
Sikerült befaragni a lámpát, nagyon köszönöm a segítséget! Tök jó lett eltekintve attól, hogy talán másfél centit balra el van csúszva... bár ez csak a csomagtartó felől nézve vehető észre, ha nagyon sasol az ember
Nincs mit, szívesen.
Valóban nehéz a lámpa helyét kimérni, ha nem volt előtte ott kis lámpád. Így könnyen elcsúszhat. Szerintem senki sem fogja méregetni a lámpa helyét, amikor beszáll.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10449 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 20:47:30 »
Idézetet írta: Tbandee - 2012.04.23 hétfő, 20:38:07
Ezek szerint az utas oldali légzsákkal lesz valami, első körben a csatlakozókat és a kábeleket kellene ellenőrizni, hogy nincs-e szakadás, vagy valami más
fizikai probléma.
majd megnézi az ülés alatt máshol ugysem tudja.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
207
208
[
209
]
210
211
212
213
214
215
216
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ